Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Irák považuje Bushovu řeč za lži

Iráčtí představitelé odmítli projev amerického prezidenta George Bushe, který požadoval zásah OSN proti jejich zemi. Je to snůška lží, říkají. Většina politiků arabského světa nicméně doufá, že se úder Spojených států ještě dá odvrátit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kacenkin

nepřátelům američanů
  Ve všech komentářích, které se dotýkají USA, lze najít plno nenávistných protiamerických přispěvovatelů.
Vymýšlejí si stále bizardnější konspirační teorie, mezi vrcholy patří že 11.září si vyrobili sami !!?!
Z příspěvků se dozvídám že největší teroristé jsou američani, že jsou ovládání židy, komunisty i fašisty (záleží na orientaci přispěvovatele), že mohou za všechny světové konflikty, že napadají samé nevinné chudáky, že chtějí nadvládu nad světem(možná i vesmírem) prostě z příspěvků vyznělo, že jsou ztělesněním zla.
Nevím zda za tyto příspěvky může jejich stav mysli nebo jejich IQ nebo jejich stranická příslušnost.
V každém případě by se měli nad sebou zamyslet a uvědomit si, že v reálu jsou jejich názory k pousmání nebo k zavolání záchranky na odvoz do zařízení.
Za nejdůležitější považuji, že normální lidi neovlivní a hlavně nic nezmění na světovém běhu dějin.
0/0
17.9.2002 13:26

clovek

do prdele se Saddamem...
SN<Hitler=2.svetova
OSN< Saddam= ?
 
0/0
16.9.2002 20:34

Antonín Dvořák

Příspěvkář pod přezdívkou kruťas je provokatér.
Znám ho, je to pravda.
0/0
16.9.2002 16:34

Krut'as

Vazenym panum Cenzorum.
Kluci to je dobrej trik co jste mi dole udelali s mym prispevkem, to hodnotim! Zvalst hodnotim, ze mi blokujete odpoved na onen trik. Ze bych ted zase ja zacal pridavat nejake jine zdroje informaci? Mate oproti me vyhodu, ja vam to nemohu smazat! Tak jsem jen zvedav, jestli projde aspon tohle! Schvalne ukazte sve barvy!!!!!! Nic si z toho ale nedelejte, me uz to zde stejne prestava bavit! Tak asi budu brzo koncit!
0/0
16.9.2002 4:18

Krut'as

Re: Vazenym panum Cenzorum.
Kazdej holt chodime na ty svy zaruceny zpravy jinam, ze jo?  Ja osobne zacinam pomalu verit, ze tu Kurdy v Iragu Sadam otravil smradem ceskejch tvaruzku a Romaduru Ale jurasek a vy to budete urcite vedet lip, ze jo? Tak si holt budem predavat ty adresy,  plati? Ale ne,. ja asi budu opravdu radeji koncit
0/0
16.9.2002 5:58

Tomáš

Re: Re: Vazenym panum Cenzorum.
No , jsem opravdu zvědav ,s čím pan Blair přijde ...:-) Nesmíš být ale zase tak moc naivní a  věřit všemu , co ti pan premiér řekne , i s fakty se dá manipulovat. Víš , co si mám počít s informací , že satelitní snímky ukazují  , že Irák přestavil některé své továrny na výrobny chemických a biologických zbraní ..opravdu by mě zajímalo , jak se to pozná ....že by tam namalovali lebku se zkříženými hnáty....Už si ten briefing živě představuji , pan premiér předvede jedno ze svých hereckých vystoupení ( to on opravdu umí ) , možná si k sobě  přibere pro větší důvěryhodnost náčelníka štábu nebo šéfa rozvědky ...a všechny zpravodajské relace přinesou šokující odhalení..... Víš , chci znát pravdu a nemohu nikomu slepě věřit ,ani kdyby to byl můj vlastní otec .   
Stejně je docela zajímavé , že důkazy se hledají až poté , co se pan Bush a Blair rozhodli zaútočit ....neměl by být postup opačný ??
0/0
16.9.2002 21:01

Jan

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
16.9.2002 8:06

kacenkin

fakt nevím...
opravdu nevím jestli si všeci uvědomují, že stačí když Írák vpustí pár inspektorů a má klid....
a vůbec nechápu co jim na inspektorech vadí...
asi mají co skrývat....to je jediná možnost....
NO a vten moment jsou kroky USA pochopitelné....
a Jurášci a jiní IQ mohou pak vesele napadat US, ale jaksi to vyznívá do ztracena...
0/0
15.9.2002 23:29

Kuba

Co takhle poslat z CR inspektory do USA zda nemaji a nevyrabi zbrane hromadneho niceni.Co by na to rekl pan Bush?????Asi by se mu to moc nezdalo,ale asi maji na vyrobu patent!!
0/0
15.9.2002 7:01

Vavra

Re: Co takhle poslat z CR inspektory do USA zda nemaji a nevyrabi zbrane hromadneho niceni.Co by na to rekl pan Bush?????Asi by se mu to moc nezdalo,ale asi maji na vyrobu patent!!
CR  inspektori  ???  to je joke ??
0/0
15.9.2002 15:50

Krut'as

Ach jo jurasku....
Cely svet trpi ekonomicky nasledkem 9.11 jen jurasek si chrochta jak je chytrej! Dokonce ho sem tam podpori nejaky ten pubertak/pubertacka se kterejma holt ta puberta mlati o zem hroznym zpusobem. Ale to je normalni pubertaci vzdycky vedi jak curat proti vetru! Reknete nam jurasku a spol co vlastne chcete? Spatky do jeskyni nebo na stromy? Vzdyt vam v tom nikdo nebrani! Klidne si vylezte na nejblizsi strom a zerte banany s tema mamutama to holt uz bude horsi. V Praze ale urcite jeste nespotrebovali celeho toho slona a mozna ze i nejaky kousek hrocha by se jeste nasel, dokonce i lachtana a gorily. Ale s tema gorilama vy vlastne chcete na ty stromy, takze to by vlastne byl kanibalizmus, ne?  Nejlip udelate kdyz sezenete trochu toho Semtexu, strcite za pas a nekde se odbochnete, nejlepe nekde v kamenolomu a poslete CTK a CNN video at se take pobavime. Hlavne nezaponente nasprejovat vsude kolem sebe "F*** off USA", to pubertaci a bolsevici delaj nejradeji!
At uz ale udelate cokoli, tak verte, ze zrovna vas se Amerika neprijde prosit o souhlas jestli muze zlikvidovat jedno, pripadne vic islamskych hovad!!! Verim, ze jich asi bude vic a ze to budou asi deti, coz je celkem skoda! Pokud to ovsem nebudou zrovna ti kojenci oveseni granatama. Za ty se vas milovany Sadam nejradeji schovava. Ostatne jako vetsina chrabrych Allhovych bojovniku a hlavne jejich vudcu! Tak jurasku dej dohromady sve pubertaky a hura na stromy! Jen bych ti rad pripomel jeden fakt! Sadam 11 let ignoruje platna a opravnena usneseni UN a o to se jedna Tobe to asi stale jeste nodoslo i pri tve extra (vysnene)  inteligenci, ze jo?
0/0
14.9.2002 12:21

Tomáš

Re: Ach jo jurasku....
Jenom by mě zajímalo , jestli ti nedodržování rezolucí OSN Irákem leželo na srdci i před dvěma , čtyřmi ....roky , nebo je to až od té doby , co pan Bush a jeho parta správných demokratů a humanistů začala tuto záležitost ventilovat ? A hlavně , viděl někdo hodnověrné důkazy , že irácký režim vyrábí nebo hodlá použít zbraně hromadného ničení ?? Jsem naprosto přesvědčen , že kdyby takové nebezpečí hrozilo , tak by dobře placené tajné služby USA  tyto důkazy podaly . Ale my  slyšíme jen nějaké plytké fráze , které naivkům jako tobě náramně vyhovují . Tragikomické je , že představitelé země ,které si tak vážíš , z nás dělají hlupáky .
 
0/0
14.9.2002 22:08

Krut'as

Re: Re: Ach jo jurasku....
Tomasi ja to sice psal juraskovi, ale klidne odpovim tobe. Nemyslim, ze snad az ted krom tebe, nekdo potrebuje dukazy o tom, ze Iraq ma chemicke a biologicke zbrane. O tom je svet naprosto presvedcen, ostatne se jimi Sadam uz i pochlubil! Zatim neni jasne jak dlouho mu jeste vezme nez dokonci nejakou tu atomovku. Tusim, ze nejaci Cizci take pasovali nejake to plutonium a chytli je u toho. Myslis, ze to pasovali do Ameriky, bebo kam bys rekl ty? Pokud si ja osobne pamatuji, tak doposud Iraq napadl dva suvereni staty a pokousel se i o Izrael, zatim neuspesne. Nemam ale zadne pochyby o tom, ze by mu asi Israel dokazal natrhnou frak. Pokud by se ovsem nemusel bat, ze ho budou Cizci a Evropa kritizovat. Mas ty osobne nejake jine vysvetleni proc byli vyhozeni UN inspectori z Iraqu, nez to, ze se dostali proklate blizko nalezeni te povestne jehly v kupce sena? Vysvetlovani jako neco o nejake spionazi proti Iraqu ve prospech USA, je asi tak vodotesne jako prazske metro! Co si myslis ze ma Iraq tak cenneho a duleziteho o co by Amerika tak stala? Ze ma olej je prece verejne tajemstvi a ze je tam fura pisku a zfanatizovanych muslimskych idioitu take! Tak jaka spionaz? A ze si vazim Ameriky, take neni zadne tajemstvi, jsem na to hrdy i kdyz ziji v Australii, na kterou jsem jeste pysnejsi. No a ty ted muzes zase zacit mudrovat, co kde Bush a jeho parta spravnych demokratu kde ventiluje! Rozhodne to ale neni ta Ceska demoggracyja, co mate doma. O tom muzes byt naprosto ujisten!
0/0
15.9.2002 5:56

Jan

Re: Re: Re: Ach jo jurasku....
s tebou je to zábavné, cituji: O tom je svet naprosto presvedcen konec citátu. Ach drahý Krutib'rku, svět je poněkud větší než jenom Washington a Londýn. To se v Austrálii ještě neví? Opravdu máš brilantní paměť. Vzpomeneš si, kolik suverénních států napadly USA? A neměl by se raději doučit český pravopis, než někam začneš ty australský Čížku dopisovat svoje rozumy? Pouč nás, jak se podařilo v Austrálii vybudovat demokracii z trestanecké kolonie? Stejně jako v USA jste začali nadějně. Genocidou domorodců! Pac a pusu ty echtovní emigrantský demograte!
0/0
15.9.2002 13:06

Lenka

Re: Re: Re: Ach jo jurasku....
A ejhle vidim, ze na svete nejsme jenom my naivkove , ale ze  ty rad veris vsemu co slysis....nemysli si ze mas patent na rozum a ze jenom proto ze mas pocit ze kdyz zijes v jiny zemi, tak nam muzes kazat. Ja ziju v Anglii, coz je o proti tobe pravdepodobne vyhoda, ze nejsem zas tak daleko od Evropskeho deni...ostatne jen tak mimochodem, donedavna jsem si myslela,z e australane jsou docela tolerantni...
I ja si vazim ameriky, ale jenom do urcite miry, nemam potrebu ji stavet nejaky posvatny oltarik, ten si ostatne stavi ona sama...nevim jak jsi starej, alemam pocit ze tvoje myslesni je rovno mysleni manipulovatelneho pubertaka, kterej nadsene pozoruje zarici hvezdy a pruhy...jojo to je zivot, co...
0/0
15.9.2002 14:07

Tomáš

Re: Re: Re: Ach jo jurasku....
Víš , problém je v tom , že nikdo se nesnaží hájit Saddáma ... to je člověk , se kterým bych opravdu nemusel bydlet v jednom domě.... Nedávno jsem na CNN viděl záběry z Bagdádu , ptali se tam dětí , co si o tom všem myslí a tak. Díval jsem se pozorně a žádný fanatizmus jsem neviděl . Co mě překvapilo , že to byli opravdu normální děti ,které bych klidně mohl potkat v Praze na ulici a vůbec bych si jich ani nevšimnul . Zarazilo mě to proto , že z televizních zpráv jsem zvyklý na to ,jak mladí palesinští radikálové vrhají zápalné láhve......A vůbec , Irák je poměrně  sekulární stát narozdíl  od Saudské Arabii nebo Kuwajtu . Proč to píšu ? Za pár měsíců budou tyto děti možná po smrti ....mají tu smůlu , že se nenarodili v USA nebo Austrálii . A to všechno jen proto , že se pár mocných rozhodne vzít spravedlnost do svých rukou ,aniž se pokusí předložit hodnověrné důkazy . Máš pravdu , Irák měl chemické zbraně ( dnes to nemohu posoudit a nemohu věřit někomu , kdo to sice pořád rezolutně tvrdí - ale to je tak asi všechno , čeho je schopen ) a to už od osmdesátých let , proč tedy nebyl Saddám svržen v roce 1991 ??Mluvíš o atomové zbrani .....máš pravdu , její použití je v nastávajícím konfliktu možné ( doufám ,že jen teoreticky ) - a to ze strany Izraele jako reakce na případný útok . Existuje možnost , že se trestní expedice proti Iráku jaksi vymkne z kolubů a vyvolá větší konflikt - konflikt v regionu , kde žije národ s mnoha tisíciletou historií , který si nenechá nic líbit .
Jsi hrdý na svůj domov , to je jistě chválihodné , jsem také hrdý , a proto mě velmi uráží , když vláda země , která se považuje za ochránce demokracie a lidských práv , se chová , tak jak se chová .
 
0/0
15.9.2002 21:46

jurasek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
15.9.2002 22:58

Kocour Leopold

Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo jurasku....
Tak toto je asi nejlepsi shrnuti, ktere jsem zde cetl. Nemam jedinou namitku, snad jen to, ze tech rezoluci, ktere Izrael porusuje, je daleko vice. Pocitaji-li se i rezoluce Generalniho shromazdeni, pak jich je urcite pres 200. Nejvice mne vzdy udivuje, kdyz si lide mysli, ze USA jdou do Iraku bojovat snad proti muslimskemu fundamentalismu, :-)),pricemz Irak ma naprosto sekularni vladu, ve ktere jsou i krestane.
0/0
15.9.2002 23:23

kacenkin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo jurasku....
Nevím proč, ale mám neodbytný pocit, že ze strany Izraele mi nic nehrozí...
0/0
15.9.2002 23:31

Krut'as

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
16.9.2002 3:54

Tomáš

Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo jurasku....
Ano , máš pravdu ....... žijeme opravdu ve zvláštním světě , slova jako humanita , demokracie , úcta k životu se skloňují ve všech pádech , ale realita je jiná . Jistě , ten  který žije v relativním hmotném blahobytu ,se docela snadno nechá obalamutit ,  rád si nechá vytvořit virtuální svět , kde dobro bojuje se zlem ....Ale i přesto , člověk by neměl zahořknout , nebo nenávidět . Vždycky platilo , platí a bude platit , že jednou ten hrnec prostě přeteče....
0/0
16.9.2002 21:21

Tomáš

Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo jurasku....
Máš pravdu ......Žijeme ve zvláštním světě , slova jako demokracie , lidská práva , mír se skloňují ve všech pádech jako snad nikdy v historii , ale realita je bohužel jiná .  Lidé žijící v relativním hmotném blahobytu se často a snadno nechávají manipulovat , žijí v umně vytvořeném virtuálním světě ....Ale i kdyby byl svět totálně zkažený a zpustlý , nemělo by to svádět k přílišné zatrpklosti nebo nenávisti ......vždycky platilo , platí a bude platit , že hrnec není možno naplňovat do nekonečna ...jednou se musí přelít....
0/0
16.9.2002 21:36

Tomáš

Re: Re: Re: Ach jo jurasku....
Snad ty odkazy budou fungovat..Když si má člověk udělat názor na nějaký probém , měl by čerpat z různých zdrojů , ale nic nemusí být svatá pravda ,ani toto ...... ale alespoň to umožní kriticky myslet a ne jen slepě věřit .
 
0/0
15.9.2002 22:05

kacenkin

Re: Re: Re: Ach jo jurasku....
máš pravdu .......
0/0
15.9.2002 23:18

kacenkin

Re: Re: Re: Re: Ach jo jurasku....
protože to systém vtipně zařadil...měl jsem samozřejmě na mysli kolegu z Austrálie.....
pro juráška mám asi toto...ty děti budou dál chodit po ulici, stačí jen když salám vpustí inspektory....z toho se ten hrdý národ možná nepos....
opravdu tak málo stačí k zabránění konfliktu.....
0/0
15.9.2002 23:23

Tomáš

Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo jurasku....
To co píšeš , jistě nepostrádá logiku ....ale jestliže si Irák stanoví podmínky , za kterých je ochoten inspektory přijmout ( třebe zmírnění nebo zrušení embarga) , musí se o tom vážně , seriózně uvažovat a ne tvrdit , že diktátorům se neustupuje ...... a jak to bylo , americký viceprezident ještě než se to dostalo na půdu OSN prohlásil , že nemá žádnou cenu nějaké inspektory vysílat , že to je ztráta času ....na tom je názorně vidět , že jisté americké vládní kruhy chtějí napadnout Irák stůj co stůj . To , že Irák nechce přijmout inspektory za každou cenu , má jistě své důvody - jedním z nich může být , že opravdu chce něco skrýt .......ale to je pouhá domněnka , pro kterou žádný normálně uvažující člověk nemůžu rozpoutat válku , která se může nebezpečně rozšířit .
Měl-li bych to nějak shrnout , tak bych řekl , že hlavním cílem je zjistit , zda Irák má nějaké zbraně hromadného ničení - a tedy umožnit i za cenu ústupků návrat zbrojních inspektorů , neklást žádná nesmyslná ultimáta . A místo toho se do Perského zálivu soustředují vojenské jednotky . Opravdu nechápu logiku těch , kteří se nesnaží ani poznat pravdu a raději jsou pro vojenský úder , který bude stát životy mnoha nevinných  lidí .
0/0
16.9.2002 20:35

Jan

Re: Ach jo jurasku....
Celá Česká republika trpí následkem katastrofálních povodní, jen jeden australský řepák od ovcí jménem Krut'as si chrochtá, plácá se do stehen, zahrnuje nás pétépáckým pravopisem urážkami a z australských Mlžných hor by tady nejraději šéfoval. Poslyš Bl'basi, prý máš na Guantanamu ubytovaného spoluobčana?Jakéhosi Davida Hickse! Prý si hrál v Kosovu na Ramba, pak se s al Kaidou přesunul do Afghanistánu, ale tam mu ty rambovské hrátky najednou amíci už  nechtěli trpět! Jak si vysvětluješ skutečnost, že v některých zemích si Australané mohou hrát v dresu al Kaidy na Ramba a v jiných nikoliv? Přeptej se na to vrchnosti ve Washingtonu. Já bych to taky rád věděl! Jste všichni v Austrálii tak vymazaní z holywoodských krváků nebo jen ty a ten David Hicksů? PS: Opravdu máš platná usnesení OSN tak v malíku nebo to na nás ty vyčuraný Čížku jen tak hraješ?
0/0
15.9.2002 12:51

jurasek

dalsi americky patriot...pruhy a hvezdy..jinak tez zvany david
Jo presne tak. Amerika ma jednu dobrou schopnost a to vetsinou se poucit z minulosti. Po ropne krizi 73 se zmenila na mala auta a vetsi uspornost. Krize 80. let podle meho nazoru neprinesla az tak velike a pronikave zmeny, ale prispiva to vcetne valky v Kuvajtu a vcetne neustalych politicko-vojenskych tahanic k rozvoji ropne nezavislosti. A tam se jiste dojde. Pak predpokladam, ze zchudle arabske zeme zase budou kricet, ze potrebuji pomoc, protoze ta zla Amerika uz s nima zase neobchoduje a najde se dost hlasu, kteri zacnou kricet, ze dokud meli ropu, ze se tam tlacili furt a ted ze jim ani nepomuzou. Ty evolucni zmeny prichazeji. Technologie nahradi ropu a pak budou nove "svetove problemy". To je jiste, ze to neprestane nikdy
===========================================================
ty jsi tak tupy, ze mi to neda, abych si te nevytahl na prvni misto....amerika se pry pouci z minulosti a zmeni se na mala auta v 70. letech..LOL! tak pouci, ze bez SUV na splatky ani rana..lol! 80. leta vlastne tak neublizila,( di nas patriot zamotany v hvezdach a pruzich s nalepenou sipkou na prdeli => fuck me and fuck me hard, I'm your beloved son, o america.....)a neprinesla pronikave zmeny a valka v kuvajtu prinesla ropnou nezavislost...LOL! LOL! ne nezavislost, ty dementni ekonome, ale levne ceny, protoze saudska arabie vam porad splaci v rope tu zazracnou obranu, kterou jste ji zarucili falesnymi zpravami a udajne okamzitem utoku na SA irakem..lol!  lol! a kdo kontroluje cenu ropy  pod bedlivym zrakem americkeho orla....
OPEC....a kdo je v opeku, hrdy orle?mimo zachraneneho kuvaitu samozrejme? he?
nevim o evolucnich zmenach, muzu te vsak ujistit, ze ty jsi prosel jenom pocatkem evoluce, mentalne jsi na vysi meho kocoura gizma, kdyz mel 6 mesicu....ten ma zmaknutou celou americkou politiku, a to se na cnn vubec nediva (ani nemuze), ale zacpava si tlapama usi, kdyz to slysi v nekterych lokalech.......
0/0
14.9.2002 9:59

Krut'as

Re: dalsi americky patriot...pruhy a hvezdy..jinak tez zvany david
Jurasku ty jsi tak tupy, ze ty tvoje prispevky pusobi jako magnet, jak to delas? Dva nejvetsi tupci zde jsou ty a Honzik (Jan), ted' se ale nemohu rozhodnou, ktery z vas dvou vede! Budu ale na tom usilovne pracovat a oznamim vam vysledky sveho vyzkumu , ver mi!
0/0
14.9.2002 12:33

kacenkin

Re: Re: dalsi americky patriot...pruhy a hvezdy..jinak tez zvany david
já bych dal teda body Janovi, si myslím že kecá víc....
0/0
14.9.2002 18:08

David

Re: dalsi americky patriot...pruhy a hvezdy..jinak tez zvany david
He who loves others is constantly loved by them. He who respects others is constantly respected by them.
Mencius
0/0
15.9.2002 10:54

jurasek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.9.2002 9:41

kovboj2053

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.9.2002 18:33

Hasic

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.9.2002 19:27

Honza

Copak to nechapete hovada...???
Jestli jeste stale nechapate o co v tehle hre jde, tak si prectete pondelni Tyden. Clanek "Za valkou v Iraku stoji rodina Rockefeleru". Zajimave cteni a hlavne poucne pro vsechny kdo podporuji vybojne nalady americke verejnosti. Vsechno je to o filmu Vrteti psem (kdo nevidel, tak film o americkem vladnim PR). Bohuzel, ze pri tom umiraji statisice nevinnych tuto rodinku nezajima, hlavne ze maji svuj zisk a pocit svetovlady. Nejhorsi na tomhle pribehu je to, ze je pravdou!!!! ... a par, rikam par, to znamena tak deseti lidi rozhoduje o celem svetu... Ja tomu ale tleskat nebudu, ale take na tom nic nezmenim.     
0/0
14.9.2002 2:08

Lenka

Re: Copak to nechapete hovada...???
Kdo vi, treba je to o filmu Vrteti psem a Matrixu dohromady...
0/0
14.9.2002 11:06

kacenkin

Re: Copak to nechapete hovada...???
Týden stál u toho když to domlouvali....???
Ne ......
Týden má patent na pravdu
Ne....
Je to prostě jen další názor, který by si každý měl přečíst a pak sám zvážit kde je pravda.....
 
0/0
14.9.2002 18:27

Davidoff98

naivko hloupa
pro Ja : ja mam strach z Husajna a z takovych naivku jako jsi ty. Samozrejme , ze bys dostal dukaz o Husajnove vine. Pokud lide s nazory jako ty by byli u vlady tak zcela jiste by jsi se presvedcil, a dostal ne jediny (jak pozadujes) ale i vice dukazu, ze totalitni rezim Husajna je nebezpecny celemu svetu. Ale to uz by jsme vsichni byli v protichemickych krytech nebo trpeli terorizmem takovych pakosu jako Husajn. No a ty bys pak rekl :kluci tak fakt jako mate pravdu uz jsem se presvedcil, trochu jse se spletl, dali jsme mu sanci, pojdme zahrabat mrtve a pak pujdeme spolecne poprosit Sadama at uz toho necha. Vzdyt to zabijenmi boli. No a on by se po tvem projevu chytil za nos, zacervenal se za to co udelal a prestal by s utokem na ty krestanske psy. Jeste ze takovych naivnich deti jako ty neni na svete (zatim) tolik . David
0/0
13.9.2002 22:41

Lenka

Re: naivko hloupa
Ty mas pravdu, ale nech Ja svuj nazor....Hussajn je nebezpecnej, ale nemuzes uprit, ze Bush chce za kazdou cenu valku, chce ho znicit. Ty pozadavky ktery ma jsou v demokracii normalni,a le pro Irak jaksi nesplnitelny, rekni mi stat, ketrej by tohle vsechno splnil dobrovolne. Hussajn neni ale nejom jedinej, je jich mnohem vic, znicenim Hussajna se to nespravi....nakolik to pomuze nevim. Muze to byt horsi, to mi nepopres, nevim co ma Irak za zbrane, nemusi mit poradne zadne, muze jich mit hodne. Tim,z e o Iraku vlastne nikdo nema presne informace, dela se z toho vic nez mozna ve skutecnosti je.
Neni ale tolik dukazu presnych o ebezpecnosti iraku. Pouze dohady domnenky papiry a reci...i kdyz muzou mit stopro pravdu, tak hmatatelny nejsou....nakolik i bez toho se da jednat....
Jestli to vsechno dopadne podle toho  aspon nejhorsiho optimistickeho scenare, tak to potom uvidime jak to dopadlo a jestlit o bylo dobre ci spatne....doufejme...
0/0
13.9.2002 23:56

generalGromov

Re: naivko hloupa
Jak dlouho ta mrcha Husajn "terorizuje" Tebe osobne? A hlavne - cim? Doufam jenom, ze nemas strach i z pani Petrouskove (jen kvuli tvrzeni pani Dvorakove, ze Petrouskova zbytecne v prosinci trapila kapra a navic ma nekde schovanou PB bombu).
0/0
14.9.2002 1:20

jurasek

pro ty, kteri umi anglicky.....je to spica, skoda pro ty, kteri anglicky neumi
toto je basen slozena vylucne z bushismu, tedy blafu, kterych se americky president dopousti nekolikrat za den, dopisovatel washington post, jisty richard thompson, dalu bushovy 'prdy' do urciteho estetickeho syntaxu, jsou to vsak presne citace bushe.
letosni mesic je mesic poezie, takze na jeho oslavu je tady debutant:
MAKE THE PIE HIGHER by George W. Bush
I think we all agree, the past is over. This is still a dangerous world. It's a world of madmen and uncertainty and potential mental losses.
Rarely is the question asked Is our children learning? Will the highways of the Internet become more few? How many hands have I shaked?
They misunderestimate me. I am a pitbull on the pantleg of opportunity. I know that the human being and the fish can coexist. Families is where our nation finds hope, where our wings take dream.
Put food on your family! Knock down the tollbooth! Vulcanize society! Make the pie higher! Make the pie higher!
 
0/0
13.9.2002 19:59

Lenka

Re: pro ty, kteri umi anglicky.....je to spica, skoda pro ty, kteri anglicky neumi
0/0
13.9.2002 23:47

Mozek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
13.9.2002 17:56

David

Re: Zabavne
Jo presne tak. Amerika ma jednu dobrou schopnost a to vetsinou se poucit z minulosti. Po ropne krizi 73 se zmenila na mala auta a vetsi uspornost. Krize 80. let podle meho nazoru neprinesla az tak velike a pronikave zmeny, ale prispiva to vcetne valky v Kuvajtu a vcetne neustalych politicko-vojenskych tahanic k rozvoji ropne nezavislosti. A tam se jiste dojde. Pak predpokladam, ze zchudle arabske zeme zase budou kricet, ze potrebuji pomoc, protoze ta zla Amerika uz s nima zase neobchoduje a najde se dost hlasu, kteri zacnou kricet, ze dokud meli ropu, ze se tam tlacili furt a ted ze jim ani nepomuzou. Ty evolucni zmeny prichazeji. Technologie nahradi ropu a pak budou nove "svetove problemy". To je jiste, ze to neprestane nikdy.
0/0
13.9.2002 18:08

Muki

Re: Re: Zabavne
Ovsem je tu problem s Saudskou Arabii, ktera muze diktovat OPEC ceny ropy a zvysit produkci kdyz nekdo neposlechne a tak udrzet ceny dole, aby se nevyplatila nova technologie, ci hledat nahradni zdroje. Dobre vedi, ze pak by asi zbankrotovali a zjisky by meli americke a japonske firmy, ktere jsou ve vyzkumu asi nejdale. Jak asi vidite, kdekdo v Americe saudy kritisuje, jen vlada je nerozhodna, protoze ma hruzu, az se S.Arabie dostane do hospodarskych potizi a muslimsti fanatici svrhnou vladu tech par stovek zkorumplovanych princu co pak s dalsim radikalnim statem. Jsem zvedavy, az nastane cas, ze se vyplati Kanade a Mexiku zvysit produkci ropy a nova technologie se zacne rozbihat, jake budou pak problemy. A co Rusko, se svou smlouvou o dlouhodobych dodavkach ropy USA, jak to ovlivni situaci, to take stoji za uvahu.
0/0
13.9.2002 19:58

generalGromov

Re: Re: Zabavne
Davide, na Hrad! A rychle - ponevadz se tam uz pomalu cpe jiny prognostik.
0/0
14.9.2002 0:44

USA

Re: To je to co milovnici arabu nemuzou pochopit !!!
 USA No. 1
0/0
13.9.2002 18:31

jenda venda

Re: Re: To je to co milovnici arabu nemuzou pochopit !!!
... to je právě ten průšvih, když vedou i v té lidské stupiditě a průměru, to je to, čeho se faktičtí milovníci USA nejvíc bojí ...
0/0
15.9.2002 20:25

TR

Re: Zabavne
me to moc zabavne neprijde. V lepsim pripade provokuji, v horsim maji neco v rukave. Daleko zabavnejsi me pripada nazor: Irak ma ropu. USA chteji napadnout Irak => USA chteji napadnout Irak kuli rope:)). Optimismus ohledne ropy s tebou nesdilim. Je strategickou surovinou a jeste par desetileti bude. Nove technologie to muzou zmenit az teprve tehdy, kdyz se vyplati i tem mene majetnym Americanum. Ostatne s rustem spotreby ropy pocitaji USA na dalsich 20 let. Rusko vyvazi nejvic ropy, to jo, ale jen proto, ze jede naplno, zatimco Saudska Arabie muze ze dne na den svuj vyvoz zvysit az o 30%. Jak napsal Muki, kontroluje ceny OPEC. Nezavislost USA na rope ze Stredniho Vychodu je znacna, ale ne uplna - snazi se to zlepsit. (co kdyby si Evropa vzala priklad?) Prave proto se da jeste porat vydelat na geologickem pruzkumu a hledani novych lozisek ropy.
0/0
13.9.2002 20:32

sidlo

Re: Re: Zabavne
Vsak si precti ty, co pises...nezavislost USA na rope je znacna, to je prece nesmysl, spis zavislost je znacna, to rozdeleni, ktere jsem uvedl je benzin a nafta, vsak jsem pridal, ze je to neprehledne, neda se to dobre formatovat a je to tam i uvedene, ze se jedna jenom o priklady.
Je jasne, ze pro Ameriku s takovou armadou a pokud chce ovladnout svet, potrebuje armadu mobilni, tedy zavislou na rope. USA ma zasoby, napr. v Pennsylvanii(nebudou tam vsak zatim tezit, to jsou rezervy), Aljaska ma udajne mensi zasoby jenom na par let a Kanada ma ropu, ale je v permafrostu, takze naklady na tezbu jsou daleko vyssi. Kanada vsak dodava nejvice ropy ted Americanum, ale za mnohem vyssi ceny nez OPEC. Proto je pro Ameriku dulezite dosadit zase nejaky 'pratelsky' rezim v Iraku, jako ma v Saudske Arabii a mela pred tim v Iranu. Podivej se, na kolik vyletela cena barelu ropy ted a kdo myslis, ze na tom nejvice vydela?
Proc si myslis, ze si nebere Evropa priklad? Evropani jsou mnohem disciplinovanejsi v uzivani aut a ochrane zivotniho prostredi nez USA. Takze nevim, z ceho by si Evropa mela tak brat priklad?
0/0
13.9.2002 22:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.