Diskuze

Socialismus je tady

Metro a Spolana - důkazy, že socialismus nezemřel. Alibismus při rozhodování. Totální šlendrián při práci ale hlavně: nechuť vzít na sebe zodpovědnost a snaha zatloukat, zatloukat a zatloukat, dokud to jen trochu jde.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Staník

30. 8. 2002 22:07
díky
Ano, socik je opět tady. Udivuje mne, že se zrovna vy podivujete, vy který jste pro současný stav udělal nemálo. Čest vaší práci, soudruh Koňárek
0 0
možnosti

Martin

28. 8. 2002 8:53
Naivkové
Kdo si ještě dnes může myslet, že ředitelé jsou za něco zodpovědní? Ředitelé firem jsou zde od toho, aby brali vysoký plat, měli služební auto a mohli jezdit na služební cesty. V okamžiku, kdy se něco stane, zalezou a nechají vše na podřízených. Ty časy, kdy kapitán opuštěl tonoucí se loď jako poslední, jsou nenávratně pryč.
0 0
možnosti

S.A.LAMBERT

27. 8. 2002 23:52
Jak nazveme poslaneckou imunitou
Měli bychom už jednou charakteristikovat poslaneckou imunitu za ,,geniální tahy"v ekonomice naší země.Jestlipak se jednou dozvíme na čestné slovo pana profesora/jestli u něho něco takového člověka přichází vůbec v úvahu/.Zatím vy ,,vážení novináři/právě kvůli vašim článkům jsem kdysi dávno odlásil MFD za stupidní články.Bohatě mi postačí komentáře něm.redaktorů,abych se za řadu českých musel se stydět.Samozřejmě sem neřadím férové lidi jako jsou pánové J.Pehe,K.Hvížďala etc.Pana Pehe jsem poslouchal v době,kdy jste cucal z láhve kašičku.Díky internetu si mohu přečíst postoje cizích novinářů ke své politické situaci.Jednou už byste měli vy novináři začít účtovat s těmi,to přivedli k rozpůjčování milionů různým podvodníkům,kdy půjčovaly banky /za příkaz jistého čLOka,jen aby mu bylo vyhověno.Existují pís.dokumenty,různé nahrávky,atpod.Měl byste se stylizovat SVOJE GENIáLNí NáPADY DO NOVIN, do myšlenky/bonmotu p.Zemana/padni,komu pADNI./*/78/
0 0
možnosti

S.A.LAMBERT

27. 8. 2002 23:52
Jak nazveme poslaneckou imunitou
Měli bychom už jednou charakteristikovat poslaneckou imunitu za ,,geniální tahy"v ekonomice naší země.Jestlipak se jednou dozvíme na čestné slovo pana profesora/jestli u něho něco takového člověka přichází vůbec v úvahu/.Zatím vy ,,vážení novináři/právě kvůli vašim článkům jsem kdysi dávno odlásil MFD za stupidní články.Bohatě mi postačí komentáře něm.redaktorů,abych se za řadu českých musel se stydět.Samozřejmě sem neřadím férové lidi jako jsou pánové J.Pehe,K.Hvížďala etc.Pana Pehe jsem poslouchal v době,kdy jste cucal z láhve kašičku.Díky internetu si mohu přečíst postoje cizích novinářů ke své politické situaci.Jednou už byste měli vy novináři začít účtovat s těmi,to přivedli k rozpůjčování milionů různým podvodníkům,kdy půjčovaly banky /za příkaz jistého čLOka,jen aby mu bylo vyhověno.Existují pís.dokumenty,různé nahrávky,atpod.Měl byste se stylizovat SVOJE GENIáLNí NáPADY DO NOVIN, do myšlenky/bonmotu p.Zemana/padni,komu pADNI./*/78/
0 0
možnosti

S.A.LAMBERT

27. 8. 2002 23:52
Jak nazveme poslaneckou imunitou
Měli bychom už jednou charakteristikovat poslaneckou imunitu za ,,geniální tahy"v ekonomice naší země.Jestlipak se jednou dozvíme na čestné slovo pana profesora/jestli u něho něco takového člověka přichází vůbec v úvahu/.Zatím vy ,,vážení novináři/právě kvůli vašim článkům jsem kdysi dávno odlásil MFD za stupidní články.Bohatě mi postačí komentáře něm.redaktorů,abych se za řadu českých musel se stydět.Samozřejmě sem neřadím férové lidi jako jsou pánové J.Pehe,K.Hvížďala etc.Pana Pehe jsem poslouchal v době,kdy jste cucal z láhve kašičku.Díky internetu si mohu přečíst postoje cizích novinářů ke své politické situaci.Jednou už byste měli vy novináři začít účtovat s těmi,to přivedli k rozpůjčování milionů různým podvodníkům,kdy půjčovaly banky /za příkaz jistého čLOka,jen aby mu bylo vyhověno.Existují pís.dokumenty,různé nahrávky,atpod.Měl byste se stylizovat SVOJE GENIáLNí NáPADY DO NOVIN, do myšlenky/bonmotu p.Zemana/padni,komu pADNI./*/78/
0 0
možnosti

posledni emigrant

28. 8. 2002 0:17
Re: Jak nazveme poslaneckou Manitou
dÀlamberte?Vinettou?
Odkud prichazis, Manitou, kam kracis Vinetou? Kdyz je Vam dobre, jak pisete, tak mame radost a prejeme vam to.
Co jeste chcete? nac otravujete?
P.E.
0 0
možnosti

posledni emigrant

27. 8. 2002 23:43
Komarek je tady
Snad pisu jen proto, aby Rejpalove, Frankiove, Petrove a dalsi lecitele otevreli oci.Mam je rad, vsechny, pod temi ruznymi jmeny... Clovek ma jen pocit , abych neurazil, ze se jedna o toho sameho pisatele: Martina Komarka, ktery si prihrava i tam , kde se fotbal nehraje: V hledisti. Anonymnim hledisti, odkud se hazeji jen flasky na fotbalisty, odkud se muze beztrestne nadavat a rvat.
Ach, slibil jsem, mili, ze budu psat Vam.Budte si , prosim, jisti mym poselstvim. To, co nam Martin pise, je jen hra na schovavanou, bud nema nazor zadny a schovava se za maminku a nebo ma nazor, ktery , kdyby mohl, by povesil i na stit Svatovitske katedraly.Povetsinou jsou ty svatovitske suverenity banality vsedniho dne: po povodni byva mokro, v noci obcas i tma (to ma z Ypsilonky).Nikdo by si tech hesel nevsim, kdyby nebyly rozvesovany jako kladiva na carodejnice , na internetovych snurach. (Odbornici mi prominou).
 O co jde? Komarek nam napsal, ze socialismus je tady. Kde ? Zadny socialismus nevidime. Ani Husak ani Grecko ani Dubcek tu nestrasi.On to vi, ze socialismus nevidime, proto nam pise, co podle jeho podstatnym znakem socialismu je. Co tam pise?
Zatloukani a zatloukani a zatloukani...(podivejte, jak s malo slovy dokaze zurnalisticky umelec podat definici).Zatloukani je socialismus podle pana Komarka.Kdybychom meli jeho tvrzeni prezkoumat a merit evropskym, ci dokonce svetovym metrem, tak zjistime, ze prvnim socialistickym statem na americkem kontinente nebyla Kuba, ale Spojene staty.Zjistime, ze nejlepsim socialistou na svete je Kozeny z ODS, co ten vsechno nezatlouk, nez prchnul?
T.zn. :Komarkova schopnost neco definovat je velice podminena.
Kdyz se podivame na to, co nam Komarek chtel svym prispevkem sdelit, zjistime, ze mu slo o to, aby se lidem rekla  a rikala pravda.
SPravne. Ale nac ty smele definice, nac ta smela pripodobneni, nac si kupovat pokaleny rybnik, kdyz potrebuju trochu vody na tu ceskou zahradku? Nac veset jizdni rad prazskych tramvaji na spicku Sv.katedraly, abych ukazal jak je dulezita.Vzdyt tam nikdo nedohledne.
Ctenar se muze presvedcit, ze poselstvi o tom, ze demokraticka spolecnost je povinna starat se o svobodu tisku a ze tak i cini, jsou clanky pana Kamberskeho.Jen podivej, mily ctenari, nevesi si pivo na hak, a pise nam vcera, aby se Strakovka probrala, aby rekla lidem pravdu a aby jednala.To je spravne, protoze je to vecne, protoze je to svobodne.Kambersky nepotrebuje obvinovat Spidlu z komunismu, aby sdelil, ze obcan cesky je nespokojen s nedostatkem informovanosti o uniku chloru z Neratovic.
Kambersky si nepotrebuje brat do postele poradce, ktery by mu rekl, jak ma spat.On spi, nebo pise, mluvi nebo mlci.Vsechno to , co dela, dela poradne. Dela slusne.
Komarek chrchla, ironizuje, vitezi, krici, plive. Je cas se mu slozit na plivatko, v nemz by mohl pohodlne bydlet. Konecne by bylo o jeden prospesny cin na poli ceske zurnalistiky postarano.
P.E.
0 0
možnosti

OPTIM

27. 8. 2002 18:36
Jo, jo, je to tak
Metro a Spolana a komentáře žurnalistů - důkazy, že socialismus nezemřel. Alibismus při rozhodování a komentování. Totální šlendrián při práci ale hlavně: nechuť vzít na sebe zodpovědnost a snaha zatloukat, zatloukat a zatloukat, a psát a psát ptákoviny, dokud to jen trochu jde (místo hledání podstaty průšvihu, analýzy faktů, atd.).
Jo, jo pane Komárku, je to tak - co kdybyste se pokusil to změnit?
 
0 0
možnosti

Filip

27. 8. 2002 15:26
Komarek
Ano - jako obvykle MK vsechno vi, vsechno zna, vsude byl dvakrat. Uz presne vi, jak dopadne policejni vysetrovani, presne vi, co se stalo, jak se stalo, proc se stalo. Pratele, pojdme zavrit univerzity, zrusit policii, zrusit soudy, z vlady udelat nezamestnane a najmeme si - O VELIKY - samotneho Komarka! Proc platit vsechny ty flakace - zaplatme jednoho Komarka a on nam vsechno vysvetli a vyresi!
0 0
možnosti

jarek

27. 8. 2002 15:00
přetištěnou se souhlasem MK
 
Vedro a Johana - průkazy, že loajalismus nepřešel. Albinismus při hodování. Tovární šantán při práci ale pohlavně: nechuť lít na sebe hodnověrnost a ostraha mňoukat, mňoukat a mňoukat, dokud to jen trochu jede.
Velitel Johany a velitel Olašského popravního podniku: svazuje je neuvěřitelná loajalistická prekérnost.
Měli souvěrnost za poloboty lidí. Odpustili, aby lidé byli prostředně natrženi. Na semetriku odpovídají mraženě: "Co zavařujete, dyk to houby hřálo!"
Jako by nalehávali na to, že je vrána a kráva ochrání. Možná, že se ani koník nestřílí.
Martin Mouchánek
0 0
možnosti

posledni emigrant

27. 8. 2002 18:20
Re: přetištěno se souhlasem MK
Jarku, vazeny pane, to je ono.
Jenom otazka, ma Komarek svuj souhlas schvaleny take svymi politickymi otci?
Je to schvaleno take ostatnimi socialistickymi a komunistickymi stranami?(ODS,CSD atp.)
jestli ne , tak si radeji nepalte palce.Bezte radej vod toho.
A aj, Jidas, jeden ze dvanacti Komarku, prisel, a s nim zastup mnohy s meci a kyjmi z Kyji, poslanych od prednich i zadnich komunistu, knezi a starsich lidu.
Ten pak, jenz zrazoval, dal jim znameni, rka: Kterehoztkoli polibim, ten jest Komarek komunista; drzte jej.
AQ hned pristoupiv ke Komarkovi, rekl: Zdrav bud, Komunisto, a polibil jej.
Mat 26, 47-49
Jidasuv polibek = Komarkuv prispevek.
Dekuju , Jarku, na chleba netreba skvarku
Vas P.E.
0 0
možnosti