Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kamion smetl auto s rodinou

Byla to vteřina a tři lidské životy jsou pryč. Za Horními Moštěnicemi na Přerovsku smetl dopoledne kamion osobní auto. Ve voze zemřelo čtyřleté dítě, jeho otec a další příbuzný. Matka bojuje v olomoucké nemocnici o život. Havárie na několik hodin zablokovala hlavní tah z Přerova na Zlín.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Cerny humor

Za vsechno muze Klaus
Za vsechno muze Klaus. Kdyby se ty penize, co nechal rozkrast v bankach (a pak je dal bankam ze statniho), pouzili na vystavbu silnic a hlavne dalnic, tak mame nejmodernejsi sit dalnic v Evrope. Takhle je to na tech silnicich cim dal vice o zivot.  A chovani ridicu jde  zlepsit jedine systemem pokut, odebiranim RP a veznenim. Staci si vzit za priklad zahranicni system, napr USA, Florida.
0/0
16.10.2002 8:54

Mirek

Pro Tonika .. ze Stat. uradu .. kdyz neumi chudak hledat, pro ostatni k zamysleni !
Kategorií viníků nehod v silničním provozu s nejvyšším počtem usmrcených zůstávají řidiči motorových vozidel - při jimi zaviněných nehodách přišlo o život 1 135 lidí (o 6 osob méně než v r. 2000), při nehodách zaviněných chodci zahynulo 104 osob (+ 19 osob oproti roku 2000 ), z  toho při nehodách dětí chodců zahynulo 6 osob (+ 3 osoby oproti roku 2000); při nehodách zaviněných cyklisty zahynulo 58 osob (- 7 osob oproti předchozímu roku) atd.
Téměř 73% nehod v kategorii motorových vozidel připadá na řidiče osobních automobilů, téměř 14% na řidiče nákladních automobilů, 1% na řidiče autobusů, 0,8% na řidiče motocyklů, shodně 0,4% na řidiče malých motocyklů ( včetně mopedů) a traktorů atd.
Takze si uvedomte, ze zabijet muzete vsichni !!! Zamette si pred vlastnim prahem, i osobak je jak patrno z citace smrtici zbran !!!
P.S.: Toniku, kdyz uz tak horlis proti Kamionum, alespon nelzi, ze jsi si statistiku prostudoval !!! Lidmi, kteri lzou otevrene pohrdam, tobe vsak zatim budu verit, ze jsi to udelal z mladicke nerozvaznosti, mas jeste jednu sanci. Rad si poslechnu i jiny nazor, ale stale si myslim.. kdyz o necem nevim, nesnazim se za kazdou cenu neco rict, radeji posloucham !!!
0/0
14.10.2002 0:04

GhorX

Re: Pro Mirečka .. kdo ví odkud .. když neumí myslet, pro ostatni k dokreslení !
Nějak si zapoměl na to, že v r. 2001 bylo v ČR registrovaných 12x méně nákladních vozidel (os. 3 427 472, nákl. 275 520). Takže kdyby jich bylo stejně, jako osobních, trošku by ti to s těmi procenty zahýbalo. Osobní auta zavinila 825 mrtvých (vycházím z tvých čísel), kdyby nákladních bylo stejně, zavinila by 1905 mrtvých. Závěr: 100 nákladních aut ročně zabije 2x tolik lidí, jako 100 osobních.
0/0
14.10.2002 0:49

Mirek

Re: Re: Pro Mirečka .. kdo ví odkud .. když neumí myslet, pro ostatni k dokreslení !
Z ciste statistickeho hlediska nelze nez nesouhlasit !! Michate hrusky s jablkama !! Registrovane vozy vubec o nicem nevypovidaji a znacne udaje zkresluji !!! Umim pocitat velice dobre,povazoval jsem za potupne do detailu vse vypocitat, ale zrejme to jinak nepujde. Zkuste si najit najete km u nakladnich a osobnich vozu !!! Pak se vase vypocty v mnohem zmeni. Ono totiz to jedno registrovane auto nakladni rocne najede priblizne 20x tolik, co prumerne auto osobni !!! Takze paklize mame 12x vice osobnich, kde kazde najede 20x mene nez jedno nakladni, pak vase vypocty malicko upravim.. a to na 14 procent x 12/20 x ten pocet mrtvych a uz jsi na spravnem vysledku !!!
Takze jako ridici osobnich aut si hlidejte sami sebe, ja to udelam deno denne jak v osobaku, tak kdyz se jedu projet s nakladakem ! Diky tomu, ze se chovam slusne a podle predpisu jsem uz najezdil pres pul milionu km bez nehody za cca 7 let, co mam papiry !!! Jak jste na tom vy ?? 
0/0
17.10.2002 14:43

Toník

Re: Pro Tonika .. ze Stat. uradu .. kdyz neumi chudak hledat, pro ostatni k zamysleni !
Prisel jsem pozde, abych zareagoval. Ucinil tak prede mnou GhorX (za to mu diky). Jsou elementarni kupecke pocty. Pokud Vam dela potize se v tom orientovat, tak uz Vam asi nic nepomuze ... snad jen jezdit tim nakladakem :-)
0/0
14.10.2002 11:39

Mirek

Re: Re: Pro Tonika .. ze Stat. uradu .. kdyz neumi chudak hledat, pro ostatni k zamysleni !
Opet lze jen dodat.. ano, myslete vlastni hlavou, jsou to kupecke pocty !! Ale nelze pocitat jen to, co hraje do karet Vasemu nazoru, ale i to, co hraje proti !
0/0
17.10.2002 14:52

Tomáš Enge

zákaz
Žádám českou policii o okamžitý zákaz provozu kamionů starších 10 let. Liazy,jsou stará auta mají špatné brzdy,které často selhávají (viz nehoda pelhřimov) dva lidské životy,tento týden jížní spojka. S příchodem zimy se problémy budou kumulovat. Dále žádám o okamžitý zákaz Avií,nesplňují vůbec ekologické limity,smrdí a otravují nás všechny. Navíc svou pomalostí brzdí provoz a zvyšují ryziko nehod. Firmy,které nemájí na nové nákladní vozy,by měli požádat vladu aby tlačila na zlevnění na trhu. Také bych zakazal dovoz ojetých kamionů,které jsou také v katastrofálních stavech. Dále bych vyřadil všechny autobusy karosa starší 6 let.
0/0
11.10.2002 22:57

Ed.Dlouhý

Re: zákaz--úplný souhlas
A navíc je velmi žádoucí se podívat,kdo takové vozidlo řídí.I s vozidlem,kté není posledním výkřikem techniky se dá bezpečně jet-ale to si musí řidič uvědomovat a ne chtít se starou LIAZkou držet krok s posledním modelem Mercedesu či VOLVA.
Takže bylo by žádoucí,aby řidiči těžkých nákl.vozidel a autobusů prošly nějakými psychotesty.
Jistě je dosti odborníků,kteří takové testy umí sestavit.
Ale hlavně pak je používat a nekompromisně řidiče, kteří neprojdou,vyřadit ze hry!
Seděl jsem za volanty nákl.aumobilů i autobusů.
Jistě,že jsem nemohl se starým autobusem RTO jet jako s novou LIAZKOU.A to je především věcí uvědomění si dané situace řidičem..a brát ji zodpovědně v úvahu.
Pak dochází k takovým krutým neštěstím. !
E.D.
0/0
12.10.2002 8:57

Kapitán

Těžko uvěřit - volume II.
Všichni VY vypatlaní, primitivní, imbecilní nímandi, pro které je lidská slušnost zcela marginální pojem. Je to jako z učebnice sociologie. Neumíte uvažovat, vaše argumentační schopnost vlivem redukce vašich již tak chabých obzorů je na bodu mrazu. Lidově řečeno pletete hrušky s jabkama. Patrně to výplývá z elementární neznalosti posloupnosti lidské komunikace. A sice, že než jakýkkoliv verbální projev vyjevím, tak se nad tím zamyslím. Ono "vidět si do huby" není žádná sranda. Argumentovat sentencemi typu: "když tě to nebaví, tak to nedělej", to byla nějaká prdel, že jo? V opačném případě zafungovala inteligenční nesolventnost a to chronického rázu. Nejsem kamionář, jen občas jezdím se známým. Jsem budoucí pravník a tak jsem zkoušel, co a jak. A moje očekávání se zcela vyplnilo. Vaše schopnost SMYSLUPLNĚ reagovat je veskrze impotentní, dokážete jen napadat a urážet. Každý dělá, to co dělá. Možná to musí dělat a nemá jinou volbu. Možná jej to nebaví, možná jo. A kamionáři jsou opravdu kolikrát hovada, ale dle vašich téměř psychopaticky upjatých reakcí jste právě ti, kteří na silnicích a vůbec všude dělají největší nesnáze. A možná taky jednou budete řídit kamion...
0/0
11.10.2002 22:16

Braindefect

Re: Těžko uvěřit - volume II.
Asi jsi se dobre pobavil, co? Gratuluju. Pokud o sobe rikas, ze jsi budouci pravnik, tak bych pockal az do promoce, velka hubo. Nebo fakt za tim volantem skoncis a budes vozit ty sprcky....
0/0
13.10.2002 19:46

Kapitán

Těžko uvěřit
Všichni mravokárci, kteří zde reprezentují svá čítanková moudra, všichni ti, kteří jsou zdaleka nejlepšími všude a ve všem...mám VÁS plné zuby. Nemáte ani ponětí o tom, co takový chlap za volantem kamionu musí zažít. Nevíte ani zbla o tom, co je to čekat dny na hranicích, v létě, v zimě, o vánocích, na silvestra, kdy VY si v teple rodinného krbu užívate všechno to, co ONI nemají. Víte VY vůbec, co takový člověk zažije, než přejede troje hranice a doveze VÁM až pod nos banány, pomeranče, boty, prášky na praní, pneumatiky??????? Nevím kde se ve Vás bere ta touha všechno redukovat na pro VÁS přijatelné minimum. O daném neštěstí nevíte téměř nic, ale samozřejmě víte, kdo za všechno může. Jezdím s náklaďákem a vím dobře, co my jsme. Jsme lidi jako všichni ostatní. Kamionář není žádný homo species, kamionář je člověk. A lidé jsou různí a jiní. Jímá mnou hrůza, když čtu VAŠE názory. Jste to právě VY, kteří nám tirákům znepřijemňujete život. Předjížtíte na uzkých a nepřehledných cestách, když VÁM člověk uvolní cestu je VÁM za těžko poděkovat. Proto již neuhýbám. Ono, když to člověk nezkusí...nechal bych VÁM CVIČNĚ NALOŽIT kamion- ručně 22 tun brambor, poté tento náklad rozvézt po republice- na 12 míst- opět ručně bez cizí pomoci složit. A to všechno stihnout za jeden a půl dne a poté znova a znova a znova...Všechno to, co každý den používate VÁM musel někdo přivézt. Je zhola jedno, je-li zima či léto. Chcete jíst, chcete být oblečení, umytí. Sakra uvědomte si konečně, že VY se musíte chovat ke kamionům mnohem ohleduplněji než k osobním vozům. Nechci jakkoliv glorifikovat řídiče nákladních vozů, je mezi námi mnoho, kteří by za volant nikdy neměli usednout. Ovšem to je zcela jiný problém. Problém je v autoškolách, které absolutně nevychovávají a nerozeznávají psychické vlastnosti člověka (ŘP na kamion může klidně získat i psychopat), problém je v zaměstnavatelech, kteří se snaží z člověka vymačkat maximum, problém je v zastaralé technice. Prosím nezjednodušujte!
0/0
11.10.2002 18:46

Honzyk

Re: Těžko uvěřit
Kdyz je to tak tezky, tak to nedelejte. Ja to ocenuji cenou za ty banany a pomerance v krame. Stejne tak ocenuju praci horniku, nebot jim platim za to uhli.
0/0
11.10.2002 18:56

Petr

Re: Re: Těžko uvěřit
Opravdu dost primitivní argument, hodný snad jen jménu "Honzyk".
0/0
11.10.2002 23:18

Toník

Re: Těžko uvěřit
Mily kapitane, kdybyste se ve skole lepe ucil, nemusel byste nakladat 22 tun brambor a pak je rozvazet po republice ani nikam jinam ... to je jen a jen Vas problem. Nevim proc nam tu placete ...
A reknete mi, kdo mne zneprijemnuje a ohrozuje zivot na silnici? Kdo sedi v tech nakladacich? Co to je za "vylizance" co mne nejen nepusti (ani bych to necekal), ale nedavaji prednost z pozice silnejsiho (nakladak vs. osobni auto).
Ja nerikam "citankova moudra" (i kdyz jsem leccos pracetl ... a co Vy?), ale jen to, co jsem zazil. A moje zkusenost je, ze ridici nakladaku jsou ve valne vetsine "hovada". A tim to konci. Nerikam, ze vsichni. Mozna mam smulu (i kdyz z hlediska pravdepodobnosti cetnosti nakladaku, ktere potkavam, je to dost nepravdepodobne), ale mam pocit, ze oni usiluji o muj zivot.
Problemy ridicu nakladaku me skutecne nezajimaji, a to ani trochu. Kazdy mame sve problemy a co se tyce me prace, tak pochybuju, ze by ji kdektery ridic nakladaku zvladnul. A taky tu neobvinuju ostatni, ze lezi v postelich, zatimco ja makam...
0/0
11.10.2002 19:04

Asidebil

Re: Re: Těžko uvěřit
Kdo znepříjemňuje a ohrožuje život na silnici? Asi ne jenom kamiony, ale každý hovado za volantem nebo hovado za řídítkama motorky a kola. Někdy taky zvěř, houbař ... :-) Taky si myslím, že srovnávat tady práce, kterou by kdo zvládnul nebo ne je úplně mimo diskuzi. Ty bys třeba dokázal řídit kamion se vším, co k tomu patří? Když se tak zamyslím, píšeš, že se měl kapitán více učit, když nechce skládat 22 tun brambor. Pak tu napíšeš, že by tvoji práci těžko kamioňák zvládnul. Z toho vyvozuju, že je to mnohem náročnější, než skládat "obyčejných" 22 tun brambor a logicky tu vypline řešení, že jsi se teda musel učit mnohem míň než pan kapitán! Nechci se tady s nikým hádat. Kdyby se tu psalo, že nějaký osobní auto srazilo cyklistu a ten zemřel, tak budou zase všichni nadávat na řidiče osobáků. Ale to je kdyby. Každej děláme chyby. Já taky! Jasně, že je hrozný, když se dozvíte, že zemřou zbytečně tři lidi, ale tady od compu se to asi nevyřeší. Mějte se Asidebil
0/0
11.10.2002 20:58

Toník

Re: Re: Re: Těžko uvěřit
Muj prispevek neni nic, nez reakce na Kapitanuv "vylev". S Vami nelze nez souhlasit v tom, ze na silnici nejsou spatni jen kamionaci (ale to ja tam preci napisu) ...
Co se tyce Vasi logicke figury, tak je prilis primocara. Pokud neuvazujete jinou nez "fyzicky narocnou" praci, jako je ono zminene skladani a nakladani brambor, pak je Vase dedukce spravna. Ale existuji i jine druhy prace, ktere jsou narocne tak trochu jinak ... pravdou je, ze jsem se moc neucil (moc jsem to nepotreboval).
Taky delam chyby. Ovsem na silnici se snazim dodrzovat "elementarni pravidla", ktera vedou k tomu, ze provoz je alespon nejvyse dosazitelne bezpecny ... proste nejezdim jako "hovado".
Mejte se AsiMagor.
0/0
14.10.2002 11:51

GhorX

Re: Těžko uvěřit
Budu se snažit zareagovat slušně, ty idiote. Nikdo tě nenutí za tím volantem sedět. Jestli si umíš vydělat peníze jinak, běž do toho, ale jinak zavři zobák a makej - máš stejné podmínky, jako ostatní. Ty mě neživíš, človíčku, to si uvědom, jsi nula s volantem, která vozí, co jí řeknou. Když bude mít tvůj šéf kšeft na dovoz prezervativů, budeš vozit šprcky a držet hubu. Myslíš, že když se na to vybodneš, tak se něco stane ? KAŽDÝ je nahraditelný. Jistě, řídit soupravu s návesem není jednoduché, ale ta silnice, po které jedeš, je zaplacená primárně z daní VŠECH, co po ní jezdí, ty nadčlověku. Tak až příště budeš zase *nepouštět* osobáky, tak si uvědom, že v té koloně za tebou může být sanitka, která veze tvoji ženu, frajere.
0/0
11.10.2002 19:49

Braindefect

Re: Re: Těžko uvěřit
Cist tvou reakci je proste lahudka...
0/0
13.10.2002 19:44

Janek

Re: Těžko uvěřit
Ja fakt nevím, co si o tom myslet. Prostě pokuď práci nezvládám, tak ji nedělám! Fakt mě iritují všechny ty ploužící se náklaďáky a kamiony (někteří se plouží i v neděli, ačkoliv nesmějí) nepustí mě a nepustí, prostě totální bezohlednost. Když už člověk jede po dálnici, tak se stejně plouží za nějákým kamionem, který předjíždí kolegu rychlostí o 2 km/h rychlejší, prostě znovu a znovu bezohlednost. No pak se člověk nemůže divit, že nám tihle řidiči zabíjejí na silnicích naše blizké. P. S. Moje rada (ač nereálná) Měli by mít svoje silnice a neohrožovat nás v osobních vozech.
0/0
11.10.2002 20:05

Re: Těžko uvěřit
místo tech keců se zamysli proč vůbec tolik kam.jezdí - je potřeba co nejvíc nákladů dostat na vlaky.Pak budeš bez práce co?Díky slnému siln.lobby se zatím bát nemusíš :-(((
0/0
11.10.2002 20:54

Eda

Re: Těžko uvěřit
To je pravda-kamioňaci to mají těžké.Ale při tom všem, co jim ztrčuje život,se nesmí odreagovávat ze svých starostím když sedne za volant mnohatunového vozu.Nesmí zapomínat,že existují fyzikální zákony, ať je to sebenejdokonalejší vozidlo. / otázky vztahu zaměstnavatel-zaměstnanec se mají řešit na zcela jiném místě!Nesmí se to míchat s vykládáním brambor a.j./
Jsou situace,kdy "to" již nejde zvládnout. Nejsem žáden začátečník-"něco" jsem najel jak s náklaďákem tak s autobusem.Vím o čem mluvím.
Když sedím za volentem "staré  herky",nemohu si tolik dovolit co za volantem VOLVA.To mi nikdo nevymluví.
A tady je zakopaný pes.Ona si to většina dnešních "kamioňáků" vůbec nepřipouští.Jedou, na daný stav (třeba vozidla),velmi riskantně.Oni jsou totiž proti kolisi s maličkou Škodovkou zcela chránění.Ta škodovečka se jim vtěsná pod nárazník a úspěšně a rychle z ní vyrobí gabriolet.
Vím,že řada osob-řidičů,za volant těžkého vozu by něměla ani sednou i když je auto v garáži,natož na cestě.
Mám osobní zkušenost když jsem dělal ŘP na autobus.Jeli jsme 3 "žáci".Jeden byl zcela mimo a  komisař si šlapal vzteky po brigadýrce.Nechtěl mu to samozřejmě podepsat.
Pak jsem byl svědkem rozhovoru ved.autoškoly (jednoho DP),který naléhal na komisaře,že to není možné,že dotyčný je již vypsán na zítřek na linku! Tož chudáci cestující MHD.
Bylo to sice v hlubokém socialismu.Ale kdo zaručí,že dnes nezískají ŘP někteří podobným způsobem a všelijakými cestami??
Takoví pak jsou většinou rizikovými řidiči a nesmíme se divit těmto hrozitánským haváriím.
Můj dnešní pocit je,či čím mám více zkušeností,tím dostávám větší strach autem na silnice vyjet.
Ze všeho nejvíce mi vadí havárky zcela nevinných a spořádaných řidičů.do kterých se někdo při své nezodpovědné jízdě strefí. Za volantem se musí myslet a předvídat. !
0/0
12.10.2002 9:26

pepe

Taky jsem malem skoncil pod nakladakem
Neni to tak davno (cca 2 tydny), co jsem taky malem skoncil pod nakladakem. U Vyskova se stavi dalnice, jel jsem tak 60 km/h (kousek za obci) (DIIIIIIIKY BOHU) porad rovne, kdyz v tome z protismeru zacal odbocovat nakladak (Tatra 815) doleva, aniz by mi dala prednost. Brzdil jsem i ocima, a ubrzdil to tak 5 m od nej. To hovado se jen juklo na nakej favoritek a ani nedal nohu na brzdu (natoz aby na ni slapl). Je to fakt o zivot!!!! Neda se sice pausalizovat, ale pod dojmem tohoto zazitku rikam: Ridici nakladaku jsou hovada!!!!! (a hned se omlouvam rem slusnym).
0/0
11.10.2002 18:45

Vážný

Pokuty
Mozna by tak by pomohlo, pokud by pokuta byla vymerena v bodech a nasobila by se tabulkovou cenou vozidla.
0/0
11.10.2002 18:21

Vážný

Zastavit
Myslim, ze docela pekny trest za rychlou jizdu by bylo, kdyby policajti prinutili ridice auto odstavit na nejakou dobu (do 10 km treba 1 hodinu, do 20 km 6 hodin, vice do 7 dnu). Slo by to napriklad tak, ze by mu dali casovanou boticku, kterou by mel potom povinnost dosvezt na nejaky okrsek PCR.
Samozrejme by musely byt vyjimky (napriklad, pokud vezete male dite, asi vas tezko nechaj stat v nejaky zapadly obci). Stacilo by ale, ze pozadate v oduvodnenem pripade o odklad tohoto rozhodnuti a pak auto odstavite na 2x tak dlouhou dobu. A bude to.
A pokud to neudelate, nastal by automaticky zakaz rizeni na urcitou dobu.
 
 
0/0
11.10.2002 18:20

Petr z Mnichova

...problem CR...
je stejnej jako je problem byv. DDR ... z trabantu (Skodovek) do BMW, VW, Audin a tak dale... Lidi v CR jezdi hur (a specielne v Praze a Brne) nez snad kdekoliv na svete.
Kdyz nekoho poustim v Praze na prechodu tak riskuju ze ten co jede za mnou bud telefonje, nebo zere nejakej burger, nebo proste cumi na nejakou zajimavost z okna, a tudiz se si nejvetsi pravdepodobnosti prohledne interier meho auta zevnitr pres svoje predni sklo a ja asi sejmu tu babicku, kterou jsem poustel...
Neni to o tom, jestli ten kammion jel rychle nebo ne, v konecnem dusledku je to o o tom, ze vetsina lidi co jezdi v CR auty jsou bezohledna prasata, ktera touzi umrit... Jinak si asi tezko vysvetlovat tu statistiku nehodovosti a umrtnosti na silnicich... Pravda je ze nasi mili nemcouri si leckdy taky zazavodi, ale tak nejak bezpecnejc... nebo ja nevim proc se tu boura mene (zato kdyz tak litaj utrzeny hlavy :(... )
Onehda mi pri nehode v Praze malem umrel tata - pry nedal prednost... hmmm - mel zelenou, a to auto - co do nej tata kterej v tu chvili stal na kolejich a daval prednost protijedouci tramvaji "najel neprimerenou rychlosti" jak pravil klasik v podobe vysetrovatele PCR -  bylo syna vysoce postaveneho cloveka od policie...  Co dodat... pouze 2 dny v nemocnici a ridicak v hajzlu na 2 roky.  Jina "modelovka": Zkuste uplatit poldu na dalnici v nemcich a v cechach. V pripade 1 jdete bez milosti k soudu, v pripade 2 vam za par tisic polda jeste otevre dvere a popreje hezky zazitek z jizdy. 
Myslim si, ze pokud by Policie CR delala svoji praci a ne "lelkovala" na silnicich s radarem za znackou 80 a cekala kterej blb pojede 85, tak by ubylo techle nestesti. Obvinovat ale vsechny kamionaky nejde... Prncip kolektivni viny je nesmysl.
PS: Posilame s zenou Uprimnou soustrast pozustalym! Na tu se tu nejak v diskuzi "Kdo za to muze" zapomelo?
0/0
11.10.2002 18:16

Toník

Re: ...problem CR...
To, ze jste mozna byl v Mnichove, neznamena, ze tim znate celej svet. Ani prda. O tom, co jsem ja videl ve svete (at to bylo v italii, Asii, Jizni Americe) se Vam ani ve snu nezdalo (pokud jste v Mnichove, tak je to skoro jako na dvorku v Parze na Zizkove). Moc velkej rozhled asi nemate.
Jste moc chytrej, co Vy vite o Policii CR. Houby ... to, co se deje na silnicich by mozna ovlivnili tehdy, kdyby staly co 100 m podel silnice. Je to vic na ridicich, nez na Policii. Pomohlo by tu mozna zavest tvrdsi tresty ... jel jsi v obci 70? Dva mesice nesednes za volant! Jel jsi v obci 130? Nesednes si za nej uz nikdy!
Jen hruba zaplata by platila. Mne by tvrdsi tresty nevadily. Snazim se jezdit podle pravidel ...
Jo, a k tem skopcakum, tak to, co delaj na nasich silnicich, tak o tom si muzete taky nechat vypravet ... hovada.
0/0
11.10.2002 18:29

Vegitek

Re: Re: ...problem CR...
...v nekterych vecech s Tebou souhlasim, ale velmi me prekvapuje Tva agresivita vzhledem k jinem u nazoru.  Co se tyka nemeckych ridicu tak ja s nimi mam spis dobrou zkusenost. Co se Policie tyka, tak to snad ponecham bez komentare.....snad jen, valna vetsina policajtu je uplatna uz snad za stovku. Tak to je asi vse. 
0/0
11.10.2002 18:39

Toník

Re: Re: Re: ...problem CR...
To neni agresivita, jan predchozi zkusenost s nazory autora predchoziho prispevku. Nemam proc branit policajty, ale mam jistou predstavu za jakych podminek musi fungovat ... to je vsak neomlouva, ale je to stejne, jako hazet kamionaky do jednoho pytle, to mu vadi, ale hned to udela s jinou skupinou lidi ...
0/0
11.10.2002 19:11

Petr z Mnichova

Re: Re: Re: Re: ...problem CR...
Muzete byt Toniku konkretni, cimze jsem Vas to tak popudil? Ze bych trefil nekde hrebicek na hlavicku a ono se to panackovi nelibi? Nebo jak to je?
 
0/0
11.10.2002 20:13

Toník

Re: Re: Re: Re: Re: ...problem CR...
Nepopudil, jen je to o tom, ze se psem taky nediskutuju o Jungovi ci Freudovi ... tak to je. Zadny hrebicek na hlavicku!
0/0
14.10.2002 11:57

Petr z Mnichova

Re: Re: ...problem CR...
7 let Australie, 2 roky Filipiny, 1,5 roku Peru, 3 roky Bolivie, 29 let Nemecko, a bohuzel o nekterych vikendech CR. To jenom tak pro poradek cim jsem si prosel ja. 
Mam najezdeno hodne, nebot se bez auta nehnu, a to co mne desi je to co pisete  - cituji: ..."To, ze jste mozna byl v Mnichove, neznamena, ze tim znate celej svet. Ani prda. O tom, co jsem ja videl ve svete (at to bylo v italii, Asii, Jizni Americe) se Vam ani ve snu nezdalo (pokud jste v Mnichove, tak je to skoro jako na dvorku v Parze na Zizkove...)...".  Nejste tak trochu BLAZEN???? Obvinoval jsem ja nekoho ve svem kontari? Psal ja neco o nejakejch rozhledech? Nechte se vysetrit clovece!
Se zbytkem se da relativne souhlasit (az na to ze praci policie u vas znam velice dobre...).
0/0
11.10.2002 20:10

john

Re: Re: Re: ...problem CR...
tak prej nevim kolik let filipiny, peru a bolivie a u nas ze jsou nejhorsi ridici? promin chlape, ale bud vedome lzes, nebo jsi v tehle zemich nikdy nebyl a zneuzivas anonymity internetu ... osobne bych se priklanel k te druhe variante
0/0
11.10.2002 20:53

Petr z Mnichova

Re: Re: Re: Re: ...problem CR...
jedte se se pane klego projet p ceske dalnici v useku mezi Jihlavou a Prahou a pokud jst nekdy ridil v Peru ak je to velice obdobne (jedinou vyjimku jsou lide podel silnice v Peru, kteri na Vas hazi kameni..).
Co se buranstvi tyka, tak Cesi vedou...
0/0
12.10.2002 1:47

Max

Re: Re: ...problem CR...
Tak to s Tebou zasadne nesouhlasim. Nemci jsou podle me jedni z nejvyspelejsich a nejslusnejsich ridicu v evrope. Nemce jako narod moc rad nemam, ale co se tyka dopravy tak jim muze konkurovat jen malokdo. Zajdi se k nim nekdy na cesty podivat, uvidis jak to vypada a rozhodne nemaji potrebu se vydivocit na cestach v cizine, prave naopak. To je slabost polaku a take rakusaku, ti jezdi u nas hrozne, predevsim ti polaci. Jezdim kazdy tyden cestu Ostrava Brno a co ti dokazou predvest zustava rozum stat. Polehcujici okolnost je pro ne to, ze u nich to vypada jeste hure :-)
0/0
11.10.2002 21:02

Václav

Problém ČR=anarchie na silnici
Naprosto uvolněný režim v dopravě a max.bezohlednost.  Dopraváci asi neexistují. Většina společnosti (staří,mladí,muži,ženy) jezdí jako prasata, nepustí ani děcka na přechodu, rychlost nedodržují atd.....
0/0
11.10.2002 17:45

Vegitek

Re: Problém ČR=anarchie na silnici
.....s tim musi kazdy ucastnik silnicniho provozu jen souhlasit......a ja k tomu pridam......ZVETSIT POKUTY A ZPRISNIT TRESTY
0/0
11.10.2002 18:02

Toník

Re: Problém ČR=anarchie na silnici
A co Vy? Taky tak?
0/0
11.10.2002 18:06

Karol

Re: Problém ČR=anarchie na silnici
Cest praci soudruzi, mylite se!!!!! Nejen anarchie na silnici, ale vsude jinde. Podivejte se na totalne zkorumpovanou policii, totalne zkorumpovane soudnictvi, podivejte se jake totalne zkorumpovane, nemoralni bolseviky jste si navolili do snemovny, atd. Je to vse prekvapujici?? NE!!! Vas Absurdistan byl po Sametu vystridan svejkovsko-bolsevickou monarchii. Povahou jste svejci, politickou prislusnosti, myslenim a konanim (minulym, pritomnym a bohuzel i budoucim) jste bolsevici. Pardon, jsou tam i vyjimky (vzacne), daji se spocitat na prstech jedne ruky. Zmena?? V nedohlednu pro tuhle i pristi generace. Cest praci Svejci.
0/0
11.10.2002 18:11

Vegitek

Re: Re: Problém ČR=anarchie na silnici
....hm, celkem vystizne a dokonce si myslim to same co ty, s tim se opravdu neda asi nic delat....zatim
0/0
11.10.2002 18:31

Toník

Re: Re: Problém ČR=anarchie na silnici
Hmm diky za vystizny rozbor me osobnosti. Dosud jsem si myslel, ze jsem clovek, ale ted uz vim, ze jsem bolsevik a taky Svejk. Diky za to, ze diky Vam (zrejme polobuh s nadlidskymi vlastnostmi) jste mi ukazal me misto v tomto svete. Jeste, ze jsou na svete lide jako Vy ... dokonali, co, ac Cesi (nejspise), vsak nezdileji jejich vlastnosti, zejmena ty spatne.
Kdepak zijete, ze si muzete dovolit oslovovat obcany CR ve 3 osobe mnozneho cisla a zaroven tvrdit neco o totalne zkorumpovane policii atd ... ?
0/0
11.10.2002 18:46

Karol

Re: Re: Re: Problém ČR=anarchie na silnici
Ne, nejsem polobuh, to ani nahodou. Ani vyznavac Boha. Clovek ktery se narodil v CSSR, nyni obcan USA (naturalizovany), ktery za svuj zivot nemel problem se zakony, protoze zahy po prichodu do USA zjistil, ze se zde zakony musi dodrzovat nechce-li skoncit ve vezeni. Nejake vyjimky (tak dob re zname z CR) typu: "Policajte pokutu mne nedas, protoze mam znameho hospodskeho a ten zase zna sefa policajtu" zde nejak neexistuji. Ani milosti udelovane prezidentem. Pokud jde o informace; hodne mne pisi pratele, tydne protelefonuji dost minut do CR, takze vcelku vim co se tam deje. Navic noviny, ktere spolecne cteme na Internetu. Pokud si dobre vzpominam, neni to tak dlouho co byla CR hodnocena jako jedna z nejzkorumpovanejsich zemi Evropy, o prazskych taxikarich se pise i zde v USA nebo UK, slovo tunalovani se zacalo v anglictine poprve pouzivat s vytunelovavanim v CR. Ostatne, v pristich volbach dost pravdepodobne zvitezi Mirek Grebenicek.....cest.
0/0
12.10.2002 0:09

Co ti po tom

Re: Re: Re: Re: Problém ČR=anarchie na silnici
Kázej si své moudra ve své USA a nás tady nechej na pokoji, hňupe. Odešel jsi odsud a nemáš právo nám tady kázat a ponižovat nás. Co se týká americké kultury tak není o nic lepší než ta naše česká, apropos ... nejzdí náhodou ameriké tlusté prasata šukat děti na Filipíny? Tak nám tady ještě chvilku kázej ... třeba o americké morálce. Fuj!
0/0
13.10.2002 13:20

Jirka

Re: Re: Problém ČR=anarchie na silnici
Podivejte se na ENRON, Andersen  a jine spolecnosti, kde to ted neni nejak v "poradku", podivejte se na soudni spory , kde jde jen o penize a nedavaji smysl. Podivejte se, jak je dne v USA definovano sexualni obtezovani. Podivejte kam az jde politicka korektnost. Podivejte se, kdo sedi v senatu. Podivejte se co dela americka vlada ted z beznych obcanu ohledne boje proti terorismu.  Podivejte se proste kolem sebe a nerikejte nekomu neco o narodu Svejku. ..... Vy znalce americkeho zivota a znicehonic nepritele a kritika zeme kde jste se narodil.  Dejte mi vedet, rad s Vami podiskutuji.
0/0
12.10.2002 7:41

Toník

Pro Mirka, aby se chytil za nos!
"Podle mluvčí přerovské policie Danuše Sklenářové za nehodu může velká rychlost kamionu."
0/0
11.10.2002 17:31

Mirek

Re: Pro Mirka, aby se chytil za nos!
Ano, taky to ted ctu .. at dostane co mu nalezi !! Nevim, proc se chytat za nos ... Stejne je to dal tak jak jsem rekl.. Kamionaci jsou take fajn lidi, ne jen idioti .. Kdokoli muze udelat chybu .. i ja, i ty.. Toniku....
0/0
11.10.2002 18:13

Mirek

Jeste neco ...
... me osobne se stala podobna vec... a to ze mi pred 9 lety podobnym zpusobem umrela moje holka ! Ten idiot, co je s kamionem sestrelil byl jeste nadratovanej, a zas tak moc se mu nestalo, na to, co udelal !!! Ale proto jeste nebudu rvat na vsechny strany, ze kamionaci jsou grazlove !!!
   Budu rvat na vsechny grazly co jezdi nality (i jedno pivo znamena, ze je nality !!) a na ty co jezdi jak prasata ! A taky na ty, co je soudi, protoze jim davaj moc malo a zachvili jsou zase zpatky !!!
   Kamiony jsou krasna vec, stejne jako kterykoliv auta, nebo motorky.  Idioti, co jim to kazi jsou mezi nami !!! O tom to je.
0/0
11.10.2002 17:26

Toník

Re: Jeste neco ...
... ani nos mezi ocima ...
0/0
11.10.2002 17:31

Neznámý

Slova do vlastních řad
Vážení, buďme upřímní, kolikrát každému z nás se stalo, že jsme za volantem udělali něco špatně a vyšlo to jen tak tak ??? Stalo se vám, že jste v obci zpomalili na předepsanou rychlost a ten za vámi vám najel až k nárazníku ? Když pak chcete odbočit, tak každé vaše zpomalení je pro toho za vámi nepřiměřené !!! Nadáváním na všechny ostatní se nic nevyřeší !!! Každá tragédie by nás měla vest k zamyšlení, co já mohu udělat proto, abych nějakou podobnou nezavinil já ???? Kolikrát každý z nás ohleduplně uhnul na široké silnici ke kraji a umožnil tak rychleji jedoucímu vozidlu bezpečné předjetí ??? Když Vás předjíždí auto se slabším výkonem, uberete plyn ??? Nebo přidáte, abyste mu ukázali sílu vašeho vozidla ???? Těch příkladů bych mohl uvádět desítky. Dost často slýchám: Pirát silnic je ten, kdo jezdí rychle. Já jezdím podle předepsané rychlosti, tak je to OK ! To není pravda !!! Slovní rovnice nezní:Kdo jezdí pomalu, jezdí bezpečně a kdo rychle, ohrožuje nás. Ale správné znění je: Kdo je ohleduplný, jezdí bezpečně, kdo neumí uhnout druhému, ten je postrachem svému okolí !!!!
 
0/0
11.10.2002 15:24

Mirek

Re: Slova do vlastních řad
Plny souhlas...je to presne tak.. neni to o rychlosti, ale o umeni opravdu jezdit ( ne jen kroutit volantem !!) ...
BTW... kolikrat jsem jel se sefovou Corvettou .. po dalnici 130 a po normalni 90 .. nikdo me nepredjel. vsichni poctive jeli v kolone za mnou... Kdyz jedu ve sve 120 (1.4i) a jedu 120 tam, kde mam jet 90, nebo 150 na dalnici, milji me jedno auto za druhym :-(( To vam dela takovy problem jet za starsim autem ?? Ktere je BTW v lepsim stavu nez vetsina tech ostatnich ??
A dalsi problem.. predjizdeni.. jedouci kolona a najednou nejaky idiot zacne predjizdet.. blbci se nechaji vyhecovat a uz to jezdi jeden za druhym.. pak se nemohou zaradit.. a je maler !!!
0/0
11.10.2002 16:09

Daňový soumar

Re: Re: Slova do vlastních řad
Nepochopil jsem, s čím to jezdíš???
0/0
11.10.2002 16:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.