Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mečiar dostal od Schustera šanci

Vítěz slovenských voleb HZDS může do pátku jednat o nové vládě. Prezident Rudolf Schuster vyhověl Vladimíru Mečiarovi a vyčká s rozhodnutím, koho pověří sestavením kabinetu. HZDS chce oslovit všechny strany úspešné ve volbách s výjimkou komunistů. Pravice jednání s Mečiarem odmítá. Pod vedením premiéra Mikuláše Dzurindy se domluvila na vytvoření vládní koalice s většinou 78 ze 150 křesel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bláža

Valdko, jdi už papat halušky...
stbáku jeden...
0/0
24.9.2002 11:43

Galuska

Nový den
Gratuluji slovenským voličům, že se konečně probudili!
Kdy se konečně probudí i u nás v Česku, to je zatím ve hvězdách...
0/0
24.9.2002 6:17

Míra Macek

Štípni se do tváře, máš-li nějakou
Až se ty loulo probereš ty, vyhraje u nás volby KSČM! Nazdar!
0/0
27.9.2002 13:44

Stano z Mnichova

Dufam ze ten pako skoncil ...
Snad najvacsia brzda Slovenska dostala konecne co jej patri. A ze uz nikdy nebude svojim psychopatyckym spravanim kazit vsetko pokrokove co sa tyka Slovenska. Oklamal Slovakov rozdelenim Ceskoslovenska (referendum), pomahal rozkradnutiu fungujucich podnikov (napr. VSZ KE), terorizoval prezidenta (unos M. Kovaca ml.) a nikto z EU a NATO sa s nim nechce bavit (spravy po volbach na Euronews) a.t.d. - P O C H O V A J T E H O, lebo sa pochovate sami !!! Zdravim vsetkych z Mnichova
0/0
23.9.2002 22:38

Stano z Mnichova

Dufam ze ten pako skoncil ...
Snad najvacsia brzda Slovenska dostala konecne co jej parti. A ze uz nikdy nebude svojim psychopatyckym spravanim kazit vsetko pokrokove co sa tyka Slovenska. Oklamal Slovakov rozdelenim Ceskoslovenska (referendum), pomahal rozkradnutiu fungujucich podnikov (napr. VSZ KE), terorizoval prezidenta (unos M. Kovaca ml.) a nikto z EU a NATO sa s nim nechce bavit (spravy po volbach na Euronews) a.t.d. - P O C H O V A J T E H O, lebo sa pochovate sami !!! Zdravim vsetkych z Mnichova
0/0
23.9.2002 22:37

Laco

HZDS
Ahojte ludia v CR aj vsade inde na svete, ktori ovladate tento jazyk.Co sa tyka p.Meciara a jeho strany, myslim, ze je to vcelku fair, ze vitaz volieb by mal byt povereny zostavenim vlady.A na to by mali byt prisposobene ako zakony, tak aj legislativa.Pan prezident by nemal hazardovat so svojimi vyrokmi, ale ved v nasej politike je mozne vsetko.Napr. ze pred 4 rokmi sa dalo zopar stran dohromady len kvoli tomu, ze mali spolocnu jednu vec-aby viac nebol p.Meciar a jeho kabinet pri moci.Nic ine.A co spravili za tie 4 roky?Nie, aby Slovensko aspon udrzali na tej urovni, aka bola, ale este viac sme sa dostali do prepadliska socialnej krizy. Nevravim, aby sme nemali zmenu, ale zmenu k lepsiemu! Tato tema je na dlhu debatu a politika je vec spinava, a rad si precitam a odpoviem na Vase komentare.S pozdravom Ladislav Gaspar.
0/0
23.9.2002 22:29

GhorX

Re: HZDS
Ehm - jestli se Vám zdá Mečiar a HZDS lepším řešením problémů SR, tak by mě zajímalo, proč politici mimo SR, když o něm mluví, jej považují za člověka, jehož případná účast na vládě znemožní přijetí do NATO i EU. Politici, kteří ho poznali osobně, o něm neradi mluví před novináři. Proč, když se u nás řekne "Mečiar", většina lidí si vybaví obrázek agresivního egoistického hlupáka a dlouhou řadu skandálů. Já myslím, že lepší, než vláda HZDS, by bylo snad kromě slovenských komančů cokoliv. Mějte si svého Vlada, ale pak se nedivte, že budete celému světu za kašpárky. Dál, Váš prezident má - pokud vím - právo pověřit sestavením vlády kohokoliv. Kohopak asi unesl Mečiar Schusterovi, aby ho donutil umožnit Mečiarovi sestavení vlády... ?
0/0
23.9.2002 23:12

Stano z Mnichova

Re: Re: HZDS
Mas pravdu kamarade. Meciar je psychopat, je to tragedia slovenskeho naroda. Treba ho pochovat, lebo sa pochovame sami. V Nemeckej TV a na Euronews ho hodnotili v komentaroch okolo volieb ako "porusovatela ludskych prav" a "...nikto z EU a z NATO nieje ochotny s nim jednat..." Ak by vladol tak Slovensko je totalne v prdeli - izolacia (ziadne medzinarodne istoty pre investicie (NATO) = ziadne medzinarodne obchody = chudoba). Dobre rano vsetkym co ho volili !
0/0
23.9.2002 23:42

Galuska

Re: HZDS
Laco, z tvojeho příspěvku vyplývá, že p.Mečiar nestačíl něco chválabohu stihnout - totiž přizpůsobit si další zákony ve svůj prospěch. Jinak - ty by jsi dal opět šanci darebákovi jeho formátu?
0/0
24.9.2002 6:05

Vtipálek

SK ???
Zvláštní, před nedávnem na Dzurindu všichni nadávali a teď, když dosáhl "úžasného výsledku" !!! 15,09 procenta ve volbách mu všichni Slováci provolávají slávu  Já ten státeček a jeho obyvatele asi nikdy nepochopím...   GO CZECH    
0/0
23.9.2002 21:58

cjv

Re: SK ???
No neviem, sam zijem v Cechach, ale buduca slovenska vlada by mohla byt podstatne stabilnejsia ako lavo-prava koalicia teraz v Cechach. Sice bude mat iba 3 hlasy navyse, ale zato celistve pravicove, cize je tam podstatne mensie riziko ludi typu Marvanova...
0/0
24.9.2002 16:00

peter2001

Re: SK ???
Hlavne, ze pochopis 19% KSC v Cechach ;-))
0/0
25.9.2002 16:12

zienka

Vlada...
Myslim, ze vlada, ktora nastupi bude pod obrovskym natlakom verejnosti, ako aj inych statov... Nechcem, aby bol predsedom Meciar, ale ani Dzurinda. Ale vzdy lepsie Dzurinda ako Meciar. Ani Rusko sa mi nepaci, najradsej by som ich vsetkych povyhadzovala. Ale mozno je dobre, ze SDKU dostalo tolko hlasov..., aj ked ma to riadne prekvapilo, no maju sancu dokoncit, co zacali. Len dufam, ze im dojde, ze by to mali robit poriadne a trochu pozdvihnut nas stat. Bratia Cesi, dufam, ze nas EU opat spoji, je mi za Vami smutno!!!
0/0
23.9.2002 19:28

Vasek Hanus

Re: Vlada...
Mila zienka, podle tveho nostalgickeho postoje soudim, ze jsi patrne ceskeho puvodu. Pouze tak si umim vysvetlit tvuj palicate nostalgicky vzlyky za byvalou federaci. Ano, je i tady v cechach a na morave hrstka lidi ktera se o slovensko zajima, ale muzu garantovat ze vetsina (i kdyz mozna ne prilis vyrazna) ma ke slovensku nadale paternalisticky vztah. A nebo abych se poopravil z byvaleho paternalistickeho pomalu prerusta k prehlizivemu az revnivemu. Cozpak jsi si neprecetla vsechny prispevky nad tim tvym i pod nim? Nazor treba takoveho "Vtipalka" neni opravdu ojedinely. Slovensko to musi uhrat samo! A za sebe! Ano v obou statech se vyskytuji relativne velike skupiny ktere jsou sobe pratelsky naklonene. Tyto by se meli na sebe vice orientovat. Ve vztazich mezi obema narody prestat pausalizovat. Vzajemna naklonost se rozhodne netyka vsech obcanu prurezove.
0/0
24.9.2002 10:01

Jiří

Češi a Slováci patří k sobě
Milý ujo! Hluboce se mýlíš. Hodně Čechů a hlavně Moravanů především ze střední a starší generace nedá na federaci dopustit. Slováky vždy považovali za hrdý a svébytný národ, kterého si vážili a jezdili na Slovensko rádi. Brali tuto část společného státu ze svou. Ale ne jako vlastníci, ale jako hrdí bráchové. Co se ve dvaadevadesátém stalo bylo, je a bude pro mnoho vlastenců na obou stranách Moravy velkým trauma. Vrátit se to ale asi nedá. Snad jenom nějaká válka. Ale tu si nikdo nepřeje. Jak si Slováci zvolili je jejich věc. U nás už poněkolikáté pravice ostrouhala a jenom díky kšeftům se US dostala do vlády. Proti Dzurindovi nic nemám. Naopak. Se Zemanem pozvedli česko-slovenské vztahy na takovou úroveň, jaká nikdy nebyla.
0/0
27.9.2002 13:59

Konrad Ben

Pohraniční režim na česko-slovenské hranici
Představitelé ČR chtějí udělati zase jeden experiment - chtějí uzavřít hranici se SR. Bojí se snad Česko imigrace slovenských Cikánů? Nebo je snad Slovensko nepřátelský stát? více se dovíte zde: http://sweb.cz/konrad.ben/hranica.htm
0/0
23.9.2002 19:06

zienka

Re: Pohraniční režim na česko-slovenské hranici
to je dobre, ze na to upozornujes...je to hrozne. Ked to tak bude pokracovat dalej, tak asi zorganizujem nejaky strajk. Chcem este podotknut, ze nie je pravda, za sa Slovaci chceli odtrhnut. Mozno niektori, ale pre vacsinu to bolo prekvapenie tak ako pre Vas...takze, ked Vam niekto povedal, ze my  sme to chceli, tak to nie je pravda!!! Aj ked s minimalnymi skusenostami vlastnej statnosti sme to mozno potrebovali...nieco sa naucime. Starat sa sami o seba.
0/0
23.9.2002 19:39

Jiří

Stálo to za to?
Proboha! Co to je za argument?! To stálo za tohle likvidovat dílo Masaryka a Štefánika?!
0/0
27.9.2002 14:02

GhorX

Re: Pohraniční režim na česko-slovenské hranici
Já bych neříkal "chtějí uzavřít". Spíš bych řekl "jsou povinni zajistit normální" hranici se SR, alespoň podle současných pravidel v EU. Kdyby část Slováků pořád dokola nevolila "inteligenta" Mečiara, mohlo by SR do EU naráz s námi a tyhle diskuze by nebyly. Imigrace cikánů se nebojím - pokud by byly hranice volné, nemám strach, že by se zastavili u nás. Ti naši tady rozhodně dlouho nezůstanou, tím jsem si jist.
0/0
23.9.2002 21:19

Mac

Zajimava matematika
... HZDS Vladimíra Mečiara získalo 19,5 procenta hlasů, Slovenská demokratická a křesťanská unie (SDKU) premiéra Mikuláše Dzurindy 15,09 procenta .... ... Překvapením voleb bylo druhé místo Slovenské demokratické a křesťanské unie premiéra Mikuláše Dzurindy. Tato strana získala o necelá čtyři procenta méně než HZDS. Jestli pocitam spravne tak 19.5 - 15.09 je 4.41. At na to koukam, jak na to koukam tak se mi zda, ze to je vice nez 4% a ne, jak se v clanku pise, necela 4 procenta...
0/0
23.9.2002 18:21

Dan

První pokus má Vlado M.
Teď bylo v rádiu,že Mečiar bude sestavovat vládu jako první,co když se mu to povede - ani bych se nedivil.
0/0
23.9.2002 15:56

clovek1

Re: První pokus má Vlado M.
4 pravicove strany, ktore hodlaju vytvorit novu koaliciu na 100% s Meciarom do koalicie nepojdu. a Oni maju 78 poslancov. Takze je vylucene, aby sa mu to podarilo. Je to iba pokus prezidenta Sustera byt "nestranicky" a zapacit sa HZDS a jeho volicom, pripadne ludom(podnikatelom), co za HZDS stoja. Koalicu s KSS vylucilo samotne HZDS (aj ked ti uz toho navraveli ...) a Smer vylucuje ucast Meciara vo vlade. Tkaze nema s kym tu koaliciu uzavriet. Je to iba natahovanie casu, ale iba o tyzden, takze to asi velmi nevadi ani 4 pravdepodobnym koalicnym stranam ...
0/0
23.9.2002 18:38

Jánošík

Ten titulek by měl správně znít:
Část slovenské pravice se domluvila na koalici a nikoliv před volbami, ale až po volbách. Volby na Sovensku vyhrála pravicová strana HZDS, v jejímž čele je pan Mečiar. Ten by měl sestavovat vládu a mělo by být výsledkem dalších jednání, jak se mu to podaří. Ti ostatní by měli přijít na řadu, až se to Mečiarovi nepodaří. Jejich koalice nevznikla před volbami, ale až po volbách a oni je nevyhráli. Je úžasné, jak se "demokratický" svět vměšuje do voleb na Slovensku a dopředu určuje, kdo by to měl být, kdo vyhraje a je úžasné, jak připosraní čecháččci lezou zase někomu do prdele. Dříve to byl Sovětský svaz a dnes ... je mi z Vás na blití...
0/0
23.9.2002 15:41

Jurrho

Re: Ten titulek by měl správně znít:
Mně z Vás taky.
0/0
23.9.2002 15:55

Jánošík

Re: Re: Ten titulek by měl správně znít:
napsal jsem jen fakta a jeden svůj pocit
0/0
23.9.2002 16:11

Mary

Re: Re: Ten titulek by měl správně znít:
HZDS nie je pravicova, ale lavicova strana . A vzdy bola
0/0
23.9.2002 16:45

Pavel

Re: Re: Re: Ten titulek by měl správně znít:
HZDS je fasizujici stejne jako ODS. Tedy spise levicove populisticke...
0/0
23.9.2002 17:23

Iva

Re: Re: Re: Ten titulek by měl správně znít:
HZDS je pravicová strana s levicovou rétorikou.Když někdo programově vytváří vrstvu hodně bohatých a na druhé straně hodně chudých lidí a hrdě se k tomu hlásí nemůže být přece orientovaný levicově.
0/0
23.9.2002 17:40

Ivo

Re: Ten titulek by měl správně znít:
Juro, je snad jasné, že po volbách nejedná jen někdo, zatímco ostatní čekají. V. Mečiar také asi bude leccos zkoušet, zároveň je však blízko ustavení obměněné koalice. Je dobře, že Slováci, stejně jako Češi, vynesli do svého čela demokratičtější síly, zatímco ty zkompromitovanější nechávají zkoušet z trpělivosti v politikém očistci, zvaném opozice. Také v Německu zvítězily síly, jejichž zahraniční politika je lepší, a to nejen pro nás.
0/0
23.9.2002 16:24

zastup

Re: Re: Ten titulek by měl správně znít: - pan IVO
S tema demokratictejsima stranama u nas to myslis vazne? Sundej si klapky a zkus se zajimat o politiku a nemel blbiny podle toho co slysis ve zpravach. Delam do politiky na komunalni urovni a co se vetsinou dozvim o sve osobe je opravdu uchvatne. Pockejte az se dozvite, co potichoucku kuti CSSD a spol. To bude prekvapeni!! Nevim proc se neustale rype do vlady, ktera tady byla pred rokem 1998. Dokazujete si pravdu, ktera je vam po ctyrech letech na dve veci a zavirate oci pred realitou dneska? Zajimejte se spis o to co se delo od roku 1998-02 a co se deje ted. A pak tady moznou budou slusni lidi delat politiku a je jedno jestli zleva nebo zprava.
0/0
23.9.2002 16:59

ip

Re: Ten titulek by měl správně znít:
HZDS nie je pravicova strana hlavne preto, ze to nie je strana ale mafia, spolok najhorsich zlocincov posobiacich v strednej Europe. Je ostudou SR, ze su tito ludia na slobode a este vacsou to, ze 20 percent naprosto dementnych obyvatelov ich kludne toleruje.
0/0
23.9.2002 17:44

bara

Re: Ten titulek by měl správně znít:
To nam z tebe taky. A kdyz uz jsme u Sovetskeho svazu a nevmesovani, jiste podle tebe bylo taky spravne, ze se do toho zapad v 68 nevmesoval, co? Podle me je tohle 'vmesovani' ukazkou toho, ze jim na demokracii zalezi vic nez kdy driv.
0/0
23.9.2002 20:07

Georg

Quo vadis, Slovensko?
Pravice? Jaká je to pravice. V čele je čašník Ďurinda, následovaný prekabátenými revolucionáři z 89, černoprdelníky z KDH, Maďarskými separatisty a novodobými kaziteli vkusu národa z TV Markíza. Slovákům není pomoci, potřebovali by kalibr typu Miloše Zemana. Bojím se o jejich samostatnost. Jejich koruna i sebevědomí se budou dál propadat.
0/0
23.9.2002 15:25

mozesma

Re: Quo vadis, Slovensko?
Si blby? Bol by ti lepsi Meciar, ty kus vola? A fakt jedine co nasa krajina potrebuje je Zeman .... :)    Ty sa radsej boj o to, aby sa vasi hokejisti aspon dostali do finale majstrovstiev sveta. Sebavedomie nam nikdy nechybalo. 
0/0
23.9.2002 18:34

Georg

O 9.-12. místo
Vlez mi na hrb, drotár! Napřesrok vám nepřijede Bondra, Palffy ani Zedník a Lašáka nebudou soupeři jako letos trefovat do výstroje. Zbyde z toho boj o 9.-12. místo.
0/0
27.9.2002 14:09

GhorX

Nepostižitelný Vlado
Stejně bude poslanec, takže ani v tomto volebním období nedojde k prošetření některých jeho činů. A pak už bude pozdě, vše bude promlčeno. No, alespoň bude u moci někdo, kdo má šanci Slovensko někam dovést (někam jinam, než dopr..le). Zdá se, že rozum tentokrát zvítězil, protože i přes některé "divné" strany pravděpodobné vládní koalice je to lepší, než "božský Vlado".
0/0
23.9.2002 14:19

Jirka

Co to je pravice a pravicovost je na politologickou analýzu, nicméně pravděpodobná budoucí slovenská koalice pravicová (ani levicová) není. Jo to slepenec velkomaďarských nacionalistů, ultrakonzervativních křesťanů (skoro by se chtělo říct klerofašistů), primitivních televizních populistů a korupcí prolezlých dzurindovců. Jiná přijatelná alternativa se bohužel asi nenabízela, ale jásat nad těmito pány by se rozhodně memuselo. Slovensko přeju ti snad lepší budoucnost...
0/0
23.9.2002 13:50

Joao

Re:
I kdyby to byla všechno pravda (částečně bohužel asi je), tak je to pořád mnohonásobně lepší než Vlado I. Šílený. Jinak Slovensku přeju vše nej...
0/0
23.9.2002 14:06

Waler

Re:
Jirko, Tak trochu by som asi zmiernil ton... Je pravda, ze tie strany nie su pravicove, je to skor tak stred, trochu frcnuty do prava. SMK rozhodne nie su velkomadarsky nacionalisti, skor regionalna strana zastupujuca 10 % madarsku mensinu na Slovensku, ktora vsak minule volebne obdobie podporila vsetky rozumne zakony a v ziadnom pripade sa nevyznacovala nacionalizmom. O KDH ako o ultrakonzervativcoch alebo klerofasistoch moze hovorit len clovek neznaly veci. Je to normalna konzervativna strana zalozena na krestanskych hodnotach. Nic viac a nic menej. Je spolahliva a drzi dane slovo. SDKU je strana moci, skutocne su v nej ludia poznaceni korupciou, ale na Slovenske pomery to nie je az take zle (v porovnani s HZDS alebo Smerom - v potencialnej rovine, najma vzhladom na lobisticke skupiny okolo nej) ANO je skutocne medialna strana, zalozena majitelom televizie, bez ktorej by nevznikla a neuspela. Ma vsak medzi sebou kvalitnych ludi a celkom proreformny program. Nie je to idealna konstelacia, ale slovenska politicka situacia momentalne nic lepsia nema. Zo vsetkych moznych scenarov je toto najlepsi. Dokonca v porovnani s okolitymi statmi - Cesko, Madarsko, Polsko Rumunsko toto bude najlepsia vlada.
0/0
23.9.2002 15:14

ailame

Re:
Jirko, nic v zlom, ale podobnym stylom sa na Slovensku vyjadruju uz iba privrzlenci HZDS a SNS. Ja viem, ze v kultivovanosti budu musiet slovaci dobiehat cechov este nejaku tu generaciu, ale prave tieto volby dokazali, ze sanca tu je. Zelam lepsiu buducnost nam vsetkym.
0/0
23.9.2002 17:40

Vasek Hanus

Re: Re:
Ja bych spis rekl, ze tato sance tady je diky existenci Jirku, Georga, Vtipalka a pod na zapad od reky Moravy. A prestan se podcenovat. Az tak moc zase dobiehat nemusi.
0/0
24.9.2002 10:24

Jorgito

Blahopřeji Slovensko
, Nezbývá než blahopřát, protože i přes vítězství HZDS vznikne na Slovensku pravicová vláda. Za předpokladu, že tato vláda bude realizovat rozumnou pravicovou politiku, povede Slovensko k prosperitě a je i pravděpodobné, že předběhne stále se zadlužující pseudosociání socialistické Česko.
0/0
23.9.2002 13:50

Karel

Slovensko potřebuje konečně ....
Slovensko potřebuje konečně pořádnou vládu, protože co jsem viděl za svrab a neštovice minulý týden nejen v Bratislavě,ale i venku na vesnicích nemá obdoby.Taková drahota základních potravín je šokem i pro pražáky! Nemluvím dále o možnosti zaměstnání a už ne vůbec o možnosti výběru zaměstnání a seberealizaci.
0/0
23.9.2002 13:14

Aquarius

Do Evropy
I když jsem v Čechách nevolil pravicovou stranu, (ovšem bolševiky ani náhodou), musím říci, že u Slováků to byla naopak jediná možnost, protože ostatní by to zřejmě vedli do pekel. Nemyslím, že pravicovost je obecně zárukou proevropského a vůbec prozápadního smýšlení (viz příklady u nás), ale na Slovensku to teď asi platí. Slovensku přeji vše nejlepší.  
0/0
23.9.2002 13:14

Ico

Ulavilo sa nam!
Bratia Cesi, teste sa s nami: Vlado definitivne skoncil a bude rad, ked pojde len na dochodok a nie do basy! Jeho poslanecky klub nenazranych zlodejov bez nadeje na nejaky valov - navyse, opustaju ich ako beznadejny pripad aj vsetci sponzori - sa rozprchne na vsetky strany a v najblizsich volbach dostane len par hlasov od babiek, ak este vobec strana prezije.
Fico sa da prirovnat k Zemanovi, s tym, ze Milos je podstatne inteligentnejsi a nas Robko navyse vela nepije, takze s nim ani nie je sranda. Nech robi svoju tvrdu opoziciu a schovava sa pred veritelmi, ktorym musi za avansove platby na volebnu kampan zaplatit vyse 100 milionov.
Pravica ma na Slovensku velku sancu, ak ju nevyuzite, tak to (a my vsetci s nou) poriadne odkasle.
P.S. Odisiel navzdy Vlado, Havel to ma za par, nech ten Tosenovsky este zhodi Profesora a hrobari CSR budu na penzii.
 
0/0
23.9.2002 13:11

XaX

Well done, Slovakia
K výsledku voleb na Slovensku snad jediné - KONEČNĚ !
Když jsem se koukal nedávno před volbama na tu plejádu stran a straniček, které se cpou do parlamentu  a předpovědi volebních výsledků, tak jsem se hrozil, že se pravice zase rozdrobí, a zůstane tu silný mečiar, výrazně slabší Dzurinda a pak kupa různých ministraniček s minimálním mandátem. Teď se zdá se politická scéna podstatně vykrystalizovala, a v parlamentu konečně zasednou jasně definované politické síly schopné dát tomuto státu jasný směr a hlavně perspektivu. A co k Mečiarovi ? Pozor na něj - přece jen volby vyhrál, aspoň pokud jde o procenta, a s jeho hroší kůží nemusí být zrovna lehké jej úplně odstavit ... 
BTW : Vítejte do Evropy
0/0
23.9.2002 13:01

slovak

magor
ty magoru a ty nenisi Slovan???
0/0
23.9.2002 12:54

RobertS

Blbci
Slováci jsou absolutní debilové, že volí Mečiara a ještě komunisty! podívejte na Nemce, jak rozumně a kultivovaně volili. To je jinej národ, než ti prašiví Slované!
0/0
23.9.2002 12:32

občan

Re: Blbci
, ...duševní chudoba takovýchto příspěvků a mentální retardace podobných jedinců zasévala vždy semínka bezdůvodné nenávisti, antisemitismu a náboženské nesnášenlivosti. Tam kde jsou dnes Němci, tam vede ještě dlouhá cesta jak pro Čechy, tak i pro Slováky, ale důležité je, že na té cestě jsme.
0/0
23.9.2002 12:42

Pavel

Re: Re: Blbci
Vy jste ale naivka. Tam kde jsou dnes Němci, tam Češi, Slováci, Poláci a další slovanské národy nedojdou NIKDY a to i kdyby se "na hlavu postavili". A na to bych dal klidně i svůj krk.
0/0
23.9.2002 12:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.