Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

U tankeru se našly zbytky výbušniny

Na francouzský tanker zřejmě skutečně zaútočili islámští teroristé. Nasvědčuje tomu průběh vyšetřování příčin požáru na plavidle, které v neděli vzplálo u jemenských břehů. Experti našli v troskách lodi zbytky výbušniny trinitrotoluen. Podle serveru CNN se k útoku přihlásila islámská skupina působicí v Jemenu. Tomu nasvědčuje i fakt, že loď explodovala v předvečer výročí zahájení odvetného útoku USA na Afghánistán.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

martina

Did Israel Bomb the U.S.S. Cole? It Looks Like It
Did Israel Bomb the U.S.S. Cole? It Looks Like It All of America, Muslims and non-Muslims have grieved for the innocent Americans killed in the attack on the USS Cole. An important Muslims cleric in Detroit, MI explained that Muslims fight only combatants, not innocents. This brings us to something strange and very important in our report to you. Some disturbing new information has come from some of our confidential sources in Washington, DC; it appears that the bomb making materials used in the bomb, known as D 4, that blew a hole in the U.S.S. Cole could only have come from the U.S. or from Israel. This has alarmed the FBI and its director, Mr. Louis Freeh. Various bomb experts in the CIA have raised new questions about the Mossad (Israeli’s Secret Service). Once expert on counter-terrorism and espionage told our reporter that Israel killed its own ambassador to London, England in l982 in order to use that as a pretext to attack Lebanon. There have been other incidents this source disclosed but he could only speak of them off the record. As he said, “It’s part of an old game, you do something that appears to come from an enemy, in order to make that alleged enemy look worse; in this case, Israel may have done it to make the Muslims and Arabs look bad, especially in light of the warming American-Yemen relationship.” Thus, there are some intelligence sources that are starting to have questions about the people involved in the bombing. Further questions have been raised because the two men mentioned, “looked like Arabs” but there papers were false—another Mossad move that has been used to blame others in the past. The CIA agent explained that many Jews, especially those Sephardic Jews who grew up in the Middle East, look like Arabs; thus, they would be perfect for such a mission. Our reporters in Washington, DC will stay on top of this story so that we may get to the bottom of what now appears to be a very interesting and perhaps explosive situation. It may very well be that Israel was behind the bombing of the USS Cole and not Islamic militants—especially since no Muslim group has claimed responsibility or wanted credit for this dastardly act. http://www.todaysalternativenews.com/cole102000.html
0/0
12.10.2002 11:24

stolasa @quick.cz

usa........
 VELMI CHYTRÉ,AT ŽIJE KSČ!!
0/0
11.10.2002 21:44

Skandalek

USA A BRITANIE JEN OBLBUJI CELY SVET!!!!!!
UDAJNOU VALKOU PROTI "TERORISMU"!!http://www.blisty.cz/txt.php?id=11811&iid=1149
0/0
11.10.2002 11:08

hovnival

Re: USA A BRITANIE JEN OBLBUJI CELY SVET!!!!!!
prestante sem uz davat odkazy na britske listy. je to celkem zoufaly platek plny ruznych dohadu a spikleneckych teorii.
0/0
11.10.2002 16:21

jurasek

Ani arabove ani CIA
vzdyt uplne stejne utoci na lodi uz dlouhou dobu GREENPEACE!!!!
Zatim nebouchali jen prelezali a malovali ale zacit se nekdy musi....
0/0
10.10.2002 23:13

Jarda

Re: Ani arabove ani CIA
Hele pockej, nebyli to frantici, co detonovali naloz na lodi patrici Greenpeace? Zeby neco jako Reichstag nebo Gliwice sveho casu?
0/0
11.10.2002 7:41

ATWOLF

USS Cole
Jen tak na okraj. USS COLE není letadlová loď, jedná se o torpedoborec třídy Arleigh Burke. Do lodi Cole narazila loď s 300 kg trhaviny.
0/0
9.10.2002 15:59

corbin

Opravdu se to vyplati videt!
Na rozdil od anti-israelske propagandy se da o teto strance rict, ze veskera tvrzeni podklada argumenty a fotografiemi. Sympatizanti Palestincu vetsinou pouze hlasaji obvineni a nenavist vuci Israeli,aniz by to necim podlozili. Je to tak. Vzpomenme si, kolik protichudnych tvrzeni a lzivych prohlaseni, ktera druhy den opet vyvracel vypustil ministr zahr. veci Talibanu pred amer. utokem na Afganistan. Podobne je tomu s Jasirem Arafatem. Jemu to vsak prochazi. Nehlasam nenavist vuci arabskym zemim, jen je proste fakt, ze jejich predstavitele neustale lzou a demokraticky svet dela, ze to nevidi. Vim, ze je vetsinou kazdy liny otevirat odkazy, ale i odpurci Izraele by tuto stranku meli navstivit. Rad bych videl, jak budou vyvracet uvedena fakta. Prip. reakce na corbin@centrum.cz
Karikatura s obrazky 2 vojaku a 2 kocarku dokonale vystihuje tisice slov. Zachycuje realitu, kterou vetsina nezaujatych lidi musi videt. Zkratka - nejlepsi vec na te strance.
0/0
8.10.2002 16:53

taky občan

Re: Opravdu se to vyplati videt!
...co ten známý bijec jigalamir ... to to znehodnocuje, ne?
0/0
8.10.2002 17:03

corbin

Re: Re: Opravdu se to vyplati videt!
Dobře, ale jde přece o obsah, ne autora. Ty věci jsou přetáhlé z různých stránek, převážně zahraničních - ale je to docela dobře poskládané. Přes názor na autora stránky musím říct, že je to takové vyvedené resumé. Stručné body - provokativní "otázky" či nadpisy jsou okamžitě zodpovězeny fakty. Sice je cítit silný israelský postoj, jenže to nejsou fráze a holá obvinění do větru. Ať ti, kteří ospravedlňují palestinské teroristy a tvrdí,že vraždění civilistů je "osvobozenecký boj", poskytnou své důkazy. Jasně a stručně, ne sáhodlouhé nepodložené fráze. ČAU
0/0
9.10.2002 8:40

Pilat

Re: Re: Re: Opravdu se to vyplati videt!
Bez se podivat na www.B'Tselem.org  na tehle web. publikuji taky israelci, ale ti slusni, co veci vidi jak jsou a ne jak si prejou aby byli videny Jigalove a spol.
0/0
11.10.2002 13:29

Dan(1)

Re: Re: Re: Re: Opravdu se to vyplati videt!
Slušní? Flagelantství je odkdy příznakem slušnosti? Možná máš pravdu. Napíšeš-li o sobě, že jsi idiot, s radostí sem hodím nějakou tu poznámku o tvé slušnosti.
0/0
11.10.2002 22:03

Miki

Re: Opravdu se to vyplati videt!
Zajímavý počtení už jenom proto, že tendenční zpravodajství to ukazuje trošku jinak. Ta karikatura mě taky zaujala - výstižná.
0/0
8.10.2002 17:55

Zdenek

Fakta fix
Vetsina z Vas tady siri vselijaky teorie o spiknuti. Samozrejme o spiknuti CIA. Koho taky jineho? Podival se nekdo z Vas (Janku, Al Ladine) jak vypada poskozene misto lodi? Nepripada Vam divne, ze je poskozeny jen vnejsi bok lodi? Jak to, ze kdyz vybuchly ropne pary, neni poskozeny strop nebo protejsi stena nadrze?  Uz na stredni skole se ve fyzice vyucuje, ze tlak se siri vsemi smery. Ale to Vy byste museli alespon na tu stredni skolu chodit. Vyndejte jointy z huby, zahodte levicove kecy, az se budete zivit sami budete zvanit uplne jinak a mazejte si napsat domaci ukoly.
0/0
8.10.2002 13:14

Al Ladin

Re: Fakta fix
Neber si mě do huby (ani do klávesnice)! K vlasní věci útoku na tanker jsem se vůbec nevyjadřoval. Asi by ses měl nejdřív naučit pořádně číst, abys mohl někoho kritizovat. Drž se faktů a argumentů. Až tu loď prohlédnou experti, tak určí nejen jestli došlo k výbuchu uvnitř či vně, ale i přesné místo exploze a složení výbušniny. Bohužel nezjistí, zda to bouchlo kvůli CIA, Mossadu, AlKajdě či jinému fanatikovi (v Jemenu je jich jistě dost).
Mimochodem tvá argumentace je velmi chabá a pouze dokazuje, že ses sotva dostal na střední školu. Tankery mají velice propracované vnitřní vestavby, které mají za účel zabránit nežádoucímu přelévání ropy a případnému šíření tlaků uvnitř plavidla. Když bouchne plyn v paneláku, tak také neodletí střecha a nevyboulí se protilehlý panel. Plyn není blbec a vždycky si najde nejsnazší cestu ven. Anebo snad prdíš ušima?
0/0
8.10.2002 13:52

Tomc

Re: Re: Fakta fix
Takze podle je ta nejsnazsi cesta dvojitym trupem? S panelakem to taky moc nekoresponduje. Nebo uz jsi snad videl v nadrzich tankeru okna? Balastni system, ktery jak spravne rikas zabranuje nezadoucimu a zajistuje zadouci prelevani ropy,  pri vybuchu taky moc nepomuze. Ale to uz muzes najit i v ABC.
 
0/0
8.10.2002 14:04

Al Ladin

Re: Re: Re: Fakta fix
Takže polopaticky. Síla tlakové vlny vyvolané výbuchem klesá s třetí mocninou vzdálenosti od epicentra výbuchu (za předpokladu rovnoměrného šíření v prostoru). Pokud dojde k výbuchu poblíž stěny, je tlak tak velký, že stěnu prorazí, a za ní se šíří víceméně směrově - může mít dost síly prorazit i druhou stěnu. Po proražení stěny je samozřejmě narušené místo oním místem nejmenšího odporu. Ten princip funguje dovnitř i ven. U Kursku jsme se také dozvěděli, které torpédo bouchlo jako první. V tomto případě se také dozvíme, jestli došlo k výbuchu uvnitř nebo vně. Do té doby je všechno pouhá spekulace.
0/0
8.10.2002 14:47

Tomc

Re: Re: Fakta fix
Takze podle je ta nejsnazsi cesta dvojitym trupem? S panelakem to taky moc nekoresponduje. Nebo uz jsi snad videl v nadrzich tankeru okna? Balastni system, ktery jak spravne rikas zabranuje nezadoucimu a zajistuje zadouci prelevani ropy,  pri vybuchu taky moc nepomuze. Ale to uz muzes najit i v ABC.
 
0/0
8.10.2002 14:08

Tomas

Re: Re: Re: Fakta fix
Pratele, jen tak na okraj: tankery maji v cargoholds (nadrze) neco jako "pojistne ventily" pro pripad roztahovani nakladu vlivem tepla. Nejsou sice dimenzovany na odvedeni tlaku pri vybuchu, ale rozhodne by sly ven jako prvni. Pokud byla lod postavena v r. 2000 jak tvrdi clanek, definitivne by nepraskl nejdriv trup protoze v soucasne dobe se dela trup lodi z 6 a 7 centimetrove oceli. Takze bych stal za tezi narazu, popripade jineho poskozeni trupu. Samozrejme jsem nebyl pri tom takze stale zustavam pouze u dohadu. 
0/0
10.10.2002 10:39

Janek

http://www.bushnews.com/empire.htm
Co je divneho na tom, co se deje ve svete? /viz.clanek/ Vypada to, ze zbran, kterou "teroriste" v Praze na summitu zautoci jiz byla CIA vybrana!!! Jak se ale branit???? http://zpravy.idnes.cz/zahranicni.asp?r=zahranicni&c=A021007_165343_zahranicni_kot&l=1&t=A021007_165343_zahranicni_kot&r2=zahranicni
0/0
8.10.2002 11:58

Simona

CIA
Vsadim se takovejch"drobnejch"incidentu se ted u spojencu objevi vic...je nutno prece ziskat podporu pro utok na osy zla ne ? Jakej otec, takovej syn..vy si nepamatujete zamindrakovanou politiku staryho Bushe,,,??
0/0
8.10.2002 11:50

Miki

Ztráta času
cha,cha,cha,cha - opravdu jsem se z vašich příspěvků dobře pobavil. Takováhle snůška zamindrákovanejch levicovejch hňupů se jen tak nevidí. Je to až neuvěřitelný že někteří lidi kteří mají přístup na net a můžou se dostat ke spoustě informací mají myšlení tak úžasně omezený. Vaše pseudosociální  žvásty už jsou opravdu jenom ukázkou duševní impotence. Diskuze s většinou z vás je jenom ztrátou času a mrháním s lidskými zdroji, protože ani nevíte co to diskuze je - jenom si tady ventilujete svoje mindráky. Howg
0/0
8.10.2002 8:29

taky občan

Re: Ztráta času
Pozor, hňup jako hňup, je jedno jestli je pravej nebo levej....
0/0
8.10.2002 9:05

Al Ladin

Re: Ztráta času
Plně s tebou souhlasím, celá řada přispěvatelů si zde ventiluje svoje mindráky - včetně tebe. Neuvedl jsi jediný argument, jen jsi osočil " snůšku zamindrákovanejch levicovejch hňupů". Do té "snůšky" zřejmě patří též polovina američanů a drtivá většina občanů EU. Je to opravdu "duševní impotence", když někdo dokáže opakovat jediné: "Saddáma je třeba svrhnout, Irák nás ohrožuje".
Takže k těm argumentům. Existují zákony a mezinárodní dohody a úmluvy. Jejich porušení je třeba dokázat, pak je možné někoho soudit. Kde jsou důkazy? Už někdo něco našel? Jakto, že ten co nejvíc křičí proti Iráku blokuje vyslání zbrojních expertů?
Považuješ i křesťany za "levicové hňupy"? Křesťanství učí: "Když tě někdo udeří do tváře, nastav mu druhou." anebo "Kdo po tobě kamenem, ty po něm chlebem." Násilí plodí zase jen násilí.
Takto zamýšleným krokem je možno svrhnout Saddámův režim a porazit Irák. Jak ale budou reagovat ostatní arabové, muslimové, komunisté a antiamerikanisté? Bojím se, že místo jednoho známého protivníka tu najednou budou zástupy bojovníčků a škůdců všeho druhu. Nějaký čas jsem pobýval v cizině a na vlastní kůži jsem se setkal s názorem: "každý bílý je bohatý američan". Nerad bych omylem nesl zodpovědnost za krok, který neschvaluji.
0/0
8.10.2002 12:36

Miki

Re: Re: Ztráta času
ad 1) Pokud experti kteří nemůžou kontrolovat všude tím pádem tam budou k ničemu
ad 2) nemíním házet chleba po někom kdo po mě hází kamenem, nehledě na to že ani křesťani se tímto neřídí ( nic proti křesťanství  )
ad 3) částečný souhlas
0/0
8.10.2002 13:32

ytzy

Re: Re: Ztráta času
 USA a vestsina EU, ale nevim, kam patri Cesko?
0/0
10.10.2002 23:20

Cizinec

CIA zapracovala
Tak se mi zda ze Francie , ktera se durazne stavi proti vojenskemu reseni Irackeho problemu dostala od USA takovou malou lekci. Ono je opravdu otazkou proc nekdo napadl tanker patrici zemi ktera se stavi spise na stranu Arabu. Pro CIA ci jinou podobnou organizaci neni zase tak obtizne postouchnout par fanatiku, dodat lodicku s trhavinou a naznacit ze cesta do nebe vede prave tudy. A Francie asi dle Bushovy administrativy uz potrebovala durazne naznacit ze vybocovat z proamericke linie se nema.
Jen se obavam co vybuchne Nemcum ci co se stane na summitu NATO u nas  aby "ti zabednenci v Evrope " uz konecne pochopili ze to pan "velky krovak Bush" a jeho banda militantnich kseftaru se zbranemi a ropou mysli vazne.
Tohle uz zacina byt opravdu nebezpecne a USA kaslou na vsechno co neni v jejich zajmu a to co je zajima si nevahaji prisvojit pomoci zbrani
0/0
8.10.2002 4:27

Tomas

Re: CIA zapracovala
Jo tak s timhle nazorem po uvaze souhlasim. Deje se najednou trosku moc veci, ktere hraji do karet militantni zahranicni politice USA. Faktem je, ze pro ozbrojene sily USA neni problem vypracovat podobnou "cernou" akci, at uz utocnici pochazeji ze specialnich jednotek, z tajne sluzby ci odkudkoliv jinud. Kdyz se zamyslime nad mistem kde se "nehoda" stala, opet to hraje do karet USA protoze v teto oblasti se uz podobny utok na americke plavidlo odehral... Tudiz neni nic jednodussiho nez: "Zahrej to znovu, Same!" Cus ;-)
0/0
10.10.2002 10:51

hovnival

reakce na prispevek od Jarky
:Cechy duchovnim centrem sveta.... To je celkem smutny. Civilizace skutecne asi speje k zaniku - Pokud duchovnim centrem sveta ma byt narod podvodniku, zlodeju a lharu. Samozrejme se omlouvam tem slusnym a poctivym, kterych neni mnoho.  Narod, ktery by prodal vsechno co ma za par marek, narod, ktery neustale ustupuje a ponizuje se pred jinymi ma byt duchovnim centrem sveta. To je mi celkem lito.
0/0
7.10.2002 20:16

Jan

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
8.10.2002 11:02

borek

Mne by hrozne zajimalo,
jak si vsichni, co vsechno vedi, pevne overili tu jejich pravdu. To asi pracuji pro vsechny vyzvedne sluzby, Usamu a vlady vsech zucastnenych zemi soucasne. Asi by meli pockat az se cela situace vyjasni a teprve potom delat zavery.
0/0
7.10.2002 18:09

David

Moc bych nedal ze jde o zanedbanou udrzbu
Moc bych se nakonec nedivil tomu, ze se nakones prokaze zanedbana udrzba, francousky majitel, bulharska (levna)posadka, nedal bych moc za to ze lod je registrovana pod nejakou "levnou" vlajkou. Takze indicie pro nejakou nehodu tady jsou zcela bezpecne... Problemem je to ze prace namornoika se ve svete moc nenosi. Takze na more vyplouvaji stale mene odborne zdatne posadky, a tady je nutno hledat jadro pudla... Ostatne vyraz "phlilipine monkey" je dost obrazny...
0/0
7.10.2002 15:39

Tomas

Re: Moc bych nedal ze jde o zanedbanou udrzbu
Umis cist? Asine jinak by si z toho clanu vycet, ze lod plula pod "levnou" Francouzkou vlajkou. Posadku tvori francouzi a bulhari. Byla dokoncena v roce 2000 ...
0/0
8.10.2002 13:38

Pilat

Francie uz vydala prohlaseni
nejedna se o teroristicky utok, ale nehodu. Takze Vano nejspis dalsi atentat bude na tvuj kokos Pozor na vrabce a holuby, jevi se mi muslimsky nakloneni a mohli by te posr..
0/0
7.10.2002 14:44

autorka

Re: Francie uz vydala prohlaseni
Jasne jim zrejme doslo, kam by to smerovalo, kdyby rekli opak. Na rozdil od Amiku nejsou Francouzi sebevrazi. A pak take zrejme jiz neveri USA, nebot pres veskere sliby nedostali "nazrat" pri obnove valkou zpustosene Jugoslavie presto, ze jim to USA slibily. Ted vsak kaslou na vsechny, neni divu, ze uz s nima nikdo jit zbytecne valcit nechce jen kvuli jejich zajmum!
0/0
7.10.2002 14:52

Mojzis

To se mi snad zda!
Nekdy si myslim, ze ty komentare si sna pisou sami novinari. Takove nesmysly, jako ze USA bojuji za demokraii, proti terirismu. Pohadky o tom, jak ve strezene oblasti se volne pohybuji teroriste. Proste ucel sveti prostredky a to , ze tady budete prikrmovat legendu o zlych arabech, tim jenom lidem bude vice dochazet, ze agresorem neni v soucasnosti islam, ale USA a jejich prisluhovaci. Kdyz vsak mluvim o USA, mam na mysli pouze vladu, ne duverivy lid!
0/0
7.10.2002 13:20

Martin

asi som blbý slovák....
ale náhodou som si prečítal Vaše príspevky, lebo ma táto správa o tankere zaujímala. Asi musíte byť všetci agenti 007, lebo tie konštrukcie o tajných službách sú fakt až k smiechu. CIA, FBI, Mossad či francúzska tajná služba??? Čo to tu trepete za blbosti!! Všetky tankeri v "zálive" sú dobre strážené a tak by Francúzsko vedelo ako prvé (cez svoju tajnú službu), kto ten "útok zariadil". Keby to bol CIA určite by to zistili, lebo Francúzi majú v týchto oblastiach veľmi dobré kontakty. Veď francúzske légie pomáhali nejednému "ropnému" vládcovi dostať sa k moci. Neviem si ani predstaviť reakciu Francúzska, keby to bola CIA. A USA to predsa dobre vedia, že nie sú "jediný superšpióni" na svete, asi tak ako Vy. Hezký den z Bratislavy.
0/0
7.10.2002 13:13

svetoobcan

Re: asi som blbý slovák....
Amerika jednou musí doplatit na svoji roztahovačnou politiku,kterou uplatňuje už od skončení 2.svět. války.Největší neúspěch zaznamenali ve Vietnamu a dodnes si spousta američanů nese nepříjemné trauma z oné doby.Ameriku a Bushe jednou musí někdo nebo něco zastavit,protože dle mého názoru hrozí vypuknutí celosvětového konfliktu s nedozírnými následky.Další válka nebude zákopová ani poziční,ale bude teroristická a přímo se dotkne civilního obyvatelstva všech zemí,které se budou účastnit.Chce-li si pan Bush zahrávat s ohněm,ať tak klidně činí,ale já nechci být popálen díky jeho blbosti a omezenosti.Zajímavá je role našeho humanisty V.Havla.KDO TI DAL PRÁVO MLUVIT ZA MNE A ZATAHOVAT REPUBLIKU DO NEŠTĚSTÍ.JÁ TE NEVOLIL A NEMAM TE ANI RÁD.ZMĚNA Z HUMANISTY NA FAŠISTU U TEBE PROBĚHLA STRAŠNĚ RYCHLE.Že by v tom měla prsty Dáša?
0/0
7.10.2002 13:24

PP

Tanker
Pěkný vohýnek
0/0
7.10.2002 13:03

kovboj2053

USA-Oilama
Dete uz dohajzlu s ropou. Vzdyt uz dnes i maly dite vi, ze ji tady je tak jeste na nejaky pet desetileti. Pokud USA budou nekdy valcit kvuli zdrojum, tak leda kvuli technologiim a to rozhodne ne napadanim statu, ktery jsou sto let za vopicema(az na ty Bio zbrane a par atomovek co Saddam ma doma v obyvaku), ale zvasty, ze se amici rvou o ropu? Proti - americani najdete jiny argument nez ropu - je to zcestny.
0/0
7.10.2002 12:59

váňa

Pro nechápavé
Jak jste si ráčili určitě všimnout, došlo k dalšímu teroristickému útoku. Arabským fanatikům z bohatých naftařských rodin je zřejmě velice pochuti neustále provokovat západ. Vždyť rozpoutat globální konflikt ve jménu islámské revoluce je to, po čem celé generace touží. Vést svatou válku ! - to je to oč tu běží. To co se stalo 11 září v New Yorku je prostě jenom velmi podařená provokace a pokus zažehnout globální konflikt ve jménu džihádu. Muslimští fanatici, tmáři středověkého ražení, pseudovzdělanci i evropsky vzdělaní fundamentalisté se prostě rozhodli si hrát s ohněm. Nutno dodat, že peníze na svou činnost si nevydělali prací. Bohatství jim tryská ze země v podobě ropy, kterou celý svět potřebuje a za kterou jim dobře platí! Marx a Engels, Usáma a další .... To jsou jména našich vykupitelů!
0/0
7.10.2002 12:55

Vlčice

Re: Pro nechápavé
Jen všechny pouč ty jediný chápavý analytiku vsechny, kteří o tom něco ví.
0/0
7.10.2002 14:44

Jarka

KOMU TO PROSPEJE?!!
Cim vice o tom premyslim, tim vice jsem presvedcena, ze za 11. zarim si stoji USA samo!! Jiste je i to, ze o utocich CIA i FBI vedela predem, takze vse probihalo pod jejich kontrolou. Nebyt USAMA , musela by si ho USA vymyslet. Zkuste trochu premyslet , pro koho je valka nejdulezitejsi v dobe svetove recese? Proc je najednou "klid" kolem Afghanistanu a objevuji se stale dalsi a dlasi nepratele? Vite vubec, ze i v Sudanu kde bojovala USA jsou nove zasoby ropy?!!! Komu to prospeje - ptali se jiz stari rimane!!
0/0
7.10.2002 12:29

Tom

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
7.10.2002 12:38

Dan(1)

Re: Re: KOMU TO PROSPEJE?!!
Poněkud ostré, zato naprosto výstižné.
0/0
7.10.2002 13:10

Jan

Re: Re: KOMU TO PROSPEJE?!!
Spočítej si úvahy a argumenty Jarky a pak svoje, porovnej je a nutně musíš dojít k tomu, že za dámské přirození jsi tu ty, Tomášku. K nádobí se raději nestavěj, nemuselo by to dopadnout dobře.
0/0
7.10.2002 13:19

Vlčice

Re: Re: KOMU TO PROSPEJE?!!
Normální chlap napotřebuje vulgarismy, pistoli ani raketu. Má normální rozměry a nepotřebuje si nic nastavovat, ani léčit mindráky. Takoví chudáci, jako seš ty, jsou příčinou všech válek a civilizačních pohrom.
0/0
7.10.2002 14:59

IVAN

Re: KOMU TO PROSPEJE?!!
Naprosty sohlas!!!!! :-)
0/0
7.10.2002 12:57

Vlčice

Re: KOMU TO PROSPEJE?!!
To je příspěvel, jak má být. Správný a perfektně vyjádřený názor člověka, který o celé problematice světového terorismu něco ví.
0/0
7.10.2002 14:54

Jarka

Atentat, ale ci?!!
Ne nadarmo jsou Cesi narodem vecnych pochybovacu, maji k tomu ostatne i svuj historicky duvod! I proto prijel Dalajlama podekovat nasemu narodu. Dle predpovedi davnych civilizaci se ma stat prave Praha a Cechy duchovnim centrem sveta!! Zatim to vypada, ze to u nas lidem konecne dochazi a jeste nezapomeli rozeznat lez, i kdyz jim ji denne sdelaovaci prostredky nabizi jako tzv. "PRAVDU O BOJI PROTI TERORISMU"!!!
0/0
7.10.2002 12:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.