Diskuze

Praha se vyhnula dopravnímu kolapsu

Očekávaný dopravní infarkt poslední prázdninový víkend nepřišel. Doprava v hlavním městě, kde se policie obávala naprstého zhroucení, sice během nedělního dopoledne mírně zhoustla, provoz však zůstal plynulý. A to i v místech, která jindy bývají kritická.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

terorismus.valka.cz

2. 9. 2002 11:46
příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0 0
možnosti

JaK

1. 9. 2002 21:31
Doprava
Doprava v Praze stoji za ****. Divim se ze se tim nikdo nezabyva, vzdyt i politici a lidi kteri by to ovlivnit mohli, musi dene podstupovat ty zacpy atp. No nic, jedine co dosud bylo ale opravdu BYLO pouzitelne je metro...
 
Zdravim pana :  Ing.V.Chytila
 
Student SPSE Jecna
0 0
možnosti

JaK

1. 9. 2002 21:28
Stoji to za
0 0
možnosti

Drson

1. 9. 2002 20:36
Pochybuju...
http://www.unitedcommand.com/in.php?thesiteno=1946" target="_blank" rel="nofollow">...ze to vydrzi i zitra. Auta preci nemuzou jen tak zmizet:) KLIKNI ZDE.
0 0
možnosti

Petr

1. 9. 2002 20:24
prázdné silnice
Byl jsem se v 18 hodin podívat v centru Prahy a neveřil jsem. Tak prázdné silnice jsem snad ještě neviděl. Kdyby to tak vydrželo, to se ale nedá předpokládat a zase bude kolaps. Śkoda 
0 0
možnosti

Pražák

1. 9. 2002 14:26
Mapa snad z doby Husáka
Papírový deník idnes si libuje v mystifikování čtenářů. Posledně 30.8.2002 na straně B/2. Je tu vytištěná půlstránková mapa Prahy s radami, kudy Prahu objíždět.
Autor Jan Ziegler zde m.j. radí, že je nejlepší jet z D5 na sever z Rudné přes Kladno, Stehelčeves (výpadovka na Louny) do Kralup atd.
Zlatá rada.
Autor totiž používá mapu Prahy asi tak z doby Husáka. Tehdy to bylo opravdu nejlepší. Kdyby použil aktuální mapu, zjistil by, že cca před rokem už byla zprovozněn dálniční úsek z D5 až do Ruzyně (a dále na Louny), kudy se dá jet rychle a pohodlně., spojka je díky tahanicím o její pokračování do Čimic málo vytížená.
Pražák
P.S.  Tahle mapa se asi v idnes fasuje - používají ji zmenšenou občas i pro policejní zpravodajství.
 
0 0
možnosti

Ing.V.Chytil

31. 8. 2002 11:46
Doprava a průjezdnost Prahou
Vzhledem ke kritickému stavu současné dopravní situace v Praze by se měl přehodnotit přístup k budování nových komunikací. Dle mého názoru by měl v Praze existovat systém náhradního dopravního řešení tak, aby se při nepoužitelnosti některých silnic daly najít náhradní dopravní cesty. Jako příklad uvedu tento: Strakonická je v havarijním stavu a těžko průjezdná. Doporučoval bych na druhém břehu vystavět obdobnou komunikaci, která by vedla z Modřan v Praze 4 až k mostu Závodu míru nebo dálničnímu okruhu Prahy, tím by se vzájemně tyto komunikace mohly doplňovat a v krizových situacích řešit kalamitní situaci. Asi by bylo vhodné, kdyby se logikou náhraních tahů zabývali opravdoví odborníci, kteří jsou schopni vyřešit dopravní obslužnost v Praze komplexně. Doporučoval bych, aby se omezil prostor pro chronické stěžovatele a odpůrce, kteří vidí situaci pouze ze svého sobeckého pohledu a tím škodí celkovému řešení dopravy v Praze a drtivé většině pražanů přinášejí jen komplikace.
0 0
možnosti

Ing.V.Chytil

31. 8. 2002 11:46
Doprava a průjezdnost Prahou
Vzhledem ke kritickému stavu současné dopravní situace v Praze by se měl přehodnotit přístup k budování nových komunikací. Dle mého názoru by měl v Praze existovat systém náhradního dopravního řešení tak, aby se při nepoužitelnosti některých silnic daly najít náhradní dopravní cesty. Jako příklad uvedu tento: Strakonická je v havarijním stavu a těžko průjezdná. Doporučoval bych na druhém břehu vystavět obdobnou komunikaci, která by vedla z Modřan v Praze 4 až k mostu Závodu míru nebo dálničnímu okruhu Prahy, tím by se vzájemně tyto komunikace mohly doplňovat a v krizových situacích řešit kalamitní situaci. Asi by bylo vhodné, kdyby se logikou náhraních tahů zabývali opravdoví odborníci, kteří jsou schopni vyřešit dopravní obslužnost v Praze komplexně. Doporučoval bych, aby se omezil prostor pro chronické stěžovatele a odpůrce, kteří vidí situaci pouze ze svého sobeckého pohledu a tím škodí celkovému řešení dopravy v Praze a drtivé většině pražanů přinášejí jen komplikace.
0 0
možnosti