Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Manželé ztloukli chůvu do bezvědomí

Do bezvědomí ztloukli a zkopali manželé z Prahy dívku, která jim hlídala malou holčičku. Rodiče se vrátili do svého bytu v Týnské ulici v centru metropole podnapilí. Dívku začali slovně napadat. Pak zaútočili pěstmi a kopanci. Otec chůvě také sebral kabelku s věcmi za zhruba šedesát tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Historik

Tak takto vypadá česká žurnalistika .... !!! Proboha ..!!
0/0
2.9.2002 10:45

otík

nepochopitelne
to, že ma nekdo na by v cenru mesta a penize na chuvu, jeste neznamene, ze to neni povl. Sposta povlu se u nas pres mrtvoly a penize nas vsech dostala k neslychamu majetku. No oni si mohou dovolit pravo a ta postizena si muze trhnout nohou. tech sedesat tisic ohlasila asi v uplnem afektu. po ton co byla zmlacena cikany co si ji najali na hlidani maleho smejda.
0/0
1.9.2002 22:35

Arkin

Nikdo neví,co se vlastně stalo...
Já jsem tu zprávu čet včera a nedalo mi to spát,pořád totiž přemejšlim co se tam vlastně seběhlo. Jasně,známe výsledky co z toho jsou tzn. zmlácená holka a dva lidi ve vazbě. Ale mohl by mi někdo říct co se tam vlastně stalo?! Kdyby někdo byl tak psychicky labilní a zmlátil tu holku pro nějakou blbost nebo jen tak,tak přece by to na něm muselo být vidět už předtím co je to za člověka... A jestli to tak bylo tak nevím proč byla ta holka taková husa a vůbec tam lezla. Ale jestli měli ty manželé pro svoji "akci" nějaký závažnější důvod (viz. pekelné chůvy v USA),pak nechápu proč noviny zveřejnili to co zveřejnili... Protože případ takové chůvy by pro ně byl,řekněme si to rovnou,poněkud atraktivnější...noviny jdou po krvi,čím mladší,tím lepší. Takže já se přikláním k verzi té dívky a říkám...ať se nám násilníci vesele houpou
0/0
1.9.2002 11:14

Palmexman

Re: Nikdo neví,co se vlastně stalo...
Ty se nemáš k čemu přiklánět, když o tom nic nevíš. Celá ta věc vypadá dost divně a jistě se tam toho událo mnohem víc než je v článku...
0/0
1.9.2002 11:48

Arkin

Re: Re: Nikdo neví,co se vlastně stalo...
Sorry Palmexy ale já mám pocit ze žijeme ve svobodný zemi a každej má právo na svůj názor...já jen posuzuju fakta,a až nakonec říkám co si o tom myslím já,ale všude se halt najdou lidi jako ty co si myslej že člověk co logicky uvažuje a nedrží hubu a krok patří za mříže, jestli chceš tak já se debaty na tohle téma nebojím...Volný chat,místnost Krychle,dneska 21:00 jestli nemáš strach z přímé odpovědi.
0/0
1.9.2002 16:18

Palmexman

Re: Re: Re: Nikdo neví,co se vlastně stalo...
Evidentně jsi mě nepochopil. Jen jsem tím chtěl říct, že mi lezou krkem žvanilové, kteří na základě kusých a neověřených informací vytrubují do světa názory na věci, o kterých ve skutečnosti nic neví. Prototypem takového exota je Mgr. Větrný Josef, jehož komentáře si můžeš přečíst pod každým článkem na iDnes - od analýzy kolapsu ekonomiky v Argentině až po problematiku zajištění bezpečnosti jaderných elektráren. A za mříže tě nikdo neposílá.
0/0
2.9.2002 13:16

Arkin

Re: Re: Re: Re: Nikdo neví,co se vlastně stalo...
Ja měl jen pocit že k tomu snad něco říci můžu.Nikdo to číst nemusí,ostatně jsem si už o tom nějaké informace už sehnal,a na závěr mám pro tebe Palmexy námět na zamyšlení: Viděl jsi už někdy jak vypadá průkazka B.I.S.? Poznal by jsi falsifikát od pravé kdyby jsi ji někdy viděl? Jestli někdy odpovíš tak si u tohohle článku pak můžeš prečíst proč jsem se ptal...a taky by mě zajímalo pročpak jsi nepřišel na ten Volný? Měl jsi strach nebo se ti prostě nechtělo obhajovat svoje názory?
0/0
2.9.2002 22:02

Pavel

Chůva
Z toho co jsem si přečetl jsem tak trochu vedle. V kabelce nosím věci za 60tisíc a chodím v noci vypomáhat hlídat? To většinou dělají chudé studentky nebo důchodkyně. Bůhví jak to vše bylo, z ničeho nic vás nikdo jen tak nezmlátí, ti lidé o sobě přece něco už museli vědět, rozmyslel bych si než k někomu vlezu do bytu hlídat dítě nebo než tam někoho pustím. Třeba dobře platili a bylo jí jedno jací jsou. Je to všechno divné.
0/0
1.9.2002 10:09

Tráva

Další spolehlivý zdroj Blesk
dokonce hlásí věci ukradené za 632 tisíc korun. Když si vzpomenu,jak tady všichni chtěli věšet únosce Terezky Čermákové.tak si fakt počkám na další zprávy.
Tahle historie prostě nevypadá moc pravděpodobně,ale  jestli je to tak, jak slečna vypovídá , pak ji moc lituju a doufám, že viníka zavřou až zčerná. 
0/0
1.9.2002 8:49

Krut'as

Vopice vy nejste lidi !
Co kecam vy nejste ani opice Prectete si svoje prispevky, neni vam nevolno
0/0
1.9.2002 5:17

jenda venda

Re: Vopice vy nejste lidi !
Kruťasi, když si tak čtu konference a uvažuju o "LIDECH", nějak jste mi stále bližší a bližší, .... i když často zasloužite "do plynu". Semelou tu páte přes deváte, ... a ono je to jen o "soužití", které si nahrazují ...např. zákony. Co myslíš, má pravdu pověst, že čecháčci jsou nevzdělaní, nevychovaní, prohnaní, málo se mejou a smrdí?
0/0
3.9.2002 6:16

Jury

Kdo nosi takove meni jen tak v kabelce divny!?
0/0
1.9.2002 3:16

Michal

Re: Kdo nosi takove meni jen tak v kabelce divny!?
Ono toho ani nemusi byt tolik. To mas vlastne mobil za 10.000, palma za 20.000, kabelku za 5-10.000 a nejaky dalsi kraviny. Kdyz si obcas spocitam, kolik me stalo obleceni, ktery na sobe mam, tak se bez vetsich problemu dostanu nad 10000. Takze jestli tam mela veci za 60.000, tak se vubec nedivim. Je to dost, ale pro nekoho jsou to treba dziny s trickem :-))
0/0
1.9.2002 12:27

Michal

Re: Kdo nosi takove meni jen tak v kabelce divny!?
Ono toho ani nemusi byt tolik. To mas vlastne mobil za 10.000, palma za 20.000, kabelku za 5-10.000 a nejaky dalsi kraviny. Kdyz si obcas spocitam, kolik me stalo obleceni, ktery na sobe mam, tak se bez vetsich problemu dostanu nad 10000. Takze jestli tam mela veci za 60.000, tak se vubec nedivim. Je to dost, ale pro nekoho jsou to treba dziny s trickem :-))
0/0
1.9.2002 12:33

GhorX

Počkejte s odsouzením
Policie poskytla pouze základní fakta. Není otázka, kde ty peníze, nebo věci vzala, ale proč by si u sebe nechávala takový majetek (dobře - telefon za 20k, kabelka sama cca 2k, super šminky dalších 5k - ale co dál ? Když věděla, že jde hlídat děti, asi si by si svoji briliantovou brož nebrala...), vždyť to je nesmysl. Viděl bych to na celkovou škodu 60k včetně potrhaných šatů, zlatých řetízků - asi dostala pěkně na budku... Možná jim tam prostě moc protelefonovala, nebo si tam udělala one-woman-show s 12tiletou lahví pana majitele, který prostě po návratu situaci lehce neunesl. Nebo se pokoušela pána sbalit - a manželka mu to na onom flámu vytkla. No a nebo se pán snažil položit dotyčnou slečnu, která se nedala a paní domu přišla poněkud nevhod (policii se potom řekne to, co je nutné, pro zachování rodiny), takových spekulací si dokážu představit mraky. Počkejte s odsouzením a se zostouzením....
0/0
1.9.2002 2:43

^°SanDokAn°^

se asi spletly !!!
Nemela nahodou v tej kabelce jen 60 kc 
0/0
1.9.2002 1:13

Krut'as

Re: se asi spletly !!!
Hnupe umis cist V clanku je napsano, ze nasli chlapa v suterenu i s ukradenyma vecma! Tak o cem spekulujes
0/0
1.9.2002 5:23

David

Ceske videni
Divka zmlacena, policejni mluvci rika, ze ji chtel zapalit, ale ceskou povahu nejvic zajima kde vzala penize. I kdyby, i KDYBY je tam ukradla, tak prece ji za to nezapali, ne? Prisli ozrali, byli nasilnicky a Cech ma starost, kde vzala 60k. Jak typicke.
0/0
1.9.2002 0:54

Zbyněk C.

Re: Ceske videni
Právě proto, že to je v Čechách, je typické, že Čech bere s rezervou to, co si přečte v novinách a to, co říká policejní mluvka. Ví totiž, že pravda může být úplně jinde.
To ty, návštěvník z daleké ciziny nemůžeš pochopit.
0/0
1.9.2002 2:18

David

Re: Re: Ceske videni
No tak to stejne nic nevysvetluje jen rika o necem shnilem ve state ceskem. Kdyz uz neni mozny verit ani policii, pak hosi se teda v obliceji cervenejte, ale ne hnevem ale pak studem...
0/0
1.9.2002 7:52

Urajama

Re: Ceske videni
Souhlasim s Vami.
Ubohost a malost. A verte ,ze nemam na mysli rozmery republiky.
0/0
1.9.2002 4:37

Macháček

Re: Re: Ceske videni
Ještě, že nám občas TV ukáže jak sqeulý americký polda nebo radši hned 3-4 zmáznou vobuchem do bezvědomí nějakého "černocha" u auta, jinak bych měl pocit, že policii se nedá věřit jen u nás a JINDE na západ je to děsně civilizované, super a bez problémů. Po roce v NY musím říci, že je jen málo nadutějších lidí než právě amíci. (pozor nechci paušalizovat). Jo jen pro klid duše uklízet WC nebo market pod dohledem česko-poských bossů jsem tam rozhodně nebyl.
0/0
1.9.2002 9:16

jirka

Re: Re: Re: Ceske videni
 Machacku ty se opravdu hodis na to uklizeni WC.Rok vNY a pises jak otrly cestovatel.Tebe stve to ze te asi nevzali na policajta proto ze bys to vsem ukazal jak se to ma delat. A ze zmlati cernocha na tom neni nic divneho protoze 85procent trestnych cinu v USA ma na svedomi tmavsi rasa.Cesti policajti by se meli ucit jak jednat z tmavou rasou u nas a ne je omlouvat a jeste jim davat milost. Jo pro klid duse ziji v USA 22let.
0/0
2.9.2002 20:58

lejtkin

řekni kdy kde šmejde
poskytnul bych ti zadostiučinění, ale z vazby sem asi neodepíšeš
0/0
1.9.2002 0:34

Dr. Jekyl and Mr. Hyde

chuva a veci za sedesat tisic v kabelce ? jdu delat chuvu :-)
0/0
31.8.2002 22:08

Vladimír

Ještě tu o Jeníkovi a Mařence!?!
0/0
31.8.2002 21:54

PC

Ztloukli ji do bezvedomi a ona pak utekla...
Ale jinak, ty manzele bych zmlatil do modra..
0/0
31.8.2002 19:59

Tráva

Věci v kabelce za šedesát tisíc?
Co tam měla? Tatínkovy Omegy?
0/0
31.8.2002 19:50

Pepák

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
31.8.2002 19:53

Tráva

Re: Re: Věci v kabelce za šedesát tisíc?
dobrá, možné je všechno- ale také to. že chůva si kabelku naplnila u nich a namazaní majitelé to nevydýchali v klidu. Moc logicky totiž nevypadá,že by ji zmlátili a okradli doma,kde jsou lehko k nalezení, tři hodiny ji kopali a pak se schovali v suterénu. Podezřele prachatá chůva.
0/0
31.8.2002 20:56

Novak

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
31.8.2002 21:21

Tráva

Re: Re: Re: Re: Věci v kabelce za šedesát tisíc?
třeba máš pravdu. V každým případě holku s takovou kabelkou bych bral, ta moje nosí jen kapesníky,klíče a šminky.  
0/0
31.8.2002 22:36

Hubert

Re: Re: Re: Věci v kabelce za šedesát tisíc?
To mi teda fakt řekněte, proč si holka, která nosí po kabelkách věci za šedesát litrů přivydělává jako chůva...?
0/0
31.8.2002 21:24

Novak

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
31.8.2002 21:53

Honza

Re: Re: Re: Re: Věci v kabelce za šedesát tisíc?
Mozna, ze si privydelavala jako chuva, prave proto, aby mohla nosit v kabelce veci v hodnote sedesati tisic, ale taky je mozne, ze tam mela veci jen za sest petek a nejaky redaktor zvykly psat o milionovych podvodech si tam ty tri nuly pridal uz automaticky.
0/0
31.8.2002 22:57

slichtaj

Re: Věci v kabelce za šedesát tisíc?
Třeba tam měla pár originálních CD se softem...
0/0
31.8.2002 22:32

RapMan

Re: Re: Věci v kabelce za šedesát tisíc?
Tak tomu musim dat 10/10 :)))))))))))
0/0
31.8.2002 23:48

Honza Votava

Re: Věci v kabelce za šedesát tisíc?
Třeba, proč ne? Proč si myslíte, že holka, která si přividělává jako chůva nemůže mít v kabelce třeba šperk od rodičů? Je to sice s podivem, ale nemožné to není.
0/0
5.9.2002 13:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.