Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Muž pobodal starostu za homosexualitu

Homosexualita se téměř stala osudnou pařížskému starostovi Bertrandovi Delanoëvi. Ze soboty na neděli ho během tradičních oslav Bílé noci ve francouzské metropoli pobodal nožem do břicha místní recidivista. Policie útočníka zadržela. Motivem jeho činu byla zřejmě starostova homosexualita. Nemám rád politiky a obzvláště homosexuály, prohlásil násilník při výslechu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

GhorX

Nácek (?) Jiřík
A průvody fašistických holých lebek ti nevadí ? Jeden národ ? A nebo že by ti vyhovoval "absolut wisdom" v podobě zfetovaných trosek, jejichž přestavitelé tvrdí, že anarchie neznamená bezvládí ? Tak buzíci ti vadí a komoušské průvody na prvního máje ne ? A V ČEM JE ROZDÍL ?
0/0
6.10.2002 23:40

Gulliver

Re: Nácek (?) Jiřík
Nepochopil jsem souvislost Jirkova příspěvku s tvojí reakcí. Nejspíš stál tvůj víkend za h....
0/0
7.10.2002 7:36

Jirka

Starosta
Nemam nic proti homosexualum, ikdyz je teda zrovna moc nemusim. Ale dneska je to skoro "modni trend" byt buzerantem. Pomalu kdo neni "prihraty" nejde s dobou. Mne je jedno, co si ta tzv. mensina dela po vecerech, ale proboha zastavme ty nechutne gay parady a jejich pruvody mestem na ktere se chodi divat male deti. Opravdu je svet naruby. Mozna to nesouvisi az tak s clankem, ale diky tomu jak se buzici na verejnosti chovaji se mi zacinaji hnusit. No a do toho ta politicka korektnost.... Ma cenu jeste vychovavat deti k necemu co je normalni jako je rodina, vztah k rodicum a  jistym hodnotam co z toho plynou? Pomalu uz je pozde.
0/0
6.10.2002 19:48

Miki

Re: Starosta
No sice gay nejsem nicméně si vás dovoluji upozornit že už nežijete za bolševika kdy můžete něco jen tak zakázat. V podstatě se můžete dát dohromady s pro vás normálně sexuálně zaměřenými lidmi a udělat si třeba průvod na záchranu tradičních rodinných hodnot.
0/0
6.10.2002 19:57

Jirka

Re: Re: Starosta
Mate naprostou pravdu. Ano, nic mne nebrani v tom, abych usporadal pruvod  za zachranu tradicnich rodinnych hodnot.  Mel jsem na mysli ale hlavne  USA a Kanadu, kde uz jakysi cas ziji.  V zemi, kde musi male holcicky nosit na koupalisti neco jako "podprsenky", nebo teda musi mit dvoudilne plavky se divim, ze neco takoveho jako je gay parada na ulici povoleno. V zemi, kde si nemuzete dat pivo na ulici, v zemi, kde mate pomalu problem, kdyz verejne polibite holku. ... To aby jste snad nepohorsoval okoli. To neni jak za bolsevika, to je horsi... A proto mne pripda ponekud divne, ze kazdy rok tady ve meste mame prehlidku buzerantu a lesbicek.  A vsichni jsou nadseni, rodice tam tahaji male deti a vsichni se tvari ze vsechno je OK. K tomu pruvodu Vam jen reknu, ze pokud pozadam o neco jako je demostrace ohledne zachovani "tradicich rodinnych hodnot", tak mne tady poslou nekam. Jo, kdybych byl aktivista, ochrance zvirat ci buzerant tak bych povoleni dostal hned. Protoze bych se mohl ohnat kouzelnym sluvkem DISKRIMINACE. Normalni rodiny totiz diskriminovany nejsou podle jakychsi meritek. Ti co vychovavaji deti, chodi do prace, snazi se i ve volnem case treba udelat i neco malo pro jine maji  to pravo si stezovat "nekde". V pr**li  ....  O tom to je.
 
0/0
6.10.2002 20:24

Miki

Re: Re: Re: Starosta
Na to vám můžu říct jenom jedno - žít a nechat žít.
V americe jsem nebyl a proto si netroufám s vámi polemizovat. Nicméně se mi nezdá vaše věta -  pokud pozadam o neco jako je demostrace ohledne zachovani "tradicich rodinnych hodnot", tak mne tady poslou nekam.
 
0/0
6.10.2002 20:33

dan

Re: Re: Re: Starosta
Člověče, myslím si to už nějakou dobu, nepřipomíná současná politická situace v Americe bývalý Sovětský svaz? Nemyslím ovšem ekonomiku, tam se američané vyvarovali oné úchylky zestátňování (vykrádání) soukromého majetku, ale jinak? Copak je to ona politická korektnost (uvědomělost), affirmative action (vedoucí úloha dělnické třídy), pseudomorálka (byla i za komoušů)? Jedno idiotství za druhým, výplody chorých mozků "sociálních inženýrů" či utopistů. Nepřekvapí potom ani násilné prosazování "práv buzerantů" a jiných úchylů, obzvláště když si uvědomíme, jak čile se tyto minority derou v současné době k moci. Ušlápnut ovšem logicky v této situaci zůstává "normální člověk" - individuum netrpící žádnou sexuální úchylkou ani komplexem méněcennosti kvůli své nevzdělanosti či kulturně "slabšímu" původu (tyto vady se v době matení pojmů obvykle schovávají za pojem "barva kůže"). Starostu Paříže ovšem paradoxně nenapadl takový "normál", ale příslušník jiné minority, která se v současnosti též důrazně hlásí o slovo (předměstí Bobigny je Arabů ráj - znám to tam - a jméno atentátníka jeho příslušnost potvrzuje). Takže, až se všechny ty "menšiny" dostanou k moci, poperou se mezi sebou a trapně "normálnímu" člověku pak nezbyde nic jiného, než jim opět "ubrat kyslíku" a začít v potu tváře napravovat škody - tedy bude-li co a kde ještě napravovat. Jasná a zářivá budoucnost, není-liž pravda?
0/0
6.10.2002 21:34

Ignác

Re: Re: Re: Starosta
Vážený pane, je mi líto, že nemůžete požádat o povolení k demonstraci za zachování tradičních hodnot, jsem konzervativní homosexuál a do organizace takové akce bych rozhodně chuť měl. Třebaže díky své orientaci bych měl někde jásat v průvodu stejně orientovaných, skutečnost je však jiná. Jsem pro nepromiskuitní rodinný život, (i když asi budeme mít na termín "rodina" každý jiný názor) Pokud Vám nebude vadit moje orientace, nechte prosím na sebe kontakt a domluvíme se na dalším konání.
0/0
7.10.2002 9:48

Kamil

Re: Starosta
Ze nemate nic proti homosexualum? Tomu neverim po precteni vaseho prispevku. V jednom ale souhlasim a to je to, ze nemam rad "gay parady". Vzdycky, kdyz je vidim, si rikam, ze bych jednou rad videl pruvod vsech tech tisicu homosexualnich umelcu, lekaru, pravniku, profesoru, uredniku, delniku, studentu, ucitelu ci politiku, aby konecne lide videli, kdo vlastne ti "buzici" jsou. Ale to by se Vam asi stejne nelibilo, protoze spolecnost toto videt nechce. Co spolecnost chce videt, jsou lide promiskuitni, nemoralni, drogujici, protoze pak je mnohem jednodussi na ne plivat a verejne jimi opovrhovat. Hawk
0/0
6.10.2002 20:12

Jirka

Re: Re: Starosta
Neverite :-)) Mate pravdu. Mluvim o USA a Kanade( pravdepodobne je to stejne). Sem napsal "Mne je jedno, co si ta tzv. mensina dela po vecerech"....  No a na zbytek jste si odpovedel ve Vasem prispevku ohledne gay parady.  Tak se teda priznam. Buzeranti mne serou, kdyz je vidim vyzyvave se objimajici na verejnosti. Ozrali idioti mne na verejnosti serou podobne... Serou mne kdyz si na cely autobus vykladaji svoje zazitky z posledni noci.( je jedno o koho jde)   Sere mne , ze se jaksi umele "vytvorili"  tzv. mensiny( barevne, bile, homosexualni, neprizpusobive... nebo jak se to nazyva) , ktere ted maji vetsi prava nez kdokoliv jiny. 
Snad neplivam na homosexualy. Bylo to o necem jinem. Jak jste napsal:"  protoze pak je mnohem jednodussi na ne plivat a verejne jimi opovrhovat.". Ano ,. Ale je treba nazyvat vsechny problemy pravymi jmeny, ne politicky korektne... V tom je ten problem. Ale to uz vubec nesouvisi s tematem.
 
0/0
6.10.2002 20:51

Dan(1)

Re: Starosta
Nemám nic proti Jirkům, ale ten článek je spíš varováním před tím, že na Západě (zatím) útočí různá pochybná individua čím dál častěji proti politikům. Co to musí být za šílený fanatismus, když záminkou k pokusu o vraždu je to, co pan starosta dělá po večerech v posteli? Mimochodem, ten útočník dvakrát francouzské jméno nemá a  jsem zvědav,  jestli vypluje napovrch jeho náboženské přesvědčení.
0/0
6.10.2002 20:30

Jakpot

Re: Re: Starosta
Co by z toho melo "vyplavat"? Jiste - teroristicky utok na zapadni hodnoty (presne podle Vaseho prani)."Civilizace" netresta devianty, pokud se nehlasi o sva "prava" cestou expanse. Predpokladam, ze pohlavi urcuje hranice, za ktere nedeviant nepujde. Kdyz za ne jde, a navic dela z toho verejnou oslavu - nasleduje reakce. Mela by nasledovat.
0/0
6.10.2002 21:18

Dan(1)

Re: Re: Re: Starosta
Řeč je (měla by být) o útocích na politiky. Ale budiž: ve vašem případě jsem si doposud nebyl jist, jestli jste antiameričan socialistický anebo fašistický. Teď je zřejmé, že ta druhá varianta je blíže k realitě. Pokud jste nabyl dojmu, že se v Paříži odehrávaly nějaké homosexuální orgie, jak nás s jakousi podivnou obsesí přesvědčuje pan Jiří, pak čtěte noviny pečlivěji. Zkrátka a dobře, pokud se dozvím, že nějaký poslanec provozuje s manželkou S/M a paní radní má přítulného pejska, nijak mě to neopravňuje k tomu, abych je šel zabodnout. Tím spíše, když dostali mandát od voličů, kteří byli s jejich sexuálními zálibami seznámeni.
0/0
6.10.2002 21:33

Jakpot

Re: Re: Re: Re: Starosta
Pan Jiri popsal jen to co jsem videl na TV obrazovce  i bez pana Jiri. Noviny nectu: nepotrebuji "interpretatory".  Zaskatulkovat mne muzete kam chcete, kdyz vam to udela dobre. A kdyz volice "byli s jejich sexualnimi zalibami seznameni", jak pisete, a presto jim dali mandat,  tak to uz je cas prepsat "stat Dansky" na "stat Francouzsky". Nakonec podivejte se na foto v uvodu - nuu, ne bodl by jste ho?
0/0
6.10.2002 22:36

Dan(1)

Re: Re: Re: Re: Re: Starosta
Ještě, že se tak bezelstně přiznáte, že noviny nečtete. Vám stačí titulek. Pak si ale těžko dokážete dávat události do souvislostí, a jedete podle jednoduchého prográmku, který vám někdo kdysi nahrál do paměti: Amerika=fuj, politik=fuj, homosexuál=fuj. Kéž by byl svět tak jednoduchý. V politice je přibližně tolik homosexuálů (v relativních číslech), jako v "nepolitické" populaci, je tam zhruba stejně gaunerů, zlodějů, konjunkturalistů a oportunistů, více či méně inteligentních lidí. A k té otázce: opravdu nemám potřebu někoho zapíchnout kvůli zevnějšku, z toho mne nepodezřívejte. Já ten problém vidím takto: v našem civilizačním okruhu jsou určité zvyklosti a trendy. Mezi ty očividné trendy patří liberální postoj k menšinám. Z jiného kulturního okruhu přichází menšina, která dostává stejná práva a stejné povinnosti jako všichni ostatní. Bylo by velmi nešťastné, kdyby vývoj směřoval k tomu, že imigranti budou žádat sami pro sebe toleranci, ale začnou útočit proti menšině, kterou tolerujeme my. Po homosexuálech by totiž mohli přijít na řadu ateisté, potom křesťané a já se osobně nedokážu nadchnout při představě evropských měst plných mešit.
0/0
6.10.2002 23:03

Juras

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Starosta
Bezelstně čtete pouze první větu a domýšlíte si zbytek :-))) Jackpot má pravdu, k informacím masmédií je radno přistupovat nanejvýš obezřetně. Nečtěte pouze noviny, také nad přečteným přemýšlejte  V první řadě se zamyslete nad tím, komu asi tak může napsaná informace prospět, co je řečeno v článku nekonkrétně a co působí nevěrohodně. Obávám se, že žijeme v hluboké mediokracii - je na čase začít trochu alespoň odhadovat, kam nás média manipulují. Bojovat se s tím nedá, musíme se ale snažit být kritičtí a naučit se medy médií rozeznávat.
0/0
7.10.2002 7:13

Dan(1)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Starosta
Až denně přečtete tolik novin z celého světa, co já, tak mě můžete napomínat, že čtu jen první věty a nepřemýšlím. Kdybych se nechal ovlivňovat hlavními českými sdělovacími prostředky, byl bych členem ČSSD, nad postelemi by visel Špidlův portrét, nenáviděl bych Židy a miloval Palestince, byl bych nadšeným přívržencem EU... Kdybych měl přemýšlet stylem "komu informace prospěje", při čtení článku o přepadené důchodkyni bych asi nadával na onu důchodkyni, které článek prospívá, zatímco z útočníka dělá zlého člověka. Poněkud jsem nepochopil, co se mi vlastně snažíte říci. Možná, že si starosta tu kudlu v žaludku objednal, aby vzbudil soucit a homosexuálové spolu s Bushem a vesmírnými ještírky ovládnou planetu.
0/0
7.10.2002 13:23

Jakpot

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Starosta
Ty, Dane, zjevne ctes jen prvni vety hlavnich ceskych sd.prostredku, a jen posledni u Wachington Post. Ti zpravidla konci "Ceterum censeo Carthaginem esse delendam".
0/0
7.10.2002 17:24

Juras

Re: Re: Starosta
:-))) " Co to musí být za šílený fanatismus, když záminkou k pokusu o vraždu je to, co pan starosta dělá po večerech v posteli?"
Jak by lidi označil Citróna, kdyby zabil Slonkovou a jako důvod uvedl, že je heterosexuální, že ji viděl s chlapem? Vzedmula by se vlna odporu proti homosexuálům?
Souhlasím se svým jmenovcem Jiříkem - diskriminace je někdy velmi účinně využívána. A nejedná se jenom o nechutné transvestity či jiné lidi toužící předvádět se.
0/0
7.10.2002 7:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.