Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Balení chleba a koblih rozdělilo politiky

Čtvrtka obyčejného chleba nemusí sloužit jen k zahnání hladu. Podle čerstvě naporcovaného bochníku je možné i rozdělit české politické strany.Prodávat čtvrtky a půlky chleba volně v samoobslužných regálech, nebo je předem balit do igelitových sáčků?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Thyronx

Buzerace
Ani tady v USA nejsou zabalene Donuts (koblihy).Prodavac ji vezme papirem a vlozi do papiroveho sacku. Bezne se treba v Polskch prodejnach prodava i rozctvrceny chleb,ktery prodejna zabalila do celofanoveho papiru.
Myslim si ze EU jen buzeruje .. pocinaje Rumem,vinem,..ted uz i pecivem...Za tech par drobnejch co od EU cekate,to nestoji.Jeste se jich budete doprosovat....Nemeli byste jim lezt tak do ......Ze jim nekdo nezakazety jejich polosyrove mekke salamy (v Nemecku) a nebo jejich zoufalej Snupps.
Je to nadutej vzpupnej narod a pri tom Nemci znamenaji ve svete kulovy.....Tahle socialni vlada jim podrazi nohy ve vsech smerech.
0/0
28.9.2002 1:35

x

x
x
0/0
26.9.2002 15:36

Tygr

????
Předseda poslaneckého klubu Unie svobody Karel Kühnl ve své odpovědi vyhlášku PODPOŘIL a zároveň s ní NESOUHLASIL.
0/0
26.9.2002 15:04

Jan Hovorka Lohniského 901 Praha5

Re: ????
Čemu se divíš. Vždyť tohle je pro Unii svobody naprosto typické.
0/0
27.9.2002 12:22

Max

Ano, je to změna
ale na druhou stranu, mě teda vadilo, když jsem si brala pečivo a předtím viděla, jak se v tom hrabe kdejakej člověk s neumytejma rukama a zkouší, co je nejměkčí nebo pro něj nejhezčí. V každé sámošce je většinou i pultový prodej, tak proč by nemohli prodávat nebalené pečivo tam? To je přece povolené. Teď jen ty naše super chytré obchodníky donutit, aby aplikovali systém "lístečkové" fronty, tj. že si utrhnu číslo se svým pořadím a nemusím stát jako pako ve frontě a počkám, až na mě dojde řada a klidně můžu kupovat kusovky jako dřív. Stejně jsme si všichni kusové pečivo a sladké pečivo dávali do sáčků, tak nám to tam teď dá někdo jinej. No, se mi to zdá lepší.
0/0
26.9.2002 10:45

Jakub

Pro lepší svět v igelitu!!!
Jasně, místo zvýšení nároků na hygienu pracovníku v obchodech se to radši zabalí a tečka (čert ví, co vlastně zůstalo pod obalem). Když jsem naposled vybaloval doma nákup, zhrozil jsem se, kolik igelitu jde rovnou do koše a co se s ním pak děje (myslíte, že to někdo recykluje?). V obchodě mi zabalili každou přiblblou koblihu separé (asi aby se nenakazily ještě sami od sebe - taková koblihová karanténa:)). Opravdu nechápu proč celý chleba může na pultě ležet nezabalený a rozpůlený ne. Proč rohlíky a housky můžete brát nebalené a koblihy ne.
Mimochodem v lese rostou houby jen tak, na stromech ovoce jen tak, a dokonce zelenina v té nečisté zemi. ZABALTE TO NĚKDO!!!
Na toto rozhodnutí jsem čekal léta, děkuji mimisterstvu zdravotnictví, těším se na vaše další  vyhlášky. Vy nás určitě vyvedete z toho marastu a špíny do světa čistoty a hygieny. Zabalme planetu do igelitu a zabraňme vesmírné infekci v její promyšlené invazi!!!
0/0
26.9.2002 10:44

Tomáš (tomas9999@centrum.cz)

Pokud to balí ženy z Ukrajiny, což je nejlevnější pracovní síla...
... která je ještě levnější bez návštěvy doktora a vystavování zdravotního průkazu, tak myslím, že ty bacily z jejich rukou se v tom igelitu budou docela dobře množit.
Zní to hrozně, ale vlastně je to forma skrytého očkování :-).  NO TO BYL VTIP, ALE KDO MYSLÍTE, ŽE CHYSTÁ BAGETY, SENDVIČE A POLOTOVARY?
 
0/0
26.9.2002 10:38

Tygr

Re: Pokud to balí ženy z Ukrajiny, což je nejlevnější pracovní síla...
Malinko to "opepřím": svého času jsem byl jako student na brigádě v mlékárnách. Tam výčkovali jogurty pracovníci romského původu či lidé převážně se základním vzděláním. Jeden z nich se bavil tím, že nejprve do jogurtu v kelímku plivl a pak zavíčkoval. Takže spotřebitelé vůbec nemají představu, co kupují .... Vyhláška/nevyhláška
0/0
26.9.2002 11:56

Dali

Re: Re: Pokud to balí ženy z Ukrajiny, což je nejlevnější pracovní síla...
"Svého času" se to možná dělo. Pokud je tomu tak i dnes, tak ta mlékarna (jestli už dávno nezkrachovala) dlouho nevydrží. Bude to ale škoda její způsobená neschopností managementu. A dobře jí tak.
0/0
8.10.2002 8:20

Franta7

Zaasranááá ČSSD, KDU a hlavně US !!!
předseda poslaneckého klubu Unie svobody Karel Kühnl. Ve své odpovědi vyhlášku podpořil a zároveň s ní nesouhlasil. .
100% sterilita, lidi vůbec nepřijdou do stykus mikrobem - a pak se dívíte že spousta lidí má alergie, astma.... jejich organismus který nikdy mikróba neviděl a nevytvořil si obraný systém pak snadno zkolabuje.
0/0
26.9.2002 10:25

saldo

Achleba a koblihy
Tak zase bouře ve sklenici vody. Tentokrát do jisté míry oprávněná. Že někdo neviděl přebírat ženské rukama pečivo deset let svědčí o tom, že má vadný zrak. Děje se to bohužel denně a "klientela" se rekrutuje především z žen zralého věku a důchodců bez ohledu na pohlaví. Ten chce čerstvý kousek (fakt se to v těch košatinách míchá!!!), ta zase tvrdý exemplář kvůli zažívacím potížím. Že by si ovšem přitom pomohli igelitovým pytlíkem, většinou nehrozí. A opravdu netoužím pojídat rohlíky, které před tím kontaminoval nemytý člověk. Na druhé straně ovšem je fakt, že zabalit čerstvý půlený chléb nebo koblihy do neprodyšného igelitu je taky kravina, protože to zvlhne a změní vzhled, chuť i ostatní senzorické vlastnosti. Nabízí se papír, který dýchá, nebo igelitové obaly s jemnou perforací. Tak uvidíme, jak to dopadne.
0/0
26.9.2002 10:19

xaver

zase nějaká píča s fóbií z bakterií dostala prostor, jinak na tento duševní problém existuje diagnoza, ti SOCANI opravdu už neví co roupama...
0/0
26.9.2002 10:10

R.H.U.M.M.

Nic nového pod sluncem !
Není se vlastně čemu divit. Stejně jako blb zůstane blbem, pitomec pitomcem a vůl volem, stejně tak socan zůstane socanem. Co jsme si (někteří) zvolili, to tam všichni máme!  Možná by dotyčné paní socialistické doktorce prospělo, kdyby tam i ona občas něco měla. Možná by přišla na jiné myšlenky i nápady. 
0/0
26.9.2002 10:10

Millius

Zanedbaný sex, to je ono ! Paní doktorka HO tam zkrátka potřebuje. Až ji konečně někdo sbalí, bude po problémech s balením čehokoliv včetně chleba a koblih. Snad to není taková almara jako Volfová .....
0/0
26.9.2002 15:27

Karel

čerstvé pečivo
Myslím, že je pouze moje věc, jestli se pose..  z teplého chleba nebo ochmatané koblihy. Zakažme jíst grilovaná kuřata a vejce, bývá v nich salmoneloza.
A vůbec, zakažme dejchat. ve vzduchu je mnoho bacilů .....
0/0
26.9.2002 10:09

no comment

...
myslím si že tato vyhláška omezuje moje právo občana svobobně se rozhodnout o tom jestli si chce koupit ošahanej chleba nebo ne a je tedy proti principu demokracie a měl by se jím zabývat ústavní soud a zrušit ji
0/0
26.9.2002 10:08

R.H.U.M.M.

Nic nového pod sluncem !
0/0
26.9.2002 10:05

Beda

Debilove s igelitem
Jinak to nelze nazvat, omlouvam se. Stiznosti vsak muzete zasilat na lamparnu na ministervu umirani. mzcr@mzcr.cz, pripadne na jmeno.prijmeni@mzcr.cz
0/0
26.9.2002 10:01

Filip

Chleba
Tak za prve, vy rozumbradove: chleba se nemusi balit jen do igelitovych sacku (alespon tady ve Finsky ne). Tady se chleba da koupit 1) JESTE TEPLY 2) KRUPAVY 3) BALENY DO PAPIROVEHO SACKU SHORA NEZAVRENEHO, TAKZE MUZE KRASNE DYCHAT. A pocit, ze na muj chleba predtim nechmatalo nejake prase, ktere se predtim skrabalo na prdeli nebo na koulich je nadherny. Takze, reseni EXISTUJE! Hlavne tady proboha nerozvijejte paranoidni teorie o zlem spiknuti EU proti nam ubohym cechum. Jak rikam, jde tady predevsim o tu prdel a ty koule.
0/0
26.9.2002 9:57

no comment

Re: Chleba
pane chytry, tady nejde o ty koule ani o tu prdel, tady u nas, v cechach a na morave, v normalnim obchode, kdyz jste chtel cvtrku chleba, tak jste pozadal prodavacku, ta chleba rozkrojila a zbytek polozila do regalu. Kdo si chtel vzit ty zbyle ctvrky tak si je vzal. No a pak se tady prodava chleba baleny, pro ty co si jej proste chteji koupit z nejakeho duvodu. Ono jde o to, ze tady v cechach a na morave nepotrebujem vyhlasku, ze se nuz musi drzet v prave ruce a vidlicka v leve, ze po sobe splchneme zachod, mozna ve Finsku to lidi nenapadne ale tady se vetsina lidi chova normalne, az na par vyjimek ale ty sedi v parlamentu a maji spoustu poradcu a tak by taky zadnou vyhlasku potrebovat nemuseli.
0/0
26.9.2002 10:27

Franta7

Re: Chleba
Jenomže papír je dražší než igelitovej pytlík. Takže pekaři budou balit chleba do igeliťáku. A já až přidu do pekárny večer tak budu jíst zapařenej chleba. Jo kdyby v té vyhlášce bylo že to musí prodávat v papírovým pitlíku tak to beru. Jinak věřim lidem že neošahávaji chleba a pokud se stane že ano tak, že maji ruce čisté.
0/0
26.9.2002 10:38

GhorX

Další projev nekonečné tuposti
Nejvíc mě dostala její argumentace. To, že o tom nevíme, neznamená, že se to něděje, tak to raděj zakážem. Horký / teplý chléb musí vychladnout na vzduchu, jinak se vlhkost sráží v něm, což výrazně zkrátí jeho trvanlivost a zcela změní chuť (k horšímu), pokud vím. Po upečení jde nejméně o několik hodin, kdy musí "dýchat". Takže sbohem ještě teplému chlebu (pekárna před zabalením počká), nebo sbohem chutnému chlebu. Jistě, na mnoha místech funguje pultový prodej pečiva, ale na mnoha místech ne, například ve většině malých samoobsluh. Mimochodem, myslela ta husa taky na to, co se bude dít s těmi obaly ? Jak to zatíží prostředí ? Naposledy jsem viděl vybírat někoho pečivo holou rukou snad před deseti lety. S tou vypatlanou "lékařkou" bych chtěl strávit pár minut o samotě, protože podle mě jí absolutně nešlo o něčí zdraví, spíš dostala hezky zaplaceno od nějakého výrobce obalů. Teď už jenom musíme doufat, že nedostane úplatek od nějakého výrobce dezinfekce, jinak budeme kupovat pečivo namočené v jódu.
0/0
26.9.2002 9:50

Bogan

Re: Další projev nekonečné tuposti
Čtu příspěvky a dost se bavím. Obaly  co s nima -no vážený pane, já zase vidím, že každy kdo koupí rohlíky nebo chleba si je stejně do toho kritizovaného pytlíku dá. Vybírat pečivo holou rukou, že jste neviděl - no tak to teda nevím kde nakupujete. Já jsem viděl zase bezdomovce jak v klidu přehrabuje celou hromadu. Jinak si myslím, že jde v podstatě jen o to, aby  v prodejně byla jedna síla a ta ti kritizované koblihy vzala kleštěma a hodila Vám je do pytliku, s kterým pak stejně pojedete třeba dvě hodiny domů. No jest-li je tohle problém, který hejba v současnosti světem, pak ať se teda rozlejvá mléko do banďasek, je krájené máslo a kyselý vokurky ať se tahaj z kádě, kde si už Kája Mařík myl ruce.ˇPak ovšem navrhuje taky zahodit mýdlo, prášky na praní a v neposlední řadě prezervativy (čertví co všechno v gumě zvlhne a ztratí tvar)
S úctou Bogan
0/0
26.9.2002 10:06

hel

Re: Další projev nekonečné tuposti
Je hrozně levný být sprostý na někoho absolutně bez znalosti věci - a to platí i k autorům ostatních příspěvků. Vyhláška nenařizuje balení pečiva šmahem. Vy všichni máte přístup na internet, ale nikoho nenapadlo si tu vyhlášku - jedná se o dva odstavce - přečíst. Nepůlený chleba, housky, rohlíky, celozrnné pečivo, bagety, loupáky a další se bude dál prodávat stejně. Jen plněné nebo polévané pečivo, půlený chleba má být prodáván buď balený NEBO u obslužného pultu. A to neznamená rozblemtané koblihy, ale o trochu víc práce pro prodejce! A ještě něco - pořád se to tu melduje dokolečka - znění vyhlášky a informace přežvýkaná novinářem - to jsou dva jiné světy!
0/0
26.9.2002 10:09

GhorX

Re: Re: Další projev nekonečné tuposti
Velevážený moralisto, v polovině sámošek není na pultový prodej místo. Aby obchodníci ušetřili čas a peníze, bude se ještě teplý chleba futrovat hezky do igelitu. Jde o naprosto zbytečnou vyhlášku, směřující k buzeraci a zhoršení kvality.
0/0
26.9.2002 11:20

Saša

Zase někdo ví, co je pro mne nejlepší.
A nebude dlouho trvat a někdo bude vědět i to, co smím číst a co ne, jaký mám mít účes a jak se mám oblékat, i která škola bude nejlepší pro mé děti.
 Pozor na plíživý návrat totality
0/0
26.9.2002 9:44

Zdenek

dejte nekomu moc a nebudete se stacit divit
Myslim, pani Schmidtová zije asi v trochu jinem (igelitovem) svete. Abychom nahodou nedosli do stavu, kdy budem balit kazde zrnicko maku zvlast do igelitu. Vysledkem vseho jsou nanejvys dalsi tuny odpadu, se kteryma se budemem muset potykat a kteryma si zamorime prostredi. To je ale asi vic hygienicke, ze? Jeji srovnani s pomalou jizdou v obcich je naprost zcestne, protoze narozdil od zdravotnich potizich z nebaleneho chleba se nehodami z vysoke rychlosti v obcich uz nekdo nekdy zabyval a neni to tedy zadna hypoteza. Navic mi prijde prast jak uhod, jestli si koupim "opatlanou" pulku chleba nebo chleba cely. A dale si myslim, ze dotycna pani asi jeste nikdy nebyla pri prevozu peciva z pekarny do prodejny. Predstava chlapika prepravce, ktery preklada rohlicky klestickama do cerstve vydrhnute prepravky, mi prijde legracni.
0/0
26.9.2002 9:43

Alfons

Děti v igelitu
Vážení a milí, navrhuji vytvořit a poslat paní doktorce peitici. Jak jistě všichni víte, je kupříkladu i porod značně nehygienickou záležitostí. S ohledem na úctyhodnou péči o zdraví lidu nechť petice pléduje na nabalení jak rodičky, tak narozeného dítěte do odolné igelitové fólie. To by výrazně přispělo ke zvýšení hygieny při této radostné události. Co vy na to?
0/0
26.9.2002 9:38

no comment

...
co kdyby redakce idnes pozvala pani doktorku do redakce na online rozhovor, treba ma jeste vic takovych genialnich napadu
0/0
26.9.2002 9:37

hel

Zásah do osobních práv?
Na rozdíl od pana Langra já považuji za zásah do osobního práva, když jsem nyní nucena koupit si koblihu poprskanou a často i ohmatanou zákazníky. Místo spílání legislativcům bych se zeptala obchodníků - je opravdu tak nepřekonatelně složité, aby mi krásně pocukrovanou koblihu prodavačka za pultem vložila do sáčku? Asi ano, to by museli přijmout ještě jednu prodavačku a obrovským obchodním řetězcům by nedejbože klesl zisk!
0/0
26.9.2002 9:34

http://extra.kvalitne.cz

Re: Zásah do osobních práv?
Nevidím důvod, proč by nemohl být stanoven minimální procentuální podíl, který musí být balen. Lidé by si pak mohli sami vybrat, jestli chtějí dražší, hygienickou, bezchuťovou a nevoňavou koblihu, nebo levnější a krásně voňavou, byť drobátko ošahanou. Nikdo nemá právo brát možnost volby!!!
0/0
26.9.2002 9:41

pecka2

Re: Zásah do osobních práv?
A poprskaná a ohmatané rohlíky Vám nevadí? Proč ty se můžou prodávat volně a koblihy ne? Nehledě na to, že lidi se stejně nejvíce přehrabují v rohlíkách, které jsou nasypané v koši a ne v koblihách, které jsou vyrovnané na přepravkách a můžou si je vybrat očima a ne je ošahávat. A k těm obchodníkům - nevím jak vy, ale já neběhám každý den pro pečivo do supermarketu (pro které by opravdu neměl být problém pultový prodej), ale v malé samoobsluze ve které opravdu není místo pro další obslužný pult a pro další pracovní sílu mám dojem také ne.
0/0
26.9.2002 12:58

medulka

Balit?Nikdy!!!
No to je hrůza, myslím si že balení pečiva je výmysl proto,aby měli milí drazí politici zase na 14 dnů zase co dělat!To snad nemyslí vážně!S baleným pečivem jsem se setkala v Chorvatsku a můžu říct, že se to nedalo jíst. Bylo to ještě víc gumové, než kdyby to v tom obchodě měli víc než měsíc!!!
0/0
26.9.2002 9:33

http://extra.kvalitne.cz

Není možné zdražovat nejlevnější potraviny!!!
Takovéhle opatření postihne pouze tu nejchudší vrstvu obyvatel, zato ti boháči si kousek chleba nekoupí, ani kdyby byl balen ve vakuové fólii...
0/0
26.9.2002 9:29

no comment

to je kráva
ta pani doktorka se určitě při milování balí do igelitu aby se náhodou neušpinila
0/0
26.9.2002 9:27

Brňák

Re: to je kráva
Ta paní doktorka by nejspíš potřebovala pořádně "do čárky", aby přišla na jiný myšlenky a nevymýšlela kraviny.
0/0
26.9.2002 10:04

martan

balení?
Co se týče koblih, tak tam je to jasný. Volně loženou si koupím rád, i když mi často sladká náplň po zakounutí zpravidla vyteče zpět dírou na gatě. Balenou koblihu si zásadně nekupuju, protože má rozteklej cukr a nedá se ani vzít do ruky, jak je slizká. Rohlíky budou balený po jednom? To snad ne....Čtvrtka chleba, předem připravená v igelitu, se dá pochopit, ale když si ji neovoním (tím nemyslím utřít do ní nudli, ale vzít chleba igelitem do ruky a pouze natáhnout vůni:-)), tak bych s kupem taky váhal.
0/0
26.9.2002 9:27

Belmondo

Máme se ještě na co těšit !
 Vážení přátelé ! Tato zhovadilá krávovina vymyšlená jednou z matrací soudruha Špidly je jen názorná ukázka toho, co ještě můžeme v budoucnu očekávat. Pěkné vyhlídky, že ? Přiznejte se ! Kdo z vás ty blby volil ??!
0/0
26.9.2002 9:23

R.Zbk

V cizině jen balené pečivo?
Ti, co tvrdí, že v zahraničí, myšleno v západní Evropě, v samoobsluhách nemají samoobslužné nebalené pečivo, tam snad nikdy nebyli, anebo nenavštěvovali velké potravinové domy. Vždyť vybrat si sám pečivo, které chci, je již po mnoho let moje právo, tak jako je mé právo takové pečivo nebrat. Ani v Německu, ani v Rakousku, ani v Belgii, natož v Polsku a Maďarsku, mne nikdo nenutil kupovat zapařené pečivo!
0/0
26.9.2002 9:21

Honza

Re: V cizině jen balené pečivo?
Pravidelně jezdím do Německa a žádné povinné balení chleba, pečiva, nebo koblih tam není !! Vše je čerstvé, voňavé,křupavé, upravené a hlavně nebalené. Navrhuji balené pečivo nekupovat tak dlouho, dokud jeho výrobci nedonutí vládu tento nesmysl zrušit. 
VYHLASME BALENÉMU PEČIVU BOJKOT !!
0/0
26.9.2002 9:42

Inkvizotor

Tady mnozí zastánci
absolutní hygieny možná nechápou, že nejde jen o to, zda tam budou koblihy v balíčku v celofánu či igelitu, ale jde i o to, kolik kusů si právě chci koupit.
Chci si třeba koupit pouze dva kousky koblih, protože prostě nemohu sníst více, případně to mám pouze jako zákusek. Každý obchod ovšem zejména s ohledem na cenu balicích prostředků asi zabalí ty koblihy po 6 kusech ( vejdou se na tácek ). Takže si je nekoupím. Co bych dělal s těmi čtyřmi kusy??
A jistě nebudu sám. Klesne odbyt, zastaví se výroba ( nebo omezí ) a tak zásluhou Unie budeme zase o jeden druh jídla chudší.
Ta podřízenost Unii dotažena ad absurdum - to prostě není dobře.
0/0
26.9.2002 9:15

mirecek

Re: Tady mnozí zastánci
tak moment, nevim, co se tu ohanite Unii, tohle nam Unie nenarizuje a ani takova vyhlaska tam neni, nebyl jste s nad nekdy posledni dobou za hranicema? Ja procestoval cely prazdniny a na 100pro vas muzu ujistit, ze ve Spanelsku, Francii, Agnlii, Belgii a Nemecku, vsude si lze v poho koupit volne lezici koblizku s cokoladou :-))
0/0
26.9.2002 11:11

Inkvizitor

Re: Re: Tady mnozí zastánci
Takže naše podlézavost ...
0/0
26.9.2002 14:36

eno

Balené pečivo !!
Je vidět, že úředníci nemají co na práci a vymýšlejí vymyšlené. Úplně by stačilo nařídit pultový prodej a vkládání pečiva do papírových sáčků s průhledem (např. Carefour). V podstatě za nehygienické prostředí můžou naše slavné hypermarkety, které levné pečivo nasypou na hromadu do kontejnerů, nejlépe dva druhy za sebe tak, abych se pro ten druhý musel naklánět přes ten první, protože nejsou ochotni platit prodavače navíc a pultový prodej by jim zabíral místo. A na druhou stranu, zamyslela se paní doktorka nad tím, že v České republice neexistuje v podstatě žádná politika co se týká recyklace obalů a že touto vyhláškou naprosto jedinečným způsobem vrátila kolo dějin zpět. Např. koblihy - papírový tácek plus igelitová folie nebo umělohmotná vanička s víkem. Jsem zvědav, co budeme dýchat u spaloven za vzduch. A pokud pracuje ta dáma na ministerstvu zdravotnictví, je počínání paní doktorky snad i trestné.
0/0
26.9.2002 9:10

jarda

blbec
Dejte blbci moc a vymyslí papír, formulář nebo blbou vyhlášku......
0/0
26.9.2002 9:10

jara

Jak to dopadlo s jablkama?
Nevite, jak dopadla v EU vyhlaska o tom, ze jablka musi mit urcity prumer a definovany tvar? To by me zajimalo, jak ty chudaky strom "nastavi" aby rostli jabka podle vyhlasky.
0/0
26.9.2002 9:05

Standa

MHD a zdravi
A co zakazat jezdeni MHD? Tam je prece idealni prostredi pro sireni kapenkove infekce. Kdyz budu jezdit sam v aute, tak jsem pred infekci chranenej...
0/0
26.9.2002 8:40

vlczaak

Re: MHD a zdravi
ja jsem pro :o) a nebude se uz chodit do ordinace k lekari, ale lekar bude chodit k pacientovi, protoze neznam lepsi prostredi, kde chytit nemoc, kterou jeste nemam, nez je pobyt v plne cekarne plne nemocnych lidi :o) ta ministryne je trosku ujeta... "sice si nikdo nestezoval, ale to nezname, ze se nikdo nenakazil...", takze na zaklade teto spekulace vyda vyhlasku. a jeste si mysli, ze se lidem zavdeci...
0/0
26.9.2002 8:44

vlczaak

vseho moc skodi...
nez prisla ta pitoma vyhlaska, tak se prodaval chleba jak cerstvy, puleny (ctvrtky), tak baleny, krajeny, stejne tak ostatni pecivo a kazdy si mohl vybrat. kultura se v obchodech mnohem zlepsila a je bezne, ze se chleba zkousi pres sacek/papir a nikoli holyma rukama. a ted? bud si koupim cely bochnik, ktery ma trvanlivost 1 den (pri trose dobre vule 2) a nebo krajeny baleny (opet trvanlivost 1 den). to je vyber...
0/0
26.9.2002 8:37

Tomas

proc
se vsichni tak vzrusujete, proste balene pecivo nekupujte, dejte si ho vydat pres pult a je to.......
0/0
26.9.2002 8:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.