Diskuze

Otevření dvou mostů dopravě nepomohlo

Praha se snaží vyřešit krizi v dopravě. Policie poprvé po ničivých záplavách otevřela všechny čtyři proudy Strakonické ulice a také Jiráskův a Libeňský most. Dopravní chaos se však jejich zprovozněním nevyřešil, uvádí dopravní agentura DITA. Uzavřeny stále zůstávají Štefánikův, Čechův, Mánesův, Palackého a most Legií. Magistrát mosty po povodni uzavřel kvůli obavám z jejich poškození.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Miroslav Grossmann

26. 9. 2002 3:11
Tramvaje ztratily leckde plynulost
Přes Palackého náměstí začaly opět jezdit auta. Dopravu řídil na místě policista, který ovládal semafory. Auta stály v dloooouhé koloně a tak raději nechal projet 30 aut se 31 lidmi, než jednu plnou tramvaj, která vezla na 300 pasažérů. Na Výtoni už také funguje semafor, ovšem o preferenci tramvají neví nic. A co přitom říká město? Město říká: Jezděte MHD.
0 0
možnosti

SOLDAT

26. 9. 2002 5:19
Re: Tramvaje ztratily leckde plynulost
 Člověče, já myslel, že už si toho nikdo nevšimne! Už týden před otevřením Jiráskova mostu jsem to vytruboval na stránkách hl. m. Prahy. No copak, že by mě nebrali vážně mi tak nevadilo, ale oni teď tvrdí, že o tom otevření rozhodli odborníci ze všech možných resortů kolem dopravy. A že je to kompromis, který nevyhovuje nikomu.
To jsou mozečky, co?
Ovšem na kolony já koukám rád, je neuvěřitelný, kolik jsou lidi schopný prosedět v autech peněz
0 0
možnosti

Miroslav Grossmann

26. 9. 2002 3:11
Tramvaje ztratily leckde plynulost
Přes Palackého náměstí začaly opět jezdit auta. Dopravu řídil na místě policista, který ovládal semafory. Auta stály v dloooouhé koloně a tak raději nechal projet 30 aut se 31 lidmi, než jednu plnou tramvaj, která vezla na 300 pasažérů. Na Výtoni už také funguje semafor, ovšem o preferenci tramvají neví nic. A co přitom říká město? Město říká: Jezděte MHD.
0 0
možnosti

Jerry

25. 9. 2002 23:15
Otevřené mosty?
Myslim ze otevrení Jiraskova mostu byl jemom slabý pokus jak pomoci lidem kteří cestuji za prací na druhou stranu Vltavy.Všechny přilehlé komunikace jsou zacpany a tudiš naprosto neprujezdné.Nechápu proč pro majitele karet "D" není umožněno projiždět za Jiráskovým mostem do ulice Resslovi nebo vlevo na nábřeží.Že je vydáno moc karet "D"? Jistě protože magistrát je zacal bezhlavě vydavat všem.Tak že to nakonec dopadne tak že se mosty uzavřou, jako před několika týdny Chotkova ulice.Rano ji otevřeli a odpoledne zavřely.Proč? Řidiči jsou bezohlední a jezdí i po kolejích.To,ale přeci není nic nového.Že páni kolegové.
0 0
možnosti

Posleda

26. 9. 2002 10:08
Re: Pomoc? Částečně, ale hlavně prázdné gesto!
0 0
možnosti

hufv

25. 9. 2002 18:03
příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0 0
možnosti

Toník

25. 9. 2002 18:19
Re: je to jenom buzerace
Sice zrejme nepracujete s lopatou, ale podle vaseho prispevku lze vydedukovat, ze mate v uvazovani mirne sklony k demenci. Vozim do prace notebook, dokumenty a semtam i veci na sqash (uznavam, raketa je mensi nez tenisova) a presto to dam do jedne tasky a jezdim "sockou". A jezdim po magistrale autobusem a smeju se takovym veledulezitym typkum jako jste Vy, jak se tam hodiny posunujou ve svem pohodlnem aute. Uzijte si to!
0 0
možnosti

Bláža

25. 9. 2002 15:29
Práce bolí...
a proto budeme tady kecat a nikým se nenecháme rozházet, proto přeji všem naprostý kolaps dopravy, aby začali chodit pěšky...
0 0
možnosti

realista

25. 9. 2002 15:16
Budme realisti
Je zajimavy cist tady vsechny ty nazory,je znat ze spousta lidi ma napraci cokoli,jen ne tu praci.Je to vsecno stejne jenom prazdne "mlaceni hubou", na stavajici situaci se nic nezmeni,jen si par vice ci mene hysterickych lidi postezuje.Tak jsem zavisla na MHD (metro B-haha),kazdy rano a vecer se tlacim se spoutou dalsich studentu,pracujicich a nesmim zapomenout na protivne a nevrle duchodce,kterych je vsude spousta,ale proc si stezovat,proc se vztekat a hlavne proc nadavat na automobillisty?Ja se jim nedivim,nez stat v zacpe v autobuse,taky bych si radsi sedela pohodlne v aute.Ale nazor ze doprava by se nejak extra zlepsila omezovanim automobilistu je blbost,jen byste se vy vsichni kteri jen zavistive tlachate (kdybyste meli auto,taky nejedete MHD!) museli jeste vic tlacit (dopravni podnik uz stejne nema zadna dalsi vozidla ani lidi na posileni).Nechte zbytecnych kecu a svihejte pracovat. 
0 0
možnosti

Villy

25. 9. 2002 17:20
Re: Budme realisti
Tak tomuhle prispevku fakt tleskam, je napsan strizlive, vecne a zrejme od mladeho cloveka, studentky. Fandim Ti, aby Ti optimisticky pohled na svet dlouho vydrzel, nedala sis ho nikym a nicim zkazit a aby takovych bylo vic!!
0 0
možnosti

Yip

25. 9. 2002 14:15
Spousta pražáků jsou líný...
, tak jezdí Prahou plechovými příšerami. Souhlasím se zpoplatněním vjezdu do centra a zavedení zvláštní daně na automobily. Takových 100000 ročně. Postavte stezky pro cyklisty atd.
0 0
možnosti

Bláža

25. 9. 2002 14:27
Re: Spousta pražáků jsou líný...
Ty jsi pěkný blb, nevíš jak bych uzved svou prdel?
0 0
možnosti

Barefoot

25. 9. 2002 13:21
Další možnost.
Mám naprosto jednoduchý návrh jak omezit dopravu osobními automobily v centru a ještě vydělat nějaké peníze na opravy škod po povodních. Jednoduše zpoplatnit vjezd do centra, za každý vstup 500 - 1500 Kč (sanitky, policie, hasiči, MHD, havárie, invalidé by byli bez poplatku), permanentka za cca 20 -50 000 Kč. Nemyslím si, že většina automobilistů do města vůbec musí, ať si tedy zaplatí. Zároveň by se uvolnil prostor pro MHD a ta by mohla být dále posílena. Po skončení krizového stavu bych poplatky stejně zachoval, aby byl omezenautomobilový provoz v centru. Má to jen jeden nedostatek, poslanci by kvůli tomu museli změnit zákony (zákon o soustavě daní, místní poplatky, policie, obecní policie) a těm se do toho asi chtít nebude.
0 0
možnosti

Tomáš

25. 9. 2002 13:26
Re: Další možnost.
Problém je v tom, že někteří řidiči přes Prahu jken projíždí a asi bz nechtěli platit poplatky jen za průjezd, když neexistuje žádný obchvat.
0 0
možnosti

R.D.Bidlo

25. 9. 2002 12:43
Opáčko
K pražské dopravě Všechny řeči magistrátních úředníků o upřednostňování hromadné dopravy před soukromou jsou pouhé fráze, které mají v této otázce jen pacifikovat veřejnost. Praxe je zcela opačná, pro preferenci MHD se nedělá nic. Jen tři náměty, které mě právě napadají: 1. Skoro všude na průjezdních trasách parkují po obou stranách automobily, které tak blokují v každém směru jeden jízdní pruh. Je-li tam tramvajová doprava, jedou automobily po kolejích, na křižovatkách se vytváří fronta a za ní obvykle stojí tramvaj. Toto parkování tak blokuje nejen MHD, ale dopravu vůbec. Je pozoruhodné, jak magistrát, který se vůbec nezajímá o to, zda a jak lidé bydlí, projevuje najednou dojemnou péči o bydlení jejich plechových miláčků. A to nemluvím o lidech, kteří v okolních domech jen pracují. Ti tam zaparkují ráno a blokují dopravu až do odjezdu z práce, - vždyť jinak by museli jít po svých možná i 200 metrů! 2. Při dnešních technických možnostech není nic jednoduššího než opatřit řízení semaforů počítačovým programem, který by při příjezdu tramvaje zajistil zelenou pro její co nejrychlejší průjezd. Existuje to vůbec v Praze? 3. Maximální rozšíření podélných pruhů, které by znemožnily automobilům blokovat průjezd tramvaje. Zatím vidíme jen velice nesmělé pokusy. Všechny tyto náměty jsou na rozdíl od různých tunelů a mimoúrovňových křižovatek UPROSTŘED MĚSTA investičně zcela nenáročné. - Toto jsem poslal do chatu k článku v Haló novinách 25.7.2002 o veřejné dopravě v Praze. Dovoluji si to zopakovat.
0 0
možnosti

Toník

25. 9. 2002 13:55
Re: Opáčko
Nelze nez souhlasit. Tato situace vsak nevznikla po povodnich, ta tu byla daleko drive pred onou pohromou. Pan exprimator Koukal jen koukal, jak dostat do Prahy a jejiho centra co nejvice aut. Zrejme vasnivy milovnik jizdy osobnim automobilem chtel tuto radost zprostredkovat nejsirsim masam manazeru a jinych "trotlu". Uprednostnil tak jedince v aute pred stadem "socek" v autobusech a tramvajich. Tato tiziva situace povodnemi pouze vygradovala.
Snaha o napravu je miziva. Na magistrale se pokus uprednostnit MHD pred osobni dopravou povedl. To vsak nestaci. Je nutne udelat patricne kroky i na jinych (mnoha) ulicich.
V situaci, kdy je MHD precpana a navic stejne pomala jako auto, je velmi tezke presvedcit ridice, aby opustily pohodlne misto za volantem a popojeli treba autobusem ...
0 0
možnosti

VitaminA

25. 9. 2002 12:16
MHD v Praze?
Mám pocit, že pražská MHD už nebude nikdy jezdit pořádně. Metro je naprosto zdevastované(voda pouze dorazila žalostný stav této stavby), trasy tramvají a autobusů jsou hloupě navržené a zaměstnanci MHD patří k té nejblbější části zaměstnanců v ČR. MHD v Praze nikdy pořádně nefungovala, tak alespoň vše svedou na velkou vodu. Stejně jako naši socanobolševici.
0 0
možnosti