Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bush ignoruje Irák, vyzývá k akci

Americký prezident George Bush zcela ignoroval irácký souhlas s bezpodmínečným návratem zbrojních inspektorů OSN. Bagdád tak chce vyvrátit pochybnosti, že vyvíjí zbraně hromadného ničení. Prezident Saddám Husajn navíc píše dopis Valnému shromáždění OSN. Inspektoři jsou připraveni do Iráku ihned odjet. Čekají jen na pokyn Rady bezpečnosti OSN, kde se čeká bouřlivá diskuse. "Je čas jednat," tvrdí Bush.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Přihlouplý bezpředmětný kecy. Saddám musí jít pryč, čím dřív tit líp !!!!!!
0/0
19.9.2002 15:40

taky občan

Re:
...neslyšeli jste tu něco šustit? že by myši?
0/0
19.9.2002 15:54

Al Ladin

Převedeno do českých reálií
Myslím, že by se většina občanů tohoto státu shodla na tom, kdo je neřád, okrádá slušné lidi i stát. Tito tuneláři, mafiáni a jiní gauneři mají zcela konkrétní jména, lidé je znají a můžou na ně ukázat (poud se nebojí). Nelze věřit, že toho kdy nechají, naopak budou stále krutější a vynalézavější.
Ptám se: Je třeba s nimi skoncovat? Je třeba toto zlo vymýtit i s kořeny? Pokud budu uvažovat a argumentovat jako G.W.Bush, tak bych musel začít "preventivně" bombardovat jejich rezidence, ostřelovat jejich limuzíny, vyvraždit jejich rodiny a pozavírat jejich kamarádíčky a posluhovače. Je to tak správně?
Zlo je třeba potrestat. Je třeba ale nejprve prokázat vinu. Pak je možno v souladu se zákonem viníka potrestat. Nejhorším zločinem je neúcta k životu. Bohudík patříme k zemím, kde neexistuje trest smrti. Válka patří k nejhorším zločinům. Zabíjí bez rozdílu vinen/nevinen. Mrtví nejsou potrestáni, stávají se krutou statistikou.
0/0
19.9.2002 13:16

Bílej

Neplať za rozdíl, když ho nepoznáš
USA terorizovaly Indiány, Vietnamce, obyvatele Hiroshimy a Nagasaki. Irák terorizoval Írán a Kuvajt a rád by to nandal i dalším. Pánové, v čem vidíte rozdíl?
0/0
19.9.2002 10:24

admiral_Atvar

zpev miru , anti USA edition
aby mohl islam slavne zvitezit - zpivam spev miru. aby mesity rostly jak hribky - zpivam zpev miru. aby padl hnus Zapadu - zpivam zpev miru ...
0/0
18.9.2002 14:23

Poctar

NIC JINEHO SE ALE PRECI NEDALO OCEKAVAT!!!!
http://www.mwm.cz/index1.php?clanek=192&pjmeno=&kredit=&p1=
0/0
18.9.2002 14:21

Myslitel

Re: NIC JINEHO SE ALE PRECI NEDALO OCEKAVAT!!!!
CO VLASTNE CHYSTAJI USA NA SUMMITU V PRAZE, ABY PRESVEDCILY ZBYLE SPOJENCE O NUTNOSTI AKCE NA IRAK?? (Poctar , 18.9.2002
0/0
18.9.2002 15:09

vul

ropa
... proste ropa
0/0
18.9.2002 13:56

Krut'as

Re: ropa
A ja furt co tady dneska jeste nebylo, furt mi tu neco chybelo! ROPA, no prece ROPA,  OIL, Cerne zlato, Black Gold, Texas Tee, Nafta Jeste, ze nam to prisel pripomenout  VUL
0/0
18.9.2002 14:15

taky občan

Re: Re: ropa
teď bych mohl přidat : náš zákazník, náš pán. Ale neudělám to, nezneužiju momentálních větších sklerotických potíží (hlas vola = hlas boží .... to jsem neřek já), jen naznačím, že nejen odpověď je na místě
0/0
19.9.2002 15:37

Ondrej

Vazeni antiamerikaniste,
je mi lito ze vas ta prohnila a totalitni rise stale pronasleduje v nocnich murach. Uplne koukam jak se tady rozcilujete, co ten Bush, ten strasnej ...., co si to dovolil vyrusit arabskeho bratra ze zpevu modliteb za jednotny stat plny miru. Chudak malej, skoda ze na svete nejsou jenom lidi jako jste vy, hlavne ze by byl klid, amerika by uz nebyla, byla by to uzasna krasa a pohoda, jenom ten strejda v Iraku by tam proste dal neco kuchtil v nejakejch laboratorich, ale hlavne ze by byl klid a mir. Mir, to je totiz hlavni vec, ze jo. Tak, a jeste to tem americanum dneska poradne nalozte, doufam, ze uz zitra bude z vasich prispevku vlada USA otresena a vsechen solidarni a rozumne uvazujici lid USA vstoupi napric US do generalni stavky a vlada bude svrzena. At zije mir!Skoda, ze dnes v Cechach zemrel obdobne smyslejici poslanec:((
0/0
18.9.2002 13:28

Kominík

Re: Vazeni antiamerikaniste,
Ne, ze bych se citil osloven, ale vy mi pripadate jako americky Mexican se sombrerem, co se prejida v All 2 can need a stezuje si mezi hranolkami na to, jak je ten svet nespravedlivy...
0/0
18.9.2002 13:38

Ondrej

Re: Re: Vazeni antiamerikaniste,
to je zajimavy odhad:)) Ale zrovna to vidim na hovezi vyvar a spagety Cesky svet, jestli vam to neco rika, hehe, a na nic si stezovat nebudu, naopak, budu si chrochtat!I bez sombrera, ledaze by k tomu dali neco Tucnyho:)))
0/0
18.9.2002 13:55

Sv.Vaclav

Re: Re: Re: Vazeni antiamerikaniste,
ne kazdy clovek, ktery nesouhlasi s dilcimi kroky USA, je nutne stary partajnik te jedine velike strany nebo novodoby anarchisticky zivel
0/0
18.9.2002 14:05

Ondrej

Re: Re: Re: Re: Vazeni antiamerikaniste,
No comment. Netusil jsem, ze ve svem prispevku z 11:41 kritizujete dilci krok USA:))
0/0
18.9.2002 18:03

Steve

Re: Re: Vazeni antiamerikaniste,
nema to byt "all you can eat"?
0/0
19.9.2002 13:34

Krut'as

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.9.2002 13:19

Jan

Re: Klucí to jste mi zase udelali radost!!!
Já ti povím, uschlý eukalypte, že ti ta parta texaského Davídka a prachatického Fanouše móc sluší. Jsi primitiv, ale máš mimořádné charisma. Tihleti dva zmínění pánové si tady na chatu hrajou na inteligenty, ale ty sis je oba omotal kolem prstu a udělal sis z nich na vařené nudli tažené bodyguardy! Ale co to vidím Bl'basi, cože jsme to oběvili? Že tě zase vytahám za to tvoje australské ouško!
0/0
18.9.2002 14:57

Kominík

A co preference...?
Tak a ted se snad konecne me zvedave ego dozvi pravdu. Jestli tam nejake zbrane hromadneho niceni jsou meli by je ti komisari najit, kdyz se budou snazit. Motivoval bych je vysokou odmenou za nalezeni jakychkoliv materialu, komponentu ci samotnych techto zbrani. Jestli nic nenajdou znamena to jen, ze tam bud zadne nejsou, nebo jsou komisari neschopni-to by ale melo mezinarodni spolecenstvi negovat a garantovat kvalitu. V kazdem pripade je sranda pozorovat namichleho Bushika, protoze on rikal, ze ma dukazy o nuklearnim programu,...ze...,..tak snad to s jeho pomoci vystouraji:-)? Anebo ne? Pak je, ale ovsem videt, ze war against the terrorism je podobny utoku na abstraktniho nepritele, ktereho si budou vybirat po chuti a polibosti ke svym, rozhodne jinym cilum. Ad placitum, George! A jestli se nic nenajde Georgi, nechci videt tve preference, to asi bude jako kdyz te zvolili, co!
0/0
18.9.2002 12:58

Alex

Je hold módní nadávat na Ameriku!
Všichni ti co se tady hájí Irák by si měli uvědomit že ještě minulý týden vyzíval Sadám Husajn všechny araby aby zničili USA a že před 10 lety Irák vtrhl do sousedního Kuvajtu. Zbraně hromadného ničení vyvíjel a dokonce je i použil proti civilnímu kurdskému obyvatelstvu (cca 3 tisíce mrtvích).  Nechápu tudíž, jak mu můžete věřit, když náhle pod tíhou okolností obrátí.  Nejsem apriorním stoupencem války, ale abychom se nedostali do stejné situace jako Chamberlain, když přivážel do Londýna mír po podpisu Mnichovské smlouvy.  Věřím rovněž, že USA nepodniknou akci bez mandátu od OSN, avšak sama OSN si musí uvědomit, co je smyslem její existence, aby se nakonec neukázala jako neakceschopná organizace podobná předválečné společnosti národů.
0/0
18.9.2002 11:04

taky občan

Re: Je hold módní nadávat na Ameriku!
"nadávat Americe" = "obhajovat Irák"? To je logika? Není to nebezpečné? Není to "podhoubí terorismu"? Kde jsou na hloupost naváděné střely, ať se to vezme jedním vrzem?
0/0
18.9.2002 11:20

Alex

Re: Re: Je hold módní nadávat na Ameriku!
Možná jsi si toho občane nevšiml, ale diskuze se točí kolem případného amerického útoku na Irák.
0/0
18.9.2002 13:12

taky občan

Re: Re: Re: Je hold módní nadávat na Ameriku!
i všiml, jen s malou diferencí : nikde jsem nepotkal ani USA ani Irak třeba jít po schodech - čili je to o útoku jedněch lidí na jiné lidi, no a zřejmě taky o tom, kdo bude přitom dělat ty odletující třísky, a kdo bude nebo nebude držet krok a ústa, a jestli motivy jedněch nebo duhých pro to, co dělali, dělají a budou dělat jsou ty, o kterých mluví, ale hlavně jsou.li dostatečné. No a jen submisivní nesvobodný člen stáda jde za tím prvním trumberou bez jiného přesvědčení než je důvěra, že já jsem dobro a oni jsou zlo ....
0/0
18.9.2002 14:36

Alex

Re: Re: Re: Re: Je hold módní nadávat na Ameriku!
Občane, přečti si svůj příspěvek, zamysli se nad ním a pak se odeber ke svému obvodnímu lékaři a požádej ho o doporučení ke specialistovy na psychiatrické klinice.
0/0
19.9.2002 15:28

taky občan

Re: Re: Re: Re: Re: Je hold módní nadávat na Ameriku!
vaší argumentaci vyhodnotil můj počítač jako nulovou, psychoanalytický program nehlásí o moc víc myšlenkové aktivity, takže syntéza odpovědi nenalezla žádnou odpověď vhodnou pro inteligentní tvory. Takže musím odpovídat ručně sám, čímž jste mne tedy doopravdy na....  
0/0
19.9.2002 15:59

Sv.Vaclav

Re: Je hold módní nadávat na Ameriku!
vloz sem prosim kopii jedineho prispevku, ktery obhajuje Irak!!!!
Irak nikdo nehaji, jenom vsichni spravedlive posilaji Ameriku k certu!
0/0
18.9.2002 11:41

Alex

Re: Re: Je hold módní nadávat na Ameriku!
Nebudu tu mrhat místem a raději odkážu na uvedene prizpevky s uvedením autora.  Takže to autoři jsou např. "Mick", "Al Ladin", "Pavel" ten především a dále např. "Pilat".  Vedle toho mohu uvest spoustu přispěvatelů, kteří jen slepě nadávají na USA aniž by se vyjadřovali k současné situaci, o které by tato diskuze měla být především. Pokud ti to nestači tak to je tvuj problém.
0/0
18.9.2002 13:29

Darkman

Re: Je hold módní nadávat na Ameriku!
Zbraně Husajn použil s tichým souhlasem USA (ty předtím nepřímo vyzývaly k povstání, poté, co k povstání došlo nereagovaly na žádnou žádost o pomoc s odkazem na to, že k tomu nemají mandát OSN). Dnes je zajímá ropa, ne mandáty OSN. Možná bych srovnal zmíněné 3 tisíce mrtvých s Hirošimou a Nagasaki, kde USA jako první a jediní použili jadernou zbraň proti civilnímu obyvatelstvu (hlavně jako demonstraci síly, při konvenčním bombardování Tokia zápalnými pumami uhořelo téměř dvakrát víc civilistů, nežli Hirošima + Nagasaki dohromady). BTW - kolik američanů mělo zdravotní potíže z ozáření (nebo dokonce zemřelo) po amerických zkouškách jaderných zbraní? Takže Hussain je sice tyran, ale Bush pro změnu jen jedním z agresorů v řadě, kterým jde jen a pouze o to, nahrabat co nejvíc dolárků. O nějaké civilisty mu jde až v úplně poslední řadě.
0/0
18.9.2002 11:44

Jan

Re: Re: Je hold módní nadávat na Ameriku!
kolik američanů mělo zdravotní potíže z ozáření (nebo dokonce zemřelo) po amerických zkouškách jaderných zbraní?
Nedávno byl zveřejněn údaj - přibližně 12. až 14.000  PS: Prachatický Fanouši, ne abys kvůli tomu rozbil vzteky slepicím kurník! A ty texaský Davide, ne abys kvůli tomu vzteky překousl pastelku!. Slunce v duši, komsomolci!
 
 
0/0
18.9.2002 11:58

admiral_Atvar

Re: Re: Je hold módní nadávat na Ameriku!
zli a nenavistni koristnici z USA pouzili jaderne zbrane jako zavrseni sve agresivni a zlocinne valky ! zacala tak, ze uskupeni letadlovek Hornet, Enterprise a Saratoga napadly japonskou flotilu mirumilovne kotvici na guamu. pote zacali zabirat ostrovy, od nepameti patrici japonsku, napriklad filipiny. ackoli japonci nikomu neublizili, naopak pomahali cinanum, tak USA bombardovaly tokio. pote co zoufali japonci jako posledni gesto obrany napadeneho naroda se pokusili znicit zakladnu na midwayi, zahajily usa posledni fazi a to svrhavani A-bomb.
0/0
18.9.2002 11:59

taky občan

Re: Re: Re: Je hold módní nadávat na Ameriku!
nezdá se Vám, že právě  perlová zátoka by mohl být  další z příkladů, co vedou k obavám, že obě ručky jsou levé, jen ta pusinka je nakřivo doprava? Když měli, tak ne, když neměli, tak jo....no holt někdo rád holky, někdo vdolky.
0/0
18.9.2002 12:21

rudla

Re: Re: Re: Je hold módní nadávat na Ameriku!
Nepis o cem nic nevis. Japonci zacali s prvnim utokem, nebyli vubec mirumilovni( vis neco o KAMAKAZI? ) , nechteli skoncit valku a hlavne nechteli pustit americke a anglicke zajatce.
0/0
18.9.2002 17:45

Frankie

Re: Re: Re: Je hold módní nadávat na Ameriku!
Těmito americkými zločiny výčet zdaleka nekončí. Vždyť Američané tehdy také skrze Normandii svévolně napadli armádu suverénního státu, který nikomu neubližoval, chemické zbraně používal jen ve velmi omezené míře a vůči Západu již neměl žádné další územní nároky. Pak tu máme vybombardovaná německá města, která Američané zničili jen proto, že potřebovali vyprázdnit sklady munice a udržet při životě skomírající zbrojní koncerny. Kvůli ničemu jinému vlastně WWII nevznikla. O Drážďanech tady již hovořil kolega soudruh Jurášek. Jen bych doplnil, že Drážďany byly zničeny pod pláštíkem odvety za ustřeleného kohouta na kostelní věži v Coventry a utrženou malou ručičku u londýnského Big Bena.
0/0
18.9.2002 21:06

taky občan

Re: Re: Re: Re: Je hold módní nadávat na Ameriku!
to všechno je ale zanedbatelné s tím, jaké stopy to zanechalo na Frantíkovi & co
0/0
19.9.2002 14:53

admiral_Atvar

Re: Je hold módní nadávat na Ameriku!
ted je vubec moda zapadnich intelektualu vyzdvihovat co nejobskurnejsi rezimy, v kterych by se ovsem zivotnost techto intousu pohybovala v ramci dni nebo i hodin. ale co ted ! uz jak pol-pot se dral k moci, tak byli francouzsti profesori uchvaceni jeho teoriemi. kdyby byl dnes, byl by urcite vzorem pro vsechny anarchisty. je zajimave, ze neoslavuji lukasenka. asi je podminkou aby to byl nejaky jizni stat plny agresivniho obyvatelstva.
0/0
18.9.2002 11:51

Mick

USA
Neni nahodou,ze 11.listopad je vice oslavovan, nez oplakavan.Vytahnete kdekoliv ve stredni ci jizni Americe vlajku USA a bude to jako mavat cervenou na Slavii.To same se da rict o Africe ci vychodni Asii. Pokud by k jakemukoliv stretu doslo, dostane to USA to podobne pozice, jako bylo SSSR ve vychodnim bloku 20 let zpatky.
0/0
18.9.2002 10:19

admiral_Atvar

Re: USA
listopad ? opravdu ?
0/0
18.9.2002 10:41

Sv.Vaclav

Re: Re: USA
 to jeko s tou revoluci tenkrat v rijnu, tam na vychode
0/0
18.9.2002 11:43

admiral_Atvar

ten souhlas neni jen tak !
utok na zapad se blizi ! proc by jinak saddam povolil vstup inspektoru ? protoze citi svuj konec a chce odejit s nejvetsi pompou ! v pravy cas, az budou inspektori blizko odhaleni budou pobiti a chemicke zbrane pouzity !!! pouziji je ! a to brzy. moznost, ze je maji, ale velice dobre schovaji hluboko v pousti je take ve hre, ale neni moc pravdepodobna. variante, ze nemaji nic a jsou mirumilovny stat snad veri jen zfetovani anarchomultikulturaliste a jini komousi. USA vpred ! komu bude chybet par skolenych muslimu ...
0/0
18.9.2002 10:17

taky občan

Re: ten souhlas neni jen tak !
...člověče, chybět budou tobě,  čím se pak budeš živit, vždyť přijdeš o chleba
0/0
18.9.2002 10:31

marek

Re: ten souhlas neni jen tak !
ty si pěkně vymaštěnej !!! kterej americkej film jsi nám popsal ?
 
0/0
18.9.2002 10:50

pan Filuta

Re: ten souhlas neni jen tak !
Nejsi spis admiral PAtvar?
0/0
18.9.2002 11:04

Sv.Vaclav

Re: ten souhlas neni jen tak !
jezisku, hele dalsi pičus!   neprispival jsi nahodou vcera pod nickem USA?Vymastenost tvych reakci tomu silne nasvedcuje...
0/0
18.9.2002 11:45

pan Lopuch

Jen tak dal
Tak velka armada jako je americka se neda cvicit v lesich okolo Vyskova, musi trenovat za pochodu.
Je treba vylepsovat zbrane a vojenske systemy, a to jde nejlepe a nejrychleji v boji.
Komu bude chybet Saddam s Irakem? Mi ne..
0/0
18.9.2002 9:52

pan Lopuch

Jen tak dal
Tak velka armada jako je americka se neda cvicit v lesich okolo Vyskova, musi trenovat za pochodu.
Je treba vylepsovat zbrane a vojenske systemy, a to jde nejlepe a nejrychleji v boji.
Komu bude chybet Saddam s Irakem? Mi ne..
0/0
18.9.2002 9:52

Al Ladin

Svět by se měl spojit v boji proti tyranům
A začít můžeme u jména George W. Bush. Je to člověk, který chce válku za každou cenu. Z reakcí Iráku je cítit strach. Když už souhlasí s bezpodmínečným návratem zbrojních inspektorů, je to jistým signálem zoufalství. Irák ví, že vojensky se USA nemůže rovnat. Irák nechce válku. Kdo by také chtěl své sebezničení? Válka je krajní, ničivá a drahá záležitost. Někdo konkrétní na ní ale vydělá. Pro pocit zvýšení bezpečnosti ve světě se války nevedou.
0/0
18.9.2002 9:51

Pavel

Američani opět ukazují, o co jim jde. Irák sice nikoho neohrožuje, ale USA se prostě rozhodly, že se jim ta země nelíbí. A tak tento největší světový agresor chystá další akci - po Panamě, Grenadě, Libyi, Jugoslávii, Kuvajtu. Ti lidi jsou prostě magoři s fobií a vlastními komplexy. Neustále potřebují bojovat. Ano, zbraně s vybavením je třeba obnovovat, vždyť zbrojní lobby čeká na tučné zakázky. Že tam zařvou nevinní ? To jim přece nevadí. Oni jsou No 1 !!!!!
0/0
18.9.2002 8:56

Alex

Re:
Milý Pavle kde jsi prosím tě přišel na to, že Irák nikoho neohrožuje ? Vždyť za dobu, co je Sadám Husajn u moci začal dvě agresivní války. Proti Iránu a poté proti Kuwajtu. Dále použil chemické zbraně proti kurdským civilistů m v s everním Iráku a za použití raket Scud ostřeloval Izrael. Už vůbec nemluvím o skutečnosti, že ještě před týdnem vyzýval Araby ke zničení USA. Myslím, že by sis měl svoje příspěvky více promyslet!
0/0
18.9.2002 11:19

Severka

Re:
Co to tady meleš.Nech se vyšetřit u Chocholouška.Podle tebe je Irák se Sadamem asi v pohodě.Tak se tam odstěhuj a pozdravuj partu fanatických muslimů.A Kuvajt "napadli amíci"klobouk dolů pane Gerisne!
0/0
18.9.2002 12:54

taky občan

Re: Re:
...no, to jistě ne, ale zdá se, že brzy ty "nevděčné podlidi" budou muset....
0/0
18.9.2002 13:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.