Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po skandálu padají v Polsku hlavy

Polský poslanec a detektiv v jedné osobě Krzysztof Rutkowski by nejraději třiadvacetiletého Poláka podezřelého z brutální vraždy osvětimské notářky vrátil zpět do Česka. Před týdnem ho na vlastní pěst zatkl v českotěšínském hotelu Piast na Karvinsku. V souvislosti s incidentem už přišel o místo jeden polský policista. Další budou následovat, předpověděl polský ministr vnitra Krzysztof Janik.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

var@hotmail.com

Tak to teda ne...
... v CR nani DIKY ZACHUD , polaci si tady nebudou delat co chcou, kopl bych do prdele toho posraneho PSONKA z POlska!
0/0
9.10.2002 16:48

novak

Po skandálu padají v Polsku hlavy
Polský poslanec učinil dobře. U nás se hledí na to, aby zločinci  se nepošlapala lidská práva, ale že on zabil člověka, tak na to se v té chvíli zapomene.
0/0
9.10.2002 14:21

Ricky

Divite se?
V nasem state se muze uplne vsechno.........klidek, lepsi uz to nebude........
0/0
9.10.2002 11:06

PC

RE : Vždyť ho chytli v Polsku
Přesně tak, Český Těšín už je v Polsku, a Ostrava ta patří Ukrajině, to je přece všem úplně jasné, proto nám taky pražáci nechtějí postavit dálnici ani investovat žádné penízky. Je to logické, přece investovat v cizině je nesmysl. Byl jsem ale teď nedávno na civilizovaném západě (rozuměj) v čechách a všude kolem mě německé nápisy, z toho usuzuji, že to tam už patří Německu. Takže pane Jacku existuje podle Vás jěště Česká republika? Já si myslím, že ne, a když tak končí 5 km za Prahou.
0/0
9.10.2002 9:27

Jack

Vždyť ho chytili v Polsku!!!
Byť je u názvu Těšín český, v podstatě jde o polský Těšín. Víte vy, kolik tam vůbec žije poláků? A česky se tam skoro nedomluvíte. A říká Vám něco ta polaská národní strana, nebo jak se jmenuje, v jejímž čele je pan Siwek? Jaký on má na to názor? - Ne, toto už je Polsko!
0/0
9.10.2002 7:57

Martin

Proč u nás běhají zločinci na svobodě?
0/0
8.10.2002 16:07

Martin

Proč u nás běhají zločinci na svobodě?
0/0
8.10.2002 16:07

Wyatt

Žasnu ...
... nad tím, kolik je u nás odborníků na mezinárodní trestní právo a k tomu ještě těch pravých spravedlivých, volajících po "rychlé akci" typu bleskového zatčení a únosu polského zločince p. Rutkowskim. Mezinárodní úmluvy, Interpol, mezinárodní zatykač atd. jsou instituce a instituty pro srandu králíkům (polským poslancům). Bůh nas chraň před takovými, kteří právo berou do vlastních rukou ! Dále souhlasím s níže uvedeným příspěvkem, upozorňujícím na nebezpečí amatérského zásahu při zadržení nebezpečného zločince. Co kdyby ten zásah neproběhl "hladce" a zařvalo při něm pár občanů ubytovaných v hotelu Piast, část personálu nebo třeba opožděný příslušník městské policie. Byl by pak přínos "rychlého zásahu" pana poslance tak pozitivní ? Lidé, prosím přemýšlejte.
0/0
8.10.2002 14:54

Norman Bates

To vážně nechápete o co ve skutečnosti šlo?
Je mi s podivem, že nikdo nečte texty sdělení, ale jen nadpisy článků. Jinak by přeci bylo každému jasné, o co tady šlo. Přeci o peníze za zakázku, objednané u detektivní kanceláře pana polského poslance rodinou oběti. Nebýt toho, pan Rutkowski by jistě nezvedl ze svého poslaneckého křesla prdel a nějaký vrah by mu byl šumafuk. Takhle zneužil  svých privilegií a ještě se staví do pozice spasitele.
JInak je skutečně nádherný trest pro polského policistu, který pomohl obviněnému s útěkem za hranice. Vyhazov od policie, no, tomu skutečně říkám trest trestů.
0/0
8.10.2002 12:28

amanda

..zakony,zakony..????
...prvni chba je v zakonech..druha chyba je v Ostravske policii..treti chyba je v poldkem serifovi...co vic rict/??asi nic...a zavrit by ho meli si myslim..taky by meli poslat spinu na Ostravskou policiii...taky by si neli vsichni uvedomit ze udelat zlocin a pak zrdhnout...nebude fungovat...ale to jsme zpatky u polske a Ostravske policie...tim nerikam .ze jina policie je na tom lip...dost o 5tom pochybuju...policie a soudy..to je nejslabsi clanek naseho pravniho systemu....buh s Nami Vami..cokoliv...a myslim..ze ani Gross to nezmeni.to je totiz neco jako zmenit system zabehnuty odjakziva..nic lehkyho...I'm done.....
0/0
7.10.2002 18:46

Gall

Re: ..zakony,zakony..????
ostravská policie? nečtete noviny? chytili ho v českém těšíně
0/0
7.10.2002 20:32

...zvedavec...

..jen pro osvezeni pameti.....
 Vazeni pratele,
 precetl jsem si  nize  uvedene nazory na  akci "p.Rutkowskeho".  A ja se ptam?
...pamatujete akci izraelskeho komanda Mosadu v pripade unosu  Eichmana z Paraquae? Byl to zlocin???????? Jenom me prosim neodpovidejte, ze pletu hrusky s svestkama. ...Pan Rutkowski samozrejme porusil nase zakony, ale nestoji za zamysleni se priklonit k nazoru.....ze pokud porusim zakon ve veci zabraneni poruseni dalsich zakonu a tim zamezim konani   jeste vetsiho zla vcetne spravedliveho potrestani  viniku......je toto konani  alespon moralne prijatelne???? Diky za pozornost......!
 
0/0
7.10.2002 18:40

J.

Re: ..jen pro osvezeni pameti.....
Podle me prijatelne to neni. Budeme-li vedome (trebas v dobre vuli a na strane "dobra") porusovat zakon, nemusime zakon mit. Stokrat nic umorilo osla. CO ja vim tak zlaty vek lovcu odmen byl v minulem a pocatkem tohoto stoleti v USA - nevim jestli je dobre byt az tak proamericky....
0/0
7.10.2002 18:49

Jaroslav Kodym

0/0
7.10.2002 16:59

Martin007

re:Je to také zločinec!
Nemohu než souhlasit.
0/0
7.10.2002 14:43

Gaston

Je to také zločinec!
Ten pan "poslanec" je se svými názory nebezpečný svému okolí. Patrně by se měl léčit. Trpí nějakým pocitem, že on je ten jediný vyvolený, který určuje co je správné. V sejmu působí jako zákonodárce a přitom je ochoten porušit jakýkoliv platný zákon. Naprosto se nezastávám toho vraha. Je dobře, že sedí. Ale ten samozvaný spasitel by si měl posedět také. Naši polici nemám rád a nepodezřívám ji z žádných mimořádných schopností, ale zatýkání vrahů na našem území je její práce. Dalo by se tolerovat, kdyby to komando vraha opravdu honilo a on by jim přeběhl přes čáru a a oni by se u té čáry nezastavili a dostihli ho. Ale tento člověk neutíkal a byl chycen v posteli. Tam nehrozilo žádné prodlení. Nelze se smířit s tvrzením, že účel světí prostředky!
0/0
7.10.2002 14:36

Ergo

Re: Je to také zločinec!
Lachtane Gastone ! Psali, že jsi umřel na infekci ?! Nemocen jsi, to je vidět, ale že bys úplně zemřel, to se nezdá... No nic, je to léčitelné - je to pouze naivita a trochu nablbosti, to nebolí viď ???
0/0
7.10.2002 14:55

Gaston

Re: Re: Je to také zločinec!
Že má vaše sympatie velkohubý "drsňák", pro kterého zákony nic neznamenají, mne nepřekvapuje. Je to patrné z vašeho písemného projevu. Vám nic neříkají ani pravidla slušnosti. Raději zůstanu - jak píšete - naivní a nablblý, než abych fandil gaunerům.
0/0
7.10.2002 15:18

Ape

Re: Je to také zločinec!
V zásadě souhlasím. Nechápu jakého vraha nám hodlá "pan šerif" vracet ? To toho chlápka stačil i odsoudit nebo v Polsku platí jiné zákony než-li v civilizovaném světě. Mám pocit, že unesený člověk je snad podezřelý, nikde jsem nepostřehl, že by byl obviněn. Prostě právní guláš.
0/0
7.10.2002 18:31

jan

Dobrodruzi vpřed!!!!!!!!!!!!!!!!
Už můžeme očekávat jen někoho, kdo nám vyhodí poslance a budeme si shánět nové. Sice by to stálo za zamyšlení, ale nesmí k tomu dojít, aby si tady dělal každý co chce. Rozhodně odsoudit!!!!!!!!!!!! Bude zajímavé sledovat reakce jednotlivých politků.
0/0
7.10.2002 12:05

Jiri

Cesky Kocourkov!
Misto aby jste byli radi ze toho hajzla chytli tak mate zdeformovane kecy o nejakem pravu vraha! Jste uplny idioti a taky to podle toho u nas vypada!
0/0
7.10.2002 11:58

Dan

Re: Cesky Kocourkov!
Máte pravdu, Jiří. Chytli hajzla a vraha. To je jistě chvalihodné a dobré. Jenže zákony nejsou rozpracovány na každý konkretní případ. Proto chytat hajzly a vrahy může jenom někdo. Jinak se může stát, že příště někdo za hajzla a vraha označí Vás a nějaký poslanec s detektivní agenturou třeba z Ukrajiny si pro Vás přijede. Nadávejte idiotů komu chcete,ale domýšlejte taky důsledky, protože jinak to vypadá, že si nevidíte do huby. Kdo rozhodne, kdy může zasáhnout policie a kdy detektivní agentura? Proberte se a nepište takové kraviny. Protože důsledek toho, co tak chválíte je ten, že tady nebudeme mít těžkopádnou policii a pár vrahů na svobodě, ale anarchii, na kterou časem doplatíte i Vy.
0/0
7.10.2002 13:35

Datel

Re: Re: Cesky Kocourkov!
Ufuf, to je trosku husty - ze vrahy muze chytat jenom nekdo.. Osobne bych byl spis pro zakony podle kterych muze vrahy chytit kdokoliv ;-)
0/0
7.10.2002 14:09

Dan

Re: Re: Re: Cesky Kocourkov!
Já osobně bych vrahy rovnou střílel. Pokud jste přečetl víc než první 2 řádky, tak pochopíte, proč to asi nejde.....
0/0
7.10.2002 14:36

PC

pan poslanec zločincem
Jen si tak představuji, že by třeba pan poslanec zavlekl do ciziny mě, nebo někoho z těch chytráku, kteří z jeho činnem souhlasí a zdůvodnil to tím, že jsou vrazi. Kde je presumpce neviny, k čemu jsou nám soudy a policie? Taky mi není jasné jak se u nás může odvolávat na poslaneckou imunitu, ta mu platí možná v Polsku, ale u nás není akreditovaným diplomatem, takže vůbec nechápu proč nebyl zadržen. Dopustil se přece trestných činů a je tedy zločinec, který patří za mříže a ne do parlamentu. (dle vidění světa pana poslance). No holt všichni jsme si rovni, ale někteří z nás rovnější.
0/0
7.10.2002 11:56

Pepino

Co to tady blábolíte o soudech a právu ?
To snad ten poslanec toho člověka podezřelého z vraždy soudil ??? Vždyť ho předal polským celním orgánům, četli jste to pořádně, fantasmagoristi ? Nemám moc v oblibě poláky a někdy nemám rád DEVEROUXE, ale dnes mu dávám za pravdu. Jaký zavlečení do ciziny ? Poláka "zavlekli" do Polska, ne ? Takové to předpojaté uvažování v kontextu našeho právního, tzv. "kontinentálního" systému práva, zhovadilého a starého stovky let s umocněním bolševických šmejdů ve funkcích soudců, policajtů a dalších xindlů, je na nic v kauze, která nejvíce asi zajímá příbuzné notářky z Polska. A že si pan poslanec vydělal peníze za odměnu ??? Trápí Vás to ? Tak jste praví "Čecháčkové" se správným koeficientem závisti v krvi. A že nepatří do polského parlamentu ??? Rozhlédněte se po našich ústavních a jim podobných činitelích : JELI BY SNAD PÁR DNÍ PO TOMTO, CO SE STALO, DO POLSKA NA POLICII ??? Ten člověk má čisté svědomí a nechtěl čekat, až nějaký přiožralý konstábl se rozhoupe jít sebrat vagabunda do hotelu. Pročpak asi "spinkal" polák v hotelu 300 metrů od lajny ??? Už byl asi "znavenej", že by neušel nebo neujel domu 300 metrů do své rodné vlasti ??? Ne Ne, ten se tam zašil a čekal na podíl z loupežné vraždy, aby potom vzal dráhu jinam. Jaké trestné činy se děly na našem území, když jim vesele asistovala MP a mohli obratem volat PČR ???  Nebo jim "napakovali" za klid akce ??? A když to prasklo, tak křičí, že se radili o postupu při "zásahu" a že je "detektiv" předběhl a dopustil se xy-trestných činů.
0/0
7.10.2002 11:46

mickey@mouse.com

Re: Co to tady blábolíte o soudech a právu ?
Milý Pepino, asi v tom nemáte jasno. To co provedl pan poslanec není legální ani podle kontinentálního (nic takového neexistuje) ani podle anglosaského (opět nic takového neexistuje) práva. Ve skutečnosti je to zločin podle zákonů všech civilizovaných zemí včetně arabských. Pan poslanec měl prostě upozornit naše úřady a s nimi spolupracovat. Tečka.
Dokonce i v USA by pan poslanec nejvýše mohl dotyčného zadržet a předat místní policii, pokud byl ten vrah hledaný i v místě (tedy mezinárodní zatykač). Převoz přes hranice vám nedovolí žádný stát na světě.
Takže pan poslanec se dopustil zločinů, a je celkem lhostejné proč. A také je úplně lhostejné, kdo na to upozorňuje.
Nevadí mi, že si pan poslanec vydělá svou odměnu, jenže kvůli tomu nesmí překračovat zákony. Teď je pro mne na úrovni mafiána. Nájemná gorila, která se neštítí zločinu.
0/0
7.10.2002 12:02

Al Ladin

Re: Re: Co to tady blábolíte o soudech a právu ?
Obávám se, že ti unikla jedna nepřesnost. USA si udělily "právo" takto postupovat kdekoliv na světě. Noriega "ohrožoval zájmy USA" tak si ho jeli zatknout bez součinnosti s místní policií do jeho vlasti. Podobných příkladů jistě existuje víc. Je to právo nebo zvůle?
0/0
7.10.2002 12:30

Gaston

Re: Re: Re: Co to tady blábolíte o soudech a právu ?
Samozřejmě je to zvůle v obou případech.
0/0
7.10.2002 13:07

Honza

Re: Re: Re: Re: Co to tady blábolíte o soudech a právu ?
samozrejme je to pravo v obou pripadech. To je vec nazoru.  ja byt tim poslancem tak se nam neomlouvam.  Sice porusil nase zakony, ale co na tom, polske spravedlnosti se dostalo zadostiucineni a on je Polak. No a pointa je ze to udelal prave proto ze je poslanec a ze nemuze byt vysetrovan. Zejtra uz se bude psat o necem jinym a pokud ten clovek je vinej tak mu daj co mu patri.
0/0
8.10.2002 5:13

Hadati

Re: Re: Re: Re: Re: Co to tady blábolíte o soudech a právu ?
Ale on byl na území našeho státu, kde platí naše zákony. Když na našem území ukamenují muslimové ženu za cizoložství podle svého práva, je to v pořádku? Vždyť se řídili svým právem a žádní vrahové přece nejsou. Sice porusili naše zákony, ale co na tom, *** (dosaďte si libovolnou zemi, kde toto právo stále ještě platí) spravedlnosti se dostalo zadostiučení a oni jsou přece muslimové.
0/0
8.10.2002 8:14

Gaston

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co to tady blábolíte o soudech a právu ?
Tomuto příkladu by mohl rozumět i Honza.
0/0
8.10.2002 11:27

Villy

Je asi
potreba souhlasit s tim, ze akce p. Rutkowskeho nebyla zcela v intencich zakona. ALE, neexistuje taky nejaky zakon, ktery rika, ze se lze dopustit trestneho cinu, pokud se tim zamezi trestnemu cinu zavaznejsimu? Ten clovek prece mohl vrazdit i u nas!! A jak jiz dole nekdo napsal, nebyl to akt typu soudce Lynch, ten vrah byl predan polskym statnim organum. Nedovedu si predstavit, kdyby p. Rutkowski prisel za nasi cadckou policii, ze tam a tam se skryva vrah z Polska a je potreba ho zatknout, co by delala. Resp. dovedu. Zadala by miliony dukazu a nakonec by to stejne zahrala do autu s tim, ze se jedna o ciziho statniho prislusnika. A ten uz by byl samozrejme davno fuc. 
0/0
7.10.2002 11:21

mickey@mouse.com

Re: Je asi
To je také docela komický názor. Takový zákon neexistuje. Lze bránit trestnému činu, pokud jste si jistý, že zrovna je páchán, ale ani tak nejste zcela zproštěn odpovědnosti. Nikdo, dokonce ani policie nemůže trestným činům bránit preventivně, dokud nejsou důkazy, že má podezřelý takový úmysl.
Čili: dotyčný vrah se pravděpodobně u nás ukrýval, nikdo nemá důkazy, že tu něco chystal. A protože je vrah, je nutné proti němu postupovat podle zákona. Takhle mu pan poslanec dokázal, že zákony se dodržovat vlastně nemusí , stačí jen zahrát na správnou strunu veřejného mínění...
0/0
7.10.2002 11:28

Martin007

Re: Je asi
Příteli, nelze si krajní nouzi a nutnou obranu, což je jmenovitě to, co jste naznačil slovy "že se lze dopustit trestneho cinu, pokud se tim zamezi trestnemu cinu zavaznejsimu" překrucovat k obrazu svému. Ten podezřelý vrah na nikoho neútočil ani útokem nehrozil, pouze spal ve svém hotelovém pokoji a to je vše. A že poslanec nezavolal policii je jen věcí peněz a ne nedůvěry neboť dohoda o výměně s Polskou republikou, tu samozřejmě je.
0/0
7.10.2002 12:11

0/0
7.10.2002 10:55

Martin007

Pravdou je....
Mým povoláním je soudit a mohu Vám říci, že já jako občan který se snaží dodržovat zákony ve všech jeho formách a mírách zavinění musím říci, že jsem zděšen. Představte si, že jste jako poslanec poslanecké sněmovny ČR vstoupily na německé území, tam rozbily dveře vletěly do bytu a odtáhly člověka o němž by jste prohlásily, že je vrah, zpět do ČR. Absurdní představa. Nemůžete proti zločinu, bojovat zločinem, pak by vznikla paradoxní situace, ve které by nebylo jasné, kdo je policajt a kdo zloděj. Nebylo by jasné, kdo je pro společnost nebezpečnější. Ale to jen na okraj. Dle mého profesního pohledu je nutnost doržovat zákony země v níž se pohybuji. A je jedno jakého účelu by mělo, ono porušení dosáhnout. Ten odvlečený možná vraždil, ale polský poslanec se jistě vloupal a zavlekl člověka do ciziny. Kdo je tedy zločinec? A k tomu je nutno citovat klasika: " Nejsme ještě dobří, když jsme lepši, než ti nejhorší."
0/0
7.10.2002 10:55

Marty

Re: Pravdou je....
Komu takovou hloupost chcete namluvit. Nikdy jste neporušil ani na okamžik pravidla silničního provozu?! Navíc v tomto případě je zcela jasné, kdo je policajt a kdo je zloděj. Ta policie u toho totiž byla, takže se dopustila napomáhání k trestnému činu. Jinak o kvalitě soudů a výrocích soudců mám své mínění a není určitě lichotivé. Připouštím, že existují výjimky, které se skutečně snaží potrestat pachatele a pomoci postiženému.
0/0
7.10.2002 11:09

mickey@mouse.com

Re: Re: Pravdou je....
Pokud někdo překročí zákon a dopustí se trestného činu, JE TO ZLOČINEC. I kdyby to stokrát dělal s dobrým úmyslem. Pokud mafián zastřelí mafiána je také trestán za vraždu a nikdo mu nenavrhne metál.
Pan poslanec měl upozornit českou policii a nechat ji konat. To platí u nás v Čechách a stejně to platí i v Polsku.
Takhle je pro mne jen samozvaný kovboj, který nahání strach. A navíc to dělá ze stejných důvodů jako každý jiný zločinec: pro peníze! Ty totiž byly hlavním důvodem, proč toho vraha nepředal čechům, ale odvezl jej do Polska...
0/0
7.10.2002 11:20

Martin007

Re: Re: Pravdou je....
Neřekl jsem, že jsem nikdy žádnou normu neporušil, ale snažím se neporušit a v připadě, že poruším, tak jsem ochoten strpět sankci. A přemýšlejte, možná vykonstruované obvinění z vraždy(prasumpce neviny platí vždy)je na jedné straně a na druhé straně poslanec nepopírá, že se vloupal a zavlekl.....kdo je policajt a kdo zloděj a nekřičí tu náhodou zloděj, chyťte zloděje?
0/0
7.10.2002 11:38

Martin007

Re: Re: Pravdou je....
Neřekl jsem, že jsem nikdy žádnou normu neporušil, ale snažím se neporušit a v připadě, že poruším, tak jsem ochoten strpět sankci. A přemýšlejte, možná vykonstruované obvinění z vraždy(prasumpce neviny platí vždy)je na jedné straně a na druhé straně poslanec nepopírá, že se vloupal a zavlekl.....kdo je policajt a kdo zloděj a nekřičí tu náhodou zloděj, chyťte zloděje?
0/0
7.10.2002 11:48

fanfán tulipán

Re: Pravdou je....
buď vstoupil a odtáhl atd. nebo vstoupili a odtáhli atd., jestli soudíte jak umíte česky, tak bůh nás ochraňuj :-))
0/0
7.10.2002 11:17

Martin007

Re: Re: Pravdou je....
Jsou lidé, kteří nedokáží posoudit co je meritorní v v daném případě....A meritem věci v tomto případě je poslanec a udajný vrah. Jde-li Vám o češtinu jso pro ni jistě vyhrazeny jiné weby.
0/0
7.10.2002 11:23

fanfán tulipán

Re: Re: Re: Pravdou je....
myslím si, že dokáži posoudit co je meritorní v daném případě, ale myslím si, když tu vystupujete jako soudce z povolání, že by jste měl dodržovat jisté normy, které předpokládají základní znalost českého jazyka. jinak si můžu myslet, že jste dělník z CKD, kterému bych to samozřejmě odpustil
0/0
7.10.2002 13:08

KartmenZino

Re: Re: Re: Re: Pravdou je....
Možná víte, co je "jádrem pudla" a kdo loupil, vraždil, či se vloupal za účelem dopadení zločince (BTW:také s tím nesouhlasím), ale o češtině nehlásejte, prosím... Vaše spojení "že by jste" ve Vaší reakci je také jistým projevem neznalosti "ZÁKLADU" českého jazyka...
0/0
7.10.2002 18:13

Martin007

Re: Re: Pravdou je....
Jsou lidé, kteří nedokáží posoudit co je meritorní v daném případě....A meritem věci v tomto případě je poslanec a udajný vrah. Jde-li Vám o češtinu jso pro ni jistě vyhrazeny jiné weby.
0/0
7.10.2002 11:24

Martin007

Re: Re: Pravdou je....
Jsou lidé, kteří nedokáží posoudit co je meritorní v daném případě....A meritem věci v tomto případě je poslanec a udajný vrah. Jde-li Vám o češtinu jsou pro ni jistě vyhrazeny jiné weby.
0/0
7.10.2002 11:24

jura-p

Poslanec nemůže nikoho "zatýkat".
A to ani polský poslanec v Polsku. U nás polského poslance žádná imunita nechrání, ani jako diplomat není akreditovný a tudíž chráněný. Dopustil se závažných trestných činů nejméně vloupání a únosu a ti naší policajti trojího druhu jen čuměli a nedělali nic. (Obecní, státní i hraniční). Měli samozřejmě zadržet celou partu i s údajným vrahem. Je to ostuda.
0/0
7.10.2002 10:13

pes Novák

Toho hajzla ať si nechá..
...(máme svých dost), ale tu od
měnu kvůli které to dělal ať pošle na povodňové konto!
0/0
7.10.2002 9:57

pes Novák

Toho hajzla ať si nechá...
0/0
7.10.2002 9:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.