Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ruzyni hrozil mladý Brňan

Policie zveřejnila totožnost muže, který v pondělí ráno hrozil bombou pražskému letišti Ruzyně. Jak řekla iDNES Danica Hrabalová z policejního prezidia, požaduje policejní rada pro obviněného vazbu. Odpoledne bude o jeho dalším osudu rozhodovat státní zástupce z Prahy 6. Muži hrozí za šíření poplašné zprávy vězení od jednoho do pěti let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jirka

Pohoda, pár menežérů se nedostalo tam, kam chtěloa pár turistů odletělo později na dovču...
To toho naděláte, nějaký puberťák volá kvůli ruzyni a pár debílků od netu se tu realizuje...toť vše 
0/0
29.8.2002 13:15

Brblal

Re: Pohoda, pár menežérů se nedostalo tam, kam chtěloa pár turistů odletělo později na dovču...
Vítej mezi debílky
0/0
29.8.2002 13:29

Pilot

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
29.8.2002 1:12

taky občan

už tu čekám jen na shodu,
že lumpi jsme všichni, takže moravákům vyloupneme jedno oko, čechům to druhé, a pražákům pro jistotu obě....
0/0
28.8.2002 11:40

Matěj

Re: už tu čekám jen na shodu,
To né, pak by jsme byli mezi slepými jednoocí králem
 
0/0
28.8.2002 15:47

Matěj

Re: Re: už tu čekám jen na shodu,
Pardon, tak bych byl slepý, to néééééé
0/0
28.8.2002 15:48

Martin

Srba a jiní podvodníci
Srba a spousta dalších podvodníků sice existuje, ale přestože jsou momentálně v Praze, velká část jich z Prahy není. Například přišli z Moravy (viz. bývalý poslanec Macek apod.). Pokud je mi známo, v Brně sedí také spousta důležitých úřadů s celoplošnou působností (Ústavní soud, Úřad pro ochranu hospodářské soutěže atd.) kvůli zachování nějaké parity. Zbytečně to prodlužuje již tak zdlouhavou administrativu.
Nedalo by se tedy říct, že spousta podvodníků do Prahy přichází odjinud?
0/0
28.8.2002 11:31

Dan(1)

Re: Srba a jiní podvodníci
Soudruh Srba je od Kladna, soudruh špidla z Jindřichova Hradce, soudruh Foldyna je děčínský Srb, odkud je Zaorálek a Škromach, si také jde bez větší námahy zjistit. Jenže vykládejte to nenávistnému brněnskému buranovi, který je na rozdíl od hnusných cajzlů v suchu a v pohodě. Idiot zůstane idiotem, ať už se narodil a bydlí kdekoli.
0/0
28.8.2002 15:56

Dr. Dummy

Prijemne mne prekvapuje vysoka myslenkova uroven teto diskuze,
jelikoz mezi poslednimi asi 20ti prispevky, ktere jsem cetl, nikdo nenapsal, ze vsichni Brnaci jsou debilove. Velmi si toho vazim. (Pravda ten uplne posledni tesne prede mnou sice zavani nedostatkem vzdelani, nebo dusevnich schopnosti, ale jinak je to celkem v pohode :)
0/0
27.8.2002 23:44

X¨ION SATAN

Od Brňáka mě to nepřekvapuje
Od  Brňáka mě to nepřekvapuje - jejich ubohé mindráky vůči Praze jsou legrační a všobecně známé:-)
0/0
27.8.2002 22:39

Neo

Re: Od Brňáka mě to nepřekvapuje
Ty ses ale chudacek zakomplexovanej....
0/0
28.8.2002 8:43

karel stolasa @quick.cz

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
27.8.2002 20:59

0/0
27.8.2002 18:41

Matěj

čekat na letišti je zdravý!
Ten hlupák vlastně myslel na zdraví cestujících. Podle nejnovějších průzkumů je čekání zdravý, doporučuji čekat na godota...
0/0
27.8.2002 18:18

Tomáš

Obhajoba
Nebuďte všichni soudci. Třeba je to docela hodný člověk, kterému se jenom nelíbilo, že je v Praze víc letadel než v Brně.
0/0
27.8.2002 17:50

Jerry

Re: Obhajoba
Soutěž o nejlepší glosu vyhrává Tomáš...
0/0
27.8.2002 18:05

DavidUSA

Petre jsi vul.
Ty jsi na tom letisti necekal vid? Nadavat na Ceskou Policii je laciny.Kazdopadne tvoje IQ ti dovoluje obhajovat pitomce ktery si mysli ze bude sranda kdyz zavola ze na letisti je bomba. Policie se stara i o tvoje bezpeci.Ber to tak,je to tak na celem svete.
0/0
27.8.2002 17:24

Matěj

Xenofobie (GhorX)
Souhlasím,že toto individuum je trotl, ale...
Milý něco, problém je v tom, že soused má tu kozu zdarma, kdežto ty ji kupříkladu nemáš (tudíž ani nemohla chcípnout). Pokud si zajedeš do oblastí mimo prahu- např do teplic, a budeš tam žít, pochopíš, že zakopaný pes není v té oblasti, ale v rozpouštění společného měšce v praze. Ministerstva, poslanecké kanceláře, poslanci , nejvyšší státní úředníci formátu srby krom prahy se nikde jinde nenacházejí.  
 
0/0
27.8.2002 17:18

Jerry

Re: Xenofobie (GhorX)
Úžasné, takže v Praze žije přes milion ministrů, posranců a úředníků a ti všichni jsou zlí a nechutní. Díky za vysvědčení  Mimochodem, podle jedné mé kamarádky z opavska jsou tohle řeči typické pro regiony a lidi, které/kteří toho nejsou schopny moc vyprodukovat.
Osobně si nejsem jist, co si představit pod pojmem Pražák: většina mých známých se v Praze nenarodila, podstatná část je z Moravy, jsou to tedy ti zlí Pražáci, nebo to jsou pomýlené duše, které se dostaly na scestí?
0/0
27.8.2002 18:03

Matěj

Re: Re: Xenofobie (GhorX)
Nechápeš, je rozdíl, když stát utrácí za drahá sídla v praze a nebo v severních čechách, ty peníze poté v kraji zůstanou, stejné je tos dálnicema atd... mimochodem,co si myslíš o podvodníkovi srbovi?????
 
 
0/0
27.8.2002 18:14

Jerry

Re: Re: Re: Xenofobie (GhorX)
Vážně nechápu, takže se má vláda přestěhovat do Mostu, nebo jak? Mimochodem, já jsem z Prahy a daně - i na ty dálnice - platím taky. A nechutně velké. Co se týče územněsprávního rozdělení, parlament ani vládu netvoří jen obyvatelé Prahy, tohle si řešte se svým poslancem nebo příště volte někoho podle vašeho gusta, třeba pro mě za mě stoupence samostatné teplické republiky...
Srba? Co je mi po něm, jeden Srba Prahu nedělá. Samozřejmě přiměřený trest za to co provedl (přesněji za to co prokazatelně provedl, jinak jde právní řád do kopru), jako ostatně pro kohokoli jiného. Subjektivně si myslím, že by ho měli zavřít až zčerná, ale to nemá se spravedlností co dělat, to je soudce Lynch.
0/0
27.8.2002 18:24

vedouci provozovny

Re: Xenofobie (GhorX)
tak se prestehuj burane
0/0
27.8.2002 22:46

Matěj

Re: Re: Xenofobie (GhorX)
Jsem pražák, demente...
0/0
28.8.2002 15:45

Matěj

Re: Re: Xenofobie (GhorX)
Jsem pražák, demente...
0/0
28.8.2002 15:45

Jimmi

Re: Xenofobie (GhorX)
Jako rodilý tepličák si myslím, že sis nevybral správný příklad... na severu je totiž procento póvlu mnohonásobně vyšší než např. ve středních Čechách (teď nemyslím Prahu, ta má svá specifika). Z kdysi prosperujícího lázeňského města učinili bolševici po válce cosi strašného... 
0/0
28.8.2002 10:51

GhorX

Xenofobie
Vařím samozřejmě z vody, ale osobně bych to viděl na tupou nenávist obecně vůči čechům a konkrétně vůči pražákům. Osobně znám debila, pro kterého je představa masového vybíjení pražáků velmi příjemná. Jen to nějak nechápu - tu nenávist k lidem kteří bydlí jinde než JÁÁÁÁÁ. Vůbec to nesouvisí s Brnem, ani s Moravou (mezi sebou se občas mydlí i zástupci čtvrtí v Praze), je to o nevzdělaných hovadech, pro které je od určitého věku kulka mezi oči příliš velká laskavost. Že by závist ? Ne, závist považuji za neutrální vlastnost, protože může být motivující. Závidím sousedovi například jeho hezký dům (pozor - netýká se manželek, to je jiná kategorie :) a rozhodně nebudu dělat nic, co by ho mohlo poškodit, proč taky. Raději se snažím zkultivovat ten svůj. To, co předvádějí tito omezenci je destruktivní nenávist k čemukoliv, co nechápou, nebo nedokážou, ne závist. Závidět není špatné, špatné je žít podle hesla "Chcípla mi koza, sousedovi musí taky !", lepší je říct "Proč mi chcípla ? Dělám něco špatně ?" a jít se souseda zeptat.
0/0
27.8.2002 16:52

Václav Havel

Dement
To může udělat jen hovado.
0/0
27.8.2002 16:11

Černítko

Re: Dement
on není hovado, je to jen méně duševně vyspělý jedinec.Člověk s průměrnou inteligencí by to neudělal.
0/0
27.8.2002 16:30

jiri

šmejd
..... je to škodná, zasloužil by nakopat do řiti..... 
0/0
27.8.2002 15:52

Martin

Blbecek zaslouzi poradny trest
Protoze volat 5x ze je nekde bomba je dukaz blbosti. Stacilo by jednou. Pak by se mohla Policie uhledat, ale mela by smulu. Kazdopadne odstrasujici priklad z toho nebude, protoze pokud chce nekdo neco podobneho udelat, udela to chytre a neriskuje vubec nic.
0/0
27.8.2002 15:41

Josef

Re: Blbecek zaslouzi poradny trest
Když myslíš tak si zavolej klidně jen jednou a uvidíš a klidně můžeš použít nepředplacenou kartu
0/0
27.8.2002 23:23

Andrea

Co nas primo nepali
Je to dost smutne, v nekolika dnech postihlo nasi celou republiku velke trapeni a aby toho nebylo dost, najde se clovek, ktery svou bezohlednosti a nerozumem pripravi problemy dalsim mnoha lidem. V podstate nam vsem, jelikoz urcite i CSA odvadi dane ze zisku, ktere jsou do spolecne poklady. pridelal problemy. Vim, ze ted je na tom spousta lidi postizenych povednemi daleko hur nez lide, kteri cekali na letisti, ale proc to omlouvat. Nevidim jediny důvod. Verim tomu, ze nekteri lide budou rikat "ze se v podstate nic nestalo", ale prave jen proto, ze tam nemuseli cekat, nikdo jim nezkomplikoval zivot, primo se jich to nedotklo. Asi bych se v tomto pripade drzela hesla na hruby pytel jeste hrubsi zaplata.
0/0
27.8.2002 15:35

jana kleer

petr
ano petulo  uz 32 let prvnich dvanact v nemecku  zbytek v kanade ale bylo mne18 kdyz jsem se vystehovala a zaplatila i skoly ktere jsem tam nevystudovala ale na to ze muj partner neni cech a doma mluvime anglicky a nemecky tak jeste umim dobre pisu tohle v praci na anglicke klavesnici a rychle v mych kratkych prestavkach takze mi to promin domu vzdy bude doma pro mne kde jsem vyrostla a mam spousty vybornych pratel a velikou rodinu jezdim kazdy rok na delsi dobu takze jsem diky pratelum a rodine a me vlastni zkusenosti neztratila kontakt a vzdy mne mrzi kdyz lidi se snazi vykladat druhym jak je to u nas spatne a jinde uplne jinak jana totiz i lidi co pisou presne pravopisne mohou byt neradi a podraznici jana
0/0
27.8.2002 15:24

Toomas

Re: petr
Váš pravopis je na slušné úrovni, ale kdybyste mohla používat velká písmena na začátku vět a alespoň tečku na konci jejich konci, byly by Vaše příspěvky daleko čitelnější. Tady nemůže obstát Vaše výmluva týkající se dlouhodobého pobytu v zahraničí, neboť naprosto stejná pravidla platí v angličtině také. Mimochodem, žiju také v zahraničí a manželka česky mluví (i když jí to moc nejde) a jak vidíte, není problém používat i tu obligátní českou klávesnici.
0/0
27.8.2002 16:07

vedouci provozovny

Re: Re: petr
ty jses chytrej jak radio
0/0
27.8.2002 22:50

JL

Re: petr
Nechtel jsem se Vas nijak dotknout kdyz jsem komentoval Vas pravopis. Myslel jsem to spis jako jakesi popichnuti Ve Vasem pripade je mi naprosto jasne ze obcas nejaka chybka "ulitne".
Chtel jsem spise celkove upozornit na pravopisne chyby, kterych se zdejsi prispevatele velice casto dopousteji (o autorech clanku na iDNES nemluvim, nebot to je kapitola sama pro sebe). Narozdil od Vas jsou to lide, kteri mozna v zivote nevytahli paty z republiky, o to vetsi ostudou je pro ne jejich pisemny projev. Mate me pochopeni a omluvu.
0/0
27.8.2002 16:22

fanýnek

Letiste
Vubec se nedivim, ze jsou cestujici nastvani. Kdyz sem se letos vracel z dovoleny, taky to bylo s trihodinovym spozdenim, v noci. Ne kvuli bombe nebo teroristum, ale i tak to bylo neprijemny a napr. pro lidi s detmi to bylo dvojnasob hrozny a nekonecny cekani .... Takovymhle typkum bych nechal zaplatit skody a zavrel bych je hezky pekne natvrdo.  Fakt mi to leze krkem, nejsem prazak, ale uz takhle je tam dopravni situace dost silena a nejakej magor si dela takovyhle "legracky"
0/0
27.8.2002 15:13

Jitka

Úhrada škody
Já osobně bych milému srandistovi nechala uhradit veškeré škody , které svou hloupostí způsobil.Pokud by neměl dostatek financi zabavila bych mu majetek, pokud by nestačil ani ten, tak bych ho nechala vzít do vazby a dala na nějakou těžkou práci třeba do dolů,aby si na úhradu vydělal.Nebo uplně nejlepší by bylo ho pustit mezi ty cestující, ty by ho potrestali.
0/0
27.8.2002 15:10

taky občan

Re: Úhrada škody
Souhlas s tím hrazením a pak srážkami ze mzdy až na nějaký "životní minium" - aby mohl přístí den zase radostně dělat....Ale ty galeje, to ne, to se dá lehko zneužít, protože "kořeny demokracie v nás" ještě nejsou takové, jaké by měly být, viz to poslední s nepřímou výzvou k soudci Lynchi...
0/0
27.8.2002 15:16

jana kleer

policajti
o co vam vlastne jde budte radi ze vse dopadlo dobre a ze ho tak rychle chytily nevim proc se u nas snazi kazdy honem hledat na vsem neco spatneho kdyby ho nenasli tak by vsichni kritizovali take  jak ho chytli se snad dozvime malektera policie na svete pokud neuzavre vysetrovani  zverejni podrobnosti tak je taky nechte chvilku na pokoji jana
0/0
27.8.2002 14:21

petr

Fanclub PCR
Aby jste se z nasi cacke policie nepo...li, vazeni. Vzhledem k důveryhodnosti onoho prapodivne vystudovaneho ajzbabonaka, co ji veli, se obavam, ze je nutno kazdou informaci pochazejicich z policejnich zdroju velmi, velmi peclive proverovat. Z tech účelových kachen, co jen za poslednich 14 vnitro vypupustilo by byla poradna zranice....
0/0
27.8.2002 13:57

jana kleer

petr
petre nebud naivni cestuji mnohokrat do roka po severni americe a evrope takovehle situace a nektere jeste daleko horsi se stavaji na vetsich letistich v jinych zemich na svete tak prestan s tim nesmyslem ze to poskodi cesku povest a lide co opravdu casto cestuji to znaji setkala jsem se s temito situacemi v poslednich dvou mesicich nekolikrat na v toronte v los angeles a v buffalu a cekali jsme 3 hodiny skrze security problemy a nikdo se nedivil naopak nam lide rikaly ze radeji s e spozdenim ale  nez nedoletet takze i minuly tyden jsme leteli skrzre dohadovanim mezi air canada a british airway 3 hod pozdeji a v londyne nam uletelo letadlo do parize  nikdo se o nas na letisti nepostaral  a nestihly jsme zasedani v parizi a vis co nikdo se nezblaznil jsou na svete horsi veci jana
0/0
27.8.2002 13:56

JL

Re: petr
Jano, ti jsy asy dlouho pric z Ceske Republyki vyd?
0/0
27.8.2002 15:06

Petr

Je třeba překvalifikovat tento trestný čin
Událost, která se včera na letišti v Ruzyni odehrála se mne osobně dotýkala, neboť jsem rovněž v dopoledních hodinách měl odletět. Letadlo mělo díky tomuto "vtipálkovi" 2 hodiny zpoždění a měl jsem co dělat, abych vše, co jsem měl naplánováno stihnul (samozřejmě všechny schůzky jsem musel ekvivalentně posunout). Nicméně jsem z toho vyšel relativně bez problémů na rozdíl od řady spolucestujících, kteří zmeškali návazné spoje, schůzky, jednání apod. Nejhorší na tom je však skutečnost, že utrpěla pověst ČR v zahraničí, neboť si dokážu představit, jak budou o ČR vyprávět doma turisté, kteří díky tomuto "žertu" nestihli návazný let z dovolené. Navíc je třeba si uvědomit, že do Prahy v současné době míří řada letadel s humanitární pomocí ze zahraničí, na kterou čekají desetitisíce občanů postižených záplavami. Rovnž bych rád slyšel co si budou o nás myslet ty zeme, které nám posílají humanitární pomoc a posádky jejich letadel se budou vracet s takovými zprávami. Krátce řečeno opět jsme se předvedli. Když jsem si přečetl jaký trest viníkovi hrozí, musel jsem se smát, neboť nedostane v žádném případě trest v horní hranici trestní sazby (zejména pokud je trestán poprvé), ale sazbu nižší. POkud vůbec nastoupí do vězení, tak jej v polovině trestu za dobré chování propustí a vše bude vyřízeno. Celý problém je v klasifikaci tohoto trestného činu. Tento čin by měl být klasifikován jako terorismus s trestní sazbou min. 10 let a výše. Jedině v tomto případě se těchto individuí zbavíme.
0/0
27.8.2002 13:34

Olgoj Chorchoj

Re: Je třeba překvalifikovat tento trestný čin
Naprostý souhlas !!!
0/0
27.8.2002 14:05

petr

Re: Je třeba překvalifikovat tento trestný čin
Pan je jiste zcestovaly a sveta znaly!! Prdlacky! Ve vetsine "civilizovaneho" sveta se holt nachazi urcite procento podobnych blbecku. Jen tady je z toho afera a snaha malem vyhlasit stanne právo. Je to proste jako s terorismem. Nejvetsi pohromou pro teroristu by byla mala publicita jeho cinu. Tak se tady dal vykecavejme a mezitim dalsi vůl bere do ruky telefon ....
0/0
27.8.2002 14:08

Anděl

Re: Re: Je třeba překvalifikovat tento trestný čin
Nevim, proc musite hned urazet. Vy asi sveta znaly nebudete, budete takovy ten typek, co nevystrci paty z visky a vsem kolem nadava, ze? Jinak pan ma pravdu
0/0
27.8.2002 14:47

Petr

Re: Je třeba překvalifikovat tento trestný čin
Vazeny pane, me se totez stalo na letistich v Milane a v Parizi. V Parizi dokonce vyhodili do vzduchu kufr, ktery zde nejaky pan zapomnel. Nedeste tady prosim lidi, ze nase prestiz utrpela, protoze takove lidi ma kazdy stat, at je sebevyspelejsi. A trest 10 let a vyse? Neprijde Vam smesne volat po necem takovem, kdyz opily ridic v Plzni, ktery zabil 3 mlade lidi na tramvajovem ostruvku a ujel, dostal minuly tyden 8 let vezeni?
0/0
27.8.2002 14:55

Petr

Re: Je třeba překvalifikovat tento trestný čin
Taktez souhlas s vecnou poznamkou:  Vzhledem k tomu, ze v zemi je kvuli povodnim neco jako vyjimecny stav, tak by tento trestny cin jak spravne uvadite mel byt prekvalifikovan. Navic ale jako trestny cin provedeny za obzvlast tisnivych podminek ve state nejen v nejvyssi hranici, ale i s pridavkem za odmenu - dalsim trestnym cinem (poplasna zprava+obecne ohrozeni ve stavu nouze ).
0/0
27.8.2002 16:24

Jitka

Nezodpovědnost se musí přísně potrestat.
Moje dcera včera odlétala do Káhiry a v Zurichu měla mezipřistání, kde se měla sejít se svými třemi dětmi (6,8,11 let), které letěly z New Yorku. Bohužel kvůli nezodpovědnému telefonátu se do Zurichu nedostala včas a jak ona tak děti prožívali okamžiky plné stresu a beznaděje. 5 let se mi zdá málo, ještě k tomu bude trest zcela jistě podmínečně odložen.
0/0
27.8.2002 12:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.