Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Arabské návštěvníky USA uvítají registrace

Přísnější bezpečnostní kontroly, a především registrace čekají na muslimské a arabské návštěvníky, kteří se chystají vstoupit na půdu Spojených států. Imigrační úřad USA přišel nedávno s novou politikou, která má "vrátit Americe bezpečí", ztracené po loňské tragédii 11. září. Právě tehdy totiž bezpečnostní kontroly na amerických letištích naprosto selhaly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Roman

Identita
Každý arab cestující pouze za rodinou, turistikou atd. bude samozřejmně zaregistrován. Bohužel, arabský terorista bude vypadat jako španěl nebo ital a bude mít perfektní krytí. V tom vidím problém a zbytečnost současných akcí.
0/0
2.10.2002 10:56

taky občan

Re: Identita
Fyzikové nedávno objevili nový dosud nezná mý chemický prvek nazvaný priléhave byrokra cium. Neobsahuje žádné protony ani elektrony, takze má atomové císlo 0. Zato vsak obsahuje: 1neu tron, 125 námestku neutrona, 75 viceneutronù, 111 námestkù viceneutrona. Jeho atomová hmot nost je tudíž 312. Tìchto 312 cástic drží pohro madì výmenné síly spojené s neustálou výmenou mesonùm podobných cástic zvaných blbonia. Protože byrokracium nemá elektrony, je che micky inertní. Presto je lze chemickými metoda mi zjistit, nebot i nepatrná prímes byrokracia neuveritelne zpomaluje vsechny reakce. Podle objevitelù i pri koncentraci pouhých 5 ppm reakce normálne probíhající méne než 1 sekundu trvají nekolik dní. Polocas rozpadu byrokracia je asi 3 hodiny; po této dobe vsak místo normálního rozpadu dojde k reorganizaci, pri níž si námestkove neutrona, viceneutronové a námestkové viceneutrona navzájem vymení místa. Nekteré výzkumy nasvedcují tomu, že pri každé reorgani zaci atomová hmotnost vzroste. Výzkum v jiných laboratoøích odhalil, že by rokracium se vyskytuje volne v atmosfére. Vyka zuje zvýsenou koncentraci na urcitých místech, zejména v blízkosti vládních institucí, úradù, velkých podnikù a výzkumných ústavù. Vedci zdùraznují, že byrokracium je v jakéko li koncentraci jedovaté a pokud je mu umožneno nahromadit se, dokáže zlikvidovat jakoukoli pro duktivní reakci. Pokusy o nalezení metod ome zujících jeho neblahé pùsobení nejsou dosud úspesné.
 
0/0
2.10.2002 10:59

Yomama

Re: Re: Identita
Hehehe, co to hulis za travu ? Rad bych se pridal
0/0
2.10.2002 11:47

taky občan

Re: Re: Re: Identita
...čtu ty stránky tady kolem...to úplně stačí.
0/0
2.10.2002 12:37

Gimli

Re: Re: Identita
taky občanovi nobelovku a na hrad s ním :-)) Naprosto dokonalé.
0/0
2.10.2002 14:46

taky občan

Re: Re: Re: Identita
bohužel, to není z mý hlavy, takže se netěšte, ledaže....
0/0
2.10.2002 14:55

foo

bravo, demokracii si rozvracet nedame...
super, staci zaletet s fischerem do tunisu, a uz ses potencionalni terorista....
0/0
2.10.2002 10:52

Jirka Luháček

paranoia verze c.1 "amerika"
a potom vysvetlujte tem tlustym prasatum hamburgerovym, ze zde neni rasismus... je mi z toho spatne. jeste kdyz k tomu pridam vykriky nekterych z auditoria, jez maji iq tykve a nestydeji se to dat verejne najevo... quo vadis, rozume?
0/0
2.10.2002 10:43

taky občan

Jsem rád,
že tu ještě nikdo nepřišel na to, že je to za odměnu...ne každému se takové pocty dostane. Ovšem že ale bude platit, co všude jinde - poctění budou ti, kterých se to nejmíň týká, těch pravých se to týkat nebude, ne?
0/0
2.10.2002 10:42

hlas z jihu

Cesi a Arabove
Britove si kontroluji kdo jim tam vstoupi z Ceska. dokonce nekdy uz od Ruzyne. Americane si mohou zavest jakou kontrolu navstevniku chteji, jedna se o jejich uzemi. Cesi si take mohou mit kontroly co sami chteji. To je na kazdem state. Kdyz se vas to samych netyka, necamrejte jim do toho. Radsi se starejte, aby u vas bylo vsechno v poradku a zameteno pred prahem.
0/0
2.10.2002 10:41

taky občan

Re: Cesi a Arabove
ale mně se to týká, co kdybych jednou potřeboval zkontrovat své spoluobčany na taky mém území?
0/0
2.10.2002 10:45

Ondrej

Re: Re: Cesi a Arabove
Jelikoz taky obcan neni statni utvar mohlo by se mu stat ze by ho poslali do taky prdele.
0/0
2.10.2002 12:03

taky občan

Re: Re: Re: Cesi a Arabove
nojo, to je tím věkem, já zapomněl, že stát tu není pro občany ale občané jsou pro ten stát (cosi jako majetek, že?)....toť přece je zjevení pravdy tak pravé, že až levé 
0/0
2.10.2002 12:41

taky občan

Re: Re: Re: Cesi a Arabove
to že by mí spoluobčané udělali? To jim nejsem bližší než nějaký virtuálno? Že by režim, stát a bůh jedno byly? A co kdybych tedy já tam poslal je (aspoń některé)? To je přece adekvátní, ne?
0/0
2.10.2002 16:09

Mirek

Pohadky o terorizmu! At zije ROPA!!
Ovšem dokud budu moci a to je vzkaz pro ony "novináře", potud půjdu dál proti absurdní situaci, kdy uprostřed zaklínání se všech tím, jak jim jde o blahu lidu a o skoncování s terorismem, ten nejhorší terorista "podniká" legálně. Náboruje děti, přímo i nepřímo uplácí, má mocné páky na to, aby mu to mohlo vycházet, že svým produktem skrze klamavou reklamu působí utrpení a smrt a neštěstí mnoha rodin, spotřebitelskou genocidu, která má na svědomí více mrtvých a utrápených, než všechny světové války dohromady. Ropni bossové soustředí obrovské majetky, pokud to budou oni, a už tak částečně činí, kdo je přetransformují na "čisté", budou ovládat nejen média a politiku, ale aktivně do ní vstoupí. Co asi budeme moci čekat od lidí, kteří svůj kapitál shromáždili vyvražděním svých spotřebitelů a to nejsou silná slova, silná je jen naše hroší kůže, se kterou jako ovce necháme vytloukat naše děti!!
0/0
2.10.2002 10:22

Radka

IRAK JAKO HROZBA?? JDETE S TEMA POHADKAMA UZ DO PRD...!!!
http://www.blisty.cz/txt.php?id=11735&iid=1142
0/0
2.10.2002 10:08

Peťa

Re: IRAK JAKO HROZBA?? JDETE S TEMA POHADKAMA UZ DO PRD...!!!
Milá Radko, podíval jsem se na odkaz, který jsi uvedla, ale nikde jsem v něm neviděl popření toho, že by Irák mohl být nějakou hrozbou. I když - je to jistě fajn, že se v Iráku zachází s ženami o trochu lépe něž v jiných částech Arabského světa a například za vraždu ženy "kvůli cti" může být pachatel odsouzen až na půl roku (oproti jiným místům v Arábii, kde by ho prostě pustili). Ale o tom, že by se třeba Irák choval jako mírumilovný soused jsem bohužel nenašel ni slovo
0/0
2.10.2002 11:01

Jan

Zkusme to okopírovat
a dávejme např.cikánům ze Slovenska, Rumunska atd. registrace. Pak si počkejme na americkou výroční zprávu o dodržování lidských práv ve světě. Určitě se tam dočteme, jací jsme rasisté.
0/0
2.10.2002 9:48

prispevatel

KDO CHCE VLASTNE VALKU??!!
Svědkové 911 v Pentagonu:"Bylo to malé letadlo, nebo raketa!" Očití svědkové potvrzují, že 11. září 2001 cosi skutečně vlétlo do Pentagonu. Ovšem v momentě, kdy mají letadlo popsat, začíná to být hodně zajímavé: Několik svědků ještě tvrdí, že obří letadlo viděli. Anonymní žena, kterou zpovídala hned 11. září CNN potvrzuje, že viděla "dopravní letadlo". I armádní kapitán Lincoln Liebner řekl agentuře AFP: "Uviděl jsem velmi rychle a nízko letící letadlo American Airlines". Avšak od doby, kdy se na netu objevil článek Hledejte Boeing! - zábavný kvíz, ozvalo se mnoho dalších očitých svědků. A další svědkové, kteří byli citováni americkými médii okamžitě po události, hovoří o malém letadle, které za letu vůbec nevypadalo jako dopravní letoun. Spíše jako útočná raketa s bočními křidélky. Jednalo se o stroj tak pro 8 až 12 lidí a "hvízdalo to, jako když stíhačka útočí střemhlav", vysvětluje Steve Patterson pro on-line stránky deníku Washington Post, z 11. září 2001. Tom Seibert, správce sítě v Pentagonu, uvedl pro Washington Post: "Slyšeli jsme zvuk jakoby nějaké rakety a pak jsme uslyšeli hlasitý výbuch." "Ve vzduchu nebylo žádné jiné letadlo kromě toho, které se nacházelo někde vysoko nad Georgetownem na levém břehu," vysvětlil US armádní generál Clyde Vaughn, vedoucí složky vojenské podpory, pro CNN. "Klidně se o letadlo mohlo jednat. Já však nikdy letadlo takového tvaru neviděl.." Ihned po útoku Mike Walter, novinář z USA Today, objasňuje pro the Washington Post a CNN že "bylo to jako námořní raketa s bočními křidélky". Daniella O´Brien, kontrolorka letového provozu na washingtonském letišti Dulles, odkud startoval let 77 American Airways potvrdila, že letaoun, který zasáhl Pentagon měl rychlost a manévrovací schopnosti "vojenského letadla", nikoliv dopravního. Její výpověď byla publikována na ABCnews a převzata též pro National Air Traffic Controllers Association site. Část z ní citujeme i my: "Zaznamenala jsem letadlo. Bylo to neidentifikovaný letound na jihozápad od Dulles, který letěl obrovskou rychlostí.... Pouze jsem si to zaznamenala. Nic víc." O´Brien se zeptala kontrola sedicího vedle ní, Toma Howella, zda to také viděl. "Řekl jsem ´Můj Bože! Vypadá to, že míří na White House!´", vybavuje si Howell. "Řval jsem...´Máme cíl mířící rovnou na Bílý dům!´ Rychlostí 500 mil v hodině to letělo rovnou do P-56, chráněné bezletové zóny 56, která pokrývá White House a Capitol." "Rychlost, manévrovací schopnosti, způsob jakým to zatáčelo....všichni, tak jak jsme seděli v místnosti řízení letového provozu, my všichni zkušení kontroloři letecké dopravy, jsme byli v domnění, že to musí být vojenské letadlo," říká 0´Brien. "757 tak prostě nelítá, to by bylo velmi riskantní." "Letadlo již bylo tak 12 až 14 mil odtud," říká O´Brien, "a začalo odpočítávání. 10 mil západně. 9 mil západně... Náš šéf vytočil přimou linku do Bílého domu a začal jim sdělovat tu zprávu, (že) máme neidentifikovaný objekt velmi rychle letící na vás, 8 mil západně." Vícepresident Cheney byl okamžitě přemístěn do speciálního bunkru. Zaměstnanci Bílého domu dostali příkaz okamžitě vyběhnout ven z budovy. "Pokračovali jsme v počítání - šest, pět, čtyři... A když jsem již chtěla říct tři, tak najednou letadlo začalo zatáčku. Ohromně jsme si všichni oddechli. Takže to je stíhačka! Je to jeden z našich hochů, který byl vyslán hlídat Washington, hlídat prezidenta. Konečně jsme si vydechli," říká 0´Brien. Ale letoun stále točit vpravo, dokud neopsal 360-ti stupňový manévr. "Pak jsme ztratili radarový kontakt. Čekali jsme. Stále čekali. Srdce nám bylo o stošest a chtěli jsme se dozvědět, co se stalo. Až se ozvali kolegové z Washington National letiště, kteří nám hlásili do sluchátek - Dulles, převezměte veškeré do města směřující linky, byl zasažen Pentagon." 11. září potvrdilo ministerstvo obrany USA, že do Pentagonu narazil Boeing 757. Očití svědci skutečně hovoří o zásahu něčím letícím. Ale v žádném případě nedochází ke koncenzu v tom, že by mělo jít o dopravní letadlo. Možná oficiální verze událostí zpětně ovlivnila nazírání svědků. Francouzské deníky Le Monde a Libération oba publikovaly články s podobnými argumenty, jako my. Oba dva citovaly Steva Pettersona a Mika Waltera, aby ukázaly, že s hypotézou o Boeingu 757 můžeme být úplně vedle. A články a svědectví, která první zazněla v americkém tisku, měla otevřít širokou diskusi o tom, co vlastně se vlastně u Pentagonu stalo. První zpráva byla "zdálo se, že to je tak pro 8 až 12 lidí", ta druhá zněla "slyšeli jsme zvuk jakoby nějaké rakety". Takže dovolte závěrečnou otázku: Jaké vlastně existují důkazy, že 11. září 2001 do Pentagonu narazil Boeing 757? Zdroj: http://www.asile.org/
0/0
2.10.2002 9:07

RV

Re: KDO CHCE VLASTNE VALKU??!!
A co jako ? Nespletl sis diskuzi ? Ten článek je úplně o ničem jiném. Zase si někdo potřebuje vyléčit komplex ("vždyť je to tak jasné , ale on mi nikdo nechce věřit...") a vykřičet do světa tu 'svoji pravdu'.
0/0
2.10.2002 9:29

lojza

Re: KDO CHCE VLASTNE VALKU??!!
Ty toho zase vis.Ted kdyz bin Laden priznal, ze to byla jeho organisace, ktera ten utok na WTC zorganisovala a ne Mossad nebo jiny Zidi, tak se musi vymyslet nove theorie. Bud jses uplne blbej a veris, ze toho 11.9.2001 spolupracoval bin Laden s CIA, nebo jses prolhanej hajzl. Mozna, ze kombinace obojiho.
0/0
2.10.2002 12:24

Frankie

Re: KDO CHCE VLASTNE VALKU??!!
Milý přispěvateli, na ten zábavný kvíz existují přesvědčivé protiargumenty a již jednou jsem tady na chatu na všechny ty otázky dal odpovědi.
Teď by mě spíš zajímala jiná věc. Bylo-li to podle této paranoidní konspirační teorie malé letadlo, co se potom stalo s tím velkým Boeingem? Vysublimoval? Nemyslíš, že utajit pád takového velkého letadla, zajistit mlčení všech náhodných svědků a poschovávat trosky v tak hustě osídlené aglomeraci, jaká na východním pobřeží USA je, představuje velké sousto i pro tak mocné organizace, jako jsou FBI či CIA?
0/0
2.10.2002 13:22

Pete75

Vážený( to samozřejmě nemyslím vážně ) muslimský světe...
..., doufám, že víš komu za toto poděkovat! A nejenom za to. Za všechny ty ekonomické a další problémy, které tě sužují. Měl bys svoje "hrdiny" přestat oslavovat a poslat je tam, kam patřej. To jest do pr... !
0/0
2.10.2002 8:40

taky občan

Re: Vážený( to samozřejmě nemyslím vážně ) muslimský světe...
...to víte, že jo. Všem těm bijcům za blaha lidů (zejména těch druhých), co jsou si tak úžasně podobní bez ohledu na "rasu, vyznání a přesvědčení"...I tam jsou normální lidi jako jinde, i tam je ale slyšet hlavně ty bijce....
0/0
2.10.2002 10:56

Lopez

Rozhodnuti
Damy a panove.USA jsou suverenni stat a maji pravo na cokoliv.Pokud se to nekomu nelibi at do USA nejezdi.Vsichni na USA nadavate ale hlavne,ze se tam vsichni cpeme,staci se podivat ,chodim kazde rano kolem US ambasady.Takze nechte tech kecu a starejte se sami o sebe.Reste problemy s cikanama u nas a s uprchlikama kteri se transituji pres nase uzemi.Kdyby jsme meli prisny system vstupu na uzemi,tak bysme nemeli problemy takove jake mame ted.
0/0
2.10.2002 8:30

kuku-kuku

Jistota je jistota.
Kdo se tomuto divi, at se jde bodnout.......
0/0
2.10.2002 7:31

Dusan

Tudy cesta nevede....
Tady je jich tolik, ze nebezpeci uz nehrozi "z venku", ale od tech, co uz jsou zde. To ti idioti u "kormidla " nechapou. Jsou zde takove komunity, ze toto opatreni je nemuze naprosto nejak vzrusit. S prominutim musim rict, ze toto narizeni  "odser*u" akorat ti slusni.....  Tot vse. Tento napad nema smysl. Ryba smrdi od hlavy a stacilo by jen nazvat problemy pravymi jmeny. Ale to se nestane. To by bylo politicky nekorektni...
0/0
2.10.2002 7:08

Dáda

Re: Tudy cesta nevede....
Souhlas. Velmi výstižné. S nemalou dávkou znalosti problému a prostředí. Nemá to nejen smysl, ale je to "rozbuška".
0/0
2.10.2002 7:13

Pete75

Milý Dádo!
Včera jsem marně hledal Vaše argumenty, které jsem po Vás žádal! Musím říct, že mě to vůbec nepřekvapilo!
0/0
2.10.2002 8:43

Dáda

Re: Milý Dádo!
Milý Pete75, sám jste mi dal ve své žádosti o argumenty prostor pro to, abych "nespěchal". V mojich aktivitách nemá Internet dominantní pozici a nejsem jeho každodenním návštěvníkem.  K Vašemu požadavku o argumenty. O tom, že zbrojařům, nejen ve Spojených státech, je mnohdy jedno, komu zbraně prodají, snad nemusíme diskutovat. Provázanost celosvětového zbrojního průmyslu s vládami klíčových i méně klíčových států je snad mimo diskuzi.  Bohužel i provázanost zbrojního průmyslu, celosvětového obchodu s drogami a následných lokálních ozbrojených konfliktů, které bývají odbytištěm zbraní financovaných z prodeje drog, to je jen velmi hrubý nástit tohoto problému. K Vaší žádosti se ještě vrátím, až budu mít čas zaběhnot do knihovny a vyhledat konkrétní argumenty. A dnes jen na závěr. USA jsou největším výrobcem a obchodníkem se zbraněni na světě, to je Vám doufám známo. A jestliže si děláte o zbrojařích iluze, je to Váš problém...
0/0
4.10.2002 7:36

Pete75

Re: Re: Tudy cesta nevede....
A jelikož doufám, že se tu ještě stavíte a na argumenty, který by potvrdily Vaše odvážná tvrzení jsem opravdu zvědavý, tak svou žádost přikládám: Re: Re: Re: Re: Fakt (Pete75 , 30.9.2002 16:38) reagovat A teď k těm argumentům. Než abych se tu začal rozepisovat, raději si vyslechnu vaše argumenty podepřené konkrétními důkazy k vašim následujícím tvrzením: 1. "Američani s ostatrními spojenci šli do Evropy až potom, když hrozilo nebezpečí, že ji Rusové "zblajznou"", 2. "že se nejednalo o nezištnou pomoc se můžeš zeptat Němců" a 3. "američtí výrobci zbraní, kteří dodávali svůj artikl v obou světových válkách oběma bojujícím stranám. Ve II. světové Němcům možná méně, ale dodávali"! Prosím podložte toto. Nemusíte pospíchat. Dejte si záležet. Opravdu se těším, co nám všem zde předestřete! Dále pak k vašemu tvrzení, že války nevyprovokovala Evropa( resp. nebyly vyprovokovány v Evropě ). Mluvíte o válkách zapříčiněných vládnoucími osobami( či mám rovnou napsat vládnoucími vrstvami?( nebo dokonce třídami?! ) ). Ovšem zapomínáte, že se jednalo o osoby vládnoucí v Evropě a tudíž váš argument proti tvrzení VitamínaA, cituji: "Vy nevíte, že Evropa vyprovokovala nejen 2 svět. války, ale i všechny zrůdné systémy, končící ismy(fašismus, komunismus). Amerika musela vždy obětovat své lidi a prostředky za zachování míru v Evropě.", neobstojí! Toť vše. Na vaši odpověď a argumenty se opravdu velice těším!
0/0
2.10.2002 8:53

sidlo

Re: Re: Re: Tudy cesta nevede....
Ja se pripojim:
Amerika podporovala Hitlera az do konce valky a byl to mezi jinymi samotny Rockefeller, ktery dodaval suroviny Hitlerovi az do uplneho konce valky. To je jenom jeden priklad. Nikoliv v 1. svetove valce.
Material dodany spojencum Ameriky (Rusku, Anglii)byl formou pujcky, ktera se splacela a doposud se jeste cast splaci.
Rusko predstavovalo daleko vetsi nebezpeci pro Ameriku nez Hitler, jenom uplny tula toto nevi. Amerika take nikdy nevyhlasila valku Hitlerovi.
Politiku USA vsak podstatne meni az Truman, ten nestastny obchodnik s textilem.
Valka Hitlera ma koreny v dohodach po 1. svetove valce. Hitler vsak byl demokraticky zvoleny v roce 1932, zvolili ho pravicaci (tak jako Bushe)a toto zvoleni podporovali britsti pravicaci a nacionaliste a stejne tak americti. mezi Hitlerem a Bushem je obrovska podobnost, tak jak je mezi USA nyni a Nemeckem 1933. Lidi by si to meli zacit uvedomovat a cist historii, hodne historie.
Koncentracni tabory, o kterych Hitler pise v Mein Kampf, byly vybudovany na vzorech indianskych rezervacich Ameriky. Udrzovani techto taboru, jejich provoz, pro to byly modelem koncentracni tabory Jizni Afriky.
 
0/0
2.10.2002 9:09

Pete75

Re: Re: Re: Re: Tudy cesta nevede....
Dobrá, Takže popořádku: ad. Rockefeller: Doporučuji článek Rockefellerův syndrom v Týdnu č. 38/2002 o životě a mnohdy nečistém podnikání rodiny Rockefellerů. O obchodování s Hitlerem( v době 2. světové války ) tu nenaleznete ani slovo. Ani nemůžete. Rockefellerovi( tedy americké ) firmy s německými firmami obchodovat prostě nesměly. Navíc byly filiálky těchto firem v Německu konfiskovány, takže žádné přímé spojení ani neexistovalo! ad. Nevyhlášení války USA Německu. O tom slyším poprvé. Ale asi sem jen občejný ťulda( jak říkáte ). ad. Rusko. Kdyby bylo Rusko pro USA větším nebezpečím než Německo, nechápu, proč by tam dodávali zbraně a další materiální pomoc. Prostě by počkaly, až je Hitler porazí a pak by se vrhli na tohoto "méně nebezpečného" nepřítele. Dále, proč by přistoupily na demarkační čáru tak daleko na západě. Vždyť mohli být v Berlíně dřív než Rusové a o osudu střední a východní Evropy tak rozhodnout sami. ad. Koncentrační tábory. Nechápu, jak jste se k nim dostal. Ale budiž. Tady se můžeme klidně shodnout. Největším holocaustem všech dob totiž nebyl zřejmě ten židovský, ale pravděpodobně ten indiánský. Ten však nebyl patentem USA, ale Angličanů, Francouzů, Španělů, Portugalců, Němců atd. Tedy koloniálních mocností, které postupně v celé Americe získali nějaká území. USA v Severní Americe jen dodělaly práci započatou jejich přechůdci. To je samozřejmě nijak neospravedlňuje a zodpovědnost mají stejně velkou jako ti ostatní. Možná větší, jelikož tu práci dotáhly do, bohužel, úspěšného konce.
0/0
2.10.2002 9:58

Muki

Re: Re: Re: Re: Re: Tudy cesta nevede....
Nema to vyznam, nejak jinak reagovat, nez jse bavit,  protoze jak nazvat lidi, kteri jdou dale v propagande nez komuniste. To ze by Sovetsky Svaz zaplatil nekdy sve valecne dluhy se za starych dobrych casu netvrdilo, argumentovali, ze dluhy asi 20 miliard tehdejsich dollaru byly zaplaceny krvi sovetskych vojaku. Indianu jse zastavali, ze jsou utlacovani, jak utlacovat nekoho kdo byl vyvrazden. Samozrejme nebyl spravedlivy predvalecny zakon o "Pujce a pronajmu", ktery obchazel neutralitu USA a pod vymluvami ze neni mozna transportace dodaval valecny material Anglii a Nemecku nic. Svym porusovanim neutrality USA ve prospech Ciny, Anglie atd. USA nakonec vyvolali utok Japonska, kdyz mu dokonce zastavili nejen dodavky zbozi, ale i naftu. Kritisoval to mnohokrat spojenec Nemecka, Sovetsky Svaz. Tyto dva staty, prohlasujici, ze buduji "socialismus" a majici smlouvu o bratrstvi na "vecne"casy, rozpoutaly 2.s. valku utokem na Polsko, v pripade Ruska jeste obsazenim Baltskych statu, bohuzel jse nemohli uspokojive dohodnout na deleni. Narodne socialisticka strana prace vladnouci v nemecku, ( dokonce zrusili nemeckou vlajku a vztycili rudou vlajku socoalismu) videla vetsi zlo ve podlehnuti Evropu prohnilemu burzoasnimu zapadu, nez kdyby to mel zabrat podle jejich nazoru primitivni a zdeformovany socialismus Ruska, ale prece socialismus. Proto take posledni velky uder, krereho byli schopni s nasazenim poslednich dobrych tanku a vojaku, by veden proti zapadu a ne vychodu. Podazilo se to alespon trochu zapads byl zpomalen a my jsme meli prilezotost budovat po 40 let socialismus
0/0
2.10.2002 17:15

sidlo

Re: Re: Re: Tudy cesta nevede....
Jeste jedna vec, fasismus a nacismus jsou nacionalistickymi ideologiemi zavedenymi pravicackymi ideology, ty mas strasne jednoduchy pohled na svet a historii neznas.
Pokud si myslis, ze valecny konflikt, ke kteremu asi dojde, se te nedotkne, tak musis byt omezeny. Pristi konflikt bude nuklearni a horsi, nez ty nejdivocejsi sny. I to musi kazdy jenom trochu soudny a znaly clovek vedet. Fandit Bushovi znamena fandit nasemu zniceni.
Amerika nepredstavuje zadnou demokracii, Amerika predstavuje konzumni civilizaci a primitivni filosofii zalozenou na tomtez. Proto na tento zpusob zivota mohou reagovat jenom lide bez normalnich lidskych aspiraci. My bychom meli mit zajem o budovani spravedlive civilizace pro vsechny, otevrene a tolerantni tak jak to byvalo v davnych dobach. Demokracie v dnesnim slova smyslu neni nic jineho, nez co tu byvalo, kazdy rodovy system mel demokraticky princip, ted  mame navic  technologie a obrovsky vedecky rozvoj, ale zakladni princip zustava, vztahy zalozene na rodove spolecnosti.
0/0
2.10.2002 9:25

Pete75

Re: Re: Re: Re: Tudy cesta nevede....
Když uvážim, co tu píšeš, tak v nejlepšim případě to pro tebe dopadne tak, že proti sobě budou stát moje omezenost a ta tvoje!
0/0
2.10.2002 10:04

Muki

Proc
Ti arabove jsou divni, proc chteji do Ameriky, kde maji problemy. Proc nejdou do Evropy, je to blize a lidi je maji radi
0/0
2.10.2002 6:48

Frankie

Re: Proc
Správně a dá se tu taky zničit dost významnejch budov a navíc je tu dost američanů na zastřelení!!
0/0
2.10.2002 7:22

taky občan

Re: Re: Proc
...ale to přece umí amíci sami
0/0
2.10.2002 9:27

Dáda

III. tisíciletí - tisíciletí xenofobie?
Bude začátek III. tisíciletí charakterizovat odpor, nepřátelství, strach a nedůvěra ke všemu cizímu? Vzniknou nové "železné" nebo jiné opony? Opravdu "nezká" vyhlídka. Rozumný civilizovaný člověk nemůže schvalovat hrůzu, která se stala 11. září. Opatření imigračních úřadů USA však může mít ve svém důsledku mnohem vážnější dopady. Do této" tiché války" budou zákonitě vtaženi i lidé a státy, kteří a které nemají s terorismem nic společného (a těch je drtivá většina), budou vhozeni do jednoho pytle. Co v tomto pytli potom vznikne si raději nedomýšlet...
0/0
2.10.2002 6:34

radegast

Re: III. tisíciletí - tisíciletí xenofobie?
Prozraď jaké vážné důsledky může mít opatření US imigračních úřadů? Obviňovat tak multinárodnostní, multirasovou a multináboženskou zemi jako jsou USA ze strachu a nedůvěry ke všemu cizímu je směšné. Jde pouze o ostražitost vůči podezřelému. U izraelských aerolinek se provádějí bezpečnostní kontroly selektivně na rasovém základě již delší dobu a osvědčilo se to. Obhájci lidských práv můžou řvát do ochraptění, tady jde o životy a to má přednost. Koneckonců komu to není pohodlné nebo komu se to nelíbí, ať do USA neleze. 
0/0
2.10.2002 9:17

sidlo

Re: Re: III. tisíciletí - tisíciletí xenofobie?
Jiste, stejne tak Americane cestujici mimo USA musi ocekavat priblizne stejne zachazeni.
Screening se dela vsude, ale pro Ameriku bude mit tato politika zpetne nasledky. Antiamerikanismus je uz tak rozsireny, ze tato ohlasena opatreni to jenom zvysi.
Nemam proti zvysene kontrole v zasade namitky, ale brani otisku prstu je hysterie a nic jineho, kdyz uz davno existuji jine a presnejsi metody, jako je skanovani oci, dalsi biometricka metoda. Staci skrabanec na prste a otisk je nepresny, zato ocni biometrie je 100%. Schiphol v Amsterodamu uz to davno ma.
Ty argumenty, ze pokud se to nekomu nelibi, at nekam neleze, jsou jak u decek. Svet je na to, aby ho lide objevovali, Amerika je jenom cast toho sveta.
0/0
2.10.2002 9:37

RV

Re: Re: Re: III. tisíciletí - tisíciletí xenofobie?
Když někdo něco spáchá, určitě po sobě na místě činu nezanechá biometrický otisk oka...
0/0
2.10.2002 9:46

sidlo

Re: Re: Re: Re: III. tisíciletí - tisíciletí xenofobie?
Ze ty otisky tolik pomohly v New Yorku a na budove Pentagonu, ja jsem zapomnel.
0/0
2.10.2002 9:52

Michael

registrace.
Naprosty souhlas, ja bych jeste doporucoval kontrolovat zenske , ktere jsou zabalene v tech jejich habitech, kdo vi, co tam mohou pod tim zkryvat.Fanatici jsou to velci dost,mohou mit bombu i v perince ditete,vrazdit ve jmenu jejich Boha a ve jmenu svate valky se rozhodne nestiti.
Vubec bych je do Ameriky nepoustel, at drepi ve sve milovane zemi a nechaji slusne lidi v klidu a miru na pokoji.
Samozrejme, ze se jim to libit nebude, ale byli to Muslimove, kteri spachali takovou hruzu a Americe se nikdo divit nemuze, kdo si ma s takovyma lidma sedat do letadel, jen pri pohledu na ne me beha mraz po zadech.
0/0
2.10.2002 2:48

Zajic Ales

Re: registrace.
Ty musis byt velky debilek!
0/0
2.10.2002 6:05

richardnovák

Re: Re: registrace.
...máš pravdu, michael vyzradil státní tajemství...
0/0
2.10.2002 6:54

Rozhodci

Konecne...
at jdou vsichni do pr..le, vsichni nadavaji na ameriku ale cpou se sem jak plostky. 
0/0
2.10.2002 1:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.