Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Palestinská vláda padla

Jásir Arafat přijal demisi vlády. Zemi tak povede kabinet, který palestinský vůdce sestaví do čtrnácti dnů. Ještě před odchodem ministrů vydal Arafat dekret, v němž vypsal na 20. leden 2003 parlamentní volby. Nová vláda tak bude jen prozatímním kabinetem, který nebude muset o důvěru zákonodárce vůbec žádat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JigalAmir

PALESTINSKE LZI!!!!Israel musi vystehovat vsechny Zidovske osady pokud chce uzavrit mir s Palestinci!
Israel musi vystehovat vsechny Zidovske osady pokud chce uzavrit mir s Palestinci!**************** Mnoho kritiku osidlovani tvrdi,ze bude pro mir lepsi, kdyz bude Zapadni breh Judenrein(bez Zidu).Tato myslenka je antisemitska,stejne jako kdyby bylo zidum zakazano zit v New York,Parizi ci Londine.Zakazat jim zit na Zapadnim brehu Jordanu,v kolebce zidovske civilizace,je stejne nesmyslne a zvracene!!!Zadny mir nemuze byt nasledkem zakazu osidlovani Zidu, kteri preferuji zit mimo stat Israel pod Palestinskou samospravou na Zapadnim brehu- stejne jako Arabove dnes ziji v Israeli.NIKDO nemuze od Israelske vlady cekat zakaz moznosti osidlovani,podobny britskym omezujicim predpisum ,ktere urcovaly limity Zidu v Palestine a ktere na velke casti Palestiny zakazovaly zidovske osidleni!
0/0
18.9.2002 15:05

JigalAmir

PALESTINSKA VYCHOVA K NENAVISI A K VRAZDENI CIVILISTU!!!
Hamas a Islamsky Jihad jsou provozovatele University v Al-Najahu.Vychovavaji zde vrazedne utocniky,kteri pak vrazdi israelske civilisty.Universita Al-Najah v Nabulusu neni klasickou akademickou instituci.Studenti teto University jsou velice specificti.Velka vetsina studentu podporuje Palestinske teroristicke organizace a uprednostnuje nekompromisni ozbrojeny boj proti Israeli vcetne vrazednych bombovych utoku pred vyjednavanim! Studentskou radu a akademicky senat ma tradicne pod kontrolou vedeni Hamasu,ktery je povazovan Israelem,USA a Evropskou Unii za teroristickou organizaci!Vysledky voleb do studentske rady:Cleny Palestinske Muslimske strany je 48 akademickeho senatu a 8 clenu studentske rady,tato strany spolupracuje s Hamasem a Jihadem a je povazovana za teroristickou!!!Cleny strany Shuhada(Mucednici) je 28 clenu akademickeho senatu a 3 clenove studentske rady,tato strana je vojenskym kridlem Fatahu,ktery je povazovan za teroristickou organizaci v USA a EU!!!Cleny strany Al Kuds jsou 2 clenove studentske rady,tato strana je propojena s Lidovou Frontou pro Osvobozeni Palestiny Ahmeda Sadata,ktera je povazovana za teroristickou organizaci v Israeli,USA a EU!!!Nejznamejsi teroriste ziskani na Al-Najahske Universite!!!Kajs Adwan-prvni clen studentske rady nominovany Hamasem.Vedl teroristicke na severu Shomronu.Je povazovan za "inzenyra"ktery pripravoval vrazedne utocniky a opatroval jim vybusninove pasy.Je zodpovedny za pripravu mnoha vrazednych utoku v Jerusaleme,Haife,Naharji a jinde.Ucastnil se vyrobe zbrani,vybusnina a raket Kassam.Ali Hadairy-studoval technickou fakultu.Jeden ze senioru teroristicke organizace Hamas v Nabulusu a Tul-Karmu.Taher Jarara-studoval Prirodovednou fakultu.Nahradil Mahmud Abu-Hanuda-hlavu Hamasu v Nabulusu po Abu Hanudove likvidaci.Jusuf Surkaji-Mgr. Al-Najahske Univ.,cvicil vrazedne utocniky v letech 1997 az 2002,dlouholety clen Hamasu.Karim Mafarja -studoval islamskou pravnickou fakultu.Pomahal pripravovat vrazedne utoky israelskych civilistu!Jassar Samaro-studoval islamskou pravnickou fakultu.Ridil vyrobu vybusnin a bomb pro vrazdeni israelskych civilistu.Spolupracovnik Mahmuda Abu Hanuda!!!
0/0
18.9.2002 12:23

JigalAmir

PALESTINSKE LZI!!!!Israel provokuje zidovskym osidlovanim v prevazne arabskych mestech a svym osidlovanim arabskych oblasti zadal mnoho duvodu,diky nimz uzemni kompromis jiz neni mozny!
Israel provokuje zidovskym osidlovanim v prevazne arabskych mestech a svym osidlovanim arabskych oblasti zadal mnoho duvodu,diky nimz uzemni kompromis jiz neni mozny!************************* Odhadem 80% osadniku zije v predmestich dulezitych mest jako je Jerusalem a Tel Aviv.To jsou oblasti ciste zidovske populace, ktera veri ,ze Israel musi zabezpecit jejich bezpecnost.Strategickym zajmem jak vlady Labouristicke, tak vlady Likudu je zajisteni osidlovani.Cilem je bezpecnost zidovske vetsiny v klicovych strategickych regionech na Zapadnim brehu jako je koridor Tel Aviv -Jerusalem ,ktery byl dejistem tezkych boju v nekolika Arabsko-Israelskych valkach.Jeste kdyz zapocaly Arabsko -Israelske mirove rozhovory po roce 1991 na vice nez 80% Zapadniho brehu se nenalezaly zadne osady nebo jen velmi ridka populace!Dnes priblzne 200 000 Zidu zije v asi 150 komunitach na Zapadnim brehu.Drtiva vetsina z techto osad ma mene nez 1000 obyvatel.Analytici zaznamenali,ze 80% Zidu muze byt preneseno do vnitrnich hranic Israele mensimi zmenami "Zelene linie"(neoficialni hranice po roce 1967).
0/0
17.9.2002 16:18

JigalAmir

PALESTINSKE LZI!!!!Israel nema zadne pravo byt na Zapadni breh.Israelske osady jsou ilegalni.
Israel nema zadne pravo byt na Zapadni breh.Israelske osady jsou ilegalni.**************** Zide zili na Zapadnim brehu a v pasmu Gazy od nepameti.Jedina doba kdy bylo Zidum zakazano v teto oblasti zit,byla nedavna doba behem Jordanske vlady od roku 1948 do roku 1967.Tento zakaz byl protipravny dle Mandatu pro Palestinu,ktery byl prijat Spolecnosti Narodu.Ten predpokladal naopak vytvoreni Zidovskeho statu a konkretne doporucil "huste zidovske osidleni v zemi!"Pocetne legalni urady diskutovali jak udelat toto osidlovani ilegalnim.Znalec mezinarodniho prava Stephen Schwebel poznamenal,ze zeme postupujici v sebeobrane smi zabrat a okupovat uzemi,kdyz je to nutne k sebeobrane.Schwebel take poznamenal ze stat muze zadat reparace za sve stazeni!!!bezpecnostni opatreni navrzene k zabezpeceni svych obcanu ktera by zabranila hrozbe napadeni z obsazenych uzemi!!!Jestli Eugene Rostow puvodni zastupce ministra pro politicke veci Johnsnovi vlady-rezoluce 242 dala Israeli legalni pravo byt na Zapadnim brehu.V rezoluci ze zaznamenano "umoznuje Israeli spravovat tato uzemi" od vitezstvi v roce 1967 do nastoleni praveho a staleho miru na Blizskem Vychode !!!"Pise Rostow!!!
0/0
17.9.2002 8:30

bookra fil mishmish

يبداعية والإنجليزية إسهامات ذاتية والإس&
0/0
14.9.2002 0:25

karel

Ja umim take rusky a spanelsky
Pratele a nepratele, trochu jste to prehnali. Za nedlouho budou vybuchovat naloze i na strankach idnesu. Uklidnete se, nema cenu psat ne arabsky a ne hebrejsky. To muze presvedcit jen presvedcene a odpuzuje zajimajici se ctenare. A vy jste chteli opak, jestli se nemylim. Dan1- Ja nejsem v ambasade, ja jsem na opacne strane v Jurassicove vymyslenem kibucu. Ja uz take nekdy ztracim prehled kdo je kdo, tak mam takovej papirek se jmeny pod rubrikama "proarabi" a "myslici". Presto se nachazi vzdycky nekdo koho nemuzu zaradit nikam, tak pro ne pouzivam recycle bin.
0/0
14.9.2002 0:17

karel

Ja umim take rusky a spanelsky
Pratele a nepratele, trochu jste to prehnali. Za nedlouho budou vybuchovat naloze i na strankach idnesu. Uklidnete se, nema cenu psat ne arabsky a ne hebrejsky. To muze presvedcit jen presvedcene a odpuzuje zajimajici se ctenare. A vy jste chteli opak, jestli se nemylim. Dan1- Ja nejsem v ambasade, ja jsem na opacne strane v Jurassicove vymyslenem kibucu. Ja uz take nekdy ztracim prehled kdo je kdo, tak mam takovej papirek se jmeny pod rubrikama "proarabi" a "myslici". Presto se nachazi vzdycky nekdo koho nemuzu zaradit nikam, tak pro ne pouzivam recycle bin.
0/0
14.9.2002 0:17

JigalAmir

BeMIDBAR*vajidaber Adonaj el Moshe bemidbar Sinaj!!!I rekl Hospodin Mojzisovi na pousti Sinaj!!!
במדבר פרק א א וַיְדַבֵּר יְהוָה אֶל מֹשֶׁה בְּמִדְבַּר סִינַי, בְּאֹהֶל מוֹעֵד: בְּאֶחָד לַחֹדֶשׁ הַשֵּׁנִי בַּשָּׁנָה הַשֵּׁנִית, לְצֵאתָם מֵאֶרֶץ מִצְרַיִם--לֵאמֹר. ב שְׂאוּ, אֶת רֹאשׁ כָּל עֲדַת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, לְמִשְׁפְּחֹתָם, לְבֵית אֲבֹתָם--בְּמִסְפַּר שֵׁמוֹת, כָּל זָכָר לְגֻלְגְּלֹתָם. ג מִבֶּן עֶשְׂרִים שָׁנָה וָמַעְלָה, כָּל יֹצֵא צָבָא בְּיִשְׂרָאֵל--תִּפְקְדוּ אֹתָם לְצִבְאֹתָם, אַתָּה וְאַהֲרֹן. ד וְאִתְּכֶם יִהְיוּ, אִישׁ אִישׁ לַמַּטֶּה--אִישׁ רֹאשׁ לְבֵית אֲבֹתָיו, הוּא. ה וְאֵלֶּה שְׁמוֹת הָאֲנָשִׁים, אֲשֶׁר יַעַמְדוּ אִתְּכֶם: לִרְאוּבֵן, אֱלִיצוּר בֶּן שְׁדֵיאוּר. ו לְשִׁמְעוֹן, שְׁלֻמִיאֵל בֶּן צוּרִישַׁדָּי. ז לִיהוּדָה, נַחְשׁוֹן בֶּן עַמִּינָדָב. ח לְיִשָּׂשכָר, נְתַנְאֵל בֶּן צוּעָר. ט לִזְבוּלֻן, אֱלִיאָב בֶּן חֵלֹן. י לִבְנֵי יוֹסֵף--לְאֶפְרַיִם, אֱלִישָׁמָע בֶּן עַמִּיהוּד; לִמְנַשֶּׁה, גַּמְלִיאֵל בֶּן פְּדָהצוּר. יא לְבִנְיָמִן, אֲבִידָן בֶּן גִּדְעֹנִי. יב לְדָן, אֲחִיעֶזֶר בֶּן עַמִּישַׁדָּי. יג לְאָשֵׁר, פַּגְעִיאֵל בֶּן עָכְרָן. יד לְגָד, אֶלְיָ
0/0
13.9.2002 16:52

Semir al Jihad-MOQAWAMA

يتوجه الموقع إلى المثقفين والمهتمين والملتزمين بالدعوة إلى المشاركة في بنوده على الصعد كافة سواء لجهة تزويد الصفحة بإسهامات ذاتية أو منقولة ، إبداعية أو وثائقية، باللغات العربية والإنجليزية والفرنسية والألمانية والإسبانية ، على قاعدة اعتبار أن قضية الصراع ضد الاحتلال والعدوان الصهيونيين هي قضية الشرفاء في العالم كله.
0/0
13.9.2002 16:31

JigalAmir

To je legrace JA lzu,Bush lze,v archivech jsou milne informace,historicke prameny jsou zaujate!!!Hmmmmmmmm!!!
0/0
13.9.2002 15:01

JigalAmir

Moooooooc se mi libi ze se par jedincu steka,asi jsem jim slapl na kuri oko!!!Muzou si klidne dal zvatlat o fasistech....ja budu schanet informace!!! :-)
0/0
13.9.2002 14:45

JigalAmir

Me by zajimalo proc nektere lidi serou moje prispevky???!!!Tvrdi,ze lzu,ale nepredkaladaji dukazy,ze lzu!!! :-)))
0/0
13.9.2002 8:44

Honza2

Propaganda???
Tak nejak si ctu pripsevky od Jigela... Je naprosto evidentni, ze tento chlapec zde dela izraelskou propagandu, na druhou stranu propaganda nemusi byt vzdy to predvadel pan Gebls. PROPAGANDA nemusi znamenat LEZ. A to je treba si uvedomit. Forma kterou Jigel voli je naprosto netaktni a proto se schledava s takovym odporem avsak obsah je dle meho soudu korektni. *** Damy a panove, on opravdu nelze, zkuste si ty prispevku precist pomalu a povznest se nad formou. Kdyz se vam je podari stravit, dostanete pravdepodobne lepsi obraz veci (palestinskou propagandu totiz vsichni bezne "konzumujeme" v evropskych mediich, protoze PA se naucila hrat presne na notu soucasnych sdelovacich trendu, kdyby delali hamburgery, tak by asi Mcdonald sel ke dnu ;o) ).
0/0
13.9.2002 0:46

radavan

jigal opravnuje okupace svym prispevkem,palestinske lzi
to,ze palestinci nemeli penize aby mohli stavet silnice,nebo udelat z pousti zive misto sionistum(izraelcum) neopravnuje okupovat palestinu,vyhanet jeji obyvatelstvo,zavrazdit tisice palestincu.jeste jedna vec:turci vladli v palestine,potom prisli anglicany,a ted jsou fasiste(sioniste).takze palestinci nemeli tu moznost vybudovat...............izraelci maji podporu ze celeho sveta,jenom z ameriky maji rucne 2 miliardy dolaru,takze muzou dovolit vsechno. 
0/0
13.9.2002 0:41

Honza2

Re: jigal opravnuje okupace svym prispevkem,palestinske lzi
Termin okupace je VELMI sporny, takze bych se jej radeji vyvaroval. *** Penize opravdu nemeli, a ani je nepotrebovali. *** Nazyvat sionisty fasisty ... hmm .. otazka jestli by potom na vas nepasoval spise nejaky termin popisujici "lasku k jiste entite". *** Z tech tisicu palestincu ... je nutne podotknout, ze se jednalo z drtive vetsiny o muze (zpravidla ozbrojene), dale jsou mezi obetmi tez uvadeni sebevrazedni atentatnici atd atd. Zidovskych obeti neni ani o rad mene!!! *** Budto neznate spoustu faktu, nebo zkrakta nejse objektivni.
0/0
13.9.2002 0:52

Dan(1)

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
13.9.2002 0:56

JigalAmir

Re: jigal opravnuje okupace svym prispevkem,palestinske lzi
NE 2 miliardy,maji rocne 3 miliardy dolaru!!!
0/0
13.9.2002 8:24

radavan

jigal opravnuje okupace svym prispevkem,palestinske lzi
0/0
13.9.2002 0:39

marie

jigal je moc dobry spisvatel
jigal pise nepravdive veci,ktere vymysli ze hlavy.je to nejvetsi lhar
0/0
13.9.2002 0:20

Honza2

Re: jigal je moc dobry spisvatel
zde bych si dovolil razne oponovat. Nejsem sice nici advokat, ale rvat, ze neco je lez je to nejjednodusi ... v cempak lze? Budte konkretni
0/0
13.9.2002 0:48

radavan

Re: Re: jigal je moc dobry spisvatel
lze ve vsem.to,ze zije v historicke palestine a tvrdi,ze je zid je lez.to ze falesoval dokumenty aby mohl zit v izraeli je lez.jigal neni zid,jigal je sionista,ktery s zidovskym nabozenstvim nema nic spolecneho.jel do palestiny kvuli penezum,to je take lez.to,ze tvrdi,ze jeho predky zili v historicke palestine a ze ma narok na navrat je sprosta lez.............................................jigal nema co delat na miste kde byly zavrazdeny palestince izraelskymi fasistickymi silami. 
0/0
13.9.2002 9:39

JigalAmir

Re: Re: Re: jigal je moc dobry spisvatel
jel do palestiny kvuli penezum---a kde jsi Arabashi prisel na to ze jsem falsoval doklady???!!!A jak jsi prisel na to ze jsem jel do Israele kvuli penezum???!!!To,ze jsem se rozhodl pro navrat me spise financne omezuje!!!Ja od Israele zadne penize nepotrebuji,naopak ve forme dani penize do Israele prinasim!!!Ty se musis smirit s tim,ze v nasi zemi terorismu psenka nepokvete!!!Staleti jse byli jizni Syrani a budete jimi na veky veku!!!
0/0
13.9.2002 13:34

karel

Jurassic je uplne pitomej vzdelanec
Jurassic ukazuje dobrou znalost medikalnich terminu, ktery u nas v kibucu nikdo nezna a to je dobre, protoze nikdo nechape, ze mi nadavas. Co ale vsichni chapou, ze muzes byt vzdelany a presto uplny pitomec, jak on to znovu a znovu dokazuje. Promin, ze pisu tak kratke prispevky. To je proto, ze tady v kibucu mame porad sluzby muceni nejakeho palestinskeho decka a potom zase musim cekat az na mne dojde rada u toho komunalniho pocitace, zvlast kdyz u neho sedi Jigal.
0/0
12.9.2002 21:51

JigalAmir

Palestinska vyuka k NENAVISTI!!!
Vramci beznych kontrolnich cinnosti v Ramallahu israelska armada zaevidovala skupinu trid v mistnich Palestinskych skolach a ziskala fotografie,ktere zachycuji podnecovani nenavisti proti Israeli, ktere je soucasti vyuky Palestinskych skolnich deti.Podnecovani proti Israeli je obvykle v Palestinskem vzdelavacich institucich.Tato operace byla koordinovana s mistni samospravou! Ve skolach keter navstivili nektere z kontrol po zastitou OSN(UNRWA).Tyto skupiny nasly napadne zobrazeni plakaty glorifikujici sebevrazedne utoky,ozbrojeny boj a vudce teroristicke organizace Hamas.Jedna se napr. o skolu Albira Aljadida v Alamari -utecenecky tabor Ramallah.Matreska organizace:United Nations Relief Works Agency (UNRWA).- plakat ukazuje vudce Hamasu-teroristu .Vudce je utvoren na plakatu na kterem je s nim Aadel Awadallah,Imad Awadallah,Mukhi Adin Sharif,Mahmud Madani,Jekhijeh Ajash a Imad Akal.Obrazek glorifikuje teroristy zodpovedne za vrazedne utoky a vrazdy israelskych civilistu.Dalsi skolou je Alhashimia v Ramallahu kterou spravuje Arafatova kleptokracie!Tam je pokreslena zed.Kresba zachycuje mapu Palestiny od Jordanu po Stredozemni more.Dalsi zachycuje obrazek Chramove hory.Nad kresbami je napis NASE PALESTINA!!!
0/0
12.9.2002 16:38

Jindrich

Re: Palestinska vyuka k NENAVISTI!!!
Predpokladam ze v ramci beznych kontrolnich cinnosti vjela uvedena armada do trid primo pres zdi s pomoci tezke vojenske techniky nebo oblibenych buldozeru. Sakra chlape, kdo vas plati ? Jak daleko jsou vase vlastni projevy vzdaleny od oznaceni "nenavistne" ? Definujte prosim PRESNE ceho chcete dosahnout zapsklym mentorovanim z kontextu vystipanych neoveritelnych polofaktu. Mam vase projevy chapat jako projevy charakterizujici prumerneho zastupce jedne z valcicich stran ? Kde jsou pak ti, kteri proklamuji touho po "mirovem usporadani konfliktu" ? Premirou horlivosti poskozujete vlastni cile. Presne naplnujete pojem "kontraproduktivita". Alespon v mych ocich...
0/0
12.9.2002 17:09

Honza2

Re: Re: Palestinska vyuka k NENAVISTI!!!
Souhlasim s jistou kontraproduktivitou pisatele, na druhou stranu chapu, ze je nekdo jiz temer zoufali k ignorovani jistych skutecnosti. Drtiva vetsina veci o kterych Jigel pise jsou bohuzel pravda. Mohu poskytnout foto ci video dokumentaci. Problem ale je, ze bezny clovek se odmita smirit s faktem, ze proste ne vse co si precte v novinach je uplna pravda a ze spousta veci se tak nejak opomene... **** Ohledne miru, tento termin z ust palestincu je slyset velmi zridka a napriklad Hamas jej vubec nepripousti (staci si precist manifest tohoto hnuti).
0/0
13.9.2002 0:38

Jindrich

Re: Re: Re: Palestinska vyuka k NENAVISTI!!!
Zde bych si dovolil mirne zaoponovat. Neustale operovani pojmy jako "nedostanou se do vecnych lovist k Allahovi a jeho 70 pannam??!!!!", "najimate si na terorismus 15lete deti", "Kdy pujdes ty zavrazdit nejake israelske deti???!!!", "Ochrance islamskych svatych mist v Arabii Hussein"... je vsechno, jen ne pravdiva argumentace. To snad uznate. Pisete "Problem ale je, ze bezny clovek..." - tady je maly rozkol v pojmech. Podle tanecku ktere Jigal predvadi NENI BEZNYM CLOVEKEM. Jeho pohled na vec postrada "zdravy odstup", a proto je odsouzen k nekonecnemu prskani bez sance byt jen participovat na reseni problemu. Jeho prispevky hemzici se zabijenim nevinnych deti, nadavkami typu "Hele Arabashi" nevedou (a jiste ani nemaji vest) k zadnemu vychodisku. Je to jen a jen koncentrovana nenavist. Ja osobne uz to nectu, protoze jednoduse NEMOHU. Podobne se nemohu divat na protektoratni filmove tydeniky oslavujici "dalsi vojenske uspechy zastupcu ciste rasy". Retorika je podobna, filmove sekvence mrtvych nemeckych decek vybombardovanych Am. bombardery, komentare plne pojmu jako "terror", "zbabelost", atd... Takto to nepujde, takto bude i nadale vitezit priblbly fundamentalista s rucnikem na hlave na jedne strane a zdivocely general touzici po silnejsich armadnich subvencich na strane druhe. Umirat budou i dale nevinni. Na obou stranach. Ja jsem SAKRA taky videl filmove dokumenty (napr. opravdu seriozni a vecny "Je jim 20"), kde Izraelsti zakladaci (3 roky z.v.s.) mluvili o tom, ze je "veci cti" zastrelit si sveho Palestince... Beru to jako fakt a je mi z toho blbe, ale NEPOVAZUJI ZA NUTNE sermovat kolem sebe takovymi argumenty !!!! Nekolik generaci na obou stranach je slepych a tezko se budou zbavovat techto nanosu. Jigale, prestante strilet do vlastnich rad ! Dekuji.
0/0
13.9.2002 10:40

JigalAmir

Re: Re: Re: Re: Palestinska vyuka k NENAVISTI!!!
Prave,ze to znas jen z dokumentu,ja z reality!!!Vojenskou sluzbu mam za sebou a neznal nepoznal jsem nikoho kdo by chtel zabit Palestince!!!Prestoze tam byli kamaradi,kterym Palestinsti teroriste zavrazdili bratry,zeny,sestry...!!!Za nejvetsi zlocince povazuji obhajce prav zlocincu,na ukor prav nevinnych obeti!!!***Znamena snad,ze Arabove je spravne ze Arabove nekolikrat napadli Israel,ze maskrovali a okradali Zidy???!!!Je zlocin,ze Zide po staletich diskriminace a vyhnanstvi chteli navrat do vlasti a to ze chteli vlastni stat??!!!Je chyba ze chteji prezit jako narod???!!!Proc si nenechali celej Sinaj a velkou cast Syrie a Jordanska,ktere dobyli???!!!Kdyz si obklopenej bandou zlocincu nemuzes jednat podle bontonu!!!!***Slusnej Arab se nemusi niceho bat,ale kazdej terorista bude jednou zlikvidovan!!! Arabove maji moznost v nasi zemi zit jako lide,na rozdil od ostatnich Arabskych zemi!!!Proto take vetsina Arabu v Israeli voli zidovske strany a ne arabske!!!Arabsti poslanci mohou kritizovat Israel a nic se jim nestane!Za kritiku statu by v arabske zemi poslanecka imunita nebyla nic platna!!!Ja bych rekl,ze nenavisti jsi naplnen ty Jindrichu!!!Ale omlouva te neznalost problemu na rozdil od Arabashe!!!(Ona je to spise brejlata palestinska ex-studentka,ktera zije v Praze.)
0/0
13.9.2002 14:19

Jindrich

Re: Re: Re: Re: Re: Palestinska vyuka k NENAVISTI!!!
Pak se ovsem vse vysvetluje. Nechci se tu znovu uz podesate zabyvat historickym pravem te ci one strany na obydleni poloostrova. Na snaze prezit nevidim nic spatneho. Nemelo by se tak ovsem dit za cenu likvidace jineho naroda. Vas postoj je jednoznacne vyhraneny a podle me ho nelze nijak zmenit. Informace ktere z vas vypadavaji se v zadnem pripade nedaji zaradit k tem, ktere me muzou nejak obohatit. Jedna se o snusku nadavek, historickych samorostu, permanentni urazenosti (typicke) a polopravd vytrzenych z kontextu (Proto take vetsina Arabu v Israeli..., nepoznal jsem nikoho kdo by chtel zabit Palestince..., kazdej terorista bude jednou zlikvidovan...). Vasim cilem neni pochopeni podstaty problemu nebo snaha neco zmenit. Je jim produkce co nejvetsiho poctu radku naplnenych "informacemi" postahovanymi nekde z netu. Dovedu si predstavit ze jste za tuto sluzbu placen. Diskuse s Vami je predem vyloucena a proto se ji budu vyhybat. Vase prispevky o "narode", "nevinnych obetech", historicky podlozenem pravu", atd nebudu cist a ostatnim radim totez.
0/0
16.9.2002 9:22

JigalAmir

Re: Re: Palestinska vyuka k NENAVISTI!!!
To brecis na spatnem hrobe!!!Musis si stezovat na OSN,ktera tyto udaje zverejnila,na palestinskou samospravu se kterou byla akce konzultovana a provadena!!!To ze se deti uci uctivat a obdivovat vrahy je podle tebe spravne!!!????????????????????Navic je to vec dost znama,parkrat se obevila i ceskem tisku(deti se uci ve skolach nenavisti k israeli ap.)Stejne jako zneuzivani deti jako zivych stitu,zneuzivani deti k terorismu!!!Nejvetsi svine jsou obhajci prav teroristu,obhajuji jejich prava na ukor nevinnych obeti!!!
0/0
13.9.2002 8:41

xxx

Re: Re: Re: Palestinska vyuka k NENAVISTI!!!
A neni taky trochu chyba na strane izraelcu ?? Nemeli nahodou zasahnout, uz kdyz se objevily prvni priznaky vychovy deti k nenavisti ? Samosprava prece nemuze neomezene spravovat vsechno, a za to, co spravuje, nese odpovednost. Nekdo je zodpovedny za stav dotycnych skol, a mel by se tedy take zodpovidat.
0/0
13.9.2002 9:46

JigalAmir

Re: Re: Re: Re: Palestinska vyuka k NENAVISTI!!!
Palestinska kleptokracie to nejspis podporuje!Ale divim se ze nezasahla drive OSN ve sve skole!!!Israel by mohl omezovat vyuku pokud by WB a Gazu okupoval,ale tato uzemi jsou pod spravou Arabu a Israel nezasahuje do jejich vnitrnich veci,zajistuje POUZE svou bezpecnost a bojuje proti terorismu!!!
0/0
13.9.2002 14:29

JigalAmir

0/0
12.9.2002 15:11

JigalAmir

To KAREL
Karle zajdeme do kibutzovy jidelny a probereme dalsi strategii!!!Pak si pujdeme opect kosher kabanos a zaspivame si u taboraku hatikvu!!!Rano si zajedeme komunalnim mercedesem pro penize od rabiho a od mosadu a od shin betu a od Arika Sharona.........!A pak pujdeme do synagogy na 10hodinovou masaz mozku!!! :-)))
0/0
12.9.2002 14:53

JigalAmir

To ARABASH z Palestinske Ambasady(marie,marek,libor,....vsechny ostatni jmena ceskeho kalendare)
Hele Arabashi z Palestinske Ambasady!Lhal Ochrance islamskych svatych mist v Arabii Hussein,nebo Mark Twain,nebo Dawood Barakat vydavatel AL AHRAM nebo Lewis French???Nebo ze by lhali vsichni???!!!V Evrope Arabashi s BRAINWASHINGem neuspejes.Tady maji lide volny pristup k informacim!!!Mel by jsi predkladat fakta ne propagandisticky keci!!!Kdy pujdes ty zavrazdit nejake israelske deti???!!!Nebo ty nechces bejt mucednik???A sorry vy si ted vlastne setrite mucedniky a najimate si na terorismus 15lete deti!To se vasi "hrdinove" boji,ze budou zabaleni do praseci kuze a nedostanou se do vecnych lovist k Allahovi a jeho 70 pannam??!!!!
0/0
12.9.2002 14:47

Jindrich

Re: To ARABASH z Palestinske Ambasady(marie,marek,libor,....vsechny ostatni jmena ceskeho kalendare)
Sakra, co to tady je ? Kdykoliv tu nahlidnu, je to tu precpano monology jakehosi JigalAmir. Pripomina mi to nekontrolovane chrleni krve. Tolik zla v par radcich ? Pak se nedivme ze se ti o ktere tu predevsim jde, nejsou schopni domluvit ! Hrozne. Zlaty Ondrej...
0/0
12.9.2002 16:58

JigalAmir

Re: Re: To ARABASH z Palestinske Ambasady(marie,marek,libor,....vsechny ostatni jmena ceskeho kalendare)
Asi bych mel psat dekuji ti muj arabsky bratre ze zabijis zidovske civilisty!Nezlobim se na tebe!Najmu autobus a odvezu ti zidovske skolaky do Ramallahu aby jsi nemusel jezdit do Israele!Sezenu ti semtex,aby jsi mel zabiti jednodusi!Takle by te to uspokojilo mily Jindrichu???
0/0
13.9.2002 9:25

karel

jurassic si mysli ze necemu rozumi
1. Ja jsem nikdy nerekl ze zide znicili nejakou imperii, ja jsem rekl ze je prozili. Nejsem si jist, ze znam vsechny, ale Byla Rimska, Osmanska, Britska, Nemecka, Sovetska a snad je jich vic.
2. Tve vedomosti v politice taky nejsou nejak hluboke. Mluvis jako papousek, ktery mele porad to samy. Ze nemuzes zapojit to svy CPU, ktery mas v hlave uz jsem davno pochopil a zbyva predsvedcit o tom i nahodne ctenare jako treba Manka. 
3. Je neco v Izraeli co znas krome kibucu?  Podle tebe to vypada, ze sedim s Jigalem u jednoho komunalniho pocitace a stridame se v psani. No to je vsechno co si umis predstavit? Slaby, zkus prece jen zapnout ten mozek a prijit s necim zajimavym 
0/0
12.9.2002 14:26

JigalAmir

PALESTINSKE LZI!!!!Tradicni pozice Arabu v Palestine byla ohrozovana zidovskym osidlovanim!!!!
Tradicni pozice Arabu v Palestine byla ohrozovana zidovskym osidlovanim!!!!********** Po mnoho stoleti byla Palestina ridce osidlena,malo obdelavana a velmi zanedbana,byla zde rozsahla eroze,pisecne pouste a baziny,ktere byly zdrojem malarie.Po roce 1880 Americky konzul v Jerusaleme oznamil ze oblast byla v pokracujicim upadku."Obyvatelstvo a bohatstvi Palestiny nerostlo behem poslednich padesati let." rekl konzul.Zprava Palestinske Kralovske Komise uvedla v popisu primorske planiny v roce 1913:Silnice vedouci z Gazy na sever byla jen letni spojeni vyhovujici velbloudum.Zadne pomerancove haje,sady nebo vinohrady zde, jak se zda nejsou az na zidovskou vesnici Yabna(Yavne).....Domy byly vsechny hlinene.Nikde nejsou videt zadna okna.....pluhy pouzivali drevene....vynosy jsou velmi chude....hygienicke pomery na venkove jsou hrozne.Skoly neexistuji.....Zapadni cast az k mori byla temer pousti.....Vesnice v teto oblasti byly malo a ridce zalidneny.Mnoho trosek vesnic bylo rozptyleno po oblasti,jako nasledek malarie,mnoho vesnic bylo opusteno jejich obyvateli.Lewis French,Britsky reditel pro vystavbu popisuje Palestinu: Nasli jsme Palestinu obydlenou fellahy(fellahin),kteri zili v hlinenych chatrcich a trpici tezce vsude pritomnou malarii.....mnoho uzemi....bylo neobdelano.....fellahove pokud nebyli zlodeji dobytka,byli vzdy ke kradezi pripraveni,stejne i k jinym zlocinum.Individualni plan....zmenit vlastnictvi.Byla zde mala bezpecnost obyvatel a mnoho fellahu bylo prepadano a vydirano jejich sousedy Bedouiny.Prekvapujici je mnoho lidi,kteri nesouhlasili se Sionismem verilo ze Zide mohou zlepsit pomery palestinskych Arabu.Napriklad Dawood Barakat,vydavatel Egyptskych novin Al-Ahram napsal:"Je absolutne nutne aby bylo dosazeno dohody mezi Sionisty a Araby,protoze valka slov muze jenom skodit.Sioniste jsou nutnosti pro tuto zemi.Penize,ktere prinesou,jejich dovednosti a vedomosti a pracovitost ktera je pro ne charakteristicka prispeje bez pochyb k rozvoji teto zeme."Dokonce vedeni Arabskych nacionalistu verilo,ze navrat Zidu do vlasti pomuze ozivit zemi.Podle soudce(Sherif)Hussein,ochrance Islamskych svatych mist v Arabii:Zdroji teto zeme jsou stale nedotcena puda a bodouci rozvoj ze strany zidovskych imigrantu.Jedna z nejuzasnejsich veci az do nedavne doby bylo,ze Arabove opousteli svou zemi,putovali pres hluboka more vsech narizeni.Jejich rodna puda nebyla jimi drzena,ackoli jejich praotci zde zili staleti.Ve stejny cas vidime Zidy z cizich zemi proudici do Palestiny z Ruska,Nemecka,Rakouska,Spanelska a Ameriky.Pricina sporu nemuze uniknout tomu kdo ma dar hlubsi proziravosti.Oni vi,ze tato zeme je pro jeji puvodni syny(ABNA IHILASLIYIN),pres vsechny jejich rozdily, posvatna a milovana zeme.Navrat z jejich exilu(JALIYA) do jejich vlasti bude materialne i dusevne experimentalni skolou pro jejich bratry, kteri jsou s nimi na polich,tovarnach,v remesle a ve vsech vecech souvisejicich s drinou a mzdou.Jak Hussein predpovedel,obrozeni Palestiny a narust jeji populace,ktery nastal az po prichodu Zidu ve velkem mnozstvi.----Mark Twain,ktery navstivil Palestinu v roce 1867 ji popsal takto:....pusta zeme,ktera ma velmi urodnou pudu,ale je zcela zaplevelena ....Prazdnota je zde a ani predstavivost nemuze dodat puvab s nadherou zivota a deni....My jsme nikde nevideli cloveka behem cele cesty.....Vsude zde obtizne rostou stromy a kere.Jeste tak olivy a kaktusy tyto pratele bezcenne pudy zde maji v teto opustene zemi.
0/0
12.9.2002 12:10

marie

Re: PALESTINSKE LZI!!!!Tradicni pozice Arabu v Palestine byla ohrozovana zidovskym osidlovanim!!!!
 
vsechny uz vi ze pises nesmysly,a jediny tvuj zamer je propaganda.propaganda je soucasti izraelske lzi,takze muzes psat kolik chces a musis vedet ze evropany nejsou blbci aby takoveho cloveka jako jsi ty verili.to vsechno co pises je jenom lez a nema nic spolecneho s historie nebo skutecnosti. 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                           
0/0
12.9.2002 14:23

JigalAmir

Re: Re: PALESTINSKE LZI!!!!Tradicni pozice Arabu v Palestine byla ohrozovana zidovskym osidlovanim!!!!
Muzes mi Arabashi z Palestinske Ambasady ukazat kde lzu???Myslis ty evropany(marie,marek,libor.........)????
0/0
12.9.2002 14:31

radavan

Re: PALESTINSKE LZI!!!!odpoved ne jigala Tradicni pozice Arabu v Palestine byla ohrozovana zidovskym osidlovanim!!!!
to,ze palestinci nemeli penize aby mohli stavet silnice,nebo udelat z pousti zive misto sionistum(izraelcum) neopravnuje okupovat palestinu,vyhanet jeji obyvatelstvo,zavrazdit tisice palestincu.jeste jedna vec:turci vladli v palestine,potom prisli anglicany,a ted jsou fasiste(sioniste).takze palestinci nemeli tu moznost vybudovat...............izraelci maji podporu ze celeho sveta,jenom z ameriky maji rucne 2 miliardy dolaru,takze muzou dovolit vsechno. 
0/0
13.9.2002 0:37

JigalAmir

PALESTINSKE LZI!!!!Sionismus je rasismus!!!
Sionismus je rasismus!!!****************** V roce 1975 Valne shromazdeni OSN prijalo rezoluci odsuzujici Sionismus jako formu rasismu. Svou raznou odpovedi na tuto rezoluci Israelsky vyslanec pri OSN Chaim Herzog proslul ironii na nacasovani volby prave na 37 vyroci Kristalove noci! Sionismus je narodne osvobozenecke hnuti zidovskeho lidu,ktere hlasa,ze Zide,stejne jako jine narody jsou opravneny mit vlast!!!Uskutecnenim Sionistickeho snu byl navrat asi peti milionu Zidu z vice nez 100 zemi,kteri se stali Israelskymi obcany.Priblizne 1 000 000 Muslimu a krestanskych Arabu,Druzu,Alawitu,Bahaistu,Cirkasianu(Sunitsti muslimove) a jinych etnickych skupin,ktere jsou take reprezentovany v israelske populaci.V Israeli jsou tisice cernych Zidu z Etiopie,Jemenu a Indie,to je nejlepsim vyvracenim pomluv vuci Sionismu.V rade historickych leteckych operacich oznacenych jako Moses(Mojzis-1984)Joshua(Jozue-1985) a Solomon(Salamoun-1991) Israel zachranil temer 42 000 clenu starobyle etiopske Zidovske komunity.Mnoho krestanu ma tradicni propojeni cilu a idealu se Sionismem.Israelsky verejny a demokraticky charakter a jeho svedomita ochrana nabozenskych a politickych prav krestanu i muslimu odrazi davku exklusivity. Dokument o "operaci Moses" od Williama Safire,ten napsal:"...Poprve v historii bylo tisice cernych lidi prvezeno do zeme ne retezech, ale dustojne,ne jako otroci ale jako obcane." Jako kontrast Arabske staty omezuji obcanska prava svym puvodnim ,nebo spise vsem obyvatelum.Je to temer nemozne se ziskat obcanstvi v mnoha Arabskych statech,napriklad v Alziru,Saudske Arabii ci v Kuwaitu.Ruzne Arabske narody maji pravo na ulehceni naturalizace zahranicnich Arabu,se specifickou vyjimkou,a tou jsou Palestinci!!!Jordansko ustanovilo jejich vlastni "pravo navratu" v roce 1954,podle obcanstvi pro vsechny byvale obyvatele Palestiny,krome Zidu!!!Samotna protizidovska ustanoveni nebyla zavrzena,prestoze jsou jasnou formou rasismu."Svet,ktery zavrel sve dvere Zidum, kteri hledali unik z Hitlerovych peci, byl bez moralniho prava si stezovat na Israelske poskytnuti vyhod Zidum!!!!Napsal advokat Alan Dershowitz.Kdyz prijel student Harvardske University,ktery napadal Sionismus Martin Luther King v roce 1968 napsal:"Kdyz lide kritizuji Sionisty,mysli tim Zidy.Mluvite antisemitsky!" Rezoluce OSN z roku 1975, byla casti Sovetsko-Arabske protiisraelske kampane behem tzv.Studene valky.Temer vsichni predesli nearabsti priznivci rezoluce se omluvili a zmenili svuj postoj.Kdyz Valne shromazdeni hlasovalo pro zruseni teto rezoluce v roce 1991,pouze nektere Arabske a islamske stay.Kuba,Severni Korea a Vietnam hlasovali proti.V roce 2001 Arabske narody opet hledali jak delegitimizovat Israel,pokouseli se prirovnavat Sionismus s rasismem v casti jednani OSN na Svetove konferenci proti rasismu ( 31 srpna v Durbanu v JAR.), USA pohrozili bojkotem konference,pokud tato otazka bude nastolena.-----"je take dulezite poslat signal svobodomyslnym narodum sveta,ze se konference nebudeme ucastnit,jestlize se svet pokusi prirovnat Sionismus s rasismem.Ze je to hrozne srovnani je jasne , President je hrdy ,ze stoji pri Israeli a pri zidovske komunite a dava signal,ze zadna skupina na celem svete se nesetka s mezinarodni podporou a respektem jestlize zamysli prirovnavat Sionismus s rasismem!" Tiskovy mluvci Bileho Domu Ari Fleisher.
0/0
12.9.2002 11:00

jurasek

moje fenka marus byla dama za kazde situace.....manko
ja mel fenku marusku  to byla aspon dama, manko...ty asi moc o politice nevis, holka-kluku, to, ze arafatova vlada nedostala duveru volicu, je dobra vec,  bude muset jmenovat novou a v lednu jsou vypsane volby.....takze ty se radeji omluv a kdyz budes mit cas, tak si jednak projed pravidla ceskeho jazyka, podivej se trochu na politiku v palestine, at mas aspon zakladni prehled (co vubec vis a palestinske vlade, manus?).....sarona vytahnu, je to prachobycejny vrah, valecny zlocinec, fasista a doufam, ze bude mit brzy aspon zachvat mrtvice, ktera ho nezabije, jenom ho pekne ochromi.....potom se muze divat z okna zaslzenyma ocima na pudu, kterou ukradl a ani nevidi....
0/0
12.9.2002 9:31

JigalAmir

Re: moje fenka marus byla dama za kazde situace.....manko
jen aby pred Sharonovym infarktem nezabalili Arafata do praseci kuze!!! :-)
0/0
12.9.2002 12:08

manka

Arafatovy triky
Další důkaz, co je Arafat zač. Křivý hajzl, kterému je dobrý jakýkoli trik, Jestli ještě teď někdo vznese kritický hlas na Šarona a jeho snahu o odstranění Arafata, je buď negramot, palestinec nebo vůl.
0/0
11.9.2002 23:38

Pilat

Re: Arafatovy triky
Hod si masli !
0/0
12.9.2002 3:01

marie

Re: Arafatovy triky
a co ty vis o arafata?je to nejsilnejsi bojovnik za svobodu.takoveho cloveka respektuji.politika je trik,nemas proto se zlobit.dobry politik musim delat triky,nebo ne?tvuj prispevek ukazuje nenavist vuci ostatnim,protoze mozna se na svet divas z jednoho pohledu.takove prispevky,ktre neobsahuji argumenty jsou dukazem toho,ze jde jenom o nenavist nebo odrazi nevzdelanosti autora. 
0/0
12.9.2002 8:27

palestinec z dzininu

Re: Re: Arafatovy triky
ja vim o arafata ze odmitl nabidku baraka uzemi za mir .... to velmi spinavy a spatny trik ... dobry politik nesmi delat spinavy a spatny trik
0/0
12.9.2002 9:12

JigalAmir

Re: Re: Arafatovy triky
Pomahat prevazet teroristy ve vrtulnicich,ktere zapujcilo Jordansko,samozrejme bez vedomi Jordanska to je trik???!!!Nechat naoko zavrit nebezpecne teroristy a pak je propustit aby mohli vrazdit israelske civilisty??!!To je trik???Pouzivat penize EU pro vlastni potrebu nebo na financovani terorismu!!!To je trik???Nakup zbrani za penize EU!!!To je trik????!!!Kecat o boji proti terorismu v zapadnich mediich,a v arabskejch terorismus podporovat!!!To je trik???Souhlas z vrazdenim zidovskych civilistu,deti a zen!!!To je tri???
0/0
12.9.2002 11:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.