Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Radní poškodili ČT, útočí Balvín

Generální ředitel České televize Jiří Balvín vyrazil do útoku proti Radě ČT. Snaží se tak uchránit vlastní židli. "Na zasedání Rady ČT někteří její členové, pod vedením předsedy Jana Mrzeny, svými výroky zásadním způsobem poškodili dobré jméno České televize, a tím i výsledky práce všech zaměstnanců," píše Balvín v otevřeném dopise. Radní mají v pondělí hlasovat o jeho odvolání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Gustav

Vzit jim penize a muzou delat co chteji!
At si na sebe sami vydelajiTo zacnou uvazovat jako kazda domacnost co si muze dovolit a co ne
0/0
18.11.2002 15:06

Jindra

cha
Pan Balvin pise ve svem dopise mimo jine tuto vetu " radni zásadním způsobem poskodili dobré jméno Ceské televize " vazeny pane Balvine,kdyz zcela pominu FAKT , ze jste byl zvolen v rozporu se zakonem o Ceske televizi a tudiz nemate na sve zidli co delat, tak na tuto vetu mohu rici jen toto : POSKODIT LZE JEN TO,CO EXISTUJE . Co se tyka dobreho jmena CT ,tak si troufam tvrdit, ze diky hrdinskym odborarum (ale i vasim prispenim) se o dobrem jmenu neda hovorit ani omylem. Spis se da mluvit o dobre slepicce,ktera snasi nekolika vyvolenym a spouste neschopnych amateru zlata vajicka. nedivim se, ze se tam vsichni drzite zuby nehty, jako STATNI ZAMESTNANCI se mate skutecne dobre. Za nic nezodpovidate a veskere vase "neumyslne" skody zaplati danovy poplatnik . V soukromem sektoru by jste si vy ani vetsina lidi v CT ani neskrtli ,nic z toho,co je v CT "normalni" by majitel netrpel a vsechny bz vas na minutu vyhazel na dlazbu. To vy samozrejme vite a proto se drzite v CZ zuby nehty.......nechystate zase dalsi revoltu ? vase slova o ohrozeni nezavislosti tomu napovidaji. Ale ja si myslim , ze jedine,co bylo a je ohrozeno je vase misto a tepla mistecka dalsich hrdinu z velina. Pro mnohe z vas by se dnes nenaslo misto ani u vykupu lahvi..........
0/0
18.11.2002 9:03

Gustav

Re: Naprosty souhlas!
  
0/0
18.11.2002 15:08

Herodes

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.11.2002 8:29

aqwert

Hospodárnost?
Když už se mluví o odvolání Balvína, stálo by za úvahu taky odvolat Radu ČT. Uvažte jenom, že normální radní stojí měsíčně dvacet tisíc, místopředseda Rady čtyřiadvacet a předseda sedmadvacet. Protihodnota: jednou týdne se sejdou, dvě tři hodiny plácají nesmysly, destabilizují chod podniku,pro kretí¨ý ještě neudělali nic dobrého, dají si chlebíčky, kafe a zase jdou domů. Měsíčně to stojí cca 300 000 Kč, za rok 3 600 000 Kč. A to bez mobilů, které mají zadarmo, bez cestovného a dalších výhod. A výsledek práce?
0/0
18.11.2002 6:48

Student

CT je pro nas a ne my pro ni!!!
Nejprve musim dat za pravud prispevku od "pepik", hodne s nim souhlasim.
Dale jak je mozne, ze CT nezverejnuje sve vydaje kdyz ty penize nepatri ji, koncesionarske platime my vsichni a my vsichni take mame vedet kam se nase penize posilaji ci za co davaji.
JE NEUVERITELNE, ze nepadl nikdo z tech lidi, co pri nedavne krizi v CT ohrozovali chod a neopravnene pouzivali prostredky CT, myslim tim, stavajici zamestnance. JA BYT HODAC, tak vezmu ochranku a vykopu je vsechny vcetne poslancu, at si jsou stavkovat na VACLAVAK a at nepouzivaji hole ruce a hole zadky.
DALE vzdyt bylo jasne ze BALVIN je akorat stara struktura, ktere jiz drive v CT pusobila, tak cemu se divit, ze pomaha svym byvalym RUDYM soukmenovcum.
Kdyz jsem tehdy byl na Vaclavaku, tak jsem se nestacil divit, jak se ti "napadeni" ohaneli, ze jim jde o SVOBODU SLOVA a nekdo to dokonce prirovnavat k 17.11.1989, CHAPETE TU DRZOST.
 
        TO SE NEODPOUSTI.
 
TAK ZATIM LIDI.
  
 
0/0
17.11.2002 18:15

Zloděj Klaus

Balvan nebo Balvín
ČT je za dobu působení toho hňupíka Balvína pořádně u dna. Je zřejmé, že tento parchant se po vzoru Klausových zlodějů z ODS číní a vykrádá z ČT co se dá. Takový tunelový Balvan to je. A tak nezbývá, než: bude-li vice Balvínů, bude celá ČT zbalvanovatělá.
0/0
14.11.2002 11:59

Myloš Jakeš

Re: Balvan nebo Balvín
Soudruhu, rád vás uvydím na našý příšťý zchůzy našý základňý organyzace. S těmyto pokrokovímy názori tam budete výtán. Spolusoudruzy budou jystě mýt radost.
0/0
18.11.2002 11:38

Zloděj Klaus

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.11.2002 12:19

Inspektor Clousseau

Re: Re: Re: Balvan nebo Balvín
No podle úrovně vašeho příspěvku bych soudil, že jste si s Miloušem rovni.
0/0
18.11.2002 12:56

Chozé

Re: Re: Balvan nebo Balvín
Á, Bruno má jinou přezdívku?
0/0
19.11.2002 10:33

itna

Rada a Rada
Pořád se tady plete Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (tzv. Velká rada), která má na starosti vysílací koncese atd. a Rada ČT (tzv. Malá rada), která se stará pouze o veřejnoprávní Českou TV. A v tomto článku jde právě o Malou radu. 
0/0
14.11.2002 10:50

pepik

Re: Rada a Rada
Myslím, že v tomto článku jde především o kapsování odborářů v ČT z koncesionářských poplatků a státního rozpočtu. Bohužel díky nevhodnému zařazení zápisu z Rady byla diskuse zmanipulována nesprávným směrem !!! Proč toto dělá generální těsně před svým pravděpodobným odvoláním ?? Kolik dostane od každého svého odboráře po jeho vyhození z jeho "padáku" ??? Jak dlouho bude ještě ČT rozhazovat peníze koncesionářů a poplatníků ???? Proč nejsou stanovena jasná rozpočtová pravidla ????? Proč nejsou zveřejňovány PODROBNĚ náklady VEŘEJNOPRÁVNÍCH pořadů ?????? Proč odboráři neodcházejí z ČT ??? Je to proto, že jsou tak špatní (a pro ČT dost dobří), že by se jinde neuživili, nebo jsou v ČT takové příjmy, že je to pro ně výhodné, nebo se svojí produktivitou práce by jinde neuspěli. Přestože se zaměstnanci tváří velmi pravicově, je ČT největší česká SOCIÁLKA !!!!!!
0/0
14.11.2002 11:08

Barieta

Re: Re: Rada a Rada
Máte to nějaké pomotané. odboráři ani nedutají. Je jim to totiž už jaksi jedno.
Pokud jde o kapsování tak se kapsuje někdo jiný a ne odboráři. Asi se v tom moc nevyznáte,že ?
0/0
18.11.2002 13:06

Gustav

Re: Re: Re: Vse co je v statni rezii nestoji za nic!
0/0
18.11.2002 15:12

jo

potvrdilo se to: Rada je opravdu fraska
potvrdilo se to: Rada je opravdu fraska slouzici jen k buzeraci Novy.
0/0
14.11.2002 9:51

Prekvapeni ? Ale kde ze........
Shrnme si zakladni fakta. Balvin byl zvolen do sve funkce,jako vysledek kompromisu s odborari po slavne stavce v CT. Predstavovcal pro ne nejmensi mozne zlo,sel jim na ruku, zrusil vypovedi,zarucil beztrestnost za protizakonnou stavku atd. Pote byl v rozporu se zakonem ustaven radou do sve funkce, nad zpusobem jeho volby se pozastavil i soud. Ale protoze nikdo nechtel dalsi halo, tak vsichni zodpovedni zavreli oci. jeho "program" je od zacatku snuzka blabolu, ktere samozrejme ani v nejmensim neplnil,ale opet ,s ohledem na mozne problemy s odborari se to doposud prehlizelo. No a pan Balvin toho samozrejme dokonale vyuzil a z verejne sluzby udelal pros ebe a sve pratele skvely bussines. Dnes uz i odborari budou ticho, protoze to, co provadi je za hranici unosnosti a odborari mu nemohou zapomenout jeho tajne kamery na jejich pracovistich.......Dokud jim toleroval jejich kradeze,tak oni tolerovali jeho.......... Jinak k tem platum a odmenam manazeru. Toho mluvciho by mela CT okamzite propustit, protoze to,co tvrdi,je absolutni nesmysl. Platy a odmeny zamestnancu STATNI VEREJNE INSTITUCE jsou podle zakona o pristupu k informacim pristupne a konkretne CT ma POVINNOST tyto udaje na pozadani sdelit . Pokud tak necini, pak je to protizakonne ,vinici by meli byt jasne oznaceni a potrestani a CT by mela tyto informac neprodlene zverejnit. Jenze tlak na dodrzeni zakonu se v CT nedockame, ohrozilo by to zajmy velkeho mnozstvi nejruznejsich lidi a dalsi "stavka" by byla velmi realna. Apropo, vsimli jste si, ze kdyz jedna Zaoralek s Mrzenou o , tak je absolutni ticho ale neni to tak davno, kdy nepodlozene spekulace o snaze ODS ovlivnovat vysilani vedli k te neuveritelne saskarne ve veline ? A dnes je ticho - zaoralek je s CSSD..............Preji hezky.
0/0
14.11.2002 9:30

briza

Re: Prekvapeni ? Ale kde ze........
Ja taky nejsem prekvapen. Balvin dela presne to, cim ho oposmluvni mafie poverila - financni likvidace nepohodlne CT. Takze nez do toho zacnu tahat odborare z CT, kteri jsou s Bavinem na kordy temer od pocatku, radeji bych si vzpomnel na to ci hlasy zvolily stavajici Radu, ktera nasledne zvolila Balvina. A nemelo byt nahodou jeho hlavnim poslanim zkonsolidovat financovani CT? To tak to temi zlatymi padaky k tomu skvele prispel. Apropos. Jak skoncilo to vysetrovani smlouvy nakupu predrazeneho prenosoveho vozu (taky Balvinova akce) za kter musela nasledne CT platit odstupne v pripade vypovezeni?
0/0
14.11.2002 9:58

Tonda Neckar, Linz

To bylo nahodou super, lepsi nez cimrman!
Jen by me zajimalo, jestli se nakonec clovek muze od sebe distancovat nebo ne. iDnes novinari odvedli skvelou praci a i pro priste by mohli zasilat prepisy jednani!
0/0
14.11.2002 9:28

David

Re: To bylo nahodou super, lepsi nez cimrman!
Prepisy si muzete poridit sam, kompleni audiozaznamy z jednani Rady CT stejne jako textove zapisy jsou k dispozici na jejich strankach v ramci stranek CT.
0/0
17.11.2002 17:02

Pepák

A co takhle se zabývat TV Nova?
Kdy se bude Rada pro rozhlasové a televizní vysílání zabývat tím, že Nova už 8 let neplní programové schéma, na které jí byla udělena vysílací licence? Že by tekly radě taky nějaké nemalé penízky do kapsiček u kalhot?
0/0
14.11.2002 9:17

itna

Re: A co takhle se zabývat TV Nova?
To s tím Železným máš pravdu, ale to je v kompetenci Rady pro rozhlasové a TV vysílání a tady se jedná o Radu České televize, tzv. malá rada. Pokud je to pravda s těmi zlatými padáky, tak je to pěkné svinstvo. Balvín neustále brečí, že je nutno zvýšit koncesionářské poplatky na 100,- Kč měsíčně, aby televize měla na provoz a potom vymyslí tohle. Když už jsme u těch koncesionářských poplatků, tak nechápu, proč je vůbec musíme platit. ČT je veřejnoprávní televize, která by měla být financována ze státního rozpočtu a nikoliv už z několikrát zdaněných peněz koncesionářů. Totéž lze říci o českém rozhlasu. A pokud chtějí být financováni z poplatků, tak ať zmizí ty stupidní reklamy z veřejnoprávních médií. Navíc koncesionářské poplatky by ani nemusely být tak vysoké, kdyby v ČT uměli hospodařit (koncesionářské poplatky jdou pouze veřejnoprávním médiím, Nova nebo Prima a soukromá rádia nedostávají nic). Stačí se podívat na nějakou událost - když přijede komerční televize, tak štáb čítá 2- 3 lidi, když přijede štáb ČT, tak přijede 2x tolik lidí - a nikdo to samozřejmě nedělá zadarmo. Také se stačí podívat na honoráře rádoby umělců. Když jsme jednou pozvali jednu komentátorku z TV, aby moderovala jedno setkání na BVV pro asi 100 lidí, tak si za dvě hodiny řekla o 60 000,- Kč a její výkon odpovídal spíše tak pokutě v této výši. Jenomže TV má obrovskou moc, je výtahem k moci (myslíte, že nějaký Železný by vůbec byl senátorem, kdyby neměl na Nově každou sobotu svoji goeblsovskou propagandu? Že by ho ve Znojmě vůbec někdo znal?) a tak se nic nezmění. Místo Balvína přijde jiný a až se mocipánům znelíbí, tak se zase najde důvod, jak ho vykopnout. Přeji pěkný obraz.
 
0/0
14.11.2002 9:53

jaymzz

Re: Re: A co takhle se zabývat TV Nova?
duvod, proc musis platit koncese, je jednoduchy, nezavislost. mela-li byt tv placena z rozpoctu, podlehal by tok financi snemovnimu schaleni. tento stav by umoznil poslancum vice mene volne s tv manipulovat a to by se pak clovek nemusel stacit divit. je logicke, ze z koncesi nejde nic do kapes novy a primy, neb tyto jsou komercnimi medii. je zivi reklama a sledovanost. presto by obcane meli mit moznost volby poplatky odmitnout. s jejich neplacenim by vsak nemeli mit pristup k vysilani ct, coz momentalne neni technicky realizovatelne. stran reklamy ve verejnopravni tv, ta tam jednak byla uz za komancu, jednak tvori pouze 2% z celkoveho vysilaciho casu, coz neni prilis velka porce. prevazne diky reklame si pak ct muze napr. dovolit vysilat monstrozni sportovni prenosy z celeho sveta, takze sve opodstatneni ma. problemem je vsak urcite hospodareni, kde se, zvlaste v tzv. tvurcich skupinach, plytva miliony. chybi dostatecne vykonny organ, jez by ekonomiku tv peclive sledoval a pripadne nesrovnalosti resil, a to i eventuelne soudni cestou.    
0/0
17.11.2002 19:59

ppetr

CT
tady je videt,ze to stou restrukturalisaci CT nebude asi jednoduchy.ta CT je stejny podnik,jako byla armada pred nastupem Tvrdika.nikdo s nimi jen tak nehne,dokud tam neprijde nekdo schopnej.je to jenom cerny dira za penize koncesionaru.meli by to zprivatizovat a byl by pokoj.
0/0
14.11.2002 9:03

Evik

Na nic?
K čemu je takováhle bezmocná bezpáteřní rada bez vlastního rozumu a soudnosti? Myslela jsem, že to má být kontrolní orgán, ne poslušný Balvínův sluha a "vyřizovač" jeho "žádostí a stížností".
0/0
14.11.2002 8:47

Laco

Tak se nedivte
Tak se nedivte, že lidé začínají volit komunisty.
0/0
14.11.2002 8:41

člověk

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.11.2002 8:18

Herodes

Hajzl.
Je to šmejd,kterému není nic svinského cizí.Už by ho měli s té televize vyhodit.Je to jako všude krást dokud je co.
0/0
14.11.2002 8:13

ekue

*
Nikdy to nebude reditel, kdo pohne s CT k lepsimu. Rada proste nemuze zvolit nekoho, kdo se do restrukturalizace pusti padni komu padni. Ac nezavisla, porad musi vybirat "politicky korektniho nastupce" Uz je mi z toho soufl, jak jsou vsude dosazovani podrztaskove a lidi bez vlastnich predstav o budoucnosti toho ktereho podniku. A Balvina neodvolavat, protoze jen aby se mohl dosadit dalsi jemu podobnej. Vysolime za odstupny urcite nekolik milionu.
0/0
14.11.2002 8:08

Míre z Plzně

Když se podíváme, jak se propouští v běžných firmách, které mnohdy nemají peníze ani na mzdy natož na zákonné odchodné tak je to zločin. Je to sviňárna.
0/0
14.11.2002 7:59

karber

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.11.2002 6:34

itna

Re: Radu zrušit!!!!!!!!!!!
Dobrý nápad - neplaťte koncesionářské poplatky. Já už neplatím deset let a nevím, proč bych měl za něco, co si koupím, ještě každý měsíc platit. Navíc se dívám většinou na zahraniční TV (satelit) a na ČT pouze vyjímečně. Tak buď bych chtěl slevu na poplatku, což nejde, a proto neplatím nic. 
0/0
14.11.2002 9:58

jirka

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.11.2002 0:33

SOLDAT

Re: Poplatky
Ale to má jistou logiku. Po zdražení přestane pětina lidí platit a oni nebudou mít co rozhazovat
0/0
14.11.2002 1:42

hovnival

rada
Ja mam  pro ne radu: Prodejte Balvina!!!  Nejlepsi by to bylo v aukci, treba by si ho nekdo koupil.
0/0
13.11.2002 20:58

pro hovny fall

mam uš pro tepe licitáčne kladyvvko--s umjeleckou vistopou--stalo mje majlandt--na ballvina nevibide....
0/0
13.11.2002 21:26

hovnival

Re: mam uš pro tepe licitáčne kladyvvko--s umjeleckou vistopou--stalo mje majlandt--na ballvina nevibide....
No jenom aby nezbyl na tebe........... Pak bys mel Balvina doma a musel se o nej starat.... A takovej Balvin, to neni jen tak.
0/0
13.11.2002 21:36

Mates

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
13.11.2002 20:38

Deveroux

Zbytečné tlaky.
Doporučuji ČT zprivatizovat ať si sní budoucí vlastník dělá, co chce. Prachy, co do ní cpeme za "vlastnictví televizoru" bych raději dal na povodně, než těm svazáckým pohrobkům. Zpravodajství stojí za ho..., pořady taky, dobří jsou akorát Simpsnovi, ty bych přesunul třeba na Novu do hlavního vysílacího času. Třeba místo toho pošahaného Doremi.
0/0
13.11.2002 19:24

aqwert

Sovětizace České televize
Rada ČT, složená bez vyjímky z diletantů v oblasti médií, se opět ukázala: Špidla se Zaorálkem dupnuli a je jasno. Tak to dopadá, když bojovníci za svobodu slova z předloňských Vánoc a "osobnosti" prosadili svoje představy. Je pozoruhodné, jak hluboko je v naší politice a "osobnostech" zakódováno komunistické myšlení = dostaneš funkci a s ní přijde i kvalifikace. Dřív to byli holiči v železárnách, teď jsou to biskupky v radách. A rada se, pokud vzpomínáte, rusky řekne sovět. Sovět ČT - jak ostatně odpovídá jeho revolučnímu vzoru - bez znalosti a kompetence vrhá nejen ČT, ale v důsledku chaosu, který způsobí, i celou společnost do nové vlny destabilizace. Hádejte, komu to prospěje?
0/0
13.11.2002 19:10

Fairplay

Blahopreji!!
Moc dekuji za tento krasny clanek - smal jsem se jako kun! Typicky obraz naseho Kocourkova!!!!!
0/0
10.10.2002 16:58

Petra

Zrušit !!
Já bych celou slavnou radu zrušila. Zcela veřejně si dělají z nás ostatních legraci a ještě za to berou peníze. Pokud Balvín vede ČT špatně, tak ať ho odvolají a vypíšou nový konkurz, ale ať nemaří čas přiblými rozhovory a urážením druhých soudružskými pozdravy. Ať se na mě pan Kučera nezlobí, ale jestliže někdo do oficiální korespondence skutečně dá soudružský pozdrav, svědčí to o jeho naprosté debilitě.
0/0
10.10.2002 12:28

Jiří Lukáč

Re: Zrušit !! Petro máš pravdu.
Mimo to mi celá slavná rada připomíná cenzorský dohled nad ČT ze strany parlamentních stran.
0/0
10.10.2002 12:38

xxxx

KOCOURKOV
viz vyse
0/0
10.10.2002 10:56

Sisko

ČSSD společně s KSČM čistí správní rady zahnojené Modrými ptáky,
a je jen otázkou času , kdy vyřeší tu spoušť kterou po sobě v ČT zanechali tuneláři z ODS !!  Teď se musí ČSSD věnovat ožehavějším úkolům , které mají bezprostřední dopad na ekonomiku .
0/0
10.10.2002 10:07

Jiří Lukáč zastupitel města

Re: ČSSD společně s KSČM čistí správní rady ..a zahnojí to ještě většími exoty!
Než byli modrý ptáci!( kteří před parlamentími volbami nakrátko zběleli, jako mírové holubice ) Například mohou dát do správní rady také Petra Lachnita z Ostravy.Jako ministr uměl spravovat co se týká nájmu státního majetku jedna radost že Sisko? Nebo velmi zkušeného radního Paroubka za ČSSD z Prahy, ten zas uměl velmi "efektivně" hospodařit v Pražské městké bance, a to tak že zahraniční bankéři zelenali závistí. A neměli bychom zapomenout také na našeho náměstska primátora Ing Hraběte za ČSSD z Kladna (na Kladně je 12let koalice ODS-ČSSD ), který letos v září na zasedání městského zastupitelstva na mojí výtku ohledně 39 milionové ztráty v podniku města Sportovní areály města Kladna vzniklé pod "vzorným vedením modrého ptáka" bývalého zástupce starosty za ODS ( v té době Ing.P.Bendla) V.Přibyla, "že ta ztráta nic neznamená,že je to jenom účetní ztráta"! Sisko to opět nemá chybu že? Hned s tímto odborníkem ČSSD do správní nebo do dozorčí rady!
0/0
10.10.2002 11:34

Stréc

Re: ČSSD společně s KSČM čistí správní rady zahnojené Modrými ptáky,
Pane, možná máte v něčem pravdu. Ale mám dojem, že Ti Vaši chlapci z ČSSD zametají již příliš dlouho a jak se nyní ukazuje vymetají i špínu po svých souvěrcích ve zbrani. A není jí málo. Tak buďte tak laskav a uvažujte. 
0/0
13.11.2002 23:37

Pepa

Líná pakáž!
A tohle si musime nechat libit? Za nase penize? Oni se lidem smeji do oci uz uplne verejne a ani trochu se nesnazi zakryvat svoji nekompetenci a tupost. Zacinam chapat, ze nektere lidi potesil Vitezny unor v roce 1948, protoze se dockali toho, jak politicke elity (a ze to tehdy byla uplne stejna pakaz jako dneska) jdou do lagru. 13 let "ceske demokracie" mne presvedcilo, ze nekdy je nejlepsi zpusob jak jednat s politikem povesit ho.
0/0
10.10.2002 9:45

Fairplay

Re: Lina pakaz!
Ale Pepo! To snad nemyslite vazne! A nebo jste stale ve sluzbach tajne policie?
0/0
10.10.2002 17:01

Jiří Lukáč

Nechte ho napokoji ! Stranické úkoly od ODS plní bezebytku.
Co proti němu máte? Komplexním hodnocením strany prošel napomenutím.Stranické úkoly pro politickou stranu(ODS) plní.A to za naše peníze z poplatků za Tv.Tak dost kopání do něj.Naší televizi(ODS) si od protidemokratických živlů rozvracet nenecháme. A pan soudruh Balvín zlepší teď na senátní a komunální volby vyváženost vysílání ČT ve prospěch naší strany ODS. Čest jeho práci!
0/0
10.10.2002 9:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.