Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čekám, až vstanou nové Marvanové

Předseda opoziční ODS Václav Klaus do vládní krize příliš nezasahoval. Navzdory očekávání, že roztržky ve Špidlově týmu využije, situaci spíše jen zpovzdáli pozoroval. "My jsme skutečně byli pozorovateli, ODS nebyla oslovována, vyzývána," potvrzuje šéf občanských demokratů. Podle Klause totiž ODS nemohla, a ani nechtěla, aktivně "hříčku" mezi stranami dnešní vládní koalice ovlivňovat. "Vyslovil jsem pouze globální připravenost, kdyby bylo třeba do této věci vstoupit," říká.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lazenak

To ve středu - to byla jinší masáž
Tuto středu otiskla MFDnes článek VK o další fázi pokusu o zvrat. Opět přišla k duhu oblíbená teorie - za každým stromem partyzán, permanentní ohrožení a nutná mobilizace, protože nás převálcují komančové. Celkem vrcholné číslo bylo sdělení, že ČSSD tuto krizi vyvolala uměle? Ale jak? že podplatila Marvanovou když všichni vlastní soukmenovci hlasovali pro? To si asi dám mozek do formaldehydu, protože právě tato neschopnost opustit teorii spiknutí a ohrožení škodí ODS ze všeho nejvíc. A závěrečná výzva k zamyšlení nad širšími souvislostmi to vcelku korunovala. Protože  když se zamyslím v širších souvislostech, tak jedna z teorií paradoxu  může znít takto:" To bych já VK jako případný prezident těžko překousl, kdybych měl pověřit Grebeníčka sestavením vlády". Ale bohužel právě tato permanentní masáž o ohrožení nás už všechny unavuje a v podstatě má již zcela opačný účinek. ODS by se měla vrátit k základům konzervatismu - starat se o střední a vyšší stav a nehrát si na to , že se bude starat i o chudé. Nelze mít jednu stranu pro všechny ( to už tu snad bylo ).   Upřímně řečeno, nevím kdo by mne dnes z našich politiků dokázal oslovit a naplnit aspoň špetkou důvěry. Jinak v klubu seniorů by taková řeč, jaká byla v tom článku, obdržela nejspíš hodnocení jakožto stařecký blábol.
 
0/0
20.9.2002 18:55

Mikronet

Re: To ve středu - to byla jinší masáž
Dej si mozek do formaldehydu,vole.
0/0
21.9.2002 18:42

pudlajs

jak tak
čtu názory na Klause, tak se tady doopravdy objevují skoro samí ušlápnutí, malí čeští občané. Je mi vás líto. Měli byste se jít léčit na alergologii.
0/0
20.9.2002 12:33

Josef Prdlajs - alergolog

Re: jak tak
mě vynech, já mám  Klausův plakát nad postelí a na záchodě, dopisuju si s Koženým a cítím se jako velkej českej sebevědomej GIGANT.
0/0
20.9.2002 14:14

BvN

Re: jak tak
Václav Klaus má jistě spoustu kvalit, ale bohužel také nedostatků. Trpí velikou neúctou ke všem ostatním názorům. A tedy je jeho synonymem spíše samolibost, která postupně předehnala všechny jeho kvality. ODS by pravděpodobně prospělo kdyby se Václav Klaus vzdal kandidatury. Protože vedle sebe potlačuje všechny ostatní osobnosti. ODS je dnes vnímána jako strana jednoho muže. Vnitrostranická kritika prakticky nezaznívá. A pokud ano, tak je spíše kosmetická. Pokud se V. Klaus stane znovu předsedou, strana bude v podstatě už jen obhajovat stávající pozice a pomalu se smršťovat na voličské a členské základně. Až do propadu mezi několikaprocentní strany. A to je neštěstí pro český pravicový názor. Protože ODS je stále synonymem pro silnou pravici. A na tomto vývoji nezmění nic ani stále větší omyly levice. ODS potřebuje více výrazných osobností, které mají rozdíly v názorech. To je jeden s klíču k široké voličské platformě.
0/0
20.9.2002 16:09

Jan Krejčí, Praha

Čekání, pozorování, trpělivě ... iniciativy, které neprojdou.
Co to je? Řeč aparátčíka? Rybářská latina? Úvaha politického velikána, kterému došla invence? Další čtyři roky v háji? Nemusíte čekat na můzy, aby jste pochopili, za co berete platy a jak a na čem máte dlouhodobě pracovat i mimo parlament. Odskočte si na chvíli do "civilu" a snad pochopíte. Nebo se chcete jenom občas zviditelnit a to Vám úplně stačí ke spokojenosti? Nejste na rybách ani dovolené ROH. Voliči rybářské lístky ani rekreační poukazy nerozdávají. To musíte někam jinam.
0/0
20.9.2002 11:48

riki

Vašíku ten první válec jsi, ale i ty.
0/0
20.9.2002 11:27

IQ200

MY ZASE CEKAME, AZ LEHNOU STARI KLAUSOVE
A JEJICH POHROBCI!!!!
0/0
20.9.2002 11:16

moucha

táhni
Klausi táhni už do prdele a přestaň otravovat.Už tě bylo až dost
0/0
20.9.2002 10:58

Jan Hovorka Lohniského 901 Praha5

Re: táhni
Hm, vtipné. Na víc se nevzmůžeš?
0/0
23.9.2002 13:44

Mc Laren

Zamyšlení se
Co udělala ČSSD pro lidi: zvýšila nezaměstnanost, snížila se produktivita práce na všech úřadech, budou vyšší daně, slibovaná akce "Čisté ruce"-krach, zadávání státních zakázek to je opravdu za vlády ČSSD výsměch všem zákonům, akce Kavan,Svoboda apod, dluhy státu narůstají tak, že opravdu nevím kdo je bude platit, Špidlùv styl vedení je fiasko pro všechno, kdo si mysleli, že bude lepší než Zeman, často zmiňovaný úspěch lákání zahraničních investorù je pouze výsledek, který využívá lacinou pracovní sílu nic víc, vždyť tyto podniky mají takové výhody, že dostanou pozemek, neplatí daně a až je budou muset platit, tak se podnik přesídlí do Ruska atd. Takže co dodat. Mám dost řečí, že za všechno může Klaus, vždyť ČSSD už měla takového času změnit pro nás zákony a udělat něco pro lidi. Já opravdu nevím
0/0
20.9.2002 10:43

Mira

Re: Zamyšlení se
A nebyl náhodou pan Klaus ta osobnost, která je celé 4 roky držela u moci ? Pro mě je spoluzodpovědný za to, co se zde dělo. Nebyla to jen samá negativa, v určitých věcech se vláda Miloše Zemana ukázala jako nejpravicovější, kterou jsme po 89 roce měli.
0/0
20.9.2002 11:26

Pavelk

Re: Re: Zamyšlení se
Jeste ze ODS oposmlouvu podepsala a tak odvratila o ctyri roky to co se stalo ted uz jsi zapomel na toho hajzla Luxe jeste ze je ctyri roky korigovali ted teprve uvidis dane,priznani majetku atd.  
0/0
21.9.2002 13:46

Pavel

Paržáci, je to na vás!
 
Události posledního týdne, kdy to málem Špidla jako předseda strany neustál a v SocDem vystrčili růžky "zemanovci", asi nejspíš vzbudily u Klause vzpomínky na "oposmlouvu" a oživily naději na návrat ODS k moci přes podporu SocDem v čele s "realističtějším" předsedou než je Špidla. Obávám se, že Klausovo postupné smiřování se s odchodem z postu šéfa ODS tak vzalo za své (viz tento rozhovor).
Takže jak tvrdí Macek, je potřeba aby komunálky v Praze vyhrála co nejdrtivěji ODS v čele s kandidátem na primátora Pavlem Bémem a ten pak měl kredit na prosincovém sněmu vyzvat Klause v boji o post předsedy. Pražáci, je to na vás!
0/0
20.9.2002 10:43

Jiří Lukáč

Re: Paržáci, je to na vás! Bém musí napřed prodat hotel Praha,aby měl nat!
si to s Klausem rozdat.Tak to ve světě chodí kde vládnou politicko-ekonomické mafie.
0/0
20.9.2002 10:53

Pavelk

Re: Paržáci, je to na vás!
Dovolim si oponovat at je Klaus jaky chce ale neni uplatnej pletichar a to Bem je znam ho napr. dostal klokana 10mega za hotel Praha. Jsem stoupencem ODS ale Bem NE!
0/0
21.9.2002 13:53

Oko

do voličovy duše
prej máme volit Špidlu ale pak si nemáme stěžovat, svatá pravda,  já volil v r.92 klause a stěžuju a proklínám se dodnes
0/0
20.9.2002 10:35

Big

Čekám až padnou staří Klausové ...
... a s sebou může vzít rovnou celou tu svou partičku zlodějů a grázlů ...  Pak pro mne bude zase ODS voliteln8 strana.
0/0
20.9.2002 10:22

Jirka Vanek

Mezinarodni paserak
Kdyz se stal mezinarodni paserak Jan Kavan predsedou OSN, dostoupila ostuda naseho statu vrcholu. Tento cynicky lhar, jez se vychlouba svoji zasluhou o jakesi protikomunisticke cinnosti, se v dobe ruske okupace zabyval mezinarodnim pasovanim, a to bez vedomi britskych, francouzskych, nemeckych a rakouskych uradu.
 
0/0
20.9.2002 10:20

Tudor

Re: Mezinarodni paserak
Prosim vas, pane Vanku, bezte uz s timto prispevkem nekam. Proc ho pisete na vsech moznych mistech? Co vas na tom bavi? Vy mate z Kavana nejake osobni trauma nebo co? Bezte se projit nebo si kupte neco hezkeho, at prijdete na jine myslenky.
0/0
20.9.2002 10:23

Pavel

Re: Re: Mezinarodni paserak
Taky jsem si toho vsiml. Vanek je asi nejakej nemocinkatej.
0/0
20.9.2002 10:32

Jirka Vanek

Re: Re: Mezinarodni paserak
Nemusite to cist.
0/0
20.9.2002 10:45

Michala

všem těm, pro které je nepřijatelný p. Klaus
jsou pravicového smýšlení a nešli volit: a Špidla je pro vás přijatelný? Vždyť už před volbami bylo jasné, že jestliže do bojů nezasáhnou i bývalí voliči ODS, vyhraje socialismus s "přívětivou" tváří.  A teď nám tu svoji pravou tvář ukazují. I když nejsem z dění v ODS nadšená, stále je pro mě přijatelnější než ČSSD a další podobné strany. A ještě něco k příspěvku, ve kterém jsou zmiňováni NE/závislí - jsem hodně zklamaná, že ani oni nenašli sílu být opravdu nezávislí. Udělali ze svého názvu parodii.
0/0
20.9.2002 10:18

Big

Re: všem těm, pro které je nepřijatelný p. Klaus
Spidla je v teto chvili prijatelnejsi. Nastal cas pro to aby se pravice v opozici reformovala. Spatne je, ze to pan ultragauner Klaus a jeho nohsledi neracili pochopit...
0/0
20.9.2002 10:29

Michala

Re: Re: všem těm, pro které je nepřijatelný p. Klaus
Ano - Špidla by mohl být dobrý k tomu, aby si lidi uvědomili, co je to zač a pravice se začala chovat jako pravice. Třeba to pochopí i pravice... Doufám...
0/0
20.9.2002 10:43

petr

Re: všem těm, pro které je nepřijatelný p. Klaus
Jenom souhlasím a připomínám, že Zeman si v době opoziční smlouvy nemohl dovoli zvedat takovým způsobem daně a o takovém rozpočtovém deficitu, jaký navrhuje Špidla si mohl nechat jenom zdát. Pseudopravicovým stranám to však až na výjimku vůbec nevadí, dokonce se zavázaly, že ten binec budou podporovat. Čest práci soudruzi!
0/0
20.9.2002 10:54

Jiří Lukáč

Re: všem těm, pro které je nepřijatelný p. Klaus.Jsem rád,že ještě existují ženy z fan klubu V.Klause.
Michalo slzím radostí,že existuješ.To je typ ženy, která když vidí kravatu V.Klause tak taky rosí.Dávám Ti návrh? Založ Svaz žen ODS a čestnou předsedkyní zvolte všestranou odbornici(dle toho v kolika byla v dozorčích radách) Lívii Klausovou.Časopis už máte je to"Vlasta",která píše v každé době,ale vždy pro ženy.
0/0
20.9.2002 11:04

Michala

Myslím,
že nečteš moc pozorně. Klaus rozhodně není člověk, který by mi imponoval, rosím (očima) nad celou naší pravicovou scénou. Ale nad tou levicovou přímo brečím...  A na závěr: je mi tě líto, ale asi za to nemůžeš...že neumíš reagovat jinak...
0/0
20.9.2002 11:32

Jiří Lukáč

Re: Myslím, Brečím nad parlamentem jako celek a oči mám vyplakané za
To víš ,že nečtu pozorně.A co se týká tzv.pravice a tzv. levice u nás ČR, tak je to velmi dobře připravená hra a komedie pro nás některé až dětinsky ,naivně hloupoučké občany dávno pověstné budově Stb dávno před sametovým divadlem listopadu 1989.I mnohé tzv. dnešní osobnosti byli Stb školeni pro tuto dobu a proto byli i na zahraničních stážích v západních státech!A Míšo jiná otázka :jsi hezká?
0/0
20.9.2002 11:56

Inkvizitor

Raději ať nové
Marvanové nevstávají, ať jdou všechny spát.
0/0
20.9.2002 10:08

Jiri

Cely parlament je velky bordel
ODS (Klaus) si asi nepamatuje jaky mel rozepre a bordel ve svoji strane.
Ono je vlastne uplne jedno jaka je tam strana a je jedno koho kdo voli (proto nevolim), protoze at tam je ten nebo ten, tak si stejne udelaji dohody a smlouvy jen aby se udrzeli ve svych korytech
0/0
20.9.2002 9:41

Komentátor

Re: Cely parlament je velky bordel
Kurna, ty si tak nasranej az si z toho uplne zrudnul.
0/0
20.9.2002 9:53

eno

Pan předseda
Předseda Klaus by chtěl být velmi tvrdý politik, neustále se vzhlíží např. v M. Thatcher, ale jaksi zapomíná, že ta se zbavovala tvrdě nejen protivníků, ale i lidí z vlastní strany, na které padl jenom stín podezření z něčeho nekalého. Z tohoto vyplývá, že pan předsea by nakonec byl členem ODS č. 001 a pak už nic. A komu b potom velel.
0/0
20.9.2002 9:31

Kdosi, cosi

Ach jo...
Z nize uvedenych prispevku na me dycha obrovske nepochopeni pisatelu. Mam takovy dojem, ze vetsina lidi si zidelizovala politiky dle televiznich serialu. Ale podivejme se kolem sebe, vsichni jsme normalni lide a kazdy rad pro sebe neco urve, je jen otazkou svedomi kazdeho z nas, kam az jsme ochotni zajit.
Ukazovanim na p. Klause, co vsechno pokazil atd., je sice velmi jednoduche a muzeme ho aplikovat klidne nasledujicich 50 let, ale nicemu to nepomuze. Na druhou misku vah je treba postavit naopak prinosy tohoto pana pro nasi zemi a to, co jim obetoval. Tim ho nechci pasovat do role mucednika, ale podivejte se na fotky V. Klause par let pozpatku.
Vratim se k drive recenemu. Vetsina naroda se v predchozich volbach projevila jako zcela bezpaterni jedinci, kteri v zajmu sveho pohodli jsou ochotni obetovat ekonomickou stabilitu zeme a zaopatreni svych deti.
Nejsem zarytym priznivcem ODS, ale obavam se, ze zatim jako jedina stale opakuje, ze na vsechno si musime sami vydelat. Je mi zrejme, ze to clovek velmi nerad posloucha, ale skutecne je to tak.
0/0
20.9.2002 9:23

lukáš

Re: Ach jo...
Velká pravda. Jsem rád, že se mezi ostatními názory objevila takováto reakce, vycházejízí z reality a faktů, žádnej blábol.. díky.
0/0
20.9.2002 9:44

Martin

Re: Ach jo...
... jsem liberál a tak díky za tento názor !
0/0
20.9.2002 10:13

nevolič

Re: Re: Ach jo...
jsem liberál, ale co to cejtim, něco tady hoří, hergot že mi ňákěj cikán nebo anarchista zapálil koudel u prdele! Díky za jeho názor!
0/0
20.9.2002 10:27

Jiří Lukáč

Re: Ach jo...Ten kdosi,cosi
Jasně napřed v rámci budování kapitalismu-typu z konce 19.století necháme všechno úmyslně rozkrást a velmi lacino rozprodat.A tedˇotevřeně kážem lidu: "že si napřed na všechno musíme vydělat"! To opravdu nemá chybu. Tak volejme jako těsně po listopadu 1989 : "To je ono! To my chceme!" A nově: "S V.Klausem a s jeho ODS na věčné časy a nikdy jinak!" Proto pane nebo paní - soudruzi z ODS jako člověk ty žvásty o tom ,"že si napřed na to musíme vydělat" nechci zásadně z jejich ve většině případů nečistých úst už poslouchat!At´jejich někteří velkozloději a stoupenci ODS navrátí co za 12 let státu ukradli nebo stát o to podvody připravili a bude vyděláno hned!
0/0
20.9.2002 10:29

taky občan

Re: Ach jo...
souhlasím, je pravda, že to stále opakuje.... už nejmíň od roku 1980, kdy tehdejší vůdce stále mlel, že co si neuděláme, to nebudeme mít.....
0/0
20.9.2002 10:32

Jarek

Re: Ach jo...
Celkem bych i souhlasil, až na pár faktů. ODS sice navenek vystupuje jako pravicová strana a káže vodu, ale v praxi se chová jinak a pije víno. Dokázali mi to během těch pár let od roku 1993 až do roku 1998, co jsem tuto stranu volil. Až se objeví skutečná pravicová, liberální strana, zajásám a můj hlas má jistý. Za současný stav, kdy máme u moci socialisty a jsme svědky, jak se dnešní padesátník Špidla chystá zadlužit děti našich dětí, zcela nepochybně nesou stejnou zodpovědnost všechny strany s nálepkou PRAVICOVÁ, protože svým konáním tento pojem totálně zdiskreditovali.... Jediná naděje je, že jim to konečně dojde a v rámci uplatnění pudu sebezáchovy se začnou chovat tak, aby normální volič, pravicového (liberálního) vyznání mohl jít k volbám a svůj hlas (důvěru) dát některé z těchto stran bez skřípění zubů. Jinak se obávám, že příště bude ještě menší volební účast, čímž se preference komunistu zvýší..... Přeji nám, aby obroda pravice u nás proběhla co nejdříve, jenomže staré psi, novým kouskům nenaučíme.....    :o( JFK 
0/0
20.9.2002 10:46

hlava75

koho volit ?
Chtel jsem volit pravici,ale v zadnem pripade ne ODS, hadejte,kvuli komu....tak jsem zvolil Koalici - US,jako jedinou moznou pravicovou stranu,bohuzel jediny, kdo se chova dle programu je H.Marvanova a to je za muj hlas trochu malo,koho tedy budu volit v pristich volbach vubec netusim...US ale muj hlas jiz nikdy nedostane !!!!
0/0
20.9.2002 9:21

taky občan

Re: koho volit ?
rada, ale asi na nic : tu nejautentičtější pravici - svoji.
0/0
20.9.2002 10:34

pozorovatel

pro všechny naivní levičáky
Viditelný Macek 2002 Zveřejněno 19.09.2002 ČTVTEČNÍ GLOSY Miroslava Macka:
Je to takový solidní hospodář, ten náš soudruh premiér. Už na ministerstvu práce a sociálních věcí se řádně staral kupříkladu o nezaměstnanost a proto jeho ministerstvo zadávalo soukromým firmám práci, kterou měli ministerští úředníci vykonávat sami, neb za to byli placeni. Vždyť dělá -li namísto jednoho člověka práci více lidí, nezaměstnanost se rozplývá před očima. Také na sociálno náš hospodář myslel. Tři starší služební auta ministerstvo prodalo soukromníkům za pár šupů a tímto výdělkem určitě nějací chudáci, kterým bylo umožněno auta koupit, přestali být sociálně potřební a otravovat úřady o dávky. A že se na ministerstvu prohospodařilo jeden a půl miliardy korun v rozporu s předpisy? Ale no tak! Hlavně, že se hospodařilo dobře. Čert vem nějaké ty zákony a vyhlášky, ty jsou dobré tak jedině pro prostý lid. A hlavně, kdo by věřil nějakému kontrolnímu úřadu víc než svému premiérovi, že? Přece by vás, proboha, nenapadlo, že by ministerstvo zadávalo práci úředníků spřáteleným firmám, které pak pustily nějaký ten chlup nazpátek a že ta auta nakoupil někdo moc levně jen proto, aby mu zbylo na nějaké to všimné pro prodávající úředníky. Pod Špidlou? Takové nepořádky v úřadu? Nikdy.
Všimli jste si, jak potichu, přímo jako zajíčci v své jamce, se nyní chovají "nezávislí" unionisté Fischerová a Karásek? Zřejmě, aby se jich nikdo nezeptal, proč se nezastali bláznivé Marvanové, která si usmyslela dbát po volbách na předvolební sliby, dále zda-li podepíší Špidlovi garanci věrnosti (navrhoval bych pro ty, co podepíší, již za Třetí říše osvědčený titul "věrné ruce") - a hlavně, co na to jejich mediálně tak na odiv dávané svědomí.

amos

Re: pro všechny naivní levičáky
macek, to ma v hlave srovnany, lamal jsem si hlavu, jak jeho glosy vice zviditelnit a tohle je cesta: posilejte je e-mailem vsem znamym (ale pozor, jmeno Macek vymazte, lide jsou na nej alergicti - nevim proc...)!!! 
0/0
20.9.2002 9:21

Harinka

Re: pro všechny naivní levičáky
Pozorovateli, čtu Macka každý den, ty jeho glosy jsou fakt dost dobrý, nicméně, ten kdo to nechce pochopit to stejně nepochopí, tak ses asi namáhal zbytečně, vidíš ty reakce.
0/0
20.9.2002 10:17

KENY

Klaus(utahovač opasků) je schovanej,Kožený(Harvard) je schovanej,Macek(knižní) velkoobchod je schovanej,Ruml - (Helbig) je schovanej, Kocáb(Trend) je schovanej,Dyba (privatiér SSM) je schovanej,Salzmann (KB) je schovanej, atd,atd.,a všechny ty obrovský prachy, co nás ně obrali, jsou taky dobře schovaný.Stát, kde neplatí zákon, nemá smysl.Celá slavná Czech republic je na tom právně hůř než Zimwabwe nebo Zaire.Pomohli si na nás, přesedlali z Trabantů na Rollse, a pořád jim to vychází.Na miliónové šperky po "mamince" parohaté p. Lívie a vytunelovanou Lucernu budou doplácet ještě děti našich dětí. Co takhle to radši všechno rozpustit, než si nechat nadávat oslů od generací, co přijdou po nás!!!
0/0
20.9.2002 9:10

Boss

já čekám
až Klaus odejde z čela ODS. Očekávám, že potom by ztratili svoji zář ty jeho satelity a šéfem by se stal někdo normální. Potom by byla pro mne ODS znovu volitelná. Jen se bojím, že on tu svoji stranu povede, dokud bude mít nějaké voliče. Tak doufám, že vznikne nějaká jiná smyslupná pravicová strana.....že by Evropští demokraté???? 
0/0
20.9.2002 9:01

Martin

Re: já čekám
Jsi-li liberálně smýšlející, tak Klaus je v našem politickém spektru nejmenší zlo... Sama demokracie (liberalismus) má daleko k dokonalosti, ale máme něco lepšího... ?
0/0
20.9.2002 10:27

taky občan

Re: Re: já čekám
máme - mně....
0/0
20.9.2002 10:36

Mgr Prděný Josef

A já čekám až definitivně padnou všichni Klausové.....a bude možnost zas volit ODS.
0/0
20.9.2002 9:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.