Diskuze

Do rychlíku narazilo auto

Těžce zraněn byl řidič auta, které se na nechráněném železničním přejezdu v Karlových Varech - Bohaticích srazilo s brněnským rychlíkem. Dva spolujezdci byli lehce zraněni. Nikomu ve vlaku se nic nestalo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bubák1

30. 9. 2002 11:29
Bezpečnost na přejezdech.
Podle statistik u nás ročně zahyna na železničních přejezdech 150 až 200 lidí. Většinou se vše odbyde větou: "nerespektoval výstražná znamení". Otázkou je jak moc dobře jsou přejezdy chráněny, myslím si, že nedostatečně. Světelné znamení je snadné přehlédnout, zvukové je slyšet až těsně před přejezdeem, domnívám se, že "nerespektování výstražných znamení" je většinou přehlédnutím, nikoliv úmyslem řidiče. Při hustotě naší železniční sítě a přejezdů, je světelné a zvukové znamení nedostatečné. Proč u nás nejsou na přejezdech závory? Nevzpomínám si, že by v jiných evropských zemích bylo zabezpečení přejezdů tak chabé.
0 0
možnosti

Brouk

1. 10. 2002 7:02
Re: Bezpečnost na přejezdech.
Nevzpomínám si, že by v jiných evropských zemích bylo zabezpečení přejezdů tak chabé. Projeďte se z Cínovce do Drážďan, budete projíždět jen přes nechráněné přejezdy (bez světel). Světelné znamení je snadné přehlédnout, zvukové je slyšet až těsně před přejezdeem, domnívám se, že "nerespektování výstražných znamení" je většinou přehlédnutím, nikoliv úmyslem řidiče. Jestli takový řidič dokáže přehlédnout i červenou na silniční křižovatce, pak nemá mít řidičák. Ta červená světla na přejezdu dokonce blikají a pokud dodržuji zákon o provozu na pozemních komunikacích a jedu 30 nebo 50 km/hod, není možné je přehlédnout. Před nezodpovědným člověkem nelze ochránit nic dostatečně, ani jeho samého. Stále se bude vymlouvat na "nedostatečné zabezpečení. Těmto lidem je třeba vzít řidičák.
0 0
možnosti

vrana

29. 9. 2002 23:51
Radio?
Jaxem koukal na Primu, tak behem dneska (nebo vikendu?) byly podobne nehody snad tri... a u tej, co ukazovali na Prime rikali, ze ridic mel hlasite pustene radio... no to je pak ale tezky, to muze signalizace zvonit jak diva a masinfira houkat jak na lesy a stejne je to vsechno na pikacu... jen kdyz se okna otrasaj... a cim vetsi orezlej shit, tim hlasiteji to hraje... a v tomhle ostrem slunci se cervena svetla snadno prehlednou, obzvlaste, je-li ridic rozptylen hovorem se spolujezdci ci prilisnym prozivani halasneho "tuc tuc"... No, tenhle si to snad uz bude pamatovat celej zivot.
0 0
možnosti

hovnival;

29. 9. 2002 22:41
do rychliku narazilo auto
podle toho, co je napsano v clanku by to spis melo byt Rychlik narazil do auta.
0 0
možnosti

Lennor

29. 9. 2002 18:56
Ridicaky az do 22 let
Kdyz tak sleduji jak jezdi mladi ridici a kdyz si vzpomenu jak jsem jezdil ja jako mlady, tak jsem pro to aby ridici mohli jezdit az od 22 let.
0 0
možnosti

GhorX

29. 9. 2002 21:04
Re: Ridicaky az do 22 let
To by asi nikam nevedlo, ti nezkušení mrtví by prostě byli o pár let starší. Jediná cesta, jak získat zkušenosti, je praxe - a tu v autoškole nezískáte, jedno, kolik vám je. Někomu stačí jedny hodiny na sněhu a dá pokoj, jiný se musí omotat kolem stromu a natlouct si šišku, no a poslední skupina má prostě smůlu a stane se jim napoprvé nějaký vážný průser. Možná by pomohlo zavést řidičák na zkoušku (2 roky po vydání možnost odebrání při jednom přestupku, mladí řidiči by si dávali víc pozor), povinnou praxi (člověk, který 5 let neseděl za volantem za něj bez znovuzaškolení nepatří), přísné zjištění schopností starých lidí (ne "paní doktorka napíše", hezky přezkoušení reakcí na policii, nebo na trenažéru. A taky policii, která hlídá především ve městech a na kritičtějších místech, ale to už jsme v oblasti fantasy.
0 0
možnosti