Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mocnosti bombardují Irák výhrůžkami

Víkendové výroky představitelů západních mocností na adresu Iráku naznačily, že se režim Saddáma Husajna dostává do izolace. "Buď vyřeší problém, který znamenají jeho zbraně hromadného ničení, nebo jeho režim skončil," prohlásil například v televizi Sky britský ministr zahraničí Jack Straw.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dan(1)

Idnes=hlas lidu. Vox pupuli, vox Dei.
Respektuji, že si autor stránky nebo webu vyhradí právo, co lze a co co nelze na svém webu tolerovat. Provozovatel je ze zákona odpovědný za obsah i formu příspěvků. To, jak se Fronta opovažuje zacházet s čtenářskými příspěvky, si doposud žádný český server nedovolil. Věřím, že ani mí oponenti, např. jurasek, nemají důvod k obvinění, že je častuji "nepřípustnými výrazy". Toto je téma pro vás, pane Hlavenko, Dočekale, Strako, Větvičko... Fronta překročila všechny myslitelné hranice, když "zakázala" odkazy na servery utro.ru a afghanistan.ru. Je to jednání naprosto bezprecedentní, nezákonné a totalitní. Jugendfront nezvládá myšlenku, že lidé nutně nemusí zastávat názor současného premiéra a mohou přemýšlet nezávisle. Zaradovali se patrně, když objevili v bin Špidládinových projevech důvěrně známé fráze z dob, kdy jsme byli o 12 let mladší. Nicméně trvám na tom, že k webmasterovským oprávněním má v iDnes každý komunistický blb a ze strany redakce očekávám omluvu za smazání odkazů na výše uvedené ruské servery.
0/0
18.9.2002 19:12

Dan(1)

Errata
v poslední větě vypadlo slovo "přístup".
0/0
18.9.2002 19:20

Dan(1)

Fašisté z MF
Tento příspěvek zde vydrží pohých několik málo minut. Včera jsem nepouži jediného ostrého slova, jen jsem si dovolil dát odkaz na utro.ru a afghanistan.ru. Redakce to smazala s tím, že se jedná o nepřípustné výrazy. Kdo věřil, že se Mladá fronta transformovala ze sociálfašounského plátku na solidní tiskovinu, hluboce se mýlil. Nyní ostrá slova použiji, aby se mohli fašisté vyřádit: SVINĚ.
0/0
18.9.2002 17:52

Dan(1)

Re: Fašisté z MF
Trochu ti to mazání trvá, co, eurouniostický fašoune?
0/0
18.9.2002 17:59

Dan(1)

Re: Re: Fašisté z MF
Tak jak je to? Je eurofašistická svině dostatečně nepřípustný výraz?
0/0
18.9.2002 18:07

kacenkin

nepřátelům američanů
  Ve všech komentářích, které se dotýkají USA, lze najít plno nenávistných protiamerických přispěvovatelů.
Vymýšlejí si stále bizardnější konspirační teorie, mezi vrcholy patří že 11.září si vyrobili sami !!?!
Z příspěvků se dozvídám že největší teroristé jsou američani, že jsou ovládání židy, komunisty i fašisty (záleží na orientaci přispěvovatele), že mohou za všechny světové konflikty, že napadají samé nevinné chudáky, že chtějí nadvládu nad světem(možná i vesmírem) prostě z příspěvků vyznělo, že jsou ztělesněním zla.
Nevím zda za tyto příspěvky může jejich stav mysli nebo jejich IQ nebo jejich stranická příslušnost.
V každém případě by se měli nad sebou zamyslet a uvědomit si, že v reálu jsou jejich názory k pousmání nebo k zavolání záchranky na odvoz do zařízení.
Za nejdůležitější považuji, že normální lidi neovlivní a hlavně nic nezmění na světovém běhu dějin.
0/0
17.9.2002 13:22

Superpes

Vy chytrolíni....
Do koho se Husajn naváží ? Kdo je pro něj říše zla ? Kdo je u něj satan ? Proti komu vyhlašují islámští duchovní svatý džihád ? Nechte amíkům právo rozhodnout se, koho napadnou, s kým budou válčit a jakou tím pádem odpovědnost přijmou. Dělají to ostatně všechny silné národy už od počátku věků. Dnes taky Rusové (v Čečně, dříve Afghanistánu), Srbové (všude kolem sebe), Čína (vpád do Vietnamu v 80.letech), atd. Taky naše federální armáda měla pocit, že ve 20.letech musí zakročit proti Maďarské republice rad... Zvykli jste si radit každýmu, co má a nemá dělat. Jenže, páni Poradci - každej z Vás ví tak akorát hov..o !! Jinak by tady nemohl zvítězit takový ..... jako je Zeman a půl národa by nevolilo rádoby sociální strany a komanče. Fuj. JAk to zdůvodníte za pár let svým dětem ?
0/0
17.9.2002 12:33

Jan

Re: Vy chytrolíni....
Vojáci Maďarské republiky rad vpadli na naše území. Takže naše vláda měla ten pocit, že by se měla bránit. Dokonce mi o tom kdysi podal svědectví přímý účastník bojů. Jak to zdůvodníš svým dětem, že jsi takový Supervůl?
0/0
17.9.2002 12:57

Muki

Re: Re: Vy chytrolíni....
Moji romanticke dusi to nedalo abych si nezaspival:" Jen jsem prisel z vojny domu, uz mne volali, abych jim sel na Slovensko vyhnat madary...." Jenze tu pisnicku jiz nikdo nezna.
0/0
17.9.2002 16:47

taky občan

Re: Vy chytrolíni....
Kdo se to tu do mně naváží?Pro koho jsem říší zla? Pro koho jsem satan? Kdo to proti ně hce svatý boj. Heleďte, je mým rozhodnutím, komu dám přes jeho nevymáchanou hu...sta a jak si to zodpovím (jestli ještě bude někdo, komu bych odpovědný mohl být)? A to proto, že to děláte všichni.....(nebo snad někdo ne?). Jenže, páni poradci, každej z vás ví ....Jinak by tu nemohl plácat nesmysly jeden takový .....jak to zdůvodníte svým dětem? 
0/0
17.9.2002 13:01

Hnidopich

Re: Re: Vy chytrolíni....
Co to bylo? Na jiném místě jste mi vyčítal, že tvrdím, že se vyjadřujete mlhavě a zmateně - nejní tento váš projev toho důkazem?
0/0
20.9.2002 13:48

Krut'as

Jurasku a Honzicku uz se nemohu dockat....
...svych novych stinitek. Rozhodl jsem se ale, ze je radeji pouziji nad kulecnikem. Sice by se ta cervena barva hodila vice k tomu Baru, ale na kolecnikovem stole mam ruzove sukno,  tak to take pujde dohromady! Navic si vas dvou vice uziju. U kulecu travim vic casu nez u "Baru". Tak byste se oba meli rychle zasit nekam do kanalu, nez vas nekdo sejme. Deset litru v dolarech jsou pekne penize v Cesku a to je za kazdeho z vas. Tak zde nazevlujte a honem zalezte do nejake te stoky. Treba i do Metra, tam je ted klid vlaky nejezdi a v tech bunkrech vas urcite nikdo nenajde, kdyz ani vlada nevi kde vlaste jsou
0/0
17.9.2002 11:49

Jan

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
17.9.2002 13:08

jurasek

Re: Jurasku a Honzicku uz se nemohu dockat....
poslouchej, krutasi, kdyz uz ze sebe vypotis podobne hovadiny, upadas vzapeti do koma?  nechej si vysetrit hladinu cukru a zjisti si, jestli ti okolo puntu nelitaji muchy a vosy, pusobis desne hypoglykemicky....
0/0
17.9.2002 19:31

Krut'as

Re: Re: Jurasku a Honzicku uz se nemohu dockat....
No to budu mit asi z tech tvejch sladkejch chytosti. Tak se sladkej k***te, vraz Honzikovi do huby, aspon bude chvili potichu a zase delat mnam mnam!
0/0
18.9.2002 5:56

jurasek

pro mukiho ci mukinku
Takze Muki, mas pravdu, Americani prekrocili 24.unora odpoledne hranici s Irakem, v pisecnych zakopech zasypavali iracke vojaky buldozerama a nakonec odrizli ustupujici elitni Sadamovu Republikanskou gardu a totalne ji znicili. Je to vsechno na Internetu a tomu konovi skutecne verit nemusis, delas naprosto dobr-------------------------------
sdelil nas patriot david, trvaly pobyt usa, texas (cim bliz presidentovi, tim bliz, taky tam maji nejvice poprav a je se na co tesit kazdy druhy tyden v utery)....ver si, cemu chces, muki...jestli jsem se te dotkl, omlouvam se, nevedel jsem, ze jsi takova romanticka duse.....muj slovnik vulgarismu je vymezeny  jenom urcitym autorum urcitych prispevku, trdlo nepatri mezi vulgarismy, stejne tak kvakani pitomosti...pokud ti to vsak zpusobilo buseni srdce, znovu se omlouvam....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
americka pozemni vojska nikdy nevkrocila na uzemi iraku, co tady americky orel david uvadi, je nesmysl a potvrdi to kliknuti na prislusne stranky netu....pokud budes mit problem s keyword, napomohu......americane bojovali pouze na uzemi kuvajtu a castecne saudske arabie...co americane pouzili na uzemi iraku, asi 70km od hranic kuvajtskych, byly bojove helikoptery a napalm...tim spalili ustupujici iracke rezervisty, kteri nebyli ani poradni vojaci....elitni gardy saddama mely povoleno ustoupit k bagdadu, aniz se jim zkrivil jediny vlas na hlave!  kapitulaci zprostredkovali rusove, to jenom mimochodem....
0/0
17.9.2002 8:42

David

Re: pro mukiho ci mukinku
Ani Goebels ti nepomuze. Muzes svoje lzi opakovat treba milionkrat a stejne zustanou to lzi. Na tvym miste bych se za tyhle lzi aspon stydel. Neco co se tobe stat nemuze...ubozaku
0/0
17.9.2002 8:53

jurasek

Re: Re: pro mukiho ci mukinku
musis byt pekne ospaly, nestastny orle, nemate tam v texasu uz po pulnoci????
radeji sloz hlavu pod kridlo a netrap se lidmi, ktere stejne nezmenis..... nekoho jako ja......a jestli prestanes jednou byt banalni a unavny, slibuji, ze si te vsimnu a slusne pozdravim.......banalita lidi mne totiz irituje a probouzi ve mne to horsi a nebezpecne ja...lol! lol! nite nite
0/0
17.9.2002 9:12

David

Re: Re: Re: pro mukiho ci mukinku
Az na to, ze ja bych musel o to stat, aby sis ty me vsimal a toho bohda nebude.    Mne je uplne jedno co tebe irituje, to je tvuj problem, ale pravda a fakta zustanou presne tim a tvoje lzi taky. Ani ti tvoji bolsevici tam nic nevyjednali, protoze se jenom snazili bejt dulezity a bodejt by se Sadam nesnazil padnout starejm kamosum kolem krku. Nikdo mu nemohl dat tolik co oni mu mohli slibit.
Ty si me zasad kam chces, treba na Antarktidu.  Ty nemas pravdu v nicem, mozna v tom, ze vsude na svete je ted po pulnoci. Ty jak otevres tu smradlavku nahore tak z ni padaj samy nesmysly. Kecat o jinejch jak jsou blby a davat nam vize jak jak budes tu tvoji chciplou kocku kvuli Bushovi ucit skakat do krytu to by ti slo, ale ze Bushova strategie pracuje a ze Sadam radsi vezme inspektory nez prijit o moc a kejhak to jsi taky zatim tise nezaregistroval. A ze ti tvoji kamaradi ze SA se zase nachali napalit tema americanama a skocili jim na spek spoluprace, no to teda musej bejt ale polointeligentni chudaci to udelat dvakrat, ze? Nejsou ti arabove tvoji kamaradi?  Ja Bushe taky nijak nezeru, urcite neni to nejlepsi co by v Americe mohlo existovat, ale kdyz posloucham tebe, tak on je aspon clovek coz u tebe se zrejme muze stat tak az po patem prevteleni
Uz jsem ti to rikal parkrat, aby sis hledel svyho. To nejsou tvoje nazory s kterejma nesouhlasim, ale ta tvoje arogance a naduta ignorance s kterou se nechci potkavat. To neni nic, co by me fakt obohatilo. Takze jeste jednou so long.
0/0
17.9.2002 9:41

Jan

Re: Re: Re: Re: pro mukiho ci mukinku
ten Texas ti Pastelko nesvědčí. Pokusil ses o literární útvar a nedopadlo to dobře. Bajka o chcíplé kočce postrádala mravní naučení. Jestli se ovšem nechceš potkávat s jinými názory, musíš drahý emigrante holt někam jinam. Třeba na Měsíc.
0/0
17.9.2002 9:57

David

Re: Re: Re: Re: Re: pro mukiho ci mukinku
Kdybys Jenyku aspon umel cist, tak bys treba si precetl, ze nazory ne, ty me nevadej, ale lidska blbost a arogance ta jo. Takze do teto kategorie patris i ty, jenze ty jses takovej k popukani, jak jsem prijdes stekat a schovat se vzdycky za nejakyho vetsiho psa a svym pristekavanim jenom pritvrzujes muziku. Jses proste roztomilej, takovej kolorit tohodle fora. A ackoliv vim jaky blabolky me zase napises, vzdycky se na ne rad prijdu podivat. Tak me nezklamej Jenycku.
0/0
18.9.2002 1:06

Krut'as

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro mukiho ci mukinku
Oooo jak vystizne Davide, sam bych to lepe nezvladl.
0/0
18.9.2002 6:02

Jan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro mukiho ci mukinku
jedna Pastelka z Texasu a druhý Bl'bas z Mlýných hor v Austrálii, jeden za 18 a druhý bez dvou za 20. Oba jsou v cizině jako kůl v plotě a tak si léčí mindráky a pořád otravují po internetu doma ty, kteří o ně vůbec nestojí.  PS: Už ses Pastelko doučil, jaký byl průběh války o Kuvajt?
0/0
18.9.2002 7:57

Frankie

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro mukiho ci mukinku
Ahoj Honzíku. Mám malý dotázeček. Co jsou to Mlýné hory? Jedná se opět o volnější přepis cizího slova Mlžné hory nebo se paučel češtiny zase jednou seknul?
A ještě jedna věc mě trápí. Před časem jsi mi psal, že některé obraty či repliky jsou free (jako třeba místopisný název u něčího jména) a jiné jsou Honzik from Kosovo patent pending. Možná by stálo za to , kdybys zveřejnil seznam obou kategorií, abych zase neporušoval autorská práva.
0/0
18.9.2002 13:57

Jan

Re: pro mukiho ci mukinku
Obyčejná válečná realita. Ustupující irácká vojska směrem k Basře, kolona techniky a vojáků dlouhá zhruba 10 km byla ze vzduchu spálena napalmem, iráčtí vojáci v bunkrech, kteří se chtěli vzdát,  byli zaživa buldozery zahrnuti pískem, záběry a výpovědi uváděla i naše TV. Čím si vysvětluješ Jurášku, že někteří papouškové to ne a ne vzít na vědomí? Něco jim v jejich hlavičkách neštimuje??? Nebo si snad válku představovali jinak?
0/0
17.9.2002 9:46

Frankie

Re: Re: pro mukiho ci mukinku
Neštymuje Honzíku, dycinky neštymuje. S měkkým i by to napsal možná Srb, měl by ses více kontrolovat.
Á propos, čípak byly ty buldozery, které dle tebe zahrnovaly vzdávající se irácké vojáky? Snad ne Američanů, kteří přijeli na irácké území zahrnout ty tvé bunkry? Nechtě jsi potvrdil Davidova slova a Juráškovi s jeho "nepřekračující" teorií jsi prokázal medvědí službu . Radši mu už nepomáhej, truhlíku.
0/0
17.9.2002 18:18

David

Re: Re: Re: pro mukiho ci mukinku
Frankie, Honzik totiz vubec ztratil nit a vubec neprisel na to o cem se tu mluvi. To se clenum Socialisticky akademie stavalo velmi casto, co vsak nikdy nezapomneli ten spravnej propagandistickej ton. Stejne jako Honzik, kdyz nam tu tvrdi z tepla svyho pokoje, jak se chudacci iraccani uz uz chteli vzdat a zly imperialista se jen usmal a prihrnul vic pisku.
Pro ty co chteji vetsi obrazek nez jen ten co si utvorili sami mezi "hodnymi a zlymi" tady je citat od nekoho, kdo tam byl: "You don't think about, "Hey, what about this guy? What about that guy?" He had a chance to get out. He had every opportunity to get out and he took the way to die for his country, just like any American would."
0/0
17.9.2002 20:17

Frankie

Re: Re: Re: Re: pro mukiho ci mukinku
Chápej ho, má toho teď chudák moc. Na chatu se urodilo nebývalé množství ovcí nesledujících nic jiného než CNN, Novu a další mainstream, které ještě stále nepochopily, kdo je ten největší satan a kdo to s námi vždycky myslel dobře. Tito šťourové navíc jako na potvoru přispívají pod různé články a kdo to má krucinál pořád stíhat sledovat.
Tím citátem jsi tomu ale Davide dal. To se zas ráno něco dozvíme o americké ochotě umírat.
0/0
17.9.2002 20:43

David

Re: pro mukiho ci mukinku
Zdravim  Uz se nemuzu dockat. To se zase nasmeju
0/0
18.9.2002 0:57

Jan

Re: Re: pro mukiho ci mukinku
tak jste si kluci pofoukali vzájemně bebínka?
0/0
18.9.2002 8:14

Jan

Re: Re: Re: pro mukiho ci mukinku
Ahoj americký komsomolče, ty veliký recitátore Kruťasových výroků!  Scházíš tady! Už jsi dal do pořádku svůj prachatický kurník? Poslal jsem ti jako povodňovou pomoc balík toaleťáků. Povím ti dvě sladká tajemství, vesnický balíku. Za prvé slovo neštimuje je cizího původu, takže jeho přepis je vždy poněkud volnější a za druhé, Basra leží v Iráku. Zeptej se v Prachaticích na obecním úřadě, tam ti to potvrdí. Hlubokomyslné úvahy o tom, komu patřily buldozery, ponechám tobě jako členu Kruťasovy družiny. PS: Trumbero, ty vysoušeče musíš nasměrovat na vlhké zdi, nikoliv na svoji hlavu! Pak to takhle dopadá!
0/0
18.9.2002 8:12

Jarek

Re: Re: pro mukiho ci mukinku
Honzi-Kuh to si jako predstavujete, teda ty s juraskem, ze ty buldozery byly bez posadek a Amici je ovladali na dalku mackanim knofliku?
0/0
18.9.2002 5:42

Krut'as

Odmena $10. 000 za kuze z tupce Juraska a Jana!!!
Mam dve stolni lampy a potrebuji nova stinitka! Z tech dvou volu bych mel opravdove unikaty na svuj BAR !!!
0/0
17.9.2002 1:37

Pilat

Re: Odmena $10. 000 za kuze z tupce Juraska a Jana!!!
Ausiku zase si dnes nenosil klobouk a tak mluvis z cesty
0/0
17.9.2002 1:48

Jan

Re: Odmena $10. 000 za kuze z tupce Juraska a Jana!!!
Kruťasi vzpamatuj se! Kdo ti na to půjčí? A čím by si chtěl ručit? Ovcemi? PS:Řekni bodyguardům Jarkovi a Fanoušovi, že sem můžeš lozit i bez jejich ochranitelské asistence, neboj se, my ti po hubě nedáme. Jak to dopadlo s tím lodním kufrem? Našli? Nenašli? Slunce v duši, válečníku !
0/0
17.9.2002 7:54

jurasek

Re: Odmena $10. 000 za kuze z tupce Juraska a Jana!!!
poslouchej, krutasi, cemu ty rikas bar, ja rikam prepazka mezi stajemi, tou tvoji a tvych dohlizitelu, klokanu....cemu ty rikas 2 stolni lampy, jsou 2 flasky od mlika, ktere ti pridava vedeni farmy jako bonus, aby jsi nedostal osteoporozu....u klokanu se vetsinou clovek pekne naskace a kostni tkan rychleji ridne, proto ten extra nasup vapniku.....ty flasky se normalne vraceji a ne, ze si z nich udelas lampy, typicky cizek, co? kdo neokrada klokani farmu a jeji vedeni, okrada vlasytni rodinu...to zname....
0/0
17.9.2002 8:49

Jarek

Re: Re: Odmena $10. 000 za kuze z tupce Juraska a Jana!!!
Ze by deda Vseveda jurasek byl expertem uz i pres klokany? Krut'asi, co na to vase vlada, oni mu dali vizum? Navstevnicke, obchodni, studijni anebo za ucelem leceni?
0/0
18.9.2002 5:50

Jarek

Re: Re: Re: Odmena $10. 000 za kuze z tupce Juraska a Jana!!!
Tak mne napadlo, ze jestli tam priplaval bez viza, tak skonci nekde v lagru! Pojedes ho navstivit?
0/0
18.9.2002 5:53

Krut'as

Re: Re: Re: Re: Odmena $10. 000 za kuze z tupce Juraska a Jana!!!
Vcera vecer tady na TV ukazovali zase jednoho priplavanyho jak sebou pere hlavou napred vo beton. Mel ji uz ale tak velkou a cervenou, ze nebylo poznat jestli je to jurasek nebo Honzik. Jdu se na to preptat, at mne nekdo nenapadne,  ze nemam spravne informace. Ted si ale nejsem jisty kam mam jit. Jestli na Novu nebo CNN nebo Pravo ci dokone Izvestija! Myslim ale, ze Moskevskaja Pravda, bude nejlepsim zdrojem nejcerstvejsich informaci! Dam vam kluci hned vedet, jak to budu mit vovereny!
0/0
18.9.2002 6:21

taky občan

Re: Odmena $10. 000 za kuze z tupce Juraska a Jana!!!
hele, vy jste začal taky soutěžit o cenu největšího nácíčka?
0/0
17.9.2002 11:39

Pilat

To jsem zvedavy Jurasku
Co ti ty ananasovy hlavy zase napisou
0/0
16.9.2002 22:34

David

Re: To jsem zvedavy Jurasku
Dobre patolizalujes, dobre...
0/0
17.9.2002 0:13

Pilat

Re: Re: To jsem zvedavy Jurasku
 to nemam zapotrebi kdyby jsi me znal osobne, o to ale ja nestojim, vedel bys ze jsem poslal do prdele jine kapacity nez jsi ty. A za to jsem tam kde jsem
0/0
17.9.2002 1:38

JardaM

Re: Re: Re: To jsem zvedavy Jurasku
Snad ne v prdeli?
0/0
17.9.2002 3:35

Pilat

Re: Re: Re: Re: To jsem zvedavy Jurasku
You are right
0/0
17.9.2002 3:39

Hnidopich

Re: Re: Re: To jsem zvedavy Jurasku
Teda Piláte, ty jsi ale frajer !!
0/0
20.9.2002 14:09

jurasek

glosa v analyze v Zavtra
jak jsem se zminil, tady je preklad, ktery vysel v tydeniku zavtra...ruske zdroje, samozrejme......nejsem to tedy ja, kdo je autorem....v kazdem pripade je to mimoradne zajimava analyza ruskeho think tank, neco, co tezko najdete v americkych zdrojich, i tech mimo mainstream.......
takze, nestrilejte na postaka...ja jenom analyzu prelozil a doporucil sem....
0/0
16.9.2002 22:12

Dan(1)

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
16.9.2002 22:36

jurasek

Re: Běž raději s Gizmíkem na pivo
kdo ti proboha narizuje, co si mas myslet? toto je analyza rusu, v kazdem pripade zajimava, neznamena to vsak, ze clovek musi souhlasit se vsim, co je uvedene......pokud clovek vi, co je skupina bilderberg a kdo je za ni, neni prekvapen nazorem na svetovou financni oligarchii a jeji moc, o ktere se tito rusove zminuji......zavtra neznam, vim vsak, ze mohou mit extremni pohled na situaci.....a to ja mam celkem rad......he he
0/0
16.9.2002 23:01

Dan(1)

Re: Re: Běž raději s Gizmíkem na pivo
Je to analýza Rusů asi tak, jako je Poučení z krizového vývoje analýzou Ćechů a Slováků. Negeneralizuj. Na Izvěstijích, dokonce ani v Pravdě by se nic takového objevit nemohlo. O bilderbergu jsem samozřejmě slyšel, někdy, až bude vhodná příležitost (před referendem k EU) sem hodím zajímavý link k tomuto tématu. Ty stránky žádný extremní přehled nemají, možná, že jsi chtěl napsat extremistický pohled. Pak bych souhlasil.
0/0
17.9.2002 1:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.