Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Špidla slábne a unie skomírá

Premiér Vladimír Špidla se rozhodl v pátek ztrestat Unii svobody za to, že její poslankyně Hana Marvanová hlasovala proti vládě. Následující tři dny ukázaly, že oslaben vychází ze souboje i on sám. Nástup Vladimíra Špidly do čela ČSSD a následné vítězství sociálních demokratů ve volbách bylo spojováno s koncem éry lidí Miloše Zemana. Tři měsíce po volbách se ukazuje, že bylo předčasné "Zemanovy pohrobky" takhle rychle odepsat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PITBULL

BLB VE VLADE
ten blb nemohl delat ani v blazejove na poste jak byl blbej a ted dela predsedu vlady to je m0ozne jenom v CESKU BOLSEVIK SPIDLIC
0/0
24.9.2002 0:43

taky občan

tak mně napadlo,
že  nám to tu zahnívá jako dříve kapitalismus .... ne a ne vyhnít.
0/0
19.9.2002 15:31

pipina

Domnívám se,že se
Špidla v konečné fázi projevil jako demokrat a situaci celkem ustál, řekla bych, že zabodoval. Jistě byl pod velkým tlakem svých spolukabátníků. Není tajemstvím, že ČSSD je plná bývalých komoušů sem tam nějaký estébák se tam taky najde. Ale je tam i pár rozumných lidí, kteří se dokáží chovat nezaujatě. Jsou to ovšem čestné výjimky. Dle mého názoru, řešení ke kterému se dobrali je mnohem přijatelnější než kdyby se ČSSD začalo domlouvat s komančema nebo s ODS. To co udělala Marvanová bylo správné a tak osobně si představuji že by měla  probíhat i jednání ve vládě. Žádná ultimata, ale jednání. Pokud žijí socialisté v představách, že každou ptákovinu, kterou vymyslí jejich bolševicko- socialistické mozky, ostatní odkejvou, tak poznali, že se pletou. Nevím, proč by se neměli snažit udělat něco pro to, aby se peníze našly jiným způsobem (třeba tím, že by se konečně mohlo přestat plýtvat s penězi daňových poplatníků), tam jistě rezervy jsou a ne malé. Škromach i klika kolem něj, doufám, že půjde do háje po skončení tohoto volebního období. Musím říct, že mě celkem mile překvapila KDU, tím, že se postavila za US. Doufám, že postojem p. Marvanové na naší politické scéně vznikne styl aspoň trochu na lepší úrovni než jaký byl prezentován vládními stranami dosud. 
0/0
18.9.2002 21:08

nedostfanatik

Re: Domnívám se,že se
víš, to že si Špidla nakonec vysloužil tvoji pochvalu ( tedy pochvalu někoho, koho socani štvou a chce aby šli od válu), by ho asi moc nepotěšilo..
0/0
19.9.2002 3:26

ufo

Re: Domnívám se,že se
Toto ste chceli? Toto ste volili?
0/0
19.9.2002 15:40

Jarka

Vlastně máme jednu stranu
0/0
18.9.2002 20:13

Jarka

Re: Vlastně máme jednu stranu
Tak to už jsme tady přece měli,ne?Stranu jedné barvy.To nemusíme mít volby,ale jen Špidlu-Midlu,on nám to všechno naservíruje a my prostě budeme kejvat.To je DĚS! Jsem pro ODS!
0/0
18.9.2002 20:17

Jirka Vanek

A vemte si sebou Karaska
Vazeny pane prezidente, vhledem k udalostech nekolika poslednich dnu, kdy se nase zeme dostala do vazne politicke krize, kdy se znovu opakuje historie a podobne jako v roce 1948 stojime nyni na pokraji bolsevizace nasi vlasti, zadam Vas jako obcan teto zeme, aby jste z teto situace, jako jeden z celnich politiku vyvodil osobni dusledky.
0/0
18.9.2002 1:41

Josef Piskora

To je tak, když se někdo z bytu 1+1 najednou stane ministerským předsedou.
Název článku vychází z mylného předpokladu, že pan Špidla byl někdy silný. Byl pouze plný demagogických hesel - jako kdyby straničtí funkcionáři. Stále se hraje stejné drama - jen herci se vyměnili. Takže klídek.
0/0
17.9.2002 17:42

ortega

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
17.9.2002 16:50

teror@quick.cz

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.9.2002 11:54

pipi punčochatá

Re: To snad není pravda, kdo tady diskutuje
Jedinej, kdo je tady šílenej, tak to jsi Ty, pokud jsi nepochopil o co tady jde.
0/0
18.9.2002 20:33

s

Kéžby Špidla, jehož maska odpadla zmizel
Kéžby Špidla, jehož maska odpadla zmizel - je to fanatický bolševik, což se dalo poznat už dříve - snad už je to nyní většině občanů jasné. Problém ale je, že přijemců sociálky je v tomto státě podstatně více, něž těch ekonomicky aktivních. Sociálkáři je vždy ve volbách převálcují z důvodu jejich početní převahy. To pak povede k moci KSČ. Nedá se nic dělat, samet byl podvod a skutečná demokracie z takového svinstva vyjít nemohla. Bude hůř, dokud lempli nebudou v defenzívě. Není třeba zdržovat ten proces socanskými záplatičkami, které ve skutečnosti nakonec dozbídačí celý stát.
0/0
17.9.2002 16:38

Šmoula

Pilip & Company
Pan Pilip zavedl KDS do náruče ODS, kde s bylo s věřícími demokraty občansky zameteno. Odměna mu zřejmě nebyla dost, proto si nechal vybudoval vlastní partaj (sice s totožným volebním programem jako má ODS, ale pravicové programy se zřejmě příliš lišit nemohou). Aby byla stranička větší, rád spolknul DEU - ani přežvykovat nemusel. Dnes tenhle originální výtvor přivádí Špindlům a Grebeníčkům.... Že by potřeboval státní záruky před nějakým svým zahraničním zájezdem?
0/0
17.9.2002 16:27

VHý

Marvanová - ANO
Je nutno souhlasit s poslankyní Marvanovou. Politika je umění kompromisu. Ovšem kompromisu mezi cestami, kterými směřují Ti, kdož se chtějí dohodnout. A zvýšení daní (sebemenší) pro nejvyšší příjmovou skupinu n e s m ě l o být přijatelným kompromisem pro US-DEU. Pokud to pan úřadující předseda a ostatní stranu téměř vedoucí /kam?/ persony (v současnosti na spolustraničku plivající - kdy jsem jen slyšel ty výkřiky "nemá náš názor - pověsit" ???) Vážení unionisté, udělali jste volovinu v roce 1998, přesto jsme vás volili (asi nás bylo i více, než matematicky vypadá ve sněmovně); blbosti dělané ve snaze udržet se ve vládě (rozumí se nepostavit se ničemu) vám neprojdou (3 a 1/2 roku je krátká doba, nezapomínáme). Závěr - Hanky musí existovat, jinak tu máme za chvíli totalitu, buďte si jisti (co chybělo Klouzovi k nastolení totality: jedna volby do senátu a nepovedený puč v televizi).
0/0
17.9.2002 16:09

Drsny Harybo

Hlasuji pro naklonovani soudruzky Marvanove...
Vrele se pripojuji k predchozi myslence naklonovat poslankyni Marvanovou, prestoze me velmi rozveseluje predstava, ze nejaky politik ma charakter pripadne strana program...v kazdem pripade obdivuji naivitu tech, kteri tomu veri!
0/0
17.9.2002 15:48

PITBULL

Re: Hlasuji pro naklonovani soudruzky Marvanove...
DEJ MI ADRESU TY BLBE SEZNAMIM TE S MYM PSEM
0/0
24.9.2002 0:46

frank

Jenom pro připomentutí a pro úplnost:
  • Nepřipustíme daňové ani jiné experimenty, které by mohly poškodit občany.  
  • Toto je věta překopírovaná z Volebního programu 2002 ČSSD, se kterým Šmidla zapůsobil na voliče. Otázkou zůstává, kdy lhal. Tehdy nebo dnes?
    0/0
    17.9.2002 15:19

    Joe

    Re: Jenom pro připomentutí a pro úplnost:
    Co znamená "mohly by poškodit" ? Kde je ta hranice daňové úpravy, kterou můžeme označit už za poškozování občana ?
    0/0
    17.9.2002 15:56

    kdosi

    Re: Re: Jenom pro připomentutí a pro úplnost:
    no to je přece hlavně vyšší zdanění těch nejmajetnějších. To nevíš?
    0/0
    18.9.2002 22:26

    Karel

    V komunalnich volbach ty grazly odstavime od koryt !!!
    0/0
    17.9.2002 15:15

    lazenak

    Re: V komunalnich volbach ty grazly odstavime od koryt !!!
    Ale pane kolego, komunální volby to není Klaus, Špidla a další figurky. Tam se lidi dost často domluví bez ohledu na politické tričko, protože např. kanalizaci, Čovku a jiné věci potřebují všichni - i tu kapličku na návsi opraví, protože to hyzdí vzhled. V komunální rovině spolu klidně spolupracují ODS a KSČM a nikdo z toho vyrážku nemá - jen se o tom moc nepíše , aby to nemasírovalo pravé a levé občánky. Až ve sněmovně si všichni hrajou na dospělí jako že z toho komunálního dorostu postoupili výš.  Naslouchejme tomu co se říká , nejen tomu  kdo to říká.  Pravdou je ovšem také to, že manýry ze sněmovny začínají prosakovat směrem dolů do obcí. Ale tam si přece spíš vidíme navzájem do talíře.
    0/0
    17.9.2002 16:24

    zastupitel

    Re: Re: V komunalnich volbach ty grazly odstavime od koryt !!!
    Jak naivní názor. Zastupitel
    0/0
    17.9.2002 21:31

    david

    nejde o Marvanovou
    Nejde přeci o Marvanovou. Jde o to, že když kdokoliv z nás řekne v pondělí, že jeho oblíbenou barvou je zelená a druhý den si celý šatník nechá přebarvit na růžovo, tak přeci není normální. Patří k sociopatům, kteří pro svůj prospěch (či oblibu u ostatních) neudrží názor ani po nejkratší představitelnou dobu. To se stalo téměř celé Unii svobody a všichni se nesmírně podivují, když si někdo z nich (v tomhle případě Marvanová) vzpomněl na zelenou barvu. Celá US se zachovala jako sociopati, jen jedna z nich si řekla, že v tom už dál nepojede. Nejde o žádnou odvahu, ale o přirozené lidské chování.
    0/0
    17.9.2002 15:13

    Jiří Lukáč

    Ono by to šlo,ale jiným způsobem!
    Psát jim všichni občané doporučeně dopisy.Ve kterých je odsuzujeme za jejich křivárny!
    0/0
    17.9.2002 13:45

    taky občan

    Re: Ono by to šlo,ale jiným způsobem!
    nešlo, všichni nemají stejné příležitosti, a určitě by byl dostatek křiváků, co by psali vícekrát...
    0/0
    17.9.2002 14:28

    tygr

    Hanko nešťastná...
    Stokrát jsem si slíbil, že se nebudu nad politikou rozčilovat, ale nedá mi to :-) To, co udělala zásadová Hanka, bylo nejen infantilní, ale strašně hloupé. Nahrála komunistům, Klausovi, v ČSSD začínají sílit pozice různých Lachnitů a Škromachů a dala poslední ránu z milosti své už tak dost rozložené straně. Klobouk dolů. Tohle ale milé Hance pořád asi moc nedochází.
    0/0
    17.9.2002 13:09

    Petr Čapek

    Re: Hanko nešťastná...
    A co měla asi tak dělat? Bečet s ostatníma ovcema na Špidlův pokyn proti svému přesvědčení?
    0/0
    17.9.2002 14:48

    tomulli

    Re: Hanko nešťastná...
    I kdyz jako dusledek vznikla tato situace, jsem rad ze aspon nektery z politiku jedna podle sveho vedomi  a svedomi, nekrouti se a trva na svem nazoru. Uz jsme si prilis zvykli na to, ze politici neplni sve sliby a nestoji si za svym slovem ve jmenu kompromisu a stability. Radeji budu snaset zhorseni politicke pripadne i hospodarske situace pokud budu vedet, ze clovek, ktery nam vladne ma pater a ridi se tim cemu veri a ne tim co ho udrzi v teto pozici dalsi ctyri roky.
    0/0
    17.9.2002 14:52

    ufo

    Re: Re: Hanko nešťastná...
    jednoznačně souhlas.taková politická stabilita je dobrá jen pro politiky
    0/0
    19.9.2002 14:32

    občan

    Re: Hanko nešťastná...no házet klause s komunisty do jednoho pytle, trochu silné kafe.....Proboha podívej se, pokud ti je více než 30 let a můžeš srovnávat, co bylo za komunistů a je teď, pod čím je Klaus podepsaný...kolik lidí jezdí na dovolenou, ko
    0/0
    17.9.2002 15:29

    občan

    Re: Hanko nešťastná...no házet klause s komunisty do jednoho pytle, trochu silné kafe.....Proboha podívej se, pokud ti je více než 30 let a můžeš srovnávat, co bylo za komunistů a je teď, pod čím je Klaus podepsaný...kolik lidí jezdí na dovolenou, ko
    0/0
    17.9.2002 15:29

    Vladimír

    Co takhle bosi a po kolenou?
    Dnes jsem slyšel pilipa v rádiu jak upozorňuje voliče, že Klaus je ochoten spolupracovat s čsd, ale bez špidly! Prý pozor na něj! Pilip za to, že může občas špidlovi podržet nočník je uchoten udělat (ale nejen on z bývalé liberální US) cokoliv.
    Jen si hoši uvědomte, že jste jediní, kdo se chystá do EU s nereformovanými komunisty ve vládě (a že tam s vámi do roka budou je jasné). Marvanová zazlobila a tak - smiluj se nad námi ó báŤuško, všechno podepíšeme a jen nám ukaž koho máme podřezat, jen nás nezavrhni! To vše se vydává za relistickou politiku. Podívejte se, vy zbabělci do USA, reálsocialisti (viz Kato-kavan) by nejraději pozvali Sadáma a Usámu na piknik a tam hledali cestu jak si ho usmířit, jen aby se nezlobil. Jedině opravdová pravicová vláda ví, že i hrdost je ctnost. Socani prodají vše.
    0/0
    17.9.2002 13:06

    Vladimír

    Co takhle bosi a po kolenou?
    Dnes jsem slyšel pilipa v rádiu jak upozorňuje voliče, že Klaus je ochoten spolupracovat s čsd, ale bez špidly! Prý pozor na něj! Pilip za to, že může občas špidlovi podržet nočník je uchoten udělat (ale nejen on z bývalé liberální US) cokoliv.
    Jen si hoši uvědomte, že jste jediní, kdo se chystá do EU s nereformovanými komunisty ve vládě (a že tam s vámi do roka budou je jasné). Marvanová zazlobila a tak - smiluj se nad námi ó báŤuško, všechno podepíšeme a jen nám ukaž koho máme podřezat, jen nás nezavrhni! To vše se vydává za relistickou politiku. Podívejte se, vy zbabělci do USA, reálsocialisti (viz Kato-kavan) by nejraději pozvali Sadáma a Usámu na piknik a tam hledali cestu jak si ho usmířit, jen aby se nezlobil. Jedině opravdová pravicová vláda ví, že i hrdost je ctnost. Socani prodají vše.
    0/0
    17.9.2002 13:05

    Vladimír

    A co tahle bosi a po kolenou?
    0/0
    17.9.2002 12:57

    Tomáš

    Kdyby to šlo?
    Kdyby šlo, zažalovat Ty "rychlosepřevlékajícíbezpáteřné a prodejné slizouny" ze strany 4kolalice, za zradu na voliči budu první kdo se pod ní podepíše. Zradí li dítě většinou to spraví výpras či domluva, zradí li partner většinou to končí rozchodem, zradí li kamarád je to jizva na duši na celý život ale Můj zaměstnanec politik se mi vysmívá do tváře a já nemám možnost ho vypráskat. Proto si velice vážím postoje pá Marvanové a škoda jen, že není takovýchto zásadových lidí v politice víc. Naše republika nebyla a není na demokracii připravena. Stále se hádáme jak vymalujeme kuchyň ale abychom zapracovali na základech a utvořili si jasnou představu jak dům bude vypadat na to nikdo nemá čas. Doufám, že pojstoj, zatím ojedinělý, poslankyni vydrží a bude podobných následovníků víc.
    0/0
    17.9.2002 12:07

    boygeorge

    Re: Kdyby to šlo?
    Čeho si ceníte na postoji paní Marvanové? Vždyť jí muselo být jasné do čeho jde a přesto do toho šla! Obávám se, že na tento postoj je už trochu pozdě
    0/0
    17.9.2002 12:29

    tomulli

    Re: Re: Kdyby to šlo?
    Souhlasim s predchozim prispevkem a cenim si prave toho, ze musela vedet k cemu nejpravdepodobneji dojde, a presto do toho sla. Kdyz se mi neco nelibi, take se ozvu a delam vse proto abych takovou vec nemusel delat nebo snaset. Nekdy mam pocit ze hodne nasich politiku o vecech mluvi, bohuzel uz ale nekonaji,nebo-li postradam logiku v pristupu stylem: "tuto vec bych nikdy neschvalil ovsem abychom se dohodli tak ji podporim"
    0/0
    17.9.2002 15:01

    Siola

    Chran nas boze pred diktatory
    Carda Retarda prisel o svou oblibenou hracku. Nebo mu Hanka slapla na kuri oko? Zkuseny politik by si kazdopadne nejprve predjednal podporu a pak teprve vysel s nejakym navrhem na verejnost. Takhle se nemuze divit, ze dopadl, jak dopadl. Jeho reakce jsou v kazdem pripade detinske. Chran nas buh pred dalsimi silenymi napady maleho Napoleona. Reakce vetsiny soudruhu z US jsou uz mimo dosah chapani pravicoveho volice.
    0/0
    17.9.2002 12:03

    Siola

    Chran nas boze pred diktatory
    0/0
    17.9.2002 11:57

    Žilka

    Kéž by bylo v politice více Marvanových
    Před Hanou Marvanovou hluboce smekám, protože se nebojí stát za tím co řekne. Jistě by bylo snažší jít "po větru" a starat se o svoje klidné žití, jak to předvádí její kolegové a zejména p. Philip, který zradí nejen své názory, ale i své kolegy kdykoliv, kdy je to pro něj výhodné. Ale to snad my všichni nechceme, že? Ať je více lidí jako je Hana Marvanová, protože pak bude mít smysl chodit k volbám a volit si své zástupce, jako nositele nějakého volebního programu. Ahoj. 
    0/0
    17.9.2002 11:55

    obdivovatel

    Re: Kéž by bylo v politice více Marvanových
    Nejen, že je nejkrásnější a nejmravnější ze všech českých žen, (kam se na ní hrabou takzvané královny krásy a jine celebrity) ale její vysoká prozíravost a mravní čistota odhalila všem občanům této země, ba možno říci celé Evropy, co říkám celé zeměkoule, hnusné pikle socialistkých zaprodanců, kteří pod záminkou pomoci takzvaným povodňovým obětem se pokoušeli zvýšit daně. Takových členů parlamentu by mělo být více, myslím že naše Hanička by se měla domluvit s genetickými odborníky, zda by ji nemohli naklonovat. Jak krásně by se udržela demokracie v naší vlasti, kdybychom mohli volit samé takové hrdinky!!!!!
    0/0
    17.9.2002 12:07

    občan

    ...US skomírá, protože politika jejich nevyzrálých představitelů byla vždy krátkozraká s image osobního prospěchu.....
    0/0
    17.9.2002 11:33

    half

    Pokřivená páteř
    Jsem rád, že díky H. Marvanové ukázali mnozí politici, že jim nejde ani tak o splnění slibů, které dali voličům, ale o udržení svých pozic za každou cenou, i když tou cenou může být zavedení našeho hospodářství do katastrofy. Když Napoleon zavedl ve Francii daně z počtu oken v domě, za několik roku měla většina domů zazděná okna. Takhle nějak funguje daňový systém. Obývám se však, že kokosové ořechy ze socdem. toto hold nikdy nepochopí, protože mají přece místo hlav kokosové ořechy.... Haně Marvanové děkuji a smekám klobouk.
    0/0
    17.9.2002 11:30

    Martin

    Ze vas to jeste bavi!
    Politika je holt takova a krize jsou normalni (jako kdyby to bylo u nas poprve). Vsak oni se zase nejak dohodnou a hlady nas umrit nenechaji. A soudruh Grebenicek taky vladnout nebude - sice ho 20% lidi voli, ale zbytek nesnasi. To by se mu vladlo hooodne spatne. Dovedete si predstavit ty neustale vypady medii, demonstrace a provokace smerem k jeho osobe? On prece moc dobre vi, jak si u vetsiny lidi v teto zemi stoji. Takze klidek - az politici prekroci rozumnou miru (az vsichni znatelne zchudneme), tak to ten kdo bude zrovna u moci skarede odnese (nekdo ho asi zabije - od Rasina nemame politicky atentat a to neni normalni). Hlavne nestahovat kalhoty, kdyz brod je jeste daleko, ze?
    0/0
    17.9.2002 11:24

    Petr

    Souhlas a podpora Hane Marvanove
    I ja se hlasim k pravicove mensine, ktera si nenecha s r a t na hlavu. Myslim si ze by se mel nad sebou zamyslet hlavne Ing. Pilip ktery v honbe za koritem je schopen podporovat snad i komunisty
    Stydet by se meli vsichni kdo ze zaryte pravice prechazeji na levici. Aspon je videt charakter a ohebnost patere nasich clenu. Jasne z toho plyne, ze jsou ve strane ne z presvedceni, ale z prospechu a to je smutne
    Omlouvam se za hacky ale svuj nazor pisu z dovolene a pocitac nema cestinu.
    PS - clen US-DEU PV
     
    0/0
    17.9.2002 11:00

    obdivovatel

    Re: Souhlas a podpora Hane Marvanove
    Nejen, že je nejkrásnější a nejmravnější ze všech českých žen, (kam se na ní hrabou takzvané královny krásy a jine celebrity) ale její vysoká prozíravost a mravní čistota odhalila všem občanům této země, ba možno říci celé Evropy, co říkám celé zeměkoule, hnusné pikle socialistkých zaprodanců, kteří pod záminkou pomoci takzvaným povodňovým obětem se pokoušeli zvýšit daně. Takových členů parlamentu by mělo být více, myslím že naše Hanička by se měla domluvit s genetickými odborníky, zda by ji nemohli naklonovat. Jak krásně by se udržela demokracie v naší vlasti, kdybychom mohli volit samé takové hrdinky!!!!!
    0/0
    17.9.2002 12:00

    Jirka Vanek

    Odpoved poslance
    From: "Vanek" < gvanek@iprimus.com.au>
    Sent: Tuesday, September 17, 2002 6:02 PM Subject: Re: Havle, odstupte
     
    > Dobry den, > > Organizace spojenych narodu zajistuje pro predsedu Valne hromady kancelar, > auto, sekretarky > a vhodne ubytovani. Pan Kavan pozaduje trochu vic. Nestaci mu ani prostory > na Ceskem zastupitelskem > urade, sekretaru potrebuje deset.  Nekteri z jeho staleho doprovodu jsou > lide necestni, zrovna jako > Jan Kavan, vedeny ve svazku spolupracovniku pod krycim jmenem "Kato". > Podvody jako Cesky dum v Moskve, penize v jeho trezoru, automobilove nehody > atd, atd. > V jine demokraticke zemi, kde pracuje pravni system by lotr typu Kavan nebyl > ani poslancem. > Mam vazne podezreni, ze v Poslanecke snemovne je vytecniku jako on vice, > jinak si nemohu vysvetlit, > ze jste ho do dnesniho dne nezbavili poslanecke imunity a neodvolali z New > Yorku, kde dela Ceske republice ostudu. > Jsem zvedav, az Kavan za par mesicu s ostudou bude z OSN vyhozen, treba pro > ucast na prodeji > zbrani do zemi, kam se podle rozhodnuti organizace ktere predseda, dovazet > nesmi. > Budete se stydet? > > S pozdravem > Jirka Vanek > http://www.vanek.freeservers.com/about.html > > ----- Original Message ----- > From: "Stanislav Krecek" < krecek@psp.cz> > To: "Vanek" < gvanek@iprimus.com.au> > Sent: Tuesday, September 17, 2002 7:06 PM > Subject: Re: Havle, odstupte
    > Valeny pane, > > Vas vcerejsi navrh postrada praktickeho smyslu. > > Kancelar predsedy Valneho shromazdeni funguje a musi byt placena. > > V ucte > > JUDr. Stanislav Krecek
    0/0
    17.9.2002 10:55

    Bubák1

    Re: Odpoved poslance
    Na tak blbý dotaz je to odpověď naprosto dostačující.
    0/0
    17.9.2002 11:22

    Nazdárek

    I když paní Marvanovou
    nemám příliš v lásce, je jediná, která má ve spolku US tvář a snaží se dodržet to, co před volbami slibovala. Držím jí proto palce. Měla by rychle navštívit pana Kasla, dřív než to udělají ostatní bezcharakterní členové US (kteří jsou již nyní politickými mrtvolami), aby jim tam pořádně přibouchla dveře. 
    0/0
    17.9.2002 10:24





    Najdete na iDNES.cz



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.