Diskuze

Nová "obchodní aktivita" Českého Telecomu?

Dne 13.8.2002 byla naše rodina evakuována před povodní jako mnoho dalších z Prahy 1, Starého Města. Do svého bytu, naštěstí nevytopeného, jsme se mohli vrátit až 26.8., kdy sice ještě nešla elektřina, ale voda, plyn a telefon ano. K našemu nesmírnému překvapení byl zatím na naší telefonní linku nainstalován - bez našeho objednání - systém MEMOBOX. K upřesnění musím říci, že není plně funkční. Ohlásí se příjemným ženským hlasem, sdělí Vám, že Vás vítá v systému MEMOBOX a zároveň oznámí, že požadovaná hlasová schránka dosud nebyla zřízena a poděkuje Vám za Vaše zavolání. Tím v ten okamžik naskočí do fakturace telefonního účtu volajícího příslušný poplatek za telefonní spojení (mezistátní, meziměstský nebo místní tarif). My máme doma zbytečnou, nefunkční a neobjednanou "službu" a Český Telecom, ten má zase pár korunek k dobru.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jojak30

7. 12. 2004 8:55
JOJO BATNOVICE
Memobox je super služba nechá se komunikovat zdarma.
0 0
možnosti

Marjánka

11. 9. 2002 9:33
Ještě jednou milý Petře,
vloudila se chybička. Chtěla jsem tě jen upozornit, že i když pomineme to, že neplatíš přístup k vlastnímu Memoboxu, je to služba v konkrétním případě medvědí. Jestliže budeš nějak nemocen a vlivem této nemoci omezeně pohyblivý, dostaneš se do situace kdy Tě Telecom odříznul od přátel a známých, protože oni vlastně mohou komunikovat jen se záznamem. I kdyby to bylo stokrát zadarmo, za takovou službu bych někoho uškrtila. A pokud se chce Telecom chovat jako služba solidní - měl by postupovat tak, že mi Memobox nabídne a nechá na mém vlastním rozhodnutí zda jej chci či nikoli. A navíc vydělává na tom určitě, protože aby se mohli volající s volaným domluvit musí si nutně zavolat ještě jendnou.
0 0
možnosti

Marjánka

11. 9. 2002 9:28
Milý Petře,
0 0
možnosti

Petr

11. 9. 2002 8:31
Volání do Memoboxu z vlastní linky je zadarmo!!!
Máme ho taky a jsme rádi,že ho máme.Je zadarmo(pro Vás,volající opravdu platí),má slušné ovládání s nápovědou a když obdrží vzkaz sám se připomene,jinak"neotravuje".Myslím,že za toto se Telecom stydět nemusí.Můžete si namluvit vlastní vzkaz,třeba kdy je vhodné k Vám telefonovat.Pravda ale je,že jsme si ho nechali sami zřídit.Možná se u Vás jedná o chybu,nebo nějakou novou akční nabídku Telecomu...Zavolejte jim na bezplatnou linku (0800...).Petr Šraier,Milady Horákové 22/462,17000 Praha7.
0 0
možnosti

Stealth

10. 9. 2002 12:43
Rada
Pane Slavíku, já být vámi, odhlásím ten slavný Telebordel a zakoupím mobil (starší typ cca 500,-) + předplacenou kartu (od 150,-).  A máte od monopolu svatý pokoj.
0 0
možnosti