Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jsem na dně, přiznává Tvrdík

Ministr obrany Jaroslav Tvrdík, muž, jenž má v popisu práce bránit tuto zemi, je se silami na dně. Energická gesta, jimiž Tvrdík donedávna ještě hýřil, jen tu a tam probleskují viditelnou únavou, umocněnou zarudlým pohledem od nevyspání. Je to zarážející - šéf všech vojáků najednou prohlašuje, že je ze své práce k smrti unaven. Je přecitlivělý a na dotazy občas reaguje podrážděně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

g

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
27.11.2002 18:20

Psychiatr

Vydržet
Tak tenhle článek je jednou velkou pravdou a spousta věcí by určitě šla říct ještě ostřeji.Souhlasím s likvidací velitelství,je tam spousta darmožroutů (čest vyjímkám),kteří stále žijí v armádě komunistické a nejsou absolutně schopní pochopit moderní trendy výcviku a vedení boje.Schovávají se za předpisy a neustále vymýšlejí proč rozkazy splnit nejdou,místo aby se snažili je splnit.Tyhle vyšší štáby jsou plné různých oddělení,která existují jen sama pro sebe a armádě nic nepřinášejí.Chybí jim totiž nezřídka vzdělání,iniciativa a fantazie.Ale to není jen problém velitelství,ale i vysokého vojenského školství (které má vesměs dobré odborné renomé a vynikající odborníky),ale organizace škol,styl jednání a řízení jsou otřesné,jsou to jakési skanzeny totalitního řízení a rodinné podniky k tomu.Proto prosím pane ministře vydržte kvůli nám mladým,kteří chtějí to co vy a pozorně sledují co děláte.Přestaňte se mazlit s flákači a ignoranty,s rozkrádači a vučůránky a vyprovoďte z rezortu.Nikdo není nenahraditelný.Tahle armáda se měla v roce 1989 rozpustit a postavit na zelené louce od počátku.Ztratili jsme 12 let.Jinak díky za to co děláte !!!!
0/0
9.10.2002 16:07

Kateřina

Co si o sobě vůbec myslí?
Upřímně vy si všichni myslíte, že naše armáda tam bude k něčemu nápomocná?Možná bude tak jedině živý terč, protože nemají nic, pořádné vybavení atd, ale jen at tam jedou, pár mrtvých neuškodí, že? Co je to za logiku? at si tam pošle amerika své vojáky! Musíme pořád někomu lézt do zadku? Hlavně, že panu Tvrdíkovi je lito, těch mrtvých vojáků! Tak at si tam jede sám a uvidíme, co na to řekne jeho žena a jak jí bude a rozhodně jí pomůže pomoc od armády!!!! ta nahradí dětem otce, manželkám muže, taková naivita!!!! Měly byste se probrat a to dost rychle!!!!
0/0
9.10.2002 10:12

Santa

Re: Co si o sobě vůbec myslí?
Ty vojáky tam někdo posílá? To nejsou placení profesionálové, kteří mají možnost do poslední chvíle říci nejedu? Pokud tam jdou, zřejmě se cítí dostatečně vycvičeni a vyzbrojeni, proto váš názor je zcela irelevantní.
0/0
27.11.2002 12:21

Novák Pavel

Schopný ministr nebo schopný všeho?
Panu ministrovi Tvrdíkovi jsem přál, aby armádu změnil z toho demoralizovaného a líného stáda na plně funkční a použitelnou armádu ČR. Ted´mě zklamal, když se snaží zalíbit americké adminisrtativě "za každou cenu". Rakety? To snad ne!
0/0
8.10.2002 14:00

Vaclav Havel

Cesti vojensti letci, zavrete uz hubu!!
Porad mektate o nejakem novem vojenskem letectvu, jako byste nechteli pochopit, ze penize musi jit hlavne na obnovu stovek vytunelovanych bank a nadale statnich firem, na 90 000 pro majitele starych Skodovek, kterych se dobrovolne vzdaji, na vyplaty ztracenych vkladu kampelickaru, jez chteli vysoke uroky, a na obnovu metra, jehoz management neudelal co mel. RADIM VAM DOBRE, JDETE DO CIVILU A STAREJTE SE NADALE JEN SAMI O SEBE. DO NATO JSME VSTUPOVALI PROTO, ABYCH NAS CHRANILO, TAK AT CHRANI. 
0/0
7.10.2002 9:24

brum

Re: Cesti vojensti letci, zavrete uz hubu!!
co to je za kravinu??? Do NATO jsme vstupovali aby nás chránilo?? Pokud vím, tak tam jde o vzájemnou spolupráci...ty jsi taky jeden z těch, kteří by bez práce chtěli koláče, co??
0/0
29.11.2002 10:03

karber

Podpora Tvrdíkovi.
Tvrdíka je skutečně třeba podporovat, protože bez ohledu na jeho stranickou příslušnost opravdu pracuje a jde do střetu. Ono jednat s většinou generálů a plukovníků musí být skutečně bonbónek. Měl by mít hlavně podporu Špidly, vrchního velitele (zatím Havla) i parlamentu. Ale pozor! Uražení, ješitní a propuštění vysocí důstojníci jsou všeho schopní.
0/0
7.10.2002 8:06

Luke Skywalker

Myslím že pan ministr Tvrdík je bezva chlap, který ví co dělá a je to jeden z mála politiků (né li jedinej), kterej opravdu pro náš stát něco dělá. Mě je teprv 19 a moc toho o politice nevím, ale rozhodně poznám, kdo za něco stojí a kdo ne. Kdyby bylo víc takovejch Tvrdíků, bylo by líp.
0/0
6.10.2002 21:44

Ája

Bacha na nového náčelníka
S tím novým náčelníkem gen. štábu, co tam má přijít po Šedivém to Tvrďas, ale nevyhmátl. Manžel ho zažil na vojně v Bratislavě /to bylo ještě za totáče/. Byl tam prý velitel pluku a lezl do zadku Rusákům a na státy NATO nadával jako na největší agresory /jak se to tenkrát slušelo/. A kvůli kariéře si vzal dceru nějakého nadřízeného..., takže to byl zkrátka vlez do pr... A už tam zase asi někomu vlezl. Opravdu by to asi chtělo zrušit celou armádu anebo aspoň vyházet ročníky, co zažily éru Varšavské smlouvy. Jinak ale Tvrďákovi fandím /a nejenom kvůli tomu příjmení/ a držím palce.
0/0
6.10.2002 21:41

brum

Re: Bacha na nového náčelníka
vyházet ročníky, co zažili eru Varšavské smlouvy, tudíž by tam měli být "děti" narození po roce 89...no to by bylo naprosto skvělé, že??
0/0
29.11.2002 10:07

Ellena

Zrusme armadu
Cesi naposledy statecne bojovali na Bile Hore (a to jeste spis Moravaci),pokud ovsem nepocitam par individulanich vyjimek - emigranti atd. Nase armada vzdy v rozhodujicich okamzicich totalne zklamala, hlavne v r. 1938. Polaci se nam proto dodnes (PRAVEM!!!) smeji. Proto by mela byt okamzite rozpustena, je totalne na nic, a navic nas stoji penize.
0/0
6.10.2002 17:08

Olda

Re: Zrusme armadu
Jsi kráva, ničemu nerozumíš a ani nevíš, jak to na Bílé hoře probíhalo. Statečně tam Češi nebojovali, protože tam téměř žádní nebili. Bojovali tam za ně cizí žoldáci. A ani tolik velebení Moravané nebili ani tak stateční, ale byli tam jen pobiti a ne z důvodu hrdinství, ale proto, že se nechali nahnat do pasti, kterou tvořila vysoká zeď místní obory okolo Hvězdy. Když ničemu nerozumíš, do ničeho nekecej. Tak jako ty to právě dělá většina oficírů v naší armídě.
A neurážej Legionáře. Ale ty stejně asi ani nevíš co to je...
0/0
7.10.2002 12:23

Olda

Re: Zrusme armadu
...a ještě k roku 38 a Polákům.
V roce 38 nezklamala naše armáda, ale spojenci Francie a Anglie. Spojenci nás hodili přes palubu. Armáda se tehdy i přes to bránit chtěla, ale president Beneš rozhodl, že se bránit nebudeme. Urážíš tehdejší armádu, která jako jediná tehdejší doby zvládla všeobecnou mobilizaci během nejkratší možné doby bez větších organizačních komplikací. Urážíš i generála Krejčího, o kterém určitě nevíš, že byl tehdejším náčelníkem generálního štábu, který se znal s mým dědou a vyprávěl mu po válce, že tehdy byl posledním člověkem, který mluvil s prezidentem, než prezident přijal mnichovskou dohodu a ujišťoval ho, aby to nedělal, že armáda je připravena a odhodlána se bránit. Urážíš tedy mnoho čestných lidí, aniž by jsi o těch věcech měla jen tušení.
Poláci se nám smějí? Čemu? Tomu, že oni měli tenkrát armádu v takovém stavu, že proti německým tankům bojovali na koních se šavlemi v rukou. To je důvod k tomu, se smát naší armádě? Ale bojovali, to se jim upřít nedá... Není to ovšem důvod k tomu, aby se smáli.
Ničemu nerozumíš, tedy mlč a prospěješ věci i sama sobě.
0/0
7.10.2002 12:44

George

Re: Re: Zrusme armadu
Francie ani Anglie k nám neměli žádné smluvní závazky, co se obrany týče, pouze jejich politici nás ujišťovali, že nám pomohou. K připravenosti ČS armády - pevnostní systém byl dobudován ze zhruba 1/3, stíhací letectvo - dvojplošníky AVIA, v posledních verzích dokonce lehce pancéřovaná a sklem zakrytá kabina pilota, lehké tanky (spíš tančíky), ... Armáda a lidé byli odhodláni bojovat, ale obávám se, že by to byl masakr úplně stejný, jako od našich hranic až k Moskvě. Skláním hlavu před Poláky, kteří do toho šli a vážím si jejich statečnosti. Viním politiky 30. let, kteří výzbroj a budování naší armády podcenili. Na všechno bylo času dost, žádné nebezpečí nehrozilo. Přesně jako teď - na vše času dost, moderní výzbroj (stíhačky, PVO, ...) nepotřebujeme, protože naopak potřebujeme přebujelý státní aparát, limuzíny a dobrá bydla pro ty, co umí akorát hloupě žvanit...
0/0
7.10.2002 13:55

0/0
6.10.2002 16:58

ppetr

ministr
konecne jeden z mala schopnych,kterymu to mysli.je jenom skoda,ze takovych neni VICE!!!
0/0
6.10.2002 16:49

tre

řešení je prosté
zrušme celou armádu i s ministerstvem,stejně je to na nic
0/0
6.10.2002 14:02

pajathinkscool

Re: řešení je prosté
TAK TAK!!! A NE JINAK. A dokonce vím, jak na to: Celou armádu včetně výzbroje rozdělíme na dvě poloviny. Trošku problém bude s letectvem, protože počet letuschopných strojů (tři) není dělitelný dvěma, ale to nevadí, jedno letadlo se prostě nechá na zemi a třeba odevzdá do sběrných surovin na šrot. Potom nakreslíme hřiště. Pro celou hru můžeme využít dostatečnou velikost některého z bývalých vojenských prostorů, např. Libavá nebo staré Mošnovské letiště. Hřiště je jednoduchý obdélník rozdělený přesně na půl. No a jistě již někteří vyšší a vzdělanější důstojníci chápou, co nastane. Jednu polovinu armády postavíme na první polovinu a druhou polovinu armády (teď již chápou i nižší důstojníci) na druhou polovinu. Na povel šéfa nejvyššího, tedy Ministra Tvrdíka se začnou obě poloviny mezi sebou s využitím libovolných zbraní mlátit a to tak, že do posledního muže. Tento poslední muž bude vyznamenán a společně s p.Tvrdíkem vyslán na některou z mírových misí, např. do Afgánistánu nebo do Iráku a bude reprezentovat naši Českou, tzv. RESTRUKTURALIZOVANOU ARMÁDU. jak zpívá někdo... "Bylo by to krásný..." :-) :-) :-)
0/0
12.10.2002 23:00

X_MEN

Czech Army
Jo,jo to se to kritizuje na zidlicce u pocitace, ze jo. Nemyslim si ze by tam Tvrdik neco rozvrtal. Mozna tam jen látá a nytuje a spojuje(proste se to tam aspon snazi trochu dat do kupy) po svych velmi, velmi hrabavych predchudcich, kteri vydavali zakazky firmam, o kterych dodnes nic nevime. Pokud si myslite ze velet zubozene armade jakou mame, bez stihacek, ktere pani odpurci z rad pana profesora "Boha vesmiru" nejuctivejsiho Klause nechcou koupit-proc taky, ze? Sak nas nato ochrani, my nic my budeme opravovat Prazackum jejich domecky, stavet jim nove mostecky, zatimco lidicky na Morave se tim museli prohrabat sami a mnoho jich zije jeste ted v garsonkach. Mozna by stacilo koupit treba 9 gripenu, na povodne dat 30 miliard at se nauci sepisovaci skod setrit. Za chvilku se jeste staneme raketovou zakladnou Americanu, pak az odejdou a budem sousedit treba s Cinou, tak se nabarvime nazluto, roztahneme oci a polezem do zadku zas jim. Jen tak: Tvrdika nechte pracovat, on je ministr a CSSD vyhrala volby. Pilotum kupme aspon 9 Gripenu, at se nam nezabíjí v Migach. Povodove skody na metru by si meli odskakat lidi,kteri to zpusobily a ne celý narod, aby platil za to ze nejky idiot zmackl pozde tlacitko!
0/0
6.10.2002 13:01

Jirka

Na co armáda?
Velice mne zaujal Vaš přiklad ? Jedna divize US Army vybavená nejmodernější technikou, o níž se nám ani nezdálo, je schopna porazit dvacetkrát početnější českou armádu složenou z dobrovolníků. Co k tomu dodat?
0/0
6.10.2002 12:09

Odin

Tvrdík jenom kamufluje
Z reakcí na úlev pana Tvrdíka je vidět, že kdo nebyl uvnitř jeho rozhodovacího cyklu nic neví a na základě domněnek a mediálních zpráv usuzuje o mnohem. Pan Tvrdík za 2 roky pouze vše rozvrtal, nadělal ostudu. Lepší bude když půjde.
0/0
6.10.2002 11:53

Vaclav Havel

Tvrdiku, Tvrdiku, moc nefnukej nebo dostanes na cenich!
V 89. byla soucasti dophody nejenom nedotknutelnost KSC, ale take to, ze podrzim vsechny verne soudruhy v armade, nyni v cele s pidigeneralem Sedivym, pred iniciativnimi idioty jako jsi ty. Tak se koukej sklidnit a pokud budu jako prezident vrchnim velitelem armady, tak muzes na nejake vyhazovy neschopnych soudruhu zapomenout. Pamatuj si to dobre a kup si novej oblek na veceri s Bushovymi - poslu ti odmenu!
0/0
6.10.2002 11:11

Tvrďas

Re: Tvrdiku, Tvrdiku, moc nefnukej nebo dostanes na cenich!
Václave, Václave. Problém je v tom, že Ty jako vrchní velitel armady končíš!!! A konečně bude místo pro mladé a perspektivní politiky s moderním, komunismem nezk...veným myšlením. Tak běž v klidu od válu a nemachruj.
0/0
6.10.2002 11:47

bara

Re: Tvrdiku, Tvrdiku, moc nefnukej nebo dostanes na cenich!
Chytraku, chtela bych te videt jak ridis takovy kolos. A stejne by jsi se tam se svym pravopisem nedostal. Po bitve je kazdy general, ze jo? Ono totiz neco kriztizovat po webu je 100x snazsi. Radsi si jdi ven zahrat kulicky.
0/0
6.10.2002 11:50

Bertík

Je zajimave, ze ani v teto situaci se nikdo nezabyva ministry pred panem Tvrdikem. Asi se to ted nehodi do kramu.
0/0
6.10.2002 8:47

volf

Tvrdíku vydrž!!!
Náš národ má ve své pohnuté historii jen dva vojevůdce, kteří za něco stáli: Jana Žižku z Trocnova a Jaroslava Tvrdíka ze Sociální demokracie. Ostatní byli jen nechutní zbabělci, kteří vždycky nakonec svěsili ocasy a z boje nechutně utekli. Jaroslav Tvrdík tuhle krizi musí vydržet a naopak přejít do protiútoku. Nejlepší by bylo začít nějakou pěknou menší válku. Třeba proti nadutému Rakousku a sebrat jim jejich Tyrolské Alpy, nebo proti flanďáckýmu Polsku a uplně nejlepší by byla kombinace anexe Rakouska a Itálie, abychom se konečně jako národ dostali k moři. Ve válce by všichni zbabělí a neschopní kojoti, kteří v naší armádě jsou, postupně padli nebo skončili před polním soudem. A těch peněz, co by do armády šlo. Celý náš průmysl by musel vyrábět pistolky a letadýlka a Jaroslav Tvrdík by konečně získal to, o čem teď jen marně sní...
0/0
6.10.2002 7:58

osoba

mozna takhle dopadne kazdy politik ktery co rika, chce potom udelat, no proste se z toho zblazni, je to spicka ledovce politickeho systemu f cr,
mozna takhle dopadne kazdy politik ktery co rika, chce potom udelat, no proste se z toho zblazni, je to spicka ledovce politickeho systemu f cr,
0/0
6.10.2002 0:45

Konecny

Prece by jste neutikal?
Prece by jste neutekl jak ten sralbotka Necas. Slendrianu se musi celit, kazdy podle svych sil a Vy jich mate dost.
0/0
5.10.2002 23:44

MadMax

Tvrdiku VYDRZ!!
letos jsem se vratil z vojny v Liberci, kde jsem asi jako jeden z mala vysokskolaku absolvoval 12 mesicni sluzbu! Pozice na ktere jsem slouzil, mi (bohuzel) umoznovala prijit do styku s takrka vsemi voj. z povolani v posadce. Kdyz reknu ze 95% bych jako soucasny podnikatel neprijal do zame. pomeru ani na brigadu. Alibismus, vycuranovstvi, neodbornost, donaseni.. jsou jen nektere vlastnosti se kterymi jsem se u tech panu (a dam) setkal. Shodou okolnosti jsem zazil 2x navstevu ministra a vedeni armady-takovou komedii a priposranost "GUM" nebyla videt ani v Tankovem praporu (jen travu jsme nepribarvovali. Na druhou stranu zaplat panBuh za tech 5%slusnych a schopnych, na tech by se melo stavet a honem rychle udelat cistku mezi ostatnimi. Ac nevolic CSSD, p. Tvrdikovi fandim a doufam, ze ve funkci vydrzi.
0/0
5.10.2002 23:26

kvik

Re: Tvrdiku VYDRZ!!
Doufam Maxi, ze jako vysokoskolak si byl pro vojsko prikladem! Slysel jsem, ze v soucasne dobe se vojsko houfne zabyva sebeprznenim. Ano, to je pravda, onanuji ve dne v noci se zbesilou naruzivosti. Ja ti Maxi reknu takto: Vojsko ktere onanuje- prohraje a je s nim konec a ctyricet stoleti na ne nebude hledet! 
No a jaky je Tvuj zazitek z dvojnasobne navstevy ministra a rekl si mu ostre a otevrene, ze patris mezi tech pet procent kteri... ( nechteji a nebo nemohou?)
0/0
5.10.2002 23:51

quiková

Re: Re: Tvrdiku VYDRZ!!
kviku - nic pitomějšího jsi už nevypotil? - ty jsi zřejmě buldozer dívčích srdcí  že ale večer ve sprše ......  
0/0
6.10.2002 13:29

Milda7@hotmail.com

Jardo vydrz drzim palce.
Sakra kdyz veris tomu ze nas na chvilku aliance podrzi tak to proste zrus vse a zacni znova kde je problem. Mozna ze ted je nejmirovejsi obdobi pro Evropu jako celek. Topeni se taky spravuje v lete a ne az v zime kdy mrzne. Jeste jednou drzim palce a do toho.
Milda
0/0
5.10.2002 22:48

Honza

Tahni do ...
a to proto, ze jsi byvaleho sveho nadrizeneho (ministra) hodil pres palubu a prohlasoval, ze jak nastoupis, vse buse v poradku! Tak to konecne dokaz a nebo - viz Nadpis prispevku
0/0
5.10.2002 22:18

Jan Cerny

Re: Tahni do ...
Chtel bych te dostat do rukou ty zmetku a pak bys poznal  co to je byt hozeny pres palubu, parchante!
0/0
5.10.2002 23:15

kvik

Re: Re: Tahni do ...
Jene, oh Jene, neukvapuj se! Hazet lidi pres palubu, to se nedela, to by bylo kriminalni a vubec co by tomu rekl Trdlik? Plakal bu hruzou a bolesti, takovy mlady chlapec plny nadseni a idealu, vidis a uz je chudera na dne. Kdo ho hodil pres palubu, eh? Ktery parchant to byl? Mluv!  Jennnneee...?!!!
0/0
5.10.2002 23:38

Dr. Novy

Tvrdik for president!!!
To by byl nejlepsi prezident..moc by me zajimalo, ktery kreten zavedl hranici 40 let....
0/0
5.10.2002 6:47

kolouch

Ceska armada
Ceska armada byla vzdy pro srandu vsem prihlizejicim.Nejake velke vojenske akce skoncili za Zizky.Pan Tvrdik je jediny z tech prolhanych socanu ktery se snazi.Je to mlada krev.Do ni uz nepocitam ani Buzkovou a ani Grosse.Ti uz jsou proflakli.Pane Tvrdik,vim ze to mate tezke,ale kdyz nekdo nesplni rozkaz,musi byt potrestan,a vy muzete z titulu sve funkce pri vydavani rozkazu zvysit stupen pohotovosti a ten velitel ktery v tomto stupni rozkaz ihned nesplni,mmusi byt okamzite potrestan  ,vyhozenim z armady,a okamzitym  odebranim vsech pozitku(byt,diety,cestovne,automobil,a vysluzne s definitivou)a obvinit z ohrozeni statu.Nahrada se vzdy najde,budte bez obav.Preji hodne stesti,a pral bych si ,kdyby jste byl clenem jine politicka strany.
0/0
5.10.2002 6:31

taky občan

milí spoluobčané,
podle mne je to jeden z mála, s jehož jednáním jsem mohl souhlasit, jindy nesouhlasit, ale většinou s pocitem, že on ví, proč co dělá kvůli "původnímu cíli", ne kvůli svému postavení. Tyhle lidi v týhle společnosti udolává to, co asi víceméně zažíváte jinde, a k čmu až příliš mnozí taky přispíváme (to je diplomacie, samozřejmě že já ne...). Měli bychom si uvědomit, že tohle bez úhony takové nebo makové nevydrží nikdo. Kde je zásoba podobných, aby střídali na špici tak, aby tihle mohli chvíli relaxovat? Je kus pravdy, že si je tam mohl připravit sám. Je druhý kus pravdy, že kde je měl vzít. Což tak kdybychom se chovali vůči sobě trochu vychovaněji, vzdělaněji, víc se myli a míň páchli? PS: z tohoto pohledu mi "předání obrany tohoto státu" do cizích rukou připadá najednou víc pochopitelné, ačkoliv si stále myslím, že pokud hodláme být společností, na to jsme měli mít sami .....pokud nehodláme, tak mnoho štstí v roli "cikánů v EU"
0/0
5.10.2002 5:37

Miki

nazdárek
0/0
5.10.2002 6:54

Nemo

Vydrzet
Pane Tvrdiku, vy jste (byl?) jediny clovek ve vedoucich vladnich pozicich, kteremu jsem veril, ze svoje predsevzeti uskutecni. Vase rozhovory byly (jsou) vzdy k veci a ne jenom politicke tlachani jako predvadi zbytek vlady. Ze to nepujde samo, Vam muselo byt jasne od zacatku. Chapu , ze s takovou skupinou lidi , jaka se nachazi v armade nikdo zadnou diru do sveta neudela. Ale jedina moznost, jak to zmenit je obklopit se schopnymi lidi, kteri nahradi ty nekolik neschopne, ale samozrejme za to musi byt nalezite ohodnoceni. Az se Vam podari dosahnout tohoto bodu, verim, ze se zmeni i postoj verejnosti k armade a mozna se ji castecne vrati mnoho desitek let ztracena prestiz. Zkuste to vydrzet a dokazat, ze to jde, uz kvuli tem z... komousum, co se drzeji svejch mist, protoze v civilu by nemeli sanci. Myslim, ze i z ostatnich ohlasu je videt, ze Vam vyjimecne veri vice lidi, coz se u nas politikum zrovna bezne nestava.
0/0
5.10.2002 4:42

Krut'as

Za vsechno muze Krut'as!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Za to ze jste mu zlikvidovali a okradli cast rodiny vcetne jeho. Ze jste bolsevismem pokriveni ex bolsevicti pohrobci a jejich parchanti. Ze zijete a chovate se jako diva zver, za vase tunelare, podrazniky, slapky za neskutecny bordel v soudnictvi a spravedlnosti. Za haldy bordelu vsude kam oko pohledne, pokud nekam dohledne pres hradby odpornych smradlavych panelaku, za otresne silnice za vytopene metro, dokonce i za chcipleho lachtana z prazske ZOO, za ladem lezici pole a tri metrovou lebedu vsude, za zdravotne zavadne reky prehrady a zplundrovane lesy. Za rozkradenou vytunelovanou republiku, za vozralyho Kavana a Srbu s dalsimi vytecniky vcetne vozraleho policajta a jeho havarku s majackem! Proste za cely ten vas neskutecny bordel ve kterem se placate. Za vasi genialni vlady, ktere jste si svobodne volili od 1989 a presidenta, proste za vsechno muze Krut'as. Tak vite co, muzete milemu Krut'asovi vsichni az na par jedincu, vlezt na zada a zijte si jak diva zver klidne dal. Ja osobne vami totalne zhnusen odchazim do svych pretopenych komnat s klimatisaci. Hlasit jsem se k vam prestal jiz pred par lety! Jen bych vam jeste naposledy rad pripomnel
 
                  "DE VO ROPU"   a   "FUCK  OFF  USA"
Tak na nevidenou a neslysenou a v kazdem pripade na neshledanou Cehacci A pekne si zde ted sborove zanarikejte co je ten Krut'as za ha**la
 
 
0/0
5.10.2002 4:19

kvik

Re: Za vsechno muze Krut'as!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nestastny Kruty muziku! Pracenujes se! Za nic nemuzes, dokonce ani za ty "politicke duvody" jejihz priblblost a nepravdepodobnost amici (ci kdo vlastne Te vzal) tak ochotne ignorovali. Ja vim, nemel si tehdy v lagru na vyber.  A jak dobre Ti to zjevne dela pripominat tem chudakum v Cechach jak si jimi zhnusen a uz se k nim vubec ale vubec cele roky nehlasis. No hlavne, ze porad pises. Hec a at maji vztek a zavidi, vid?
 
Hey Krutnoj, ta mizerie je tam diky zlocinu zvanem kapitalismus. Jak to, ze si zapomnel jak to bylo pred tim nez si emigroval?
0/0
5.10.2002 23:28

lany

Re: ta ses ale hovado
uz bysis to mohl v ty australii hodit !!!!
0/0
5.10.2002 23:38

Zvedava

Re: Za vsechno muze Krut'as!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Krut' as zmizel, sel si honit pero ale nevim, zda mu to bude neco platne. Kdo ma stale poslouchat ty jeho kecy, urazky a nadavky na Cechy, doufam, ze se zde uz neukaze.  Pane Boze, dekuji, ze takovi lide jako KRUT' AS emigrovali, je to idiot prvni tridy. Tak KRUT' ASI, jsme moc radi, ze jsi se s nami rozloucil, ty hnupe jeden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
0/0
6.10.2002 4:43

pavel

Re: Za vsechno muze Krut'as!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pane Krutas, Vase reakce ktere vetsinou nemaji s tematem nic spolecneho uz delsi dobu ignoruji, nicmene po delsi dobe jsem jednu z nich opet precetl a pochopitelne, nezklamal jste me, Vas prispevek byl zcela tradicne stupidni, ubohy a politovanihodny, (do toho zahrnuji i Vase zcela nevkusne pouzite smajliky). Mimochodem, Vas v Australii musi rozhodne milovat a vazit si vasi pritomnosti nebot nekdo s tak vytribenym slovnim projevem a duchaplnymi pripominkami nemuze byt prehlednutelny, urcite si mysli ze Vas seslalo samotne nebe, ktere se tim padem musi nachazet nekde ve stredni Evrope!! Moc rad bych Vas timto poprosil aby jste laskave prestal ventilovat sve nazory zde na Idnes, zabira to misto a jsem presvedcen ze naproste vetsine lidi to vadi. Pochopitelne si ale o Vas nedelam zadne iluze, takze uz dale na Vase prispevky reagovat nehodlam, je to ztrata casu. S diky Pavel K.
0/0
6.10.2002 10:22

Spike

Re: Za vsechno muze Krut'as!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hlasit jsem se k vam prestal jiz pred par lety! That's all right. So forget our language,please, stop visiting of this website and go into HELL. Tam Ti bude líp, chudinko.
0/0
6.10.2002 12:19

dan

DĚKUJEME - ZŮSTAŇTE !
po 40-ti letech bolševického bordelu je pro jednoho člověka těžké, ne-li nemožné změnit něco " z gruntu" v tak velikém, zaběhnutém, zprofanovaném a dokonale nefungujícím podniku, jako je armáda. Přesto - nebude-li se o toto zdánlivě nemožné nikdo pokoušet, a bude jen sedět v teplém, ministerském křesle a nebude dělat nic, protože to "stejně nemá cenu" je to průser. Pro nás všechny. Pane Tvrdíku, nejsem volič Vaší strany, ale Vás osobně si velice vážím, nejen za to, s jakou upřimností a přímým jednáním dokážete hovořit o problémech. Prosím vydržte, vemte si dovolenou, načerpejte sil, vyházejte neschopné lemply stylu major Těrazky a spol. a doveďte naši armádu k profesionalizaci a zvedněte její morální profil.  Myslím si, že vy jste vykonal pro naši zemi víc, než kterýkoli jiný "veřejný činitel" . DĚKUJEME - ZŮSTAŇTE !
0/0
5.10.2002 2:28

Bron

Musi to byt doost maso sefovat takovemuto bordelu
Musi to byt doost maso sefovat takovemuto bordelu a takovymto lidem, a pokouset se to zmenit. A navic se pohybovat ve spinave politice a nechat si do toho kecat politiky z vlastni strany a vlady i opozicnimi... A medii... S Tvrdikem v par vecech nesouhlasim (napr.dekovani estebakum za dobre odvedenou praci), ale povazuju ho za vubec nejlepsiho povalecneho ministra obrany. Pokud tu prohnilou neschopnou armadu nezreformuje on, tak pak uz nevim... Pak bude asi pockat, az se sama nejak rozpadne, nebo az branci vyhlasi ozbrojene povstani za svobodu (a skonci tak posledni stadium nevolnictvi v ceskych zemich), az zbrane a munici rozkradou teroristi...  Ja osobne byt ministr obrany, tak bych soucasnou armadu totalne zlikvidoval a do roka postavil novou, protoze reformovat takovouto organizaci je podobne jako se snazit zreformovat komunismus. Tvrdik mi pripomina trosku Dubceka... A jeho podrizeni mi pripominaji konzervativni a normalizacni soudruhy (anebo to tam ti soudruzi skutecne stale jsou?).
0/0
5.10.2002 2:25

Jirka

dobra prace
Pan Tvrdik je asi jedina nadeje nasi "armady". Myslim ze lepsi clovek se proste neanjde. Jeho prace si cenim nejvic ze vsech ministru. Budme sakra radi ze ho mame.
0/0
5.10.2002 2:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.