Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Záchytná parkoviště metropoli nestačí

Dopravní situace se v hlavním městě dále vyhrocuje. Na hlavních tazích stojí kilometrové kolony aut. Řidiči totiž neposlouchají výzvy magistrátu i policie a vjíždějí do centra svými vozy. Problém neřeší ani záchytná parkoviště, která jsou zcela přeplněna. "Parkoviště P+R jsou už od rána přeplněna hlavně na frekventovaných dálničních příjezdech do metropole," potvrzuje mluvčí Technické správy komunikací Libor Sosnovec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lom

Architekti jsou debilove
Jo jo, protoze navrhuji desne male silnice pricemz vubec nepocitaji s tim ze rok od roku je dorpava v CR i v Praze rozsahlejsi... male dalnice, male silnice ve mestech. Proc napriklad dalnice ma JEN 2 proudy??? Proc ne 3 nebo 4? Penize? Blbost!
0/0
2.10.2002 10:15

Takanobu Okabe

Modřany
P+R Modřany jsou na Komořanský, hned když podjedeš tramvajovou trať. Leží vpravo od silnice (pokud jedeš od Zbraslavi.) Lístek stojí 10 korun, když máš legitku, když ne tak si můžeš koupit zlevněnej zpáteční lístek za 20 korun. Ale bacha - zatím se na něj nedá jezdit vlakem - prý Dopravní podnik zapoměl instalovat štípač lístků.
0/0
30.8.2002 14:05

BajnyPhoenix@centrum.cz

Re: Modřany
Díky legitku mam teda jestli je tim mysleno na metro,
a neda se koupit permanentka na cely mesic? Treba za 420kc jako v metru?
0/0
30.8.2002 14:44

BajnyPhoenix@centrum.cz

P+R Modřany
Ahoj lidi chtěl bych nechávat auto v Modřanech,ale nenašl jsem zachytné parkoviště.POslední značka se zastavila při odbočování na Lhotku a tam nikde není.A rovně je zákaz vjezdu.Tak sem to tam nezkoumal.
Potom slouží lístek z parkovaní jako lístek na tramvaj? Hodilo by se mi tam nechat auto a jel bych 16 až do práce.A nemusel bych se prodírat až ki Žižkovu.
A kolik stoji ten listek? Děkuji a když mně pomůžete ubyde Vám jedno autí z cesty
0/0
30.8.2002 12:36

Fitinka

Doprava v Praze
Zcela souhlasim s vystavbou nekolikapatrovych zachytnych Parkovist - hlavne v blizkosti stanic metra a pricitam to lhostejnosti prislune instituce, ze se o tento problem nezajimala uz drive - vzdyt postavit parkoviste je zalezitost nekolika tydnu a pak udrzba je minimalni - jako podnikatelsky zamer absolutne vynosna zalezitost. Tak treba v centru pouzivam bud hlidane parkoviste na Narodni tride, pod Narodnim divadlem, pod Rudolfinem nebo na nabrezi v Revolucni ulici a ackoli mam auto se zahranicni poznavaci znackou - zatim auto vzdy bez uhony prezilo.
Muj navrh je ze vsech hlavnich tahu na Prahu postavit prime spojky k nejake stanici metra - samozrejme vychazim z plne funkcnosti metra - a tam postavit skutecne velka nekolika tisicova zachytna parkoviste  (patrova) - pro pravidelne uzivatele samozrejme zvyhodnena jakasi permanentka atd., aby zde byla motivace ke skutecnemu pravidelnemu pouzivani.
Dale vytvorit z centra jakousi zonu - kde se musi v pracovni dobe - kdekoli - platit za stani - opet motivace nejezdit a neparkovat v centru na ulicich, nybrz v garazich. Pro mistni obyvatele samozrejme specialni mistni karta. Je ovsem nutna prisna kontola jak pouzivani parkovacich listku - mohli by byt treba jako znamky v trafice a na poste ke koupi a vydavani karet pro mistni obyvatele - (zadne ja mam zname na Praze 1 a ty stejne nemaji auto)
A co se tyce svobody v automobilu a netisneni se v MHD - tak ma argumentace je zcela jednoducha;
1)pokud auto nema klimatizaci - neni o cem hovorit - v metru je vzdy prijemny chladek i kdyz je venku 35 ve stinu a ze si tech par veci co pres den potrebuji slozim do tasky a musim ssebou nosit - manazerum s laptopy a dokumentaci doporucuji pojizdne pilotni kufriky.
2) Dale bych trochu vylepsila MHD a sice v tom, ze bych zkratila intervaly - hlavne metra - neni preci nutne aby souprava prijela v okamziku, kdy se do vnitr vsichni jen tak tak vejdou - musi se na sebe tisknout - coz pri trocha smule muze byt skutecne neprijemny zacatek dne - to radeji zaplatim za listek o par korun vic ale at ve spicce jezdi soupravy skutecne tak aby to bylo spolecensky snesitelne - prectete si jakoukoliv psychologickou studii - jak agresivne se muze i normalni clovek chovat v pripade, ze musi byt v tesne blizkosti jemu neprijemne osoby - coz v pripade MHD nekdy je az nebezpecne tesna blizkost
3) Dale bych apelovala na vsechny ridice, kteri v soucasne situaci jezdi po Praze autem, ze by ten svuj pocit svobody taky mohli presmerovat do oblasti fair play - a pokud skutecne nemusim - tak proste autem nejezdim - to je to takovy problem se trochu uskromnit???
0/0
30.8.2002 10:34

pes Novák

Já bych tam rád nejezdil,
ale každá firma z Horní Dolní, jakmile stoupne její obrat nad nějakejch 10 melounů si přesune centrálu do Prahy  A pokud pak člověk něco od nich potřebuje musí tam. Hlavně že firma je "světová"!
0/0
30.8.2002 7:58

Kacirek

A co venkovani v noci?
Musim se tech venkovanu trochu zastat. Vim jak to v Praze vypada ale zkousel jste se nekdo dostat treba v jednu hodinu v noci  z Prahy treba do Kralstejna? Jedine ze by sel pesky protoze jine spojeni neexistuje. Ted se treba naskytne situace ze potrebujete byt rano na porade a pak zustanete na druhem konci Prahy celej den az do vecera.Posledni spojeni jeden nekdu okolo dvanacte hodiny a pak az do rana nic. Jak se tedy dostat ven z Prahy? Kdyz jedu do Prahy tak parkoviste jsou plna  a nebo nejsou zadna. Kde je parkoviste na Strakonicke po ktere pojedu? Nakonec urednici rikaji ze nic delat nemohou. Myslite ze je to opravdu pravda ze nic delat nemuzou?
0/0
30.8.2002 1:29

Aden

Re: A co venkovani v noci?
Svata pravda.
0/0
30.8.2002 13:54

alfabet

Názor
Komunikační síť v Praze a v okolí je naprosto nedostatečná pro "normální" situaci, v současné situaci je to totální kolaps. Protože se Praha rozkládá na obou březích Vltavy, jsou nejkritičtější mosty, které jsou k dispozici v podstatě 3 (Hlávkův a Barikádníků jsou na jedné trase). Jižní spojka nejvíce trpí kamiónovou dopravou a kamióny způsobují časté nehody. Myslím, že v současné době by se mělo přistoupit k regulaci kamiónové dopravy přes Prahu. I když se to nebude leckomu líbit. Skutečností je, že tady je živelní katastrofa a její následky musí být řešeny i regulací. K argumentům průjezdů např. Brno - Plzeň - osobně bych raději volil trasu Humpolec - Tábor - Plzeň, než postávat hodiny na Jižní spojce. Jinak zastávám názor, že osobními vozidly by se mělo jezdit do centra co nejméně, ale z vlastní zkušenosti vím, že jsou situace, kdy se bez auta člověk těžko obejde. A ať se na mě nezlobí inkriminovaní "venkovští" - bude skutečně lepší, když se Praze vyhnou. Bude to nejen ve prospěch kapacity silnic, ale i ve prospěch bezpečnosti. Nakonec jednu aktuální osobní zkušenost: ve dnech, kdy se pohybuji převážně v centru (a mohu si tím dovolit i střídat břehy), je nejrychlejší cestování na kole!
0/0
29.8.2002 23:53

ctenar

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
29.8.2002 22:22

Bubrak

Re: Blbci
100% SOUHLAS!!! Sem v Cincinnati, Ohio, auto tu ma svy kazdej od 16ti let a uprostred mesta nejsou prakticky zadny zacpy behem dne (3-4 proudy jednosmerky), jen okolo 15-16 hod zhruba na okraji mesta se zpomaluji zaplnene 5-ti proude dalnice (2 pruhy byvaji odbocovaci). Tak na 10 minut, pak je to zas OK. Na skoro kazdym rohu je tu ale minimalne 4-patrovy blok s parkovanim. Argument, ze v Praze nejsou mista pro parkoviste je proste DEMAGOGIE!!!
0/0
30.8.2002 0:49

Xeon

Zkusenostq
Dneska jsem prijel na zlicin a tam je mista tri prdele (Globus, Tesco). Metrem jsme dojeli na Smich. nadr. a potom XB pekne do centra - nemuzu si stezovat tramvaj se propletla celkem rychle
0/0
29.8.2002 22:05

PetrX

procenta
No, dejme tomu, že pražáci nejezdí tolik jako před vodou a mimopražští jezdí stejně. Takže je přece logický, že je jich ted větší procento než normálně, i když jich jezdí (nebo projíždí) třeba stejně jako dřív...
0/0
29.8.2002 20:40

Jirka

Stav ohrožení
Proč vlastně z důvodu stavu ohrožení nezakázali jízdu osobním automobilem po Praze? Alespoň na měsíc. Možná by ti pupkatí menežéři, kteří jezdí svými plecháči, poznali, že socka není tak špatná. A prdel mají stejnou jako kdejaký houmles...
0/0
29.8.2002 18:52

Cyklista

Automobilisti to nemaji v hlave v poradku
Nechapu, proc nekdo, kdo muze pouzit MHD, jezdi po Praze smradlavym automobilem, navic v dobe, kdy ho samo mesto vyzyva, aby tak necinil. Vsimli jste si nekdy, panove motoriste, jak se z Prahy, diky Vam, pomalu stava jedno velke hnusne precpane a smradlave parkoviste???
0/0
29.8.2002 17:41

Jirka

Re: Automobilisti to nemaji v hlave v poradku
Patrně všimli, ale většina pražáků se svých plechových krasavců přeci nemůže zbavit když je stály takový prachy a socka je přeci pod jejich úroveň...
0/0
29.8.2002 17:47

Lom

Re: Re: Automobilisti to nemaji v hlave v poradku
Presne tak. Socka je PRESCPANA, SMRADALAVA, PREPOCENA a POMALA , ... . Proto je lepsi jezdit v pohodlnem klimatizovanem autem s filtrama na vzduch. Pruser neni v autech, ale v debilech, kteri navrhuji prazske silice, protoze jsou PODDIMENZOVANE.
0/0
2.10.2002 10:12

Pepa z Honkongu

Re: Automobilisti to nemaji v hlave v poradku
Vazeny cyklisto, vis o cem je jizda autem? O svobode. O tom, ze nemusim denne sledovat jestli vlak dorazi nacas, jestli budu v narvanem autobusu dychat smrad ze spolucestujicich, ze se dostanu nacas a rychle tam, kam potrebuju. To je svoboda, ale to ty asi neznas a jenom slepe zavidis.
0/0
29.8.2002 17:56

Jirka

Re: Re: Automobilisti to nemaji v hlave v poradku
Pepíku z hong-kongu, tak si svobodně stůj v řadě automobilů a nezáviď cyklistům, že jsou rychlejší než ty 
0/0
29.8.2002 18:00

Pepa z Honkongu

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
29.8.2002 18:08

Jirka

Re: Re: Re: Re: Automobilisti to nemaji v hlave v poradku
pepíku z hongkongu:
Z Brna do Kladna (K.V. atd) doporučuji jet vlakem s přestupem na hlavním nádraží, stejně tak z Příbrami do Teplic, pouze doporučuji do teplic jet busem( je to kratší)
Co se věku týče, tak mám dojem, že jsem o něco starší nežli ty a bydlím v Praze, takže situaci znám velice podrobně( používám MHD) a dovolím si říci, že náhradní městská doprava je udělána docela dobře. Alespoň něco...
0/0
29.8.2002 18:45

Vocas

Re: Re: Re: Re: Automobilisti to nemaji v hlave v poradku
Mily Pepo z Hongkongu, s lidmy jako ty to lidstvo na Zemekouli nevyhraje
0/0
29.8.2002 21:24

češtinář

Re: Re: Re: Re: Re: Automobilisti to nemaji v hlave v poradku
S lidmi Vocase, s lidmi... (měkké i, kdyby ti to nedošlo) :-)
0/0
29.8.2002 22:32

Liberty

Re: Re: Automobilisti to nemaji v hlave v poradku
Mě to jako svoboda moc nepřijde, když musím 3 hodiny jet z Pankráce do Holešovic. MHDéčkem jsem za tu dobu 3x zpátky. Já si svobodu teda představuju jinak (navíc, když v autě nemám klimku :-)
0/0
29.8.2002 18:06

Pepa z Honkongu

Re: Re: Re: Automobilisti to nemaji v hlave v poradku
a proc chodis pres magistralu? Ja sel minule o 8,30 z Holesovic na Pankrac 30 minut. Jenom musis vedet, kudy se ma chodit.
0/0
29.8.2002 18:11

Liberty

Re: Re: Re: Re: Automobilisti to nemaji v hlave v poradku
Ale jo, zpatecnim smerem je to ok. Jenze ja mluvil o smeru z Pankrace na Holesovice.
0/0
29.8.2002 18:12

Pepa z Honkongu

Re: Re: Re: Re: Re: Automobilisti to nemaji v hlave v poradku
A zkusils jet kolem nakladoveho nadrazi Zizkov, po Spojovaci  a Liben a dostat se k Holesovicim zezadu? Vim, ze most Barikadniku by mohl byt problem, ale furt lepsi nez pres stred.
0/0
29.8.2002 18:16

Emission

Re: Re: Automobilisti to nemaji v hlave v poradku
Svobodný tedy asi jsi, ale ...
0/0
1.9.2002 13:07

varel

0/0
29.8.2002 17:33

Vidlák

Pražákům díky
Přátelé, moc krásná konverzace na úrovni. Líbí se mi. Se zájmem si ji pročítám. Sedím na zápraží, popíjím pivko, dívám se do lesa a přes internet buduji kapitalizmus. Kdesi za dalekými kopci je matka měst. A je mi ukradená..... 
0/0
29.8.2002 17:29

varel

Re: Pražákům díky
tak se sem neser!
0/0
29.8.2002 17:32

honza

Re: Re: Pražákům díky
hehe, hehehe
0/0
30.8.2002 10:01

Libor

1) Ad mosty - nejde o mosty, ale spíše o nájezdy na ně a pobřežní komunikace - pokud jsou uzavřeny ony, těžko se na most dostat. Pochybuju, že někdo z místních kritiků je odborný statik a dokáže s určitostí říci, co se s nábřežími děje. 2) Ad obchvat - tipuju, že řešení pražské dopravy bude jedním z hlavních témat komunálních voleb. Doufám, že se s pražskou dopravou konečně něco stane. 3) Zajímalo by mě, jak dlouho ten nápor povrchové dopravy je schopen DP Praha vydržet - buďto tramvaje a busy brzy skolabují, protože i ony potřebují pravidelnou údržbu, což nyní nelze; a nebo DP Praha vlastní v "pohodových časech" neskutečně vyšší množství dopravních prostředků, než ve skutečnosti potřebuje, aproto potřebuje dotace od magistrátu a vyšší jízdné. No uvidíme, co se z tohoto vyklube příští týden, až skončí dovolenkáři, anebo za 2-3 týdny, co půjdou děcka do školy. No a o summitu NATO radši ani nepřemýšlet. Původně jsem nechtěl, ale asi si beru dovolenou a mizím.
0/0
29.8.2002 17:28

Jirka

Rychlodráha
Auta jsou celosvětový mor a brzy nás zahltí, to není jen praha, kde jsou s auty problémy, je to v celý evropě. To, že se nemohou dohodnout na umístění obchvatů je špatný, ale pokud by byla v Praze kvalitní rychlodráha po železnici, tak jsem přesvědčen, že lidé by jezdili mhd daleko více.
0/0
29.8.2002 17:20

Vladimír

Re: Rychlodráha
A co kvalitní silnice soudruhu?
0/0
29.8.2002 17:23

Vladimír

Re: Rychlodráha
Tyto krákory nám soudruzi předkládali dlouhá léta a sami jezdili 613kama a co Vy.
0/0
29.8.2002 17:26

Jirka

Re: Re: Rychlodráha
Víš, Vládíku, se zaprděnou prdelí z kanceláře tu dálnici nepostavíš a městská doprava je to nejlepší, co existuje, jen by do ní musela praha ivestovat. Už se těším, až bude půlden uzavřen strahovský tunel z důvodu překročení limitu emistí- vždyť se to děje i dnes, naivko...
0/0
29.8.2002 17:44

Pavel

Re: Rychlodráha
Souhlasim. Se pak divme, ze CD neprospivaji. Vlastni zkusenost z Londyna: VLAKY tam jezdi v intervalu snad nejvice 10 minut v podstate po cely den.
A tady? Pokud se nepletu tak jedou v lepsim pripade jednou za pul hodky, spis za hodku. No to je preci super, ne? :-)
 
0/0
29.8.2002 18:18

Jirka

Zavěďte daň z auta!
Doporučuji, na každý auto, který chce být na území Prahy uvalit daň, kupř. 10000 ročně, hnedle se Praha od aut vyprázdní a bude pokoj od smradlavých výfuků.
0/0
29.8.2002 17:12

Vladimír

Re: Zavěďte daň z auta!
Anóóó!!! Nestavte silnice, tam cesta nevede. Polpot měl zase moc lidí, tak zavedl daň za vzduch. Čest soudruhu!
0/0
29.8.2002 17:20

Pepa z Honkongu

Re: Zavěďte daň z auta!
Jasne, pak bude klid. Jenom mi rekni, kdyz nema clovek chodit do Prahy, jak ma asi jet z Boleslavi do Plzne, z Plzne do Brna. Obchvaty neexistuji, to ma clovek prijit pred Prahu a pak nalozit sve auto na vlak a za Prahou ho opet na dalnici nalozit? Priste, vazeny kokote, kdyz neco napises, tak nejdriv premyslej. Ale hlavou a ne prdeli.
0/0
29.8.2002 17:45

ondra

Re: Zavěďte daň z auta!
no, jirka je opravdu kokot...
0/0
29.8.2002 18:32

Dvořák

Re: Zavěďte daň z auta!
Jseš normální blb!!!
0/0
29.8.2002 19:15

ahoj

HaHa
1) Vyzývat mohou koho chtějí. Měli vyzývat především sami sebe při budování obchvatu. 5 semaforů na "dálnici " Praha Plzeň pro mne bylo nepochopitelných vždy. 4km kolony na J. spojce také. Kudy se mám dostat z Bohnic na Kladno ? Z Dejvic do Letňan ? Z Brna do Plzně He ?
2) Jestli někdo zdržuje Barrandovský most, tak nákladní doprava (platí i pro normální stav). Ale může ji někdo zakázat ? Asi těžko. Takže stavět, stavět a stavět. Protože podporu železnice stát zabalil už dávno.
3) Vyzývání nejezděte, nepodnikejte, zapomeňte je trochu mimo mísu. Máme svobodu, nebo ne?. Doprava v Praze a PŘES PRAHU se bude řídit zákonem nabídky a poptávky. Bude se jezdit dokud se to bude řidičům vyplácet. A zatím se nám to asi vyplácí, že.
4)  Byly tady hlasy zpoplatnit jízdu do centra. Pokud vím, tak centrum je prázdné a uzavřené, plné jsou okruhy kolem města, v Praze vedou bohužel STŘEDEM. Je to asi taková úvaha, jako kdyby vás cestou na dovolenou starosta zkasíroval za průjez "jeho" městečkem, protože on tam má úzkou silnici.
5) Asi bude apokakolaps, protože ti kteří autem jedou - ucpávají. Ti kteří vyslyšeli plamenné výzvy (spíš si myslím, že jsou v kategorii, že se jim to už "nevyplatí") nemohou zaparkovat a navíc je MHD také tak trochu v apokolapsu.
6) Mám si tedy vyložit výzvu pánů radních tak, abych do města nevstupoval vůbec ? Prosím tedy tímto pana Němce tedy o omluvenku pro zaměstnavatele.
7) Podle mé dezinformace z magistrátu budou další mosty v Praze teprve v následující době kontrolovány statiky a uvažováno o zpřístupnění pro auta (MHD, nákl. doprava zatím pouze jedno vozidlo na most, tram pomaluuu).
Zpátky k vyzývání. Spíš než vyzývání bych uvítal od kritického štábu informace typu z A do B jeďte trasou X. Příští týden bude lepší trasa Y. Podobně jako Chorvatská policie řeší neustálý kolaps svou přítomností a snaží se šňůry aut rozhýbat.
0/0
29.8.2002 16:54

Michal

Povodeň zdůraznila jen to, co bylo dávno jasné
Magistrát a vláda jsou hluší a slepí k dostavbě okruhu okolo Prahy, nyní povodeň zablokovala několik ulic a je z toho totální kolaps. Kdyby byl okruh okolo Prahy, jako to mají moderní velkoměsta situace by nebyla zdaleka tak vážná. Zejména chybí další most přes Vltavu na severu města.
Od srdce bych přál všem ministrům, aby se museli mačkat každé ráno v narvanejch autobusech MHD v zacpanejch ulicích, pak by si rozmysleli jestli dát miliardy do bank a podniků před krachem, narvat to do dávek asociálům.... nebo za to postavit okruh okolo Prahy. Ovšem oni si vozej svoje p.... ve Audinách s modrým majákem a přes kouřová skla pozorují jak ti pitomci tvrdnou v zácpách.  Je mi z toho smutno.
 
0/0
29.8.2002 16:46

Anonym

Re: Povodeň zdůraznila jen to, co bylo dávno jasné
Presne tak. Taky je mi z toho na bliti. Holt koho jsme si zvolili, toho tam mame - jakej narod, takova vlada...
0/0
29.8.2002 18:49

Posleda

Kdy už ta hovada konečně zprůjezdní Jiráskův most?
Nejezdím zvenku do Prahy. Jsem Pražák a když nemusím, tak do centra nejedu.
Ale čas od času musím Prahu přejet (ať už služebním, nebo svým).
To, co předvádí nyní magistrát, je magořina nejvyššího stupně!
Mosty, které zásadně nesouvisí s uzavřenými - poškozenými oblastmi drží stále ještě zavřené.
Ať mi nikdo nevykládá, že Jiráskův most je poškozen, když na něj pustí autobusy MHD. A přitom by zprovoznění (alespoň pro auta do 3,5t silně odlehčilo Barrandovskému mostu.
Totéž Chotkova ulice (dolů). Když nechtějí průjezd přes Malou Stranu, proč nezavřou až Valdštejnskou? Vždyť by se možností průjezdu po nábřeží (v opačném směru to jde!!) uvolnilo Letné a Veletržní.
To je papaláši zase předvádějí, jak jsou mocní! Nejsou spíše nemocní? Chocholouška na ně!
 
0/0
29.8.2002 16:41

Pavel

Re: Kdy už ta hovada konečně zprůjezdní Jiráskův most?
Nez zacnes nekomu tady nadavat, chtelo by si alespon precist zakladni zpravy. Na mosty se nejezdi, protoze nevedi, jak je to se statikou nabreznich sten, kterym by provoz aut asi moc nepomohl, to plati pro Jiraskuv most, most u Letenskeho tunelu, most Legii a tak dale. Takze to nejsou jenom nejake vymysly, ale proste nechteji riskovat. Ale kdyby radci jezdil MHD a nejezdil do Prahy autem, tak by byl mensi provoz
0/0
29.8.2002 16:46

Posleda

Re: Re: Nábřežní stěny?!
Průjezd Resslova-Jiráskův most - >>Kartouzská (Holečkova)se žádných stěn nedotýká. Stačilo by, aby zprůjezdnili most v tomto směru. Jižní spojka je hůře průjezdná právě hlavně z pravého břehu na levý.
Nyní navíc radnice argumentuje tím, že mosty potřebují pro MHD Ale po Jiráskově jezdí jen jednou za čtvt hodiny bus 176! Nemohu si pomoci, jsou to paka a zbytečně buzerují. Otevření letenského tunelu si taky budou schovávat až na výročí VŘSR (či Klausova sarajevského atentátu)? Zapomínají, že v té době budou volby... Jak k tomu přijdou obyvatelé okolo Veletržní a Podbabské, když jim tam teď jezdí polovina všech aut?
0/0
30.8.2002 17:14

ahoj

Re: Kdy už ta hovada konečně zprůjezdní Jiráskův most?
Píšu ve skoro "článku" o informaci z magistrátu - tefloflonem jsem se ptal.
0/0
29.8.2002 16:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.