Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šílenství ve Zličíně léčili záchranáři

Tisíce lidí nalákaných levnou elektronikou do nového pražského hypermarketu na Zličíně způsobily dopravní kolaps. Davy nedočkavců čekaly už od noci na otevření velkoprodejny Electro World. Ráno před obchodem čekala fronta deseti tisíc lidí. Lační zákazníci prorazili zátarasy a ve frontě se strhla rvačka. Záchranná služba musela zavolat na dispečink pro posily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rhaps

hloupost
Lidská blbost je bezmezná. Stejně tak ubohé jsou spory mezi Moraváky, Čechy a Slezany. :
0/0
6.11.2002 13:30

Higi

lidičky to je nářez:)
0/0
5.11.2002 14:55

captain stabbin

chudaci
fakt tezka demence :)
0/0
15.10.2002 21:10

Lokitka

ostuda
Teda nic ubožejšího než ty lidi, co stály ve frontě celý den, jsem ještě neviděla. Klidně si vzali dva dny dovolenou a rozjeli se do Prahy stát ve frontě kvůli pár slevněným blbinám...
0/0
15.10.2002 12:17

mctom

pohoda
byl jsem tam v patek tak v 19:15 - zadna fronta, protoze vsem rekli, ze pro ten den je zavreno, pak otevreli a par zduchancu padlo, ale hezky jsem si nakoupil :)
0/0
14.10.2002 10:08

0/0
14.10.2002 9:32

abbi

...
Dneska jsem tam byla, a nebylo to zase tak hrozný, je sice pravda, že venku byla fronta asi 1500 lidí, ale protože jsem chtěla jen dvě konkrétní věci, poprosila jsem takového klučíka ve žluté vestě,co tam hlídal u vchodu, aby mi pro to doběhl. Protože je zaměstnanec, mohl to taky hned bez fronty zaplatit, dala jsem mu kilo a travalo to asi 10 minut. Tímto mu ještě jednou děkuji  
Pokud tam ale jede celá rodinka načumendu, tak musí počítat s tím, že stráví den ve frontě.
0/0
12.10.2002 18:02

Majda

Nechápu, proč tam nevylili krev...
aby to byla ještě zajímavější šou. Jsou to béčka...
0/0
11.10.2002 17:36

Míla

Čím více krve, tím větší reklama!
Pokud si někdo myslí, že pořadatelé akci nezvládli, tak se mýlí. Vyšla přesně dle plánu. Šlo především o reklamu a čím více krve a úrazů, tím delší reportáže v televizi a první strany denníků. Vždyť i diskuse zde je tak obsáhá, že ji v takovém rozsahu nepamatuji. Pro noční čekající byl připraven stan. A prostor pro frontu byl vyhrazen zábranami a zboku ještě zajištěn dalšími zábranami s odstupem.   Tyto další zábrany však úmyslně chyběli těsně u vchodu, kde se očekávali televizní štáby. Otevření obchodu se úmyslně opozdilo o 5 minut, čekalo se na přímý televizní vstup. Předbíhají dav byl úmyslně ponechán těsně u poctivě čekajících, bylo spoustu času, tyto lidi odtud policií vykázat, ale stalo se tak až později, když reportáže byli natočeny. Aby bylo otevření dostatečně efektní pro objektivy, tak místo, aby lidé byli pouštěni jednotlivě ze zábran k úzkému vchodu, byly otevřeny najednou a zároveň bylo umožněno předbíhajícím proniknout do tohoto davu. Pořadatelé zřejmě očekávali, že se zde podaří někoho ušlapat, což by je dostalo ve zpravodajství na první místa. Policie v klidu přihlížela.   Ředitel Electro Worldu , v reportáži na TV Nova jasně řekl, že přesně takové zmatky očekávali. Uvnitř obchodu pak prodej všemožně zdržovali odkazy na nefunkční počítače a požadavky vystát další tři fronty na zakoupení jednoho jediného výrobku. Připadá vám normální, že s devíti položkami opatřenými čárovým kódem strávíte u pokladny 20 minut. (po dvou a půl hodinovém čekání).  Když jsem se zeptal pokladní, proč každou videokazetu u pokladny napřed prohlédne, pak najde čárový kód a každou zvlášť sejme, bylo mi řečeno, že takové mají pokyny. A to jsem jich měl několik desítek. Když objednané velké spotřebiče z jednotlivých oddělení, kde bylo nutno na každém odděleni vystat přes půl hodiny frontu, se ztratí v počítačové síti a musíte je objednávat znovu. Nebyli potřeba nakupující, ale lidé před obchodem. Mám-li 115 nákupních vozíků a zajistím-li, aby jeden nákup uvnitř trval až čtyři hodiny,   tak se mi tam za jeden den několik tisíc lidí nedostane. Zato venku mám nejdelší fronty pro různé pohledy kamer. Také zacpané ulice nejsou pro novináře téma k zahození. Proto bylo v noci uzavřeno parkoviště, aby v ranní dopravní špičce vznikl za povšimnutí stojící dopravní chaos a reklamu udělá i dopravní zpravodajství.
0/0
11.10.2002 14:12

,

Re: Čím více krve, tím větší reklama!
Taky názor. Zase jeden, co vyšel z pátý třídy pomocný školy (soudě dle gramatických chyb) a pak tady sepisuje litanie.
0/0
11.10.2002 14:25

Míla

Re: Re: Čím více krve, tím větší reklama!
z páté třídy pomocé školy
0/0
11.10.2002 14:34

.

Re: Re: Re: Čím více krve, tím větší reklama!
pomocné
0/0
11.10.2002 14:36

BajnyPhoenix@centrum.cz

Dotaz
Vysvětlí mně někdo proč se každá diskuze zvrtne pražáci či nepražáci,bytˇ článek nemá s Prahou nic společného? Teda pokud pominu, kde je EW postaven.
0/0
11.10.2002 13:40

corbin

"Česká závist"??? Snad moravská!
Žiji v Praze, ale studoval jsem VŠ na Moravě. V životě jsem v Čechách neslyšel, že by s někdo neustále srovnával a pomlouval Moraváky apod. Naopak na Moravě denně nadávají na Čechy, zejména nenávidějí Pražáky. Ale jejich argumenty jsou ubohé - vlastně to nejsou žádné argumenty. Ti lidé nevědí co chtějí. Samozřejmě ne všichni. Vysoké platy....My tu máme nezaměstnanost, oni všechno vytunelovali...My na Prahu doplácíme. Tak pozor. Nežijeme ve feudalismu, pokud má někdo pocit, že se tam a tam žije lépe, nikdo mu nezakazuje se tam přestěhovat. Jsme svobodný stát, ať si každý žije, kde chce. Márinku z Dolních Ouškovic už nezajímá, že v Praze zaplatí za nájem 5x více. Nepřemýšlí o tom, že jsou tu zácpy a narvaná MHD. Že na Prahu nedoplácí, protože ta si na sebe vydělá více, než dostane z rozpočtu. Po povodních hned Moraváci řvali, že po "jejich povodních" dostali méně peněz. Hned začali srovnávat. Jsou prostě zakomplexovaní a budou vždycky křičet, stejně jako Slováci, než jsme se rozdělili. Ze zkušeností (podle svých bývalých spolužáků) vím, že ti co nejvíc kritizují se pokrytecky pak rvou do Prahy a chtějí tady pracovat. Když tu pak žijou, změní na Prahu názor. Pokud jde o rozpočet, měli by si na Moravě uvědomit, že většina poslanců je původem z Moravy a jistě by nedopustili, aby ji někdo okrádal. Zkrátka jsou tam lidé zakomplexovaní. Nechápu, proč se říká "česká závist", když 100x rozšířenější je moravská závist. Já osobně proti Moravě nic nemám, ale i tyto příspěvky jsou důkazem, jak se Moraváci i mimopražští hned ozvou.
0/0
11.10.2002 13:10

Mrk

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.10.2002 17:43

Honza

Re:
 Ono je to taky hlavně o inteligenci..... inteligentní člověk si to dokáže zařídit tak aby byl spokojenej i v tý Horní dolní a nemá potřebu závidět Pražákům.
0/0
11.10.2002 22:16

babka

Re:
Narodila jsem se na Moravě, vyrostla ve Slezsku, vystudovala v Praze, pak jsem se tu vdala, vychovala děti a teď vychovávám vnoučata. Řadu let jsem se cítíla Češkou, teď jsem se, na stará kolena, po třiceti letech strávených v Praze začala cítit Moravankou. Pohrdání Pražáků vším nepražským je nepředstavitelné. Nedivme se, že nám to vidláci vracejí.
0/0
14.10.2002 9:21

Pan Chytry

Re:
Nebylo by od věci, aby se Morava osamostatnila... Byly by spokojený a dopadli by stejně jako Slovensko a to je teď kde?? V.....
0/0
17.10.2002 15:07

BajnyPhoenix@centrum.cz

Josef
Rozumný názor
0/0
11.10.2002 12:25

Josef

pražák-nepražák
Pražák-nepražák je mi to jedno.Ale to že mimopražský pořád křičí jak mají málo peněz a potom se s nabitýma peněženkama mlátí mezi sebou v Praze u EW,to je fakt.A ať to nikdo neospravedlňuje tím že nakupují jak zběsilí ve slevách právě proto že mají málo.Všichni jsem na tom stejně.Kdo je chudej,je chudej v Praze stejně jako Poloprdech.
0/0
11.10.2002 12:18

íá

eirogjúe
no tak dobrý koupim si tam elektronickej rohlík a budu si h opak strkat do pr...dele
0/0
11.10.2002 12:10

:-)

Re: eirogjúe
Rohlik jo!:-))) Raduss vcera cekala az bude akcoska "zbijecka za stofku", ze si poridi novy vibrator a kdyz se tam prorvala, tak bylo tech 2000 kusu pryc!:-)))
0/0
11.10.2002 13:23

BajnyPhoenix@centrum.cz

Luk
Luku ty lidi se prave staraji o sebe,a pokud by je ohrožovali na silnicích auta z Ostravy bezohlednou jízdou,budou naštvaní na Ostraváky
BTW: to tvé nevšímání si,je jen vyjadření ,že chceš prostor pro to bezohledné chování.Když si lidé všímají,ono se špatně krade nebo dělají jiné lumpárny co?
0/0
11.10.2002 11:51

Luk

Re: Luk
:-) Tak ja se teda neurazim i kdyz bych si mohl myslet, ze to vyznelo jakoze kradu nebo chci krast... Nevim, jestli jsi delal, ze nevis co mam na mysli anebo fakt ne?:-))) Ja nechapu, proc se lidi dohadujou a jedni nesnasej prazaky a ti druzi "venkovsky". Ja myslim, ze v tomhle to je od cloveka a ne od mista, kde bydlis... - v tomhle by se rozhodne meli lidi starat sami o sebe a ne koukat na to odkud si a pak te podle toho soudit.... Tak to na vysvetlenou... Co se tyce ohrozovani auta na silnicich.... podle me je naprosto logicky, ze clovek, ktery bydli v Ostrave bude v Praze pusobit trosicku zmatene za volantem - ostatne stejne jako bych pusobil ja v Ostrave nebot sem tam nikdy nebyl.... Teda pokud Prahu nezna - pochopitelne... A jestli nekdo prijede do mesta kde to nezna a ridi tam jak prase - tak je to debil a je uplne jedno odkud je...
0/0
11.10.2002 12:37

BajnyPhoenix@centrum.cz

Re: Re: Luk
S tím souhlasím,jsem na stejné vlně myšlení.
Měl jsem právě na mysli,ty prasata co dělají že řídit umějí a pak tvoří na silnicích chaos.Praha to odsírá právě proto,že je tu největší provoz a řídit nejtěžší.Hůř už se mi jezdilo snad jen v Londýně.Paříž byla bez problému.
0/0
11.10.2002 13:11

Luk

Re: Re: Re: Luk
No tak vidis, ze i clovek, kterej chce, aby ho ostatni nechali pokojne krast, muze mit kloudnej nazor:-)))
0/0
11.10.2002 13:20

foxx

Cena !!
Nechápu narážky, jako že to není žádná kultura prodeje , počkejte do první reklamace. Cena není hlavní. CENA JE HLAVNÍ -je to prostě tak , parametry si najdu v katalogu, na netu nebo jinde.  Prostě jenom záleží kde a hlavně za kolik určitej produkt koupím. Stejnej bude u Eur. T. a v EW.  A reklamace, no já nevím , ale když se mi pos... televize od Sony , jedu do servisu Sony a ne k prodejci. To samé platí pokud se ne¨pletu u drtivé většiny "značkového" zboží.
0/0
11.10.2002 11:45

Luk

prazak - neprazak
A vase dohady o tom byt ci nebyt prazak sou fakt husty:-) Z Prahy nejsem, ale bydlim tu - tady jsem "naplavenina" a vzhledem k autu z prazskou SPZ jsem jinde nechtic za prazaka. Ac nechci - doplacim na hloupost druhych - presne takovych jaci se tu dohadujou v prispevcich podemnou... Kdyby se tak kazdej staral sam o sebe...
0/0
11.10.2002 11:35

Luk

reklama
Pratele co si budeme namlouvat - lepsi reklamu si ten obchod prat ani nemohl. Vzdyt uz dnes prakticky kazdy vi, ze x tisic socialne slabsich lidi, kteri davaji prednost zbozi levnemu pred kvalitnim, se seslo "tam v tom novym obchode". No a jakozto spravni burani se tam nahrnou vsichni ostatni - at uz jsou to Prazaci nebo mimoprazsti - aby videli, coze tam vlastne je tak levneho:-))) Lide luxusni:-)) a hlavne lide, kteri maji vsech pet pohromade se tam asi nepozenou... Jenom kdyby tak takovyto obchod otevirali kazdy den - ste nevideli, jak byla prazdna Praha od aut a jak se kraaasne jezdilo:-)))) Ode dneska za tyden se bude pulka republiky holit strojkem za dve ste korun (udajne) koukat na dvojhlave video za patnacet a poslouchat kvalitni reprodukci hudby z diskmena za ctyristovfky-))
0/0
11.10.2002 11:30

Mara

Re: reklama
jo s timto plne souhlasim
0/0
11.10.2002 14:13

honza

Pitomci
To vypada ze prazaci nemaj doma zadnou elektroniku kdyz se tam tak hrnuli jak pomatenci. Co tam vlastne nabizeli kvuli cemu se jim oplatilo zesilet? To ze je nekde neco levnejsi ? Tak at jdou kupovat k vietnamcum tam je to taky. Jsou levne sunty, drahe sunty, prodrazene sunty, pak jdou dobre veci za dobrou cenu a dobre veci za premrstenou cenu. Normalni clovek snad kouka na pomer cena/hodnota. Dotedka jsem vzdy olitoval levny nakup nebot se z toho vyklubal sunt. At krici (v tom marketu) "mame najvyssi kvalitu" a ne "mame nejnizsi ceny". Pitomci uvnitr i venku.
0/0
11.10.2002 11:14

BajnyPhoenix@centrum.cz

Sleva
Kdyby to lide byli trochu chytří,tak šli s tím letákem od EW k Datartu nebo Electrocity,ktere garantují nejnižší cenu a dostali by to zboží také,bez fronty a bez stresu treba na Andělu
A nehádejte se kdo je z Prahy a kdo ze zbytku Čech.Vše je v lidech,bydlím v Příbrami,pracuji v Praze a vidím ty rozdíly.V Praze lidi jezdí a chovají se hůř,no tak holt někoho nechám předjet a počítám s tím že je tu vyšší procento hulvátu,nebo sem nelezu pokud to neumím zvládnout.
Nehledě na to,ze ti hulvati jsou většinou přistěhovalci co jim stouplo do hlavy,že bydlí v Praze.Znám rodilé Pražany a většinou pokud na to mají,se stěhují z Prahy pryč do satelitních městeček.
0/0
11.10.2002 10:51

petra n.

Mr. Bean
Nevím, jak vám ostatním, ale mně včerejší reportáž silně připomínala scénku Mr. Beana o novoroční slevě v obchoďáku. :)
0/0
11.10.2002 10:26

petra n.

Mr. Bean
Nevím, jak vám ostatním, ale mě včerejší reportáž silně připomínala scénku Mr. Beana o novoroční slevě v obchoďáku. :)
0/0
11.10.2002 10:26

Jindrich Hojer

Jo, a...
... taky jsem zaslechl, ze unesli Jirku Rymane !
0/0
11.10.2002 8:56

vasek

muzou za to prazaci
Co tu tu placate vo tom ze se tam rvali mimoprazsti. Primarni vina je na prazacich resp. na prazskym magistratu, ze dovolil tenhle obchodak vubec postavit. Dalsi vinu maj prazsky policajti ze nezvladli situaci a konecne i prazaci sou mantaci vidim to kazdy rano kdyz jedu do kolbenky mestskou. Kazdej prazskej trouba vytahne svou plechovku a zasira s nim mesto. kvuli tomu abych stal v autobuse v zacpach sem se do prahy nestehoval. A byl bych nerad kdyby me tu zas naka brzda nazyvala extrablbem. Mam snad narok na svuj nazor. jo a nectete idnes je to bulvar
0/0
11.10.2002 8:53

tp

Re: muzou za to prazaci
Prazskej buran.A pak ze nejsou!
0/0
11.10.2002 9:40

Medved

Re: muzou za to prazaci
Hmm, kdyby jsi se do Prahy nestehoval (a s tebou ten milion dalsich "naplavenin"), byla by Praha klidne krasne male mesto s cca 250000 lidmi. Byl by tady klid, nikdo by prazakum nic nezavidel a nikdo by jim nemusel kvuli te zavisti nadavat.
0/0
11.10.2002 10:00

Jindrich Hojer

Re: Re: muzou za to prazaci
Pak ale nevim, kdo by v Praze pracoval... Tamni uroven nezamestnanosti se podstatne lisi od celostatniho prumeru.
0/0
11.10.2002 10:04

vasek

Re: Re: muzou za to prazaci
a vis proc se v praze este da zit ? protoze pulka lidi v ni neni z prahy :-))) he he he he ty jedna naplavenino
0/0
11.10.2002 10:45

Jindrich Hojer

Pepicci
Neumim si predstavit silence, ktery by jel treba z Ostravy do Prahy kvuli par tisicovkam. Podle rozevlatyyyho prizvuku a SPZ na autech (ktere jsem videl v jakesi reportazi) jasne vedou Pepani.
0/0
11.10.2002 8:51

Míla

Re: Pepicci
No a teď si těch kratkych zobakú představ pár tisíc.Asi jim to za pár tisícovek stálo. 
0/0
11.10.2002 9:25

Ludvik

Re: Pepicci
Ty prazský SPZ a rozevlatyyy prizvuk si videl na sanitkach co odvazeli ty vase hroudy.
0/0
11.10.2002 9:31

Jindrich Hojer

Re: Re: Pepicci
Hele Pepane - syp zpatky do zakladni skoly. Pise se "Prazske", "jsi" a "odvazely". Do jedne vety jsi nasazel hned nekolik hrubych chyb. Podle pisemneho projevu jsi presne jednim z toho davu... :-)
0/0
11.10.2002 9:40

Ludvík

Re: Re: Re: Pepicci
Tak dobre inteligente.Uz "syp"u... :-)))
0/0
11.10.2002 9:54

Ilo

Nemůžou za to zase Pražáci?
Viděl sem v televizi rozhovor z jedním ze zákazníků.Neuměl ani pořádně česky,tipoval bych ho na Olomouc,Brno nebo cosi takovýho.Jak strašně nesnáší Prahu.TAK CO SEM LEZE!!!Na pražáky nadávaj,ale ve frontě na šmuk si daj přes hubu Ostravák s Brňákem.My za to můžem?Pražáci ucpali dálnici do Prahy?
0/0
11.10.2002 8:12

Petra

Re: Nemůžou za to zase Pražáci?
To je pravda.Každou chvíli tu někde čtu jak mi pražáci máme otřesné chování.Ale že ti venkovští Pepíci se tam rvou jako psi,to je asi normální.
0/0
11.10.2002 8:18

Adéla

Re: Re: Nemůžou za to zase Pražáci?
Ehm,  myslím, že Pepíci jsou vždycky z Prahy...
0/0
11.10.2002 8:27

Kiru

Re: Re: Re: Nemůžou za to zase Pražáci?
Tihle z Prahy určitě nebyli.Bylo to na nich vidět!
0/0
11.10.2002 8:30

Karel Moulis

Re: Re: Re: Re: Nemůžou za to zase Pražáci?
Souhlasím s vámi. Berte to tak, že tahle závistivá vidlácko-moravská chátra bude nadávat vždycky, právě pro svojí intelektuální ubohost
0/0
11.10.2002 9:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.