Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Válka přijde USA na 9 miliard měsíčně

Vést válku s Irákem by mohlo Spojené státy přijít draho, tvrdí rozpočtový úřad amerického Kongresu. Konflikt by totiž Washington mohl stát až devět miliard dolarů za měsíc. Přípravy na střet a stažení jednotek po válce by k účtu přidaly nejméně dalších dvacet miliard, tvrdí zpráva.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vlabo

SE SKLOPENYMA OCIMA
reagovat   SE SKLOPENYMA OCIMA (vlabo , 1.10.2002 22:52) reagovat  
Jesrusalem Post,30.9.02,str. 1,Nachum arnca:..............................................
....Sharon vedel, ze vcerejsi ustup z Ramallahu budou provazet zahanbujici obrazy, tytez a podobne jako pri ustupu israelske armady z Libanonu. On to vedel a presto se rozhodl kapitulovat, jen proto, aby predesel konfliktu s ushem. Takove rozhodnuti vyzaduje odvahu a musi se mu pricist k dobru. ohuzel, je to take to jedine, co se mu k dobru pricist da. Pri rozhodnuti naridit blokadu Araffata v Ramallahu, nevzal Sharon v uvahu mezinarodni tlak, kteremu jsou Americane v soucasne dobe vystaveni. US- president se v soucasne dobe koncentruje pouze na jedinou vec: na ofensivu v Iraku.Nemuze pripustit zadnou akci Israele, sveho chranence, ktera by iracke akci skodila. Vztahy k ilemu domu podlehaji osobni odpovednosti Sharona. Jsou take jeho nejvetsi uspech jako ministerskeho predsedy. Chyba spocivajici v podceneni miry hnevu ileho domu lezi pouze u neho..................POUCENI PRO UDOUCNOST: KLIC PRO JAKOUKOLIV DOHODU NA BLIZKEM VYCHODE MA V RUKOU BUSH, A TO POUZE BUSH. JE ZAJIMAVE, CO Y BUSH SE SVYM ENORMNIM VLIVEM MOHL VYRIDIT, JEN KDYY CHTEL....................................Rozmrzely z vcerejsi prohry v boji sharon zatahl ocas a odletel do Moskvy............................xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Pilat

Re: SE SKLOPENYMA OCIMA
Protoze drtiva majitelu tisku je kdo asi? A novinar ma taky rodinu a hladove krky. V zivote by si uz neskrknul ha ha. Neni to paradox: Novinar -neskrknul, novinar-neskrknul, novinar neskrknul,  ...........................................
0/0
2.10.2002 14:01

Jan

Popleta Crude Ass
Crude Assi, (jak krásná přezdívka, už nikdy Bl'bas nebo Pruďas) tys to zase popletl. My ti pořád zdůrazňujeme, že "de vo Evropu", tobě se to v kebuli nějak pomotalo a skanduješ tady, že jde "vo ropu"! Proboha, kde jsi tu blbost vzal? Nedostal jsi bumerangem do hlavy?
0/0
1.10.2002 14:11

Ondrej

Re: Popleta Crude Ass
Dekujeme za cenne informace o planovanych utocich spojeneckeho letectva v okoli ropnych vrtu na Breclavsku a v Hornich Rakousich
0/0
1.10.2002 14:39

Jan

Re: Re: Popleta Crude Ass
poděkování předávám rád Crude Assovi do Austrálie
0/0
1.10.2002 15:32

Pilat

A jejda Crude ass ma delirium
Ja si vzdycky myslel ze se vidi jen bile mysi a jina havet'.
0/0
1.10.2002 13:15

Krut'as

Re: A jejda Crude ass ma delirium
  Pane Boze ty ses natvrdlej Pilate, ja kokam jak hlopé, co ty ses za hnupa
DE PRECE VO ROPU, KAZDEJ UZ TO VI, JEN TY SES FURT STEJNE BLBEJ.
0/0
1.10.2002 14:11

Pilat

Re: Re: A jejda Crude ass ma delirium
Uz jsem se bal ze te odvezli, he he kdo by nas tu obveseloval
Have nice day or nite allready?
0/0
1.10.2002 20:02

Krut'as

Re: Re: Re: A jejda Crude ass ma delirium
Neboj Picáte, jsem porad na svem miste abych te mel pod kontrolou
0/0
3.10.2002 6:33

taky občan

Re: Re: A jejda Crude ass ma delirium
Omlouvám se, Vaše Excelence, nemáme yatím tady žádnýho univezitně vzdělanýho přemnoženýho králíka, odpusťte blbému, ale proč pořád zapomínáte,  že DE PRECE VO ROPU ?
0/0
2.10.2002 15:05

Krut'as

Kluci tak se nehadejte, ja vam to poradne vysvetlim at uz je pokoj!
Valka prijde Ameriku na 9 miliard mesicne! Ale vite, jak se potom napakuje na ty Iracky rope!!!???!!!  A de prece jenom vo ropu, ne??? Ja sice nevim co na ten balik reknou americti danovi poplatnici, ze zase maji tahat Evropu ze s****k, ale de prece vo ropu, ne??? Tak proc nedelat svetu cetnika a nechat si nadavat od idiotu, de prece vo rpou!!! Nejde vo nic jinyho nez vo ropu!!! A potom taky jeste vo ropu!!! F**K OFF USA. De prece vo ropu a kdo bude delat svetu cetnika, ale hlavne de vo ropu!!! F**K OFF USA! De jenom vo ropu a jeste vo to kdo je zalezlej Bushovi nekam, ale nejdulezitejsi je ta ropa!!! Dokonce i analni Bushovi alpiniste tvrdi, ze de vo ropu!!!
ALE CO JE NEJDULEZITEJSI JE, ZE DE VO ROPU!!!
0/0
1.10.2002 13:10

Jarda

Re: Kluci tak se nehadejte, ja vam to poradne vysvetlim at uz je pokoj!
To je sice vsecko pekny, ale hlavne jsi zapomnel, ze de vo ropu.
0/0
1.10.2002 13:57

Jeník

Jediný argument
Jediný argument, podrženo sečteno, pro válku je, že kdo nefandí USA je bolševik. Tak to vyplývá z této diskuze. Trochu slabomyslné!
0/0
1.10.2002 12:05

amanda

no jak to tak ctu...
..vite co se rika o US???dost casto lidi co znaj US rikaj ..ze to je zidobolsevicky stat... tim se mysli zdejsi manyry mistnich vladcu... ..meli byjste mit mozna malinko vetsi prehled ..nez zacnete o necem psat...protoze pak to spatne vyzni... ..jasne ze chytrej z nebe nespadl..ale clovek se sirsimi obzory malinko nechape ..kde jste nekteri vzali Vase indicie...asi z televize..mozna z novin..a hloupe tomu verite... ..je to skoda...lidi bez obzoru by nemeli ovlivnovat.. ..tim jasne myslim i lidi z novin...nekdy se tem kecum dost divim...
0/0
1.10.2002 12:04

váňa

Re: no jak to tak ctu...
A odkud beres svoje informace? prostrednictvím anarchistických bunek nebo más nejaký supertajný zdroj? A nebo si to vsecko jenom myslis a prevracis ve svem mozecku?
0/0
1.10.2002 12:10

Henke

Re: no jak to tak ctu...
Ze US je zidobolsevicky stat rikal Hitler. (Myslim, ze v US nikdy nebyl).
0/0
1.10.2002 12:40

Johan

Re: Re: no jak to tak ctu...
Ale mel dobry zpravy
0/0
1.10.2002 12:50

ZD

Re: Re: Re: no jak to tak ctu...
Vidim, ze mate spolecny zdroj.
0/0
1.10.2002 16:08

Antivitamin

Vitamin A alias Miki alias Bob
Tahni s tou svoji israelskou propagandou do ho..n nebo do israele, ses pruhledny jak obnosene trenky, napadas tu lidi priblblyma kecama placeneho propagatora israelske a pro israelske politiky. Tenhle system masazi mozku znamy a hojne pouzivany v severni americe, tady moc dobre nefunguje co? Kdo ma zajem napadnout Iraq? Jenom dva staty Israel a US. Ziskanim Jaderne zbrane Saddamem by nastala na strenim vychode vojenska rovnovaha a Israel by si nemohl delat co se mu zamane, v pripade US to jsou prirodni zdroje. V zhledem k silne sionisticke lobby v US jsou staty zatahovane do teto spinave hry. Obycejny american valku nechce. Jsou to lidi jako my , velmi sympaticti a pratelsti. Bohuzel nekdy az prostodusi, diky tomu ze ziji v relativnim dostatku se o pilitiku moc nezajimaji a obycejne se probudi s krizkem po funusu jako v pripade Vietnamu. Muzeme jen doufat , ze americke verejne mineni se probudi vcas. God save as all !!!
0/0
1.10.2002 11:58

VitaminA

Re: Vitamin A alias Miki alias Bob
Zavřete prosím svá ústa, smrdí to až sem.
0/0
1.10.2002 12:08

Antivitamin

Re: Re: Vitamin A alias Miki alias Bob
Dosla ti rec Schizofreniku ?
0/0
1.10.2002 12:12

VitaminA

Re: Re: Re: Vitamin A alias Miki alias Bob
Kup si dnešní "Hrom". Je tam rozhovor s Hitlerem.:-)
0/0
1.10.2002 12:33

Johan

Re: Vitamin A alias Miki alias Bob
Souhlas, vidim to stejne
0/0
1.10.2002 12:26

Biblioteka

Re: Vitamin A alias Miki alias Bob
Podle toho, co tu pises, by jsi mel ukoncit svuj clanek - Allah save us all !!! Mozna, ze jsi taky zapomnel napsat jeste jedno "s" a chtel jsi napsat  "God save ass all " ?
0/0
1.10.2002 17:56

Pilat

Re: Re: Vitamin A alias Miki alias Bob
Takovy picovimny bez kvakat na sraelsky net tam to berou rasismus proti arabum tam frci uz 50 let.
0/0
1.10.2002 20:04

multi-vitamin

Re: Vitamin A alias Miki alias Bob
Pilat je jurasek se syntaxem.
0/0
1.10.2002 20:11

Pilat

Re: Re: Vitamin A alias Miki alias Bob
Konecne jsi na to prisel?!! To ti trvalo!
0/0
1.10.2002 22:30

...a všichni ti co si říkaj pravý - levý, v ústavech národního zdraví hledaj co neví...úspěchy neoslaví....... Vitamíni.........BLA BLA BLA BLA vy jedni malí ušmudlaní "politici".....
0/0
1.10.2002 11:54

VitaminA

Když tak čtu...
Tak naši milí rádoby pacifisté(ve skutečnosti komunisté), něco k vašim argumentům. Asi zapomínáte sdělit, že Irácký režim každým dnem popravuje nevinné lidi. Zároveň vyvíjí zbraně hromadného ničení a pokud je bude mít, netají se chutí je ihned použít vůči některým sousedním zemím(Izrael, Kuvajt). Pokud by USA zasáhly, tak se rozhodně počet nevinných obětí minimalizuje. Místo vašich nehorázných keců byste měli Američanům každým dnem děkovat. Děkovat za to, že si můžete válet své "šunky" a klidně vykecávat své bludy na internetu. Takže ne USA, ale vy jste krvelační, v zájmu vaší idiotské propagandy jste schopní obětovat tisíce životů. Co vás komunisti naučili, neustále omíláte dokola. Radši byste brali Rusko nebo Čínu jako největší velmoc. Bohudík to tak není a nebude.
0/0
1.10.2002 11:25

Miki

Re: Když tak čtu...
Je to docela zajímavý jak je hodně lidí zblblejch bolševikama, pak se není co divit že to u nás vypadá tak jak to vypadá. Potom nemá normální člověk fandit USA, těm se tohle bolševický a rovnostářský běsnění naštěstí docela vyhnulo. I když jsem čech tak musím bohužel konstatovat , že od anglosaských zemí se máme jak po politický tak po hospodářský stránce hodně co učit. Ať se to různejm pohrobkům Stalina a zblblejm antiglobalistům líbí nebo ne - je to tak
0/0
1.10.2002 11:36

Válečník

Re: Re: Když tak čtu...
Miki, Miki zase ta katastrofální logika, že kdo neleze USA kamsi a nepodporuje bombardovaní čehokoliv a kdykoliv je nutně komunista. To je prostě totátní hovadina. Pak by muselo i v samotné Americe žít pár desítek milionů komunistů atd. atd. Mimochodem nechat se zblbnout bolševikem za 40 let je omluvitelnější než si nechat vymýt mozek americkou propagandou za pouhý rok od 11. září...
0/0
1.10.2002 11:48

Dan(1)

Re: Re: Re: Když tak čtu...
Samozřejmě, že nutně být komunistou nemusí, ale většinou bývá. Nebo to ještě více zjemním: bývá obvykle levičákem. Zčásti jsou to přesvědčení antiglobalisté, anarchisté a pacifisté, z větší části pak socialisté (a komunisté), jejichž motivací k antiamerickým a antikapitalistickým tvrzením je nenávist k USA, nechuť k demokracii, shovívavý pohled na "národně-osvobozenecké" boje všeho druhu, terorismus nevyjímaje. Nevím, kolik žije v USA Chomskych a dalších pohrobků Guse Hala, ale jistě to bude číslo nezanedbatelné. Je pozoruhodné, že levičákům leží na srdci blaho palestinského lidu a lidská práva zajatců na Guantanámu, ale genocida, prováděná Saddámem na vlastních občanech je nechává ledově klidnými. Svědčí to o pokrytectví a o tom, že jim vůbec nejde o lidi, ale o to, stát v opozici k USA za každou cenu.
0/0
1.10.2002 12:01

Pilat

Re: Re: Re: Re: Když tak čtu...
Ty ses tady Dannynku vyjadril vice nez dost, aby vsichni kdo te znaji vedeli, ze ti zalezi na Kurdech a obetech Saddama tak jak na lonskem snehu. Ty to tvrdnes na netu za penize sraelske propagandy. Zpracovavani mozku je tvuj chleba, na cem tobe zalezi je jen vytvared demokratickou image o sraeli.
Good luck !!
0/0
1.10.2002 12:21

Dan(1)

Re: Re: Re: Re: Re: Když tak čtu...
Nepsal o Izraeli, ale o pokrytectví. Nevím, kolik tobě platí al-Mukhábarát, ani mě to nezajímá. Tebe všichni znají jako zdatného židobijce a nenávist k Židům a k USA je to jediné, co máš v hlavě. Jsi vynikající příklad potrefeného husáka, který se v mém příspěvku okamžitě poznal. Popis typického "mírotvůrce" sedl, jak vidno, jako nočník na zadek.
0/0
1.10.2002 12:27

Pilat

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když tak čtu...
Dannynku , kdyz chces byt obektivni tak pak na vsechny strany. Ty mas konspiraci na Saddama (pochopitelne bez dukazu, jestli nejake mas dej je konecne Bushovi a Blairovi at nemluvi jak mlade vrany ze sna) a ja mam svou konspiraci na israel. A zatim co kritizuji je kritizovano i radou OSN za arogance jak US tak samotneho israele. Problem je v tom , ze  kdyz zidy nekdo kritizuje je okamzite antisemita, (mimochodem semite byli i arabi) a hned z kazdeho udelate rasistu. Proto rozlisuj kritiku od rasismu. Tvoje vyroky a vyroky tvych soukmenovcu na netu jsou ovsem primo rasisticke staci projit par prispevku a udelas si obrazek sam. Ne ze bych byl zastancem Palestinskych atentatu, ale nasili plodi nasili. A jestlize se stat chova jako terorista pak jsou sympatie kde v P....i !
0/0
1.10.2002 13:02

Dan(1)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když tak čtu...
Celý den čekám, až mě poučíš, ža Arabové jsou Semité:-))) A já myslel, že antarktiďané. "Mít na někoho konspiraci", tenhle obrat jsem fakt ještě neslyšel, být tvým řídícím orgánem, strhnu ti hezkých pár riálů za češtinu. Jinak není o čem diskutovat, na takovéto nevěcné nekonkrétní řeči odpovídat neumím.
0/0
1.10.2002 14:21

David Stein

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když tak čtu...
No a proto rekneme Izraeli,at je rezistentni,treba ty atentaty ustanou samy od sebe,ze?Treba jim dojde TNT a semtex driv nez vymlati vetsinu izraelskeho obyvatelstva.Ty jsi skutecne Pontius Pilatus jak se pise v bibli a to se vsim vsudy,staci si jen umyt ruce.To,ze Tve jednani je antiizraelske a antizidovske je naprosto nabiledni.Davas prostor Palestincum,beres prostor izraelcum.Kazdy ma svou pravdu.Ja jsem zazil v izraeli desitky atentatu a dve arabsko-izraelske valky a ty jsi zazil s prominutim houby.Nam nejde o nic jineho nez o hole preziti.Ani nevis,co to je kdyz zijes v klidu v relativnim bezpeci v CR ty nanicovaty hlupaku.Nejkrasnejsi na teto diskusi je,ze nikdo valku a atentaty nezazil a nevi co je to strach o zivot.Naposledy jsem zazil v Avivu tu hruzu kdy nam padaly v noci na hlavu Scudy a pritom jsme s Iraqem nevalcili,co ted na to reknes ty arogantni krupane!Jinak u Vas je velmi modni antisemitismus a to jiz od roku 1918 a to naprosto iracionalne a u Tebe bych se vsadil,ze zadneho zida neznas.A to je smutne.Hodne kamaradu sleduje tyto diskuse a jsou zdeseni naladami ktere tady panuji.Doporucuji Izrael-nejlepe Hebron nebo blizko Gaza Area a potom hodnodte.
0/0
1.10.2002 16:40

Miki

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když tak čtu...
Bydlíš v Izraeli? Můžeš si být jistej, že ač nejsem žid tak vám držím palce. A spousta mých známých.
0/0
1.10.2002 17:26

Pilat

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když tak čtu...
Kdo chce najde cestu kdo nechce najde vymluvu. Nakonec za vase atentaty muzu ja a za okupaci palestiny taky ja. To jsem teda nevedel Ated mi vysvetli proc jsou lodi u vas zdeseni z nazoru nekoho jineho kdo s nimi a jejich politikou nesouhlasi. Ja bych byl zdeseny ze sve vlady(sharona) a z dusledku ktere moje ciny vyvolavaji. Uz jsem zde nekolikrat opakoval ze, kazdy dusledek ma svou pricinu. Jestli si myslis , ze tyhle vrazdy mi delaji poteseni jsi na omylu , ale jednostranny pohled na palestince jako jedinou pricinu nasili odmitam a nikdo me nebude proplachovat mozek. Chovej se k druhym tak jak by sis pral aby se chovali oni k tobe. A kdyz das kriticky pohled na problem , chytis zpet rasistickou nalepku.  Az bude diskuze na tema cecnya asi je podporim taky maji narok na sebeurceni jako kurdove v iraku a turecku. Jestli tyto nazory je rasismus pak budes muset prepsat dictionary.
0/0
1.10.2002 20:17

Lenka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když tak čtu...
Dan(1), dovedete si predstavit, jaky by byl na svete mir, kdyby lidi jako Pilat neexistovali? Presne kvuli jeho mysleni, a jemu podobnym, je na svete nenavist. Zij a nech zit, neni v jejich slovniku. Vyrustaji v nenavisti a pak z toho delaji uslechtile mysleni.  Obetuji telo rakovine, misto aby telo lecili. Nekdy to i vypada, jako kdyz musi mit extremni nazor, aby vynikli a tak nezapadli v davu.
0/0
1.10.2002 18:13

Ondrej

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když tak čtu...
Zlata slova Lenko!
0/0
1.10.2002 18:27

Pilat

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když tak čtu...
Muzu tva zlata slova jenom potvrdit. Pritom ti mohu oznamit, ze jsem nikoho nikdy nezabil, nekontroloval, nezabranoval v pohybu a jinym zpusoben nepersekuoval  zadneho spoluobcana (mozna manzelka by mela vyhrady ha ha ) a tim semi dostalo stejne vlidneho jednani ze strany mych spoluobcanu. Co se tyce meho nazoru neni extremni, jelikoz by pak cele OSN muselo byt extremni. 
0/0
1.10.2002 22:38

Lenka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když tak čtu...
Nikdo te, Pilate neobvinuje ze zabiti. Ale zle myslenky mohou kolikrat zranit vice lidi, nez si myslis. Navic je to jako jed, ktery se dostane do krve a otravi cely system. Je treba zvazit i to, ze k tomu, aby byl na svete mir, musi nekdo projit valkou, jako ocistou. Kdyby USA byly tak nebezpeny agresor, jak na techto strankach hodne lidi tvrdi, tak by uz cela zemekoule dneska musela mluvit anglicky.Je ale jiste, ze zadne rasy by nebyly vymazane z tvare zeme, protoze v USA ziji lide z celeho sveta. To taky mluvi samo za sebe. Mne nevadi si vymenit dobre nazory, i s kterymi treba nesouhlasim, ale mam problem s tolerovanim nenavisti, jednostrannosti a vylozene debility. Nekdy mi to pripada, jako kdyz si tu vylevaji srdce zamindrakovani prvnaci, kteri pisou cokoliv,( i kdyz nejsou dobre informovani ), jenom aby vyprovokovali druhe k neslusnosti. Jak nekdo muze bojovat za dobrou vec, kdyz nema uctu k druhym. To je vzhuru nohama.
0/0
2.10.2002 7:15

Miki

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když tak čtu...
0/0
2.10.2002 8:31

Pilat

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když tak čtu...
No Lenko ty jsi me to tak pekne vysvetlila, konecne jsem to vsechno pochopil. Ted si to vsechno srovnam abych to nezapomel.
1)valka je nutna , aby byl mir
2)jestli budeme mluvit anglicky zalezi na agresi USA
3)Kdyby bydleli vitnamci v USA nemusela byt valka ve Vietnamu
4)kdyby bydleli jugosi v USA nemusela byt valka v Jugoslavii
5) neprovokuj druhe, kdyz bojujes za dobrou vec
6) je li treba bud pokrytec , aby jsi neotravil svedomi druhych
Doufam ze je to tak spravne, abych to nemusel zase prepisovat jako zamindrakovany prvnacek, protoze jsi mi dala zase malo informaci.
0/0
2.10.2002 14:19

Válečník

Re: Re: Re: Re: Když tak čtu...
Stejně tak, jako nechává ledově klidnými USA genocida Kurdů prováděná Tureckem a mnoho dalších totalitních režimů po celém světě... Holt ale někde ekonomické a geopolitické zájmy jsou a někde nikoliv. A že by Noam měl miliony dětí, o tom silně pochybuji.
0/0
1.10.2002 12:21

Miki

Re: Re: Re: Když tak čtu...
Pozor, já netvrdím že jsou to komunisti, ale že jsou zblblý komunistickou ideolodií. Chápu, že tady je spousta mladejch lidí kteří se musí nutně proti něčemu vymezit a USA je pro ně vhodnej objekt. Ani já nevidím USA úplně nekriticky,nicméně když si prohlédnu obě strany téhle mince je mi jasný kde mám stát.  A mimochodem, nepoznamenala mě ani komun.propaganda, ani propaganda USA. Jako člověk s určitou znalostí historie si dokážu vytvořit svůj vlastní názor a obhájit si ho . Problém většiny diskutujících kteří napadají USA je v tom že bohužel pro stromy nevidí les.
0/0
1.10.2002 12:13

Válečník

Re: Re: Re: Re: Když tak čtu...
Děkuji za zmírnění proamerického šovinismu. O znalostech historie středního východu bych si (promiňte tu nebetyčnou drzost) u Vás i většiny diskutujících dovolil pochybovat...
0/0
1.10.2002 12:25

VitaminA

Re: Re: Když tak čtu...
Nejhorší je, že používají stále stejné fráze, jak vystřižené z učebnice Občanské nauky z dob bolševismu. Opravdu je to ostuda a hanba tohoto národa. Ale co by člověk nechtěl, před revolucí tu bylo přes milión komunistů a to nepočítám různé svazáky, dobrovolné udavače a ustrašené "hledače třetích cest". Pořád stejní lidé.
0/0
1.10.2002 11:51

Pilat

Re: Re: Když tak čtu...
Dřistáš tu voloviny a yatím v sraeli máte větší socialismus než kdekoliv jinde. Stat ekonomicky neschopny existence, proto podporovany 3 miliardami dolaru rocne. Penezmi americkych danovych poplatniku, zarizujete v sraeli zdravotni system a dotujete potravinovy program, bydleni, kolektivni farmy atd. Tak tady moc nevykrikuj o bosevicich "Housko"
0/0
1.10.2002 12:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.