Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Je to hrozné, ale musíme jít dál

Byl to den, kdy srdce znovu bušila až kdesi v krku a mráz běhal po zádech. Stačí zopakovat několik čísel: 3052 lidí ve věku od jednoho roku až do pětaosmdesáti před rokem zahynulo. Na 3000 dětí přišlo v jediný den o otce nebo matku. Ve zhroucených věžích Světového obchodního centra přežilo jen pět lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kacenkin

nepřátelům američanů
  Ve všech komentářích, které se dotýkají USA, lze najít plno nenávistných protiamerických přispěvovatelů.
Vymýšlejí si stále bizardnější konspirační teorie, mezi vrcholy patří že 11.září si vyrobili sami !!?!
Z příspěvků se dozvídám že největší teroristé jsou američani, že jsou ovládání židy, komunisty i fašisty (záleží na orientaci přispěvovatele), že mohou za všechny světové konflikty, že napadají samé nevinné chudáky, že chtějí nadvládu nad světem(možná i vesmírem) prostě z příspěvků vyznělo, že jsou ztělesněním zla.
Nevím zda za tyto příspěvky může jejich stav mysli nebo jejich IQ nebo jejich stranická příslušnost.
V každém případě by se měli nad sebou zamyslet a uvědomit si, že v reálu jsou jejich názory k pousmání nebo k zavolání záchranky na odvoz do zařízení.
Za nejdůležitější považuji, že normální lidi neovlivní a hlavně nic nezmění na světovém běhu dějin.
0/0
17.9.2002 13:42

outcast

Vencovi
Akorát Venco zapomínáš, že jsi v menšině. Většině Čechů/komunistů by ten středověk upřednostnila. Lidi nenávidí USA  hlavně z toho důvodu, že po válce to byli hlavně oni, kdo stáli v cestě celosvětové nadvládě ruskejch komoušů, který jsou v Čechách dodnes zbožňovaný a vážený. Druhá rána přišla v r.89, kdy měla spousta lidí krásně nalajnovanou svazáckou/komunistickou kariéru a najednou bum, demokracie! Kdo za to může? Zase ti amíci! Nikdo o to nestál, národ byl spokojenej se socáčem i s lidma, který ho vedli. To projevil i tím, že ponechal špičky minulého režimu na svých místech. Budou donekonečna tlachat o ropě a americkejch konspiracích, ale nad tím, že ve vládě, u soudu, v podnikatelskejch kruzích a ve všech vyšších úřadech mají samý estébáky (bez krycího jména do vlády nelez) a komouše se nepozastaví ani na vteřinu!!!  Přijde ti to divný? Mně už vůbec ne! Kdo jinej by tam měl bejt, když je většina národa zrovna taková. Ty lidi nahoře přece nejsou ze zkumavek. Jó, ale do světa to vidí dobře a jak má co dělat ten druhej na to jsou taky experti! Můžete mne zase zcenzůrovat za použití "společensky neúnosnejch výrazů"....  
0/0
12.9.2002 15:24

jirka

Re: Vencovi
Konečně. Udělal jste mi opravdu radost. Naprosto s Vámi souhlasím. Do diskuzí se zapojuji jen velmi sporadicky, ale většina názorů je katastrofální. Většina by se měla zabývat tím, koho si zvolili a ne pouštět se do debat o světové politice.
0/0
12.9.2002 15:53

Golias

Re: Re: Vencovi
Hlavne ze z toho mate poteseni. Ignoranti si libuji v nevedomosti, to tak byva! Vam proste staci jit si "vozrat drzku" a v hospode se poplacat po rameni, jak vlastne vsemu na svete rozumite. To co bylo pred 50 lety je preci nemenne, vidte!
0/0
12.9.2002 16:04

David

Re: Re: Re: Vencovi
Pouzivas hospodskou rec sam a logiku taky. Outcast hovori o ted jestli sis neracil vsimnout A nejlepsi ja zahodit i dobre minenou kritiku a zase zacit cumet na to jak bych mohl pohanit nekoho jinyho a nalezt chybu nekde jinde. Jen proboha ne u sebe...
0/0
12.9.2002 19:14

Jeník

Je to OSUD pořád číst reklamu na OSUD???
Je to OSUD pořád číst reklamu na OSUD??? Běžte s tím osudem už do pr..le, vždyť je to reklama a měla by se platit, nebo by to měla MF mazat!!! Strašně to tu opruzuje. Místo osudu čtěte raděli mobil, hw, slaboproudy, isdn, svetsiti atd. Alespoň se vzdeláte a nebudete tlachat o nicem !!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
12.9.2002 14:21

Ivana

Re: Je to OSUD pořád číst reklamu na OSUD???
Tak si jdi číst a netlachej tu o ničem !!!!!!!!!!!!!!!
0/0
12.9.2002 15:22

Jeník

Je to OSUD pořád číst reklamu na OSUD???
Je to OSUD pořád číst reklamu na OSUD??? Běžte s tím osudem už do pr..le, vždyť je to reklama a měla by se platit, nebo by to měla MF mazat!!! Strašně to tu opruzuje. Místo osudu čtěte raděli mobil, hw, slaboproudy, isdn, svetsiti atd. Alespoň se vzdeláte a nebudete tlachat o nicem !!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
12.9.2002 14:06

Marek

Re: Je to OSUD pořád číst reklamu na OSUD???
Mily Jeniku, mne je jedno kde si nezavislou informaci sezenu. Ze zrovna OSUD uverejnil to co je jinde i v originale mi vubec nevadi. Pokud si chci opatrit pravdu, jdu za ni, pidim se a nenecham se oblbovat momentalne modnimi nazory. Az jednou vyjde tato pravda opet na povrch, lide jako obvykle reknou:"JA TO VEDEL UZ DAVNO"! Nic noveho pod Sluncem! Lide jsou proste nepoucitelni, zvlaste nekteri. Chytremu napovez,........
0/0
12.9.2002 14:14

David

Re: Re: Je to OSUD pořád číst reklamu na OSUD???
V tom pripade pro sebe vztahni zbytek toho prislovi, protoze na Osudu pravdu teda neuverejnuji. Zabarvena propaganda, ktera se umne tvari jako neco vic. Lidi jsou vskutku nepoucitelni a mysli si, ze jdyz necemu veri vetsina, ze to neni, ze by to mohla byt pravda, ale ze vsichni jsou zmanipulovani. Kolik uz bylo takovych lidi, co se jenom timhle postojem dostalo na okraj az k extremismu. Vskutku nic noveho pod sluncem.
0/0
12.9.2002 15:28

Golias

Re: Re: Re: Je to OSUD pořád číst reklamu na OSUD???
Take si myslim, ze se USA svym postojem v poslednich letech doslova a do pismene propracovaly az k extremismu. Oba cteme stejne veci a oba zjevne vyvozujeme jine zavery. Snad je to tim, ze mam podstatne vice informaci /dokonce v originale/ nez Vy mate ze zdroju, jako je NOVA /ci jinych propagandistickych medii placenych statem te ktere zeme/. Take mne ve skole ucili jeste to klasicke 1 + 1 = 2 !!!
0/0
12.9.2002 15:39

David

Re: Re: Re: Re: Je to OSUD pořád číst reklamu na OSUD???
Kdyz teda tak se pidis po informacich tak je divne, ze ti uteklo, ze Nova neni placena statem. Takze mozna za takovych podminek nekomu pak vyjde ta rovnice jinak. Kdyz jsou spatny vstupy, co muzeme cekat na vystupech, ze?
0/0
12.9.2002 21:15

Frankie

Re: Re: Re: Re: Re: Je to OSUD pořád číst reklamu na OSUD???
 Tady dneska ale byl srandy kopec. Počkej zítra ráno, jak to od Honzíka schytáš, až před osmou dofuní na šichtu. Jen doufám, že si u toho hospodského stolního fotbálku nevykloubil paprčky.
0/0
12.9.2002 22:17

E a J

Amerika to dokáže
Teroristi nesmí zvítězit
0/0
12.9.2002 14:05

Venca

Ameriko, jsi vůdčí síla světa zůstaň jí dál
Protože bychom se jinak vrátili do středověku.
0/0
12.9.2002 11:18

Sam

Re: Ameriko, jsi vůdčí síla světa zůstaň jí dál
Ámen.
0/0
12.9.2002 11:23

*

Re: Ameriko, jsi vůdčí síla světa zůstaň jí dál
fuck ya Venco
0/0
12.9.2002 11:42

Martina

Re: Ameriko, jsi vůdčí síla světa zůstaň jí dál
Vas nazor nastesti nikoho neovlivni. Naopak, slova podobna tem mym jiz zaznela napriklad i z ust nasi byvale nejlepsi tenistky M. Navratilove. Ona je take pomatena? Asi proto, ze takovou dobu jiz v USA zije!!!!
0/0
12.9.2002 12:13

POZN.

Re: Re: Ameriko, jsi vůdčí síla světa zůstaň jí dál
Navrátilová by se měla vyjadřovat o tom,čemu rozumí,tj.o tenisu.Emigrovla z důvodů ekonomických,o politický exil se nezajímala a na stará kolena se chce dát na politologii ?
0/0
12.9.2002 13:43

Krut'as

Re: Re: Re: Ameriko, jsi vůdčí síla světa zůstaň jí dál
Navratilova je jednou z mala spicek co z p****e kde ty placas sve tupe zavistive  nazory vyslo. Takze je dobre, ze na ni plives idiote. Aspon ukazujes co jsi/jste zac. Mali prizemni zavistivi primitivove.
0/0
12.9.2002 14:06

Lubos

Re: Ameriko, jsi vůdčí síla světa zůstaň jí dál = O ROPE
O tom není pochyb, že pokud by byl jedinec energeticky a komoditně samostatný, byl by opravdu svobodný a mohl by se tak řídit pouze svým mozkem. To je také jeden z důvodů, proč se takovému procesu stávající elita tolik brání - pak by totiž do vedení správy společnosti byly posíláni kvalitní lidé a nemohli by tam sedět jedinci nezpůsobilí, kteří se tam nyní dostávají jen kvůli tomu, že mají klacek ve formě zdrojových monopolů, kterým si takové postavení vydíráním mohou vynutit. Ale je jich menšina. Proto si pro své zájmy najímají ostatní. Až ti pochopí, nebudou si moct najmout nikoho a sami se většině nebudou schopni ubránit. A tady je cesta jak se jich zbavit.
0/0
12.9.2002 13:54

outcast

Re: Ameriko, jsi vůdčí síla světa zůstaň jí dál
Akorát zapomínáš, že jsi v menšině. Většině Čechů/komunistů by ten středověk upřednostnila. Lidi nenávidí USA  hlavně z toho důvodu, že po válce to byli hlavně oni, kdo stáli v cestě celosvětové nadvládě ruskejch komoušů, který jsou v Čechách dodnes zbožňovaný a vážený. Druhá rána přišla v r.89, kdy měla spousta lidí krásně nalajnovanou svazáckou/komunistickou kariéru a najednou bum, demokracie! Kdo za to může? Zase ti amíci! Nikdo o to nestál, národ byl spokojenej se socáčem i s lidma, který ho vedli. To projevil i tím, že ponechal špičky minulého režimu na svých místech. Budou donekonečna tlachat něco o ropě a americkejch konspiracích, ale nad tím, že ve vládě, u soudu, v podnikatelskejch kruzích a ve všech vyšších úřadech mají samý estébáky (bez krycího jména do vlády nelez) a komouše se nepozastaví ani na vteřinu!!!  Přijde ti to divný? Mně už vůbec ne! Kdo jinej by tam měl bejt, když je většina národa zrovna taková. Ty lidi nahoře přece nejsou ze zkumavek. Jó, ale do světa vidí dobře a jak má co dělat ten druhej na to jsou experti. Můžete mne zase zcenzůrovat za použití "společensky neúnosnejch výrazů"....  
0/0
12.9.2002 15:11

Kaik Jonas

Re: Re: Ameriko, jsi vůdčí síla světa zůstaň jí dál
Presne tak.  Nemohl bych to napsat lepe.  Prave jsem se vratil z Cech, kde vsichni USA nenavidi a uz dvacetileti mladici si vypravi o zlate dobe komunismu a moudrosti soudruha Husaka.  Pane boze, jak je mozne, ze jsem v one zemi zil az do poloviny 90tych let, a nikdy jsem si nevsiml, ze se jedna o vyvrhel Evropy?  Uz aby tam byl komunismus zpatky, a vsichni kdo odesli po 89 za lepsimi moznostmi, lepsi spolecenskou naladou, vyssi zivotni urovni a cistotou mohli automaticky dostat obcanstvi jakehokoliv statu zapadne od Sumavy.  Jeste par let CR muze balamutit Evropu o sve demokracii, ci prislusenstvi k zapadoevropske civilizaci nez prokoukne, ze se jedna o nejzapadneji lezici vyspu Euroasijske civilizace.
0/0
12.9.2002 15:39

Golias

Re: Re: Re: Ameriko, jsi vůdčí síla světa zůstaň jí dál
Hlavne aby Vam ten americky entuziasmus dlouho vydrzel!! Abyste se tam v te skvele zemi jednou neprobudil a nezjistil jste, ze Vam to sakra pripomina starou vlast, nez jste z ni odesel. Dle Vas je zrejme v poradku zvysovani deficitu statniho rozpoctu na ukor zbrojaru az o 50 miliard. Je zrejme normalni nechavat si oklestovat obcanska prava novymi zakony, podobnymi tem, pred kteryma jste utekl. No jak myslite, fasismus se da poznat, at se skryva za jakoukoli ideologii!! Good luck, god bless USA
0/0
12.9.2002 16:17

Kaik Jonas

Re: Re: Re: Re: Ameriko, jsi vůdčí síla světa zůstaň jí dál
Kdyz porovnam zivot v CR a tu mizerii za Klause a potom, co mi nase pobocka nabidla misto v jejich headqtr. tak si nemohu stezovat.  V USA se mam tak dobre, ze bych si o tom v CR ani nemohl zasnit.  Nidko me nebuzeruje, nikdo se tu nestoura do meho soukromi.  Ja jsem se tento tyden vratil z Cech, kde jsem byl nekolik tydnu.  S radosti jsem odjizdel.  Je to tam horsi nez za Husaka, hlavne ty cesty.  Par obchodu se pretrelo ceduli z Jednoty na soukromy podnik, par supermarketu ve velkych mestech.  Severni Morava ci stredni Cechy jsou pritom hrozne.  Zda uz neco chatralo v 70-80 tych letech dvacet let, tak ted uz je tomu pul stoleti, a vsechno to tak zchatralo.  Par mest je opravenych jako Brno, ci Mikulov.  Stredni Cechy (v okoli Sazavy) je to horsi nez pred deseti, dvaceti lety, hlavne ze na kazde navsi se vali ozrali duchodci a barabizny postavene z prasecich vykalu jim padaji na hlavy.  Jako v ciganske vesnici.  To alespon na jizni Morave maji domy opatrovane, se zahradkou a cistymi okny.  Spolecenska nalada byla otresna, presne takova jakou pamatuji za Svobody a Husaka.  Lide na sebe vresti jako opice, kazdy na nadava a mraci se.   Zda li USA ma sve problemy ci je v upadku, nez vsak dospeje do stadia takoveho spolecenskeho rozkladu a duchovniho upadku jako CR, tak toho uz se nedoziju.  Za situaci v Cechach si muzou jen a pouze jen Cesi, ci obcane CR. 
0/0
12.9.2002 16:34

IQ200

Ano, musime jit dal!!
http://www.osud.cz/cs/clanek.php?id=876&PHPSESSID=http://www.mwm.cz/index1.php?clanek=192&pjmeno=&kredit=&p1=
0/0
12.9.2002 10:27

kacenkin

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
12.9.2002 10:42

IQ200

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
12.9.2002 10:45

kacenkin

Re: Re: Re: Ano, musime jit dal!!
HEJ IQči , jestli umíš číst, říkám lidem ať si tu stránku přečtou a sami získají svůj názor.....
můj názor je, že se jedná jednu s největších sraček a podobné PRAVDY vyplknu přes víkend i já....
0/0
12.9.2002 10:47

RV

Re: Ano, musime jit dal!!
Už jsem to tady někde uváděl, ale pro příznivce 'osudu' a podobných pravd svůj názor zopakuju - největšího nepřítele nevidím v teroristech jako takových či v USA, Nato, globalizaci ale v IRACIONÁlNÍM MYŠLENÍ některých lidí.  Jednoduché pohledy na svět = jednodušší lidé. Grygarův Sysifos má vážného kandidáta na ocenění ...
0/0
12.9.2002 11:30

ASREK

Re: Re: Ano, musime jit dal!!
CLOVEK SE SNAZI, ABYSTE SE VY A VAM PODOBNI "DOVZDELALI" ALE PRAKTICKY JEN HAZI PERLY SVINIM! SAMOZREJME, ZE PRAVDU MA I TEN CLANEK UVEREJNENY NA WWW.OSUD.CZ A JIM PODOBNE. OSOTATNE VI TO I MNOZI AMERICANE, PROC BY SE JINAK, DRIVE VRCHNI INSPEKTOR OSN PRI MISICH DO IRAKU, VYDAVAL NA SOUKROMOU CESTU DO IRAKU, ABY POPREL INFORMACE SVE VLASTNI VLADY, KTERA TVRDILA, ZE MA DUKAZY O UDAJNEM ATOMOVEM ZBROJNIM VYZKUMU ZAMERENEHO NA USA?! SAMOZREJME, ZE JDE PREDEVSIM O ROPU A TO V DOBE, KDY VE SVETE PROBIHA SKRYTA TECHNOLOGICKA "REVOLUCE" V PODOBE NOVYCH VYNALEZU NEZAVISLYCH PRAVE NA ROPE. JAK BY PAK MOHLA I NADALE ROPA OVLADAT TUTO PLANETU? CO BY DELALI V BUDOUCNOSTI NEJBOHATSI LIDE PLANETY, ZVYKLI OVLADAT DRUHE AZ S CHOROBNOU UPJATOSTI? ZKUSTE SI NA TYTO JEDNODUCHE OTAZKY NEJPRVE SAM ODPOVEDET. NECHCETE SE PRECI ZARADIT MEZI VETSI IGNORANTU SLOUZICICH V DANYCH REZIMECH POUZE JAKO LOUTKY?!
0/0
12.9.2002 11:39

kacenkin

Re: Re: Re: Ano, musime jit dal!!
jen bych poukázal n afakt , který naznačil včera kolega....
zastánci osudu a jiní vymatlanci vždy píšou velkým písmem, asi mají fakt jednu klávesnici na které nejde vypnout CapsLock.
0/0
12.9.2002 11:46

Dan Urban

Urby
Je mi líto mrtvých američanů, ale stejně tak mrtvých jugoslávců, afgánců a dalších neviných, který museli zemřít. Amerika útočí tam, kde cítí prachy. Třeba když Irák napadnul Kuvajt. Američani si řekli Á ropa, pomůžeme.Proč třeba nepomůžou už několik desítek let Čínou okupovanému Tibetu????Protože tam nejsou prachy a mají strach z Číny.V Jugoslávii to měli jednoduchý, schodit pár bomb a bylo to.A kolik tam umřelo neviných lidí na to už si nikdo nevzpomene.
0/0
12.9.2002 9:46

kacenkin

Re: Urby
plán zasáhnout v Tibetu existoval, ale válka s Čínou = 3.světová, což byl asi důvod nezasáhnutí....
každého mrtvého člověka je škoda, tedy kromě vrahů...
0/0
12.9.2002 10:45

Frankie

Re: Urby
A co si řekli před tou Jugoslávií, než jim tam "schodili" pár bomb? Ááá ...????, pomůžeme.
0/0
12.9.2002 11:41

Jan

Re: Re: Urby
zase chyba Fando, řekli si: Áááá, konečně demontujeme. A pak si vydechli: Jééé to bylo krásné, ještě lepší než ve filmu.
0/0
12.9.2002 14:18

David

Re: Re: Re: Urby
Jeeee deti podivejte se, blbost kvete
0/0
12.9.2002 15:44

Jan

Re: Re: Re: Re: Urby
kššc, Pastelko!
0/0
12.9.2002 15:50

Krut'as

Re: Re: Re: Re: Re: Urby
Honziku paleceknezapomen na palecek!
0/0
13.9.2002 13:31

Krut'as

Re: Re: Re: Urby
Honziku paleceknezapomen na palecek!
0/0
13.9.2002 13:37

Krut'as

Re: Re: Re: Urby
Honziku paleceknezapomen na palecek!
0/0
13.9.2002 13:39

SKM

Pro Grifina
www.gewo.cz/ve/chessboard.
0/0
12.9.2002 9:36

Grifin

je mi smutno
Nikdo nema právo cokoli srovnávat s tímto zakeřným činem, at uz je zahraniční politika jakékoliv zeme jakákoliv tak nikdo nemá pávo byt jde o fanatika zaútočit na civilní obyvatelstvo. Všechny akce které se staly (2 sv. válka, Pear Harbor, Vietnam, Kuvait, Jugoska atd.)  byly vždy vedeny proti vojenským cílům. A jestě chci říci že plně souhlasím s Americkou politikou bohužel žijeme ve světě  kde vojenská síla je jediný prostředek proti anarchii.  Američani jednou jedinkrát nešly se světem a vypukla  2 sv. válka. Proto tady musí být někdo silný a jak je vidět zárověň i on musí umět naslouchat ostatním státům (proto uz na Irák nezaútočily) nejednaj svévolně.
jen chci pracovat splácet hypotéku a starat se o rodinu, myslím že to chtěly i ti mrtví z WTC.
0/0
12.9.2002 8:55

Jan

Re: je mi smutno
. Všechny akce které se staly (2 sv. válka, Pear Harbor, Vietnam, Kuvait, Jugoska atd.)  byly vždy vedeny proti vojenským cílům.
Grifine, směješ se taky? Ta hypotéka ti dělá vrásky na čele, viď?
0/0
12.9.2002 9:00

Grifin

Re: Re: je mi smutno
měl jsem na mysly prvořadé cíle (když se kácí les lítají třísky).
0/0
12.9.2002 9:05

Jan

Re: Re: Re: je mi smutno
když se kácí les lítají třísky  - rozumím ti dobře, to bylo krédo Felixe Dzeržinského, prvního šéfa sovětské tajné policie
0/0
12.9.2002 9:40

Frankie

Re: Re: Re: Re: je mi smutno
Na velké vzory se nezapomíná, že?
0/0
12.9.2002 11:37

Jan

Re: Re: Re: Re: Re: je mi smutno
Fanouši, psala tady jedna dáma, která tě zná na rozdíl ode mne jen krátce, že špatně chápeš. No a já to mohu jen potvrdit. Slunce v duši komsomolče.
0/0
12.9.2002 14:15

Krut'as

Re: Re: Re: Re: Re: Re: je mi smutno
Honzo co to tady vidim? Ty bolsevickej trotle nadavas nekomu do komomolcu? Dyt' ty nevis kam vlastne patris. Ja se ti to pokusim vysvetlit. Komsomolci to byli bolsevici , tedy tvoje krevni skupina, tak si to furt neplet blbe.
 
Kruci proc tady nemaj taky SSSR fangli. Tahle Cesko-slovenska me uz nebavi. Dycky jich bylo fsude plno a ted nic, smitec! Takova skoda. Vid' Honziku?
0/0
12.9.2002 14:30

taky občan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je mi smutno
..schází Vám, nemáte se k čemu hlásit, že?
0/0
12.9.2002 14:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.