Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rada šéfa Novy toleruje, Dostál ne

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání opět podržela šéfa Novy. Rozhodla, že Vladimír Železný neporušuje zákon, když kandiduje do Senátu a přitom stále vystupuje v pořadu Volejte řediteli. Její rozhodnutí však okamžitě napadl ministr kultury Pavel Dostál. Ten se podle svého mluvčího chystá ve sněmovně podat návrh na odvolání radních. "Rozhodnutí rady je pro mne jenom dalším důkazem toho, že rada není schopna vykonávat regulační funkci, jak jí ukládá zákon," sdělila mluvčí ministerstva kultury Kateřina Besserová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ata

Reakce na trotla
Pro Lucifera - původně jsem se již do toho nechtěl zapojovat, ale nedá mi to. Víte, Lucifere, nevím, ale zpravidla ti, kteří by nejraději někoho věšeli na stromy, když s nimi nesouhlasí, si myslí, že by to dělali i ti ostatní, což není můj příppad, a tak se tak dívám, ani pana Švarce. Takže začněte u sebe. Možná časem pochopíte, že cílem není někoho věšet, ale zajistit dodržování alespoň elementární etiky jednání - v podnikání, ve vztahu k jiným lidem, ... , ale to je Vám, jak mám ten pocit, trochu vzdálené. Škoda. Nebo se pletu? Žasnu dále nad Vaší informovaností o kause TV Nova vers. socani. Dám Vám dobrou radu - dejte se najmout jako advokát p.Železného a máte vystaráno. Jinak se mějte moc fajn.
0/0
11.9.2002 16:40

Jan Svarc

Dalsi rakce
To Lucifer: Nevim kdo jste, mozna by bylo vhodne se alspon pod svoje nazory podepsat, ale pro diskusi ktera ma smysl Vam doporucuju, aby jste pouzival spise argumenty, ktere maji hlavu a patu. Ve vasem prispevku neni ani jeden argument, ktery by stal za zvazeni. Nadavat umi kazdy "trotl", coz vsichni podle Vas sme. Pokud mate co rici, rad se ponaucim. Ale prosim, vedme diskusi v nejake logicke urovni. To Keramik: S vasi pripominkou souhlasim, vlada by nemela zasahovat do medii jenom proto, ze se jim "nehodi do kramu" nazory uvadene v te ci one televizi. Nicmene tady se bavime o kandidature p. Zelezneho do senatu. Domnivam se ze p. Zelezny at chce ci nechce, prostrednictvim TV Nova JE!!! znama osobnost. Jde o to, ze televize je dnes velice silny marketigovy prostredek, ktery se da politicky silne vyuzit. Vzpomenme na krizi v CT. At uz mame na to nazor jakykoliv, shodnem se ze tam slo o politicke ovladnuti CT. Kym? to si neodvazuju tvrdit. Dale se domnivam, ze podnikatele a lide primo napojeni na podnikani (zpravni rady, dozorci rady) by memli mit primo ze zakona zakazano vstupovat do politiky. Jde prece primo o stred zajimu. Pokud politik rozhoduje o statni zakazce, ci jinem statnim ukonu (napr. prideleni licence) a je zaroven soukromim podnikatelem ci clenem spravnich organu, ukazte mi cloveka, ktery by rozhodl proti svym zajimum.
0/0
11.9.2002 16:14

Keramik

Dostál
... před nedávnem tu byl článek, ve kterém se psalo, že Dostál chce prosadit zákon, podle kterého přímo vláda (!) bude udělovat a odebírat licence a bude moci odebrat i již udělené... jako řešení toho, že Nova má licenci na hooodně dlouho dopředu. Prostě ho Železný štve (proti socdem postoji Novy) a z moci úřední chce ovlivnit nezávislý médium. Antidemokrat. Reformní komunista taky komunista.
0/0
11.9.2002 15:22

Lucifer

Odborníci
na cokoliv zřejmě sedí u každého PC. Žasnu nad tím, jak individua bez sebemenší znalosti problematiky a celé situace okolo NOVY a arbitráží, vztahů Socani-NOVA atd by nejradši hned odsoudili, eventuelně na nejbližším stromě pověsili kohokoliv z NOVY. Vy jste fakt trotlové, škoda slov pro takovou lůzu. Gottwald by z vás měl radost.
0/0
11.9.2002 13:32

ata

Podpora
Byť Vás mám pane ministře Dostále rád, jak se lidově říká, "jako vodu v botách", v tom Vám chci vyjádřit svou plnou podporu. Železný by měl už konečně chytit pořádně přes prsty.
0/0
11.9.2002 12:50

Jan Svarc

Reakce na pana Jiru
Rad bych Vas upozornil, ze konkurenti pana Zelezneho si NEMOHOU zridit vlastni televizi, nebot dalsi licence k dispozici nejsou. Proc nejsou k dispozici dalsi licence? Jednoduse proto, ze v imaginarnim prostoru kde lze vysilani uskutecnovat, jednoduse neni dalsi misto pro dalsi vysilani, lepe receno, anteny pro prijem TV vysilani jsou nastaveny v urcitem rozsahu a tento rozsah je jiz obsazen. ve zbytku prostoru je vysilani radii, vojenskych, policejnich a jinych slozek. Nevim v jakem oboru jste vzdelan, doporucuji si rozsirit znalosti o elektrotechniku. Dale doporucuji rozsirit Vase vzdelani o marketink, nebot stara pravda hovori "zaporna reklama, taky reklama". Toto lze priradit k panu Zeleznemu, ktery sice zadnou reklamu na obrazovce TV Nova nema, ale tim ze jeho tvar se objevuje na TV obrazovce si dela neskutecnou reklamu. A pan Zelezny to moc dobre vi. Nejsem volicem CSSD, jsem zameren spise na pravy stred (volil jsem neparlamentni stranu), ale pan Dostal ma u me veliky kredit, nebot si myslim ze je to clovek na svem miste. S pozdravem ing. Jan Svarc (pro dalsi diskusi uvadim sve vzdelani: stredni prum. skola elektrotechnicka, bakalarsky titul na strojni fakulte v Liberci, inzenyrsky titul z oblasti ekonomie na VUT Brno)
0/0
11.9.2002 11:30

jira

jo.jo
Kdyby pan Zelezny vychvaloval a preferoval ve sve televizi socialisty,tka jak to dela "nezavisla" CT nebo nektere deniky vcetne MF ,tak by bylo ticho. Ale vzhledem k tomu, ze zcela otevrene podporuje pravicovou politiku,tak je tercem duchaplnosti pana Dostala.....takze vazeni - to, ze nekdo vlastni - zdiraznuji VLASTNI televizi, to je samozrejme jeho plus proti jeho konkurentum. pak nezbyva, nez aby si jeho konkurenti take poridili nejakou tu televizi......A co se tyka zalezitosti arbitraze : stale tady zaslepeni jedinci zduraznuji, ze "my" budeme platit "za Zelezneho". ne, nebudeme platit za Zelezneho ale za neschopnost politiku a statnich uredniku zajistit pruchod prava, zajistit dodrzovani dohody o ochrane investic - dohody, kterou nase vlada podepsala. Bohuzel, obsah teto dohody naprosta vetsina politiku ani uredniku vubec nezna a vsichni do jednoho delaji presne to, co delaji i v jinych kausach = ABSOLUTNE NIC !!! Necinnost, neschopnost a tupost statnich uredniku a politiku je pricinou mezinarodni arbitraze,za kterou budeme vsichni platit. Ale ve srovnani s tim, co naprosto stejnou neschopnosti a tuposti stejni urednici tady napachali socialisticti urednici a politici za pouhych 5 let sve vlady (a to nas jeste nejmene 3 roky teto vlady cekaji) je kausa STAT versus CMA smesnou malickosti, zrnkem pisku v obrovske hromade sr....,kterou tady politici ,jako je pan Dostal aspol. nadelali. ne, nejsem fanousek pana Zelezneho, ale nevidim ,stejne ,jako rada, na jeho poradu nic protizakonneho. jediny ,komu to muze vadit je jen tato vlada, protoze si pan Zelezny nikdy nebral prilis servitky hodnocenim jeji cinnosti. A co kdyby nahodou nekteri jeji volici zacali premyslet...........to by byl maler..... o tom je cela snaha onoho radoby svetackeho elegana se salou,o nicem jinem.
0/0
11.9.2002 9:15

briza

Re: jo.jo
Hele a kteri jsou ti neschopni urednici, kteri meli na cosi ohledne vztahu Zelezny Laudner dohlizet? Neni to nahodou taky ta Rada pro rozhlasove a televizni vysilani? Osobne si myslimn, ze Laudner a Zelezny jsou gauneri stejneho kalibru, ale uz odmitam pokracovat v kapitalismu privatizace zisku a socializace ztrat. Toho jsme si v 90. letech uz uzili dost. Apropos oni divaci Novy premysli nebo jim hrozi, ze by zacali premyslet? Ja myslim, ze nehrozi.
0/0
11.9.2002 9:37

Vladislav

Dostál ne
p.Dostál má pravdu a je jediný, který se postavil proti -řekl bych slušně vychytralosti p.Železného.
0/0
10.9.2002 21:33

Vladimír Iljič Špidlenin.

Re: Dostál ne
Povězte nám něco o vychytralosti socánků, Vláďo!
0/0
10.9.2002 21:46

Mgr Prděný Josef

Re: Re: Dostál ne
VIŠ , tady nejde přeci o socánky, jde jednoznačně o předvolební kampaň v té nejvíce učinnější formě a každý týden téměř 30 minut. Skutečně nechápeš systém ,jakým ten člověk ovládá lidi?
0/0
11.9.2002 8:30

bohuzel ma celou radu pan Zelezny podplacenou, o cemz se mohli na vlastni oci presvedcit vsichni divaci televize. Pri kazde navsteve bere dokonce oficialne ruzne darky a rozdava je vsem clenum rady, ti se z nej mohou podelat. Bohuzel to zaplatime vsichni, viz spor se SME a nekolik miliard z nasich kapes za podnikani pana Zelezneho. Okamzite bych celou radu propustil a nove bych odebral podstatnou cast kompetenci.
0/0
10.9.2002 21:06

taky někdo

Re:
Naprosto souhlasím. Je až neuvěřitelné, co všechno Železnému v tomto státě projde. Nejlepší je, že to zatáhneme za něj my. Jako by nebylo dost na tom, že už tak jsme zadlužený až po uši. Jak dlouho to budou ještě lidi takovým šmejdům tolerovat, to mě tedy zajímá. Převážná většina se chová tak, jako by se jich to netýkalo. Možná to lidem dojde až nebudou mít na chleba, popř. na nájem. Spousta lidí uvažuje jako za socialismu. On to za nás někdo vyřeší, hlavně, že máme svý jistý, supermarkety, a každý rok dovolenou pokud možno někde u moře. Zajímalo by mě, jak asi je všem těm redaktorům a komentátorům na Nově. Někteří z nich jsou skutečně inteligentní, jistě na věc mají svůj názor, ale pro peníze udělají vše.  Bylo by zajímavé odvysílat pořad "Na vlastní oči" s šéfem Železným v hlavní roli. Co se týká rady, to je kapitola sama pro sebe. Souhlasím s názorem, že jsou uplaceni a žasnu, jak dlouho se tam drží např. takový Štěpánek. Nakonec neměla by to zaplatit Rada z vlastních peněz za Železného, když připustila, aby to došlo až do takovýchto konců? A když na to nemají, nechť jdou sedět  - všichni, co stávající situaci připustili.
0/0
10.9.2002 21:39

BMX

Re: Re:
Možná, že právě zde je zakopán pes. Rada má kompetence, o kterých se alespoň částečně ví. Ale jakou nese případně za své omyly zodpovědnost?
0/0
10.9.2002 21:54

Deveroux

Máme rádi Zazu.
Já, Lumír, Kaštan a sousedka Blažena máme rádi Zazu a psa Nováka, jsou lepší než Pikaču. Proto budeme volit Vladimíra Železného a budeme rádi, když Zaza vystřídá P. Pitharta a pes Novák Parkanovou.
Zaza the cool rabit for all!!
Novak dog for president!!!
And obergrupenführer Zaza über alles!!!
 
Diákon Deveroux - (ten pravý a jediný a navždy Váš)
0/0
10.9.2002 19:59

Vladimír Iljič Špidlenin.

Re: Máme rádi Zazu.
Vzhůru na imperialisté! Naše vítězství je jisté!
0/0
10.9.2002 21:39

Pavel

Můj názor....
Na jednu stranu mi to připadá jako závist - extravagantní ministr nesnáší někoho,kdo je populárnější jak on. A zase na druhou - pod rukama Rady se tady v televizích ale dějí věci......Nova je brutální a ČT2 pyká za umělecké pořady......takže se přidávám k názoru Toníka - Rada se svými kompetencemi a hlavně svojí aktivitou je tady na ozdobu...a Dostál,neměl by si on hledět něčeho jiného, než politických ambicí svých politických konkurentů????
0/0
10.9.2002 19:52

taky někdo

Re: Můj názor....
Neměl - je totiž jediný, kdo poukázal na to, že jde o konflikt zájmů. Vůbec to není o závisti.
0/0
10.9.2002 21:45

Toník

Nekompetentnost Rady pro ...
O tom, ze tzv. "velka" rada je nekompetentni, se dalo usuzovat jiz davno z mnoha jejich predchozich rozhodnuti. Nejsem si jistej, jestli tato posledni kauza je natolik jednoznacna a vymluvna, ze by na jejim zaklade bylo mozne radu odvolat, nicmene z dlouhodobejsiho pusobeni si "radni" jiz vyslouzili peknou ostudu. Odvolani meli byti jiz delsi dobu ...
0/0
10.9.2002 18:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.