Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bush dostal svolení udeřit na Irák

Americký Kongres posvětil prezidentu Bushovi útok na Irák. Obě komory tak jasnou většinou schválily rezoluci, která mu dává válečné pravomoci. Po čtvrtečním hlasování Sněmovny reprezentantů souhlasil s použitím síly i Senát. Zárověň ale Bushe vybízí, aby se nejdřív snažil Irák odzbrojit prostřednictvím OSN.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jirka Trnda

USA už potřebuje na prdel !!!
Když už to amíci pochopí, že nejsou nikde vítáni. Zdravím všechny odpůrce arogantní USA http://sweb.cz/jirka.trnda
0/0
12.10.2002 17:53

vlabo

US-general bude docasne vladnout v Iraku
WASHINGTON: V Bilem dome nyni pracuji na planu, jak ma byt Irak rizen po vojenske intervenci.Podle poslednich uvah Bileho domu ma po americkem vitezstvi nad Saddamem Husseinem vladu prevzit nejdrive americka armada. Sefem by pak byl general Tommy Franks, velitel americkych ozbrojenych sil v perskem zalivu. Franks by  prevzal roli, jakou mel general Doglas Mc Arthur 1945 po kapitulaci Japonska. V Japonsku byla vojenska vlada 6 a pul roku u moci. Prechod moci v Iraku na demokraticky zvoleny iracky parlament by pak nasledoval "v prubehu vice mesicu, lepe roku", se rika podle dosud dostupnych informaci. Mimo jine se planuje zrizeni valecnych soudu, pred kterymi by se musely zodpovidat iracke spicky vedeni. 
Presny koncept se v soucasne dobe vypracovava v Bilem dome, sdelili spolupracovnici US-vlady deniku "New York Times". S temito uvahami ustupuji do pozadi dosavadni plany, ktere predpokladaly plynule prevzeti moci irackou oposici. Americkemu vrchnimu veliteli v Iraku by pak samozrejme podlehala i kontrola druhych nejvetsich zasob nafty na svete (=11% svetovych zasob).
Muj komentar: Jen doufam, ze  pristi presidentske volby v USA nebude financovat pivovarnicke lobby (Budweiser etc.), Cechy by byly dalsi kandidat na prevzeti. :=) !
0/0
12.10.2002 13:24

čtenář

...zase...
Po přečtení několika stránek se příspěvky zase dají shrnout na : invektivy emigrantů vůči Čechům a naopak, nebo mezi sebou navzájem. No nic! Mne by jen zajímalo, zda se jedná opravdu o emigranty, nebo o lidi, kteří si na ně hrají. I když mám jiný názor, tak nemusím ze sebe dělat emigranta. Nebo je to nyní "in" ?
0/0
12.10.2002 11:24

jarda

Demokracie dostala už zase na prdel
Jak kongres nějakých USA může vydávat nějaký souhlas s tím napadnout vojensky jiný stát ? Nejde o obranu ale útok, ikdyž to amíci dávají jako preventivní (co kdyby je Sadám za tu jejich drzost opravdu chtěl napadnout).
Být politiky tak z  NATO vystupuji a takovouto organizaci okamžitě rozpouštím!
0/0
12.10.2002 2:58

Jirka

Re: Tvuj napad byl davny sen Brezneva!!!
BLBE!!!
0/0
12.10.2002 16:55

jarda

Re: Re: Tvuj napad byl davny sen Brezneva!!!
To mi vůbec nevadí. Co mi vadí ty inteligente je válka a nekontrolovaná arogantní moc.Možná by ti k myšlení stačilo dosadit jiné státy než Irák a USA, třeba ČR a Mongolsko.A to ti neříkám Mongole.
0/0
13.10.2002 6:24

UncleSam

Re: Re: Tvuj napad byl davny sen Brezneva!!!
Breznev ze chtel rozpustit OSN? Odkaz na zdroj. Prosim, prosim...
0/0
13.10.2002 23:52

Frankie

Tak zase v pondělí
Tak se tu zatím všichni opatrujte a pro rudé bratry jeden tajný tip navíc. Jestliže ten Bush nadále nebude k zastavení, tak uvažujte o dodávkách českých bojových pašíků na pomoc Saddámovi.
Znáte to: "Plány imperialistů zhatí - vaši vepři boubelatí".
0/0
11.10.2002 17:50

petr

pro Juráška
Jurášku podle tebe byli demokratické zmemě Korea,Panama ,Haity,Vietnam.To je naprostý blábol.V Koreji se jednalo o operaci OSN kde bojovalo 20 států světa,ve Vietnamu se bojovalo na území Jižního Vietnamu.v Panamě vladl narko baron Noriega,a v Haity se jednalo o mírovou operaci proti vojenské vládě která svrhla zvoleného prezidenta.Jugoslavie tato operace byla schvalena organizací NATO a byla schvalena taky vládou České Republiky.Předpokládám že podle tebe vladnou fašisti i v Praze.Jinak se měj v blazinci fajn a až tě pustí na net tak odpověz.
0/0
11.10.2002 17:10

bruno

Re: pro Juráška
herr peter ja chapu faše rosčilovany aber haiti se ne popisuje s ypsylon-ber átlas do ruka diš delaš svetova politika!
0/0
11.10.2002 17:21

petr

Re: Re: pro Juráška
máš pravdu bruno za Haiti s y se omlouvám
0/0
11.10.2002 17:24

Jan

Re: pro Juráška
Co věta, to originální blbost. Máš na to právo, je demokracie. A ne všichni blázni jsou skutečně v blázinci.
0/0
11.10.2002 17:26

petr

Re: Re: pro Juráška
Útok na Jugoslavii neschválila vlada v Praze a 18 dalších?
0/0
11.10.2002 17:31

Jan

Re: Re: Re: pro Juráška
promiň Peťulo, je půla a já jdu na pivo. Pozdravuj bofrého Brumlu a šišlavého Fanouše.
0/0
11.10.2002 17:34

Frankie

Re: Re: Re: pro Juráška
Ale to jsou na našeho Honzíka dost těžké otázky. Něco lehčího by nebylo?
0/0
11.10.2002 17:39

petr

Re: Re: Re: Re: pro Juráška
Honzík není schopen na jakoukoliv otazku reagovat.Obecné žvásty má stejné jako Jurášek,možná jsou spolu na pokoji.
0/0
11.10.2002 17:48

bruno

Re: Re: pro Juráška
hans-máš praftu ale delaš problem pro cela tfoja familia-furt te musi chlitat a stárat se co si šeci misli diš se posadyš u kla vessnyce.
0/0
11.10.2002 17:35

Veronika

Uroven?To snad ne?
Pane Vitamine, o jake urovni to melete? Ja se momentalne nachazim na jedne z americkych univerzit coby exchange student a musim konstatovat, ze vyssi zivotni uroven absolutne nesouvisi napriklad s urovni mentalni. Nase vysoke skoly maji stokrat vyssi uroven, nez zdejsi - o vedomostech studentu ani nemluvne. Proto se nesmime divit, ze nas mily kongres schvalil panu Bushovi jeho pracicku. Snad se panove alespon podivali, kde Irak lezi....Jo, jeste vtipek nakonec - dnes se jeden z mych spoluzaku na prednasce s nazvem "politologie" naprosto seriozne otazal, kdo ze je prezidentem Afriky...No comment.
0/0
11.10.2002 16:10

Jan

Re: Uroven?To snad ne?
prezident Afriky zatím znám není, ale jednoho kandidáta bych měl - VitaminaA alias Mrkvoně! Ten střelec by ty černoušky srovnal do latě!
0/0
11.10.2002 16:14

VitaminA

Re: Uroven?To snad ne?
Nevím kde se právě nalézáte, ale já žiji v USA už několik let. A když se Vám zde nelíbí, nikdo Vás zde nedrží. Vemte ručník a leťte směr Irák. A pozor na ženskou obřízku, častý to jev i v tak svobodné zemi jako je Irák.
0/0
11.10.2002 16:16

Jan

Re: Re: Uroven?To snad ne?
Apropos, s tebou se Mrkvoni za oceánem nikdo nebaví, že? Tomu se odborně říká Crude Assův syndrom. Nemáš s kým zajít na pivo, dát řeč, zahrát si fotbálek? Co tě tam tedy drží? Auťák, prachy? To je všechno? Tomu se u nás říká s úsměvem "jako kůl v plotě". Jen kdyby ty pindy do Česka sis alespoň odpustil! Ale na druhou stranu, jestli ti to psychicky pomáhá ...  
0/0
11.10.2002 16:27

bruno

Re: Re: Re: Uroven?To snad ne?
herr hans -vi ste človek s felika empatia-ne chcete delat poradca ot husain-on to ted moc počebuje-tákofa chítra chlafa jako ot vas-pšimo psi chologus-škoda vas enom pro vaše mestetško.
0/0
11.10.2002 16:44

Jan

Re: Re: Re: Re: Uroven?To snad ne?
Omlouvám se Herr Brumlo. Hatmatilce jsem rozuměl, když byly děti malé, teď už se v ní tolik neorientuji. Zkus to v mateřské školce, tam se třeba chytneš.
0/0
11.10.2002 16:56

bruno

Re: Re: Re: Re: Re: Uroven?To snad ne?
hans-empatia je terminus ot latina...to ti žeknou i tfoje chitre deti-ale diš sou tak chitre maš problem-si tatynek od nych?
0/0
11.10.2002 17:11

Frankie

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uroven?To snad ne?
0/0
11.10.2002 17:18

Jan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uroven?To snad ne?
vidíš "fotbalisto" Fanouši a já si myslel, že brumla jsi ve skutečnosti ty, šišlání ti vždycky šlo. I když ono se to nevylučuje, že? Při pátku jsi byl vždycky bez šťávy! PS: Co slepice, jsou, jak by řekl brunofrankie, v richtigu?
0/0
11.10.2002 17:31

panbu

Re: Re: Uroven?To snad ne?
... ten pobyt, je to znát (ostatní amíci, promiňte, ono  to tak kromě něho není, ale on si o to říkal, říká a zdá se, že i bude říkat...)
0/0
11.10.2002 16:33

Tomas Ruzicka

Re: Re: Uroven?To snad ne?
Tak to je presne ono, ucinky propagandy. Zenska obrizka je v nekterych Arabskych zemich skutecne bezna, ovsem ne v Iraku. Stejne jako ze v Iraku studuji zeny atd. Podivej se na Saudskou Arabii, Egypt a jinam, proc tedy zrovna Irak je strep v oku? Nesnaz se o demagogii, zabira to ale je to trapne.
0/0
12.10.2002 12:14

barbudo

Re: Uroven?To snad ne?
Nesnižoval bych úroveň technických universit v USA.
0/0
11.10.2002 16:19

JN

Re: Uroven?To snad ne?
Ehmm, proč tedy nestudujete tu naši školu, když má stokrát vyšší úroveň?? To je logický lapsus..
0/0
11.10.2002 16:21

bruno

Re: Uroven?To snad ne?
ja vas moc lituju slešno veronika še mate tákovi pech a ste na nejake podžadne škola.holt -stipendia na topra škola dostavaju enom topši študenty a vas si asi v univirsity of princeton nechtely násadit do košuchu-nesnate any presidentove ot svet.mošna se fam bude lipit na lomonosoff university-tam se sase budete ptavat na šecko vi. utykejte na vi chot tokut mate čás a nesapomente sfuj oplipeny pionirski šatku-pude vam pasovat i nyny.
0/0
11.10.2002 16:25

von drejc

Re: Re: Uroven?To snad ne?
Herr Bruno my fam moc danken to byt topra priprava na ctvrta Reich
0/0
11.10.2002 16:31

aa

Re: Uroven?To snad ne?
No tak sup a domu, co tady marnis cas a honem do ceske vysoke skoly, ktere jsou uznavane po celem svete a otevrou ti dvere.   Ty snad vidis vsechno o teto planete, takove chytraky mam nejradeji. 
0/0
11.10.2002 17:42

Jirka

Re: Asi jses na velmi spatne skole!
Ja jsem delal minuly rok MBA na Harvard University a mohu te ujistit ze ten propastny rozdil co se tyka vedomosti zaku jaky je mezi Krarlovou Universitou a Harvardem se neda vubec vysvetlit!
0/0
11.10.2002 17:46

Jennifer

Re: Uroven?To snad ne?
Draha Veroniko, takze lidi, kteri umi vydelat penize, jsou blbci a ti, co jsou chudi, penize nechteji, aby se z nich blbci nestali. Co na te universite studujes? Socialni vedy? University v USA jsou, na nestesti, plne komunismu a utopie. To jsi nasla spatne misto na zivotni experienci. Divim se, ze nejedes domu. Pro tebe to musi byt hrozna ztrata casu.
0/0
12.10.2002 3:57

VitaminA

To je jasné...
Je naprosto zbytečné s některými totálně "zpracovanými" blby debatovat. Jste krvelační, plní nenávisti ke všemu, co vás obklopuje. Každým dnem je v Iráku zabito několik lidí pro své politické(jiné) názory. Zároveň tato země hrozí rozpoutáním obrovského konfliktu s nedozírnými následky. Je vám to fuk. Melete něco neustále o americké rozpínavosti a imperialismu. Vaše malost, závist a ubohost se dá snad jedině vysvětlit tím, že jste sami potomci bolševických banditů. Závidíte život lidem v zemi, která má několikanásobně vyšší životní úroveň, než máte vy. Zároveň obhajujete zločince. Je jasné o co vám jde, chcete opět krást a loupit a spojíte se třeba s kýmkoliv.
0/0
11.10.2002 15:46

taky občan

Re: To je jasné...
...máte nějaká fakta k věci? Tak sem s nimi místo toho přihlouplého prskání zastydlého puberťáka. 
0/0
11.10.2002 15:50

VitaminA

Re: Re: To je jasné...
Od Vás jsem fakt žádný fakt za celou dobu nečetl, ale čtěte alespoň ty moje.
0/0
11.10.2002 15:56

panbu

Re: Re: Re: To je jasné...
...jo? kdy kde jaký, kromě svérázného hodnocení odpůrců? Už jednou to tu bylo - ať je po vašem - všechno jsem zapomněl, jsem úplně blbý, tak ať mne osvítí Váš duch....(jen ne všeobecně známá  slohová cvičení ).
0/0
11.10.2002 16:17

VitaminA

Re: Re: Re: Re: To je jasné...
Konečně rozumný text.
0/0
11.10.2002 16:23

panbu

Re: Re: Re: Re: Re: To je jasné...
no vidíte - tak teď zkuste něco rozumného vy, už se tu na to tak dlouho těšíte....
0/0
11.10.2002 16:37

taky občan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je jasné...
zdddá se, že dokud ho neosvítíte Vy, neosvítí on nás.....
0/0
11.10.2002 16:50

Cumi

Re: To je jasné...
No tak teď si nás teda odhalil. Vlastně se přiznávám že se jedná o obrovský celosvětový spiknutí proti USA. My banditi a loupežníci.
0/0
11.10.2002 15:52

bruno

Re: To je jasné...
herr vita minh-diš si mislite še debat je ne mošny ták stafte šecki ku sdi a safelte pal!!!
0/0
11.10.2002 15:53

Jan

Re: To je jasné...
Generále Mrkvoni, to jsou velmi vážná obvinění! Kdy se máme dostavit před oparukovanou soudní stolici v Haagu, abychom se zpovídali ze svých zločinů? Ke všemu se bez vytáček přiznávám.  Žádám pro sebe i ostatní od Carla del Mostovoje co nejpřísnější trest ! Psům psí smrt!
0/0
11.10.2002 16:02

barbudo

Re: To je jasné...
Krvelační pacifisté Saddáma nepodporovali a nepodporují. Nezávidím lidem v USA, lituji je.
0/0
11.10.2002 16:05

bruno

bivali čechove chrabži jo nací...
mi semoc lipi jak se vi šickni o pirate o svoju historiju ajak ste moc a moc bojovali za svoju vec. aš vas soudruchove hitler i stálin sešral aji s chlupama- demokracianedemokracia! a diš ma ted dalši oplibenec ot vas dostat na chupu ták cho uš šickni do pšedu litofate. holt-čéski fojak topra fojak.abi ste meli klid u svojeho píva tak se na učte slapikofat i koran a mile potržasat ruku ot soudrucha husain-a topše fam tak!!
0/0
11.10.2002 15:39

Petr Ignác

Re: bivali čechove chrabži jo nací...
Ty už tu slivovicu nepij...
0/0
11.10.2002 15:43

bruno

Re: Re: bivali čechove chrabži jo nací...
herr ignatz- mam ešte flášku ot tepe-ale to se netafitršet-neny moc na konsum.
0/0
11.10.2002 15:48

Henlein

Re: bivali čechove chrabži jo nací...
Gott mit uns, Herr Bruno! Es kommt der Tag. Dein Konrad.
0/0
11.10.2002 16:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.