Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izraelské tanky zabily část rodiny

Izraelské tanky vjely ve středu pozdě večer do pobřežní vesnice Šajch Idžlín, která leží v pásmu Gazy. Palbu granátů na jeden z domů nepřežili čtyři členové palestinské rodiny - padesátiletá žena, její třiadvacetiletý a sedmnáctiletý syn a jejich dvacetiletý bratranec. Izraelská armáda se k incidentu zatím nevyjádřila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jigal

TO ARABASH!
"Velká část peněz z prodeje této drogy byla posílána na Blízký východ teroristickým organizacím," řekl Hutchinson. Tyto peníze byly například vystopovány na účtech v Libanonu a Jemenu, kde je využíval Hizballáh, teroristická skupina podporovaná Íránem!---A od Hizbullahu je to jenom krucek k Hamasu,Jihadu,Al Aksa a OOP!!!Ze by Arabashi byl Hizbullah rizen Israelskou armadou???Ale jdi ty brebto!!!
0/0
4.9.2002 13:20

Pete Jack

to jurasek , 3.9.2002 17:54: s Vámi asi nelze věcně diskutovat, ale přesto
S Vámi asi nelze věcně diskutovat, ale přesto se o to pokusím - myslíte si, že všechna ta jména zavražděných a umučených Židů, která jsou vyryta do různých památníků po celém světě jsou smyšlená. Když ano, pak na základě čeho toto tvrzení opíráte - není totiž těžké ke každému jménu doložit faktografii toho kterého životního osudu. Nesmazatelně se mi do paměti vryly autentické záběry z hromadného vraždění Židů v Babím Jaru - rokle, na jedné straně na strání pohodlně usazené celé rodinky Němců, paničky v letních šatečkách, pánové v oblecích, dobře se baví, popíjejí a pojídají jako na pikniku, nebýt ovšem toho že se na protější stráni odehrává hromadné vraždění Židů, nekonečné procesí, salvy popravčích čet a pád těl ze stráně na hromady mrtvol- Nezapomenu na typického vyžraného nácka, jehož nohy objímá Židovka a prosí o slitování, on, nadčlověk, s notnou dávkou opovžení ji střelí do hlavy a odkopne. Tak takové záběry mi řeknou vše o utrpení židovského lidu a Vy jste s nimi na stejné úrovni, by co víve, jste horší jich, protože se nemůžete na nic vymlouvat - to ne já, to Hitler, já jen plnil rozkazy. Dojde-li opět k nějakému historickému kataklyzmatu, tak Vy budete horlivým vrahem, o tom nemám sebemenších pochyb. Já jen doufám, že židovský stát má tolik prostředků zbraní hromadného ničení, aby takovým lidem jako jste Vy zašla na něco takového chuť.
0/0
4.9.2002 12:46

jurasek

Re: to jurasek , 3.9.2002 17:54: s Vámi asi nelze věcně diskutovat, ale přesto
nevim a 6 milionech jmen vyrytych na pomnicich, karle ci jak si ted rikas....muzes si pro zmenu zacit rikat nuklearni pete, pete the final avenger....za penize, ktere se vyzdimaly na nemcich a nesly skutecnym obetem koncentraku, tj. vetsine tech, kteri si to zaslouzili, jste mohli nechat vyryt 10 milionu jmen...ale vy jste nevyryli, nevytesali....to slo do kapes tlustych kocek jako zmetek wiezel, financovani publikaci s falsovanou historii.....na pravniky, aby vysali jeste vic....
nebud nuklearni karle tak desne dramaticky s popisem vyzraneho nemce, ktery odkopne zastrelenou zidovku, v tech lagrech byly miliony dalsich lidi, od polaku, rusu, homosexualu, cikanu, mentalne postizenych po nemecke politicke vezne.....ve stejnych lagrech ziji ted palestinci a stejne vyzrany izraelec lame ruce malym palestinskym klukum, izraeslti doktori odebiraji organy z tel zmucenych a znetvorenych palestincu...ron slzy nad sebou a nad tim, kam ten tvuj izraelsky narod dospel...ke stejnemu fasismu, jeste horsimu...a ty pady tel... minuly tyden kousek od lomu v palestine tvoji soukmenovci odpraskli 4 palestince, kteri tam pracovali...nevim, jestli slyseli pady tel, bylo to vsak provedeno ve stylu popravci cety.....a pred tim mamu a jeji 2 decka odpraskli z tanku......polib mi prd****, nuklearni karle, s tou tvoji falesnou moralkou...a jestli nekdy dojde k tomu kataklyzmatu, tedy prichod nejakeho zasr**** mesiase, na ktery vy cekate, ty budes na miste s penou u huby, s uzi v prackach a strilet a strilet......
0/0
4.9.2002 17:56

Pete Jack

Re: Re: to jurasek , 3.9.2002 17:54: s Vámi asi nelze věcně diskutovat, ale přesto
Skutečně nelze
0/0
4.9.2002 18:33

Jigal

Je videt kde Palestinci cerpaji inspiraci pro svuj skolsky system!!!
0/0
4.9.2002 12:28

Jigal

Par ukazek z NAZI Slabikare/Der Giftpilz(1938)vydal Der Sturmer
Dva chlapci procházejí s členem Hitlerjungend Erichem městem. Vypráví o průvodu v Mnichově 9. listopadu k poctě padlých soudruhů. V čele šel Hitler a dále všichni staří bojovníci. Mezi nimi Julius Streicher. Je to nepřítel Židů, a proto jej Židé nenávidí a bojí se ho. Náhle vidí plakát: Julius Streicher hovoří v lidové hale na téma: "Židé jsou naše neštěstí!" Erich vypráví, jak jednou slyšel Streichera mluvit. Co říkal, bylo jasné a všem srozumitelné, byl vtipný a dával příklady ze života. Bez řešení židovské otázky, volal, nebude spásy lidstva! ***********PODOBA S ARABASHOVYJMI A LOLASkovejma TEXTY JE CISTE NAHODNA!!!!!
0/0
4.9.2002 12:25

taky občan

Re: Par ukazek z NAZI Slabikare/Der Giftpilz(1938)vydal Der Sturmer
nic na obranu rasistů, jen drobná připominka : Streicher, Pete Jack, Jigal a mistni Palestinec byli a jsou také nebesy vyvolení - aspoň se tak cítí......
0/0
4.9.2002 13:38

Pete Jack

Re: Re: Par ukazek z NAZI Slabikare/Der Giftpilz(1938)vydal Der Sturmer
Nerozumím Vám, co tím míníte a ve vztahu k jakým mým příspěvkům?
0/0
4.9.2002 16:02

taky občan

Re: Re: Re: Par ukazek z NAZI Slabikare/Der Giftpilz(1938)vydal Der Sturmer
při vší úctě k mrtvým židovským obětem, nebylo to jediné, co se v historii lidstva - dokoce té pozdější, odehrálo. Dokonce i ta nej civilizace má máslo na hlavě. Navíc vydávat oběti našich předků (tj. kterýchkoliv vždy na té "špatné"straně) jde chápat i jako jejich znevažování. Nakonec - považovat přednosti předků za důvod pro ochranu blbosti současníků, to je přímo perla...No, Vy jste těch nejen pár skvostů např. o kousek výše utrousil....je pravděpodobné, že cítíte poslání donutit třeba násilím jisté lidi, aby dělali to, co Vy pro ně považujete za nejlepší ....sice možná správně, pravděpodobně v nesprávnou dobu, ale celkem jistě nesprávným způsobem....atd.  
0/0
4.9.2002 16:51

Pete Jack

Re: Re: Re: Re: Par ukazek z NAZI Slabikare/Der Giftpilz(1938)vydal Der Sturmer
Nemá to hlavu ani patu. Jen jsem pochopil, že by pro Vás a Vám podobné neměla minulost existovat. A když už existuje, tak byste ji přepsali po svém
0/0
4.9.2002 18:41

Jigal

Par ukazek z NAZI Slabikare/Der Giftpilz(1938)vydal Der Sturmer
V 7. třídě je dnes živo. Učitel vypravuje o Židech a na na tabuli namaloval obrázky Židů. Všechny děti to mimořádně zajímá a jsou pozorné. Opakování. Co jsme se naučili? Všechny děti se hlásí. Židé se poznají podle nosu. Židovský nos je na špičce zahnutý. Vypadá jako šestka. Židy lze rozeznat také pole rtů, které jsou většinou odulé. Spodní ret často odstává. Také na očích Žida lze okamžitě poznat, že je to špatný a prolhaný člověk. Židé jsou většinou malí a mají krátké ruce a nohy. Mají nízké, šikmé čelo. Takové mají zločinci. Vlasy mají většinou tmavé a kudrnaté jako černoši. Děti jmenují další a další fyziognomické znaky. Žida lze rozeznat podle chůze, způsobu mluvy či zápachu. Ale mnozí Židé nemají všechny tyto znaky. Existují dokonce i blonďatí Židé. Proto je třeba dávat velký pozor, abychom Žida rozeznali. ************* Sally je třináctiletý Žid. Chodí do německé školy, ale dnes má volno, dnes jde k rabínovi do synagogy. Rabín je starý Žid s dlouhým vousem a pravým ďábelským obličejem. Na pultíku leží tlustá kniha. Je to Talmud - kniha tajných židovských zákonů. Na Sallyho nepůsobí, co se učí v německé škole. Řídí se pouze zákony Talmudu. Sally se například ve škole dozvídá, že práce není hanba. Na to ale Židé nevěří. V Talmudu je psáno: "Práce je škodlivá a málo výnosná." Proto nepracujeme a provozujeme obchod. K práci byli stvořeni nežidé. Nežidé dále říkají: "S poctivostí nejdál dojdeš," ale Židé mají nežidy podvádět, mohou jim lhát a okrádat je. Podle Talmudu jsou pouze Židé lidé. Nežidovské národy jsou na úrovni dobytka. Židé mají proto povoleno před nežidovskými soudy křivě přísahat. ********************* Kurt a Otto se hádají, zdali je pravda, že Židé podřezávají zvířata při vědomí. Otto se domnívá, že to není možné. Kurt mu chce dokázat, že Židé jsou ti nejpodlejší lidé na zemi a zavede jej na židovská jatka, kde tajně pozorují porážku zvířete. Uvnitř jsou tři Židé v krvavých zástěrách. Právě táhnou dovnitř krávu a obracejí jí na bok. Nyní přichází další Žid. Vypadá jako ďábel. V rukou drží dlouhý ostrý nůž. Je patrné, jaký požitek má z toho, že může ubohé zvíře pomalu zabít. Podřízne krávě krk. Chlapci vidí, jak z rány stříká krev a jak sebou ubohé zvíře hází. Otto nyní vidí, že Kurt měl pravdu. Kurt říká: Ano, Židé jsou národ vrahů. Se stejnou surovostí a krvežíznivostí, s jakou vraždí zvířata, zabíjejí Židé i lidi. To dokazují rituální vraždy, které Židé páchají na chlapcích a děvčatech, mužích i ženách. Židé jsou ďáblové v lidské podobě. ************* Maminka byla s dětmi na poli a po cestě domů hovoří o Židech. Gertrude nechápe, proč byli Židé dříve pronásledováni a zabíjeni. Bratr Georg ale říká, že to bylo spravedlivé, vždyť páchali takové zločiny, dokonce vraždili nevinné děti. Maminka souhlasí a ukazuje dětem křížek v polích. Muž, který na něm visí, byl jedním z největších odpůrců Židů v dějinách, říká. Znal zkaženost a podlost Židů. Bičem je vyhnal z chrámu, kde dělali obchody. Říkal, že Židé pocházejí od ďábla a proto páchají zločin za zločinem. Zemřel proto, že znal Židy a pravdu o nich sděloval světu. Proto jej ukřižovali. Přitloukli ho hřebíky na nohou a na rukou a nechali ho vykrvácet. Pamatujte na to, že Židé jsou děti ďábla a vrahové
0/0
4.9.2002 12:23

Jigal

http://www.mideasttruth.com/video.html
0/0
4.9.2002 9:41

miloš

Re:
technologie dokaze vytvorit vsechno,animace neni problem.takze je to dalsi izraelska falesna propaganda.pocitacova generace je natolik vyspela,ze dokaze zobrazit sadama mrdat s bushem,takze tady zas nekecejte.svet vas uz zna.
0/0
4.9.2002 12:53

Dan(1)

Lžete, jak když tiskne. Nejste náhodou Palestinec?
To lze udělat s fotografií. Zfalšovat výpověď čtrnáctiletého potenciálního sebevraha nebo Usámův projev zatím ne. I kdybych neměl známé z branže (reklama, digitální zpracování videa), tak bych to věděl. A vy to víte také.
0/0
4.9.2002 14:27

jurasek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.9.2002 17:54

Jigal

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
4.9.2002 8:12

Dan(1)

Komunisticko-fašistický hybrid
Kdyby posílali jen balíčky, celé nákladní vlaky žrádla posílali  - proto taky byli Židé v Osvětimi a Terezíně tak strašně tlustí:-( Zpochybňovat holokaust a dezinterpretovat historii v době, kdy mnozí vězni z německých lágrů ještě žijí, je nanejvýš odporné a zločinné. Tvé texty jsou směskou výblitků Rudého práva, politických komentářů s. Jambora v ČST, Přítomnosti E. Moravce, to vše šmrncnuto myšlenkovými perlami pana Kopala a šejcha Jásína a kořeněno sexuálními fantaziemi třináctiletého školáka. Jen pokračuj a brzy bude tvůj problém s onanií vyřešen - v kriminále si konečně pořádně užiješ. Než se tam ocitneš, sežeň si nějakou pomůcku typu "lačná ústa", pokud možno nějakou na 230V, která probíjí.
0/0
4.9.2002 8:40

taky občan

Re: Komunisticko-fašistický hybrid
no vidíte, a vy jste tam dělal kápo, že jste přežil, že? Tambor Jambor to veřejně neříkal, naopak ten to potřeboval na obranu před imperialisty - doma ale obdivovall Reagana a nosil stetson...co máte na hlavě Vy?
0/0
4.9.2002 13:41

Dan(1)

Re: Re: Komunisticko-fašistický hybrid
Proti vám je jediná obrana: nesnižovat se ke komunikaci s vámi, kyborgu s rudým diplomem. Vám se ze své minulosti zodpovídat nehodlám, ale vzhledem ke svému tehdejšímu věku jsem udělal snad maximum proti komančům, co bylo v mých silách a podle toho se mnou zacházeli. Připadáte mi jako estébák, který čmuchá, co kde napíšu, aby to pak "vtipně" glosoval. Jurasek se, na rozdíl od vás, čas od času dopustí myšlenky, byť je obvykle perverzní a zrůdná. Jestli jste kdysi pobíhal po fuckultě v bleděmodré košili a rudé kravatě, tak si své komplexy a černé svědomí kompenzujte někde jinde.
0/0
4.9.2002 14:37

jurasek

Re: Komunisticko-fašistický hybrid...nebud vul, tyto veci se vzajemne vylucuji
co je na mem prohlaseni perverzniho??????......to vis, ze jeste nekteri ziji, ne vsichni byli vkoncentracich, to ty asi take nevis...ty zblajnes to, co je ti naservirane, protoze se to hodi tvemu myslenkovemu schematu.....ja nepopiram genocidu, at uz je to zidovska, armenska, kambodzka, genocida americkych indianu, tutsich v rwande, cikanu.....a ted palestinska....holocaust nepatri jenom zidum, jenom oni si vsak z toho udelali vynosny obchod na rozdil od vsech ostatnich....a to je na tom odporne....grow up, li'le boy....a ta masturbace na netu muze byt oboje, v metaforickem slova smyslu stejne jak ve faktickem slova smyslu....co se tyce syntetickych lacnych ust, ja osobne davam prednost skutecnym.....he he he....nepodbizej se, ja? LOL! lol!
0/0
4.9.2002 18:29

Jigal

Civilistu nedelaji civilni saty!!!!
bylo zabito 1300 palestinskych civilistu a skoro 500 bojovniku,a bylo zabito skoro 400 izraelskych okupantu-osadniku-,kteri palestincum nasilim vzali uzemi.takze tady nekecej a precti statistiku.mozna vis co je pravda,ale je to izraelska propaganda jako bzdycky.******civilista s kalashnikovem neni civilista ale bojovnik!Stejne tak nelze za civilni obeti povazovat lidi kteri utoci na armadu!!!Napis kolik palestincu Israelsti vojaci ZABILI V KAVARNE,AUTOBUSE,VE SKOLE,V NAKUPNIM STREDISKU ap!!!!Potom se teprve daji udaje porovnavat!!!Je zajimave ze mezi Israelskymi obetmi je pres 33 % zen z toho pres 30% jsou divky do 12 let!!!Na palestinske strane je tento pocet necele 3% a vetsinu tvori zeny starsi 40 let!!!
0/0
3.9.2002 16:22

miloš

Re: Civilistu nedelaji civilni saty!!!!
mas pravdu,ze izraelska fasisticka armada nezabije v KAVARNE,AUTOBUSE,VE SKOLE,NAKUPNIM STREDISKU ap...,a vis proc mas pravdu? protoze izraelska fasisticka armada palestincum znicila vsechno KAVARNY,AUTOBUSE,SKOLY,NAKUPNI STREDISKA,A CELY SVET TO VIDI NA VLASTNI UCI,to je za prve a za druhe izraelska armada hlasi kazdy den zakaz vychazeni,takze palestince nemuzou nikam do tech kavarnach,nakupnich strediskech,skolek a pd,pokud nejake jeste zbyly.......palestinci zustavaji doma a izraelska fasisticka armada je zabije doma kde sedi nebo spi bez ohledu na to jestlize tam jsou zensky,detska,stari lide,tehotne zeny,invalidy a pd a to pouzitim nejmodejnejsi zbran(stihacky,tanky,apachy,kopra...).ja nevim odkud mate tu statistiku!!!!80% mrtvych na strane palestinske jsou mlade lide do 20 let a zbytek jsou zensky,deti,stare lide,invalidy,novinari,..........takze zas tady nekecejte.
0/0
3.9.2002 18:03

Jigal

Re: Re: Civilistu nedelaji civilni saty!!!!
Nakupni strediska myslis SKLADY ZBRANI a VYBUSNIN,VYROBNY ZBRANI!Jo to verim ze tam Palestinske "civilisty" israelsti vojaci zabijou!Kazdej vi ze jsou palestinci vetsinou zabiti pri utocich a se zbrani v ruce.Nekteri jsou zabiti protoze jsou donuceni byt zivim stitem!
0/0
4.9.2002 8:42

miloš

Re: Re: Re: Civilistu nedelaji civilni saty!!!!
mas zas pravdu,ze Nekteri jsou zabiti protoze jsou donuceni byt zivim stitem,protoze izraelska fasisticka armada pouziva palestince jako zive stity pri zasahu proti bojovniku,totiz ta fasisticka armada neni odvazna.izraelska fasisticka armada strili na vsechno bez ohledu na to jestlize jsou tam bojovnici nebo civiliste.v poslednich mesicich bylo zabito 45 palestincu a z toho 30 jich civiliste,kteri bud sedeli doma a divali se na televizi nebo spali,protoze jak vime vsechny izraelska fasisticka armada hlasi kazdy den zakaz vychazeni,takze izraelci vi ze palestinci sedi doma a proto bombardujou obytne zony,aby strasili civiliste,tohle je nejvetsi terorismus.cely svet vi,ze palestinci nemaji zadne tovarny na vyrobu zbran,maximalni kupujou zbran od jednotlivych izraelskych tajnych sluzeb,nebo od tech izraelskych vojaku,kteri jsou ve spojeni s izraelskou tajnou sluzbou,nebo nekteri dostavaji zbran z egypta aby mohli legalnim zpusobem bojovat proti te fasisticke armadě izraelske,ale ze by meli tovarny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dalsi izraelska propaganda.zbylo jenom abyste rekli,ze palestinci vyrabi zbran hromadneho niceni,i to muze byt soucasti izraelske propagandy. 
0/0
4.9.2002 13:10

andrej

izrael jsou ruski mafie
izraelska tajna sluzba davala hamas zbran a trhaviny,a dovolila palestinskym skupinam se vyzbrojit.pry izraelska tajna sluzba chytla nekolik izraelskych vojaku,kteri prodavali zbran palestincum!!!! oni schvalne palestincum prodavali zbran aby mezi sebou zacali bojovat,je to spinava politika izraelska.zide nejsou zide ale ruska mafie.
0/0
3.9.2002 16:00

andrej

to je lez,zidi nejsou zidi jen to rikaji ze jsou.zidi si vymisleli ze je delal genocida hitler.zidi delaji genocida palestinci,delaji na palestici koncentracni tabori a zabiji je jaderni zbrane a chemicki a bakteriologicki zbrane.zidi jsou rusove.palestinci musi bojovat proti izrael az se utopi v krevi sionisti.a s arabski bratri musi palestinci bojovat proti sionismus a usa.usa ovladaji zidi a chteji vrazdit vsechni arabski lidi.v irak i v palestina.neni pravda ze hitler zabil 6000000 zidi.jsou na to dukazi.izraelska tajna sluzba davala hamas zbran a trhaviny,a dovolila palestinskym skupinam se vyzbrojit.pry izraelska tajna sluzba chytla nekolik izraelskych vojaku,kteri prodavali zbran palestincum!!!!
0/0
3.9.2002 15:47

JigalAmir

PALESTINSKE LZI!!!!Zide nemaji narok na zemi ktere rikaji Israel!!!!*********
Zide nemaji narok na zemi ktere rikaji Israel!!!!********* Casto je spatne pochopeno to,ze Zide byli nasilne donuceni odejit do diaspory Rimany po zniceni Druheho Jerusalemskeho chramu v roce 70 obcanskeho letopoctu a pak po 1800 letech se najednou vrati do Palestiny a zadaji svou zemi zpet!Ve skutecnosti ma zidovsky lid vazby s timto historickym domovem vice nez 3 700 let,vcetne narodniho jazyka a charakteristicke kultury!Zidovsky lid opira sve naroky na zemi Israelskou z nejmene ctyrmi predpoklady:1)Buh slybil tuto zemi praotci Abrahamovi 2)Zidovsky lid se zde usadil a vyvijel se zde 3)mezinarodni spolecenstvi zarucilo politickou suverenitu v Palestine Zidovskemu lidu 4)uzemi bylo dobyto v obranne valce. Po zniceni Druheho Chramu v Jerusaleme a po zacatku exilu ,zidovsky zivot v Palestine pokracoval a casto i byl i v rozkvetu.Velke komunity byly obnoveny v Jerusaleme a Tiberiasu v devatem stoleti.V jedenactem stoleti Zidovske komunity vzrustaly v Rafah,Gaze,Ashkelonu,Jaffe a Ceasaree.Krizaci zmasakrovali velke mnozstvi Zidu behem 12 stoleti,ale komunity se opet rozrostly v dalsich dvou stoletich po imigraci velkeho poctu rabinu a zidovskych poutniku kteri imigrovali do Jerusalema a do Galilee.Predni rabini zalozili komunity v Safedu,Jerusaleme a jinde,behem nasledujicich 300 let.Na pocatku 19 stoleti pred zrozenim moderniho Sionistickeho hnuti zilo vice nez 10 000 Zidu na uzemi dnesniho Israele.78 lete budovani zidovske statnosti zapocate 1870,vyvrcholilo obnovou Zidovskeho statu.Israelsky mezinarodni "rodny list" byl vydan slybem v bibli,nepretrzitym zidovskym osidlenim od casu Joshuova(Juzua) prichodu,Balfourovou deklaraci z roku 1917,mandatem Spolecnosti Narodu,ktery potvrdil Balfourovu deklaraci, rezoluci OSN z roku 1947, prijetim Israele do OSN v roce 1949,uznanim vetsinou statu atd.spolecnost byla vytvorena Israelskym lidem v desetiletich uspechu a dynacke narodni existence!---------Israelske pravo na existenci je jako u USA,Saudska Arabie a 152 dalsich statu samozrejme a opravnene.Israelska zakonnost neni podminena ocekavanim potvrzeni.Je jasne ze zadny stat velky nebo maly,mlady nebo stary, se nemuze domnivat ze pouhe uznani jeho prava na existenci se stane nejakym zvyhodnenim nebo dohodnutym povolenim.Abba Eban
0/0
3.9.2002 15:15

andrej

izraelska tajna sluzba a hamas
izraelska tajna sluzba od roku 93,kdyz byla napsana dohoda s arafatem davala hamas a dzihad zbran,dalsi palestinske skupina dostali od izraelskych tajnych sluzeb zbran a to neprimo.izraelske tajne sluzby to delali,protoze chteli aby ty skupiny zacali mezi sebou bojovat.a kdyz jim to nepovedlo zacali pronasledovat ty skupiny a snazili se je odzbrojit,coz vedlo k nasili od roku 2000 az tedka,a ke skrachovani mirove dohody.palestinska samozprava nemohla za to,ze palestinske skupiny meli tolik zbran,protoze nekontrolovala hranice,hranice kontroloval izrael,protoze palestinci jeste nemaji stat,a podle dohod izrael az roku 2000 kontroloval hranice. 
0/0
3.9.2002 11:35

JigalAmir

Re: izraelska tajna sluzba a hamas
Palestinci maji tolik zbrani ze je musi pasovat z Iranu(lod Karine A-plna zbrani) a z Egypta(tunely do Gazy)???
0/0
3.9.2002 15:37

andrej

izraelska tajna sluzba pomahala hamas a dzhad
izraelska tajna sluzba davala hamas zbran a trhaviny,a dovolila palestinskym skupinam se vyzbrojit.pry izraelska tajna sluzba chytla nekolik izraelskych vojaku,kteri prodavali zbran palestincum!!!! oni schvalne palestincum prodavali zbran aby mezi sebou zacali bojovat,je to spinava politika izraelska.
0/0
3.9.2002 11:23

andrej

alkajda ma izraelske zbrany
u cleny alkajdy byly nalezeny izraelske zbrany i americke!!! izraelska tajna sluzba a americka tajna sluzba vycvicili alkajdu proti sovetum,i kdyz vedeli ze jsou to fanatici,takze izrael pomahal teroristy v dobe valky v afganistanu.izrael kvuli svym zajmum dokaze pomahat certa.
0/0
3.9.2002 11:16

Jigal

Al Kaida se ukryva u svych Palestinskych teroristickych bratru v Lebanonu!!!Za podpory Syrie!Jak pekelna kombinace!Ze by nejake Saddamovi predsunute jednotky???!!!Islam se zacina GLOBALIZOVAT!!!A to predevsim jeho teroristicka cast!!!
0/0
3.9.2002 9:39

miloš

Re:
u cleny alkajdy byly nalezeny izraelske zbrany i americke!!! izraelska tajna sluzba a americka tajna sluzba vycvicili alkajdu proti sovetum,i kdyz vedeli ze jsou to fanatici,takze izrael pomahal teroristy v dobe valky v afganistanu.izrael kvuli svym zajmum dokaze pomahat certa.
0/0
3.9.2002 12:25

JigalAmir

Re: Re:
Notak notak Arabashi!Neohanej se tu certem!To chces snad rict ze Al Kaida jsou konfidenti israelske tajne sluzby?!!! :-))))))))))))Americani Alkaidu cvicili to je pravda,ale ze by se Al Kaida nechala cvicit od Israelcu tomu nemuzes verit ani ty!****To ale nemeni nic na veci,ze to jsou teroristi,ktere je potreba likvidovat a ze se bratri s teroristy palestinskymi,ktere je take potreba likvidovat!Ti zase byli cviceni v CSSR!A jsou podporovani Syrii a jeho kolonii Lebanonem!****V te dobe bylo potreba bojovat proti komunismu,dnes se musi bojovat proti terorismu.Al Kaida a taliban poslouzili a ted muzou byt zlikvidovani!!!
0/0
3.9.2002 15:30

Jigal

Honza nejsem ja!!!Ja pouzivam NICK Jigal nebo JigalAmir!Vice niku je specialita Arabashe!Je videt,ze utraci dollary z heroinu za kalendare!!! :-)))
0/0
3.9.2002 8:01

miloš

Re:
nejvetsi pasovaci heroinu jsou izraelci a to pres lebanonu.kdyz izraelska armada okupovala jizny libanon pestovala tam drogy,potom droga byla pasovana do evropy pres syrie a turecko.
0/0
3.9.2002 12:23

Jigal

Re: Re:
To musis oznamit INTERPOLU!!!Takove informace si nemuzes nechavat pro sebe!!!
0/0
3.9.2002 15:49

jigal

Re: Re:
to chces rict,ze arabsti drogovi dealeri celeho sveta jsou rizeni israelskou armadou???!!! :-))))))))To fakt nahlas INTERPOLU dostanes odmenu a budes si moct kopit semtex a odpalit se ve skolce plne deti!
0/0
3.9.2002 15:54

JigalAmir

Re: Re: Re:
izraelska tajna sluzba od roku 93,kdyz byla napsana dohoda s arafatem davala hamas a dzihad zbran,dalsi palestinske skupina dostali od izraelskych tajnych sluzeb zbran a to neprimo.izraelske tajne sluzby to delali,protoze chteli aby ty skupiny zacali mezi sebou bojovat.a kdyz jim to nepovedlo zacali pronasledovat ty skupiny a snazili se je odzbrojit,coz vedlo k nasili od roku 2000 az tedka,a ke skrachovani mirove dohody.palestinska samozprava nemohla za to,ze palestinske skupiny meli tolik zbran,protoze nekontrolovala hranice,hranice kontroloval izrael,protoze palestinci jeste nemaji stat,a podle dohod izrael az roku 2000 kontroloval hranice.
0/0
3.9.2002 15:55

JigalAmir

Re: Re: Re: Re:
Dost dobrej JOKE!!!! :-))))
0/0
3.9.2002 15:56

miloš

Re: Re: Re: Re: Re:
ale je to pravda!!!!!!! jsi tak slaby,kdyz neumis odpovedet na muj argument.dost dobrej JOKE neni zadny argument ani odpoved.nebo jste zvykly neodpovidat kdyz si vam neco nelibi a vite,ze je to pravda 
0/0
3.9.2002 18:11

JigalAmir

Re: Re: Re: Re:izraelska tajna sluzba davala hamas zbran a trhaviny
izraelska tajna sluzba davala hamas zbran a trhaviny,a dovolila palestinskym skupinam se vyzbrojit.pry izraelska tajna sluzba chytla nekolik izraelskych vojaku,kteri prodavali zbran palestincum!!!! oni schvalne palestincum prodavali zbran aby mezi sebou zacali bojovat,je to spinava politika izraelska.to je pravda ne tvoje lez.
0/0
3.9.2002 15:58

JigalAmir

Re: Re: Re: Re: Re:izraelska tajna sluzba davala hamas zbran a trhaviny
:-)))))))))
0/0
3.9.2002 15:59

jurasek

izraelsti vrazi zamordovali 12 lidi tento vikend.....
tak nam ti izraelsti vrahove, tedy jejich wehrmacht slozeny z rezervistu a silencu z long island, zavrazdili 12 palestincu pres vikend.....z toho 2 deti (na to jsou oni pasaci), 4 lidi popravili mafianskym zpusobem, vyvlekli je z dolu, kde pracovali a odpraskli 10 metru od toho.....dalsi specialitka demokraticke armady najemnych vrahu....peres, jejich ublekotany ministr zahranici a nositel zazracne ceny miru se nechal slyset, ze citi velkou bolest v srdci.....doufehme, ze je to blizici se infarkt, vrahu peresi.....musis vydrzet, nez dojde k norimberskemu soudu......he he....
jigal aka kubucke dzigolo aka honza mel zase nekolikanasobne orgasmy s jeho spamovanim tady.....my dobre vime, ze jsi sexualne dysfunkcni magor. kdo vi, kdo tebe mel v praci, kdyz jsi byl maly kluk...asi nejaky strejda, kteremu se rikalo 'mozolnate ruce'......he he...lol!
0/0
2.9.2002 18:28

Dan(1)

Re: palentisti vrazi by to zvladli za par sekund.....
Že se nerozněžňuješ nad děckama z diskotéky, když tam vrazí šílený sebevrah... A s těmi orgasmy a masturbací je to už únavné. Promluv si o svých obsesích a erotografomanských sklonech s psychiatrem a neobtěžuj nás s tím. Až se začne iDnes zabývat sexuologií, budeš jistě vítán, ale takhle... Raději běž do té své oblíbené hospody a nezapomeň vzít džbán piva domů Gizmovi.
0/0
2.9.2002 19:58

jurasek

Re: Re: palentisti vrazi by to zvladli za par sekund.....
pripominat diskoteku v prosinci lonskeho roku je jako vzpominat lidice pri dobyvani berlina a vrazdeni nemcu civilistu za lidice...ne? ....orgasmy trpi jigal s kazdym spamem, ktery odesle, je tedy nutne to dat do spravne perspektivy...navic jeho prdy zasobene shin betem a mistni synagogou  nikdo necte, ja jenom odpovidam na pocet jeho orgasmickych spamu nikoliv esenci, ktere stejne neexistuje, jigal je mimoradne netvrdle idividuum s mozolnatyma rukama...gizmo chodi vsude se mnou nebo se vozi, ma svuj popruh, do ktereho si vleze a je nosen nebo vozen, hajzlik rozmazlenej.....
0/0
2.9.2002 20:18

Dan(1)

Re: Re: Re: palentisti vrazi by to zvladli za par sekund.....
Doposud jsem si myslel, že spam je hromadné rozesílání nabídek produktů či služeb. No, nic... V každém případě je tady Jigal, jako člověk s velkými znalostmi faktů a historie, větším přínosem, než ten soudrúh (dnes Miloš, zítra možná Eulálie nebo Brunhilda), který je neschopen jakéhokoli argumentu a když už se argumentovat pokouší, je to bída. Ke kocourům: sousedi kočku venčili na vodítku (kupodivu jí to nevadilo) a můj kocour venku nikdy nebyl a neměl o to ani zájem. Natož, aby chodil do hospody...
0/0
2.9.2002 20:44

jurasek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
2.9.2002 21:24

Dan(1)

Re: Re: Re: Re: Re: palentisti vrazi by to zvladli za par sekund.....
To neumím posoudit, jestli je jsou jmenovaní týmž člověkem, zato náš Mílóš má zcela nenapodobitelný sloh.  Lidská bezcitnost je opravdu nekonečná; já jsem měl kocoura, který strávil několik dnů přivázaný drátem ke sloupu. Měl úplně sedřený krk a jeho hrůzu z lidí jsem vyřešil krátkodobým podáváním sedativ. Jenže jednou došlo k situaci, že se v pokoji objevily posádky jednoho policejního auta a dvou vozů záchranky, což kocour psychicky neunesl a utekl oknem. Snad si ho někdo vzal... Zajímavé je, že největších krutostí jsou schopny děti - viz afghánské a palestinské bojovníky. Z těch afghánských měli strach i Rusové, protože přece jen chvíli zavaháli, zda střílet po dítěti, a děcko je díky tomuto náskoku odprásklo.  Tuhle mi vyprávěl soused, že před domem děti zašlapávaly akvarijní rybky do chodníku...
0/0
2.9.2002 22:41

jurasek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
2.9.2002 23:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.