Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Metro se obnovuje, v ulicích je kolaps

Doprava v Praze je i nadále kritická a zůstane to tak i v následujících měsících. Ulice jsou zacpané auty a MHD je i přes velké úsilí Dopravního podniku značně omezena. Podařilo se mu však již zprovoznit úsek metra mezi Novými Butovicemi a Smíchovským nádražím. "Další úseky metra, které byly poškozeny zatopením, však dáme do provozu až za několik měsíců, celé béčko nebude možná jezdit ani na konci roku," řekla iDNES mluvčí podniku Michaela Kuchařová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pepa Vohnout Modřany

Metro se obnovuje, v ulicích je kolaps
Když chcete město ušetřit tak dejte MHD zdarma.
Ušetříte na jízdenkách, kontrole, automatech, turniketech, administrátorech
a pod. Stejně 90% na provoz MHD se doplácí,
Úspory všeho co je kolem jízdného budou asi srtejná jako tržba z něho.
 
0/0
8.9.2002 10:00

Štefa

Prosím o radu.Nej doprava Hostivař-letiště Ruzyně.
Prosím o radu jak se co nej dopravit z Hostivaře na letiště Ruzyně.Dík
0/0
3.9.2002 15:29

Štefa

Prosím o radu.Nej doprava Hostivař-letiště Ruzyně.
Prosím o radu jak se co nej dopravit z Hostivaře na letiště Ruzyně.Dík
0/0
3.9.2002 15:29

Štefa

Prosím o radu.Nej doprava Hostivař-letiště Ruzyně.
Prosím o radu jak nej se dopravit z Hostivaře na letiště Ruzyně.Zkouším to Bus 271 na Skalku,Skalka-Mírák metro,pak přestup na tram X-A.tram X-A ,Mírák- Dejvická.Z Dejvické Bus 119 na letiště.Zná někdo kratší a rychlejší trasu?
0/0
3.9.2002 15:22

BajnyPhoenix@centrum.cz

P+R Modřany
 
Ahoj lidi chtěl bych nechávat auto v Modřanech,ale nenašl jsem zachytné parkoviště.POslední značka se zastavila při odbočování na Lhotku a tam nikde není.A rovně je zákaz vjezdu.Tak sem to tam nezkoumal.
Potom slouží lístek z parkovaní jako lístek na tramvaj? Hodilo by se mi tam nechat auto a jel bych 16 až do práce.A nemusel bych se prodírat až ki Žižkovu.
A kolik stoji ten listek? Děkuji a když mně pomůžete ubyde Vám jedno autí z cesty
0/0
30.8.2002 13:16

BajnyPhoenix@centrum.cz

P+R Modřany
 
Ahoj lidi chtěl bych nechávat auto v Modřanech,ale nenašl jsem zachytné parkoviště.POslední značka se zastavila při odbočování na Lhotku a tam nikde není.A rovně je zákaz vjezdu.Tak sem to tam nezkoumal.
Potom slouží lístek z parkovaní jako lístek na tramvaj? Hodilo by se mi tam nechat auto a jel bych 16 až do práce.A nemusel bych se prodírat až ki Žižkovu.
A kolik stoji ten listek? Děkuji a když mně pomůžete ubyde Vám jedno autí z cesty
0/0
30.8.2002 13:16

Eva

Prosím o radu
Poradí mi někdo, jak se nejlépe dostanu autem v neděli kolem poledne z Prahy z Jižního Města do oblasti kolem Blatné / Čimelice, Mirovice/. Je lepší risknout Zbraslav nebo to úplně objet přes starou benešovskou, Kamenný přívoz, Neveklov, na Sedlčany a pak uhnout na Žďákovský most ?Nebo jinudy ? Díky.
0/0
27.8.2002 11:04

Jirka

Re: Prosím o radu
Ahoj,
z jižáku bych po nedělní zkušenosti jel druhou variantou. První je vražedná. Vracet se ale doporučuju (pokud ještě v neděli) tak nejlépe stejnou trasou a v Jesenici projet na D1. Jinak je to na 3 hodiny.
 
0/0
27.8.2002 12:32

T-o-m

Mosty
PO MOSTECH SE NEJEZDÍ NÉ Z DŮVODU ŽE SOU ROZBITÝ, ALE ZDŮVODŮ GUMOKOLISTŮ = AUTOMOBILŮ. POKUD SE ZPRŮJEZDNÍ MOSTY, TAK BUDE DOPRAVA V PRAZE MNOHEM HORŠÍ!!!!! MOSTY JSOU POTŘEBA PRO TRAMVAJE A AUTOBUSY.
0/0
27.8.2002 0:56

varel

Re: Mosty
blbost. Komu vaděj auta na Václaváku a na Vinohradech? A právě do těchto míst musíš složitě přes barranďák nebo magistrálu a tvoříš zácpy. Nábřeží ať si pro mě za mě nechaj uzavřený. A navíc, po Jiráskově mostě tramvaje nejezděj a autobusy tam můžou mít pruh.
0/0
27.8.2002 13:55

Kacirek

A co busy ze zahranici?
Ja to vsechno super ale kam jezdi autobusy ze zahranici? Vemte si ze pojedete z dovolene a mate prijet busem na Florenc. Nikdo vam nic nerekne a vy prijedete nekam uplne jinam. Nejste treba z Prahy a co ted budete delat? Je vecer a vy ani nevite kam se mate obratit protoze nikdo nikde neni.Koukam ze tohle uz nikdo neresi co?
0/0
26.8.2002 23:32

vrr.

Re: A co busy ze zahranici?
jo. a jste nemej a blbej, ze se neumite nikoho zeptat (on totiz v tom autobuse nikdo s vami nejede - ani ridic, ktery vas na ten florenc mel zavest, co?) !!! :-)
0/0
27.8.2002 8:06

brucewillis@centrum.cz

důchodci
Zkusil už někdo spočítat, koli % cestujících v MHD tvoří důchodci. Pokud tedy chcete ulevit dopravě, zakžte důchodcům cestovat. Ať mhd používají jen ti, co musí, a můžou to dokázat. Ostatní ať dřepí doma a neprudí.
0/0
26.8.2002 17:01

Martin

Re: důchodci
... taky pravda :-) ... taky by me zajimalo kam se tlaci 70 letej duchodce v 7 rano v dobe nejvetsi spicky...... Zakazat to bohuzel nejde (to by byla ta nase tak oblibena diskriminace), ale nasi seniori by mohli bejt trosku soudnejsi....
0/0
26.8.2002 17:32

Duchodce Jarda z Prahy

Re: Re: důchodci
Kam bych se tacil ? Jezdim si pro cerstve rohliky a nez objedu kde maji nejlevnejsi tak to trva  Hlavne ze vy se vsuchni hrnete v 7hodin do prace a zacinate delat ve 12hodin
0/0
26.8.2002 18:34

praha

Re: Re: důchodci
Kam jede v 7 rano 70lety duchodce? Preci do Dejvic! Protoze tam v Delvite maji nejlevnejsi maslo. Pak musi rychle do trznice v Holesovicich, protoze jsou tam nejlevnejsi vajicka. V hypertescu v Letnanech je zas o 20haliru levnejsi chleba nez jinde, v Globusu na Cernaku rohliky, v trznici na Pankraci brambory, v Intersparu Hostivar mliko a jedna pani v tramvaji vypravela, ze pry maj neco strasne levne v Modranech, ale zapomela co, tak tam radsi taky zajede, aby to nevyprodali, aniz by se dozvedel, co to bylo. Vecer dat jeste kytku na hrbitov na Olsanech a v 22 muze jit spat s klidem, ze nakoupil to nejlevnejsi zbozi v Praze a sepsat, co jeste nekoupil, aby zitra rano vyrazil znovu!
0/0
26.8.2002 18:47

Honza

Re: Re: Re: důchodci
Navážet se do důchodců je ubohé. Pokud chcete někoho vymést z MHD, zaměřte se na bezdomovce, zloděje a zapáchající jedince.
0/0
27.8.2002 8:23

praha

MHD- telocvicna a relaxroom duchodcu
Proc duchodci blokuji MHD? Protoze je to bavi! Jel jsem tramvaji z I.P.P. na Andela. Bylo to pred povodni, tak byla poloprazdna a skoro polovina sedadel byla volna. Uz kdyz jsem nastoupil, na 2.sedadle v rade u dveri sedel dost rozvaleny, tj. viditelne unaveny cca 18lety kluk. Na Zborovske pristoupil manzelsky par, oba kolem 70let. On si sednul na 1. sedadlo v rade za ridicem. Ona ale uvidela, ze na konci vozu jsou 2 sedadla za sebou volna, tak si sedla tam a volala na nej, at si presedne za ni. Starik se zvednul a uz za jizdy prebehnul pres cely vagon a prised si k manzelce. Pak se ale uprene zadival dopredu a neco, cemu nebylo pres hluk tramvaje dobre rozumet, zacal pokrikovat. Pak se zvednul, znovu za jizdy prebehnul cely vagon stoupnul si nad mladika, za kterym bylo volne sedadlo, zacal na nej rvat neco o hulvatech, spratcich a bezohlednosti. Pak vytahnul prukaz ZPP, nebo podobny a mladeho muze z jeho mista vyhodil. Ten beze vseho vstal a pustil silence sednout. Pani sedici na protejsim sedadle pak duchodci k jeho vysoupeni par nelichotivych slov rekla, ale ten se na to tvaril prekvapene. To vse se odehralo nez tramvaj prejela ze Zborovske na Andel, tj. cca za 2minuty. Clovek, ktery za necele 2 minuty vystrida v jedouci tramvaji TRI sedadla a vyhodi sediciho v ploprazdne tramvaji s tim, ze je nemohouci, nema podle me na tento prukaz, ani na vyhody, mmj. pridavky k duchodu a slevy, narok. A podobne se v MHD chova vetsina duchodcu! V senoir-klubech je asi nuda, tak chodi za zabavou na linky MHD.
0/0
26.8.2002 19:12

Honza

Re: MHD- telocvicna a relaxroom duchodcu
Rozhodně se tak většina důchodců nechová. Je to ale o tom, že když se takhle bude chovat jeden ze sta, všimne si toho celá tramvaj, i když zbývajících 30 důchodců se  chová slušně. Pak vzniká dojem, že se tak chovají všichni.
0/0
27.8.2002 8:25

vojtis

Re: MHD- telocvicna a relaxroom duchodcu
jo to je fakt prawda jednou sem jel ňákym ,myslim snad poslednim metrem a bylo celý prázný nastoupil ňákej důchodce a že zrowna na tom místě na kterym sedim chce seďet von že tam sedí dycky tak sem vyfakoval a poslal do......a eště měl plnou hubu keců vo dnešní mládeži......některý sou fak vylízaný
0/0
30.8.2002 20:30

vojtis

Re: MHD- telocvicna a relaxroom duchodcu
0/0
30.8.2002 20:57

Krut'as

Re: důchodci
Vole jezdi si prece pro kaviar a Champano ke snidani, to jsi nevedel kokote? Hlavne dej pozor at nezestarnes, aby ses nestal taky duchodcem. Nejlepe udelas, kdyz se pujdes hned ted obesit! Takhle z tebe byde jenom mlada, tupa, skareda mrtvola, pozdeji by to bylo mnohem horsi, primitive!
0/0
28.8.2002 6:17

Krut'as

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
28.8.2002 6:24

Martin

CHYTRACI 2
.... podle me jediny realny reseni je aby ridici v Praze (a hlavne centru) dodrzovali predpisy a nechali volny prujezd na kolejich tramvajim a dodrzovali pruhy pro MHD - tohle je podle me ale starost prave magistratu, kde pruhy nejsou a jsou treba je udelat a trochu neco udelat s policejnima hlidkama aby predpisy byly dodrzovany...... M*
0/0
26.8.2002 16:32

Martin

CHYTRACI
Situace v prazske MHD je opravdu hrozna, ale musime si uvedomit, ze je bohuzel vyjimecna situace :-( .... Ale co me taky pekne stve sou prispevky za A) VESINCANU (prominte za tohle osloveni jestli vas urazi, neni mysleno hanebne, jiny me zrovna nenapadlo) kteri prispivaji svyma "chytryma" nazorama, kdyz prd vi co je to kdyz se prepravuje milionova metropole + hromada cizincu + dalsi lidi dojizdejici do Prahy za praci. Videli ste vy nekdy jak vypada rano a odpoledne prazske metro? prestoze ma nekolik souprav ktere pojmou obrovske mnozstvi lidi a prestoze jezdi kazde cca 1,5 - 2 minuty je PORAD nacpane doslova k prasknuti? B) tech co by chytre zrusili vjezd aut do centra - dokazete si predstavit jak by to tu v MHD (na kterou tady spousta lidi nadava jak je - a hlavne ted - precpana) vypadalo kdyby se tihle vsichni nacpali do uz tak plnych meter, autobusu a tramvaji??
0/0
26.8.2002 16:29

Robin

Tržní síly
Nechme trh ať vyřeší jestli je lepší jezdit autem nebo MHD. Všechno má své pro a proti. Pravidla jsou nastavená - vytvořili se pruhy pro MHD, takže teoreticky by MHD měla být rychlejší. Jenomže díky zmetkům, kteří neustále stojí na kolejích a zdržují tramvaje nebo jezdí v pruzích pro autobusy MHD výhodu ztrácí. Řešením je, aby policie dělala pořádně svoji práci a skutečně upřednostňovala průjezd MHD a přísně trestala všechny, kdo porušují předpisy. Jinak jestli někomu vyhovuje sedět v autě 3 hodiny, tak ať si tam sedí, mně to nevadí ...
0/0
26.8.2002 15:50

Martin

pro Madlu
mila Madlo, jen u nas ve firme je nas Martinu vice, presneji 4 (doufam, ze jsen na zadneho nezapomel, pokud ano, omouvam se mu :)). Jesltize nektery Martin ma 5x jiny 10x vice, za to nemohu.
Madlo, zbeznym pohledem a ctenim clnaku se da vypozorovat, ze i zde je pise nekolik Martinu. Nicmene se priznam, ze jeden z techto prispevku je muj. Nechtejte vsak po mne abych zde psal cele sve jmeno, kdyz i vy jste se podepsala pouze jako Madla (mimochodem, znam jendu Madlu, z Lounska, Madlo, nejsi to nahodou ty?)
Madlo, proc me tedy povazujete za politika nebo lhare.
0/0
26.8.2002 15:50

madla

Re: pro Madlu - pro Martina
Milý Martine, pokud nejste ten Martin, který reagoval na příspěvek "Praha hledá, jak zaplatit obrovské škody" 26.8. 10.26 hláškami o obrovských platech Pražanů, tak sorry. Formulace vašich příspěvků je natolik shodná, že mne to asi zmátlo. Nepovažuji vás za lháře, jen jsem napsala, že když někdo v jednom příspěvku tvrdí, že má více než 10x vyšší plat, než by měl jinde než v Praze, a v jiném příspěvku hovoří o pětinásobku, lze z toho vypozorovat jistý druh mlžení. Vaše jméno pochopitelně znát nechci. Mimochodem, v rodném listě mám taky úplně jiné jméno než Madla.
0/0
26.8.2002 16:53

JtS

Kudykam ?
Zdravim, mohli byste mi prosim napsat nejrychlejsi cestu na letiste z D1cky od Brna ? Diky moc
0/0
26.8.2002 15:26

míra

Re: Kudykam ?
bohužel asi nejrychlejší ( ale stále dost ucpaný ) je přejezd Barrandovského mostu- tedy z D1 směr na Plzeň, pak na Chomutov , stále po okruhu až na letiště.Ucpaný je Barrandovský most a stoupání na Barrandov, ale je to pořád rychlejší jak průjezd městem.Zdravím.
0/0
26.8.2002 15:33

JtS

Re: Re: Kudykam ?
Diky za radu a kolik casu na to je potreba kdyz mam bejt na letisti v 10a.m. ?
0/0
26.8.2002 15:39

Robin

Re: Re: Re: Kudykam ?
V 7 AM na Jižní spojce by mělo být OK
0/0
26.8.2002 15:53

Wendy

Re: Kudykam ?
Letadlem z Brna... Jak prosté
0/0
26.8.2002 15:53

JtS

Re: Re: Kudykam ?
Dobrey nápad, ale nerealizovatelnej.
0/0
26.8.2002 15:54

Standa

Re: Kudykam ?
Asi bych zkusil zdánlivě nesmyslnou trasu dostat se přes Vlašim, Votice, Sedlčany a dále přes Příbram nebo přes Dobříš a Hostomice do Zdic a prostě přijet do Prahy po D5. Za normálních okolností je tato trasa zcela pohodová, ale neznám současné uzavírky.
Nebo úplně nejlépe nechat auto na Pankráci, dostat se metrem, náhradní dopravou a tramvajemi na Smíchovské nárraží a od konečné stanice metra Zličín expresní autobusová linka 100 (interval 20 minut, doba jízdy cca 10)
přeju hodně štěstí
 
 
0/0
27.8.2002 8:15

.

0/0
26.8.2002 15:17

madla

pro Martina
V komentáři k jinému článku jsi psal, že v Praze bereš více než desetinásobek platu, který ti nabízeli venku, v příspěvku k tomuto článku už jenom 5x více. Nestuduješ náhodou na politika? Mlžení ti moc nejde.
0/0
26.8.2002 15:17

Honza

Re: pro Martina
Hele, Madlo, není to jedno? Jestli 5ti nebo 10ti násobek je fakt šuma párek. Rozdíl z toho vidět je a ber to tak, že když by mu v Bruntále (např.) nabídli 7 000, tak jsi při platu 70 000 na desetinásobku, pokud by měl štěstí a v tom samém Bruntále dostal 12 000, tak už to není ani šestinásobek. Je nějaký rozdíl mezi 7 a 12 tis.? Z mého pohledu nic moc.
0/0
27.8.2002 8:29

teď je to cestování metrem C hrůza
v ranní a odpolední špičce i ty sardinky mají víc místa. Ale neumím si představit, co nastane od 2.9. - je známo, že min. třetinu cestujících představují žáci a studenti, co bude od tohoto dne? Houfku poraď.
0/0
26.8.2002 15:07

varel

Mosty
Ví někdo, proč jsou pořád uzavřeny Jiráskův a Palackého most, V těch dvou mostech je totiž jaksi jádro pudla minimálně poloviny kolon.
0/0
26.8.2002 14:39

brucewillis@centrum.cz

Re: Mosty
Přesně tak. Nevidím jedinej důvod, proč po mostech můžou jezdit jenom tramvaje. Jsou-li mosty nebezpečný, ať po nich nejezdí nic, jsou-li bezpečný, ať tam můžou všichni.
0/0
26.8.2002 16:59

Martin

Neschopna policie
Pred asi hodinou  jsem jel pres most Barikadniku, kde je take vyhrazeny pruh pro BUS. V tomto pruhu jsem v pravem zrcatku videl jet nejakou skodovku zrejme stodvacka, k memu prekvapeni za nim jelo auto policie. Skodovka odbocila k nadrazi Holesovice (prestoze je tam porad jeste zakaz vjezdu, policajti jeli  dal rovne.
A ja se nyni ptamL proc tohoto ridice policajti nezastavili, proc ho nechali beztrestne jet. Je to problem, o kterem jsem zde jiz psal: policajti proste kaslou na svoji praci a nejsou ochotni aktivne vymahat dodrzovani platnych predpisu.
0/0
26.8.2002 14:32

Zdeňka Kučerová

pochvala i výtka
Chtěla bych pochválit organizátory i řidiče MHD, že zvládají kritickou situaci v Praze velmi dobře, vzhledem k situaci v metru, jen mě mrzí provoz tramvají č. 10 a 16 směrem na Vinohrady, mají hrozně dlouhé intervaly 10-20 minut a jsou zcela přeplněné. Jezdím ze Smíchova tramvají č. 3,která má ibtervaly velmi slušné, na Karlově náměstí vystoupím a jsem ztracená. Přijede tramvaj č. 10 a nedán se do ní dostat, chtělo by to posílit, proč má prázdninové intervaly, stejně jako tramvaj č. 16? Směrem na národní třídu jezdí tramvaje každou chvilku, stejně jako do Vršovic. Nedá se s tím něco dělat. Děkuji. MUDr. Zdeňka Kučerová
0/0
26.8.2002 14:23

Loner

Re: pochvala i výtka
Taky me to stve ale vysvetlil mi to jeden clovek co o tom neco vi. 10 a 16 nemuze byt vic protoze by vznikal strasnej chaos na krizovatce I.P. Pavlova. Ve spicce tam pry projizdi az 48 tramvaji za hodinu coz je na to ze se tam vejdou do krizovatky mezi magistralu tusim 2 docela dost.
0/0
27.8.2002 0:10

Honza

Re: Re: pochvala i výtka
Presne tak. Prujezd IP Pavlova je za hranici kapacity krizovatky. A to nepocitam pripady, kdy nejake s prominutim HOVADOOOO vjede do plne krizovatky, ze ktere nemuze dal a stoji na kolejich. Policie, co tam stoji, by to obcas mela prostouchnout, tj. nechat projet treba pet tramvaji a blokovat auta, ktera stejne nemaji kam odjet.
0/0
27.8.2002 8:30

Michal

Severní obchvat Prahy
Opět se ukazuje že Praha nutně potřebuje severní obchvat a most přes Vlatvu někde za Devicema, nicméně magistrát a vláda jsou hluší slepí a němí. Podle vyjádření primátora na online rozhovoru na iDnes by to mohlo stát někdy po roce 2010. Zajímalo by mě kdy papalášům konečně dojde že severní obchvat je nutné budovat co nejrychleji ?????  Např. lidé ze severního města jezdí na Prahu 6 přes 2 hodiny a ucpávají již tak zacpanou Prahu, přesto že vzdušnou čarou je to asi 1km.
0/0
26.8.2002 13:49

Keson

Re: Severní obchvat Prahy
Suchdolskejch domkářů se optej, proč to neni...
0/0
26.8.2002 16:20

Ivan

Neplatit!!!!
DP nedodává služby v požadované kvalitě, tak proč platit? Proč by neměla být doprava zadarmo, dokud nebude fungovat aspoň Muzeum a Můstek? Normálně platím za cestu do práce 8 Kč. Teď musím třikrát přestupovat, takže ode dneška platím o 50 procent více (nehledě na promeškaný čas). A to jen kvůli tomu, že někdo včas nezajistil uzavření metra....
0/0
26.8.2002 13:41

Martin

Re: Neplatit!!!!
Tak to udělej jako já a neplať vůbec
0/0
26.8.2002 13:45

Jarda

Re: Neplatit!!!!
Jasně, Vy pražský vykouřenci, neplaťte, postiženi jste byli jenom Vy v Praze, oni Vám to "vesničani" zaplatí.
0/0
26.8.2002 14:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.