Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Štít proti raketám může vyrůst v Česku

Česká republika se možná stane srdcem evropské protiraketové obrany. Strategická poloha uprostřed kontinentu ji předurčuje pro rozmístění radarů i samotných střel amerického obranného "deštníku". Po ministru Tvrdíkovi hovořili o této možnosti také bezpečnostní experti z ministerstev zahraničí a obrany USA. Případné rozmístění systému je však otázkou několika let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kaik Jonas

Jen
aby ten raketovy stit nebyl poctive ukraden a prodan k ceskym bratrum na vychod od Minska.
0/0
7.10.2002 21:22

ReRe

Mame, co jsme chteli
Tak toto jsme chteli! Kazdy narod ma takovou vladu, jakou si zaslouzi! Je treba neco delat a ne tady jenom zvanit. Kdyz ne nic jineho, tak alespon prosadit referendum, jinak si stycek Sam u nas zalozi dalsi zakladnu a ne jen tak ledajakou. Pan Havel, Svoboda i Tvrdik se vybarvuji.
 
0/0
4.10.2002 11:59

Al Ladin

Téma pro pivní skauty
Jak skvěle nám to naši politici naservírovali. "Nemusíme kupovat vlastní letadla, amíci nás budou chránit. Bude to velice levné, protože z našeho území se bude chránit celá Evropa." Je to dost zjednodušené a naivní. Za protiraketový deštník bude platit Evropa (a tedy i ČR). Kde vyroste základna? Nejspíše někde daleko od lidí, na území dostatečně velkém, aby nemohlo dojít k pozemnímu napadení. Ideální jsou naše hory, jen ekologové musí držet h..u. Za pronajaté území se musí platit. Je případný pronájem srovnatelný s poplatky za hlídání vzdušného prostoru? Pochybuji. A co zhodnocení rizik? Je známo, že takový pokročilý obranný systém je v případě konfliktu na prvním místě. Kdo zhodnotí fakt, že se ocitneme v předsunuté linii? A co prospěch pro naši ekonomiku? Opět velmi naivní. Cožpak si někdo opravdu myslí, že nám amíci dovolí na takovém projektu se nějak podílet? I beton si namíchají vlastní. Prospěch budou mít maximálně hospody a děvky. Problém podle mě není zda ano či ne, ale zda budeme mít výhody srovnatelné s rizikem. Pokud někdo nabídne bezplatnou leteckou ochranu a nulové poplatky za protiraketový deštník, pak se můžeme domnívat, že nás někdo bere vážně.
0/0
3.10.2002 14:47

taky občan

Re: Téma pro pivní skauty
pozitivní myšlení na všem nežádoucí hledá to žádoucí. Především, poku se něco nezmění, je jen otázkou času, kdy všechno vybavení se ocitne v poctivých českých rukách. A tyto odjakživa šikovné ruce z toho nadělají zázraky. Což Vám by se nehodily nejmodernější kamerové čipy, procesory, rozmanitá čidla, motorky, digitální radiotechnika, ...? To teprve půjde regulovat vytápění, osvětlení, ... avůbec řada domácích aktivit! A nakonce i tz toho paliva půjde udělat pro děti nějaká ta zábavná pyrotechnika. Takže znovu uvažte nesmírné klady proti těm zanedbatelným záporům  a nebojte se.
0/0
3.10.2002 15:45

Jarek

Re: Re: Téma pro pivní skauty
A uspisi to renovaci prazskeho metra.
0/0
3.10.2002 18:54

taky občan

Re: Re: Re: Téma pro pivní skauty
BINGO!!! o to přece šlo
0/0
3.10.2002 23:29

*

Nikdo se vás neptal, jestli chcete do nato a nikdo se vás neptal, jestli tu chcete američany
a taky se vás nikdo ptát nebude. Chcete snad rozhodovat o tom, koho si soused pozve do bytu nebo jaký vojáky si armáda pošle do posádky ve vašem městě ? Co se týče státní politiky, máte stejný hlas jako každý jiný občan a politiku můžete ovlivnit ve volbách. Vaše vykřikování já nechci tohle , já nechci tamto je nedemokratické a zcela zbytečné. Naštěstí je v tomto národě pořád více rozumných lidí, než křiklounů na idnesu...
0/0
3.10.2002 7:01

taky občan

Re: Nikdo se vás neptal, jestli chcete do nato a nikdo se vás neptal, jestli tu chcete američany
však už taky bylo na čase, abych si ve své zahradě mohl instalovat, co chci, například dostatečný systém obrany proti takovýmto sebeprohlašujícím za rozumné spoluobčanům. Anebo je to jen pro ty šproty rovnější?
 
0/0
3.10.2002 15:48

Dusan I.

Re: Nikdo se vás neptal, jestli chcete do nato a nikdo se vás neptal, jestli tu chcete američany
Jdete uz nekam s tema vasima demokratickejma volbama! To je opravdu naramne povedeny. Zvolit svy zastupce, pak par let nesmet ani pipnout (protoze by se ozvali takovy jako Vy a vysvetlovali nam, jak mame demokracii a tudiz si muzeme ve volbach svobodne vybrat), pri dalsich volbach zvolit nekoho jinyho ("SVOBODNE" si zvolit podle predvolebnich slibu), kdo na lidi bude stejne srat jako ten predchozi, zase muset drzet hubu, atd, atd. 
0/0
18.11.2002 8:38

zajic

Informovanost, znalosti a pak teprve rozhodovani.
Tak jedna normalni clovek v soukromen zivote kdyz rozhoduje o svych zalezitostech. Cim dulezitejsi pocin, tim lepe se infromuji - treba pri koupi auta nebo domku. Stejne je treba posuzovat veci spolecne. Zde kraticky clanek vyvolal hysterickou odezvu. Je smutne, ze ackoliv vetsina obyvatel Ceske Republiki je dostatecne inteligentni a schopna posoudit napriklad tuto otazku, malo z nich ziska konkretni informace na posuouzeni (a stat je tim nevice vinen, neinformuje dostatecne lidi o svem jednani), a jeste mene lidi si s tim bude lamat hlavu. Je mnohem lepsi se na vsecno vykaslat, rezignovat na rozhodovani o svem zivote. Jedine skuhrat jaci jsme ubozaci a jak nas nema nikdo rad.
0/0
3.10.2002 5:08

taky občan

Re: Informovanost, znalosti a pak teprve rozhodovani.
člověče, Vy překvapujete, zřejmě bych se měl omluvit za tu kasu. Co se týče informací, myslím, že je jich dost na to, aby si každý s uplatněním vědomostí z absolvovaných škol a rozum udělal přibližně správný úsudek. Když my, kutílci umíme  všechno od pračky až po raketu, tady jde taky jen  o "technologii souvislostí". Máte pravdu, žádný stát a žádné právo nemůže suplovat normální selský rozum. Jenže co se děje? Od leva do prava nás zatím spojuje jediné - jak co nejlépe a nejvíce urvat pro sebe. Možná se Vám zdaá, že to je přehnané, ale politika na bázi "většina má pravdu" a "vítěz bere všechno" není vlastně nic jiného, ne?
0/0
3.10.2002 9:29

Dan(1)

A logika?
K obraně slouží mj. tanky, letadla, děla, kulomety, pistole, PVO, radiolokátory a jánevímco ještě. Některé zbraně si dokonce sami vyrábíme. Žádný z hysteriků ještě nevyjmenoval důvody, proč by na nás nepřítel zaútočil augerechnet kvůli raketovým obranným systémům a neuvedl, kdy nás nějaký stát naposledy napadl jen proto, že máme PVO (což je srovnatelné s "deštníkem").  Místo, abychom byli rádi, že dostaneme zařízení, sloužící k obraně státu v podstatě zadarmo, budeme zase nadávat, nadávat a nadávat. Češi. Navíc o ničem ještě zdaleka není rozhodnuto, rakety zdaleka ještě neumějí, co by umět měly a my už teď víme, jak je to špatné, imperialistické a budeme volit komunisty. Jak nás mohli vůbec přijmout do NATO?
0/0
3.10.2002 0:29

taky občan

Re: A logika?
nevím, neměl byste takhle nabíhat na vidličku. On totiž každý takový útok začíná především útokem na nejnebezpečnější obranná zařízení, radary, rakety, vyhodnocovací a řídící systémy atp. No taky na letadla pokud možno ještě na zemi. Je to známo už z II WW, ale v poslední době to celkem otevřeně a názorně vysvětlují amíci. Ono je to totiž jaksi samozřejmé. Ale souhlasím, i když z jiného důvodu - pokud se tu něco nezmění, je jen otázka času, kdz tato zařízení budou v poctivých českých rukách.
0/0
3.10.2002 0:41

Dan(1)

Re: Re: A logika?
Jestli ty obranné rakety náhodou nejsou od toho, aby těm útokům na kakákoli obranná zařízení, radary atd. zabránily. No nic, to mě jen tak napadlo...
0/0
3.10.2002 0:46

taky občan

Re: Re: Re: A logika?
To je fakt. Ale účinnost žádného obranného systému není 100% }no, (to4n0ho takz ne). A tak bývá pravděpodobné, že něco se ujme. A, bohužel kromě cíle to veme i okolí. Souhlasím, něco se riskovat musí, teď jde jen o to, abychom riskovali sebe, a ne našeho společného souseda, jak by se zdálo přirozené.
0/0
3.10.2002 9:20

Martin

Rakety? A proti komu?
Jedna vec je ta, ze raketovy destnik je zcela zbytecna a draha zalezitost. A druha vec je ta, ze si zase do republiky natahame cizi vojaky.
Rusu jsme se zbavili a Americany sem zadarmo tahame s otevrenou naruci. At jdou s tema jejich raketama do hajzlu.  Jestli opravdu k necemu dojde, tak bude v prve rade znicen "raketovy destnik", tzn. utoky na nase uzemi.
Ja nevim, proc my, Cesi, nemame v sobe kouska hrdosti. Za par spinavych dolaru udelame vsechno. Je to hnus. Dodnes jsme bez raket vydrzeli, tak bez nich vydrzime i dal.
Taky mi prijde zajimave rozsirovani NATO v Evrope. Jak muze fungovat spojenectvi nekterych narodu, ktere se nenavidi uz od pocatku civilizace. Viz. otevreny vojensky stret mezi Reky a Turky na Kypru. Vzdyt je to do nebe volajici.  Jedine o co panum v Bruselu jde je to, aby rozsirili hranice co nejdale na vychod, aby v pripadnem konfliktu nedoslo k valce na jejich uzemi.  Uplne zadarmo ziskaji ti hajzlove uzemi od Baltu az k Cernemu mori. A my jako ti volove pro par eur {hrozne sklonovani} lezem do tech jejich byrokratickych struktur.
Navrhuji vytvorit uplne novy blok po vzoru RVHP a Varsavske smlouvy {EU a NATO v  blede modrem}. Clenskymi zememi by byly prave zeme z byvaleho socialistickeho bloku. Nejen, ze by se vytvorilo "naraznikove pasmo" mezi vychodem a zapadem, ale zeme maji i podobnou ekonomickou a socialni strukturu.  Takze bychom furt nemuseli hrat  v EU chude pribuzne. Vzdycky s nama budou jenom vyjebavat, tak jako jsme se v historii presvedcili uz x krat.
0/0
3.10.2002 0:17

taky občan

Re: Rakety? A proti komu?
no, být propagandista, tak samozřejmě proti teroritům, co se zmocnějí jiných našich raket, ale hlavně třeba proti planetkám, co od jisté doby tak často nám vyhrožují, že...
0/0
3.10.2002 0:20

*

Nikdo se vás neptal, jestli chcete do nato a nikdo se vás neptal, jestli tu chcete američany
a taky se vás nikdo ptát nebude. Chcete snad rozhodovat o tom, koho si soused pozve do bytu nebo jaký vojáky si armáda pošle do posádky ve vašem městě ? Co se týče státní politiky, máte stejný hlas jako každý jiný občan a politiku můžete ovlivnit ve volbách. Vaše vykřikování já nechci tohle , já nechci tamto je nedemokratické a zcela zbytečné. Naštěstí je v tomto národě pořád více rozumných lidí, než křiklounů na idnesu...
0/0
3.10.2002 0:02

taky občan

Re: Nikdo se vás neptal, jestli chcete do nato a nikdo se vás neptal, jestli tu chcete američany
a tak se Evropou rozhostí konečně ta pravá demokracie na věčné časy až do doby, kdy se ti rovnější začnou žrát navzájem. Pozor, Vašku, na led!
0/0
3.10.2002 0:17

zajic

Tato strategie je velice dobry napad.
Jednak vychcany- sikovne levne ziskat obranu vzdusneho prostouru a vyresit tak palcivy problem. Za druhe - technologicky projekt prosazovany Americany je velice nakladny a USA do nej cpe miliony dolaru, takze by vyhodne investice mohly pipadnout i nasi zemi (nebo, v horsim pripade sejdirum v ni). Pokud se projekt povede bude nase zeme mit mimoradnou ochranu - na rozdil on ruskych nuklarnich raket ktere byly na nasem uzemi a vytvarely tak cil prvniho uderu, zde se jedna o obrnane rakety, ktere dokonale ochrani centrum sveho stitu lepe, nez jeho okraje. A hlavne je zde nesmirne dulezity mezinarodne politicky dusledek - snizeni vlivu Nemecka a jeho snahy po ovladani nasi zeme. Americky vliv by tak vytvorlil zdravou rovnovahu pro vyvoj naseho statu.
0/0
2.10.2002 23:58

taky občan

Re: Tato strategie je velice dobry napad.
lidičky, tohle není zajíc, tohle je kasa, a možná i registrační...a pak máme mít koho volit...
0/0
3.10.2002 0:23

Reeve

Děkujeme za větší bezpečnost, Ježíšku!
A hádejte, kam to případný agresor pošle jako první. Takže se konečně díky NATO dočkáme klidnějšího spánku...
0/0
2.10.2002 23:30

taky občan

Re: Děkujeme za větší bezpečnost, Ježíšku!
ano, souhlas, je vidět, že pozitvní myšlení na každém špatném najde to dobré.
0/0
3.10.2002 0:25

Tráva

Všichni,co chcete příště volit komunisty
udělejte to. Pak se ani nedozvíte, jaký rakety tady máte a nebude vás to trápit. Hlavně ten kecálek, co tady píše o tom,jak ho mlátili policajti 17.11 coby velkého revolucionáře a teď půjde ty samé volit.
Blbci, kteří volí socialisty, komunisty,republikány(rádobypravici)- máte co jste chtěli. Já to ale nechtěl, tak jděte se svýma volebníma plánama do řiti.
0/0
2.10.2002 23:11

taky občan

Re: Všichni,co chcete příště volit komunisty
tak přece se nestyďte a dořekněte to - když levicová veverka zaskakuje za pravicového medvěda, protože on se přepapal červených muchomůrek a teď z toho má halucinace, co jiného těm lidem zbývá? Nezbeda, ještě že se na to nenapil...
0/0
2.10.2002 23:16

Garry

Re: Všichni,co chcete příště volit komunisty
Hele, příteli, mě tam tenkrát zmlatili kvůli takovejm blbům, aby si tady mohli plácat co chtějí. Tak nemelduj a sklapni podpatky, vole!
0/0
2.10.2002 23:31

Tráva

Re: Re: Všichni,co chcete příště volit komunisty
podpatky sklapnu, až mi vysvětlíš, jak se těch deset milionů revolucionářů, co se tím teď pyšní vešlo. Ale třebas tam fakt byl a věděl,co chceš. To ale teď neskuhrej, že to máš.
Problém ale je, že kdo opravdu zažil, co komunisti dovedou by je nechtěl zpátky ani kdyby měl americké rakety v ložnici. A já nejsem žádnej malej kluk, pamatuju to zatraceně dobře.
0/0
2.10.2002 23:59

taky občan

Re: Re: Všichni,co chcete příště volit komunisty
no mně mínili mlátit asi tak o 21 22 let dřív kvůli podobným blbům (to je označení, že?), jako jste teď Vy. Pojďme klapat spolu!
0/0
3.10.2002 0:01

taky občan

Re: Re: Re: Všichni,co chcete příště volit komunisty
a já jsem taky blb - to je u nás nějaký nový titul, dřív se říkalo inteligent...ale něco na tom jeho plácání je. Mně už na Letný vždycky vrtalo hlavou, když tam byl ten skoro milion, kolik je tam rozmanitých straníků, ale hlavně kolik je tam fízlů (znáte to ještě - pět jich sedí spolu v hospodě, jeden není fízl a nikdo neví, kterej). Že by tam šlo o poněkud jiné svobody než za které my blbové se družili s Velkými Bratry?
0/0
3.10.2002 0:08

Sandokan

Dost bylo klanění se dolaru, Svobodu národu !!!
0/0
2.10.2002 23:09

taky občan

Re: Dost bylo klanění se dolaru, Svobodu národu !!!
Vám se nehodí taková chytrá raketka do domácnosti? Ty chipy v ní, kamera, procesory.....a ta čidla pro domácí regulaci. A děti by taky měly radost z případného ohňostroje....
0/0
2.10.2002 23:23

John Wayne

Příspěvky
Většina příspěvků v této diskusi zcela jasně ukazuje, proč by vypsání jakéhokoliv referenda v této zemi bylo naprostým nesmyslem.
0/0
2.10.2002 22:56

taky občan

Re: Příspěvky
tomu se má rozumět tak, že jako máte obavy, že by nedopadlo po Vašem? Jak to bylo? "raděj v nejistotě žíti, než hroznou budoucnost zříti" (K.J.Erben)?
0/0
2.10.2002 23:19

ber uber

Tvrdík by měl po všech těch malérech
už zase někde běhat v kanadách po buzerplace jako řadovej lampasák a nezaclánět v ministerském křesle. Superpopulista!
0/0
2.10.2002 22:35

shodam

příští volby ...
Teda jestli tohle současná vláda odsouhlasí, tak nebudu váhat a v příštích volbách dávám hlas komunistům. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale já skutečně nemám zájem nést důsledky americké zahraniční politiky, kterou nelze nazvat jinak než imperialistickou.
0/0
2.10.2002 22:33

taky občan

spoluobčané,
i ti, ktrým nevyhovuje, jak jste se členy NATO stali, nebojte se. Jestli nám ten mír tady nějakou dobu vydrží, je jen otázkou času, kdy ty rozmístěné prostředky budou v českých rukách (rozkradený).....
0/0
2.10.2002 22:28

mrakus

ja jsem celkem pro
ale sere mne, ze se mne nikdo nezepta. Tvrdiku, platim si te spolu s Garrym, Johnem, navstevou i Alikem za to, abys spravoval tuhle zem tak jak my chceme, a ne tak, jak si myslis ty, ze je to nejlepsi. A kdyz jde o takovou zasadni vec, tak koukej vypsat referendum a zeptat se laskave lidi, co opravdu chteji, jinak zas bude pulka nadavat, kam komu lezem a kdo to vymyslel. A kdyz uz jsem se tak vzrusil: Spidlouchu, ty prachy co rozdavas, ty taky nejsou tvoje ale nase, a tak si laskave rozmysli, jestli opravdu chceme delat pristi rok kazdej den pul miliardy dluhu. Ja teda ne. Nazdar.
0/0
2.10.2002 22:13

Garry

Ruce pryč!
Hele běžte DOPRDELE s raketama!!!!!!!!!!!!!!! Nám to tu bylo asi málo, volové, co? A Tvrdík vypadal tak rozumně... Půjdeme do ulic?
0/0
2.10.2002 21:52

Alik

Co je to NATO
Všem, kteří argumentují tím, jak se na nás svět vždycky vykašlal: NATO je multilaterální organizace, tzn. každý člen je vázán povinností bránit každého jiného člena v případě napadení. Podobné smluvní zajištění jsme nikdy v historii neměli (smlouvy za 1. republiky byly pouze bilaterální, někdy s podmínkou). Kdyby se NATO vybodlo na obranu jediného čl. státu, zbytek členů by si řekl "příště se to může stát nám" a tento strach zajišťuje že to bude fungovat. Tím, že nabídneme základny můžeme přispět svou troškou ke kolektivní bezpečnosti a pokud nejsme ochotni udělat ani to, pak si nezasloužíme nic jiného, než aby se na nás spojenci v případě ohrožení vážně vykašlali.
0/0
2.10.2002 21:32

taky občan

Re: Co je to NATO
1)není tak zcela pravda; co Malá Dohoda? co ty celé řetězce a svazy bilaterálních smluv - a stejně kdzž došlo na lámání chleba, hledalo se spíše, jak se z toho vyvlíknout než jak to naplnit. 2)není pravda ani to druhé co konflikt dvou členů NATO (Řeck, Turecko....). Možná by stálo za to uvážit, co je to "závazek" na papíře a co je to jeho "plnění"....
0/0
2.10.2002 22:24

Marek Kocan

A JE TO TU
kdyz jsem rikaval, ze nas a Polsko a Madarsko chce NATO jako stit, byl jsem mnohym za blbce. A je to tu... /ne to, ze uz jsem blbec:-)/ Lidi, vzpamatujte se, pred 13 lety jste vsichni, co to pamatujete, zvonili klici i za odsun SS20tek z naseho uzemi, ktere plnily podobny ucel - jiste, utocne, ale vyznamove z pohledu protivnika jde o totez. At jiz znicit utok ci obranu. Proste to zase odnese mala zemicka uprostred Evropy. Kolikrat v historii byla obetovana, kolikrat se v minulosti na ni veskery mozni spojeni vykaslali... snad se nyni nekdo nedomniva, ze to bude jinak. Ale jeden prinos to ma. V pripade vazneho konfliktu alespon opravdu zahyneme hned a nebudeme se dlouho trapit.
0/0
2.10.2002 21:22

john

Re: A JE TO TU
mno, ve srovnani s Varsavou, Drazdanama, nebo Kyjevem dopadla Praha v modernich valkach vzdycky celkem dobre.
0/0
2.10.2002 21:39

Dan(1)

Re: A JE TO TU
Jaký štít, když se NATO rozšiřuje na východ? SS20 a 22 měly jaderné hlavice. Obranné protiraketové systémy by tu byly právě proto, aby útok odrazily, ne přitáhly. Nevím, co je na tom tak hrozného. Útočí na nás snad někdo, protože máme letadla, tanky, transportéry, samopaly, radary? Nevšiml jsem si.
0/0
2.10.2002 21:42

navsteva

Konecne...
Asi pred 3/4 rokem jsem tu psal, ze uz brzy tu muzeme ocekavat otevreni zakladen cizich tj. americkych ozbrojenych sil. Ja osobne nejsem proti a ma to sva opodstatneni a logiku. K rozmistneni antibalistickych raket se tu rozepisovat zatim nebudu, protoze to neni aktuelni otazka. Vyvoj tohoto systemu bude jeste nejaky ten rok trvat. Rozmistneni mimo uzemi USA, tady v tech zemich ktere o to pozadaji je realne az tak kolem roku 2010. A potom nepochybujte, ze to bodou i zeme jako VB, Nemecko ci japonsko, ktere nyni USA kritizuji za vypovezeni smluvy ABM (ta ten stit zakazovala). Ze se k nam úpresunou zakladny a je logicke vzhledem k pripravovanemu rozsireni. Pokud se cleny stane opravdu Slovensko a Pobalti, pak jiz nebude mozne uchranit "vychodni" kranici z Nemecka a VB. Proste se budou muset napriklad letecke jednotky (stihaci) presunout blize (bezpecne daleko od "nepritele") ==> nase poloha je proste idealni. Letiste v Caslavi a Namesti proto a nejen proto prochazeji jiz nekolik let rozsahlou rekonstrukci ptro provoz jednotek NATO. A i pozemni jednotky rychle reakce musi byt na dosah (pomoci vrtulniku), takze zrejme presun do Polska, nebo take k nam jestli se jim tu bude libit.  Jinak ja nevidim duvod proc bz tu nejaka zakladna nemohla byt. Zatimco Rusaky tu nikdo nechtel a jeste jsme je tu museli zivit, tak amici tu budou s nasim souhlasem (pokud bude extremni odpor populace, tak urcite neprijdou) a hlavne jejich pritomnost bude sypat dolarky nam (statni kase a oblasti, kde budou).
0/0
2.10.2002 21:15

Bug

Re: Konecne...
Musím tedy konstatovat že Já je tady nechci a myslím že nejsem sám ,ale je mi také jasné že to nikoho nezajímá ...  
0/0
2.10.2002 21:24

Alik

Re: Konecne...
moje řeč
0/0
2.10.2002 21:25

Jarda

Re: Konecne...
Klasika, Cesi podpori USA jen kdyz pro ne z toho neco kapne. A pokud ne tak budeme spokojene na USA nadavat jak nam vadi. Vyborny partner v NATO.
0/0
2.10.2002 21:52

Sindelar

Re: Konecne...
Já tady ale nestojím o žádné cizí vojáky - a pokud vím, nikdo se mne neptal, jestli o nějaké NATO stojím. Stejně by cílem útoku byly USA, a takhle se snaží shodit to i na ostatní. A čeští amerikanofilové jim to spolknou i s navijákem.
0/0
2.10.2002 23:19

julim

Jasně , postavme základnu doma, ať to máme rychle za sebou.
V globalizovaném světě je při jaderném útoku lepší zhebnout hned, než se ještě několik měsíců trápit s rakovinou z ozáření, jak by asi dopadli rakušáci, němci , poláci a moraváci.  Už chápu, proč pan president má vilu v Portugalsku, tam může mudrovat, jak by to bylo krásné, kdyby místo díry v zemi bylo nějaké česko.
0/0
2.10.2002 20:58

martin

proc zase vojaci
porad do te nasi male zemicky nekdo vstupuje, jen kdyz se rozpadla monarchie jsme meli chvili klid a pak to byl PRUS; RUS A TED TO BUDE US. radeji uz tu unii svobody nez americke vojaky.... ja opravdu nemam pocit ze svet nas ohrozuje natolik aby jsme tady potrebovali cizi vojaky a navic poucme se s historie, kdyz slo do tuheho tak se na nas pekne vybodli a hrali si svoji game...
0/0
2.10.2002 20:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.