Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Majitel zverimexu se o zvířata nepostaral

Je pátek 16. srpna a pražská čtvrť Karlín zůstává uzavřena. Hrozí totiž zřícení několika domů. Do oblasti mohou pouze záchranáři a statici, kteří budovy kontrolují. V Křižíkově ulici však ve výloze zverimexu vidí jedna z úřednic nějaký pohyb. "U obchodu byly vodou vylomené dveře. Uvnitř na zemi ležely desítky mrtvých zvířat. V některých klecích ale zvířata ještě žila," popisuje obraz zkázy Štěpánka Beránková ze stavebního úřadu Prahy 8.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Majky

hnus
ahojte, takového člověka bych nejraději taky strčila do nějaké klece a nedala mu najíst!!!!
0/0
2.10.2002 12:06

Milý Lumíre, protože mám v této oblasti rodiče, vím že evakuace byla vyhlášena v 5 hodin ráno. CCa do 13 hodin se dalo celkem v pohodě evakuovat. Záchranáři evakuovali vše živé, včetně psů které náhodou objevili někde zapomenuté. Myslím že by stačil jediný telefon a vše by bylo vpořádku. Na rozdíl od lidí, kteří se neevakuovali včřas a záchranáři pak kvůli nim museli riskovat život, zvířátka se ozvat nemohla a věř že jejich utrpení nebylo o nic menší než to lidské. I já jsem byla majitelkou zverimexu a kdybych si neměla odnést vůbec nic, živé tvory bych jistě odnesla do jednoho. Bohužel hmotný majetek je u většiny lidí na prvním místě a právě proto si stále vzpomínám na větu jednoho spisovatele: "Čím víc poznávám lidi, tím raději mám zvířata!Ilkona
0/0
10.9.2002 10:27

je to zmetek
Byla jsem v tom zverimexu jeste pred povodni. Zvirata tam mel uz tenkrat ve zbidacenem stavu. Koupila jsem si krecka, ktery by dehydratovany. Jen tak mimochodem jsem si na nej stezovala na magistrate, ze prodava neregistrovane zelvy a tam mi sdelili, ze to neni prvni stiznost na tohoto pana.
0/0
4.9.2002 12:57

MARTINA

nechapu jak se nekdo nemuze nepokusit zachranit i zvirata, to je ucta k zivotu, nechat je trapit-nadhera, pan majitel a jini mu podobni jsou obycejni smejdi. a nikdo mi nevymluvi, ze nebyl nikde cas zvirata odvezt do bezpeci, nebo je z chlivku pustit, aby mela sanci.to neni ukon ktery zabere hodne casu.
0/0
4.9.2002 10:45

Je mi líto , ale myslím, že to pan majitel měl aspoń ohlásit, že se v tom jeho krámě topí zvířata a hlavně hnijí jejich mršiny. Kdyby to udělal včas, dalo se třeba něco dělat. Nebo ne, ale alespň by věděl on i záchranáři, která bije.
0/0
2.9.2002 17:30

Lumír

Vážení moc kecáte
nezdá se vám? Nechcete taky nazvat sprostými slovy všechny co nezachránili ze svých chlívků čuníky, krávy, kozy, slepice, králíky a kdo ví co ještě? A nebyla ta avakuace náááááááhodou v noci? Myslíte si, že každý podnikatel bydlí ve svém obchodě nebo provozovně? A fakt si myslíte, že policisté někoho pustili po uzavření oblasti dovnitř nebo, že by jeli zachraňovat křečky apod., když měli plné ruce práce se zachraňováním lidí? Nebuďte naivní a přemýšlelte než někoho osočíte. Apropos .... pamatujete ny ty rozporuplné zprávy co vlastně v Praze bude a co nakonec bylo? Jak pan primátor informoval? Nemyslím si, že ten člověk, co mu to patří nechal ta zvířata utopit kvůli pojištovně jak tu kdosi níže vymyslel nebo, že by to bylo schválně pro potěšení. No nic, vy už v tom máte stejně jasno .....
0/0
2.9.2002 14:40

Re: Vážení moc kecáte
1. Mám v Karlíně babičku, která se nechtěla nechat evakuovat, proto vím, že na to bylo dost času, nejméně 12 hodin (od těch 3 hodin ráno). 2. Mohli pomoci i záchranáři. 3. Viděl jsi v televizi, že jeli zachraňovat i kočku, proč ne celý zverimex. 4. Pokud to opravdu nestačil, měl okamžitě nahlásit co v krámku má, že hrozí nebezpečí infekcí ap. a hned po opadnutí vody by záchranáři mrtvá i živá zvířata odstranili.
0/0
2.9.2002 17:24

millamber

...
Imho, pan Skorpil mohl policii nejak sdelit, ze ma v obchode nejaka zvirata, kdyz se vykaslal na to je z obchodu dostat, dokud mohl...
0/0
2.9.2002 13:41

MARTINA

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
4.9.2002 10:48

Helena

Co ostatní obchody
Kolik je obžalovaných řezníků, zelinářů, majitelů restaurací atd ? Vždyť ti také nevyklidili své provozovny a nechali zkazit potraviny, některé kusy masa byly po povodni také dost "živé". Nějak jsme brzy zapomněli na tu hrůzu a nemohu pochopit, že se teď každý diví, že voda je mokrá a když je ji moc, že ubližuje.
 
 
0/0
2.9.2002 8:13

pepe

ZRUDNOST :-()
vsechny tyhle lidi vyfotit a s plnym jmenem a mestem uverejnit v novinach, at je vsichni znaji!!!
0/0
1.9.2002 18:34

no

Vážená paní Kubišová &spol.,
zverimex sice není ZOO, ale co vy na to ? (nebo Vás to nezajímá?)  A PSOZ ? Vyčerpali jste snad svoje síly sledováním lachtánků ?
0/0
31.8.2002 23:15

StandaT

Re: Vážená paní Kubišová &spol.,
tady se nezviditelní :-(
0/0
1.9.2002 13:15

no

Vážená paní Kubišová &spol.,
zverimex sice není ZOO, ale co vy na to ? (nebo Vás to nezajímá?)  A PSOZ ? Vyčerpali jste snad svoje síly sledováním lachtánků ?
0/0
31.8.2002 23:08

Tango

Proč se na to přišlo až teď?
Jak se v dané části prováděla kontrola po evakuaci, když se až týden po opadnutí vody zjistilo, že v obchodě se něco hýbe? Proč po noční evakuaci nekontroloval nikdo zda je vše v pořádku i v obchodech s nápisy Zverimex apod. . Snažil se někdo informovat majitele obchodů v uzavřené oblasti o možném zatopení těchto obchodů? Umožnil někdo vstup do této oblasti majitelům obchodů pro záchranu zboží? A co Vy kteří tady napadáte majitele obchodu že je hyena a věděli jste o prodejně, upozornili jste někoho že by tam mohla být zvířata? Nejsem z Prahy a nevím co se říkalo lidem při evakuaci, na jak dlouho je a kolik vody se očekává, prostě jako neznalému situace je mi líto všech uhynulých zvířat na jedné straně a majitele obchodu na straně druhé, protože jako koncový prodejce nikoliv pašerák má ke zvířatům určitě kladny vztah a úmyslně by je takhle nenechal uhynout. Pokuď se ukázal takhle dlouho po povodní mohl být i psychicky na dně protože tušil co ho tam čeká při příchodu do prodejny.
0/0
31.8.2002 13:20

Dobrman

CO si treba uvedomit vsechny souvislosti
Jen velmi zřídky, vlastně vůbec nikdy nereaguji na diskuze na internetu. Připadá mi, že si každý napíše co chce, papír přece snese vše. Osobně znám uvedený obchod v Karlíně, jelikož jsem tam kdysi bydlel a často nakupoval pro moje zvířecí ratolesti. Zcela si umím představit situaci v Karlíne z kritického data z pondělí na úterý. V pondělí totiž náš milý magistrát konstatoval Karliňákům, že se mohou dobrovolně evakuovat a to bylo v pondělí dopoledne. Co se však nestalo, v noci začali houkat sirény a všichni se museli do ranních hodin evakuovat a oblast byla uzavřena. Nedokážu si představit, že by tam v úterý pustili všechny podnikatele s tím, že tam najednou nákladní vozy a začne se vynášet zboží a odvážet do bezpečnějších míst. To platí i uvedeny obchod se zvířaty. Zkusil jste někdo z vás vejít do Karlína od inkriminovaného úterního rána. Myslím, že ne. A to nejej vejít, ale zachraňovat desítky, možná stovky zvířat v klecích, které jsou na pevno spojeny nejsou určeny pro transport. Jinní tady nezachránili tisíce zvířat, od slonů až po krávy, nebo králíky za vesnickým domem. Odsoudil je někdo? Nazval je někdo hyenami? Jsou to snad lidé, kteří nemají rádi zvířata? Zamyslete se než napíšete takovou "ptákovinu", kterou jsem tady četl. Zvířata jsou bezmocná, ale to byl člověk v době katastrofické povodně mnohokrát také.
0/0
31.8.2002 9:33

Pavluša

Je to smutné
Je to celé smutné a pán by měl být po zásluze potrestán a napříště obchodovat s něčím jiným.
0/0
31.8.2002 8:51

-=Kubajz=-

The truth is out there
Mno, asi patřím k těm rezervovanějším v této diskuzi. Pravda je někde tam venku. Kdoví, jak to přesně bylo... Mohla se stát spousta věcí o kterých se ve článku nepíše. Napadá mě taková jedna story: Pan Škorpil jede zachraňovat svůj druhý zverimex (pobočku) do Českých Budějovic. Nemá ani potuchy, co se v Praze děje. Přijede do Prahy a vidí vymlácené výlohy a zvířátka za x tisíc fuč. Tak ho v tu chvíli nenapadne asi nic jinýho, než že mu je někdo vzal.
Na druhou stranu vše se mohlo odehrát i podle zcela opačného příběhu, kdy pan Škorpil nemohl celé měsíce zvířata prodat, tak je nechal utopit, aby dostal alespoň peníze od pojišťovny.
Kdo z Vás ví bližší informace? Než si zase začnete dělat z huby žumpu, dvakrát si to promyslete...
0/0
31.8.2002 2:07

Milly

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
31.8.2002 2:39

Rotas

Re: Re: The truth is out there-nejsem si
Příště poradíme vytopeným majitelům zverimexu: když už se dostanete za bariéru do zakázané zóny, odkud se narychlo evakuují lidé, pak v rychlosti (pokud nemáte kam dát zvířata, protože zvířecí sklady s.r.o. neberou, vystěhujte zvířata do bytu pana či paní Milly (podle agresivního tónu zřejmě pana). Přestože mám krám za X-tisíc, nemusím dělat nic víc, než co mi nařizuje zákon. Nechte tu věc policii, možná to vyšetří líp než kauzu LTO.
Je mi líto těch zvířat, ale jsou ekoterosisté (terorizují všechny svými blbými žvásty a novináři jim to žerou - nemají nic jiného na práci), kteří kvůli vlastnímu zviditelnění dokážou litovat poslední utopené krysy v pražském kanále.
0/0
1.9.2002 19:27

Astorek

NEVIM CO SI O TOM MYSLET
Tak vážení...to snad není možné....pan Škorpil opustí...resp. musí opustit prostory kvůli povodním  a Vy  ho všichni  s gustem takto vulgárně nazvete, včetně státní úřenice. Kde je pravda nevím, ale nevěřím,že by majitel prodejny se zvířátkama byl hyena. Zamyslete se prosím a neblbněte.
0/0
30.8.2002 23:35

petr

Re: NEVIM CO SI O TOM MYSLET
Ne, hyena po sobe zere zbytky
Ten "onchodnik se zviratky" mel ty chudacky natesnane malych klickach, nekrmil je a jeste prodaval pasovana zvirata. Vazne myslite ze takovyhle sadista je v tom nevinne ? Kdo v tom obchode nekdy byl, vi svoje.
Priste bych "majitele" zavrel do nejake klece a nechal ho utopit
 
0/0
16.9.2002 11:58

Žilka

Co dodat
Musíme si asi zvyknout, že mnoho "lidí" podniká jen pro peníze a je jim jedno, zda prodávají ledničky nebo živé tvory. Je to zrůdné a nechápu tvora podepsaného v příspěvku "volf", jak uvažuje, možná, že se ozval pod tímto pseudonymem sám pan majitel Škorpil. Jisté je, že se na něj půjdu také podívat, protože mně vždycky zajímá, jak vypadají lidé, kteří jezdí na přechodech stovkou, předjíždějí čekající kolonu aut, neoplatí faktury, trápí zvířata, apd. Věřte, že velmi často na to, jak se chovají, vypadají - jsou to často lidé nevalného IQ, obhroublí, egoističtí, když se někdy zeptám, proč to dělají, tak jsou zpravidlavelmi agresivní - zkrátka kasta lidí, kteří nebylivychováni rodiči k tomu, aby si vážili přírody, lidí, svého okolí. Co takoví lidé mohou vychovat za děti, když jim takto jdou příkladem. Útěchou mi je to, že se dá předpokládat, že se jim to bohatě vrátí právě od další, takto vychované generace. Alespoň v to doufám. Pro nás ostatní snad platí jediné - snažit se dělat to jinak a těmto divným tvorům se vyhýbat. Tak ahoj.
0/0
30.8.2002 22:27

volf

Re: Co dodat
Nechápu, jak můžete na základě jednoho neověřeného článku odsoudit jednoho člověka, od toho si přece platíme z daní spoustu různých úřadů a orgánů. Až tomu člověku dokáží vinu a potrestají ho, tak neřeknu ani popel. Ale vadí mi stádnost většiny přispivatelů, kteří by na základě jednoho jediného článku byli schopni tomu člověku ublížit, aniž by pro to měli jakékoliv oprávnění a důkaz. Třeba to mohlo být taky úplně jinak: Autor článku v iDnes má známého ve vedlejším Zverimexu, s kterým se za menší úplatek dohodl, že zveřejní tento tendenční článek, aby konkureční prodejnu zlikvidoval. Proč by to tak nemohlo být? V objektivitu různých redaktorů a novinářů už dávno nevěřím.
0/0
31.8.2002 7:36

Vladimír Stwora

Toho jsem bál
Tušil jsem, že podobné lidské zrůdy se takto zachovaly. A kolik bylo případů mimo Prahu, o kterých se nikdy nedozvíme...
0/0
30.8.2002 21:58

Karel

Lidé, jenž si neváží zvířat, si neváží i lidí.
Lidé, jenž si neváží zvířat, si neváží i lidí. Nepřeju mu nic ošklivého. Možná přijde v jeho životě čas, kdy se bude trápit svým činem. A Vy ostatní, prosím, věnujte více všeho dobrého zvířátkům. Přispějte třeba na ZOO v Praze. Určitě tímto počinkem zmírníte vztek na lidi, kteří přírodu pouze zneužívají.  
0/0
30.8.2002 20:41

volf

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
30.8.2002 20:39

Jana

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
30.8.2002 21:54

Pavel

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
30.8.2002 23:14

Gábina

Taky se na něj mrknu...
Souhlasím, že pan Škorpil je hyena. Taky se na něj půjdu mrknout, až bude zase otevírat. Doufám, že tam bude mít prázdno, a že si to lidi z okolí budou pamatovat...
0/0
30.8.2002 20:25

Pavel

hovado.....
no až někdy pojedu do Prahy,tak se na něj přijdu podívat a asi náhodou mi něco večer spadne do jeho výlohy.....svině jedna,ja se takhle může chovat,nechat zvířata pochcípat a pak je nahlásit jako kradená??? No to je fakt svinský!!!! Doufám, že mu to příroda vrátí ve formě nějaké zvláště odporné choroby.....
0/0
30.8.2002 19:41

sanya

Re: hovado.....
Pavle,stejně jako vy jsem rozhořčena.To,že se majitel ani neobtěžoval zajímat se o obchod (neřku-li o zvířata)naznačuje jasný nezájem a že si je vědom,co udělal.Ostatní "chápající" pana majitele já teda nechápu-no hovoří to o něčem zahnívajícím ve státě českém,ale plíseň v Karlíně to teda nebude!
0/0
2.9.2002 9:31

Pavel K.

Škorpile, jsi prase!
Takový člověk, jako je Zdeněk Škorpil, by už nikdy neměl mít žádný kšeft. Nejenže je pěkná lidská hyena, ale navíc i lže. A kdo lže, ten také krade. Lidé by si měli pamatovat, jaký to "podnikatel" se zvířaty obchoduje a už by u něj nikdy nic koupit neměli. Co je to za člověka, který nechá vlastní zvířata utopit...??? A pak ještě lže! Budu blokovat jeho byznys, i kdyby se přestěhoval do Harrachova. Takoví lidé by neměli mít už druhou šanci...
0/0
30.8.2002 19:18

zvíře

Re: Škorpile, jsi prase!
Já prosím za nás zvířata, aby tento pán nebyl pojmenováván po nás ( jako prase, svině , či hyena. My se chováme podle instinktů, které nám vštípila příroda, on se chová jen podle jednoho -  jemu blízkému instinktu , a to jsou pro něj hlavně asi  jen peníze. To my neznáme.
0/0
1.9.2002 20:33

FatBoy

hyena
myslím, že takový člověk by zasloužil podobný osud, zavřít do místnosti a postupně zalívat vodou. a samozřejmě o hladu. co s ním jiného.
0/0
30.8.2002 18:55

Jarin

"Člověk"
To snad není člověk, který má v pořádku svoje svědomí. Takový je zralý na léčení nebo možná i na něco drsnějšího. Ale na každého jednou dojde!
0/0
30.8.2002 18:00

0/0
30.8.2002 17:56

Tom Al-Luis

Nesrovnalosti
Článek o rabování: "Dveře byly vykopnuté tak, že by to voda nikdy nesvedla," popisuje návrat do svého obchodu Aqua terra ZOO v Karlíně Zdeněk Škorpil.  "Činčily a korely jsem měl na policích úplně u stropu. Zmizely. Nezbyly ani klece, ani mrtvoly. Někdo je stoprocentně ukradl," říká...
Tak řekli mu, kdo ty dveře vypáčil? Když to hlásil na policii jako krádež, museli mít informaci, že obchod otevírali policisté a hasiči. V článku není žádná informace o tom, co říká Z. Škorpil na fakt, že přeživší zvířata byla odvezena a zda mu tato skutečnost byla vůbec oznámen. Ale někdo s ním musel mluvit, když jej v jiném článku citují. Takže evidentně nám nějaká fakta chybějí. To ovšem nebrání některým věci neznalým přispěvatelům, aby na jmenovaného nepřiháněli hromy blesky, že weaktore?
0/0
30.8.2002 17:11

shadow

Re: Nesrovnalosti
souhlasim plne. clanek o vyrabovanem "zverimexu" jsem cetl taky. rikal jsem si kterej magor asi bude v Karline krast zrovna cincily nebo korely. Jako by tam vsude nebylo toho jineho dost. Ted se o pripadu toho sameho pana pise neco uplne jineho. Ale az ted se mi to spojilo. No skoda ze to nedoslo take autorum clanku, nebo nekterym ctenarum. Sproste nadavat je tak strasne snadny, trochu myslet, jak to tak asi ve skutecnosti mohlo byt je uz tezsi.
0/0
30.8.2002 20:01

Ochrance zvirat

Re: Re: Nesrovnalosti
No, a co to jako meni na faktu, ze ten mamrd tam ty zvirata nechal chcipnout?
0/0
30.8.2002 23:20

ponorka

ochránce
Shodou okolností si toho pána pamatuju, protože jsem u něj v obchodě byla ten den, kdy Karlín otevřeli poprvé pro rezidenty. Nejdřív mi říkal, že škodu nemá zase tak velkou. Jakou, ptám se. Prej jen 300 zvířat...A pak si stěžoval, že mu vyrabovali mláďata činčil. Vždyť by se Vám stejně utopila, takhle je aspoň někdo zachránil, říkám mu. Ale u nich voda dosahovala jen na dno klece, ty by se neutopily, odporoval. Ale kdo mohl vědět, kde se voda zastaví, to zaprvé, a bejt bez žrádla v zahnívajímí krámě tejden je taky žúžo. No , holt pravej ochránce zvířat!!!
0/0
30.8.2002 17:04

praha

A pustili ho tam?
Par dni po povodni jsem videl u Parizske ulice, jak se nejaka pani s obcankou v ruce domahala vstupu do uzavrene oblasti, ze ma doma zvire(-ata), ktere ve spechu nestihla pri evakuaci vzit s sebou;slo tedy asi o neco, co nevyzaduje denni peci (hlodavci, ptaci). Policista u zabrany ji ale tvrdil, je ji tam nemuze pro zvirata pustit, ze je mela vzit pri evakuaci a ze ted uz ma smulu a jeji zvirata ji jikdoevakuovat nebude.
0/0
30.8.2002 16:57

bobomiki

Ach jo........
Takového člověka bych nechal utopit.
0/0
30.8.2002 16:46

weaktor

"člověk" umí věci...
to je nádhera, co "člověk" všechno dovede, co? přeju tímto panu Zdeňku Škorpilovi to úplně nejhorší, co se mu může v životě stát ! - ať trpí ještě více než ta zvířata, zrůda jedna...
0/0
30.8.2002 16:38

St Pauli

Re:
No ty ses evidentne plnej lasky,vid?
0/0
30.8.2002 16:45

cassiopeya

Re: Re:
Jak se do lesa volá......
0/0
30.8.2002 16:49

weaktor

Re: Re: Re:
no, naštěstí ale to, jak do toho lesa volám a co se mi z něj ozve naštěstí, ani jeden z vás dvou neovlivní...
0/0
30.8.2002 16:52

alena

Re:
souhlasim, takovy lidi si zaslouzi taky trpet. ty zvirata na nej byla odkazana, v prirode by se s tim popraly samy, ale co mohly delat v kleci... je to zruda, jeste to ohasi jako kradez. je videt, ze je bral jako pouhou vec.
0/0
30.8.2002 17:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.