Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Potřebuje hlava státu kancléřovu omluvenku?

Kauza pozdní příjezd prezidenta k povodním je už trochu nuda, ale proč si ještě nerýpnout. Zvlášť poté, co se v Mladé frontě DNES z 28. srpna snažil Václava Havla před novináři hájit šéf jeho hradní kanceláře Ivo Mathé. Mediální expert, jakým Mathé zajisté je, by měl vědět, že lepší než píchat do vosího hnízda, je někdy mlčet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jean

Re: Děkuji
souhlasím, a to bezvýhradně. přijet potřást rukou a usmívat se na způsob - "to je hrůza, že musíte bydlet v tělocvičně" to je sice moc fajn, ale myslím, že setrvává tendence vnímat Havla pořád jako porevolučního prezidenta (nevrací se nám cosi na způsob kultu prezidenta T.G.Masaryka?), jímž už pomalu ale jistě přestal být. a vymlouvat se na to, že nebylo letadlo, to už snad přestává všechno!
0/0
26.9.2002 20:43

Petr Klásek

Děkuji
Dobré ráno, doopravdy důkladně jsem přečetl všechny příspěvky od prvpočátku až po Van Dijcka. Kdysi (1988) Kocáb na Děčínské kotvě prohlásil, že každý národ má vládu, prezidenta a zřízení, které si zaslouží. Sleduji MF a TV (CT1 i Novu). Úspěšně se při povodních vyhýbali jakékoli zprávě o prezidentovi a veliteli ozbrojených sil a strážci blbé nálady v Česku (hrozný výraz). Nedovedu si představit blbější náladu, než když Vám teče voda do domu. V tuto dobu "mentor" byl jinde - hlídal psy, Dášu a ležel v Portugalsku atd. a blbá nálada jeho národa (za který se zaštiťoval) mu byla jedno. Až na reakce veřejnosti, "kde je V.H.", se o něm začalo mluvit a psát. K restitucím. Nejsem pamětník, ale o rodině Havlů se během první okupace (1939 - 1945) nemluvilo moc lichotivě ve vztahu Češi a Němci. Samozřejmě srovnávat V.H. s Husákem a Gottwaldem je hloupost, nechci stát frontu na toaletní papír a ležet 3 dny před Elektrou na TV. Jednoznačně na závěr, děkuji za glosu,"oceňuji" Mathého minutový rozpis po pěti dních po odstartování závodu na první RZ (odlety letedel), "oceňuji" že MF přiměla V.H. přijet z pláže a se svými psy a Dášou se podívat na vytopené. Pane prezidente být z jižních Čech, plivl bych Vám do tváře. Vy jste se tvářil jako prezident Prahy. Děkujeme, odejděte. Autorovi článku děkuji, konečně někdo našel odvahu nazvat věci tak, jak byly...
0/0
31.8.2002 9:01

Zdena Malá

Re: Děkuji
Naprostý souhlas s Vaším článkem.Děkujeme , odejděte se velmi hodí na presidenta!!!!A co nejdříve!!!
0/0
26.9.2002 10:20

0/0
31.8.2002 8:41

Van Dijk

Kdo má pravdu?
Pročetl jsem si pozorně příspěvky a nestačím se divit. Mnozí asi zapomněli, že novináři nejsou placeni z našich (i jejich) daní, zatímco prezident ano. Proto má každý člověk platící daně v ČR svaté právo kritizovat prezidenta, pokud se mu na něm něco nelíbí. Osobně si myslím, že prezident se paradoxně stal největším povodňovým turistou, protože první, kam z letiště spěchal, byl Karlův most, který byl normálním lidem z důvodu nebezpečnosti nepřístupný. Tak proč tam lezl?
0/0
29.8.2002 16:29

Corall

nechápu k čemu tady prezident může být užitečný
na nějaký kecy o vrchním veliteli ozbrojených sil nejsem zvědavej, ty už mně dávno neomráčej, myslím, že Češi nejsou incká nebo staroegyptská říše, aby to s hlavou státu stálo a padalo. Měl něco šikovného udělat v cizině, ale k tomu, co vím, taky nedošlo ...
0/0
29.8.2002 16:14

...docasny Kanadan...

J.HASONOVI
Pane redaktore,
 po precteni vaseho clanku mne to neda, abych se nevyjadril. Verte, ze je "nedobry". Je tendencne zamereny, ztraci smysl pro realitu a vysledek je jenom dalsi jitreni nalad nasich lidi. Sam  tam  citujete jedno stare porekadlo...nekdy je lepsi , nez pichat do vosiho hnizda - mlcet...tak proc to nedelate? Nechci zde polemizovat o tom co V.Havel udelal kdy dobre, nebo spatne. Vim jenom, ze kazdy clovek v jakekoliv lidske cinnosti udela behem "12" let veci dobre a take  i sem tam  nedobre.  Vy pisete jenom dobre clanky?  Konkretne k  tomu  dnesnimu. I.Mathe je kanclerem to znamena zamestnancem prezidentske kancelare, zrovna tak jako p.Spacek a ostatni. Z tohoto duvodu haji linii sveho uradu a samozrejme hlavy statu.  Nebo Vy  snad  nedrzite  "lajnu" sveho sefredaktora a celeho deniku IDNES?  Proto si prosim pro priste pamatujte, ze V.Havel je prezident, hlava naseho statu a tudiz si zaslouzi urcitou mez ucty.  Nejsem vubec presvedcen o tom, ze v pripade jeho drivejsiho navratu z Portugalska, jeho prevleceni do do dzin a svetru  a pobihani na nabrezi, nejak podstatne ovlivnilo situaci.  a uz vubec nejsem presvedcen o tom,ze i kdyz zustal par dni navic mimo republiku -  zustal nezucastneny.  A to mam k jeho osobe, jeho rade rozhodnuti atd.  a atd. spoustu  pripominek.  Ale pamatujte si prosim do budoucna...ze je to prezident nasi republiky.  Preji vasim dalsim clankum - vice objektivity.
0/0
29.8.2002 14:37

pjotri

Re: J.HASONOVI
Vazeny "...docasny "Kanadane..."! mas naprostou pravdu, ze by se nic nezmenilo, kdyby tady Havel byl, nebo kdyby prijel vcas. O tom neni nejmensich pochyb. Ale o tom taky nikdo nediskutuje!!!!!!!! Potiz je v tom, ze jako prezident a taky vrchni velitel placeny z nasich dani - jak jsi spravne uvedl - MUSI byt v republice v okamziku zivelne katastrofy. Dva priklady na dokresleni: V pripade, ze bude vyplavena fabrika - napr Zetor, nebo CKD, bude jaksi samozrejme, ze bude pri zachrane i generalni reditel. Pokud by si valel koule na dovolene, asi by jej odvolali pro neschopnost. Urcite by taky nicim podstatne neprispel k zachrane podniku, ale jeho pritomnost se ocekava. Druhej priklad: dite prejede auto. Zachranka ho odveze do nemocnice, kde je operovano. Rodice jaksi automaticky leti do spitalu, i kdyz NEMUZOU nicim pomoci a asi budou jen necinne sedet na chodbe a cekat. Ale presto se jejich pritomnost ocekava a pokud by neprisli, asi by si lidi tukali na celo. Neumim si predstavit, ze by se rodice v takove situaci valeli nekde na plazi... Jo, jeste neco: vzpomente si na minule 11.zari a na CINNOST new yorskeho starosty Giullianiho (omlouvam se za pravopis). Byl vsude, kde to bylo nutny, neznal odpocinek a i kdyz fakticky nemohl nic ovlivnit, aspon lidem dodaval svoji pritomnosti nadeji a psychicky je podrzel. Havel je v NAPROSTO stejne situaci. Doufam, ze se mi podarilo vas presvedcito o nutnosti pritomnosti prezidenta republiky ve state v dobe povodni...
0/0
2.9.2002 7:46

Pako

Re: Re: J.HASONOVI
Slušný člověk nikomu cizímu netyká, pane.
0/0
27.11.2002 13:18

Marjánka

Re: J.HASONOVI
Vážený dočasný Kanaďane, je pravda, že prezident jako hlava státu by měl požívat úctu. Ale taky si ji musí zasloužit. Těžko uctívat někoho, kdo se nechová podle úřadu, který zastává. Proč by k němu měli mít úctu v Českém Krumlově? Na něm mu přece nezáleželo. Pár mrtvých při povodních? No a co, vládne přeci desetimilionové republice.Působí podivně, že povodně ho začaly zajímat až když šlo o Prahu. Je to sice hlavní město, ale on je prezidentem celé ČR!! A něco tak ubohého, jako:"Nebylo volné letadlo"? Proč se nemluví o tom, že mohl pro hlavu státu zaletět jeho speciál? Proč nemohl využít některé z malých letadel, která se dají najmout na cestu? To, že by letadlo č.1 letělo pro hlavu státu do Portugalska, by lidem nevadilo, protože by si mohli říct: "Zajímáme ho, není takový, že když je v suchu tak je mu jedno co je ve státě." Neustále mluví o jiných demokraciích. Mohl si tedy všimnout, že prezidenti jiných států jednají OKAMŽITĚ! A neznamená to, že vezmou u požáru lesa hadici a hasí. Znamená to, že podpoří ty kdo to dělají.
0/0
3.9.2002 15:44

Libuše

Pokud jsem slyšela vysvětlení pana prezidenta, tak řekl jasně, že nemohl přijet dřív, protože nebylo letadlo. Já mu totiž zatím ještě věřím, což se už o mnohých jiných slavných našich politicích dnes říct nedá. O novinářích ani nemluvě.
0/0
29.8.2002 14:33

ok

Re:
jak nebylo letadlo,   z portugalska denne lita desitky letadel smerek ku Praze... staci jen chtit a trebas jednou prestoupit
0/0
29.8.2002 15:39

Libuše

0/0
29.8.2002 14:17

pqy

...novináři...
Byl jsem čtenářem MF a uznával jsem její vyvážené a relativně nezúčastněné zpravodajství. Tím se lišila od, nejen českého, průměru. Bohužel poslední dobou jde rapidně dolů a začíná dělat závěry i tam, kde nemá dostatek informací.
Připadá mi, že se teď objevila řada - rádoby investigativních novinářů s hroší kůži a to i v MF. Do něčeho zašťourá a pak rychle pryč. Hypotézy, smyšlenky založené na interpretaci několika povrchních informací. Nechci tím říct, že neexistují dobří novináři, ale Ti první převažovat, aspoň z mého pohledu.
Myslím si že trocha zodpovědnosti za svá slova by měl nést každý, a  novinář s obrovskou silou svého slova především.
0/0
29.8.2002 13:56

Petra

ahoj Jaromíre !!!
zdraví te Petra z byvaleho Kudykamu.Dobry vykon, moc se mi to libi.
0/0
29.8.2002 13:44

xxx

Re: ahoj Jaromíre !!!
vidíš, jaromíre, nabízí se řešení...
0/0
29.8.2002 14:01

Dr. Chocholoušek

Re: Re: ahoj Jaromíre !!!
Taky bych radši hrál s Petrou kudy a kam. Věděl bych.
0/0
29.8.2002 14:46

Pete75

Jaromír Hasoň - Jak jsem se urazil a všem to natřel!
Ano. Jak se píše na začátku Vašeho článku poslouchat( resp. číst ) o tom, jestli se prezident ze své dovolené vrátil do země včas jsou už opravdu trapné. Ovšem proč si nerýpnout, jak říkáte. Jenže ono rýpnutí se nese v dost nepřátelském( a nikoli seriózním ) duchu. Takže se dá očekávat, že bude následovat reakce. A po ní zase Vaše. A hned je zase o čem psát, že? Nakonec jedna rada. Jestliže nedokážete držet na uzdě své emoce a vkládáte je do svých článků, které se tudíž stávají neobjektivními, nechte raději novinařiny. Její poslání se totiž ve Vašich rukou ztrácí!
0/0
29.8.2002 13:33

xxx

psychologická sonda - autor přetlakář
podle mě autor tohoto článku už dlouho neměl pohlavní styk, jinak si nedovedu takovýto přetlakářský výhřez vysvětlit...
0/0
29.8.2002 13:30

přísloví

Re: psychologická sonda - autor přetlakář
To je ale úroveň tohoto textu. Napadá mne : " Podle sebe, soudím tebe ."
0/0
1.9.2002 15:04

karel

vic skody nez uzitku
A proc by mel vlastne okamzite prijizdet z dovolene? Zastavi tim povoden nebo neco? Pomuze jeho prijezd zastavit velkou vodu? Prdlacku. Akorat se mu na jeho vyletech do postizenych mist venuje rada lidi z krizovych stabu a policajti, kteri tim padem nemaji cas na uzitecnejsi veci. Tak at Havel radsi zustane na dovolene, penize jde zasilat i z Portugalska.
0/0
29.8.2002 13:29

serz

ubohost
'děte s takovými to články už do prdele!!! Tak ubohej výplod 'sem už dlouho nečet'. Prezident Havel poslední volební období sice jede už ze setrvačnosti, ale stále jeho přínos pro naši republiku je nezanedbatelný.  Po přečtení tohodle článku a ještě toho, kde nějakej kretén pitvá, jestli měl letět z Portugalska v 15:20 nebo už v 12:50, se opět začínám přiklánět k Zemanovým charakteristikám našich "žurnalistů".  Novináři jsou sice hlídací psi demokracie, ale u nás jich je nějak moc prašivých.
0/0
29.8.2002 13:13

Ladino

Tak k tomuhle se nemá ani cenu vyjadřovat.čtenáři www.isuper.cz se přesunuli na www.idnes.cz????
0/0
29.8.2002 13:11

Eva

Abdikujte, dokud je čas!
Havel je nejtragičtější postava mezi našimi prezidenty. Nic na tom nemění ani jeho gloriola uměle vytvořená především v USA. Když se protiústavně rozbíjelo Československo, zbaběle abdikoval. Když se zakládalo Česko byl beze studu první u koryta. Zvolen rozdílem jediného hlasu zavřeného poslance Sládka, ztratil sňaťkem s Veškrnovou ještě ne rok po smrti první ženy zbytek jakékoliv úcty našich lidí. Nikdy ho nezajímal osud propouštěných z hutí, dolů, krachujících zemědělců ani obyčejných lidí. Vždy mu byla milejší společnost Mejlů Hlavsů, Magorů Jirousů, Dalajlámů a Micků Jaggerů. Masaryk se musí obracet v hrobě, když taková kreatura má v pracovně jeho bustu... Jestli máte Havle aspoň trochu honoru, abdikujte ještě před skončením volebního období. Vemte s sebou na věčnost všechny své filosofické absurdní směšnosti, cirkusové uniformy hradní stráže, Špačky, Maté, Krafly! Sbohem!
0/0
29.8.2002 13:10

Ladino

Re: Abdikujte, dokud je čas!
Dalajlámové a spol...... odpad společnosti,co??? 
0/0
29.8.2002 13:17

Eva

Re: Re: Abdikujte, dokud je čas!
Omlouvám se, Dalajláma je samozřejmě Boží muž, ale v tom případě, o čem si povídá s naším Vaskou?
0/0
29.8.2002 13:36

serz

Re: Abdikujte, dokud je čas!
Tak madam, mne mezi "vaše" lidi, u nichž ztratil zbytek jakékoli úcty nepočítejte! A to jsem taky "obyčejný" člověk. S Jaggerem & Co bych si taky rád pokecal.
0/0
29.8.2002 13:18

xxx

Re: Abdikujte, dokud je čas!
jo jo, taky bych rači pokecal s mickem než s haviřama nebo se zemědělcama. havel je můj prezident :)
0/0
29.8.2002 13:33

Palivec

Re: Re: Abdikujte, dokud je čas!
Zalez do Tempa, kup si jabčák a nevopruzuj.
0/0
29.8.2002 13:40

Filip

Re: Abdikujte, dokud je čas!
Ovšem, Evičko, jak by nebyl nejtragičtější postavou mezi našimi prezidenty, když před ním vládli giganti myšlenky Klement Gottwald, Gustáv Husák ... - mimochodem jakpak je zajímaly osudy našich hutníků?
0/0
29.8.2002 14:07

Standa

Re: Abdikujte, dokud je čas!
Milá Evi, tak krystalicky čistá pitomost jakou tu předvádíš se hned tak nevidí. Prosím, abych byl okamžitě vyškrtnut z řad Vašich lidí. S lidmi jako vy bych nechtěl ani ležet na jednom hřbitově. Čest práci.
0/0
30.8.2002 14:07

ekonom

Re: Re: Abdikujte, dokud je čas!
No, když vidím tu naši situaci , tu naši silnou ekonomiku, tu politiku vlády , parlementu, senátu i "všemi "milovaného presidenta (mimochodem  nejméně půlku bych zrušil, protože jsou placeni z našich daní  a prostě na ně nemáme  a stejně nic nedělají jen si vzájemně vyměňují posty nebo se nechávají opakovaně volit ) tak Vám peníze zbudou tak leda na rozprach, pokud Vás rodina, aby si vylepšila rozpočet stejně nezakope na zahradě.
0/0
1.9.2002 15:27

Kamil

Re: Abdikujte, dokud je čas!
Souhlas. Děkuji.
0/0
2.9.2002 14:07

Jitka

MF se mění na bulvár
přiznávám, že dnešní MF s titulkem "Havel váhal s návratem i po zatopení jihu Čech" mne opětovně utvrdilo v tom, že se nám z MF stává trochu bulvární plátek.... Kdysi jsem se po přečtení článku podívala jestli jsem si omylem nekoupila Blesk....je jen škoda, že se novináři z jednoho z nejprestižních deníků na novinovém poli v ČR pouštějí do tak hloupých (a hlavně nic neřešících, tedy ubohých a do bulváru spadajících) úvah a neřeší závažnější věci, což by zřejmě lidé čtoucí MF uvítali spíše (analýzy stavu, komentáře, závěry...)neb na úvahy tohoto typu stačí pustit Novu či zakoupit bulvár... Ale možná je cílem (obzvláště tady na webu) provokovat lidi k tomu, aby psali své komentáře (nedá mi a musím souhlasit s příspěvkem od Lanic a ironickým příspěvkem od LB)a na obsahu článku, který jej vyprovokoval již tolik nezáleží. Debata se totiž netočí kolem toho, jestli mohl či nemohl přijet a přijel či nepřijel a jaké to hází světlo na jeho charakter, ale jednoduše se tu probírá jakej ten Havel vlastně je......
0/0
29.8.2002 13:08

johoho

to je udel tatky
To uz je udel. Mel by prijet, i kdyz nepomuze. VZDYT JE NAM VSEM MORALNI OPOROU! kdo bude davat milosti, az odejde?
0/0
29.8.2002 12:59

romek

Re: to je udel tatky
Milosti budu udělovat já. Venca mi podepsal plnou moc. Za flašku rumu..
0/0
29.8.2002 13:03

Tincek

Re: Re: to je udel tatky
Nejste náhodou Gerhard Romek z VOKD?
0/0
29.8.2002 13:14

KatkaM

Re: Re: to je udel tatky
počkej, tobě taky ?Já mu zaplatila jen jednoho panáka
0/0
29.8.2002 14:12

Pavel

Je pravdou, že na vývoj u nás už nemá Václav Havel prakticky žádný vliv. Proto mi připadá jedno kde byl a který den přiletěl. Mimo to, co už je uvedeno níže v této diskuzi, měl v úřadu prezidenta od počátku až dosud schopnost obklopit se zvláštními lidmi, kteří působili nevěrohodně. On sám si ještě určitou dobu udržel schopnost vnímat. Už delší dobu ale je v nějakém jiném světě, kde on nerozumí nám a my jemu. Asi to po 12 letech ve skleníku prezidentského úřadu ani jinak není možné. Myslím ale, že přesto lze hodnotit jeho působení ve funkci prezidenta pozitivně.
0/0
29.8.2002 12:53

Wojciech

Novinar = Buh ???
Na druhou stranu je pravda, ze vetsina novinaru se za bohy obcas povazuje. Oni musi dostat co zadaji, musi jim byt povileno co chteji, jinak ti udelaj peknej pruser. A pak se haji, ze jenom delaji svoji praci. Kolik novinaru alespon na chvilku prilozilo pri povodnich ruce k dilu??? Pardon, oni vlastne nemohou, nebot museji nas neustale informovat....
0/0
29.8.2002 12:46

Martin

Vaclav Havel nikdy nebyl lidem moc blizky (a blizko)
Vaclav Havel neni a nikdy nebyl lidovy politik. Revolucni nalada vynesla do cela statu do te doby prakticky neznameho cloveka. Ruku na srdce - Havla nikdo neznal, byla to az do roku 1989 utajena figurka pro par chartistu a zasvecencu. Obycejny clovek se s jeho jmenem seznamil az nekdy v polovine roku 89, kdy televize vysilala "dokument" o podvratne cinnosti nasich disidentu. Ale nikdo lepsi nebyl po ruce a tak se V.H. stal hlavou statu (zvolen cleny tehdy jeste kompletne komunistickeho parlamentu). Porevolucni nadseni pak prineslo ohromnou popularitu vsemu, co stalo pred rokem 89 proti rezimu a lide se zacali zajimat i o Havla-dramatika, i kdyz jeho absurdnim hram vetsinou vubec nerozumeli. Devadesata leta pak prinesla jiste rozcarovani, nebot politika (s Hradem v cele) se zacala lidem vzdalovat stejne rychle, jako vzpominky na minuly rezim. Media si zacala vsimat aristokratickeho stylu pana prezidenta, jeho dominantni postaveni na politicke scena zacal uspesne nabouravat Vaclav Klaus a ostatni nove tvare. Vaclav Havel restituoval, utracel statni penize za vozy BMW v narodnich barvach, kroje pro Hradni straz staly balik penez a to vsechno se scitalo a nasobilo, protoze spouste lidi nevyhovoval Havluv postoj k politice (nepoliticka politika, obcanska spolecnost a pod.). Smrt Olgy Havlove a brzky snatek s Dagmar byly opet ukazkou medialniho cirkusu, kdy povest a hlavne prestiz V.H. dramaticky utrpely. Pak uz je to jen souvisla rada prusvihu - nemoci, vila v Portugalsku, nekolikamesicni dovolene a ozdravne pobyty, staly dohled lekaru (coz v nasi zemi rovna se chabrus a padavka) a nakonec uz zcela zjevne a tezko omluvitelne odtrzeni V.H. od reality a ustup do pozice starnouciho monarchy, ktery jen mentoruje z pohodli sveho Zlateho zamku, daleko od lidi a jejich problemu. Havel odchazi tak jako tak - jako exportni artikl udelal sve, protoze lepsi figurku pro zahranicni cesty a reklamu nasi zeme v cizine jsme si nemohli prat. Ale jako prezident Ceske republiky selhal mnohokrat dosti fatalne a povodne jsou jen posledni kapkou. Dokud Vaclav pracoval v pivovaru, mel jeste sanci videt a poznat naturu obycejnych lidi a jejich problemy. Na Hrade ale ztratil soudnost a schopnost videt veci tak jak jsou. Neodchazi prezident, odchazi starnouci monarcha, symbolicka figurka a "dokument" doby. Dekujeme, ale uz je opravdu cas odejit.
0/0
29.8.2002 12:34

Denis Papin

Re: Kronikářovi
Čím dutější hlava, tím víc písmenek...
0/0
29.8.2002 12:46

Petr

Re: Re: Kronikářovi
Dutá hlava je schopna vyplodit pouze takový komentář jako byl ten Váš (délka a obsah). Já osobně si myslím, že příspěvek vystihoval pocity hodně lidí (mé rozhodně ano).
0/0
29.8.2002 12:56

Unisoped

Re: Re: Re: Kronikářovi
Naprosto souhlasim. Muj nazor to vystihlo take.
0/0
29.8.2002 13:53

pjotri

Re: Re: Re: Kronikářovi
Diky, napsals to bezvadne!!!
0/0
2.9.2002 8:10

Wojciech

Re: Vaclav Havel nikdy nebyl lidem moc blizky (a blizko)
Kdybys tot napsal o presidentovi a misto V. Havla by tam byl Grebenicek, od zitrka bys byl zavrenej na Borech.
PS: Hlavne ze jsi nikdy neselhal ty. Dej si bacha, abych se nezeptal manzelky.
0/0
29.8.2002 14:09

Jiří

Re: Re: Vaclav Havel nikdy nebyl lidem moc blizky (a blizko)
Když jsem jako klučina něco zpackal, máma mě oslovovala "Ty můj Vojtku". Po přečtení tvého slovního průjmu teď chápu, podle koho mě tak nazývala. Mirek Grebeň na rozdíl od Wenzela V. ani po letech v politice netratil soudnost. Chodí totiž občas mezi normální lidi a dozví se, co je trápí. Není se co divit, že na rockových ¨festivalech a disidentských dýcháncích Wenzelovi pravdu nikdo nepoví.
0/0
30.8.2002 12:39

Obraceč kalendáře

Čemu se divíte?
Ani se mu nedivím,je lepší v Portugalsku bušit do Dáši,než se dívat na padající baráky v Kerlíně.
0/0
29.8.2002 12:34

Eva

Re: Čemu se divíte?
Wenzel Havlů a bušit do Dáši, tak leda pod duchnu!
0/0
29.8.2002 12:53

Šimi

Huboprášil!!!
0/0
29.8.2002 12:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.