Kdyby nekecali! (Heroudek obzvláště)
To je ale vskutku zajímavé, že si řidiči tramvají odbočující z prostředka Karláku musejí chodit teď po povodních přepínat semafor klíčem! A kde to zařízení tak najednou vzali?
Buď úmyslně oblbují, nebo mají velmi krátkou paměť. To zařízení tam je už mnoho let a často jsem vídal řidiče tramvají i před velkou vodou, jak si chodí semafor přepnout (zatímco výhybku si přepnuli za jízdy). Takže v čem je změna? A pokud to nefunguje jak má, ať k ovladači semaforů postaví policajta.
Heroudek je případ sám pro sebe.
Podle něj jsou komplikace způsobené zvýšeným provozem tramvají a proto také nepouštějí auta
na Karlovo náměstí z Resslovy. Koho tím chce oblbnout? Nějaké neznalé venkovany?
1. V Ječné větší provoz tramvají není. Linek jezdí stále stejně (vlastně méně - místo 6 a 23 jezdí X-A) a intervaly taky kratší nemají.
2. Auta z Resslovky na Karlák jezdí. Přes den většinou jen ta, kterým to policisté dovolí ("déčkaři", taxíkáři apod.), ale alespoň v noci po 22. hodině je trasa od Jiráskova mostu na IPP volně průjezdná. Jenže řidiče, kteří chtějí (byť v noci) projet opačnou trasu (tedy Žitnou přes Karlák do Resslovy) čeká nepříjemné překvapení. Vjezd do Resslovy u ČVUT je zatarasen. Takže zatímco na křižovatce s Odborů tramvajové koleje auta přejedou na semaforu tak jako tak a potom už by tramvajím nepřekáželi, takto musejí přejíždět koleje ještě jednou na Moráni a pak se ještě tramvajím motají v cestě Na Slupi.
Jakou to má logiku?
Je to ze strany magistrátního odboru dopravy prachsprostá buzerace!
Pamatujte, co pro vás dělají radní (Hejl, Kovařík apod.) a co pro zlepšení dopravy udělal Velká Huba Kasl, až půjdete k volbám!
Nevolme již zprofanované vyžírky
(Já osobně zkusím SOS - SZ)