Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pilot, který měl v kufru zbraň, u ČSA končí

Kapitán Václav Pojer u Českých aerolinií končí. Podle mluvčího ČSA Daniela Plovajka odchází k poslednímu říjnu dohodou. V letcově kufříku odhalila 7. října předletová kontrola v Birminghamu nabitou zbraň. Tamní soud mu za to uložil pokutu a podmíněný trest vězení. ČSA ho pak přeřadily na místo druhého pilota a žádaly náhradu za porušení bezpečnostních předpisů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

klema

Pilot,....u CSA konci???
Pane Pojare,neveste hlavu!Jeste muzete zavolat na Hrad! Vas jmenovec je opet ve stavu "milosti Bozi"!
0/0
26.10.2002 0:32

zv

Zbrojni pas.
Jako sportovni strelec predpokladam, ze ma povoleni k noseni zbrane. Je nekde predepsano, ze si tu zbran nemuze vzit na palubu? Muze ho kontroler zadrzet?. Jaka je pravni situace na letisti a na palube letadla CSA? V cizine straci zbrojni pas na platnosti, coz je logicke. Mozna, ze jediny precin je to, ze jeho zbran nezustala na palube. Reakce anglicke strany je jiste opravnena, ale dusledky od vedeni CSA se mne zdaji velmi tvrde a take trosku theatrealni. Kdyz oni tak, od nas to dostane taky. Jenom pro to, aby ukazali anglanum, ze a jak ho potrestali. Pritom ztraceji kvalifikovaneho kapitana jehoz treining financovali. Potrestali  tudiz take sami sebe! A daleko vic. Preji panu kapitanovi hodne stesti u BA.
Osobne bych se citil daleko bezpecneji s ozbrojenymi piloty. Najde li se natolik inteligentni spolecnost, ktera ozbroji sve zamestnance, budu radeji letat s takovou spolecnosti. Vyvoj k tomu smeruje. Neni zapotrebi mit vysokoskolske vzdelani, aby clovek rozpoznal, jake opatreni jsou dnes zapotrebi.
Nejlepsi a daleko efektivnejsi reakce CSA je - ozbrojit sve zamestnance jako prvni spolecnost na svete a necekat jak stado ovci, az to udelaji americani. A konec koncu podekovat panu kapitanovi, ze on je vlastne ten jediny, kteremu se tento dobry napad podarilo uskutecnit.
0/0
25.10.2002 21:55

Filip

Ukoncit karieru kapitana kvuli takove blbosti je hrozne tvrde...
...na druhou stranu CSA si tvrde buduje povest a tenhle pripad CSA asi dost poskodil, nejen financne. Ale osobne si myslim, ze by stacil nejaky kratkodoby trest, par mesicu a pak zpatky do leve sedacky a zivot jde dal. Podruhe uz by takovou chybu urcite neudelal. Je mi ho lito. Protoze takovouhle blbou chybu muze udelat kdokoli z nas.
0/0
25.10.2002 12:01

vlada

Re: Ukoncit karieru kapitana kvuli takove blbosti je hrozne tvrde...
Kdyby se takhle trestali za každý prohřešek třeba lékaři, tak jsme bez doktorů, je mi pana Pojera líto.
0/0
25.10.2002 13:18

Lenka

Re: Ukoncit karieru kapitana kvuli takove blbosti je hrozne tvrde...
No to snad nemyslite vazne? Verte mi, ze to prostredi velmi dobre znam!! Piloti a posadky vubec jsou velmi precizne skoleni a hlavne velmi NADSTANDARDNE placeni za to, ze jsou absolutnimi profesionaly. To co se stalo panu kapitanovi neni blba chyba, ale naprosta NEZODPOVEDNOST. Opravdu si myslite, ze je nekdo schopen zapomenout na to, ze ma v kufriku zbran??? Krome toho pan kapitan odchazi sam a duvod je podle meho naprosto jasny. Ono ctyricet tisic mesicne, ktere by mimochodem kazdy druhy bral vsemi deseti, je holt asi malo...
0/0
25.10.2002 13:42

Re: Re: Ukoncit karieru kapitana kvuli takove blbosti je hrozne tvrde...
Lidé byli schopni zapomenout své děti, obrovské částky, životně důležité léky. V tomto případě však prakticky nemohlo dojít k ohrožení nikoho a ničeho, stupeň nebezpečnosti zapomenuté zbraně v kufru kapitána letadla je 00 nic. Ostatně k podobnému závěru pravděpodobně došel i soud - pokuta 1000 liber je vskutku symbolická, soud samozřejmě znal pilotovy finanční možnosti. Mimochodem, chápu i postoj ČSA, člověk, který si v kufru zapomene zbraň už z čistě marketingového hlediska nemá na postu kapitánä co dělat, rozhodně na dost dlouho. Co nechápu, je ta Vaše tupá nenávist - opravdu si myslíte, že na někde světě existuje absolutní profesionál, který nikdy na nic nezapomene ? Co pak řeknete o pilotovi, kterému po přistání naměřili přes 2 promile ? Nebo o pilotovi, který po odchodu kapitána usnul ? Tohle prostě BYLA hloupá chyba, která v důsledku nemohla nikoho ohrozit.
0/0
25.10.2002 22:26

Tomas

Re: Re: Ukoncit karieru kapitana kvuli takove blbosti je hrozne tvrde...
Nezavid a kdyz jsi tak dobra, tak si tam jdi za tech 40 tisic drepnout ty. Co ti brani? Ze to neumis? Tak drz usta. CSA je komercni instituce, ty jim ty platy neplatis, tak nezavid. Ja bych to za 40 litru nebral - ta zodpovednost stoji rozhodne za vic.
 
0/0
27.10.2002 7:43

Tonda

Re: Re: Re: Ukoncit karieru kapitana kvuli takove blbosti je hrozne tvrde...
   Lenko, teď si se krasně projevila jako zavistivec. Ty máš taky možnost schrastit milion na výcvik, zadlužit sebe, rodinu, svoji budoucnost v případě, že to nevyjde, obětovat několik let života bez toho, abys sis užívala jako tvý vrstevníci a místo toho někdě dřít na sebe a na sobě. Pak několik let se potloukat za doslova pár tisíc u malejch aerotaxovejch společností, žít po ubytovnách a hotelích bez soukromí a šance na rodinu. A když tim projdeš, tak si taky můžeš za těch 40 000 sednout na pravou sedačku velkýho éra. Máš možnost, tak nezáviď!
0/0
27.10.2002 9:52

Pavel

Re: Re: Ukoncit karieru kapitana kvuli takove blbosti je hrozne tvrde...
Vážená, nezlobte se, ale poslední profesionál, který nikdy na nic nezapomněl, byl p.Bůh všemocný. Od té doby, co stvořil člověka, jsou lidé tvory chybujícími. Ani profesionalita pilota nemusí mít vliv na jeho profesionalitu jako sportovního střelce (za chybu střeleckou bych ho trestal, kdyby zbraň v kufříku byla ostře nabitá). A když se podíváte, kolik manželských poradců se rozvádí, kolik řidičů z povolání havaruje a kolik politiků z povolání ..... atd., tak bych na misky vah skutečně více kladl odbornou profesionální schopnost létat a přistávat, než "zapomenutou" zbraň v kufříku.
0/0
29.10.2002 16:40

hňup

Re: Ukoncit karieru kapitana kvuli takove blbosti je hrozne tvrde...
mně se to stát nemůže
0/0
25.10.2002 16:17

pjotri

Zapominate
na jedno: on je sportovni strelec a tu pistoli si mohl v kufru zapomenout. Kufr ma totiz vic prihradek a kapes, do kterych se nemusel ani pred letem, ani v Anglii divat. Nejvetsi sranda ale je, ze ten, kdo to fakticky zpusobil - kontrolor - prijde DOCASNE o POHYBLIVOU slozku mzdy (os.ohodnoceni) a tim je to v OK. Kdyby pilota upozornil, bylo by to v poradku. Protoze ale chrapal, pilot prisel de facto o flek. Ano, mohl litat jako druhej pilot. Jenze prijit TRVALE o 50% platu je podpasovka. Vim z vlastni zkusenosti, ze mam vydaje umerny platu. Kdybych prisel ja o polovinu vyplaty, nejspis bych se musel jit zastrelit. Podle mne CSA nepostupovala spravne, nerkuli objektivne. Prece nejdriv mel zasahnout ten kontrolor - od toho tam je - az potom, az se pistole dostala na palubu, mohlo dojit k poruseni nejakyho predpisu.
0/0
25.10.2002 11:13

Bara

Re: Zapominate
Zapominate na to, ze kdyby se ta zbran nasla u kohokoliv jineho (cestujiciho), ze z nej udelaji teroristu a zavrou ho az zcerna a zadna pohadka o zapomenute zbrani by mu v zivote nepomohla...Myslim, ze z toho jeste vyvazl dobre prave proto, ze je pilotem. Vubec nechci rict, ze mu to preji, musi to byt osobni tragedie, ale za chyby se holt plati (i kdyz u nas stale jeste ne)
0/0
25.10.2002 13:49

camino

0/0
25.10.2002 10:30

fajn chlap
Pojere, Pojere, těšil jsem se, že příště zkusíš granátomet a tys to vzdal, srabe.
0/0
25.10.2002 10:01

Kdosi

Nerozumím
Já jen nechápu, proč odchází..., to nestačilo napomenutí, pokuta, či sebrat na dva měsíce část platu? Nevidím moc do létání, ale čekal bych, že kapitáni mezinárodních letů "nerostou na stromech...". Kdoví, jak to je, jsme stále v Čechách...
0/0
25.10.2002 9:15

Jitka

Re: Nerozumím
Já to spíš chápu jako že odchází sám - ani se mu nedivím....
0/0
25.10.2002 9:25

737

Re: Nerozumím
Ne v Cechach ale v C E S K U!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
25.10.2002 15:23

Majk

Je to fajn chlap
Chtěl bych se všech přechytralejch pisálků, kteří Václava Pojera odsuzují, zeptat, jestli oni nikdy neudělali chybu. Znám ho dost dobře, protože spolu ve volným čase lítáme a můžu vám říct, že neznám zodpovědnějšího pilota a člověka. Ani slušnějšího. Takže trochu shovívavosti prosím.
0/0
24.10.2002 21:37

Věra

Re: Je to fajn chlap
O.K.
0/0
25.10.2002 9:01

hňup

Re: Je to fajn chlap
ano. Doufám, že víceméně slušných lidí je ještě dost. A určitě lidi dělají závažnější chyby, dokonce tak, že snad vědomě (třeba oni vepři na silnicích). Neznám ho, a tak Vám musím věřit. Dokonce by bylo dobré, aby v jeho případě neměl příliš nerozumně uzavřenou cestu zpátky. Jenže v tom množství nikdo nemůže vědět, kdo je kdo ... a dost těch opozičních (nikoliv sprostých, ty jsou spíše o svých autorech) tady není jen o něm, ale "obecně"o tom, kdo co všechno může, měl by moci, mohl...... Zřejmě to chápe i on. Tak si hlavně jen sobě můžem přát,  ať mu ta slušnost vydrží (no a asi se sebou bychom taky měli něco udělat).
0/0
25.10.2002 9:17

samozřejmě že hlupák

Ach jo,
docela bych věřil tomu, že většina cestujících by si brala na paludbu zbraň jen pro dobrý pocit, že by mohla stát na straně dobra, kdyby se něco semlelo. Toto mé tvrzení není o nic hloupější nebo chytřejší než pár jiných týkajících se kapitána, jejich autorů a jejich přitakávačů. Prostě proč to tedy nepovolit všem uvědomělým a správným spoluobčanům, kterými zajisté držitelé zbrojních pasů např. na krátké střelné zbraně jsou?A zejména mně samotnému, což jsem horší než ten pilot? No přece proto, že našich zemích je zvykem, že osoba oprávněná nosit zbraň, je většinou osoba se zvláštním statutem bezpečnostní síly, mající podstatně jinak vymezenou pravomoc, zákonnou ochranu a taky extra odpovědnost. To , bohužel, nejsou ani občani ani pilot. Možná naříkáte dobře, ale na špazným místě. MOžná jste jenom indoktrinovaní akční mentalitou např. filmů, možná jste pškný prohnánci, možní jenom neškodní omezenci. A tyhle omyly rodičů má člověk za spoluobčany....
0/0
24.10.2002 21:23

nevim

Re: Ach jo,
Tento pán je určitě horší než pan Pojer. Anebo přinejmešim netolerantní blb.
0/0
25.10.2002 11:30

netolerantní blb

Re: Re: Ach jo,
vždyť jsem věděl , že aspoň jeden omyl se ozve. No, každý prej udělá chybu, i jeho předci. Člověče, právě taková tolerance a neserioznost nad míru jako Vaše dělá z čížků ten šunt, který diskvalifikuje i ty, co za něco stojí.....včetně sna i p. Pojera. Snad pochopíte, že nemohu vědět, není-li náhodou podoben Vám, a to by byl průšvih - snad by jste si odpustil všecko....  
0/0
25.10.2002 16:24

Pavel

Ach jo ...
... povzdechl bych si s Fulghumem.
 Já docela věřím tomu, že ten pilot to nepovažoval za takový průšvih, jaký se z toho teď dělá. V předpisech je spousta věcí, ale jejich nedodržování se v řadě případů obvykle toleruje, takže si člověk tak nějak zvykle a pak si ani neuvědomuje, co vlastně dělá. Kdo z vás na výpadovce z Prahy jede 80 km/h kolem školy (skoro každý) a udělá to právě když se u přechodu houfuje školní třída a chystá se přejít, dopouští se obecného ohrožení s přitěžující okolností většího počtu osob.
Takže potrestat ano, i přeřazením na práci druhého pilota nebo jako kapitán na vnitrostátní linky, ale s možností zvážit to po 3 měsících a pokud se mezi piloty a pozemním personálem dojde k názoru, že trvale by to byl trest neúměrný, tak umožnit návrat.
Mimochodem, dost ve stínu zůstává, že na Ruzyni může kapitán letadla pronést do letadla zbraň? Chybí mi informace, že pracovník kontroly nyní zametá parkoviště a do budovy už nesmí ani vkročit.
Vztah ke zbraním je v různých zemích různý, Británie je dost puritánská, myslím si, že v řadě jiných zemí by to prošlo s pokutou nebo napomenutím. A nezlobte se na mne, kapitán letadla je snad přece jen něco jiného než obyčejný pasažér, takže měřítka na potenciální nebezpečnost toho co dělá nebo co si bere s sebou by měla být trochu jiná (tím myslím mírnější) než u pasažérů.
Díky za rozumné příspěvky, z nichž může vykrystalizovat nějaký společný veřejný názor.
 
0/0
22.10.2002 10:25

SajRajt

Re: Ach jo ...
tenhle clovek mohl v pripade pokusu o unos letadla vsemu zabranit . . . jina doba, jine podminky a je z nej hrdina . . . 
0/0
23.10.2002 20:46

Fairplay

Re: Re: Ach jo ...
I kdyz by pilot zachranil letadlo a cestujici pouzitim zbrane, byl by asi oslavovan jako hrdina jenom kratkou dobu, protoze jsem si jist, ze by se zase nasel nejaky "rejpala", ktery by zadal pilotovo potrestani pro poruseni stavajiciho zakona! Jednim z duvodu obrovskych financnich ztrat leteckych spolecnosti je i velky ubytek cestujicich (po 11. zari 2001) protoze jim lide neveri, ze jsou schopny zajistit bezpecnost prepravy za soucasnych nezmenenych zakonu a omezeni.  Mnoho lidi prestalo letat, protoze osadky letadel jsou naprosto bezbranne!! Kdyz je tu valka proti terorizmu, musi se nutne zmenit i podminky letecke prepravy.  Zmente predpisy a zakony, ozbrojte posadky a cestujici se budou citit daleko bezpecnejsi a jejich pocet se zvysi! Rad bych take zduraznil, ze soucasna technologie strelnych zbrani odstranuje moznost poskozeni letadla a tim jeho pripadnou dekompresi.  Argument, tak casto pouzivany opozici, slouzi jenom k ovlivnovani verejneho mineni bez znalosti nebo zverejneni fakt.
0/0
28.10.2002 18:30

Gaston

Re: Ach jo ...
Souhlasím s vámi pouze v tom, že kapitán letadla je přece jen něco jiného, než obyčejný pasažér. Ale na rozdíl od vás si myslím, že by měl být zodpovědnější než obyčejný cestující. A jestli měl v kufříku zbraň jenom z roztržitosti, pak se můžeme obávat, že příště třeba z roztržitosti při přistání zapomene vysunout podvozek.
0/0
24.10.2002 7:58

xy

Re: Re: Ach jo ...
Prosím vás nepřehánějte. Asi máte úplně pohodový život a žádné starosti...
0/0
24.10.2002 20:35

Věra

Re: Re: Ach jo ...
Mluvíš fakt hloupě.Zbraň měl jistě z nějakého důvodu, který neprozradil. Věřím, že je velice zodpovědný a tvůj hloupý příspěvek si strč za klobouk. Dokázal bys vůbec ty - pilotovat Boing?
0/0
25.10.2002 9:03

Gaston

Re: Re: Re: Ach jo ...
Ne, opravdu neumím pilotovat "Boing". Možná, že to je opravdu velmi slušný člověk, ale udělal velkou chybu. Byl přistižen při závažném porušení pracovních a bezpečnostních předpisů. Mimo to způsobil svým prohřeškem velkou finanční ztrátu svému zaměstnavateli. Určitě nemám na svém pracovišti takovou zodpovědnost jako ten kapitán. Samozřejmě ani stejné finanční ohodnocení. Ale pokud by mne vrátní nachytali při vstupu do firmy s pistolí v kufříku, určitě bych tam již dlouho nepobyl.
0/0
25.10.2002 12:36

vera

Re: Ach jo ...
Nezbývá, než s vámi souhlasit. Nebo se to někomu velmi hodilo, že tento pán náhodou udělal chybu? Myslím, že se svou zbraní byl mnohem méně nebezpečný, než mnohé "bohaté" manželky, kterým se náhodou podařilo získat zbrojní pas na zbraň, kterou absolutně neumí používat. 
0/0
25.10.2002 7:19

Věra

Re: Re: Ach jo ...
A co když mu zbaraň do kufříku podstrčil? Což to dnes není nemožné? A kdyby přiznal tuto skutečnost, protáhlo by se vyšetřování kdoví na jak dlouho a zůstal by prakticky zavřený ve vězení, což jeho obhájce jistě ví... Jsem ráda, že to takto dopadlo, jistě díky jeho obhájci. A přeji mu, aby opět dělal prvního pilota, co nebude dřív jak za 2 roky. ALE URČITĚ JÍM OPĚT BUDE A JÁ MU FANDÍM. PANE POJERE - PŘEJI VÁM VŠECHNO DOBRÉ.
0/0
25.10.2002 9:07

camino

Re: Ach jo ...
klidně věřím, že je pilot slušný člověk ale udělal chybu a tak odstoupil. V dnešní době, kdy se zpřísnily podmínky létání považuji jeho pochybení více než hrubé. Navíc je mi docela podezřelé, že by pistoli opravdu zapoměl v kufříku. Pokud tvrdí někdo, že že pilot je přeci jen jiný člověk, tak já si to nemyslím, snad jen že by měl mít ještě větší zodpovědnost, protože ví, co taková věcička může způsobit.
0/0
25.10.2002 10:28

zajic

Existuji predpisy ktere maji smysl - k tem patri vetsina procedur v letectvi.
Technicke kotroly letadel, i kontroly nakladu a cestujich - proti teroristum a dalsi. Pistole muze poskodit vnejsi plast leteda a zpusobit dekompresi, mensi malorazka napri elekroniku. Prevezet zbrane je vzdy trochu riziko navic k beznym rizikum. Je otzka proc kapitan tu pistoli prevazel? To se nikdy nedovime. Spekulativne pokud ji mel na ochranu proti teroristum, slo by o smysluplny cin. Bohuzel proti predpisum. Myslim ze by piloti v soucasnosti meli byt vsichni vyzbrojeni a patricne vycviceni jak zbran uzivat v letadle. Jde zde o obecny problem moznosti obrany. Je slozite legalne ziskat zbran a zavrazdenim utocnika se dostanete do legalni pasti, s rizike verdiktu neopravneneho zabiti. Naopak zlocinci a terosti zadne bariery nemaji, konaji nelegalne a tak si delaji co chteji. Toto patri k paradoksum nasi "moderni civilizace".
0/0
22.10.2002 5:05

kalik

ach jo
sleduju to tady z usa, lacna ceskyho jazyku a rozumnych nazoru, ale fakt se to neda. trochu se nad tim zamyslete. cislo 1  neco napise, odpovi mu cislo 2 a posle ho do hajlu.zapoji se cislo 3 a posle do hajzlu oba dva , protoze jeho nazor je nejlepsi.pripojo se cislo 4 a posle do hajzlu 4 a podpori jednicku.trosku smesny ne?ale klidne si nadavejte dal, stejne vas nezajima ten problem na co pisete odezvu ale spis se chcete s nekym chytnout.tak do toho 
0/0
21.10.2002 18:53

Jára

Re: ach jo
to: Kalik - sleduju to tady z Vršovic a ty jseš ten pátej (pátá?), kterej má pocit, že je, ehm, nadstranický, že, vidí to jaksi , ehm, shůry, a zdá se, ehm, že může jaksi morálně hodnotit pisatele příspěvků, že. Tvůj názor je zcela v mezích toho, co sama kritizuješ.
0/0
22.10.2002 14:29

J.Jilek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
23.10.2002 19:17

pozorovatel

Re: Re: Re: ach jo
:-))))))))
0/0
23.10.2002 20:09

kokotenko

Re: Re: ach jo
Nejsi to Ty Vasku? ja jenom ze tolik "ehm v jednom prispevku jsem jeste nevidel :)..jo sedmicko..jdi se vysrat
0/0
25.10.2002 4:20

pjotri

Nejak jsem si neuvedomil...
... souvislost mezi na palubu prinesenou pistoli a treba kvalitou prace toho kapitana. Pokud to byl spolehlivej pilot a zadnej pruserar, urcite bych ho neprerazoval na praci druhyho pilota. Blbost muze udelat kazdej a ja vic nez jisty, ze on uz takovou blbost nikdy neudela. Pokud se CSA odvolava na pracovni smlouvu, na miste kapitana bych si ji prostudoval, jestli obsahuje nejakou klausuli o donasce zbrani na palubu letadla. Verim, ze neobsahuje. Krome toho ten kapitan neohrozil nijak cestujici a pokud je to jinak, at mi nekdo vysvetli, jak. Asi by je vic ohrozil treba spatnou znalosti anglictiny, predpisu a postupu pri letani IFR, svym zdravotnim stavem, fetovanim a pod. Zbran prinesena na palubu podle mne NENI duvodem, nicit nekomu zivot a karieru, notabene nekolik mesici pred ukoncenim kariery pilota.
0/0
21.10.2002 16:21

Losk

Re: Nejak jsem si neuvedomil...
V pracovní smlouvě něco takového určitě nebude, ale každá společnost (alespoň trošku větší - a tou ČSA URČITĚ JE) má ještě cosi čemu se říká vnitřní předpisy či firemní politika. S tou se každý zaměstnanec společnosti musí ztotožnit či ji při nejmenším dodržovat, jinak by měl z firmy odejít.
Je to prostě jedna z podmínek za kterých smíš u firmy pracovat - už je ti souvislost jasná?
0/0
21.10.2002 16:49

Jára

Re: Re: Nejak jsem si neuvedomil...
to: Pjotri - máš na 99procent pravdu. To jedno procento je v tom, že v 54letech nemá pár měsíců do konce kariéry (tak to bylo dřív), ale pár let. Do 60ti můžeš dopravu  lítat  bez omezení, do 62 pak s určitými omezeními v závislosti na provozovateli a jednotlivých státech, které bys přelítával.
 
0/0
22.10.2002 14:26

Věra

Re: Nejak jsem si neuvedomil...
O.K. Zrejme mel nekdo zalusk na jeho misto, jinak to nevidim. A treba mu ji i podstrcil. Pan Pojer jiste zna nejlepe "zakulisni" politiku vztahu, ale radeji pristoupil na tuto verzi, zrejme je v soucasne dobe pro neho nejprijatelnejsi. Priste by mu mohlo jit treba primo o zivot. Dnes je totiz vsechno mozne. JISTE, ze Aerolinie udelaly chybu. Nebot vynikajiciho spolehliveho kapitana velmi poskodily financne i po strance jine.. ALE ZREJME - JAK RIKAM - BYL TO NECI ZAJEM.
0/0
25.10.2002 9:11

pjotri

Nejak jsem si neuvedomil...
0/0
21.10.2002 16:16

Severokorejsky KIM

Znam toho kapitana..videl jsem ho. Kdyz jsem ho videl pred tim soudem vypadal neuveritelne vyplasene. Myslim, ze potrestanej je az za..
0/0
18.10.2002 20:18

 

Snad to spraví odvolání
Doufám, že pilota propustí na odvolání. Kdyby totiž chtěl někoho zabít tak k tomu rozhodně nepotřebuje zbraň - stačilo by vypnout motory. A myslím, že se v dnešní době docela vyplatí mít na palubě zbraň (v rukou prověřeného pilota). Udělal asi omylem to, co měla udělat ČSA dávno tj. dát pilotům služební zbraně!
0/0
16.10.2002 21:44

Gejza Lakatos

Protiklad
Na romy v Angliji mate plnou hubu kecu a nesmyslu a tak me dovolte , vy cesti teroristi, abych o vas neco take napsal. Za tento cesky nehorazny cin, jste razeni k teroristum ala Usama Bin Laden ! To ze se motate a strkate vase tlamy do kdejake udalosti , svedci o vasi ubohosti. Z Anglie dobry vecer vam preje Gejza....
0/0
16.10.2002 18:54

Dan(1)

Re: Protiklad
Člověče, Gejzo, vy jste rasista jak vyšitý. Mezi Romy jsem vyrůstal, neměl jsem s nimi o moc víc negativních zkušeností, než s Čechy. Váš příspěvek je zklamáním pro každého, kdo si ještě dovolí Romy bránit a zastávat se jich. Budu muset své názory přehodnotit. Jste hajzl. Povšimněte si, že slovo hajzl patří vám, zdaleka ne všem Romům. Je mezi nimi spousta lidí, kteří pracují, chovají se slušně a nedělají mezinárodní ostudu tím, že za hranicemi žádají o azyl.
0/0
16.10.2002 19:07

Lokitka

Re: Re: Protiklad
Jací "Romové" pořád. Cigáni to jsou. Nazývejme vše pravými jmény.
 
0/0
16.10.2002 20:14

Gejza Lakatos

Re: Re: Protiklad
Dane , vase prvni a druha veta se jaksi prici . Ale co se tyce jakekoliv emigrace, tak si myslim , ze vy kdybyste mohli emigrovat, tak by vas bylo v CR min, nez slovaku v samotnym Slovensku. A verte mi , ze by to nikdo nepokladal za mezinarodni ostudu.Do hajzlu vam nadavat nebudu , ponevadz ja vas nazyvam horsim nazvem, ktery vam pravem patri a slusi.
0/0
16.10.2002 22:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.