vnejsi okruh?
Ono je potreba nezamenovat vnejsi a mestsky okruh - vnejsi okruh plati stat, je z docela velke casti hotovy a je zameren predevsim na expresni dopravu. Mestsky okruh plati mesto, bude / je do znacne miry pod zemi a prave ten je pro presun mezi jednotlivymi misty v Praze krucialni. Jeho dokonceni je ovsem ve hvezdach.
a ze si doslapnou na automobilisty? a proc ne? ulice patri lidem, ne autum s lidmi, co jezdi do prace a z prace a tim pro ne zivot ve meste konci - a ze se do centra autem spatne jezdi? A PROC TEDY FIRMY BUDUJI SVE CENTRALY V CENTRU? Je zvracenost, kdyz tramvaj na I. P. Pavlova ceka na zelenou pet minut, a pak kvuli nejakemu chytrakovi, co to na oranzovou "urcite projede" a zustane nakonec viset na kolejich, musi stat dalsich pet. Je zvracenost, kdyz na Ujezde lidi vystupuji z tramvaje a musi lezt pres nejakeho idiota, co si nevsiml znacky TRAM na vozovce. Je zvracenost, kdyz jantar s telefonem nevnima, ze zadkem blokuje kolej na Karlaku, tramvja nevyjede z krizovatky na Zitne a kolona tak roste skoro az na Mirak...
A ruku na srdce - pokud nekdy racite jit pesky, popremyslejte, jestli smrdi vic jeden clovek v MHD, nebo vas milacek. Zeptejte se lidi v Legerove - drive rusna trida, nyni mrtva ulice, podivny prikop rozdelujici mesto.