Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rok po útoku na USA: Kam jsme došli?

Válka s teroristy trvá už rok, ale palčivá otázka zůstává - mohou udeřit znovu? Šok se pomalu mění ve vzpomínku, Pentagon má novou fasádu, odklizeny byly poslední trosky ze zničených mrakodrapů. Skoro stejně rychle jako ony se však zhroutil i režim Talibanu a 11. září nemělo reprízu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Blanka

Dosť bolo náboženství!
Každé organizované náboženství s hierarchizovanou církví a souborem dogmatu je nebezpečné. Je to dokonalý nástroj k ovládání a oblbování lidí a k masakru těch ne dost oblblých nebo ovládnutých. A ne jen islám, ve velké míře taky křesťanství v čele s katolickou církví. Tím neříkám, že by jejich zakladatelé - třeba Mohamed nebo Ježíš - neměli dobré úmysly, ale prostě se to zvrhlo. Církve už natropily tolik zla, že nechápu, jak se jim ještě vůbec může důvěřovat. A když někdo mluví o výchovných a mravných aspektech náboženství, ptám se, jestli už konečně nadejde doba, kdy se budeme řídit vlastním zdravým rozumem a morálkou jako dospělí lidé a ne pohádkami jako dětičky.
0/0
12.9.2002 18:31

Dundee

Vyserte se na víru!!!
Bible, Korán - sračky a nic než sračky. Konstantní snaha nutit ostatním své ideje. Kdyby se lidi pořád neptali svých "duchovních" na to, jaký mají mít názor na svět kolem a použili vlastní rozum, hned by bylo na světě líp. No jo, sakra, ale co s těma co ten rozum fakt nemaj???
0/0
10.9.2002 12:45

taky občan

Re: Vyserte se na víru!!!
to tvoje celý vyznívá nějak podivně, zřejmě míníš tvůj vlastní rozum,který tak mnoha ostatním chybí, že?
0/0
10.9.2002 13:19

PC

Re: Vyserte se na víru!!!
Bible, Koran, Talmud atd... jsou prostredky organizovaneho nasili, ktere tak dovedne vyuzil soudruh Lenin... Cirkev jsou zakukleni komunisti...
0/0
10.9.2002 14:05

Honza

Cetl jsem nejen koran
Negramotny Mohamed napsal Koran, ktery se pak neustale vyviji a meni podle potreby. Predesle texty se pak odsoudi jako satanske verse a ti, co je studuji jsou rychle zlikvidovani, pokud neuprchnou. Mohamed sam byl notny hrdlorez vlastnich lidi, lupic a taky pedofil, jak pravi "satanske" originalni texty. Mnozi pokladaji Islam ne za nabozenstvi, ale za ideologii natlaku, nasili a agrese, nebot jejich cilem je ovladnout cely svet pod rouskou dzihadu.
0/0
9.9.2002 21:57

Basama

Re: Cetl jsem nejen koran
Dle Vaseho prispevku bych tipoval, ze ten Koran mel na vazbe napsano "Bible", ze?
Za a) Mohamed nic nenapsal. Koran vznikl zaznamenanim Mohamedovych vizi.
Za b) S tim odsuzovanim "predeslych textu" jako satanske verse, to je samozrejme blabol cislo 1.
Za c) Mohamed byl lupicem, to je pravda, ale co to je "hrdlorez vlastnich lidi", to tedy nevim. To je nejake mainstreamove zabarveni, ci co?! Cetl-li jste Koran, pak rozhodne jste nemohl vynechat kapitolku o Mohamedove zivote. Proc tedy nejste schopen pravdive popsat jeho zivot?
Za d) Posledni veta je, s prominutim, blabol na n-tou. To jste si zrejme precetl posledni projev Bushe (toho s tim IQ 91)...
0/0
10.9.2002 9:54

občan

Chcete-li mluvit o Islámu a jeho učení, tak si nejdív o něm něco přečtete...
0/0
9.9.2002 10:39

Jan

Dotaz
už ses diákone Deverouxi vylodil v Iráku? A nebo jsi to zkurvil a se svojí šalupou operuješ na Metelském rybníku?
0/0
9.9.2002 9:54

Krut''as

Re: Dotaz
Vidis Honzo jak jsi blbej, furt se na neco musis vyptavat a ucit se. Ale ucis se jen sprostaciny a to te mravokarce vlasteneckej kazi. Co beton furt stejne tvrdej?
0/0
9.9.2002 12:51

Jan

Re: Re: Dotaz
Nepřeháníš to s těmi apostrofy? Nebo zase máš v prstech ten svůj známý tik? Pruďasi, je to tak. Sraz je na Metelském rybníku. Budeš kapitán. Vidíš totiž nejdál. Povolení zabíjet, holinky a dalekohled sebou, budeme vyhlížet břeh. PS: Nezapomeň vzít sebou i svýho bráchu D'ebila.  Uděláme z něj 1.důstojníka a staneme se tak neporazitelnými. Na Bělehrad, ale co to píšu, na Bagdád!!!
0/0
9.9.2002 13:03

Tomik

Re: Re: Re: Dotaz
Ale panove!Nejsem zrovna casty pisatel,ale rad tu ctu ruzne prispevky.Jestli se tady budeme navzajem celkem drsne urazet,tak tyhle stranky nebude nikdo cist a ze strachu,ze dostane ihned policek, sem nebude nikdo ani psat.Chce to trochu klidu a kvalitne sesumirovanej text.Takhle se ty vase jiste zajimavy nazory rozmelnej v tisici nadavkach.
0/0
9.9.2002 13:16

Jarek

Re: Re: Re: Re: Dotaz
To je holt potiz s timhle Honzou. Namisto faktu zdegeneroval na urazky. Jeho stari znami "kamosove" David a Frankie se tu momentalne nevyskytuji a tak mu zbyva jen Krut'as, aby se mohl do nekoho strefovat. Celkem nudny.
0/0
9.9.2002 20:08

David

Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz
To mas pravdu. S dementem je sranda jen na zacatku party. Pak je to unavny...
0/0
10.9.2002 6:11

Jan

Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz
Tebe bavit nehodlám, ale zřejmě podle hacku a carek jsi rovněž emigrant jako Krutas a tak se náramně bavíš jeho neustávajícím tokem urážek Čechů a České republiky a mé odpovědi tě dráždí a to je v pořádku. Co se týká coloured Davídka, tak to je jenom takové pobekávající telátko. 
0/0
10.9.2002 8:19

Krut'as

Re: Re: Re: Dotaz
Honzo podivej, ty uz ses takovaj vul, ze je mi te uprime lito. Ty proste otevres ten svuj blby bolsevicky sn'upec a hned po nem dostanes. Ja si proste nemohu pomoct, ze na mne nemas! Ale ze jsi tak vytrvaly a kdyz uz jsi se zminil o te vode, tak ti dam typ Muzes na tom trhnout balik a vyresit prazskou dopravni kalamitu. Co takhle poprosit rusaky aby vam pujcili par tech vyrazenejch ponorek. Vsude se jim jich spousta povaluje a jen chyta rez. (myslim, ze Kursk je taky zrovna k mani) Vis jake by to bylo terno pro prazsky metro? Ani byste nemuseli pumpovat zadnou vodu a navic  byste byli jeste svetovejsi. Prvni stat na svete s ponorkovou hromadnou dopravou. Vole co ty nato, dobry, ne? Dovedes si predstavit vsechny ty napucovany salinare v namornickejch uniformach
0/0
10.9.2002 6:38

Jan

Re: Re: Re: Re: Dotaz
Čížek Krut'as a jeho bodyguardi (Jareček a Davídek)  nám opět z ciziny láskyplně píšou. Krut'as je mluvčí, má nejvybranější slovník. Radují se ze situace v pražském metru. Jaké je jejich krédo? Čím hůře pro ČR, tím lépe pro ně. Kde jsem jenom nechal ten prostředek proti obtížnému hmyzu?
0/0
10.9.2002 10:37

Jarek

Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz
Zase fantazirujes, Honzyku. Ja se nad zaplavenym metrem ani zaplavenym nicim jinym vubec neraduji, to ty jen kecas. Naopak je mi lito lidi kteri byli takhle postizeni. Jsou mezi nima taky moji znami a pribuzni. To ti ale asi nedoslo, ze jo vole? A zadnyho bodyguarda nikomu delat nemusim. Jenom napisi jak to sam vidim a Tomik ma naprostou pravdu. Lidi jako ty si hned vymysleji kdeco a kdyz ma nekdo jiny nazor, jenom na nej hazeji hnuj.
0/0
10.9.2002 20:00

Jan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz
vidíš, jak ses demaskoval Jarouši, stačilo popíchnout a píšeš jak ti zobák narostl. Vulgarity svého chráněnce Krutase jsi ale zatím nedosáhl. Na něj hnůj házet nemusím, ten si ho kydá na hlavu sám a ty mu ještě pomáháš.
0/0
11.9.2002 8:49

Jarek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz
To jsi zase ukapnul uplne mimo misu.
0/0
11.9.2002 18:38

Deveroux

Zítřek.
 
Vážení spoluobčané,
v historii každého slušného člověka vždy přijde chvíle, která se ukáže být zkouškou jeho odhodlání a vůle beze strachu žít v souladu se zákony a mravními principi, na kterých je postavena občanská a kulturní vyspělost civilizace, k niž se dle historických, kulturních a geografických rozložení a hodnot hlásíme i my, Češi.
Před touto civilizaci, nazývanou také Západní nebo Euro-americkou, tudíž i před každým občanem hrdě se hlásící k tomuto společenství, tedy i před námi, leží nyní přetěžký úkol a to je obrana samotné podstaty přežití této civilizace, jejích kulturní a společenských hodnot.
Hrozí nám zánik. Tak jako zanikla Římská říše, ve své době nejvyspělejší civilizace na  Zemi pod nájezdy Barbarů, stejně takové nebezpečí hrozí nyní i nám.
Je to nebezpečí ze strany muslimů, dnešních Barbarů. Lidí, jenž po dlouhá desetiletí páchají nejhrůznější teroristické činy, útočící na samu podstatu našeho žití. Vzpomeňme na Mnichov 1972, Irán 1980, Alžír, Filipíny, Izrael, tam všude došlo k barbarskému zabíjení našich spoluobčanů. Naposledy zákeřný útok 11. září. Neustálé vyhrůžky ze strany nejvyšších arabských činitelů, teror páchaný na nás, nás nutí odpovědět stejně nemilosrdně, zvednout hlavy a zaujmout jasné stanovisko na čí straně stojíme. Zda na straně obrany našich hodnot nebo na straně zabíjení, fanatismu a novodobého fašimu - Islámu. Nechť se rozhodneme správně.
 
Již nelze zakrývat zbabělost některých z nás řečmi o lásce a míru. Tento boj nám byl vnucen těmi, kteří nyní pocítí naši ráznou odpověď. Vyzývám Vás všechny, kterým není lhostejný náš budoucí osud, podpořte jakýmkoliv způsobem odboj proti muslimské agresi.
 
Diákon Deveroux deveroux@email.cz
0/0
9.9.2002 8:39

taky občan

Re: Zítřek.
Pěkný, přímo projev hodný našeho politika. Jenže je tu možná háček. Občan bude muset volit, na kterou stranu se postaví, že? No, pomineme-li, že žádnou reálnou volbu nemá, jenom buď s námi nebo proti nám, a i to zřejmě bude dost záviset na místě, kde se bude právě nacházet, občan ponese důsledky teto volby, kterou za něj učinili fakticky jiní. Kdo? no přece ti, kdo ty své civilizace dovedli tam, kde jsme. Jistá civilizace se rodí na základě uznávání jistých hodnot - a hlavně na to taky "zaniká", když soustava hodnot přestane korespondovat, ti barbaři, to je jen omáčka kolem. Naše civilizace za 3000 let krom oněch zářivých výsledků pokryla pěkný kus světa mrtvolami.  Šlo by tochápat jako cenu, ale platili ji jiní, než kdo "civilizoval".  Takže občané možná svou volbou přispěje k záchraně té nebo oné civilizace, ale pokud to přežije, bude tam, kde před tím. Čili žádná jiná příčina než opičáci na čele stáda a jejich poskokové a mnipulátoři občánka nutí k tomu, co nám místní nácíček (podle jiných příspěvků jinde) tady předvádí. Nic to nemění na tom, že Sadámek doopravdy může být nebezpečný nám každému jednotlivě, ale to je nácíček & co taky, ne?
0/0
9.9.2002 10:02

brk

Re: Re: Zítřek.
Co mu lajete do nácků,ti byli s mohamedány vždy nejlepší kámoši,jako dřív kajzr.
0/0
9.9.2002 10:26

taky občan

Re: Re: Re: Zítřek.
...není to poprvé, co se nám tu nácíček předvádí, ovšem obvykle takto nemanipuluje, umí i jiné slovníky .... a proto je to nácíček ...A máte pravdu,všichni nácíčkové světa se v jednom shodnou (jednak je nesmysl, že řadový mohamedán se kamarádil .... chtěl jste říci režimy, ne? a zřejmě už tehdy je ta naše nejcivil  ohrožovala .... a školu ve vyhánění čerta ďáblem dostali, hádejte kde?). Že by další nácíček, jen o tom ještě neví? 
0/0
9.9.2002 10:55

brk

Re: Re: Re: Re: Zítřek.
Řadoví mohamedáni chystali nacistické vlajky,když se Rommel blížil ke Káhiře,řadoví mohamedáni sloužili v bosenských jednotkách SS,muslimských režimů tehdy moc nebylo,i když třeba v Iráku bylo povstání za německé asistence a aktivity muftího jeruzalémského s reichsfuehrerem SS by tomu odpovídaly.Nemyslím že by na výboje měla naše civilizace patent,koloniální říše zakládaly i starověké despocie všude po světě.Ani Arabové se nemuseli nic učit.Jestli Vám ta civilizace tolik vadí,snad byste měl vyhledat nějakou jinou.
0/0
9.9.2002 11:20

taky občan

Re: Re: Re: Re: Re: Zítřek.
a vy jste sloužil kde? Ohledně té civilizace -chtěl jste říci, že jinou vyhledáte vy, ne? Já jsem tu doma, jen to chce trochu vyčistit a vymalovat....
0/0
9.9.2002 11:28

brk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zítřek.
V ČSLA,ale nedobrovolně.Z předchozích příspěvků jsem zřejmě mylně nabyl dojmu, že jste nad místní civilizací zlomil hůl.
0/0
9.9.2002 11:44

taky občan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zítřek.
..no vidíte. K té holi - ale ne, jsem tu doma, jenže jako po povodni, chce to vynosit bláto, vyčistit a vymalovat....
0/0
9.9.2002 12:09

Viking

Re: Re: Re: Re: Re: Zítřek.
... kdezto radovi krestani s vlajkami s hsedali do tanku a jali se cistit Evropu a posleze cely svet od povlu, ze?
0/0
9.9.2002 12:38

Viking

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zítřek.
... zmackl jsem omylem enter, myslel jsem vlajky s hakovym krizem. A pak, neni to prave nase civilizace (Euro-Americka, ci jakkoliv jinak, chcete-li), ktera v novodobych dejinach napachala nejvice skody? Nebylo toho uz dost?
0/0
9.9.2002 12:41

outcast

Re: Zítřek.
Myslím, že ztrácíš čas. Věta: "Zákony a mravními principi, na kterých je postavena občanská a kulturní vyspělost civilizace, k niž se dle historických, kulturních a geografických rozložení a hodnot hlásíme i my, Češi" není zcela pravdivá (a soudě podle příspěvků vůbec ne). Demokracie, o kterou tu většina lidí nestála, nám spadla bez jakéhokoliv přičinění do klína. I kdyby v r.1989 byla většina národa pro zachování socialismu (ona vlastně byla) nemohl by, vzhledem k mezinárodní situaci, ve stř. Evropě soc. stát existovat. Faktem je, že k demokracii je nutno dospět a nelze ji nikomu naordinovat. Pokud se tak stane dostáváme se k situaci, která vládné u nás a ve všech post soc. státech - elitu národa tvoří stále stejní lidé, bezzákonost, nekompetence, arogance, neschopnost veřejnosi se rozumně vypořádat s novou realitou (každý se domnívá, že demokrace je povolení toho druhého beztrestně okrást). Vyspělost národa je možno demonstrovat i na některých příspěvcích z nichž je vidět, že některým komunistickým a estébáckým dítkám demokracie přervala nadějnou svazáckou budoucnost. V jejich očích za to mohou hlavně USA (které by patrně udělali lépe, kdyby se méně starali o okolní svět) a proto nyní tuto zemi nenávidí do té míry, že by raději viděli v čele světového dění, na místě nesilnější mocnosti někoho jako je Saddam. Takže máš pravdu, že západní civilizace je konfrontována s existenčním bojem, ale Čechy do toho nepočítej. 
0/0
9.9.2002 10:08

taky občan

Re: Re: Zítřek.
ano, sodruhu. Ale my ten soc....pardon, demokracii vybudujeme, i kdyby neměl zůstat na kameni kámen....a proto : vpřed směle, soudruzi , spějme, roznítí boj sílu v nás ......
0/0
9.9.2002 10:59

Tomik

Re: Zítřek.
Obrana samotneho preziti nasi civilizace spociva v tom,ze resime problemy nejdriv dohodou a v nejnutnejsim pripade silou.Protze kdyby to bylo jinak,tak nemame civilizaci a nemame co branit.Pro nas by nemeli existovat jednoducha reseni typu:Zabte je vsechny!V tom je rozdil mezi uvedomelym a fundamentalisticky zalozenym clovekem.Je mi lito.Na vyzvu "Popadni samopal a vystrilej vsechny,co nosej turban na hlave" rikam NE!!!
0/0
9.9.2002 13:28

Vegitek

Re: Zítřek.
....presne....ja se uz rozhodnul....IUSA
0/0
9.9.2002 16:41

Michal

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
9.9.2002 18:34

AD

Re: Re: Ty jses peknej magor !!!
0/0
9.9.2002 19:11

Deveroux

Re: Re: Zítřek.
No, já rozhodně nepotřebuji být přetvařován v letadle změněném v kamikadze nebo v pizzerii, kde místo ančoviček lítají kusy hřebíků. Ty ano? Vyjádři se jasně, trotle. A propo, ukážu Ti svou "zbabělost" kdy budeš chtít, jen si zjistím, kdo jsi. Začneme třeba E-mailovými adresami, hrdino. Deveroux@email.cz Čekám tu Tvoji, srabe.
0/0
9.9.2002 21:02

JK

Re: Re: Re: Zítřek.
Nemyslím, že tu byla řeč o zbabělosti pěsti proti obličeji milý Deverouxi, přesto mám mnohem blíž ke tvým názorům než k jiným v této diskusi. Pravidlo islámu je : porazit a teprve když nemůžeš porazit zkus s nepřítelem jednat. A to je věc která mi nikdy sedět nebude a odmítám jednat s někým kdo jednat nechce a kdo je takový bojovník za své náboženství, že se ve své ubohé zbabělosti není schopen víc než zavraždit civilisty včetně dětí a pak se schovávat před veřejností a neodvážit se obhájit své činy ani před vlastními lidmi. Nebojím se ani arabských poserů vraždících ze zálohy ani tebe Deverouxi, ale znovu opakuji s většinou tvých názorů souhlasím. Jen-muj-mail@seznam.cz
0/0
10.9.2002 9:40

občan

Re: Re: Re: Zítřek.
Je tě škoda siláku, měl si být v těch letadlech, jedno z nich bys zachránil a byl bys velkým hrdinou Ameriky a Holywoodu. Takhle je z tebe pořád hovno.
0/0
10.9.2002 15:30

Hnidopich

Re: Zítřek.
S tímto příspěvkem nelze nesouhlasit. Je myslím třeba si uvědomit, že v současné době módní antiamerikanismus je nebezpečný. Amerika vždy v celosvětové historii hrála spíše kladnou roli a není důvod k domněnkám, že tomu bude nyní jinak. Jde o zem se zažitými demokratickými tradicemi a tak to zřejmě zůstane i nadále bez ohledu na charakter současné, minulé i budoucí vlády. Bylo by tedy dobré zanechat různých emocionálních výlevů a obzvláště v dobách kritických si zachovat zdravý rozum a logické uvažování.
0/0
13.9.2002 11:13

bobo

komedie
je to všechno komedie, Amerika potřebovala zničit Taliban, aby se dostala s ropovodem do Číny a ovládla další kus světa, ty baráky si shodili amerikáni sami, aby měli důvod vlítnout do Afghanistánu, teď se snaží o stejné v Iráku, před tím v Jugoslavii. Když jsou takoví ochránci práv, proč už něco neudělali v okupovaném Tibetu, Čečně a pod
0/0
9.9.2002 8:37

Pavel Zatloukal

Re: komedie
Ropovod do Ciny???? >-))))) Good luck, Afganske hory jsou proti Tibetske nahorni planine prochazkou ruzovym sadem >-)
0/0
10.9.2002 9:52

Martin007

Chléb a hry.
11.září byl jen pilotní film k novému seriálu "Zastavte Ládínka". Čtěte mezi řádky osa války a dobytí světa Afghánistán-Irák-Evropa. Mě osobně by ovládnutí Amerikou rozhodně nevadilo (už teď snídám chipsy a kolu a k obědu mám pizzu a kolu a k večeři hamburger a kolu). Nač intelekt....chléb a hry to je to po čem máte toužit.
0/0
9.9.2002 7:55

XAVER

Všichni vědí všechno a dohromady víme prd.
Podle mého je článek tak obecný a chudý na logické vývody, že nervní výkřiky o lezení do pr... nebo úpadku novinařiny v Čechách jsou úsměvné. Takzvaně odborný pohled pisálků "odjinud" na podávané informace je až směšný - kde čerpáte ty zaručené informace Vy? Jenom plky soudruzi. Sami bulíte nad pokleslými praktikami amerických novinářů, ti čeští prý taky nestojí za nic, tak že by agentura JPP, nebo že by: "Kámoš kámoše říkal, že...?" Hodnoťte to, čemu rozumíte (takže zpátky k lopatě, hysterky).
0/0
9.9.2002 6:36

k.

Re: Všichni vědí všechno a dohromady víme prd.
to bylo nejak konkretní ?
0/0
9.9.2002 8:31

doko

Kycovity clanek ...
Stejne jako Lutto ... bydlim v DC. Tenhle clanek je stejny brak co se tu publikuje v novinach. Ze by pan Vodicka doslat skoleni z americkych listu co lezou krovi nekam ???
0/0
9.9.2002 4:43

Cizinec

Pane Vodicko, co takhle zmenit profesi ?
Tenhle clanek mi opravdu vyrazil dech.  Neco podobneho si pamatuji pouze z obdobi totality. Jen tehdy slo o lezeni do ... komunistum.
Nejak nemam, po precteni Vaseho clanku, silu s Vami ani polemizovat- jen se ptam zda to opravdu myslite vazne.
0/0
9.9.2002 4:24

Lutto

Z ameriky
Ahoj krajane. Zrovna se nachazim v W.D.C. a docela me pobavila vase diskuse.... Jedine co muzu rict ke clanku pana Vodicky, je to ze se opravdu moc nelisi od stylu americkych zurnalistu.... Tady je podle meho nazoru docela dobra sebecenzura autoru, a paklize i ta selze, nastupuje cenzura redakcni....ci vladni...?    Nevim... Ale obycejni lide jsou tu vseobecne moc spatne informovani... Proto jen nechapu clanek vyse zmineneho pana redaktora..... Je to jeho nazor, nesouhlasim s nim, ale to asi tak vse co muzu delat......Mejte se pekne.....
0/0
9.9.2002 3:14

radegast

Re: Z ameriky
Lutto, ruku na srdce, problém bude spíš v tom, že jsi nositelem menšinového názoru. Přikládáš váhu zdrojům a informacím, které podporují tvůj názor, většina novinářů pak jiným zdrojům a informacím. Pokud hlavní proud žurnalistů píše něco, co se ti nelíbí, neznamená to ještě, že jsou cenzurovaní. Při dnešní penetraci amerických domácností internetem si prakticky každý má možnost vybrat si své zdroje a udělat  obrázek, pokud bude chtít. Pokud se zrovna nekryje s tvým viděním světa, není nic jednoduššího než označit tzv.obyčejné lidi za zmanipulované a zblblé médii a sebe sama za jediného inteligentního rozumbradu.
0/0
9.9.2002 16:25

Sima

pan Vodicka a jeho americky sen
Pan Vodicko, vas clanek je zrejme snaha o ukazani zurnalistiky  a la Americana, aby tedy i cesky ctenar mel prilezitost pochopit, cim je americka verejnost denne pumpovana. Pane Vodicko, vy zrejme zapominate na to, ze i ten cesky ctenar ma moznost sledovat svetove deni z mnoha serioznich zdroju a porovnat. Doufam, ze vas zamestnavatel ma tutez moznost, a pokud vas nepreradi do rubriky umrti a oznameni, mel by to urychlene udelat.
K vasemu clanku:
Udalosti lonskeho zari se nezmenily na vzpominku, je mi lito, pane Vodicko, ale musim vam odporovat. Udalosti lonskeho roku se naopak  staly instituci ve Spojenych sttaech a nebylo dne, aby americka media nejakou formou nekomentovala ci nedavala do vztahu k zari lonskeho roku cokoliv. Saturace americkych medii dostupuje vrcholu v techto dnech do takove miry, ze sama Laura Bushova (asi jedna  z mala normalnich osob okolo presidenta) se obratila na americke rodice a doporucila jim, aby vypnuli televizi 11. zari. Amerika vstava, pracuje, jde do postele, ji, dycha a vubec existuje jenom z tohoto data. Pokud se Americane nedokazi vyrovnat s necim takovym, jak muzeme ocekavat, ze povedou cely svet? Ale to je na okraj.
Taliban uz v Afganistanu neni, to neznamena, ze se moc zmenilo. Stalo to zivoty 10 tisic Afgancu, jednak primym bombardovanim a neprimo na nasledky hladu a nemoznosti dorucit dostatek jidla do Afganistanu a tez zabitim tisice uveznenych bojovniku, jejichz status doposud ani nebyl identifikovan.
Spektakularni bitva o Afganistan byla snad ve vasich ocich, moje poznatky z teto bitvy jsou treninkove zabery americke armady, zabery na Tora Bora, zase trenikove zabery a stab vrchniho veleni americke armady na Floride s dennimi hlasenimi o vojenskych operacich. Jak vsichni uz nyni vime, pane Vodicka, bitva o Afganistan bylo vojenske fiasko, nepodarilo se ani znicit al Kajdu, najit bin Ladina a jeho hlavni pomocniky. Jak se nechal jisty novinar slyset nedavno v americke televizi, americke tajne sluzby vi o al Kajde priblizne tolik, kolik vedely pred rokem. To jenom k tomu spektakularnimu vitezstvi v Afganistanu. nakonec stabilita Afganistanu je asi tak spektakularni, jako nedavny pokus o zavrazdeni presidenta te zeme. Zeny v Afganistanu chodi dal zahaleny, otevrelo se par skol, chybi vsak ty finance, ktere byly slibeny tolika zememi pred znicenim Afganistanu. Diky bohu za odvazne dobrovolniky. V Afganistanu je hladomor, miliony Afgancu stale cekaji na navrat domu v podminkach stejnych, v jakych byli loni. Nezmenilo se tam vubec nic a vy jako novinar byste mel o tomto komentovat ve vsi serioznosti. Mame vsak Quantanamo a prime poruseni zenevskych dohod USA.
Nevim, kde berete to presvedceni, ze se mesity sveta odvratily od bin Ladina. Muslimsky svet neveri, ze za utokem na New York byl bin Ladin, nakonec nejenom muslimove, Americane nepredlozili jedinny dukaz viny bin Ladina.
Tvrdit, ze Amerika byla neskodna zeme na druhe strane Atlantiku a prozivala si slendrijanska leta pod Clintonem, je prinejmensim slendrijanske prohlaseni. Clintonova Amerika ekonomicky ovladla svet, americke korporace vcetne IMF, WB a WTO vladnou svetu (vse pod americkou kontrolou), korumpuji svet a korumpuji vlastni korporace, jak jsme vsichni videli a stale vidime.
K vasi asymetricke teorii, to je teorie nabidnuta americkymi jestraby, kteri takto chteji videt svet a pouziva se jako vojenska doktrina, nikoliv politicka. Rozdeleni svetove moci neni zdaleka unipolarni a ten fakt, ze USA je nejvetsi vojenska velmoc, mnoho neznamena, to vidime z vysledku v Afganistanu. Hypervelmoci vetsinou konci bankrotem a Amerika samotna k tomu nema  daleko.
Rusko pokracuje dal ve spolupraci s Iranem, dokonce spolupraci urychlilo, ctete rusky tis, pane Vodicko. Stejne tak Rusko podepsalo obchodni smlouvu s Irakem ve vysi 40 miliard dolaru. Doporucuji neodepisovat Rusko, pane Vodicko, Rusko neni samo, vedle ma Cinu a Indii a jejich spojeny potencial bude giganticky.
Bin Ladin dostal svet presne tam, kam chtel.
     
0/0
9.9.2002 2:34

Vegitek

Re: pan Vodicka a jeho americky sen
......:o)....simo, ty jsi dobry demagog.....Vazne si myslis, ze mas pravdu?....:o)...troubo
0/0
9.9.2002 2:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.