Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další BSE se nenašla, Deblín se přesto bojí

Protože se u dvanácti nejnověji poražených zvířat z deblínského družstva nemoc šílených krav neprokázala, přijde týden po porodu o život už jen jedna kráva, která je březí. Zda zůstane naživu i její tele, záleží na tom, zda u něj testy onemocnění prokážou. Šéf družstva Antonín Juříček věří, že zemědělci nezkrachují. Dostanou totiž částečnou kompenzaci škod. Bojí se ale "špatné" pověsti: "My teď stejně poneseme cejch chovu, kde byla BSE."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

abcd

Všichni tady o BSE
Všichni tady o BSE. ALe je třeba hledat příčinu a ta je v tom bordelu, co se krmí všeobecně hospodářským zvířatům. Copak je to normální přidat do krmiva odpad z kafilerky, růstové hormony, zbytky antibiotik atd. Buď se vrátíme k přirozenéu krmivu nebo ať to tady klidně všechno vychcípe.
0/0
2.10.2002 8:58

Mary

Re: Všichni tady o BSE
Přesně tak....kopeme si vlastní hrobeček. Já teda nejím žádné živočišné produkty, jsem vegan, čili jsem docela chráněná před BSE a podobnými nemocemi, ale žasnu nad tím, jak lidi vidí jen nějaký pochybný zisk a krmí zvířata takovým brajglem... Z býložravců děláme masožravce, necháme krávy pojídat krávy v podobě směsek pro jejich rychlý růst, lepší dojení, křehké maso a já nevím kde co si lidi ještě vymyslí aby ta flákota splňovala. Vše se obrací a obrátí proti nám - lidem, hloupým to tvorům, který jen kvůli penězům a ziskům poškozují sami sebe a přitom neustále hledají viníka někde jinde.
To co v mase všechno je za látky se veřejně ví, ví to jak zemědělci, ví to jak kontrolní orgány, ale nikdo s tím nic, protože lidi chtějí flákotu takovou a makovou a proč teda přestat krmit hormonama, antibiotikama a podobným svinstvem. To že lidi díky antibiotikům v mase (nejen tím, samozřejmě i zbytečným užíváním těchto léků na každé nachlazení) neustále zvětšují rezistenci bacilů vůči antibiotikům a jednoho krásného dne se stane, že antibiotika budou neúčinná v situacích, kdy jde o život, ne když nám teče "svíčka" z nosu. Pak zas budeme hledat viníka někde jinde... lidstvo je krátkozraké a neuvěřitelně hloupé....
0/0
2.10.2002 9:33

Vladimír Stwora

Je mi těch zvířat líto
0/0
1.10.2002 19:04

zaměstnanec

Šílených krav je u nás .....
Šílených krav je u nás myslím až moc,u mně v práci máme zrovna dvě a to jsou ještě k tomu  zapšklé a protivné  steré panny panny.
0/0
1.10.2002 17:37

jens013

neni maso jako maso
napada me kdyz by nemeli vegetariani a vegani strkat maso do pusy, jak to resi  vecer s manzelem, chudak asi nikdy nebude mit "blow job"?? a nebo to vecer neplati a vsechny pretvarky o masu se hazej za hlavu??
0/0
1.10.2002 16:52

SUP

Nemoc šílených krav mne nezajímá,
Nemoc šílených krav mne nezajímá, ale neléčitelné onemocnění šílených volů by bodlo.
0/0
30.9.2002 12:17

duch

Česko...
Ať si každý papá co chce, ale pravda je že vegetariáni jsou mnohem napřed a to ve VŠEM, především jim to myslí, mají nadhled, je to dané potravou kterou konzumují! můžete mít názor jakýkoli, ale je to tak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kdo nevěří, může si vyzkoušet na sobě, tak půl roku nejíst a nebo hodně omezit maso. Zaručuji kladný výsledek. Pro "rýpali", nejsem vegetarián, ale když nemusím, maso nejím.
0/0
30.9.2002 8:33

Lenin

Re: Česko...
Přestaň žrát maso úplně. Tvůj pravopis je přímo úměrný počtu snědených hamburgrů.
0/0
1.10.2002 15:43

zaměstnanec

Re: Česká republika
 To máš naprostou pravdu,vegetariáni jdou hlavně jako první napřed nohama do futrálu,protože chcípnou s podvýživy a dostanmou každou nemoc. I ten prvňák  se ve škole učí,že lidské tělo potřebuje všestrannou stravu, to bys měl troubo vegetariánský vědět..
0/0
1.10.2002 17:51

duch

Česko...
Ať si každý papá co chce, ale pravda je že vegetariáni jsou mnohem napřed a to ve VŠEM, především jim to myslí, mají nadhled, je to dané potravou kterou konzumují! můžete mít názor jakýkoli, ale je to tak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kdo nevěří, může si vyzkoušet na sobě, tak půl roku nejíst a nebo hodně omezit maso. Zaručuji kladný výsledek. Pro "rýpali", nejsem vegetarián, ale když nemusím, maso nejím.
0/0
30.9.2002 8:33

jens013

Re: Česko...
Asi ti nedoslo ze vegetarianum chiby spousta bilkovin atd protoze bilkovbiny a vitaminy etc z nezivocisne potravy se hur vstrebavaji  a pharmaceuticke nahrazky pak pouze drazdi organismus, ptam se proc jist doplnky proteinu atd, kdyz si muzu dat poradny kure a nemusim pak pojidat tuny prasku?? Vegetarian/Vegan = chodici lekarna
0/0
1.10.2002 16:49

Alex

Re: Re: Česko...
Za poslednich 8 let  co jsem vegetarian jsem byl dvakrat nemocen. Drive tak jednou az dvakrat do roka. Napis, ktere bilkoviny neziskas z rostlinne potravy nebo zivocisnych produktu (mleko,  syry. etc.) a muzem si povidat. Nicmene si stejne myslim, ze to svobodne rozhodnuti kazdeho a nehodlam nikoho o nicem presveddcovat. Na me mel prechod na vegetarianskou stravu jednoznacne pozitivni ucinek...
0/0
1.10.2002 16:58

Haavran

Neblaznete
Prestante se uz, vy blazni vegetariansky, starat, co lidi strkaj do pusy...a podivejte se, co vam z ni v tehle diskuzi leze ven...fuj, prasata. Asi si pujdu dat kus krvave mrsiny...nejak mi prisla slina. Pozdravujte kyticky
0/0
29.9.2002 22:12

hulení

Re: Neblaznete
Hlavně to na hřbitově všechno nesežer !
0/0
1.10.2002 16:48

Roman

odplata
Všechno zlo, které pácháme se nevyhnutelně obrátí proti nám. Příroda se brání devastaci stejně jako lidské tělo napadené chřipkovými bacili. Proč máme ten hloupý dojem, že jsme to my kdo vládne přírodě a že můžeme bezdůvodně ničit a zabíjet? Protože je odezva pomalá? Intenzita přírodních pohrom se bude stupňovat a nemoci se zřejmě budou ve větší míře šířit jako sebeobrana země proti nám- bacilům. Jsem už několik let vegetariánem, těším se dobrému zdraví a vitalitě a vědomí, že kvůli mě zbytečně netrpí zvířata mi působí velikou radost.
0/0
28.9.2002 20:28

NOXX

Re: odplata
Člověk je od přírody všežravec, ne býložravec.
0/0
1.10.2002 15:17

L.S.

Masožravci chcípaj v průměru o 10 let dřív než vegetariáni, jenže to týhle vládě vyhovuje - ušetří na důchodech.
A proto Zeman v televizi propaguje hovězí a proto se tu o zdravotních nevýhodách krmení se masem téměř mlčí. Na rozdíl od např. USA, Francie...
0/0
28.9.2002 10:18

zaměstnanec

Re: Masožravci chcípaj v průměru o 10 let dřív než vegetariáni, jenže to týhle vládě vyhovuje - ušetří na důchodech.
Ja myslím,že je rozhodně být lepší  všežravcem nebo masožravcem než pobledlým a chcíplým vegetariánem s podlomeným zdravím z podvýživy!!!
0/0
1.10.2002 17:42

Haavran

re
Vy teda mate problemy....
0/0
27.9.2002 15:40

666

xxx
doufám že všichni masožravci na to BSE chcípnete...
0/0
27.9.2002 15:01

hovnival

Re: xxx
ale nejdriv sezereme tebe
0/0
27.9.2002 23:32

zaměstnanec

Re: xxx
0/0
1.10.2002 17:44

Jan Hovorka Lohniského 901 Praha5

Kdeže nový výskyt BSE?
V jakémsi Česku se opět vyskytl onen zlovolný bacil. To se nás ale přece vůbec netýká. Osobně ani netuším, kde ono záhadné ČESKO leží. Podrobným studiem map jsem sice zjistil jistou Českou republiku, ale ČESKO? No, asi si budu muset zvyknout. Jistý pan Havel, prezident České republiky se kdysi vyjádřil, že by mu ČESKO nevadilo a hle ta přičinlivost smečky rektálních průzkumníků. Buďte tedy alespoň důslední páni žurnalisté. Pište o tom, že v AMERICKU vrazila dvě letadla do mrakodrapů, v KANADSKU letos fest mrzne a o kolik zdražilo naftu SPOJENÉ ARABSKO EMIRÁTSKO. V ČÍNSKU opět potlačují lidská práva a INDICKO se jako obvykle pere s PAKISTÁNSKEM. Do AUSTRALSKA je daleko, ve VATIKÁNSKU sídlí papež a MONACKO s ANRORRSKEM jsou malé státy. V JIHOAFRICKU už nevládnou rasisti a s Peru si už budete muset poradit sami.
Jaký osel byl starý Kosmas, když se nás snažil ve své kronice přesvědčit, že na horu Říp vystoupil za ranní zoře jistý ČECH se svou družinou. Jestliže po jeho slavné řeči (tehdy ještě tato země mohla oplývat mlékem a strdím a po BSE nebylo ani vidu, ani slechu) volali kolemstojící u svatém vytržení : "Tvým jménem ať se jmenuje, tvým!", muselo znít jméno onoho reka ČESK, nikoliv ČECH.
0/0
27.9.2002 14:27

Jaroslav Kodet

K tomu Kosmovi :-)
Jene Hovorko, mýlíte se. Kosmas se ani slůvkem nezmuňuje o praotci Čechovi - to až Jirásek. Kosmova kronika je psána v latině, a onen rek se jmenoval Bohemus, což pravděpodobně vzniklo zkomolením slova Boioimus, čili praotec keltského kmene Bójů a nikoli slovanských Čechů. Ostatně Kosmova kronika se zmiňuje o Bohemii, nikoli o Čechách. Jinak ovšem s Vaším odporam k ohavnému novotvaru "Česko" naprasto souhlasím.
0/0
27.9.2002 14:44

Jan Hovorka Lohniského 901 Praha5

Re: K tomu Kosmovi :-)
Vážený pane Kodet, protože nechci vypadat jako idiot, musím zdůraznit, že jsem si vědom latinského znění Kroniky Kosmovy a použitých jmen. Doufám, že jste pochopil satirickou nadsázku. Proto opravuji text:
Jaký osel byl Jirásek a další autoři čerpající z latinské Kroniky Kosmovy...atd.
0/0
27.9.2002 14:59

lumor

Re: Kdeže nový výskyt BSE?
Česko je dobré, krátké a výstižné. Horší mi přijde, když se pod pojmem Čechy rozumí i Morava!
0/0
27.9.2002 15:02

Jan Hovorka Praha5

Re: Re: Kdeže nový výskyt BSE?
Česko Vám může připadat krátké a výstižné, ale nezní o nic lépe než Americko. O co je Česká republika delší a méně výstižná, než bězně používané Spojené státy? Ostatně, buďte důsledný. Jelikož markrabství moravské dnes sestává z vlastní Moravy a dále Slezska, neměmělo by jméno země vlastně znít Moravsko? Obávám se, abychom se nedotkli lokálního patriotismu Slezanů.
0/0
30.9.2002 8:09

hovnival

Re: Kdeže nový výskyt BSE?
pane Hovorko, vas jazykovedny prispevek je celkem nesmyslny. Cesko je vystizny nazev pro Ceskou republiku. Vychazi to ze stejneho zakladu jako Slovensko, Bulharsko, Slovinsko, Spanelsko, Portugalsko a mnohe dalsi. Takze vase srovnavani s nazvy jako `americko', australsko'...atd. je trochu zcestne. A jaky nazev navrhujete vy? To jsem se od vas nedozvedel. Je jednoduche vsechno odmitat, ale prinest nejaky navrh nebo konstruktivni nazor uz tak jednoduchy neni, ze......
0/0
27.9.2002 23:49

Venda

Re: Re: Kdeže nový výskyt BSE?
Je to sice téma spíše do jiné diskuze, ale nevidím důvod nepoužívat pro zkrácené označení České Republiky název Čechy. A když už hledáte paralely, tak se zkuste zamyslet, kolik lidí pod označením Anglie vnímá Velkou Británii. Já se cítím být Čechem. Při slově Česko mi běhá mráz po zádech - zní to velmi podobně jako Kocourkov.
0/0
28.9.2002 10:15

hovnival;

Re: Re: Re: Kdeže nový výskyt BSE?
protoze nazev Cechy vadi vsem "moravakum". A Ceska rep. je v podstate Kocourkov , takze proc by ti to vadilo.... :))))
0/0
29.9.2002 7:28

J. Hovorka Praha

Re: Re: Re: Kdeže nový výskyt BSE?
Víš co Vendo, dohodnem se. Já budu i nadále žít v kraji zvaném Čechy a ve státě Česká republika  i když velkou radost z toho nemám a ty zůstaň v Česku. Mými spoluobčany zůstanou i nadále Češi, nebo pompézně Čechové (ani  to mne příliš netěší) a ty choď do hospody se svými Česky. Jak to vyřeší Morava nevím. Vzhledem k tomu, že její částí je i Slezsko, mělo by její jméno (abychom se nedotkli Slezanů) dle logiky tvůrců tohoto převratného názvu,  znít Moravsko. Potíže ovšem nastanou s označením příslušníka národa. Navrhuji Moravsk, femininum Moravskyně.
0/0
30.9.2002 12:30

abcd

Re: Re: Re: Kdeže nový výskyt BSE?
Čechy - Čech
Česko - asi teda Českan, když se zavádějí ty novotvaty.
0/0
2.10.2002 8:53

Jan Hovorka Praha5

Re: Re: Kdeže nový výskyt BSE?
Milý Hovnivále, naprosto nechápu proč můžeme vycházet z logiky Bulharsko - Česko, Slovensko - Česko, ale nemůžeme z této logiky vycházet v případech Bulharsko - Izraelsko, Slovensko - Kubsko (Kuba), Slovinsko - Vietnamsko, popřípadě Španělsko - Korejsko. Můžeš mi, prosím, sdělit jediný logický důvod, proč to v případě tvorby jednoho novotvaru jde a podruhé nejde?
0/0
30.9.2002 8:16

Bubák1

Re: Re: Re: Kdeže nový výskyt BSE?
Logický důvod je jednoduchý: někdy je odvozen název obyvatele od názvu určitého území (Kuba, Vietnam), někdy název území od názvu obyvatelů (Polsko, Slovensko). A protože pro naše nové území (Čechy, Morava, Slezsko) jiný název neexistuje použijeme v pohodě Česko, jako země čechů. Kubsko by byla země kubů, nikoliv kubánců, to by muselo být Kubánsko.
0/0
30.9.2002 12:39

Baron

Re: Re: Re: Re: Kdeže nový výskyt BSE?
Takže povinně *Francouzsko* a *Velké Britsko* ? :o))
0/0
1.10.2002 15:33

Bubák1

Re: Re: Re: Re: Re: Kdeže nový výskyt BSE?
Možná se Vám Francouzsko zdá zvláštní, divné to však už nepřijde národu nám nejbližšímu - slovákům, stejně tak Anglicko (velký brit přece neříkáme).
0/0
1.10.2002 17:13

Jirka, Praha

Re: Kdeže nový výskyt BSE?
Zapomínáte, že kromě Čech je tu i Morava. Proto název Česko, který je beztak už dávno vžitý.
0/0
28.9.2002 12:51

rejpal

Re: Re: Kdeže nový výskyt BSE?
Myslím že není ani tak moc vžitý, jako vnucený. A hnusný.
0/0
28.9.2002 15:01

Jan Hovorka Praha5

Re: Re: Kdeže nový výskyt BSE?
Vážený, vzhledem k tomu, že Morava zahrnuje rovněž Slezsko, buďte důsledný a používejte, v souladu se s Vaší logikou,  "krátký a výstižný" výraz Moravsko.
0/0
30.9.2002 7:57

Jan Hovorka Praha5

Re: Re: Kdeže nový výskyt BSE?
Znáš Jirko tu krásnou píseň "Česko krásné, Česko mé, duše má se touhou pne"?  
0/0
30.9.2002 8:22

Gimli

Re: Kdeže nový výskyt BSE?
Pro mne bude česko už jenom polovina československa. Líbí se mi, co jste napsal:-)
0/0
1.10.2002 16:15

Kamil Bareš Krátká 9 CHEB

Re: Kdeže nový výskyt BSE?
Není tahle diskuze o něčem jiném? Za to, že panu Havlovi nevadí termín Česko nemohu a tím, že ho používám také se necítím být Havlovým rektálním průzkumníkem, jak vy inteligentně píšete. Abyste se z toho našeho Česka neposral, pane Hovorko! To je přece normální název. Což takhle Polsko, Maďarsko, Lotyšsko, Estonsko, Čečensko, Srbsko.... ty se taky obejdou bez slova "republika".Ale hlavně - fakt bych chtěl mít čas na takový rektálnosti jako Vy ... :o)
0/0
1.10.2002 16:21

Jan

Jako vegetarián jsem v klidu
A jen se koukám na tlustý mastný masožravce ve svým okolí, co si mně pořád stěžujou na únavu, vysokej cholesterol, ucpaný cévy a rakovinu a pak se mne nechápave ptají, jak to dělám, že jsem ve svým věku pořád tak fit...
0/0
27.9.2002 14:18

Pavel

Re: Jako vegetarián jsem v klidu
Já nejsem vegetarián, nemám vysoký cholesterol, ani ucpané cévy, jsem fit a ještě se narozdíl od vegetariánů chutně najím.
0/0
27.9.2002 14:51

lumor

Re: Re: Jako vegetarián jsem v klidu
Moje řeč není nad pořádnou flákotu masa. Nejis maso nerozumis vtipu...
0/0
27.9.2002 15:00

dw

Re: Re: Re: Jako vegetarián jsem v klidu
Lepsi vytuhnout na BSE nez na plochy nohy.
Podle me rozumny clovek nemuze mit z BSE strach, jelikoz jak je videt i z tohoto tak primitivne a naprosto hloupe napsaneho clanku, tak zde existuji dostatecne obranne mechanismy na to, aby se nikdo nenakazil.
0/0
27.9.2002 16:13

Piotr

Re: Re: Jako vegetarián jsem v klidu
Počkejme, jak budeš mluvit v šedesáti... ;-) Já vegetarián nejsem, ale aspoň jsem maso trochu omezil. No bylo to trochu poté co jsem si přečet, že starý vegetariáni šukaj 2 x častěji než starý masožravci :-) Do stáří sice daleko, ale aby stál i za 30 let stejně dobře mu z celýho mýho srdce přeju :-)))
0/0
28.9.2002 10:04

Inkvizitor

To není možné
Šílených krav jsou zde mraky. Bohužel je nikdo neutrácí......
0/0
27.9.2002 13:45

človíček

Re: To není možné
JO. Ale posílají je na léčení. Takovejch léčebnejch zařízení pro krávy máme mraky. Říká se jim JATKA. Tahle zrovna dostala poukaz na bezplatný pobyt.
0/0
27.9.2002 14:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.