Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Trest za Mein Kampf byl zrušen

Další šanci dostal potrestaný nakladatel Michal Zítko, který v lednu 2000 vydal 106 tisíc kusů knihy Adolfa Hitlera Mein Kampf, plné rasistických myšlenek a návodů. Senát Nejvyššího soudu v Brně v čele se soudcem Pavlem Šámalem (mezi soudci uznávaný odborník na trestní právo, který se výrazně podílel na reformě soudnictví) v červenci zrušil Zítkův trest tří roků vězení s podmínečným odkladem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sadas

Jak se zatím zdá, zdravý rozum by mohl zvítězit, on celý problém je na "hlavu", proč se naše soudnictví zabývá otázkou, co se smí vydat a co ne, kdepak to jsme, na Čukotce??
0/0
14.8.2003 23:23

Právník

§ 260 i 261 jsou ostudou demokracie
A ještě větší ostudou jsou pánové Rychetský, Gross, Langer apod... O našich neokomunistických soudcích ani nemluvě. Divím se, že vůbec takto soudci, vyškolení a prokádrovaní komunistickým režimem, dokázali rozhodnout. Mezinárodní organizace na podporu a obranu lidských práv již začínají upozorňovat nejen na § 206 TRZ (pomluva), ale i na formulaci § 260 a 261 TRZ. Čpí z nich totiž totalitní zápach komunismu, kdy byly vytvořeny. Pokud je lidem zakazováno svobodně myslet, A HLAVNĚ ČÍST SVOBODNĚ JAKÉKOLI KNIHY, nemůže být o demokracii ani řeč!
0/0
13.10.2002 22:27

Dennis

Main Kampf ?
To nebyl zadny zavazny prispevek do svetove literatury,ale slaby zablesk lidske blbosti.Neni tedy treba se neceho obavat.Mnoho lidi to cte s politovanim tech,kteri si vybrali Hitlera za Vudce.
0/0
12.10.2002 9:10

Igorek

ROZHODNUTÍ NEJVYŠŠÍHO SOUDU = VÍTĚZSTVÍ ZDRAVÉHO ROZUMU
0/0
11.10.2002 15:03

Elev

Totalita?
Moc tomu nerozumim, ale jestli ma nekdo chut si precist dalsi nazory tak vam predkladam link:  http://www.matrix-2001.cz/prispevky/projekty_konspirace/totalitni_svetovlada/totalitni_svetovlada.htm
docela zajimave cteni. Preji prijemny den. Elev.
0/0
11.10.2002 13:27

předseda

Neradujme se ale předčasně
... protože odpůrci svobody slova, kteří sami chtějí druhým nařizovat, co smějí a co nesmějí číst a zkoumat, to ještě nevzdali, ještě se chtějí odvolat. Prostě to ještě není definitivní.
0/0
11.10.2002 12:49

Vojta

Alespoň někdo má v této republice zdravý rozum
A jsem rád, že to je vrchní soud, nejsem idiot, abych sám nedokázal  zhodnotit, co je dobré a špatné
0/0
11.10.2002 12:12

Finist

A co naši náckové?
Kvůli nim by se asi opravdu měla některá literatura zakázat a zpřístupňovat až po složení IQtestu. Co si budeme povidat. Málokterej to dotáhl k maturitě. Většina z nich jsou blbý jako štoudve a jen papouškujou názory ostatních. Takovejch blbečků se pak chopěj další, který maj IQ o deset bodů větší, což jim posloužilo akorát k tomu, aby si během tří let v učňáku přečetli Mein Kampf. Ne prostudovali, ale přečetli. Zato jsou frustrovaný, protože pitomec si prostě dobrou práci nenajde a ručičky jim jdou dozadu. A vůbec jim nedochází, že kdyby mělo být podle Hitlera, tak jsou první na řadě. Nemůžou být totiž nikomu ničím užiteční. Snad jen svou manipulovatelností.
0/0
11.10.2002 11:14

gx

Politika, propaganda a zdravy rozum
, Souhlasim s vetsinou prispevku, ze vydavat seznamy povinne literatury a zakazane literatury je stejna kravina jako rikat co se smi kourit a co se nesmi kourit ...:-) Jediny vysledek takove dikriminace je to, ze co je zakazano to se musi vyzkouset, a jeste nez bych to zkusil tak vim predem ze to bude uzasne, protoze by nam to dospeli jinak nezakazovali ...:-) Proto i kriminalizace Mein Kampfu (MK) pouze vyvolava predem predstavu, ze jde o demonickou knihu schopnou rozpoutat peklo na zemi. Opak je pravdou - jde o idiotskou paranoickou slataninu choreho primitivniho mozku. Pokud jde o muj vztah k MK (a nyni mluvim z vlastni zkusenosti) tak bych udelal pravy opak - zavedl bych ho jako povinnou cetbu na vsech strednich skolach, a nutil bych studenty analyzovat jednotlive kapitoly a hledat v nich skryte smysly (nebo lepe nesmysly) ktere tam stejne nejsou ... Duvod? (1)Do nekolika mesicu by vsichni studenti byli tak otraveni, ze pouha zminka o MK by vyvolava pouze pocit totalni otravy, buzerace a uplne debility. (2)Kazdy kdo by se otevre hlasil k jakemukoli hnuti ktere zboznuje Adolfa Hitlera by byl jiz predem oznackovan jako idiot. Na druhou stranu - zpusob jakym nas Nejvyssi soud "rozseknul" pripad vydani MK v Cechach mi pripada jako opravdova Svejkovina: nelze propagovat neexistujici hnuti! Moje otazka zni: co je podle Vas panove potreba udelat, aby jste si existenci techto hnuti uvedomili?!? Opravdu chcete aby nekdo oficialne podal zadost o registraci NSDAP a chtel pridelit ICO a pak aby zadal navraceni majetku zabaveneho po valce komunisty? A pak aby jste je zakazali pro neplaceni dani? Boze muj, do cehos to dal rozum ...!
0/0
11.10.2002 10:39

WARRIOR

Jak ještě dlouho?
Soud rozhodl o sproštění,což ,myslím si ,je správné.Jak dlouho se ještě budeme odvolávat na propagaci fašismu a pod.?Bylo by dobré si položit pár otázek a ty si také zodpovědět: 1.Vědí vůbec novodobí inkvizitoři co ve své podstatě slovo "FAŠISMUS"znamemená? 2.Nejsou reakce našich politiků jen snahou o jejich zviditelnění?Proč vždy tak hrozně "prudí" ,když se jedná o cikány nebo židy?Proč se stejně razantně neozívají ,jedná-li se o jejich vlastní národ? 3. Jak dlouho se budou židé odvolávat na údajný holocaust a z tohoto neustále těžit?Myslím,že nejen oni byli za války pronásledováni a zabíjeni.
0/0
11.10.2002 10:28

Satan

Zákaz Bible
no to je skvělé, třeba se ještě dočkám zákazu Bible, protože by mohla určité křesťanské skupiny navádět k pronásledování pohanů a bezvěrců a k upalování čarodějnic.
0/0
11.10.2002 10:15

Jan Hrad

Co mě děsí?
Ve večerních zprávách se místopředseda vlády Rychetský vyjádřil zhruba takto: (omlouvám se za nepřesnou citaci) "...musíme najít prostředek, jak dojít k opačnému rozhodnutí." To je to, co mě děsí. To znamená, že vláda dá soudcům politickou zakázku (objednávku) - ODSOUDIT, nám se to nelíbí! (a v tuto chvíli je jedno, o jaký proces se jedná.) To je děsivé, ta představa, že o tom, co je či není trestné nerozhoduje soud, ale politická moc. To jsme už zažili. Já nechci takové politiky. Nechci emigrovat a nechci, aby mojí zem řídili lidi s takovým smýšlením a s vůlí prosazovat jej. Já chci být svobodný. Nechci se vrátit do schizofrénie - jiný být doma a jiný ve společnosti. A Rychetský k tomu navádí.
To mě děsí.
   
0/0
11.10.2002 10:11

Petr

Re: Co mě děsí?
To je typický socdemácký přístup.
0/0
11.10.2002 10:23

Vážný

Špatný trestní zákon
Myslím, že trestní zákon v této oblasti je špatný. Lepší by bylo postihovat tiskové zločiny podle 2 věcí:
  • Jedná-li se o návod k trestnému činu jinému (hanobení rasy, vražda, ...), pak jako návod, Prostě, když se zjistí, že to někdo používá jako zdroj inspirace, šel by sedět i autor a/nebo vydavatel.
  • Jedná-li se o text hrubě znevažující oběti zločinu či zločiného režimu například tím, že popírá oběti, vychvaluje, či omlouvá tyto zločiny, vychvaluje jejich původce, nebo vybízí k jejich následování.
No a pro publikaci významných historických textů by zde byla výjimka, že postižen nemůže být ten, kdo takové dílo zařadí do vědecké publikace, doplní-li ho příslušným komentářem.
0/0
11.10.2002 9:58

lejtkin

rozum soudů
zdá se, že na rozdíl od politiků se naši soudci dokáží i zamyslet a správně rozhodnout, možná se blýská na lepší časy(už jen zatočit s k... a bude konečně klid)
0/0
11.10.2002 9:42

Rudý zvon

Gros a Rychetský do stoupy !
Tak se nám včera ve zprávách pan ministr vnitra vybarvil. Po zjištění o osvobození p. Zítka vykulil oči ještě víc než dělá Špidla, když se dostane do úzkých. Je neuvěřitelné, že zejména socani stáli na straně obžaloby proti nakladateli Zítkovi, který vydal pouze historický dokument. Nesnáším politiky kteří se pouze zviditelňují a skutek utek. Drogy, cikánská otázka, trestné činy policistů, korupce ve vládě, zejména na min. zahraničí, valící se hordy verbeže z východu atd. O to se Grosi starej a nepobíhej příště jak pi.a v maskáčích po spolaně.
0/0
11.10.2002 9:31

habaděj dobroděj

Re: Gros a Rychetský do stoupy !
Chtěl jsem se k tomu taky vyjádřit, ale nemusím, Rudý zvone: se vším, co jsi napsal, 100% souhlasím, PROTOŽE JE TO NAPROSTÁ PRAVDA !!!
0/0
11.10.2002 10:38

jeremi

Na neškodného si vždycky troufnou
Je správné, že soud zprostil viny nakladatele Michala Zítka. Nepatřím mezi přívržence nacismu a jiných zrůdných ideologií, ale Mein Kampf jsem si přečetl a spíše mě to celé odradilo. Úroveň tohoto "díla" je strašná. Michal Zítko vydáním tohoto paskvilu v češtině dal jen za vyučenou českým neonacistům. Ti stejně při své tuposti a nekulturnosti si tuto bibli nepřečtou Hitler Nehitler a normální člověk si po přečtení řekne, že četba tohoto kýče byla jen ztráta času. Soudy si troufnou na neškodného nakladatele, ale že zůstává hromada hrůzných činů různých ultrapravicových bojůvek soudy osvobozována nebo maximálně je jim udělen podmíněný trest, to už je vrchol. Páni soudci a dámy soudkyně by se měli nad sebou zamyslet a rozhodovat také podle reálné nebezpečnosti lidí, kteří páchají nejrůznější zločiny ve jménu této i jiných ideologií.
0/0
11.10.2002 9:03

Inkvizitor

Re: Na neškodného si vždycky troufnou
Nejde oúroveň díla. Oba jsme však zajisté uvítali možnost přečíst si jej a udělat si vlastní názor. My sami bychom měli vždy mít možnost posoudit co je a co není dobré. Za propagaci čehokoli ať si soudí kohokoli. Ale možnost seznámení se s něčím by nám neměl nikdo upírat.
0/0
11.10.2002 9:37

Jirka

Svoboda slova a rovný přístup ke všem odrůdám socialismu
Já sám jsem si po tom rozsudku oddechl, že už zase nevlastním zakázanou knihu a nejsem tak protistátní živel. Socialismus je socialismus, lhostejno zda internacionální, nacionální, zelený či reálný. Jestliže se některé odrůdy socialismu u nás smí svobodně hlásat a nositelé socialistických ideí některých odrůd jsou nejen v parlamentu, ale i ve vládě (víte o tom, že ČSSD je členem Socialistické internacionály?), pak není v právním státě přípustné, aby jiný socialismus byl kriminalisován. Soudce to samozřejmě věděl, ale nemohl svůj rozsudek takto zdůvodnit. Proto se uchýlil k formalismu a gramatickým výkladem se dobral obecné spravedlnosti. A k vlatnímu Mein Kampfu: všichni ti neonacisté by ho měli číst povinně a skládat z jeho znalostí zkoušky. A hned by bylo po neonacismu. Je to totiž tak odporné čtení, že mně se z toho dělalo fysicky nevolno. Navíc jsou to z hlediska logiky tak neuvěřitelné slátaniny (jako by to psal Neckář nebo Malina), že i podprůměrně inteligentní Čech se tomu musí zachechtat. Ale hlavně - ukazuje to, že vše, co se později stalo, Hitler předem ohlásil. Přesto ho Němci zvolili. Takže nesou odpovědnost za ty hrůzy a ne že ne.
Zejména Češi by to měli číst, aby si ujasnili, jak ukrutně Hitler Čechy nenáviděl. V první části nadává v té knize víc na Čechy a jiné Slovany než na židy.
0/0
11.10.2002 8:45

Saša

Re: Svoboda slova a rovný přístup ke všem odrůdám socialismu
Tedy Jirko, Vy byste měl být souzen a ne Zítko. Vy kradete formulace a myšlenky, a to nejen mně.
0/0
11.10.2002 8:55

www.valka.cz

Re: Svoboda slova a rovný přístup ke všem odrůdám socialismu
Souhlas, to neni knizka, ale mentalny vyblitky smisene s necim jeste nechutnejsim, blabol psychopata, a lide by si jej meli precist, aby si uvedomili, jak "nevinni" tehdejsi nemci byli, kdyz ho po milionech podporovali ... co se tyce Zitka, uvedomte si na druhou stranu, ze to nevydava jako osvetu, ale jako prosto a jednoduchy obchodni kalkul, kvuli zisku ... a podle kalkulaci na teto knize rozhodne neprodelal, i kdyby mel zaplatit onu pokutu ... takze on taky zadnej chudacek neni ... toto dilo by okomentovane byt melo, protoze sice rozumnemu cloveku dojde, ze je to svinstvo, ale tech kterym to nedojde a naopak v tom vidi super modu a bibli, tech je taky hodne ... a argument, ze je to obracene proti cechum, moc nezabira, vzdyt i za valky zde byly fasisticke organizace slozene z cechu, ktere doufali v zacleneni naseho naroda do velkeho nemecka a skvele budoucnosti s fuhrerem v cele ...
0/0
11.10.2002 9:12

Helmut

A čému ty divit se?
Unser Fuhrer čechy pohrdal, né nenafiděl. A ty diviš se? Podívej ty kde dnes být Nemecko a kde Čéchy. My být bohatí a mít se tópře a u vas posrane chodniky a zkorumpovaná politikové. Vy nebýt střední Evropa, vy být séferní Balkán. Deutschland Uber Alles
0/0
11.10.2002 10:25

Dennis

Re: A čému ty divit se?
Ja bych chtel jen pripomenout tem vsem,kteri se neumeji vyjadrovat CESKY na CESKEM internetu,aby se sli bavit nekam jnam.
0/0
12.10.2002 8:54

V1kt0r

Re: A čému ty divit se?
Hélmut být pitomec, protože nebýt Führera, dělá dnes Hélmut soustružníka u továrníka Opičky v České Třebové. Nebýt nutnosti opravit republiku po 2. světové válce, nebýt pomoci od strýčka Sama a nemít my tady ty východní podnájemníky, to bychom se podívali, kde je Hélmut a kde Josef.
0/0
13.10.2002 13:00

kakamil

at si jde sednout!
0/0
11.10.2002 8:13

Radim

Re:
Jestli myslíš, kakamile, Zítka, tak napiš, z čeho jej viníš.
0/0
11.10.2002 8:28

Spiteful Evilman

Právo
Jsem svobodný občan a nenechám si od moudrého státu říkat, co je pro mne závadné a co závadné není. Osobně coby bývalý student politologie mám doma dva komentované Mein Kampfy a absolutně nepochopím co je na jejich četbě závadného. Naopak fašistické je rozhodnutí soudu - který mě ubírá možnost volby a citelně tím narušuje MOJI OSOBNÍ svobodu. Pokud už tomuto "dojebanému" státu mám platit daně, tak chci mít právo si sám rozhodovat co budu číst. Jiná věc je, kdyby si někdo knihu koupil, začal provádět rasové útoky, které ideologicky podloží touto knihou - mezi námi, působil by velice komicky, nic moudrého se tam nedočtete.
A takto je to u nás se vším a bohužel bude hůř. Socializující tendence ve společnosti, státní paternalismus - to jen nahrává podobně trapným rozsudkům, jako je kriminalizace vydavatelské činnosti. Zkrátka a dobře - Antlové a podobní hajzli pak mají co dělat.
0/0
11.10.2002 7:58

Petr

Doufám, že zvítězí svoboda a zdravý rozum!
Snad se nevrátíme do dob, kdy bude retušována historie, z oficiálních fotografií vymazávány nepohodlné osoby a tvářit se, že nějaké knihy či historické události se nestaly. Vždyť by to byla i hanba pro ty oběti holocaustu, kdyby jejich památka musela být hájena takovýmto způsobem.
0/0
11.10.2002 7:36

Lidožrout

Re: Doufám, že zvítězí svoboda a zdravý rozum!
Doufáš marně!!
0/0
11.10.2002 8:08

Jindra

Podivný výrok
soudu je na světě. Nesouhlasím s dikcí odůvodnění. Každý den jsme svědky toho, že neonacistická ( slůvko neo je užito vědomě) ideologie není minulostí. Ale jsem toho názoru, že koniášovství nepatří k dnešku. Nebo zase chceme po lidech, aby jednotně odsoudili to, co neznají? Vychází denně tisíce stran porna a škváru a klid po pěšině. Zmíněná kniha patří do literatury faktu, je součástí reálné historie evropské civilizace. I když na ní nejsme pyšní a nesouhlasíme s nacismem. Přečtěme si, zapřemýšlejme a potom třeba nesouhlasme. Ale soudit někoho za to, že vydá faktografickou knihu ? Nevím, zda je to krok vpřed.
0/0
11.10.2002 7:36

Lidožrout

Re: Podivný výrok
Naprosto souhlasím. Dotyčnou knihu jsem si koupil, protože mne zajímala. Upozorńuji, že jsem ji shledal takovou slátaninou, že jsem ji ani nedočetl. Ostatně, mohou-li být beztrestně šířeny spisy Marxe a Lenina a v případě málo pravděpodobného zájmu i spisy Stalina, největšího zločince vůbec a mohou-li zcela legálně působit v parlamentu jejich otevření stoupenci (o těch vyznávají tyto myšlenky potamu vůbec nemluvě), nevidím ani ten nejmenší důvod, proč by nemohly být vydávány Hitlerovy spisy. Ostatně jejich úroveň je tak ubohá, že z toho, kdo není fašistou i bez takovýchto výpotků, z toho fašistu rozhodně neudělají.
0/0
11.10.2002 8:21

Jirka

No
nevim , proc hned uvodu se pise : "
další šanci dostal potrestaný nakladatel Michal Zítko, který v lednu 2000 vydal 106 tisíc kusů knihy Adolfa Hitlera Mein Kampf, plné rasistických myšlenek a návodů. ". Zaujal mne ten konec vety.  Tak teda proc je jeste dnes k dispozici spousta knih s "ucenim  Marxe, Engelse ci Lenina" ? A kazdy se tomu jen zasmeje, protoze mnoho lidi tim prosla a ted to prejdou mavnutim ruky.... Proc teda neni take zakazana KOMUNISTICKA SANA. Jeji idealy jsou take plne naprosto zcestnych myslenek a navodu. Nebo ne? A momentalne je to parlamentni strana. Z nikoho jeste precteni knihy ( jenom precteni  ) neudelalo fasistu ci komunistu.  K tomu je potreba mnohem vic. Spis mne prekvapuje, ze v jinych zemich je Mein Kampf dostupny i knihovnach. Asi pro zajimavost.  A ze by na zaklade toho, ze si to nekdo precte, se zvysoval pocet fasistu v dotycnych zemich ? Pravdou je, ze se tam nezvysuju pocet komunistu na zaklade cetby literatury z dob rozvoje socialisticke kultury. Ale vliv komunistu roste. Skoro vsude rozhoduje pomerne silna levicova strana ( socialni ), akorat se uz tak nevrazdi jako za tvrdeho komunismu pod diktatem sovetskych poradcu.   A porad plati v pripade techto stran :" nejdrive naslibujeme lidem hory doly, pak nas zvoli  no a za cas uvidime. Zadluzeni republiky sice roste geometrickou radou, ale kazdopadne po nas potopa."  Je dost prikladu ve svete.  Omlouvam se vsem priznivcum uprimne uvazujicich levicovych stran, ze pouzivam jednotne slovo komunisticke. Je to zvyk.
0/0
11.10.2002 7:04

Jirka

Re: No
Jese na vysvelenou...
Az do zvoleni""mirne" levicovych ( = silne socialne myslicich) vlad treba v Kanade ci Australii, byly oba dolary silnejsi nez americky. V sedmdesatych letech. Pak se obe zeme otevreli v ramci socialni pomoci rozvojovym zemim, pristehovalcum a kde je ted kurs jejich meny. Nekdo tento problem nazval pravym jmenem? Obe zeme zapocaly se silne socialnim programem. Dotace, pridavky, Kanada jeste s lepsim "napadem" vystehovat cele rodiny za lepsim "bydlenim" ( stehovaly se cele vesnice), bez ohledu, co novi emigranti vlastne prinesou nove zemi. Nic, jak se ted ukazuje.
Co se tyce USA treba povazuju Clintona za jedno "viniku" soucasneho stavu ohledne "mezinarodniho terorismu". Je to muj nazor. Byt mozna spatny. Byl to on, kdo otevrel hranice a jako byvaly hippies v myslence "mirumilovneho sveta, bez valek, kde vsichni ziji v harmonii" zrusil skoro vsechny tajne sluzby. Teda zkratil v tom smyslu rozpocty tajnych sluzeb. No a otevrel "dvere" pristehovalcum. Bylo to po obdobi "nepratelstvi" se Sovetskym Svazem... Dnes se kazdy divi, ze teroristicke bunky jsou primo na uzemi USA, ci ve spratelenych zemich. Treba Nemecko a Hamburg. Stejna potiz. Cely problem je v te nerizene imigraci a nemoznosti nazvat problem pravym jmenem v ramci politicke korektnosti To je ten nejvetsi VRED, co jsme si diky levicovym stranam zasadili.
 
0/0
11.10.2002 7:42

Krysar

Koupil jsem si to, protoze mi bylo po vydani hned jasne, ze se bude neco dit. Mozna kniha bude znovu vydana v roce 2145, mozna o par let drive. Ten kdo knihu vydal, vydal ji za pomoci Akademie ved, je tam uvedeno, proc byla vydana a nejaky cur.k asi neumi cist a tvrdi, ze to Zitko je propagatorem fasizmu. Kdyby Zitko stal na Vaclavaku, v ruce portret Hitlera, rval, ze je skoda, ze nechcipli vsichni Zidi, hajloval, nereknu ani pul slova. Ale takto??? Ubohost, ubohost a jeste jednou ubohost. Je to kniha. Kdyby se to melo brat do dusledku, tak i Bible by mela byt zakazana, protoze slouzila nekalym praktikam ... pomodlit se a vybit pohanske psy turecke ... blbost svetem vladne :(((
0/0
11.10.2002 6:59

Roman

T.SOKOL NEPROHRÁVÁ!!!
 To bylo jasný. Sokol už vysekal jiný lidi
0/0
11.10.2002 6:39

quiková

ZITKO je nevinny - to je jasny každýmu
idioti jsou politici - co se diví včerejšímu rozhodnutí soudu - je rozdíl přeložit historickou knihu do češtiny a "hajlovat" ožralý nebo zdrogovaný někde na ulici - tady souhlasím s policajtama i s Grossíkem i s židama - nacismus je prasárna, alespoň v té podobě, jak to předvedl hitler
0/0
11.10.2002 5:33

Pilat

Mimichodem rad bych vlastnil jeden vytisk v cestine kdo mi ho muze nabidnout?
0/0
11.10.2002 2:36

Honza

Re: Mimichodem rad bych vlastnil jeden vytisk v cestine kdo mi ho muze nabidnout?
http://www.meinkampf.cz/
0/0
11.10.2002 8:36

Cisty vino

idnes komentare
dejte si bacha na slova.  od doby co presidlili servers tak blokujou ruzny slova.  takze jste pod stalou kontrolou a je mozny, ze vam bude zakazano se projevit pokud se to nebude libit IDNES. 
zase o krok zpet.
0/0
11.10.2002 1:10

Cisty vino

zabednence!
0/0
11.10.2002 1:05

Cisty vino

zabednence!
jak muze bejt nekdo takovejhle zabednenec jak ty????  asi buran, ze?
sokol je frajer a bojuje za svobodu, ty hlupaaaaaaaku zmrvennnna.
0/0
11.10.2002 1:05

Cisty vino

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.10.2002 1:02

Sokol neni slusny, obhajuje jen darebaky.
0/0
11.10.2002 1:01

Cisty vino

Re:
posledne jsem to zkurrrrrvilllll kdyz jsem ti psal.
chtel jsem ti rict, ze podle tvyho nazoru, jses asi peknej vuuuulllll.   ve state nesmi existovat zadna sila ktera ma v moci se rozhodnout co se smi cist, psat, rikat, a vydavat a co ne.
co ti na tom kurrrrrrrrrrrrvaaaaaaaa neni jasny? 
 
0/0
11.10.2002 1:16

Saša

Sokol je advokát.
Proto musí obhajovat každého, kdo si ho najme. Pouze advokátní komora mu může dovolit, aby nějakého klienta odmítl (u obhajob ex offo to může stanovit jen soud).
Každý advokát obhajuje především darebáky. Ti to totiž nejvíce potřebují a nejčastěji se na ně obracejí.
Většina advokátů je velmi šťastných, když mohou obhajovat někoho, kdo není darebák. S touto idou totiž většina z nich začínala.
0/0
11.10.2002 8:54

Cisty vino

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.10.2002 0:58

P.C.

Ten soud byla ostuda
Ten soud byla ostuda. Jsem rád že Zítko nebude souzen. Pokud by měli soudit Mein Kampf, potom by měli soudit taky komunistický manifest a řadu dalších knih. A taky by se člověk potom ptal, jaký je vlastně rozdíl mezi iránskými fundamentalisty Chameneiho kteří vyřkli kladbu nad Rushdim, a našimi mocipány. Za knížky by se v civilizovaném světě nemělo soudit, ať jsou jakékoliv.
0/0
11.10.2002 0:42

Karel

Kniha
Neco mi tu nevoni. Jak mam odsdoudit jakousi knihu, ktera se mi vubec nesmi dostat do rukou ? Proboha - kolik lidi podepsalo ci bylo nuceno podepsat jakousi antichartu, kdyz nemelo moznost se s chartou seznamit? Ad komentar vydavatele: televizni besedy elity naroda vysvetlujici jak to bylo s majorem zemanem ? To je to same jako sportovni komentare na nove. Staci vypnout zvuk, nebo preskocit prvni stranu. Kdyby Zitko tuto knihu napsal, at jde sedet az zcerna, ale tato kniha byla napsana par let pred platnosti zakona za ktery je souzen, nebo se pletu ? Poznamka autora tohoto prispevku: autor tohoto prispevku nema ani fasisticke, nacisticke ci jinak rasove smysleni, s dotycnou knihou se neztotoznue, ani nemuze nebot mu nebyla dana mozost ji precist, souhlasit ci odsoudit.
0/0
11.10.2002 0:28

Pilat

Re: Kniha
Neni to davno v Kanade byl diskutovan stejny problem. Reseni bylo knihu v knihovnach ponechat jako studiini material. Je to soucast historie a jako takova musi byt znama. Je to naprosto logicke, dnes se zacne stouto knihou a zitra s jinou atd. Pak si budeme tvorit historii jak se nam libi k obrazu svemu a pristi generace se budou ucit nesmysly.
0/0
11.10.2002 2:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.