Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud zmírnil trest za injekce s výkaly

Vrchní soud snížil o dva roky trest pro psychicky narušenou matku, která vpichovala své dvouleté dceři injekce s fekáliemi. Způsobila jí tak otravu střevními bakteriemi. Odvolací soud uložil ženě pět let vězení a nařídil jí ambulantní léčbu na psychiatrii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan Kraus

Za cikána 17, za dítě 3 ?!?!?
Mám jenom já ten dojem, že několik nedávných výroků našich soudů jaksi není zcela košer? Za jistě odsouzeníhodnou rasovou vraždu 17 let ( to nedostane leckdy ani dvojnásobný vrah), za zabití dítěte 3 (Čermáková), za pokus o vraždu pícháním výkalů taky 3? !?!
0/0
6.3.2003 12:37

Markéta

5 Let? Trochu málo, ne?
Ženská která zabijí vlastní dítě je pěkná KŘÁVA.
0/0
6.3.2003 12:06

Lékař

pacienti
S pacienty jsou problémy. Někdy mám chuť je trochu potrápit. Vždyť se mnohdy ani neumí chovat, ani nepozdraví. Ale neuvědomí si, že jsou zcela v mých rukou. Hlupáci.
0/0
6.3.2003 0:21

zuzana

Re: pacienti
ale to je shledání, ty musíš být ten neurolog z jihlavské nemocnice, se kterým měla tu čest moje kamarádka. nevěděl, co s ní, a chtěl ji pitvat zaživa, aby na to přišel. když to odmítla s tím, že klidně podepíše revers, chtěl ji zavřít na psychiatrii (to by měl úplně volnou ruku), čemuž se nám podařilo zabránit (vezla jsem ji tam a byla jsem u toho, takže to není jedna paní povídala). potom se nechala vyšetřit mimo ČR, taky na nic nepřišli (možná to byla migréna nebo přepracování), ale pitvat ji kvůli tomu nechtěli. upozorňuji, že syndromem Barona Prášila netrpí, neboť k lékařům chodí jenom když je to opravdu nutné, a kočky ani papouška nechová.
0/0
6.3.2003 11:23

0/0
5.3.2003 23:52

Wolf_net

Za tohle? Jedině SMRT!
Tak přesně pro tyhle případy si myslím, že by měl být obnoven TREST SMRTI! Ublížit dítěti tímhle odporným a ubohým způsobem opravdu dokáže jen ZVÍŘE!!!!
0/0
5.3.2003 20:19

alkohoLik

trest
napichnout ji na spicaty kul pochvou napred je malo...
0/0
5.3.2003 19:33

Adler

MünchhauseNuv, a ne Münchhauseruv syndrom
Na prispevatele se nelze zlobit, normalni clovek si neumi predstavit zpusob uvazovani takoveho Münchhausena. Udrzovani otevrenych hnisavych ran, umele vyvolavani vysokych hladin krevniho cukru,pasovani krve do vzorku moci, vymahani dalsich a dalsich vysetreni, pozadavky operaci, a kdyz k nim ma dojit, "pacient" se pohada s personalem a odejde, aby v sousednim meste zopakoval totez. To vsechno proto, ze byt predmetem pozornosti tolika kvalifikovanych lidi je prece tak povznasejici. Zenska forma se casteji koncentruje na dite (ale i psa nebo papouska). Postizena je sirokemu okoli znama jako vzorna matka, vetsinou o zdravotnictvi dost vi, radoby odborne doporucuje dalsi zakroky a vysetreni, a s navrzenymi postupy souhlasi tim ochotneji, cim jsou drastictejsi. Spravny je predpoklad, ze skryta kamera mela byt v pokoji ditete v nemocnici uz davno, jakmile podezreni na Münchhausena padlo. Spravne je ovsem i to, ze Münchhausen ma dostat radny trest, protoze se nejedna o psychosu a "pacient" setsakra dobre vi, co dela (ostatne to plyne i z toho, ze to dela potaji). Je to problem. K zamysleni je i to, ze podle statistik tvori Münchhauseni 4% pacientu vsech nemocnic a jejich zneuzivani zdravotni pece se nesmirne tezko da vzdorovat...
0/0
5.3.2003 19:21

zuzana

Re: MünchhauseNuv, a ne Münchhauseruv syndrom
jde ovšem o to, zda se tu skutečně jedná o tuto poruchu osobnosti nebo je-li to pohodlná výmluva zdravotníků, kteří tím kryjí soustavně zanedbávanou léčbu legitimní patologie (tu vatu si do břicha určitě nezašila sama)
0/0
5.3.2003 20:57

tráva

Re: Re: MünchhauseNuv, a ne Münchhauseruv syndrom
Zuzano, když něčemu nerozumíte, tak se vyvarujte komentářů. a tomuto nerozumíte zcela evidentně.
0/0
5.3.2003 23:35

zuzana

Re: Re: Re: MünchhauseNuv, a ne Münchhauseruv syndrom
aha, takže svůj názor na české zdravotnictví mohou mít pouze lékaři a pacient má držet pusu a krok? tím jenom potvrzujete, že se jedná o mafii, která se navzájem kryje, a že tady je něco moc, ale moc shnilého, a není to jen ta vata
0/0
6.3.2003 11:13

Petr

Re: Re: Re: MünchhauseNuv, a ne Münchhauseruv syndrom
Toho si nevšímej, se Zuzankou jsem si už několikrát povídal a většího ignoranta bys asi nenašel ... nemá cenu jí nic vysvětlovat.
0/0
6.3.2003 12:53

zuzana

Re: Re: Re: Re: MünchhauseNuv, a ne Münchhauseruv syndrom
já ignorat mám jenom postgraduál z kriminologie se zaměřením na klinickou psychologii, čtyři roky praxe ve firmě klinických psychologů a jedenáct let praxe v justičním systému. nevím tudíž vůbec nic o poruchách osobnosti, ani o tom, jak funguje justice, ba ani o tom, jak mezi profesionály vrána vráně oči nevyklove. tenhle případ opravdu zavání tím, že se lékaři potřebovali zbavit nepohodlné osoby.
0/0
6.3.2003 21:51

Míra & spol

Re: Re: MünchhauseNuv, a ne Münchhauseruv syndrom
Já to pochopil tak, že si do rány dávala vatu a na prohlídkxy si jí zase vyndala, aby ukázala, jak to nechce srůstat.
0/0
6.3.2003 10:39

zuzana

Re: Re: Re: MünchhauseNuv, a ne Münchhauseruv syndrom
že by ránu neměla zašitou?
0/0
6.3.2003 21:54

MartinB

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
5.3.2003 18:42

MartinB

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
5.3.2003 18:42

Naše nezávislá justice boduje. Baraniaková za neprokázaný čin ublížení na zdraví dostane 5 let, Pechanec za neprokázanou vraždu 17 let, Martin Odložil-Čáslavský za prokázanou otcovraždu 4 roky (pochopitelně s milostí), a na další se mi nechce ani vzpomínat... jo tomu se říká nezávislost soudů. Madla
0/0
5.3.2003 17:57

Sandstorm

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
5.3.2003 17:41

zuzana

Re: No dobře...
toť právě ta otázka, zda to bylo mimo pochybnost prokázáno. před soudem stála jedna vyděšená prodavačka proti skupině lékařů - kdo byl asi výmluvnější? okolnosti případu jsou dosti podivné - v chorobné potřebě sebepoškození si zašila vatu do břicha tak odborně, že to lékaři při kontrole nepoznali? spíše to zavání tím, že naši skvělí lékaři zase něco zvorali a snaží se to shodit na obětního beránka. a komu asi budou soudy nahrávat? snížil by odvolací soud trest, kdyby byl opravdu převědčen o vině? nebo si jen snaží uchovat jakés takés svědomí, případně zakopává celou záležitost pod koberec?
0/0
5.3.2003 18:49

zuzana

je to všechno móc divné
zejména vzhledem k tomu, co se občas proflákne o českém zdravotnictví - možná by bylo dobře odvolat se k evropskému soudu a přizvat vyšetřovatele zvenku
0/0
5.3.2003 16:42

tom

myslím, že na místě je soucit se všemi - dcerou i matkou
duševní poruchy jsou neštěstím pro jejich nositele i pro jejich okolí. Těžko se poznávají, ještě hůř léčí, veřejnost je nepřijímá.
Ostatně některé z reakcí v diskusi také asi nejsou od zcela duševně vyrovnaných jedinců
0/0
5.3.2003 16:33

Václav

Tvrdší a rychlejší tresty vůči takovým gaunerům
Tvrdší a rychlejší tresty vůči takovým gaunerům. Ale v ČR se případy např. zabité Terezky či utýrané Lucinky řeší LETA !!! Pro info : V ČR je týráno 20.000 dětí http://www.fod.cz
0/0
29.1.2003 10:01

Frankie

Mělo by se to přešetřit
Je to všechno divný. Nejsem pro ani proti. Kdyby byla opravdu vinna - doživotí. Doktoři nebývají jen dobří a záchranáři.
0/0
19.9.2002 12:56

Petra

nevěřím
Bydlím vedle Baranijakových-Novákových už spoustu let, a vím jaká je Lucka máma. Mám dvě děti a nikdy jsem je nerozmazlovala tak jako Lucka Mařenku.Však si to také chuděrka malá zasloužila.Od malička byla moc nemocná, a pochybuji, že vinou její maminky.Spíš bych se podívala do pozadí Motolské nemocnice. Sama jsem tam před rokem ležela se svým synem a nevěřila jsem , jaké praktiky se tam provádějí. Je to tam hrůza. Moje spolubydlící na pokoji měla přítele na krčním oddělení, a každý den mi vyprávěla co se tam děje. Hrůza je slabé slovo.Ona byla zdravotní sestra, takže na všelicos zvyklá, ale pro tohle neměla slov.Takže bych těm doktorům tam moc nevěřila. Bůh ví jaké špinavosti se potřebovali zbavit a tak to hodily na Lucku.Prosím lidi, kteří Lucku vůbec neznají, aby jí odsuzovali na základě nějakých keců v novinách !!!
0/0
12.9.2002 8:23

Vul

Re: nevěřím
Takze:
a) " Od malička byla moc nemocná, a pochybuji, že vinou její maminky." Pochybujete, ale vite to urcite? V sousedstvi se nekdy deji hodne zvlastni veci, aniz by se o tom clovek bezne dozvedel.
b) "Je to tam hrůza. Moje spolubydlící na pokoji měla přítele na krčním oddělení, a každý den mi vyprávěla co se tam děje." Hm, verite vsemu co vam kdo nakeca? Toto je klep presne ve stylu jedna pani povidala
c) "Bůh ví jaké špinavosti se potřebovali zbavit a tak to hodily na Lucku" Tak toto uz je cista spekulace bez jakychkoliv argumentu nebo dukazu.
Obrazek si udelejte sami.
0/0
29.1.2003 10:04

blabla

Re: Re: nevěřím
Promiňte, můžete si myslet cokoli. Ale vina by měla být prokázána. Není jediný PŘÍMÝ důkaz...
Já bych Lucce hlídat dítě nechala...
0/0
5.3.2003 17:26

0/0
11.9.2002 18:10

Marie

Lucka - Mařenka
Ale, ale... to je divné, že se Lucce 5 let nehojila rána po operaci slepého střeva ne ? Každý kdo byl na jakékoliv operaci ví, že po operaci se chodí na kontroly k lékaři /na chirurgii i k dětskému/ a že by ani na chirurgii nepřišly při kontrolách na to, že je v ráně vata ? No páni lékaři - to snad ne ? Pokud trpěla již v mládí Lucka Münhauserovým syndromem, jakto, že jí nikdo neléčil ? Je o této poruše záznam v její zdravotní dokumentaci ? A kde tato dokumentace je ? Byla předložena u soudu ? K Mařence - jak dělali naši "odborníci" /myslím lékaře/ různé rozbory a vyšetření, když po celé 2 roky nevěděli, co Mařence je ! Jak najednou přišli na to, že jí někdo vpichuje fekálie do těla ?Lucka byla totiž předtím v nemocnici v Ústí n.Labem a také na nic nepřišli.To už se nikde nepíše. A když už obvinili Lucku - kde jsou přímé důkazy ? Co to bylo za látku, která obsahovala stolici ? Byla stolice v toto látce Lucčina ? To se snad dá různými rozbory zjistit. Není mi jasné, kde jinde by k jakékoliv stolici přišla. A byly na oné injekční stříkačce Lucčiny otisky prstů ? Nebo jí tam někdo podstrčil ? Jak to, že sestra vlezla do jejích osobních věcí - kdo jí to nařídil ? Dětská JIP v Motole /jak jsem slyšela/, je celá prosklená a sestry tam mají stálou pohotovost. Jak to, že jim uniklo, že Lucka Mařence ubližuje ? V moderní nemocnici je snad i kamerový systém - je zde záznam, že Lucka byla chycena při činu ? Tak to je jen pár otázek, které mě napadají /a to nejsem odborník - lékař, ani právník/. Myslím, že bychom na ně měli znát odpověď, než někoho nadobro odsoudíme.
0/0
11.9.2002 17:40

Martina

Nevina
Chtěla jsem se k tomuto případu také vyjádřit, protože už mě nudí poslouchat a číst, jak Lucku všichni odsuzují. Nikdo jste u toho nebyl. Proč třeba primář Motola nenainstaloval videokameru do pokoje Lucky a Mařenky, aby měli přímí důkaz? Proč injekce našli bez přítomnosti Lucky? Lucka je má moc dobrá kamarádka, strávila jsem s ní a s Mařenkou spoustu času a určitě bych si něčeho všimla. Já jí věřím. To víte to zlé se vždy roznese rychleji než to dobré. Skončily záplavy a televize a noviny potřebovaly další trhák. Lucinko, drž se, máme tě moc rádi!!!
0/0
11.9.2002 15:48

Vul

Re: Nevina
Takze:
a) " Nikdo jste u toho nebyl" Vy jste u toho byla? a mohu se zeptat u ceho vlastne?
b)"Proč třeba primář Motola nenainstaloval videokameru do pokoje Lucky a Mařenky, aby měli přímí důkaz?" Protoze by se pravdepodobne dopustil trestneho cinu (pokud by to bylo bez spoluprace s policii).
c)"Proč injekce našli bez přítomnosti Lucky?" Hm, myslite, ze vrazedna zbran se hleda vzdy za pritomnosti vraha?
d) "Lucka je má moc dobrá kamarádka, strávila jsem s ní a s Mařenkou spoustu času a určitě bych si něčeho všimla." Taky sem mel hromadu pratel, ze kterych se pozdeji vyklubaly pekne svine (aniz bych si neceho predtim "urcite" vsiml)
0/0
29.1.2003 10:11

Alena

Re: Re: Nevina
Vypada to,ze Vas bavi lidi trestat a odsuzovat,ze ? Tak jen k bodu c)on nekdo nekoho zavrazdil ? Uplne s souhlasim s instalaci kamery pro ziskani primych dukazu a uprimne bych podala trestni oznameni na sestru,ktera se hrabala v cizich vecech bez vedomi majitele !! Drzim Lucce palce,protoze nechapu, jak si lekari nemohli nevsimnou vpichu na tele male holcicky. Alespon jednou byl kazdy z nas na sedimentaci a at se odborna a vyskolena sestra snazila sebevic,vzdycky byla alespon mala modrinka. Hodne stesti Marence i Lucce !!!
0/0
29.1.2003 13:00

Vul

Re: Re: Re: Nevina
Ach jo, takze:
a) " Vypada to,ze Vas bavi lidi trestat a odsuzovat,ze ?" Prominte, ale vy jste jasnovidka, ze poznate podle jednoho odstavce co me bavi a co ne?
b)"on nekdo nekoho zavrazdil ?" Nikdo nikoho nezavrazdil, jen jsem chtel poukazat na to, ze ne vzdy se najdou dukazy za pritomnosti pachatele. Otazkou je opravdu to, zda sestra jeji veci prohledavala, ci na dotycnou strikacku narazila nahodou. V clanku to neni jasne receno, takze jak vas, tak muj nazor muze byt spekulativni.
c)"Uplne s souhlasim s instalaci kamery pro ziskani primych dukazu" Vam by se libilo, kdyby nekdo zasahl do vaseho soukromi nemocnicniho pokoje tim, ze by BEZ VASEHO VEDOMI nainstaloval do pokoje kameru a sledoval vas? btw. dle meho nazoru by tuto pravomoc mela pouze policie. Kamera tak jako tak instalovana nebyla, tzn. ze uvahy o tom proc, jak nebo vubec kdy mela byt kamera naistalovana jsou naprosto zbytecne.
Nesnazim se nikoho obvinovat ani trestat. Ale stve me nekriticke obhajovani. Mimo to, tato zena byla shledana lekari dusevne chorou a soudem byla pravomocne odsouzena. Tzn. ze bud jak lekari, tak soud byl zaujaty vuci teto zene a odsoudil ji nepravem (coz znamena, ze byste takto mohla zpochybnit JAKYKOLIV lekarsky nebo soudni vyrok) a nebo je to proste vse pravda.
0/0
30.1.2003 14:43

neinformovaný

nu což.....
je to dost smutný...zničit to už v prvopočátku(tu matku)
0/0
11.9.2002 14:07

0/0
11.9.2002 12:06

Trochu jiný pohled na věc
0/0
11.9.2002 10:13

jana

Trochu jiný pohled na kauzu matky, která byla odsouzena za poškozování svého dítěte.
Ahoj všem, tohle jsem našla na internetu, tak se nad tím zamyslete:
Možná jste včera v televizních novinách na Nově viděli kauzu proti 29-leté ženě, kterou soud odsoudil k 7 letům vězení nepodmíněně z údajného pokusu o vraždu své dcery. Ráda bych zde o tomto případu napsala víc. Ta žena je totiž moje švagrová a dítě, které se údajně snažila zabít, má neteř. Protože v televizi neřekli o případu skoro nic, ráda bych vám nastínila, jak může v Čechách fungovat zdravotnictví a justice… Mařenka se narodila mému bratrovi a Lucce předčasně a vlastně i to byl zázrak, protože lékaři mé švagrové moc šancí na otěhotnění nedávali. Od narození měla Mařenka podobně jako jiné nedonošené děti zdravotní problémy. Všichni však věřili, že tím, jak bude růst a sílit, se vše dá do pořádku. Nejvíce problémů měla s ledvinami, a tak od narození víc času spolu s maminkou trávila po nemocnicích než doma. Lékaři stále nevěděli, proč se v její moči objevují cizorodé látky či krev… Tak to bylo až do ledna 2001, kdy byly s dcerou opět hospitalizovaná v nemocnici v Motole, v tu dobu stále kojila… Lékaři rozhodli provést dítěti biopsii ledvin (omlouvám se, netuším jak se to přesně píše, zákrok spočívá v odebrání kousku ledviny, aby poté vyšetřením tohoto vzorku zjistili příčiny problémů), těsně po zákroku dostala Mařenka celkovou sepsi (otravu krve) a byla zachráněna na poslední chvíli… a v tu dobu se začala má švagrová ptát PROČ… ale místo odpovědi jí lékaři ihned poslali domů s podezřením na úplavici (přitom neměla žádné příznaky, ale provedli jí výtěr a řekli, že ve výtěru to je). Pozdější vyšetření u praktického lékaře v místě bydliště to nepotvrdilo. Byla tudíž zbytečně donucena ukončit kojení a když se chtěla vrátit k dceři, tak lékaři nemocnice pozvali celou rodinu a před nimi ji obvinili z pokusu o vraždu své dcery - na základě nalezených injekčních stříkaček, které PRÝ jedna ze sester zahlédla v jejích osobních věcech. Ihned měli v ruce návrh na odnětí dítěte z péče a obvinění…. Pro celou rodinu to byl ŠOK. Málokterá matka totiž má se svým dítětem tak silný vztah jako Mařenka s Luckou… Celý rok a půl probíhal ve znamení psychické deprese celé rodiny, péči střídavě přebraly babičky, které jsou ale obě pracující, takže Mája stále cestovala od jedné k druhé a nechápala, proč s maminkou nemůže domů… Dnes jsou Mařence 4 roky, je zdravá a šikovná a pokud se jí zeptáte, koho má nejraději, odpoví vám, že svojí milovanou maminku… která se i přes odejmutí péče snažila být se svojí dcerou co nejvíce (podle předběžného opatření soudu s ní směla být jen v přítomnosti jiné osoby…). Nikdo z rodiny jsme nevěřili, že by soud mohl rozhodnout takto, bez přímých důkazů, jen na základě dobrozdání soudních znalců z oboru psychologie (kteří jsou samozřejmě také lékaři), kteří podle psychologických testů usoudili, že Lucie trpí vzácnou poruchou, kdy sebepoškozováním či poškozováním blízkých osob se snaží upoutat pozornost lékařů… Odvolali se…. ale nikdo si neumí představit jak nám všem je…. navíc rodina bydlí v malém městě, kde zná každý každého… a teď se z televize dozvedí, že ta maminka, která dělá pro své dítě víc než je běžná norma - skoro bych řekla, že maličko rozmazluje :-) - je VRAŽEDKYNĚ… A pár dní předtím soud zprostí vinny lupiče, na které policie měla hromadu nepřímých důkazů… Tak se ptám: KDE JE SPRAVEDLNOST?
0/0
11.9.2002 9:49

Ctenar

Re: Trochu jiný pohled na kauzu matky, která byla odsouzena za poškozování svého dítěte.
jestli je to fakt pravda tak je to sila, neverim uz fakt nicemu a nikomu a nikdy.
0/0
11.9.2002 12:25

Maris

Re: Trochu jiný pohled na kauzu matky, která byla odsouzena za poškozování svého dítěte.
Neverim ani slovo z vaseho velmi tendencne napsaneho textu (a mam na to logicky pravo, ze?!). Z tehletech veci co se deji malym detem je mi zle a nejakych 7 let mi prijde jako skutecny vysmech vsem lidem co se snazi delat detem zivot krasny! Doufam, ze odvolaci soud posle cely proces zpet soudu nizsi instance a ze "matka" dostane alespon 15 let. Uprimne ji to preji!
0/0
11.9.2002 12:36

demokrat

Vzhůru k udělení milosti
Paní JUDr Chalupová,  nastává vzácná příležitost připravit argumentaci směřující k udělení milosti prezidentem republiky. Vždyť přece není samo sebou, aby někdo vpichoval materiál obsahující stolici komukoli, zejména tedy svému vlastnímu dítěti ! To by v tom byl čert, aby se to nepodařilo! Když už jsme tu měli kauzu Terezky Čermákové, jejíž ožralá matka se neustále přiblble usmívala a soud jí mírným trestem vlastně morálně podpořil, proč by nemohla dostat Baraniaková rovnou milost ? Tak jen do toho, jistě se to podaří !
0/0
10.9.2002 23:58

sakrblee

No co stym budeme robit?
Todle je na palici ,proč jsou lidi k sobě takovi?
0/0
10.9.2002 15:18

Nikola Tepper

Zrušme soudy !!!
Možná bychom ušetřili spoustu peněz kdybychom zrušili soudy a vrátili se k veřejnému ukamenování. Na  co jsou soudy, když přece každý okamžitě ví celou pravdu po přečtení jednoho novinového článku. Nechápu, že to těm soudům trvá tak dlouho
 
0/0
9.9.2002 21:28

divineVader

Re: Zrušme soudy !!!
Presne... uplne presne... Vypada to, ze na Idnes do diskuzi pisi pouze lide nadani univerzalnim vedomim. Vazeni, CIST TY VASE BLBOSTI CELY DEN (viz diskuze o USA vs Iraq) DOKAZE CLOVEKA PORADNE NA..ROZZLOBIT. At se pak nikdo nedivi ze svet povazuje Cechy za svejky.
0/0
9.9.2002 22:31

Sigi

Re: Re: Zrušme soudy !!!
Hlavne, ze Ty si nejchytrejsi. Kdyz se Ti nelibi prispevky, tak je kurva necti!!!
0/0
10.9.2002 16:37

ondrej

Re: Zrušme soudy !!!
:-D
0/0
5.3.2003 23:34

hanýsek

!?!?!
(Příspěvek zrušen)
0/0
9.9.2002 21:16

ironic

Vazeni, vzdyt on a je prece chudinka nemocna, ona za nic nemuze...
Pardon za tu horkou ironii, ale tohle mi pripomina mnoho jinych podobnych situaci, kdy nakonec vinik ujde trestu, jelikoz dostne psychologicky posudek "nemocny", "neschopny rozlisovat" apod... Zacina to o drobnych pripadu - dite neni blbe, ze nevi, ze jedna a dve jsou tri, ale dite je chudacek "diskalkulik" a tak proste kouli z matiky dostat nemuze... to by byla diskriminace diskalkuliku... ale to uz ale je asi off topic.
0/0
9.9.2002 21:03

Brutal

co?!!!
(Příspěvek zrušen)
0/0
9.9.2002 14:28

Devil

až 15 let? směšné!!!
(Příspěvek zrušen)
0/0
9.9.2002 14:26

bony

Trest
Takovéto krkavčí matce bych urazil palici-proč to dítě raději nedá k adpci někomu,kdo ji bude mít rád?!!
0/0
9.9.2002 14:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.