Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Závada metra se může opakovat

Závažná porucha, kvůli které zůstaly v úterý uvězněny v tunelu metra téměř hodinu stovky cestujících, nebyla náhodná. U dalších pěti vozů odhalili technici uvolněné šrouby na zkratovači, který je součástí napájecího zařízení soupravy. Kvůli této závadě totiž zůstal stát vlak v podzemí. Hrozí tak, že si děsivé zážitky z porouchaných souprav odnesou i další cestující.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Franta Buchar

Skoky na gumě
Z tohoto článku vyplívá, že skoky na gumě z mostu jsou tak 10x bezpečnější než ty nový vozy metra. Nechcete je přesunout z trasy C na B a nebo A? A nebo alespoň ať jezdí jen jako každá druhá souprava ať má člověk přirozený výběr ve které chce uhořet :-))
0/0
11.10.2002 13:22

Vaclav

Zodpovednost a revize
To je to co je potreba
protoze az uhori nekde v tunele stovky lidi bude pozde
0/0
11.10.2002 10:57

Posleda

Proč je neodtáhli? (Blažek ať táhne!)
Nějak postrádám ve vyjádření ředitele Blažka informaci o tom, proč soupravu těch 600 metrů do nejbližší stanice neodtáhli motorovým vozem či drezínou. Chápal bych to, kdyby se to stalo někde v centru a tunel směrem k depu byl ucpaný dalšími soupravami. Ale pokud se to stalo přímo u stanice Kačerov, kde je depo, tak je to šlendrián. Proč ještě p. Blažek neodstoupil?
Protože to se v Čechách "nenosí", vyvodit osobní zodpovědnost za to, že nedokážu mít v podniku pořádek a schopné pracovníky. A navíc - v soukromé firmě by asi musel makat a dokazovat prací svoje schopnosti!
 
0/0
10.10.2002 19:37

špion metra

věděli o tom
Nejhorší na tom je, že o tom věděli, protože už podobný závady odstraňovaly. Obyčejným cestujícím se možná nové soupravy líbí, ale nevědí o tom, kolik problému s nimi DP má. Dokonce došlo i k zahoření kontejneru s elektronikou pod jedním vozem. Všechno se ale tutlá. A co se týče situace okolo rekonstruovaných souprav, je to ještě horší. Fakt, že první přijela z Plzně už před šesti lety a dosud nemají rekonstruované soupravy homologaci a když náhodou jezdí, tak je to pouze zkušební provoz s cestujícími povolený Drážním úřadem.
0/0
10.10.2002 18:51

Matt

Lhaní DP
Vzpomínáte jak nám LHALO vedení DP, že při poruše nebo požáru  metra souprava spádem dojede do nejbližší stanice??? Že je to jen lhaní už se provalilo při zaplavování metra při povodních. Ja už nikomu z DP neveřím ani slovo!  
0/0
10.10.2002 18:28

Krtek

Staré dobré ruské metro
Je strašně hezký, že máme nový metro, ale co je to platný, když se nedají otevřít na větrání ani okýnka, když klimatizace nebo větrání sice hučí, ale to je tak všechno?
0/0
10.10.2002 15:19

Majda

Metro zrušit a pražané budou chodit pěšky
Když to šlo před 100 lety , tak to půjde i v době mobilních telefonů a jiných vymožeností, jen je potřeba pohnout lenivou zadnicí...
0/0
10.10.2002 12:01

Trk

Budeme chodit pěšky...
Tak jsou naše bezvadné vozy metra poruchové, to nás čeká příjemné cestování. Vot těchnika...
0/0
10.10.2002 10:22

Jonáš

bordel v metru
Je s podivem, že vždycky, když se něco stane (povodně, špatné šrouby, špatná klimatizace, to nebo třeba to, že má metro dojet samospádem do stanice a ne zůstat trčet v tunelu) , zjistí se, že to metro má nějakou chybu. Jinak jsme neustále ubezpečováni, jaká že je to úžasná stavba. Neměla by se udělat spíše celková revize a popohnat konkrétní lidi k zodpovědnosti než se stane něco opravdu děsivého ?
0/0
10.10.2002 10:21

TRK

Re: bordel v metru
Jonáši, to né, to by bolelo...
0/0
10.10.2002 11:37

Maty

Re: bordel v metru
No ono to popohaneni lidi k zodpovednosti v tomhle state neni tak jednoduchy.Tady nikdo zadnou zodpovednost nema.
0/0
10.10.2002 16:07

Matt

Re: bordel v metru
Zajimávý slovo bordel se NECENZORUJE... ale kdyz napisu spisovnejsi nazev ja tak zmizi...
0/0
10.10.2002 18:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.