Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odpůrci Temelína blokovali kruhový objezd

Rakušané, kteří se rozhodli znovu po roce připomenout světu, že Temelín navzdory mezinárodním dohodám a poruchám běží s vážnými potížemi dál, přišli na demonstraci s novinkou. Osmatřicetkrát, údajně shodně s počtem poruch elektrárny za uplynulé dva roky, obešli s transparenty kruhový objezd u města Freistadt. "Ano, je to skutečná blokáda," přiznal vůdce sdružení Stop Temelín Josef Neumüller.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vendelín

už by to snad mohlo stačit
Teda člověk by řekl, že by s tím ti šašci Rakouský mohli už pomalu přestat. Začíná to bejt až trapný, když furt opakují ty svoje bláboly o nebezpečnosti Temelína. Už jsou s tím vážně trapný !!! A Jihočeský matky jakbysmet !!!!!!!!!
0/0
13.10.2002 22:13

genius průměrnosti

no, jednu a to hlavní vadu,
kterou všichni ignorují, bych tam viděl - elektrárnu maj pod palcem čížci, a ti, když na to přijde, uměj dělat věci, až se oči vytáčejí....ale ovšem vždycky vědí, proč to tak muselo bejt
0/0
13.10.2002 4:33

Arnold

Temelin
Rakusakum nevadi ze v SRN maji atomovek nekolik,ale to jsou vetsi páni a proto Rakousko je sticha.Trapne jsou jihoceske matky,kdyz jim to vadi at se prestehuji do severnich cech,ja tam sice nezil ale my znamy a otec ano tak me rekli jake to tam bylo a je.
0/0
13.10.2002 2:00

Harry

To už je fakt k smíchu
Tak Temelín běží s vážnými poruchami dál. A že oni neřeknou, co to je za ty strašný poruchy - to maj akorát vždycky takový obecný kecy - všechno je strašně nebezpečný, reaktor je šrotreaktor - i když žádnou poruchu neměl, apod. Asi to bude tím, že se tam neučej pořádně fyziku ani na základní škole. Přece u nás každej po základce ví, co to je reaktor, generátor, turbína. U nich to maj asi jednodušší - všechno je to reaktor - a to je vždycky nebezpečný, jak dokázal například Heider (a zdaleka nebyl sám), když vznikl zkrat na rotoru generátoru u dvojky, tak začal kecat něco v tom smyslu, jako že to ukazuje, jak je ten reaktor strašně nebezpečnej.  
0/0
7.10.2002 12:08

navsteva

Clanek...
...co si camraj Rakusaci v Rakousku je mi u pr... Kdyz maj tolik casu, tak at protestujou od rana do rana. Ale proboha co je to za clanek? Jake mezinarodni smlouvy se porusili, copak nejake vubec existovali. Byla ustanovena pouze mezinarodni komise a ta zjistila, ze Temelin NEMA ZADNE zavazne nedostatky, pro ktere by musel byt bezpodminecne odstaven. A jake poruchy (zduraznuji ve zkusebnim provozu, ktery je tam prave proto, aby tech poruch bylo co nejvice i umele pripraveny), kdyz se vlastne objevily pouze asi jenom 4 vazne technologicke problemy, vsechny v nejaderne casti a jeste k tomu takove, ze bez jejich odstraneni by provoz nebyl nutne nemozny...
0/0
7.10.2002 11:09

Tomáš

Nápisy na sloupech
Mě spíš serou ty nápisy na sloupech osvětlení v rakouských městečkách od hranic - Temelín bere lidem práci, proto ho zrušme apod. Komu bere Temelín práci?
0/0
7.10.2002 9:14

sswed

Provokateri
pamatuju se na nedavnou dobu, kdy nahnali na prechod deti ze skoly. kdyz se jichg ptali, proc tam jsou, rekly, ze aby se ulily ze skoly. ale POZOR! mame blbecky i u nas. na dotaz novinare, proc jeden pan drzi napis stop temelin, rekl, ze vse je napsano na papire, kterej protestujici predali zastupcum cez. nic nevedel, pako. kdyz ani nevedi, ze kolem temelina je min radioaktivniho zareni nez kolem uhelnych elektraren, a ze reaktor v cernobylu de facto pracoval na opacnem principu ( zvysenou teplotou se reakce zastavuje, v cernobylu zrychluje), maji zustat doma a alespon si neco o tom precist...
0/0
7.10.2002 9:13

RV

Viz výše
Doslovný přepis o příspěvek výše ...
0/0
7.10.2002 8:21

RV

Doslovný přepis
Americký generál William E. Odom, který byl dříve ředitelem armádní tajné služby, vzkázal rakušanům, že v důsledku politiky neutrality své země budou brzy "bezvýznamnější než Bulharsko nebo Rumunsko". Odom to řekl pro pondělní rakouský časopis Profil. "Iluze , že se někdo může podílet na moci aniž převezme vojenskou odpovědnost, je teď v Evropě dost rozšířená. Rakousko je toho perfektním dokladem. Nejste v NATO, nemáte žádný vliv na Spojené státy. Koho dneska zajímá, co Rakousko chce ? Kdybyste v alianci byli, bylo by to něco jiného. Podívejte se na Čechy. Jsou ve Washingtonu velmi aktivní, ale vy ne," řekl.
0/0
7.10.2002 8:19

karber

Jsou to holt rakouští volové!
Srát na ně.
0/0
7.10.2002 8:15

RV

Rakousko čekají jiné starosti ...
Teletext ČT1, strana 136 :
0/0
7.10.2002 8:12

Honza

Navdory jakym mezinarodnim dohodam?
Ze pry Temelin bezi navzdory mezinarodnim dohodam? Navzdory kterym dohodam? Uvedte prosim alespon jednu mezinarodni dohodu, ktere bezi Temelin navzdory.
0/0
7.10.2002 7:45

Petr

Ať si daj čípek....
...furt s tím budou otravovat. Copak nemaj co na práci? A srovnávat Temelín s Černobylem...no, to už je fakt smutný.
0/0
7.10.2002 7:37

d23

... seno už je pod střechou, povodně skončily, český štětky už nejsou kvůli kurzu koruny za to, co bývaly, tak proč pod vedením fialové krávy nedemonstrovat, ne? dyť to nic nestojí, spíš naopak ;-)
0/0
7.10.2002 7:03

Karel Kalousek

čísla a pravdomluvnost
Jenom jednu poznámku k čísům uváděným Stop Temelin. Mluví o 38 poruchách což je samozřejmě už z hlediska logiky nesmysl. Pokud se něco spouští, t.j. není v normálním chodu, nemůže mít poruchy. Jedna z definic poruchy říká, že porucha je odchylka od normálu. Ale mě jde o něco jiného. Jestli jste zaregistrovali první zprávy ČTK o počtu protestujících, tak číslo znělo 400 !!! O hodinu později, kdy na přechod dorazili novináři, náhle číslo spadlo na 150-200. Ta první zpráva vznikla tak, že redaktor ČTK zvedl telefon a zavolal na mobil Josefa Neumüllera (předsedy spolku Stop Temelin). Na dotaz, kolik tam je lidí mu tento blb z přesvědčení řekl, že 400. Jestli někdo věří takovýmto lhářům i v maličkostech, tak ho obdivuji pro jeho bezmeznou naivitu.
0/0
6.10.2002 23:17

Vitek

Re: čísla a pravdomluvnost
Plně souhlasím! Znáte osobně Herr Neumüllera? Před rokem jsem měl možnost se s tímto člověkem setkat na hranicích, když jsem naivně doufali, že jim jde o diskuzi. V té době byly problémy s vyvážením rotoru temelínského generátoru - gen.byl odstaven kvůli zkřiveným hřídelím. On o něm mluvil jako by to byl kuchyňský mlýnek na maso, vyprávěl cosi o nebezpečných explozích (!) geneátoru a dělal před těma sedlákama machra na el.stroje. Když jsem mu ukázal fotografii temelínské haly s generátorem a požádal ho ať mi na ní ukáže generátor, tak po dlouhém váhání ukázal na malý válcový objekt v rohu - byl to malý rozběhový motor. Na otázku co je to tedy to velké žluté, co se táhne přes celou halu, tak mi řekl, že je to reaktor. Člověk, který prohlašuje o Temelínu, jak je nebezpečný, vydává se za experta v oboru a přitom nerozezná reaktor od generátoru a generátor od měřícího motorku (který je asi 30 násobně menší), je LHÁŘ, LHÁŘ A LHÁŘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
6.10.2002 23:32

Tomáš Marný

Havarie v rakouské chemičce jim nevadí
Nedávná havárie rakouského chemického závodu v blízkosti hranic jim nevadí. Zajímalo by mne kolik těm stávkujícím zaplatil kartel enerrgetických společností Rakouska a Německa.
0/0
6.10.2002 22:14

Krysar

odpurci atomu
at jdou do prdele!!!
0/0
6.10.2002 21:47

stolasa @quick.cz

Sešlo se ......
  Kolik těch Rakušanů vlastně je,je jich více než 200,zdá se,žě ne.
0/0
6.10.2002 21:25

X_MEN

Rakúsko
Co tak jim postavit par kruhacu u hranic aby meli kde chodit. Treba by se z toho stala pekna turisticka atrakce. Zajimavy je ze jim nevadi Madarske prestarle atomovky??
0/0
6.10.2002 21:02

Milan

bezpečná elektrárna
TEMELIN je jedna z nejbezpečnějších jaderných elektráren na světě!!!Její pojistky jsou na tolik dokonalé že i kdyby se něco chtělo s ní stát tak se to prostě nestane.Temelín určitě ANO!!!!!!!
0/0
6.10.2002 20:22

P.

Re: bezpečná elektrárna
Ano, TEMELÍN rozhodně není problém technický ani bezpečnostní. Tady už jde jen o politiku a hlavně obavy z konkurence. Rakušani si postavili elektrárnu, kterou nikdy nespustili a chtějí, aby u nás byla taky taková. Takže Temelín asi bude dlouho omílané téma.
0/0
8.10.2002 20:53

Stifler

A vo tom to je...
At si bekaji jak chteji. Co je tem magorum hornorakouskym po tom,ze tu mame elektrarnu? Asi jim vadi ze mame levnejsi elektrinu nez oni. At si chodi kolem kruhace klidne celou noc, stejne ten Temelin u nas nikdo nezavre. To same jak kdyby nase vlada odvolala Benesovy dekrety. Proste je to nemyslitelne. Takze mili rakusaci, stavejte se treba na hlavu !!! Temelin tu bude a basta. Kdyby to bouchlo tak stejne prvni zivnem my a potom ostatni...ne ?
0/0
6.10.2002 20:21

Pedro

Re: A vo tom to je...
Jeste mi nikdo nevysvetlil, proc je "nemyslitelne" odvolat ty Benesovy dekrety, kdyz uz jsou stejne "vyhasle". Vsichni porad jenom tvrdi, ze je to "nemozne", ze to "nejde" atd. Nevim proc je neodvolat, stejne se tim nic nezmeni a bude o jednu prasarnu min. Jinak s Temelinem samozrejme souhlas.
0/0
7.10.2002 2:23

GhorX

Re: Re: A vo tom to je...
Ten důvod je jednoduchý - jsme demokratický a suverenní stát. Nikdo nemá právo to požadovat. A než budeš reagovat, zjisti si aspoň, kolik jich bylo a o čem byly.
0/0
7.10.2002 8:55

Gaskot

Seslo se 200 lidi ???
V sobotu vecer jsme meli parbu a bylo tam nejmin 300 lidi!! Pres nase formalni i neformalni protesty ten zmetek vrchni zavrel hospodu hned po pulnoci! Proc o teto mnohem vetsi udalosti MFD neinformuje???
0/0
6.10.2002 19:44

Peta

Re: Seslo se 200 lidi ???
:-) A obesli jste kvuli tomu 38 krat hospodu? Ne, ze. To se pak nemuzes divit, ze se o tom nic nepise...
0/0
6.10.2002 20:13

Karl

!!!
Nic tim nedosáhnou a jen buzerujou slušný lidi. Temelín Forever!!!
0/0
6.10.2002 19:32

V.V.

Houby odpůrci...
Opravil bych ten nadpis. Těm lidem je nějaký temelín ukradený, dostanou svoje eura a potom zase půjdou spokojeně domů. Zajímavější by například byla reportáž kolik každý za to jedno odpoledne dostane.
0/0
6.10.2002 18:11

Marek

Re: Houby odpůrci...
Trefa do černého.
0/0
6.10.2002 18:50

Marek

Proč neblokují!
Možný důvod, proč neblokují je v tom, že tam prší (podle textu). Demonstranti jsou placení od Rakouských a Německých firem za to, aby blokovali přechody a říkali nesmyslné teorie o Temelínu. Požadovali bezdůvodné odpojení, ale ne za to, aby stáli na přechodem v dešti???
0/0
6.10.2002 17:56

Vitek

Proč neblokují?
Tak na tuto otázku je jediná odpověď. A rozhodně není o tom, že dostali rozum. Odpovědí je dohoda z Melku a tím pádem, když šli ohlásit demonstraci (t.j. žádat o povolení k demonstraci), bylo jim řečeno, že je odtamtud odnese policie jako minule. O ztrátě rozmu mj. svědčí to úžasné číslo 38 poruch. Kde to nesmyslné číslo proboha vzali? Někdo by jim měl vysvětlit, jaký je rozdíl mezi stabilním během jakéhokoli zařízení a jeho spouštěním. S jejich logikou by pak při zapojování např. elektroinstalace v nově stavěném domě vznikly desítky poruch.
0/0
6.10.2002 17:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.