Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Souboj o příštího prezidenta začal

Bývalý premiér Zeman, dva bývalí ministři spravedlnosti Bureš s Motejlem a někdejší prezident Akademie věd Rudolf Zahradník. To jsou jména osobností, které sociální demokraté předloží lidem, aby si z nich "vybrali" budoucí hlavu státu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rudý zvon

Petr Dvojdomek Pithard v žádném případě.
Jen ne Petr Dvojdomek Pithard. Politický turista, člověk, který se nikdy nedokázal postavit problémům čelem, celý život pouze mlžil a nikdy se k ničemu konkrétně nevyjádřil. Byl proti vzniku českého státu, chtěl stavět dvojdomky, když už vše bylo jasné. (Jediné co udělal byla záchrana agentů cizí mocnosti Pilipa a Bubeníka. Takže to bych mu jako plus nedával.) Jo, jo holt čím míň toho uděláš, tím míň zkazíš a o to si víc populárnější.
0/0
15.10.2002 14:48

x

vylízalci
0/0
2.10.2002 12:43

Highlander

Na Hrad!!!
Vážení spoluobčané, už jste zapoměli koho naposledy národ vyvolával na Hrad? Ano, odpověď je Dominik Hašek. A pokud mne paměť neklame, tak už pověsil brankařskou výstroj na hřebík. Co vy na to národe??? Dle mne určitě lepší volba než nějakej tajtrdlík = politik. Tož tak.
0/0
2.10.2002 10:37

XX-ZZ-36

Re: Na Hrad!!!
No jasně. Nebo Vláďu Růžičku, ten si chce teď odpočinout od trénování.
0/0
2.10.2002 14:27

Hugo

Re: Na Hrad!!!
Teď ještě změnit ústavu, aby se prezidentem opravdu mohl stát. Dnes platí podmínka, že prezident musí být volitelný do Senátu. Tam je podmínka věk min. 40 let.
Jinak by mohl být fajn. Národ ho má v oblibě, je nadstranický a amíci ho možná znají víc než Havla. Ani v Evropě není neznámým pojmem.
0/0
3.10.2002 9:38

HNH

Halík na hrad
http://hnh.aktualne.cz
0/0
2.10.2002 9:27

člen ODS

Re: Halík na hrad, ale Točník nebo Žebrák
Tam asi patří!
0/0
2.10.2002 10:08

XX-ZZ-36

Re: Re: Halík na hrad, ale Točník nebo Žebrák
Náhodou Halík by byl docela dobrej prezident
0/0
2.10.2002 14:36

Juras

Sociální demokrati jsou opravdu neschopní vládnout? :-O
cit.: "Jak bude referendum chráněno před zneužitím, nikdo z organizátorů neříká. Podle Marie Součkové budou sociální demokraté spoléhat na poctivost občanů."
Přece o nepoctivost občanů vůbec nejde. Daleko větší nebezpečí a snaha ovlivnit toto populistické "referendum" přece hrozí od kandidátů na prezidentské kandidáty! Ti socani jsou neschopní racionálně uvažovat a na každém kroku to pořád musí dokazovat
0/0
2.10.2002 6:58

Jan

Zeman nebo Klaus nikdo jiny!
Ale kdyz maji socani vetsinu tak to bude urcite Zeman a se Spidlou vybehne saskem nevdecnym!
0/0
1.10.2002 16:37

Jan

Kdo to "referendum" zaplati?
Socani by si meli sami navrhnout sveho kandidata a neotravovat tim ostatni lidi. Stejne se voli president ve snemovne a senatu tak o co jde? Zda se ze Spidla nechce Zemana ale nema odvahu se mu postavit na odpor, sasek zbabely!
0/0
1.10.2002 16:02

Saša

Re: Kdo to
Chtějí to jenom jako nátlakový prostředek proti parlamentu. Kdo bude v parlamentu volit jinak, bude označen za nepřítele lidu.
0/0
1.10.2002 16:34

člen ODS

Re: Kdo to , No Ty Jane ze svých daní!
Tj ze státního příspěvku na činnost vybraným politickým stranám, to jsou peníze z našich daní.Zeman ,Gros a Buzková na to nedají v rámci svého sociálního cítění ani korunu
0/0
2.10.2002 9:21

Boris

My starší zavzpomínáme na rok 1968. Studentíci chtěli Císaře, jiní zas Hanzelku další Černíka a kdosi Smrkovského. A hle, tu máš čerte kropáč, parlament zvolil gen. Svobodu. Nedají nám dějiny podobný záhlavec?
0/0
1.10.2002 15:34

b

Volfová nebo Benešová ?
Ženy, podpořme ženy !!! Proč by KONEČNĚ prezidentkou nemohla být žena ? Osobnosti by přece byly !
0/0
1.10.2002 14:07

Boris

Re: Volfová nebo Benešová ?
Třeba Dáša, zůstalo by to v rodině.
0/0
1.10.2002 14:48

b

Re: Re: Volfová nebo Benešová ?
A proč ne ?
0/0
1.10.2002 15:04

Marťas

Re: Re: Re: Volfová nebo Benešová ?
Protože ta už nám totiž zprostředkovaně prezidentuje více než jedno období a to ústava zakazuje.
0/0
1.10.2002 17:41

GhorX

Re: Volfová nebo Benešová ?
Jistě ano, ale neměla by mít dotyčná vlastní názor alespoň na močení ? Ty dvě, které jmenujete, jsou nejoddanější kněžky kultu svatého modrého ptáka, absolutně beze stopy po nápadu. Takový prezident by v podstatě nemohl stanovit po volbách nikoho, kdo by měl sestavit vládu, aniž by jeho rozhodnutí část národa neodmítla pro pocit jeho zaujatosti. Nebude schopen řešit případné politické krize. Bude velmi lehce ovlivnitelný. Jediná šance pro tento stát je nadstranická osobnost s nadáním pro diplomacii, přijatelná pro většinu lidí.
0/0
1.10.2002 14:58

Juras

Pták v trní :-))
cit.: " Ty dvě, které jmenujete, jsou nejoddanější kněžky kultu svatého modrého ptáka, absolutně beze stopy po nápadu."
Možná lepší než mít nápady bezduché. Tak podle Vás je Volfová špiónem ODS?  Infiltrátor v růžové růži?
0/0
2.10.2002 6:51

GhorX

Re: Pták v trní :-))
Zaměnil jsem si (ne vizuálně, to nejde :) Volfovou s Dostálovou. Volfová má ovšem ještě o něco lepší stranickou disciplínu, než Dostálová. Člověk bez fantazie (neschopný nápadu) je duševní mrzák. Prezident by neměl být lehce ovladatelná figurka, která na písknutí pana (soudruha) předsedy bude jmenovat a odvolávat, udělovat milosti a která bude podle stranické příslušnosti podepisovat, nebo vetovat zákony.
0/0
2.10.2002 20:11

Dáša

Příští president.
S ČSSD nechci mít nic společného.Podívejte se,co se děje od té chvíle co se dostali k moci,je mi z toho na  zvracení,natož aby obsadili ještě místo presidenta, to už by bylo doopravdy přes příliž!!!
0/0
1.10.2002 13:59

Re: Příští president.
Tak si vyliš!!!
0/0
1.10.2002 17:07

tak

Prezidenta musí respektovat VĚTŠINA společnosti
A to v případě Hulváta nebo Narcisty nepřipadá v úvahu.
I při tom neobjektivním volebním systému by si to strany měly uvědomit a hledat kandidáty mezi moudrými, všeobecně přijatelnými, nestranickými osobnostmi typu prof. Jařaba, dr. Grygara apod.
Opakuji, nejde o většinu parlamentu, ale o většinový respekt veřejnosti.
0/0
1.10.2002 13:56

GhorX

Re: Prezidenta musí respektovat VĚTŠINA společnosti
Dr. Grygar ? Člověk, který velmi rád zesměšňuje ty, kteří nepoužívají přísně vědecké metody provádění důkazů a současně se prohlašuje za hluboce věřícího ? Ten pán je nemocný, trpí rozdvojením osobnosti. Jinak souhlas.
0/0
1.10.2002 15:04

Marťas

Re: Re: Prezidenta musí respektovat VĚTŠINA společnosti
Naprostý souhlas - Grygara jsem respektoval, ale jakmile jsem zjistil, že je věřící, tak v tu ránu je u mě naprostý šašek. Je jedním z těch, kterými pohrdá. A navíc se plete do nesmyslů jako ohrožení svobody slova ve veřejnoprávní TV apod.
0/0
1.10.2002 17:38

Juras

Re: Prezidenta musí respektovat VĚTŠINA společnosti
Podle Vás respektuje Grygara většina společnosti? Jak jste na to přišel? Obávám se, že se jedná pouze o Váš ničím nepodložený předsudek. Tedy - pavědecký názor :-)
0/0
2.10.2002 6:53

tak

Ještě budem vzpomínat na Havla...
Taky mi vadí jeho amnestie, odtržení od reality, shovívavost ke komunistům. Když ale vidím, kdo je nejprůchodnější na post prezidenta republiky - Klaus či Zeman, tak ještě zaplaťpámbů za ta léta s Havlem. S Klausem či Zemanem ještě dál v této společnosti vzroste agresivita, netolerance, mocenské řešení problémů z pozice síly, poklesne presiž republiky.
0/0
1.10.2002 13:28

Jiří Lukáč

Re: Ještě budem vzpomínat na Havla...To asi sotva.
Leda mnozí pisálkové,kteří na něj vytáhnou věci, které se teď bojí vytáhnout a psát o nich.
0/0
1.10.2002 13:33

Marťas

Re: Ještě budem vzpomínat na Havla...
Co to meleš? Největší mocenské řešení problémů z pozice síly je teď, za Špidly. Nikdy si nikdo nedovolil vyzývat poslance ke složení mandátů, když hlasuje jinak, nikdy nebyla "dobrovolná vzájemná kontrola hlasovacích lístků" při tajné volbě v parlamentu. Těm, kterým tolik vadila opoziční smlouva (i když nevěděli, co to je): Vadilo vám v ní, že ODS nevyvolá hlasování o nedůvěře vládě. Tak nynější koaliční smlouva a její slavný dodatek obsahují to, že US a KDU-ČSL budou vládu podporovat, i když z ní budou vyloučeny! To je 100x horší než předtím.
0/0
1.10.2002 17:45

sabina

No to je teda uroven,skoda casu na cteni, jeden vedle druheho - az na cestne yjimky sama zluc a urazky. Ja taky nemusim ani Havla, ani Klause, natoz Pitharta a spol. A na druhe strane az nekriticky obdiv. Copak nejde diskutovat vecne? Z tech vsech uvedenych by to mel byt jedine ZEMAN,at uz se to rade lidi nelibi. Protoze spousta veci kolem nej je umele vyrobenych, takova kourova clona. A ta jde i zevnitr CSSD, kde Gros radeji oslovi naprosto nesympatickeho Burese,ktery zamlcel clenstvi v KSC -a kdovi co jeste. To jsou teda fakt "pratele". Ale musi to byt jednoznacne clovek,ktery kdyz rekne ze je neco bile,tak je to bile a ne cerne -viz Benesovy dekrety, Temelin a pod. Ale tady se to stejne nevyresi,je to jen takove placani...
0/0
1.10.2002 13:15

Jiří Lukáč

Re: Sabino jde, ale bez zapšklých, zamidrákovaných a zřejmě nemocných diskutérů
Dobře si to vystihla.Ale to víš: Komu neni z hůry dáno, v apatyce nekoupí.A tak se tady na chatu jako anonymové seberealizují.Alespoň někde.
0/0
1.10.2002 13:29

Jiří Lukáč

udělejme si na chatu přímé volby prezidenta.
Začněme volit a to mimo řízenou anketu mf Dnes
0/0
1.10.2002 13:09

mleany

Re: udělejme si na chatu přímé volby prezidenta.
...to je zajimavy napad, ovsem jeho realizace jedinceM se mi zda ponekud utopicka(pokud se Vam pane podari neco takovyho rozjet, tak smekam a muzete pocitat s moji ucasti na tomto "projektu") co se me tyce, preferuju pana Motejla - znam ho, ne uplne osobne, ale znam, je sice pravda, ze kouri (jak fabrika), ale verte, ze kvuli tomu dostava vod lidi (at uz v "kancelari", nebo jen tak kolikrat z niceho nic) pekny kapky(a to taky vim) a rek bych, ze mu to taky neni uplne jedno, jenomze : 1 - uz taky huli nakey ten patek, a to se holt podepise (kdo zna, ten vi-je to nasup a v jeho letech, mam s tim co delat ted ve svych triadvaceti...) 1a - jiste, zvolil si to sam, jenze je stejnak mladsi nez Havel a nepredpokladam, ze by nektery dalsi NAS prezident by byl ve sve uradu tak dlouho (bez urazky), to uz se deska proste nenosi...cil zdravotni aspekt jeho osoby a s tim spojene narazky taky neberu(neco jinyho je ve vlastni zajmu s tim skoncovat). 2 - jeho moralni kredit (jak tady nekdo trefne poznamenal - a TOTO je pro me osobne soubor nejdulezitejsich vlastnosti) je, BYL, a verim, ze bude o uroven vys nez zbytek z doposud me znamych kandidatu. 4 - nevim proc by mu melo byt vycitano v mnohem (smysleni)podobnost s Havlem - je pravda, ze "dnes uz to neni, to co to byvalo", ale udela si myslim toho pro Nas a Nasi zemicku DOST DOBREHO. 5 - to ze prezident nema moc je blbost, mozna tak politickou, ale ma v rukach jinou - "lidskou", zalozenou na duvere nami vsemi do nej (obecne jakyhokoliv prezidenta) vlozene...a to uz se prave dostavame k tomu, proc je pro me ten "moralni kredit" tak dulezitej - bude to pro danou osobu zkouska a jen malo "lidi" v ni je schopno obstat...historie je toho plna(nejenNase). -to si eMyslim ya-
0/0
1.10.2002 14:17

Jiří Lukáč

Re: Re: udělejme si na chatu přímé volby prezidenta. Volím Motejla!
Volím Motejla
0/0
1.10.2002 14:54

mleany

Re: Re: Re: udělejme si na chatu přímé volby prezidenta. Volím Motejla!
:*o) -co na to rict:JA TAKY, jenze to ted vypada, ze mu tady delam nakyho "honaka" - kazdopadne Vase bezmezna duvera me dojala - jsem pocten, to psani tady do vzduchu do sebe neco ma - mam rad reakce na me nazory (samozrejme ty kladne este radsi:*-)) ovsem pro priste bych dal prednost ucelenejsimu nazoru, aby i ostatni mohli "nasavat"... pro dnesek se loucim Kolego.
0/0
1.10.2002 15:18

Podnikatel

Chci za prezidenta Václava Klause.Záruka nedotknutelnosti mnou nabytého majetku.
Vy všichni závistivci.Všichni jsme měli stejnou startovní čáru k nabytí majetku.Že jste byli líní a zbabělci riskovat při nabývání majetku , tak nesočte na V.Klause, kterého nám závidí celý západní svět,že byl schopen proměnit naši zemi z pouště v kvetoucí zahradu.A vy medvídci za vlády V Klause na Hradě budete na nás elitu národa za pár šupů tvrdě makat,abyste se konečně naučili pracovat.A hlavně přestali kecat do toho čemu nerozumíte.I na majetek musí být rozum a ten vy medvídci určitě asi nemáte.Máte jenom závist.
0/0
1.10.2002 13:01

Boris

Re: Chci za prezidenta Václava Klause.Záruka nedotknutelnosti mnou nabytého majetku.
Kdyby nebylo Zemana, tak jsi právě vinou pseuekonoma Klause o ten nakšeftovaný majetek přišel. Nebo mi chceš namluvit, že jsi měl peníze ve strožoku a ne u IPB nebo ČS nebo KB, ty elito s 6ti třídama?
0/0
1.10.2002 14:59

finančník z Kladna

Re: Re: Chci za prezidenta Václava Klause.Záruka nedotknutelnosti mnou nabytého majetku.
Ale Borisi smiř se s tím, že patříš mezi medvídky.A na profesora Klause nešahej.On nám dal schopným přes ODS vydělat velké peníze.Jeho kluci z ODS Bendl a Volf na Kladně mají a měli pro nás schopné velké porozumění.At´si bolševik Ransdorf v televizi Prima prská o primátorovi Volfovi co cce. My máme na své straně novináře kladenska z mf Dnes,Kladenského deníku, s Práva , Blesku a Expresu Orny.Pro ně jsme z organizovali večírek s velmi bohatým občestvením a s tanečkem v klubu ODS U zlatého selete v Rozdělově a ti píší pro nás ODS a koaličního partnera ČSSD jedna básenˇ. A naše zlaté radio ODS pana Záboje radio Relax se také činí. A zásadně žádné negativní věci nikdo z novinářů kaldenska nevidí.A ten dluh , který městu Kladno udělali Bendl a následně zvýšil Volf za přispění Hraběte z ČSSD ve výši přes 750 mil.Kč zaplatíte vy medvídci ze svých daní.A to zdůvodu ,že jste absolutně neschopní a musíte být zaměstnanci, kterým se sráží daně přímo z platu.Tak už Borisi nesoč,máš to marný.Musíš mít pozitivní smýšlení!
0/0
2.10.2002 7:50

člen ODS

Re: Re: Chci za prezidenta Václava Klause.Záruka nedotknutelnosti mnou nabytého majetku.
Pane Boris Vy jste závistivec zřejmě od narození.Nebýt světového ekonoma profesora Klause,tak jste lezl dnes po stromech a hladově okusoval hlady větvičky.Jen se podívejte na Kladno co pod vedením ODS napřed Bendla a dnes Volfa dokázali na dluh postavit.Jen se podívejte co schopných podnikatelů na Kladně jako dodavatelé stavebních prací pro město slušně zbohatlo.Za Vašeho Zemana by šli akorát žebrat o podporu!
0/0
2.10.2002 9:16

Bure

Ať žije Klaus, ať žije Zeman.
Horší antipresidenty bych si určitě představit nedovedl.Myslim, že presidenti by meli byt nadstranicti. Tito dva maskoti  z politických stran presidenty. Bůh, anděle a všichni svatí, včetně sv. Vaclava opatruj nasi zem. Sv. Vaclave nedej zahynouti nam ni budoucim.
0/0
1.10.2002 12:32

Saša

Nedělejte si iluse o přímé volbě.
Bylo by to podobné jako s volbou senátorů. Nějaká strana by musela někoho nominovat a občané by mohli vybírat jen z nominovaných, a to dvoukolově. Takže žádná záruka toho, že se tam dostane ten, koho by tam občané rádi viděli. Naopak velké nebezpečí, že tam bude sedět "menší ze dvou zel".
Spíše bych doporučil jinou variantu:
  1. Vytvoření sboru volitelů, který by se skládal z poslanců, senátorů, členů vlády (kteří nejsou senátory ani poslanci), soudců Ústavního soudu, soudců Nejvyššího soudu a Nejvyššího správního soudu, členů krajských rad (tedy radních všech krajských samospráv), primátorů statutárních měst a starostů všech měst nad 50 tisíc obyvatel, a také všech bývalých prezidentů (ČR samozřejmě) a právě úřadujícího prezidenta. Možná by měli být členy též rektoři vysokých škol a děkani jednotlivých fakult.
  2. Návrh na kandidáta by mohl podat každý zletilý a svéprávný občan České republiky, přičemž by k tomu nepotřeboval žádné podpisy.
  3. Sbor volitelů by shromáždil úplně všechny návrhy (třeba i několik tisíc) a o všech by v tajné volbě hlasoval.
  4. Po sečtení hlasů by dosavadní prezident oslovil dvacet nejúspěšnějších kandidátů, zda se svou nominací souhlasí.
  5. Ti, kdo by se svou kandidaturou souhlasili (tedy nejvýše dvacet), by byli předhozeni lidu. Ne k přímé volbě presidenta, ale k volbě pěti kandidátů na prezidenta.
  6. Pět kandidátů, kteří by dostali od voličů nejvíce hlasů, by znovu šli do sboru volitelů. Sbor volitelů by tentokrát hlasoval veřejně.
  7. Prezidentem by se stal ten, kdo by od sboru volitelů dostal v jednokolovém veřejném hlasování nejvíce hlasů.
Zdá se to složité? Ano, ale bylo by to dobré vyvážení mezi lidem a patricii. A možná by aspoň někdy byl vybrán ten nejlepší.
0/0
1.10.2002 12:30

Jiří Lukáč

Re: Nedělejte si iluse o přímé volbě.Návrh Saši není špatný.
Jeho návrh stojí za dizkusi.Ale ne k názorům zapšklých,zamindrákovaných a zakomplexovaných exotů, kteří jsou mimo a na chatu se zřejmě seberealizují. Mnohým občanům ČR by asi ten navržený systém vyhovoval.Je to podobné volebnímu systému v USA.
0/0
1.10.2002 12:48

frank

Re: Re: Nedělejte si iluse o přímé volbě.Návrh Saši není špatný.
1. Skutečně nejsme na chatové stránce. Ta je trošku za rohem.
2. Návrh je to slušný, jenom by to mělo začínat na úrovni hejtmanů a končit u občanů, příslušníků krajů. Vládní, poslanečtí a senátorští nabobové a notáblové by se pak mohli účastnit jen jako občané kraje. Tím by se  potřely jejich partikulární zájmy.
0/0
1.10.2002 14:24

Juras

Re: Nedělejte si iluse o přímé volbě.
Ten sbor volitelů se mi moc nezdá. Vždyť jsme to zažili při jiné příležitosti. "Jakto, že se do dvacítky kandidátů nedostal Kohák a Karásek? Sbor volitelů je zpolitizován! Chceme svobodu slova! Svobodu! Svobodu! Cyrila!".
Ne, to se mi moc nelíbí. Spíš by bylo lepší vyřadit ze všech kandidátů ty, kteří prezidentovat nechtějí a zbytek předhodit dvoukolově lidu. Ono se to různými průzkumy a prognózami stejně zmanipuluje samo.
0/0
2.10.2002 7:09

Krut'as

Vazeni Kocourkovsti !!!
Mam bezva napad! Co takhle zvolit ceskyho 007 Srbu. Splnuje vsechny predpoklady. Je to nejzkusenejsi ceskej agent, je zazobanej z uplatku a podrazu, tak je predpoklad, ze dal uz nebude krast. V kriminale uz take byl jako Havel, zna se s celou ceskou elitou, vi jak vobednat odstraneni nepohodlnejch jedincu atd. Jako byvala prava ruka Kavana urcite take umi spravne chlastat a kdyz ne, tak ho urcite Zeman douci. S tou spravedlnosti by to taky urcite zvladl, kdyz mu budou delat zastupce dva byvali ministri spravedlnosti, tak co?
Jinak ale, kdyz si prsty upisete tak vam to bude h***o platny, protoze ta pakaz nahore si stejne udela co bude chtit! A se sluncem v dusi, budte ujisteni, ze se vas nikdo nebude ptat, koho zvolit! Jedina otezka zbyva a to je, koho zavrou tentokrat, aby to hlasovani vyslo podle planu. A druha zvlaste dulezita otazka, na kterou jsem malem zapomel je, jestli bude Dasa zase piskat Vo co to meli jednodušši bolsevici, ti se proste usnesli podle direktiv z Moskvy a bylo po ftákách
Preji prijemnou zbytecnou debatu a ne abyste se poprali
 
 
0/0
1.10.2002 12:22

tak

Hledejme mimo Zemana a Klause !
Jeden vystupuje jako buran, a pokud jde o druhého : Jak může být v 21. století prezidentem, který by měl být mezinárodně uznávaný člověk, někdo, kdo má infantilní názory, pokud jde o celosvětově stále závažnější téma - o ochranu životního prostředí ?!
Podle Klause neexistuje skleníkový efekt, ekologie není věda apod.
Ale zdaleka nejde jen o tato témata.
0/0
1.10.2002 12:05

Hana

Tabáková reklama
Pan Motejl na hrad jako budoucí prezident?? To snad nemyslí soc. dem vážně. Nedávno prošel sněmovnou zákaz tabákové reklamy. A co je pan Motejl?? Pochodující tabáková reklama. Bez cigarety jsem ho vlastně ani neviděla. To by byl prezident. A on sám že se nesdytí o tom vůbec uvažovat!!
0/0
1.10.2002 11:55

Boris

Re: Tabáková reklama
Retardovaní lidé od úrovně střední debility zásadně nekouří. Co hrábnout tam?
0/0
1.10.2002 15:04

Juras

Re: Tabáková reklama
Napište tisíckrát: "Ministerstvo zdravotnictví varuje: Motejl škodí zdraví". Třeba to bude účinná terapie.
0/0
2.10.2002 7:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.