Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Antl u policie sám skončil

Druhý nejvyšší muž české policie rezignoval. Náměstek policejního prezidenta Miroslav Antl se tak postavil ke své čtvrteční nehodě, kdy boural pod vlivem alkoholu. Domluvil si schůzku s ministrem vnitra a s policejním prezidentem, kde nabídl své odstoupení. "Oba pánové nabídku přijali," řekla iDNES mluvčí prezidia Blanka Kosinová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

novak

antl
0/0
9.10.2002 14:09

novak

Antl
0/0
9.10.2002 14:06

bambitka

vynuceny odchod od cajtu
antla potrebovali vytahnout od policie nebo antl musel odejit sam, coz se mi zda pravdepodobnejsi (vzhledem k tomu, jak byla ta nehoda konstruovana). uz se kolem ty spiny v cechach proste motal moc dlouho a moc toho vedel. je to od nej chytry. nenecha preci ublizit svy rodine . . . nebo neco horsiho. skoda ho je, ale stejne - sam vojak v poli . . .
0/0
9.10.2002 12:55

Jenda I

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
9.10.2002 12:46

Milan

co je normální?
Zajímavá studie žebříčků hodnot ve společnosti. Dneska, kdy kdekdo sedá za volant opilý se stává hrdinou s bůhví jakými charakterovými vlastnostmi někdo, kdo se zcela normálně, normálně, normálně  zachová jako pan Antl.
0/0
9.10.2002 11:39

Roman

Antla je škoda
Jeho konec je dobrou zprávou pro spoustu grázlů. Bohužel u policajta je takovéto selhání konečná stanice a jinak to být nemůže.
0/0
9.10.2002 11:08

Jarda

To je ale hrdina
Líbí se mi, že všichni kladně hodnotí fakt, že Antl sám nabídl, že odstoupí z funkce. To je vážně gesto. Pokud se ale nepletu, tak každý policista, který řídí motorové vozidlo pod vlivem alkoholu (a je to zjištěno) je propuštěn ze služebního poměru. K propuštění stačí i skutečnost, kdyby se policista odmítl podrobit dechové zkoušce. Takže pokud by Antl sám neodstoupil, měl být stejně vyražen. Já prostě "Gaunery nemám rád". To, že někdo řídí pod vlivem alkoholu bych společenskou nebezpečností přirovnal k podvodu ve čtvrtém odstavci.
0/0
9.10.2002 10:51

jeřa

Je to škoda
Přes všechno již uvedené je škoda,že odchází slušný člověk.Přitom na jiných postech a né jen u policie sedí řada lidí,kteří mají do slušnosti hodně daleko.
0/0
9.10.2002 10:45

milos.lipert@parnhams.cz

Je to velká škoda
Škoda, že se nedržel staré zásady, že když se řídí tak se nepije. Držel jsem mu palce. Je dvakrát škoda, že odchází člověk z této funkce, člověk, který to zřejmě myslel dobře, ale zapomněl na sebe. mil
0/0
9.10.2002 9:50

Barel

Re: Je to velká škoda
Souhlas, je to clovek s charakterem!
btw: Nikdo neni bez viny!
0/0
9.10.2002 10:42

pecha

osobni nazor
Bylo to od nej ferove.Malo ktery clovek by se zachoval stejne.Uz jen z ekonomickeho duvodu.Pan Antl ma  muj obdiv . Ruku na srdce,kdo by zvas bez roznisleni podal demisi?  - Ja ne.
 
0/0
9.10.2002 4:56

Tony2501

Zameťme si každý před svým prahem
Nesouhlasím s odstupem pana Antla. Máme každý z nás svatozář nad hlavou?? Lidi, buďme soudný!! A.O.
0/0
9.10.2002 3:31

DJs

Káže vodu, chlastá .......
Gaunery nemá rád. A sám chlastá a jezdí s majákem. Asi se taky nemá rád. Tyhle moralisti  .......  a dopadne to vždycky stejně.    Mnohým z nás se asi stalo, že jsme někdy  "pod vlivem "  řídili  ( nepočítám ty, co jezděj ožralí denně ) , ale je v tom zásadní rozdíl: nejsme policajti, nejezdíme s májáky ( alespoň většina z nás) a nepíšeme knihy o gaunerech.  Pokud to někdo dělá, musí se prostě podle toho chovat. Žádný předčasný, neuvážený odchod - to je blbost  
0/0
9.10.2002 2:43

lou reed

pivo s majáčkem
Odstoupení pana Antla je v pořádku a svědčí o tom, že neztratil všechnu soudnost, ale jen část. Jak jinak si totiž vysvětlit, že po požití alkoholu si zapne majáček a jede na červenou do křižovatky? Jízda s majáčkem znamená sice přednost i na červené, ale několikanásobně zvyšuje riziko havárie, jak dokazuje mnoho případů srážek vozů policie, hasičů nebo záchranky. Když už se pan Antl napil, měl jet taxíkem. Když už řídil sám, měl se plížit padesátkou a úzkostlivě dodržovat předpisy. Věřím, že by dojel bez potíží. Takhle jen předvedl - zásluhy nezásluhy-, že se považuje za osobu privilegovanou a tím dokázal svou hloupost. Myslím, že tím zklamal mnoho lidí, kterým byl svou razancí sympatický.
0/0
8.10.2002 16:57

Honza

Neuvážený odchod
Nejsem zrovna zastáncem toho, aby se na ulicích jezdilo v podnapilém stavu. Nejsem ani pro zavedení sebemenšího množství povoleného alkoholu před jízdou nebo během jízdy. Ale odchod z funkce jednoho z nejschopnějších lidí od policie považuji za naprostou hloupost.Politici,policisté i vojáci jsou stejní lidé jako ostatní, a tak by na tyto měla platit stejná měřítka. Odebrání řidičského průkazu a pokuta. Kumu z "obyčejných" občanů, hrozí ztráta zaměstnání či postavení, pokud k výkonu povolání nepotřebuje řidičský průkaz?. Z 99% nikomu. Stejně tak by se mělo postupovat i u policistů, vojáků a politiků. Kdo z nás může říci, že nikdy neporušil nějaký zákon? Asi nikdo. Rozhodnutí Antla odejít z funkce a jeho případný vyhazov je hloupost. Opravdu je asi hodně těch kterým se to velice hodí do krámu.
0/0
8.10.2002 13:48

NOXX

Re: Neuvážený odchod
Až mi to připadá, že to bylo na něho ušité.
0/0
8.10.2002 18:09

Nemanický

Re: Neuvážený odchod
Honzo, myslím, že Vám uniklo, že obyčejní občané při řízení pod vlivem alkoholu nezneužívají svého postavení a nejezdí s majáčkem na červenou. Je v tom dost podstatný rozdíl a logicky je tedy rozdíl i v úrovni postihu.
0/0
9.10.2002 0:45

Barel

Re: Re: Neuvážený odchod
Jen chci zduraznit ze "obyčejní občané" skutecne NE, ale politici ANO
0/0
9.10.2002 10:40

Standa

Pan Antl
BYL člověk na svém místě. To ano. Ovšem těm všem, kteří se ho nyní tak horlivě zastávají bych vzkázal: za volantem se NEPIJE. Jsem zvědav, co byste takovému člověku řekli, kdybyste u podobné bouračky v tom druhém autě byli Vy a někdo vedle to třeba nepřežil ? Ti, kdo pijí před jízdou, nemají nárok vlastnit řidičák.
0/0
8.10.2002 12:27

Karel

Re: Pan Antl
Kdyby to bylo poprvé, co řídil pod vlivem... Ale nebylo. Tentokráte to už nikdo neututlal.
0/0
8.10.2002 13:54

zab

Re: Re: Pan Antl
Asi ani tenkrát, když o tom víte. Nebo zase Někdo chytrej?
0/0
8.10.2002 14:41

Heřman

Zvláštní tvrzení - otázka arogance moci
Zaujalo mě tvrzení tisk.mluvčí PP ,že každý policista,který řídí vozidlo po požití alkoholických nápojů...odchází ze služebního poměru... Toto tvrzení je v rozporu se zák.č.283/1991 Sb. o služebním poměru příslušníků policie. Požití alkoholických nápojů při řízení vozidla není trestným činem ale přestupkem...Sankce za přestupek nevede k ukončení služebního poměru...ale pouze ke kázenskému opatření ve smyslu § 32 odst.1 výše cit.zák.Zde by musely následovat společené znaky trestného činu...(ublížení na zdraví,škoda na 40 000,- a alkohol v krvi více jak 1prom.Celkově mám za to,že jde o pokus se pana ANTLA zbavit... Dále je otázkou...jaké spolupracovníky si pan ministr vybírá do svých řad...když tito lidé přicházejí na vrcholové posty policie a chovají se jako,že jim patří svět... Vrcholem arogance moci,je řídit vozidlo se zapnutým majáčkem...resp.za požití alkoholických nápojů....
 
 
0/0
8.10.2002 11:55

NONY

Re: Zvláštní tvrzení - otázka arogance moci
Jeden
0/0
9.10.2002 16:48

Eva Jirickova, Mnichov

Skoda jej, tech slusnych uz na politicke scena moc neni...
Je mi osobne pana Antla lito. Myslim, ze hodne lidem, kteri nemaji ciste svedomi, se nastala situace velmi hodi. Neni zadnym tajemstvim, ze spouste starych struktur s komunistickou minulosti dotycny pan dost vadil. Nyni si muzou mnou ruce a s nim i rada tech hloupych, kteri nectou mezi radky. Podle vyse promile v krvi byl pan Antl stezi opily. V rade vyspelych evropskych zemich se bezne jezdi po vypiti jedne - dvou sklenicek piva, vina. Vzpominate jeste na byvaleho ministra zahranici p. Kavana, ktery DOOPRAVDY za volantem byl opily "jak Buh kaze", zdemoloval nekolik zaparkovanych aut a ve sve funkci si klidne zustal?! Jeste jednou pro mne a pro mnoho dalsich je p. Antl slusny clovek a verim, pokud odejde od policie, tak se uplatni jinde a hlavne nebude muset poslouchat ruzne smyslenky a hrubosti na svou adresu! Cesky clovek je uz takovy, ze ma velmi kratkou pamet....  A nektere dokonce i tesi cizi nestesti....
0/0
7.10.2002 21:59

Vito

Také nezapíjím večeři limonádou
a přesto nejezdím ožralý....  Ale chápu, že zatím to u nás pro většinu nejde než totalitně 0,0 "% a na to bohužel Antl dojel ....
0/0
7.10.2002 17:42

Petr z Mnichova

Re: Také nezapíjím večeři limonádou
Omyl priteli, neni to totalitni a uz vubec ne protismyslne! U nas je povolena hranice 0.5 promile, pouze ale pokud nic neprovedu, nebo se nestanu obeti nejake dopravni nehody. Pokud se tak stane, je na mne nahlizeno pri vysetrovani jako na vinika prave pro prokazany alkohol v krvi (a neexistuje moznost to zmenit).
Krom toho je dalsi problem v tom, ze pojistovna v 99% pripadu odmita zaplatit skodu, takze dochazi k paradoxum jako napriklad muj soused - dal sidve pivka, sedl do audiny a jel domu, bohuzel ho trefila nejaka slecna, ktera mela ridicak 2 dny(!). Trefila ho jasne z jeji viny - nedala mu prednost z prava, ale policejni vysetrovani nabralo uplne jiny smer, ve chvili kdy se zjistilo ze soused pil pred jizdou... To ze se pohyboval v toleranci, bylo sice fajn, ale stejne to podle soudu zavinil protoze pil, a pokud by nepil, tak mohl nestesti zabranit (nemohl ale to je jedno). A navic mu jeho pojistovna odmitla dat vic nez 25% skody - zbytek plati sam (a je toho pozehnane - svoje auto total predek, jeji auto bok, predek, a druha strana od svodidel)...
 
JA osobne si myslim, ze alkohol za volant nepatri v zadnem pripade i kdyz je tolerovan! Od toho existuje TAXI a pokud byl pan Antl tak super polda jak jsem se o nem docetl tak mne zarazi proc ho nepouzil (nebo ze by tady hral roli prukaz Prezidia Policie CR a domenka - zaplat Buh mylna - ze jemu se nic stat nemuze a uhraje to na kontrolu z pozice "sily"????). Je dobre ze sel sam a bez reci to z nej dela cloveka s odpovednosti...
 
0/0
7.10.2002 19:05

Mirek

Re: Re: Také nezapíjím večeři limonádou
Plny souhlas.. alkohol za volant nepatri !! A co se pana Antla tyce ?? Uznaval jsem ho.. ale proboha... prece to ze odesel neni nic obdivuhodneho, ale je to normalni reakce rozumne uvazujiciho cloveka ! Policie ma pro tyto veci sve zvlastni smernice, ktere jsou bez vyjimky dodrzovany a panu Antlovi proste zbylo pouze Odejit na vlastni zadost (nakonec z nej jeste lide snad udelaji lidoveho hrdinu, ze udelal co by za nej byl udelal nekdo jiny) a nebo Byt a k tomu jeste urcite s velkou ostudou vyhozen. Myslim, ze neni nic tezkeho a svetoborneho si z tohohle vybrat ! Jinak preji panu Antlovi mnoho dalsich uspechu, kazdy slapne vedle. Co bych na nem  obdivoval by bylo, kdyby otevrene lidem rekl, Lidi neblbnete, odesel jsem, protoze jinak by me vyhodili, protoze jsem udelal chybu, pro kterou neni omluvy ! Mrzi me, ze jsem vas zklamal, budu delat na tom, abych to napravil. Tohle kdyby rekl, byl by pro me zase machr !
0/0
8.10.2002 13:21

Hnidopich

Re: Také nezapíjím večeři limonádou
Faktem přesto zůstává, že zákon je třeba vždy dodržovat (je ovšem otázkou zda bohudíky či v ojedinělých případech bohužel). U nás uzákoněná hranice 0 promile je myslím zbytečná, pokud vím je jinak jen v Maďarsku. Pokud je v článku uvedeno, že bylo jen na základě dechové zkoušky určeno 0,52 (nebo kolik) promile, jde o nesmysl, tato zkouška nemá takovou přesnost ani reprodukovatelnost, aby se zaručilo druhé desetinné místo. Nechci samozřejmě obhajovat "alkohol za volantem", ale jedno pivo, byť 12st. rozhodně nemůže u zdravého člověka ovlivnit jeho "reakční rychlost".
0/0
8.10.2002 11:44

bobr

Re: Re: Také nezapíjím večeři limonádou
tak proč do té holky naboural chytrolíne?
0/0
9.10.2002 2:10

M

Nemám rád Antla
Nevím, čím je podle dříve duskutujících Antl tak schopný. Neudělal nic, akorát se nechával fotit s pistolí v ruce do novin a předváděl se v médiích. Že by někdy něco udělal, jsem neslyšel. Až teď teda ...
0/0
7.10.2002 15:10

David

Re: Nemám rád Antla
Pane M, zkuste se trochu zajímat...
0/0
7.10.2002 15:27

Pavel Karasek

Re: Nemám rád Antla
Jsi blbej, jak daleko vidis. Pokud tomu nerozumis a nevis, jak Antl fungoval jako statni zastupce, tak radeji zavri hubu a styd se.
0/0
7.10.2002 16:28

Helena

Re: Re: Nemám rád Antla
Nevim, proc hned nadavas!? Po nastupu na policejni prezidium mel Antl akorat plnou hubu kecu a nic neprokazal - viz politicke tlaky. Takze jsem zacala bohuzel pochybovat i o prohlasenich v dobe kdy pracoval na statnim zastupitelstvu.
0/0
8.10.2002 9:32

myška

Nechápu, proč je Antl přirovnávaný ke zločincům. Jízda pod vlivem je samozřejmě přestupek, ale není to sakra zločin! Ten člověk udělal spoustu dobra, a jedno zaklopýtnutí (přu kterém se navíc nic nestalo) najednou nikdo nedokáže přenést přes srdce. Není to náhodou jen závist? Když se mu nedokážu vyrovnat, tak ho aspoň shodím? Je ho škoda, druhej takovej se bude těžko hledat.
0/0
7.10.2002 12:54

bobr

Re:
Toto tedy zločin je!!! Jestliže státní orgán, který má bdít nad dodržováním zákonů (a taky za nemalé peníze daňových poplatníků)je sám vědomě porušuje a přitom ohrozí životy nevinných lidí, to je v mých očích zločin. Vážím si však rozhodnutí pana Antla o jeho odchodu. Kdyby se však takto zachovali všichni policisté a politici, netroufám si odhadnout kolik by jich zbylo!!!
0/0
9.10.2002 2:03

Honza

kde to porad jsme??
trochu strach z prispevku, dal si dve piva ale jinak je to cestny chlap, nebo tamten, ukradl par milionu, ale jinak byl vzdycky slusny clovek. Kde je pravni vedomi? Na co jsou zakony? Vztahuji se na vsechny nebo jen na nekoho? Neni tato nehoda jen ukazkou, jak to ve skutecnosti vypada v cele policii? Ze nekteri policajti pijou a jezdi, to vi hodne z nas. Jen meli to stesti, ze nemeli nehodu nebo vypomohli kolegove. Porad mam pocit, ze se toho zmenilo hodne malo.
Honza
0/0
7.10.2002 12:30

marcello

:-))))
Koukam ze cesi jsou vazne narod blbcu :-) a naivnich deti v kravatach, jelikoz tady ctu jako ze Antl jest statecnym bojovnikem proti zlocinu :-)))), pekny projev postkomunisticke devastece se taktez projevuje hlaskama nevadi ze jezdi ozralej hlavne kdyz honi lumpy :-)))) pekny pico pekny :-)
0/0
7.10.2002 12:14

Losk

Re: :-))))
Hlupacku.....
0/0
7.10.2002 14:58

marcello

Re: Re: :-))))
:-) jestli jsem hlupacek tak ty se uz pohybujes nekde v rozmezi mezi jedlickovym ustavem a vesnickou organizaci dorovolnych hasicu :-))))))
0/0
7.10.2002 15:05

David

Re: Re: Re: :-))))
Hlupáčku...
0/0
7.10.2002 15:25

Rst

Re: Re: :-))))
Hlupacku......
0/0
7.10.2002 16:49

Obcan

Je to prinejmensim debil
Kdyz si uz nekdo hraje na tvrdyho Marvina tak by mel predevsim on sma hrat, podle pravidel!!
A ne si dat biera(nebo vice...) a zkouset kolik leti novej sluzebak....
0/0
7.10.2002 8:10

Losk

Re: Je to prinejmensim debil
At tak ci onak, narozdil od jinych debilu se k tomu postavil tak, jak je ve vyspelych statech zvykem. Nezavahal, nehledal cesticky ven a priznal chybu se vsemi dusledky.
Byt to nekdo jinych moralnich kvalit, tak to pekne nenapadne zamete pod koberecek. A ze takovych pripadu jiz par bylo - od prostreleneho letadla jakymsi ministrem vnitra (ze?) az po pane Kavana, ktery se pri rizeni asi polil Francovkou....
0/0
7.10.2002 15:00

Rst

Re: Re: Debil jsi prinejmensim ty...
No jestli jenekdo debil tak to jse ty, protože jsi jeden s těch ubohejch co nic nevědi ale hlavně se muse projevit....fuj stydíme se že jsme národ takoverjch jako ty......
0/0
7.10.2002 16:52

plátce daní David

Re: Je to prinejmensim debil
Pane "občane", tenhle debil se zasloužil o mnohem víc než většina lidí placených z našich daní. Myslím, že to byl pan Kavan (překvapivě), kdo svého času sestřelil asi šest zaparkovaných(!) aut najednou, způsobil několikanásobnou škodu oproti panu Antlovi, odepřel dechovou i jakoukoli jinou zkoušku na alkohol a dnes si hřeje zadek v OSN. A to nemluvim o MNOHA dalších jeho "pochybeních". Pan Antl si na tvrdého Marvina nehraje, on něco jako tvrdý Marvin je. Chtěl bych vidět Vás, kdyby jste musel na ulici nosit neprůstřelnou vestu, protože jste v práci udělal správnou věc. Udělal chybu a postavil se k ní jako chlap. Možná by to chtělo sledovat víc než tučné titulky v médiích, občane.
0/0
7.10.2002 15:12

Mirek

Re: Re: Je to prinejmensim debil
Nesouhlas... pan Antl, ktereho jsem si vazil a vazim v pracovni linii porad neudelal nic svetoborneho. Chlastal a naboural. Sam vedel, ze ho budou muset vyhodit, nebo odejde sam ! Na tom neni nic obdivuhodneho... Bohuzel podobne smernice jako policie nemaji nasi politici.. viz Kavan a jemu podobni ( a ze jich je) !! V tom je cely problem.
0/0
8.10.2002 13:28

Jana

Je ho škoda
Pana Antla osobně neznám, ale pár mých známích od policie říká, že je to velice schopný člověk a že je  ho škoda. Ale on uděl chybu a musí za ni nést odpovědnost, nutno ale ještě podotknout, že chybu museli udělat i policisté, kteří podrobovali učastníky nehody dechové zkoušce, jinak by se přece média  nemohla dovědět takové podrobnosti.
0/0
7.10.2002 7:47

pes Novák

Re: Je ho škoda
ON je totiž každej podělanej radostí, že se uvidí v "bedně" a těm hovadům z Novy řekne i to,co neví. Ještě jsem tam neviděl nikoho, kdo by dal při těch jejich drzejch otázkách redaktorovi přes držku a řekl: " XY pro televizi NOVA".
0/0
7.10.2002 8:55

Radim

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
6.10.2002 23:23

duch

Re: Co je důležitější?
Souhlasím s Radimem a s dalšími kladnými příspěvky, troufám si napsat, že snad byl jediný, který proti těm gaunerům a hajzlům bojoval - žádal vždy spravedlivé tresty... je to fakt škoda. Oč to mají politici na silnici jednoduší, trochu promile, no a co - imunita....
0/0
7.10.2002 9:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.