Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Útok na New York byl i útokem na Prahu

Když mne redakce MF DNES požádala, abych se vyjádřil k prvnímu výročí událostí z 11. září, rozhodl jsem se porušit zásadu, že nebudu psát články pro kohokoli na jakákoli témata. Důvodem je skutečnost, že kolem těchto událostí se u nás a nejenom u nás vyrojilo tolik mýtů, že stojí za to pokusit se alespoň některé z nich rozbít.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marie

Narodni folklor
Pokusila jsem se projit vetsinu prispevku. Chtela bych vsem "bojovnikum" proti "americkemu imperialismu" jen rici, ze ve skutecnosti veci nejsou tak slozite a komplikovane, jakymi je svymi "diskusemi" delaji. Ja vim, je to narodni folklor, ve vsem se u piva pekne povrtat a hlavne najit co nejvice tech, co "vlastne" zavinili, ze "mne prave vyhodili z prace", "ze se prave rozvadim", atd. Ve skutecnosti je terorismus jenom jeden, lide umiraji jen jednou a kazdy je vinen jen tim, co opravdu udelal a ne tim, co si druzi mysli, ze chtel udelat, kdyz udelal, to, co udelal. V budovach Twins a Pentagonu zahynulo pres 3000 lidi z 90 zemi sveta. Opravdu si myslite, ze je to jen "americky problem" ? Sudte podle toho, jake veci opravdu jsou a ne, jake si myslite, ze by mohly byt, jenom proto, aby jste utisili svoji ublizenou dusicku. Osvobodte se trosku od te malicherne ceske zavisti a podezrivavosti. A hlavne, kazdy zacnete u sebe. Jestli se vam zahranicni politika soucasne ceske vlady nelibi, zvolte si ve volbach jinou  a alespon se pokuste zridit napravu. Nadavat a odsuzovat umi kazdy, zvlaste, kdyz nenese zadnou odpovednost.  USA jsou zemi uplne normalnich lidi s beznymi kazdodennimi problemy a protoze se neboji "byt tahouny" a stoji v predni rade, stavaji se jako prvni tercem a fackovacim panakem, kdyz prijde krize. Jinak, pan Zeman je mistr slova a podarilo se mu odsoudit terorismus durazne a pritom bez patosu. Bohuzel, ne vzdycky  mu to tak vyjde.
 
0/0
12.9.2002 0:46

L.A.

Re: Narodni folklor
Maria, Muluju Te!!!
0/0
12.9.2002 17:51

rébus

rekonstrukce
      eeee------------------------
             l                          l o \
             l        (((((   ()      l      >
             l                          l    /
             ------------------------/
                 /\             /\
0/0
11.9.2002 19:30

barbudo

Možná ...
Možná, že útok na USA byl i útokem na Prahu. Možná i jiný útok, jiného 11.9. - v roce 1973 na Palacio de La Moneda v Santiago de Chile, byl útokem na Prahu. Možná, že žádný z nich útokem na Prahu nebyl. Tak či tak, k oběma přispěli nemalou měrou i někteří občané USA. K tomu druhému ti, kteří v horách Afghánistánu cvičili teroristy proti SSSR a jako bojovou ideologii použili fundamentalistický Islám. Možná je neměli učit samostatnosti - pěstování máku, aby bez podpory nepřežili. Možná je měli lépe vybírat - to, že se nějaký "cvičenec" vymkne, se opakuje nepříjemně často a stálo to život už tisíce lidí. Až dnes večer na Ground Zero dočtou jména obětí z WTC, možná by měla být přečtena i jména civilních obětí z Afghánistánu. I jejich vina byla jen ta, že byli ve špatnou chvíli na špatném místě. Když se tenkrát pradávno, před skoro třiceti lety zvažovalo, zda použít islámského fundamentalismu při výcviku teroristů, řekl Brzezinski "Co je pár nažhavených muslimů proti rozpadu sovětského impéria" a tenhle nápad prosadil. Možná by tato jeho slova měl připomenout i pan prezident při svém dnešním projevu. Možná by ale poněkud rozostřil obraz nepřítele, možná by pár nepřátel ubylo, možná to není cílem.
0/0
11.9.2002 11:28

Frantisek Frtan

Re: Možná ...
To je fakt, Z. Brzezinski je islamem popichoval jako klackem do vosiho hnizda!!! Copak asi dneska dela? Meje si ruce vod krve? Co je neuveritelny, ze ty exstremisticky zmetkove sou presvedceny, ze celej svet by jim mel podekovat za pad komunismu. Dokonce sem slysel, ze Stredni a Vychodni Evropa se zbavila komunismu jen diky jim!!! Jediny co se s nima da delat, je gulas! A poradne vosolit!
0/0
11.9.2002 17:16

Krotitel

jurasku, LEHNI!
0/0
11.9.2002 7:10

jurasek

napsal pozn..............lol!
Když měli kdysi Evropané více dětí než dokázali uživit,vedlo se jim podobně a pochybuji,že by za to vinili nějakou bohatší zemi na druhém konci světa,kdyby tehdy nějaká byla.To je asi tou jinou civilizací-troufám si řící,že lepší,sázející na vlastní zodpovědnost. Máme snad povinnost živit zbytek planety jen proto,že se nám vede lépe? A když nebudeme chtít (nebo moci), tak poteče krev......
=========================================================
poslouchej, pozn., nemuzes rozvest tu svoji dusevni nejapnost, ktera svedci vic o komatoznim stavu tvych dusevnich pochodu, nez ve vysetleni nasi osvicene civilizace? kdyz kdysi evropane meli vice deti, nez dokazali uzivit (pred nez patri carka)...lol! ......povidej, pozn.....treba neusnu.....lepsi civilizace sazejici na vlastni zodpovednost..lol!.lol! lol! lol@pozn.zodpovednost za cenu zniceni planety, jenom aby ta nase lepsi civilizace si mohla vzdycky natankovat benzin? pit cistou vodu? mit dost jidla? vyrabet dost zbrani, aby si to vse uchranila?.....vinili lide tehdejsi evropy nejakou bohatsi zemi na druhem konci sveta...lol!.....mame snad povinnost zivit zbytek planety ...lol!
at zije prumernost, pozn......!!!!!!!! lol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
0/0
11.9.2002 6:46

jurasek

jak to, ze nemazete prispevky, kde se vybizi k vrazdeni arabu a romu!!! fuj, editori
muj skvely, kratky a vysoce srozumitelny prispevek byl vymazan....vazeni editori, pokud se pouzije vyraz 'jit do prdele', nejedna se o vulgaritu, jak si zrejme vase editorka-blondynka mysli, ale o eufemismus v pripade intelektualni urovne (neexistujici) clanku pana zemana, ktereho jsem poslal do prdele....ustav jazyka ceskeho pripousti tento vyraz, jedna se pouze o temperamentnejsi formu fraze "neobtezuj, idiote", "dej so pohov s myslenim, idiote", a jine.....esejisticke pokusy milose zemana jsou k placi a poslat ho do prdele je pobidka vyjadrujici plne sympatie z me strany chapajici prazdnotu a znejici echo v kranialnim prostoru pane zemanove ( a nekterych novinaru idnes tez, a take krutase a diakona)...he he..takze zadne smazavani, ano!
 
0/0
11.9.2002 1:19

JardaM

Re: jak to, ze nemazete prispevky, kde se vybizi k vrazdeni arabu a romu!!! fuj, editori
A vymenou jurasek prisaha, ze se bude v budoucnu vyjadrovat jenom veleslusne.
Budeme sledovat tyto stranky.
0/0
11.9.2002 5:15

rébus

Re: Re: jak to, ze nemazete prispevky, kde se vybizi k vrazdeni arabu a romu!!! fuj, editori
 
 
      eeee----------------------\
             l                          l o \
             l        (((((   ()      l       >
             l                          l    /
             -----------------------/
                 /\             /\
0/0
11.9.2002 19:27

Ruprecht

Demokraticky zvolena vlada Afghanistanu
Ano, ano. Neni nad civilizaci svobodne volby. nejdriv chtel afghanskemu lidu svobodnou volbu zprostredkovat sovetsky svaz. USA se ale tento typ svobodne volby nezdal dostatecne svobodny, a tak podporoval tu svoji svobodnou volbu v podani bin ladina proti svobodne volbe SSSR. Potom prisel Taliban, ktery si svobodnou volbu vysvetlil po svem a zavedl muslimskou krutovladu, coz USA dlouhou dobu nevadilo. Potom ale shodou nahod usoudilo, ze Taliban neni v kooperaci s Al-kaidou to prave orechove, a tak zacala na Afghanistan schazovat humanitarni balicky (spolu s nekolika presne rizenymi strelami, ktere eliminovali-nikoliv zavrazdili spojence Al-kaidy). Pod tihou humanitarni pomoci USA vetsina extremistickych muslimu prokoukla a zjistila, ze Taliban je spatny. Prela tedy na stranu opozice. A jak to vypada ted ??? Velmi silna vlada, zvolena demokraticky lidem Afghanistanu, nikoliv dosazena summitem v Bonnu, ktera ma podporu celeho Afghanskeho lidu. Uplna Velvet Revolution. Hmm, tak me tak napada, ktery smilik je po napsani tohoto clanku trefnejsi zda tento  nebo spise tento .
0/0
11.9.2002 1:00

Aldrick

Clovek se nestaci divit
Tak si rikam, ze premierem teto zeme muze byt opravdu kazdy. Nezavisle na vzdelani, svych zavislostech, a svem IQ. Tedy i uplny blbec. Nekdo z vas to tady jiz natuk, ale : 11.zari nebyl utok na civilizaci, jak si to nekteri mene chapavi (jako treba p. Zeman) vykladaji, ale utok na americke zajmy. Proc ? Kvuli sobecke politice USA. Nejde tady az tolik o bohatstvi Americanu, ale prave o pokrytecky zpusob jakym si to bohatstvi vytvari a o chovani USA ke zbytku sveta (hlavne toho rozvojoveho). Mimochodem cast argumentace, kde Zeman mluvi o te dalsi civilizaci, ktera chce vsechny lidi obratit na svou viru a ktera stoji za utokem ("anticivilizace") a ktera se nepochybne v Zemanove mysli rovna civilizaci islamskych statu (z jeho clanku dokonce vyplyva, ze za ne povazuje i ostatni islamske staty nepodporujici teroristy) je hodne cernobilym vnimanim a DESI ME, ZE VYSOCI POLITICI JAKO ZEMAN TIMTO ZPUSOBEM UVAZUJI !!! Samozrejme se nas to tyka, to je jedna z mala veci, s kterou se muzu v Zemanove clanku ztotoznit. To, ze se nas to tyka, ale neni automaticky duvod pro volbu valecneho utoku. Pikantni je, ze Zeman konecne v clanku priznava, ze "... co jsme museli vynaložit na sanaci rozkradených bank a podniků, které JSME SI NECHALI VYTUNELOVAT (!!!!) přímo před nosem." Cili ne vlada Cistych Rukou, ale dalsi vlada tunelaru. (Prvni co se k tomu ale usty sveho premiera priznava). Jak paradoxni a protikladne s proklamacemi vlady CSSD pred volbami, kde se CSSD poprve dostala k moci !!! Pryc se Zemanem a jeho kumpany !!!
0/0
10.9.2002 17:55

Kcirdla

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
10.9.2002 18:17

Aldrick

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.9.2002 16:06

Frantisek Frtan

Re: Re: Re: Clovek se nestaci divit
Aldrick, milej zlatej, slysel si nekdy "nehazejte perly svinim"!!! Jakakoli myslenka je pro tebe ted hrozne nebezpecna. Bobecku, budes muset hodne cist, cestovat a poznavat lidi, mozna ze pak poznas neco sam vo sobe!!!
0/0
11.9.2002 17:25

Terazky

Re: Clovek se nestaci divit
No víš - mě zas děsí kašpaři jako ty, co všude ventylují tu svoji antiamerickou nenávist.
0/0
10.9.2002 19:48

Pitula

Re: Clovek se nestaci divit
Tvůj článek mě intelektuálně uspokojil
0/0
11.9.2002 14:00

Muki

Komu zvoni hrana?
Krome te valky z mloky, kde je genialne vystizeno jak se ted lide chovaji, asi to bylo vzdy a Capkovo varovani je marne, jsem jsi vzpomel na slova jineho autora, tem lidem, kteri mysleji, ze se jich to netyka. neptej se komu zvoni hrana, zvoni Tobe.
0/0
10.9.2002 17:40

ProRok

DEKUJI PEKNE ZA TENTO CLANEK!!!!
Kazdy civilizovany obcan ("podpurce civilizace volby") s timto muze jen souhlasit!!! Dekuji
0/0
10.9.2002 17:37

Aldrick

Vlezdoprdelka Zeman
0/0
10.9.2002 17:28

Mgr Prděný Josef

Jasně a všechen svět se od 11. září změnil....u nás třeba jsou modrý listy na dubu.
0/0
10.9.2002 17:16

Jan

Re:
gratuluji, tento druh humoru se mně líbí
0/0
11.9.2002 8:05

is

Titulek je blbost
Teda, pokud se pod pojmem "Praha" mysli lide obyvajici Prahu, pak to monza neni blbost. Je to utokem proti demokraticky smyslejicim lidem. A to Prazane, pevne doufam, jsou. Nicmene rikat, ze utok z 11.9.2001 byl utokem proti vsem geografickym celkum na svete, kde nadpolovicni vetsina obyvatel jsou demokraticky smyslejici lide, kterych se podobne utoky hluboce dotykaji, mi pripada uhozene. Toto sice Milos Zeman nerekl, ale pokud namisto Prahy dame do clanku treba Budapest, Hradec Kralove, Horni Lhota ... byl by asi stejne pravdivy. Proto jsem si dovolil jeho slova zobecnit.
Takze, NEBYL to utok proti Praze.
Se zbytkem clanku ovsem souhlasim.
0/0
10.9.2002 17:14

Ohniva Pec

Re: Titulek je blbost
Tys ten clanek necet, vid Troubo!!! Utok na Prahu to byl a stejne tak na Budapest, Hradec Kralove, Horni i Dolni Lhotu - Jak jiz autor rekl: Byl to utok na "civilizaci volby"!!
0/0
10.9.2002 17:30

Mgr Prděný Josef

Jasně, všichni tomu tady strašně moc rozumíte a polovina byla z Vás nejdále v Chorvatsku autobusem.
0/0
10.9.2002 17:07

Člověk

USA 9/11 - IZRAEL 24/7
Zeman má pravdu - jsou války a bitvy v nichž ideologické rozdíly a malicherné závisti a škodolibosti musí jít stranou. Slepota je v tomto případě nebezpečnou zbraní. Izrael by o tom mohl vyprávět: žije tím dvacetčtyři hodin denně, sedm dní v týdnu.
0/0
10.9.2002 16:42

Pilat

Re: USA 9/11 - IZRAEL 24/7
O cem mluvis OKUPANTE  v cem potom zijou palosi???
Vemsi neco na zazivani at nevypoustis takovy prdy!!
0/0
11.9.2002 2:31

admiral_Atvar

zeman na hrad !
on je zaruka zastaveni besneni multikulturnich zradcu one "civilizace volby" co nadrzuji kazdemu aspon trochu barbarskemu uskupeni protoze jim snad pripada uchvatne romanticke v boji proti jimi nenavidene zapadni spolecnosti ! ano, to jsou Havel, Pithart a ostatni intelektualske zrudy ! Milosi, sejdi z vysociny a spas nas !
0/0
10.9.2002 13:37

Jan

Civilizace volby je také civilizací, která žije v blahobytu. Většina jihu zeměkoule je zoufale chudá. Rozdíly jsou obrovské. Krmíme psy speciálně vyrobenými granulemi se všemi potřebnými vitamíny, zatímco na jihu mnoho lidí hladoví a děti umírají na podvýživu a banální nemoci. Proto asi naši civilizaci volby lidé někde v Afganistánu nebo v Sudánu z celé duše nenávidí a nemyslím si, že je to proto anticivilizace. Pokud se nějakým způsobem nedosáhne toho, aby tito lidé měli možnost žít alespoň trochu normálně, terorismus bude mít živnou půdu a obávám se, že my budeme mít velice vážné problémy.
0/0
10.9.2002 13:02

kfe

Re:
Jendo, teda, které granule máš na mysli? Ty kilo za 20Kč? Jestli bys s nima chtěl krmit hladové na jihu, tak bys zvýšil hodnotu akcií českých kafilérek.
0/0
10.9.2002 13:11

Jan

Re: Re:
Jsi skutečně vtipný.
0/0
10.9.2002 16:49

Aldrick

Re: Re: Re:
Neni, je jen blbej, nech ho.
0/0
11.9.2002 16:09

pozn.

Re:
Když měli kdysi Evropané více dětí než dokázali uživit,vedlo se jim podobně a pochybuji,že by za to vinili nějakou bohatší zemi na druhém konci světa,kdyby tehdy nějaká byla.To je asi tou jinou civilizací-troufám si řící,že lepší,sázející na vlastní zodpovědnost. Máme snad povinnost živit zbytek planety jen proto,že se nám vede lépe? A když nebudeme chtít (nebo moci), tak poteče krev ? Jinak na téma přelidnění a bída je dobrý komentář p.Frýborta "O potopě II." na www.annonce.cz.
0/0
10.9.2002 13:32

taky občan

Re: Re:
Řím se tak dlouho bránil, až sahal od Španělska po Kavkaz, od Rýna až do dnešní Sahary.......Tak dlouho se přiváděli američtí pohané na správnou cestu, až z toho jsou Ameriky, kde snad už nikde původní obyvatelstvi nemá zastoupení ve vládě. O té vlastní zodpovědnosti by bylo lepší pomlčet - v naší civilizaci se o tom, kdo to odskáče (je odpovědný) rozhoduje víceméně podobně jako o tom, kdo je šéf, málokdy je to jeden a tentýž, ale je fakt, že většinou se to odehraje uvnitř té nej civilizace. .A kdzž všechny současné dáte k ledu, však už zase někdo vyroste. Nebo jinak, mají oni povinnost zásobovat málem celý zbytek planety ropou za ceny, které nezávisí pouze na nich?  Z druhé strany proč odmítáte přistoupit prostš na to, že to tak bylo, je a bude, že jiní by taky chtěli ...Nejde o zdaleka jen o to, co chceme nebo můžeme, ale trochu taky o to, co chtějí nebo mohou jiní, ne?
0/0
10.9.2002 13:46

pozn.

Re: Re: Re:
S tím zastoupením v parlamentech to všude není tak zlé,třeba K těm postpohanským domorodcům-v Peru řada obyvatel hovoří kečuánsky a zastoupení mají jistě také,podobné to bude i v okolních zemí.Pralení kmeny z Amaazonie ovšem zastoupeny nejspíš nejsou.Zodpovědnost za počet dětí a následný pokles životní úrovně (až po smrt hladem)lze těžko přenášet na někoho jiného,už vůbec ne na země,které přestaly území ovládat před čtyřiceti či více lety.U cen surovin to už tak chodí,že je neurčuje jen producent,pokud není zrovna monopolní.Chtít mohou samozřejmě leccos,ale co dostanou je věc jiná.Ale neměli by to vymáhat jakýmsi podivným právem.
0/0
10.9.2002 14:33

taky občan

Re: Re: Re: Re:
no, jakým právem to vymáhají, nezmění nic na tom, že to vymáhají, ne? Jsou pak dva extremní způsoby: buď lividace anebo učit je žít tak, aby se k tomu dostali nepodivně (což u dospělých zřejmě už půjde těžko). Takže spíše chtít můžeme, ale co to koho bude stát je věc jiná. Jestliže kupujeme suroviny u zaostalých, kteří ani nevědí, jakou užitnou hodnotu pro nás mají, zřejmě když vidí, co z jde udělat, zcela přirozeně chtějí také. No a máme je na háku - kdzž couvnou, v lepším případě přijdou i o to málo, k čemu se od nás dostanou, v horším dostanou armádní poučení, protože jsou tu určité zájmy...Máme volbu -likvidovat - pak ale proč taky ne mnohé z nás, třeba ty "nadbytečné", a kdo to bude určovat, a vůbec proč by se někdo měl nechat, kvůli nějakým našim zajmům? Nehledě na to, že pak jsme možná civilizace horší než oni, technologická převaha na tom nic nezmění -  a naprosto přirozeně to vede k faktu, že pokud budeme zlikvidováni my, taky bude po problému, ne? Takže nám v našem zájmu nezbývá nic jiného, než pomáhat - ale proboha, ne dovážet - ale naučit je, jak si to mohou udělat sami (na to se soustavně kašle, to nenese, že?), s rizikem, že jednouse bez nás obejdou, ale s nadějí, že až se budou mít jako my, taky se nebudou množit jako králíci (teď je to zvykem - úmrtnost a "šetření" na stáří...), a budeme se potřebovat navzájem.....Takže podivné nepodivné, je to tak, jak je....
0/0
10.9.2002 16:34

taky občan

Re: Re: Re: Re: Re:
PS: u "běžných" přírodních zákonitostí Vám také vadí, že jsou, jaké jsou? A hodláte to taky napravit? Jak? A dejte předem vědět, ať se mohu proti důsledkům Vaší činnosti bránit ....třebat tak, že se spolu poučíme, že sice příroda jde využívat, ale ne zneužívat....
0/0
10.9.2002 16:39

pozn.

Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Zdá se mi,že vývoj v zaostalejších zemí není až tak přirozený,rozhodně neprospívá přírodě.Pochybuji,že se tyto země nechají od nás nějak vzdělávat,bylo by to i proti zájmům jejich vládců,kdyby jim přiliš zmoudřela populace.
0/0
10.9.2002 16:47

Jan

Re: Re:
Je lhostejné, kdy a jak rozdíl v životní úrovni vznikl, jak se má odstranit a kdo za jeho odstranění odpovídá. Podstatou problému je, že tento rozdíl existuje a vytváří obrovské napětí. Lidem ve WTC nebylo nic platné, že oni osobně nic nezavinili, teroristé si nevybírají své oběti.
0/0
10.9.2002 15:57

Ohniva Pec

Re:
Tak snad muzou zacit uvazovat vo tom, ze by mohli zkusit "CIVILIZACI VOLBY" a kopnout jejich nacelnika do zadku.
0/0
10.9.2002 17:33

IQ200

V POZADI JE SAMOZREJME ROPA, MUSIM SE SMAT KDYZ STALE SLYSIM"BOJ PROTI TERORISMU"
http://www.fromthewilderness.com/free/ww3/dec2001_files/background_is_oil.html MUZEME SE JEN MODLIT, ABY NAS TAKOVI "TERORISTE" NEPREKVAPILI PRI SUMITTU NATO V PRAZE. DOCELA DOBRA ZAMINKA VPADNOUT NATRVALO KE ZDROJUM ROPY, CO RIKATE?
0/0
10.9.2002 13:00

kfe

Re: V POZADI JE SAMOZREJME ROPA, MUSIM SE SMAT KDYZ STALE SLYSIM
Myslíš jako na věčné časy a nikdy jinak, nebo jak? A má podle tebe vpád do Iráku zvýšit, nebo snížit cenu ropy?
0/0
10.9.2002 13:14

ROBERT

Re: Re: V POZADI JE SAMOZREJME ROPA, MUSIM SE SMAT KDYZ STALE SLYSIM
PREDEVSIM TO MA ZAMEZIT PROSAZENI NOVYCH OBJEVU NEZAVISLYCH NA ROPE A UDRZET MOCNOU LOBBY CO NEJDELE U KORYTA. HADEJ PAK, CO SE STANE, KDYZ JEDNA ZEME, JEDNA PRUMYSLOVA FASIZUJICI LOBBY OVLADNE VESKERE ZASOBY ROPY NA SVETE. MUZE SI PAK DOSAZOVAT LIBOVOLNE VLADY NA CELEM SVETE. CTI A UVAZUJ!!!
0/0
10.9.2002 13:19

pozn.

Re: Re: Re: V POZADI JE SAMOZREJME ROPA, MUSIM SE SMAT KDYZ STALE SLYSIM
Veškeré zásoby...To jako celou planetu ? Kdoví kde ropa všude je,začne se dál hledat až podraží...Sami Arabové mají zájem,aby se to nestalo,pak by ji mohli začít těžit v Kanadě,na Aljašce...i v Polsku je více ropy než v Texasu,jenže hluboko.
0/0
10.9.2002 13:41

Romeo

Re: Re: Re: V POZADI JE SAMOZREJME ROPA, MUSIM SE SMAT KDYZ STALE SLYSIM
Ty musis mluvit o Sadamovi, ten se o neco podobneho uz pokousel, zatim mu to ale nevyslo a doufejme, ze i on brzy zhasne. Doufam, ze najdes rameno, na kterem se muzes vybrecet.
0/0
10.9.2002 17:33

Juras

Copak o tom ví?
Zejména zdůvodnění prvního mýtusu, by mohlo být signálem, aby si hoši z CIA našeho expremiéra podali. Mohl by jim zazpívat všechno co ví. Ovšem - mají asi smůlu - vloni touto dobou měl pan Zeman ještě poslaneckou imunitu ;-)
0/0
10.9.2002 12:57

Radek

Re: Nauč se skloňovat,blbe.
0/0
10.9.2002 21:28

JiTi

Blbci...
Al Kájda není izolovaná teroristická skupina někde támhle zakopaná. Samotná organizace musí být propracovaná a za relativně nám nepochopitelnými slovy se nachází pro její členy pokyny, poselství a čert ví co.
IRA a Baskové, to jsou také teroristecké organizace. Nejsou také izolované, každá z nich má lidský i zbrojní potenciál cokoliv realizovat. Je otázkou důvod a záměr "osvobozeneckého" boje. Jakékoliv podcenění takovýchto skupin vede k tomu co se stalo 11.září 2001. Tyto skupiny nikdy nebudou izolované, jak by z článku mohlo vyznívat, ale budou ukryty ve společnostech a čekat na ten den D, aby zrealizovali něco nepochopitelného. Atlanta, New York... Sympatizantů těcho organizací je moc i v samotných řadách civilizovaných států. Británie, Amerika, Kanada atd. Důvod je však různý...
Nepodceňujme tuto sílu...
0/0
10.9.2002 12:35

jiné pohledy

ach jo
jasne, za vsechno muzem my a usa to odnesla náhodně, jsou to cháčci...
0/0
10.9.2002 12:27

Wendellin

Re: ach jo
Sám seš cháček největší, ty debile.
0/0
10.9.2002 13:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.