Doprava v Praze
Vůbec by mi nevadily auta,kdyby jejich řidiči dodržovali platná pravidla silničního provozu.Většinou nejsou zácpy způsobeny vysokým množstvím aut,nýbrž vysokou nekázní řidičů.Kdyby řidiči aut,tak jak jim ukládají PSP nevjížděli do křižovatky,nemohou-li pokračovat za křižovatkou,zrychlil by se provoz a ubylo by nehod.Odbočování vlevo to pražští řidiči vůbec neumějí a ti ostatní neví.Odbočování vlevo s mobilním telefonem na levém uchu to je také krásné-no alespoň si vydělají odtahová služba,autoopravna z takových "řidičů" také prosperuje,občas i černí havrani.No a řidič,který zasekne tramvaj v křižovatce svým "uměním",tomu je přece jedno,že tím během pěti minut zkolabuje doprava v půlce Prahy.Hlavně,že on je o metr dál.Místo hledání míst pro auta v Praze by měl už dávno fungovat vnější okruh,který by odvedl dopravu,která nemá cíl v Praze,kolem Prahy dál.Ale vadí dvě věci: jednak vůle uvolnit peníze na tuto stavbu,a po dostavění chuť řidičů jej používat:příklad tu máme,proč místo rychle průjezdnou severojižní magistrálou jezdí auta po nábřeží na starém městě a brzdí MHD.V úseku od Právnické fakulty po Jiráskovo náměstí by neměl jezdit ani jeden náklaďák a z ostatních vozidel pouze nutná dopravní obsluha těchto míst.Jinak jen tramvaje.V tomto úseku nekázeň řidičů ID dokáže zpozdit tramvaje až o 5 minut.(Zablokování křižovatky Palachovo náměstí,zbytečná jízda po tramvajových kolejích,nedání přednosti tramvajím u křižovnického kláštera, zablokování křižovatky Národní divadlo,dtto Mánes).A to nemluvím oé tom,že většina řidičů IAD se neumí ani plynule rozjet.