Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Osud Iráku po Husajnově pádu bude složitý

Vedení opozičního Iráckého národního kongresu soudí, že pokud se svět rozhodne použít vůči Iráku síly, neudrží se režim Saddáma Husajna déle než dva dny. Osud Iráku po jeho pádu však bude složitý, což zjišťuje i americká vláda, která údajně připravuje vývoj v zemi po změně režimu. Irák sužují dvanáct let mezinárodní sankce. Obyvatelé nemají dost potravin, lékařská péče je nedostatečná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

barbudo

než vlevo nebo vpravo...
Vám jedna osa stačí a jak pěkně se u toho ješte pohádáte.
0/0
3.10.2002 16:15

barbudo

Re: než vlevo nebo vpravo...
.... nějak se mi ta multimediální samonaváděcí myš vymkla, omlouvám se za ten zmatek.
0/0
3.10.2002 16:17

taky občan

Re: Re: než vlevo nebo vpravo...
ale ne, zatím je jenom osa zla....
0/0
3.10.2002 16:20

barbudo

Myslel jsem si, že svět má více rozměrů ....
0/0
3.10.2002 16:13

taky občan

Re: Myslel jsem si, že svět má více rozměrů ....
. Jen6e oni nemyslej ...
0/0
3.10.2002 16:16

Frankie

Re: Re: Myslel jsem si, že svět má více rozměrů ....
Copak copak, že bychom tam z minulého "zahraničního" nicku zapomněli anglickou klávesnici?
0/0
3.10.2002 17:33

taky občan

Re: Re: Re: Myslel jsem si, že svět má více rozměrů ....
To víte, skoro všude být, skoro všechno vidět a slyšet, to není zase tak úplně jednoduchý. A někdo rozumnej někde tu naši nej civilizaci taky bránit musí..
0/0
3.10.2002 23:35

Lopez

Kral
Tak jsem si tu dnesni debatu precetl a vedle zvastu,me zaujal jediny clanecek a to od Dana1,tato myslenka je dobra a kral muze byt jako sjednocujici prvek snad jako v Bulharsku?Kral Simeon.Tusim.
0/0
3.10.2002 15:18

taky občan

Re: Kral
hezký sny....ještě vyměnit podstatný kus populace ..... tam nějaká významnější centrální moc může vegetovat, až když ovládání budou moci ztratit aspoň něco víc než to, co si budou moci vydobýt....(jako v Bulharsku, že) . Ale hlavně, že dobře spíte a máte krásné sny - budiž Vám to přáno.
0/0
3.10.2002 16:00

Kruťasová

Vo co de mě
Mě de vo mýho starýho. Vod tý doby co furt dřepí u kompjutru s vytřeštěnými vočima tak nejí nespí nešuká a jen vobčas vykřikne, že de vo ropu.
0/0
3.10.2002 14:18

taky občan

Re: Vo co de mě
...a nejde? No vidíte!
0/0
3.10.2002 16:01

Marek

VALKA JE JIZ DLOUHO PRIPRAVENA!
Tato valka je jiz dlouho pripravena, hleda se tedy jakakoli zaminka k utoku. Jde predevsim o ropna pole = vliv v oblasti. Nic nebranilo USA jiz v minule valce odstranit svoji loutku Saddama, ovsem pak by v budoucnu chybela opet ona "zaminka". Z toho je videt, ze CIA vychovali skvele sveho agenta. Soucasna US vlada pochazi z lidi, kterym se po 2. sv. valce podarilo i pres fasistickou minulost usadit v prum. odvedtvich a nyni svoji ideologii /jez nikdy neopustili/ uplatnuji podobne, jako jejich drivejsi vudce - Hitler. Soucasna vlada USA skodi svemu lidu i celemu svetu. Demokracie, kde vladnou prumyslova lobby, jiz neni demokracii. Spravny vyklad takoveho pojmu umoznuje spise slovo FASISMUS Mate snad nekdo nejake verohodne protiargumenty nebo se zmuzete pouze na urazky? Ti lide co kritizuji US vladu vi o cem mluvi a dokonce maji pravicove smysleni, jinak by takto neargumentovali. Radeji byste si mel take precist par historickych fakt , napr. o rodine pana Bushe a jejich kontaktech jiz na Hitlerovske Nemecko v minulosti. Proc myslite, ze otec soucasneho US prezidenta odesel dobrovolne do US armady za valky? Musel totiz "ocistit" jmeno sve rodiny, jeho otec mel byt zac. valky vysetrovan pro spolupraci s fasistickym Nemeckem. Prachy holt nesmrdi a proto i VBam doporucuji trochu dovzdelani!
0/0
3.10.2002 12:26

Krut'as

Re: VALKA JE JIZ DLOUHO PRIPRAVENA!
Marku clovece celou doby jim to zde tvrdim, "ZE DE JENOM VO ROPU" A ty ted' vymyslis kolo a CIA ve Fasistickym Nemecku Hitlerovskym s vladou USA, vedenou demokraticky prumyslovou loby v cele s Fasistama a tvrdis, ze je to historickej fakt. Co jinak uz mas skolni ukoly hotovy? Ze to reknu tatikovi, ze blbe placas na internetu a utracis mu penize
0/0
3.10.2002 12:46

Erich Cviertna

Re: Re: VALKA JE JIZ DLOUHO PRIPRAVENA!
Kolik je ti let?
0/0
3.10.2002 12:58

Jan

Re: Re: Re: VALKA JE JIZ DLOUHO PRIPRAVENA!
tak to ti řeknu zcela přesně. Crude Assovi je 13 a půl. Už 50 let!
0/0
3.10.2002 14:12

Miki

Re: VALKA JE JIZ DLOUHO PRIPRAVENA!
Lidi neblázněte, vždyť jde jenom o ropu!
0/0
3.10.2002 13:02

Miki

Re: VALKA JE JIZ DLOUHO PRIPRAVENA!
ad)" Ti lide co kritizuji US vladu vi o cem mluvi a dokonce maji pravicove smysleni, jinak by takto neargumentovali" - zato ti s tím levicovým myšlením by pro USA dali poslední košili, že? Maličko se ti to pomotalo chlapečku.
0/0
3.10.2002 13:09

Jan

Re: Re: VALKA JE JIZ DLOUHO PRIPRAVENA!
Nikomu se nic nepomotalo chlapecku. Asi ti nedochazi, ze fasismus ma daleko blize ke komunismu! Proto pravice kritizuje soucasnou US vladu!!! Jen u nas je zatim pan Bush nedotknutelny, proc asi /v zemi, kde jsou bolsevici stale u moci!/
0/0
3.10.2002 13:39

Miki

Re: Re: Re: VALKA JE JIZ DLOUHO PRIPRAVENA!
Takže podle tebe jsem vlastně fašista s komunistou dohromady , no hned se na sebe běžím podívat radši do zrcadla, hrozně se bojím aby mě to nezůstalo! Ještě že máme pravicovou politiku EU, číny a ruska, nebejt toho tak se jenom děsím kdo to zachrání
0/0
3.10.2002 13:53

Miki

Re: Re: Re: VALKA JE JIZ DLOUHO PRIPRAVENA!
 
Kdo teda v Americe vládne? Komunisti s fašistickým přesvědčením, nebo fašisti s komunistickým myšlením? Nechám si to od tebe rád vysvětlit, milý Janíčku
0/0
3.10.2002 14:22

Miki

Re: VALKA JE JIZ DLOUHO PRIPRAVENA!
A prachy opravdu nesmrdí, jenom někteří lidi hrozně páchnou
0/0
3.10.2002 13:12

Krut'as

Re: Re: VALKA JE JIZ DLOUHO PRIPRAVENA!
A nejvic pachnou takovi ti mali utrepani stajovi pinčli, jako tvuj oponent. Vono co je v mastali vonavyho, ze jo? Ti se asi trepou svym vlastnim smradem. Sami se asi nemohou citit?
0/0
3.10.2002 15:53

taky občan

Re: Re: Re: VALKA JE JIZ DLOUHO PRIPRAVENA!
 u Vás tam neznáte příslušné protismrodové prostředky? Nechtějte mne zklamat Vašeexcelence, přiznejte, že to jenom Vy! 
0/0
3.10.2002 16:05

Krut'as

Omyl, nic sloziteho!!!
 Cesko vysle juraska, ratlika, taky opčna a Pičata a tito geniove veschny problemy vyresi. Zde uz to maji v malicku
 
Pro vsechny ostatni doufam, ze jsem to ted naprosto upresnil! Jen bych jeste rad dodal,   ze  "DE VO ROPU A VUBEC VO NIC JINYHO"
0/0
3.10.2002 6:49

taky občan

Re: Omyl, nic sloziteho!!!
Tu jsem, Vašeexcelence, už jste toho univerzitně vzdělávaného přemnoženého králíka, vo nám přivezete do znaku, připravil na štace? Lid tu po Jehojasnosti volá, někteří už se těší na monarchii, neváhejte a nechte naše baby u Vás klokanům, tady jich budete mít dost....A nezapomeňte, DE VO ROPU
0/0
3.10.2002 14:12

Pilat

Chyba se stalo v tom, ze opice zacal pracovat drive, nez si to mohla rozmyslet!
0/0
3.10.2002 3:26

Pilat

Re: Chyba se stala v tom, ze opice zacala pracovat drive, nez si to mohla rozmyslet!
Coz bylo videt ted name  v noci se nema psat Crude assologie
0/0
3.10.2002 3:28

Krut'as

Re: Re: Chyba se stala v tom, ze opice zacala pracovat drive, nez si to mohla rozmyslet!
Mas pravdu v noci se maji psat jen Pičátoviny (!) Pičáte (!)
0/0
3.10.2002 16:04

melah

Metamorfóza bleďoučké irácká holčičky
Už je to tak.Po přelousknutí úvodního článku, se ve mě něco hnulo.Buď je to začínající syndrom čínské restaurace(Sakra) nebo je to "prozření" provázené emocionální bouří.Nejde o politiku,mamon,ropu a vůbec o benefity,plynoucí z těch nejnižších motivačníh pater pana prezidenta Bushe a jeho týmu.Jde prostě o tu bleďounkou iráckou holčičku.Ctihodný GWB, gladiátor a mesiáš se prostě doslechl o tý holčičce o rozhodl se, že ji zachrání.Nepřestane dokud  bleďounká holčička nerozkvete v růžolící vyžranou hambáčovou holčičku.Místo anémie cukrovka.Jenom to kovboj musí naoko zabalit do nějakýho politika, aby ten kluk zlatej nevypadal jako měkota ( nebo nedejbože pedofil). Až se s Arim a Konzolou zbavěj Saláma (Varianta A:Bond,James Bond.Varianta B:Bomby - holčička to určitě neschytá, protože už je skoro nehmotňoučká), tak tam udělaj demokracii pro bleďoučkou holčičku a všechny další bleďoučké dětičky.A vůbec pro všechny.A pak ten hodný muž uvidí někde další bleďoučkou holčičku a ...........Kruci.....je to přece jen ta kachna......Ble......   
0/0
2.10.2002 23:13

GhorX

Re: Metamorfóza bleďoučké irácká holčičky
Hmm, očekával bych místo těchto canců spíš nějaký zajímavý nápad, jak to zařídit, aby bleďoučké dětičky nezdechaly hlady. Pokud tedy vycházíme z toho, že nepomohly žádosti, nóty, rezoluce, sankce, ani výhrůžky, že jde o stát, který postupně napadl snad všechny kolem sebe a jehož "hlava" neváhala vyhlazovat kurdy bojovými plyny. Asi jsem naivní, co ?
0/0
2.10.2002 23:39

melah

Re: Re: Metamorfóza bleďoučké irácká holčičky
Potěšilo mě (kachna už je pryč...uf), že bys ode mně očekával něco pozitivního.Zajímavým nápade Tě tedy nepotěším.Každý je zodpovědný za svou růži(moje resp. Malého prince oblíbené know-how).Osud  bleďoušů je v rukou jejich zploditelů.Výhradně.Jejich kulturně determinovaná neschopnost nadřadit zájmy svých potomků nad ismy,nad potřebu zajistit si starobní zaopatření atd. atd. mě znechucuje.Těch děti je mi líto.Logické důsledky počínání osob za ně zodpovědných (vysoká mortalita a krátká delka  života celé populace)  je z ovšem z globálního hlediska příznivá možná dokonce spásná.Pro mě a pro Tebe, moralizující Ondro, pochopitelně. Říká se tomu přírodní výběr.Quid pro quo.Náš relativní blahobyt za jejich krátké a ubohé materiální živoření.A my,"vyspělé státy" děláme všechno pro to, abychom tento status  quo udržely.Nebo né.    
0/0
3.10.2002 0:20

GhorX

Re: Re: Re: Metamorfóza bleďoučké irácká holčičky
Konečně něco konkrétního. Obávám se ale, že historie hovoří jasně - ignorování bídy pravidelně vedlo ke sjednocení zbídačelých proti bohatým (přesněji snahám o jejich likvidaci a to paušálně), Tito "proletáři" díky snadné manipulovatelnosti (extrémní bída = nevzdělanost) se nejčastěji sjednotili pod praporem malé skupiny lidí, z nichž se později vyvrbila parta ještě větších hajzlíků, než ti právě svržení; to sice svědčí o lidské nepoučitelnosti, ale také o snadnosti zneužití bídy v osobní prospěch. Má-li panovník, který si chce udržet moc, ve své říši bídu, jsou jen dvě cesty - nakrmit lidi (což ale v konci obvykle vyvolá otázky, proč je nechal hladovět), anebo vytvořit "našeho velkého nepřítele". Husajn to má ještě jednodušší - může operovat svatou válkou (v Africe tohle moc nejde, každý km2 má jiný totem a soustavu bohů). Tech dětí je mi líto a sobecky dodávám, že taky mám strach, aby ty, které přežijí, jednou nedržely prst nad nějakým "tlačítkem". Můj oblíbený spisovatel je Frank Herbert, nevím, zda znáš jeho román "Dune", ale píše tam, že nejlepší bojovníci vznikají s těch nejponíženějších (rozuměj: nejponižovanějších). Aby pro nás pak nějaký komfort ještě zbyl, cynická melah... Jo a na kachnu je dobré pivo, kachna bez piva je jako Rus bez vodky. Prostě nekompletní.
0/0
3.10.2002 1:05

Miki

Re: Re: Re: Re: Metamorfóza bleďoučké irácká holčičky
Duna od F.H. je bomba, četl jsem ji asi pětkrát. Jinak souhlas.
0/0
3.10.2002 7:34

taky občan

udivuje mně,
jak opět známe tváře mají opět jasná a skvělá řešení pro opět ty druhé. 1) Svět nejde vrátit zpátky. Jakýkoliv monarcha, tím spíše z původního klanu, nemá šanci udržet v přjatelných mezích populaci vykořeněnou z původního režimu a vznášející se někde mezi....ledaže to bude doma diktátor a zvně loutka nějaké moci, která mu bude muset dodat všechno - včteně ochranky proti vlastním lidem....2) podobně místní vševědoucí se mýlí, že že pod hlavičkou demokracie půjde někde v Evropě nastolit režim, jehož obyvatelstvo bude "politicky" téměř "homogenní" ať nalevo nebo napravo. Jakékoliv vnucení nežádoucí vůle skupině lidí podřídí vnucující vůli jen na oko, vespod se to bude střádat, až... To už !účelnější" bude tyto skupiny vyhlazovat, jak tady ti nejcivilizovanější a nejdemokratičtější navrhují. To ale má jiný háček - stejně už ubohá morálka vezme za své úplně, takže i oni budou jednou vyhlazeni, prostě jen proto, že budou stát v cestě svým žákům, kteří určitě budou dokonalejší než učitelé...3)Kdo se spojí s cizí mocí za cílem zničit nebo poškodit místní státní a společenské uspořádání, páchá obvykle trestný čin velezrady. 4)Je tu hodně žvatlaní, cejchování a nic rozumného - máte vůbec něco rozumného na srdci?
0/0
2.10.2002 21:44

David

Re: udivuje mně,
mate vy vubec srdce?
0/0
2.10.2002 21:51

taky občan

Re: Re: udivuje mně,
ono o něj jde? nebo o Vaše? Spíše jsem zvědavý, co rozumného máte na něm - případně když ne na něm, tak na jazyku, mý prográmky si to už nějak přeberou...
0/0
2.10.2002 21:59

Miki

Re: Re: udivuje mně,
Von jenom provokuje, jinak to je hodnej kluk
0/0
2.10.2002 22:06

taky občan

Re: Re: Re: udivuje mně,
vždyť taky mám pro něj slabost, což to není znát?
0/0
2.10.2002 22:10

Miki

Nazdar občánku
Neustále mě udivuje jak dokážeš sestrojit tak obludnou slohovou konstrukci a následně umně překroutit fakta na jejichž základě dojdeš k sobě odpovídajícím závěrům. Tak trošku ukázka demagogie, akorát by se to mělo dělat šikovnějc.
Myslím že jenom provokuješ a máš srandu z toho když se někdo chytí. No, každej má svoji představu zábavy , že?
0/0
2.10.2002 22:19

taky občan

Re: Nazdar občánku
kdo co překrucuje a kdo se drží správné niti, je věc subjektivní. Jsem si dostatečně (nikoliv absolutně) jistý, protože má očekávání se víceméně naplňovala, kdežto očekávání - no, jak bych to řekl, aniž bych urazil,protože to nechci...- zůstaval jen chtěním autorů....Až později jsem ale poznal, že mezi nimi ale také byli autoři, kteří zdaleka nechtěli to, co hlásali, ale chtěli, aby to bylo chtěním těch oslovovaných....vykukové jedni. Jé, to je věta, co?
0/0
2.10.2002 22:35

Miki

Re: Re: Nazdar občánku
No a proto my oslovovaní od těch co chtějí aby oslovovaní chtěli to co oni vlastně nechtějí musíme chtít a umět oslovit ty co vlastně nechtějí to, co chtějí aby ostatní chtěli a to tak aby potom chtěli.
 
Kapišto?
0/0
2.10.2002 22:46

taky občan

Re: Re: Re: Nazdar občánku
ano, a jestli je Vám shůry dáno, je to jen a jen na Vás.
0/0
2.10.2002 22:54

Miki

Re: Re: Re: Re: Nazdar občánku
Přitom tohle všechno se dá říct i srozumitelně, že?
0/0
2.10.2002 23:00

taky občan

Re: Re: Re: Re: Re: Nazdar občánku
Jistě, ale jak kdy kde komu, a já rád se přizpůsobím kolegům. Takže když teď oba víme ..., jde už jen o to, jak se spolu sneseme sice oba každý ve své lodičce, ale bohužel na jednom rybníčku, ne?
0/0
2.10.2002 23:08

Miki

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nazdar občánku
Navrhuji uzavřít pakt o neútočení do první války
0/0
2.10.2002 23:10

taky občan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nazdar občánku
a což tak vzájemně výhodnou spolupráci při potápění lodiček všch ostatních? No, nevím zatím, jak výjimku na Vás implementovat do prográmků, ony zatím řezají nalevo napravo, jen Winston je jim svatý (což bohužel už nehrozí). Uvidíme.
0/0
2.10.2002 23:33

taky občan

Re: Nazdar občánku
Ježto žádná reakce, snad z obavy pádu do nastražené léčky, tak házím další návnadu. Spíš napřed nějak tuším závěr, ta obluda je jen cosi jako matematický důkaz. Jestli logika je demagogie, pak prosím...Co se týká zábavy, šibeniční humor mám rád jen občas. Možná je to tím, že jsem se setkal s příliš mnoha rozmanitými lidmi (ne že bych to vyhledával), nepohyboval se jen v okruhu "sobě rovných". Věřte, bylo hodně těch, "co to dobře mysleli, ale blbě dělali". Moje žena lituje, že nemáme přesnější záznamy, prý Donaldový co život dal a vzal by bylo hadr - prý byste se utloukli smíchy.....
0/0
2.10.2002 22:52

Miki

Re: Re: Nazdar občánku
Logika samozřejmě není demagogie, ale musí se držet faktů. Na druhou stranu lze samozřejmě umně sestavit fakta tak aby vyhovovali naší logice když mezi fakta interpretujeme svojí představu o tom jak by fakta měla vypadat.
Jinak vcelku souhlas s vaším výše interpretovaným výkladem faktů.
0/0
2.10.2002 23:09

taky občan

Re: Re: Re: Nazdar občánku
Byl jednou jeden krokodýl a ten ukrad kluka. Tatík ho chtěl zpátky. Krokodýl v dobrém rozpoložení:"Jestli uhodneš, co udělám, vrátím ti ho". Tatík: "Samo ženevrátíš".Chudák krokodýl! Ale vždyť tu přece řešení je, a dokonce poctivé. Jde jen o to ani vrátit ani nevrátit, že? Co se týká faktů, to je něco jako axiomy - jestli ale vedou k rozporu, nejsou to určitě ta správná fakta. Teorii o realitě však samozřejmě nespravíme tím, že si vybereme jenom vhodná fakta. A nakonec: teorie o konečném počtu axiomů vždy povede k tvrzení, které nepůjde ani dokázat ani vyvrátit. Naštěstí realita nemá konečné množství fakt.....
0/0
2.10.2002 23:41

Miki

Re: Re: Re: Re: Nazdar občánku
Stejně nakonec rozhoduje subjektivní výklad vstupních dat která se interpretují jako objektivní.
 
Přeji hodně zdaru, ale já už odcházím do hajan, ráno musím děti vypravit do školy.
0/0
3.10.2002 0:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.