Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Praha se připravuje na deratizaci

Praha se po povodních chystá na ohniskovou deratizaci. Každý, kdo uvidí potkany, by to měl ohlásit místnímu nebo městskému úřadu. Majitelé komunikací či kolektorů jsou zároveň povinni, pokud se u nich hlodavci objeví, provést odbornou deratizaci. "Pokud to bude nutné, jsme připraveni i na plošnou deratizaci v celé Praze," řekl iDNES mluvčí magistrátu Martin Kupka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pankreas

vnejsi okruh?
Ono je potreba nezamenovat vnejsi a mestsky okruh - vnejsi okruh plati stat, je z docela velke casti hotovy a je zameren predevsim na expresni dopravu. Mestsky okruh plati mesto, bude / je do znacne miry pod zemi a prave ten je pro presun mezi jednotlivymi misty v Praze krucialni. Jeho dokonceni je ovsem ve hvezdach.
a ze si doslapnou na automobilisty? a proc ne? ulice patri lidem, ne autum s lidmi, co jezdi do prace a z prace a tim pro ne zivot ve meste konci - a ze se do centra autem spatne jezdi? A PROC TEDY FIRMY BUDUJI SVE CENTRALY V CENTRU? Je zvracenost, kdyz tramvaj na I. P. Pavlova ceka na zelenou pet minut, a pak kvuli nejakemu chytrakovi, co to na oranzovou "urcite projede" a zustane nakonec viset na kolejich, musi stat dalsich pet. Je zvracenost, kdyz na Ujezde lidi vystupuji z tramvaje a musi lezt pres nejakeho idiota, co si nevsiml znacky TRAM na vozovce. Je zvracenost, kdyz jantar s telefonem nevnima, ze zadkem blokuje kolej na Karlaku, tramvja nevyjede z krizovatky na Zitne a kolona tak roste skoro az na Mirak...
A ruku na srdce - pokud nekdy racite jit pesky, popremyslejte, jestli smrdi vic jeden clovek v MHD, nebo vas milacek. Zeptejte se lidi v Legerove - drive rusna trida, nyni mrtva ulice, podivny prikop rozdelujici mesto.
0/0
24.8.2002 20:20

Honza

Re: vnejsi okruh?
Podle me je nejlepsi regulace automobilismu dusledne dodrzovani vyhlasky o emisich a technickem stavu. Zkuste se postavit na zastavku ve Stepanske smer IP Pavlova. Projede Avie a desitky dusicich se lidi padaji na zem.
Kdyby policie misto mereni rychlosti kontrolovala, jestli kontrolni pracoviste funguji tak, jak maji (tj. nedaji znamku kazdemu, kdo se vytahne s petistovkou), vypadalo by to na ulicich taky jinak.
0/0
26.8.2002 8:14

varel

Zdržování
Za chvíli zavřou barrandovský most, protože se hroutí panelák na Proseku! To je podobná (i když trochu nadnesená) kombinace, jako Letenský tunel a Klimentská ulice. Když se to dá do spojitosti s vyšší daní z benzínu, tak skoro nejvíce postiženou skupinou pražáků budou automobilisti (nemluvím o lidech, kteří přišli o byty). Pro magistrát jsou tak povodně a jejich následky záminkou, proč trochu podusit řidiče místo toho, aby konečně postavili vnější okruh.
0/0
23.8.2002 13:06

tURb0

Re: Zdržování
Ja si myslim, ze jadro pudla je v tom, ze by automobilisti meli konecne zahodit svoji lenost a sobeckost pri stani v kolonach aut pri prevozu sve jedine vlastni prdele tou hromadou plechu a trosku prezit tu jizdu sockou. Nezabilo to ty tisice lidi, co ji denne jezdi, tak nevim, proc by to melo zabit i ty lenochody. Kdyz se rano cestou do prace ci skoly podivas kolem sebe - kolik aut ze sta (ted se bavime o Praze) veze vic nez ridice? Ja bych tipoval tak maximalne desetina. Staveni vnejsiho okruhu, o kterem mluvis, je tedy jenom reseni nasledku, ne priciny.
0/0
23.8.2002 14:17

varel

Re: Re: Zdržování
Tak, a tohle přesně vystihuje můj názor, že se povodně zneužívají k tomu, aby se konečně duplo na "ty líný automobilisty". Praha vnější okruh pořebuje, to je fakt, o kterem nelze polemizovat, protože jinak půjde tranzitní přeprava pořád přes centrum, což asi nechceš ani ty, i když jezdíš do práce nebo do školy na tříkolce nebo na čem.
0/0
23.8.2002 15:18

Pohodlny automobilista

Re: Re: Zdržování
Kdo si vozi jak prdel je asi jenom jeho svobodna volba - stani v kolone versus rychla doprava MHD. Ja si neztezuji, protoze konecne vyuziji zabudovanou televizi v palubni desce ktera se mi jinak pri rychlosti nad 6km/h vypina (oni ti Svedove hrozne mysli na bezpecnost). Tak si stojim, divam se na telku a Ty se mi muzes posmivat. O jak se mas.
Ale ted vazne: Uvedom si taky, ze MHD je prodelecna a tudiz se musi dotovat z dani. No a abych si mohl koupit auto za 2,5 mil., tak musim priblizne dalsi 2,5 mil. zaplatit na ruznych primych i neprimych dani. Takze koupi meho auta jsem Ti de facto zaplatil polovinu noveho autobusu. Tak nas pohodlne "vozice prdeli" nech taky zit.
P.S. V Praze ziji 13 let, ale jeste jsem ani autobusem ani tramvaji nejel, tak nemohu polemizovat o urovni MHD. Driv jsem tak jednou za pul roku jel metrem a to az na ty smradlavy spolucestujici uslo.
0/0
23.8.2002 15:26

Eva

Re: Re: Re: Zdržování
Taky něco přidám k polemice o dopravě. Vždy jsem jezdila do práce autem - částečně proto, že je to auto služební (a v centru ho fakt nemám kde zaparkovat) a částečně i proto, že to je pohodlnější (klidně se k tomu přiznám). Leč chtěla jsem být uvědomělá a i to byl jeden důvod, proč jsem se pátek před povodněmi přestěhovala na Č. Most. Pracuju totiž na Národní a libovala jsem si, jak 50 metrů od domu skočím do metra a u práce z něj vyskočím. I nějakou tu knihu přečtu. Co se ale nestalo. Svezla jsem se takhle pouze jednou ...a...metro není. Tramvají a různými těmi poslepovanými úseky MHD mi to trvá skoro 2 hodiny. Pracuju cca 11 - 12 hod denně a představa, že další 4 strávím v přecpané tramvaji po celodenní práci je fakt nechutná. Takže i já nadále patřím k těm "neohleduplným" řidičům, kteří sedají do auta i teď. Hoďte si po mně kmenem, pokud chcete.
0/0
23.8.2002 16:48

K.

Re: Re: Zdržování
Jo, až se začnete vy všichni sockaři z přesvědčení taky ráno sprchovat a používat deodoranty, tak to v přecpaných tramvajích a autobusech bude k vydržení (možná). A možná si i DP uvědomí, že by měl udělat trasy podle potřeby lidí a ne podle svých komunistických plánovačů (prakticky jediná trasa, která kopíruje přesuny automobilistů, je metro C, ostatní vedou podle nějakých historických, dnes již neplatících, potřeb)
Mimochodem, netuším, proč bych měl do auta přibýrat někoho jiného. To snad jedině v případě, že by ten člověk pracoval na stejné adrese jako já - a nejsem úchyl, abych bydlel a chodil s někým z práce.
Jo, nejvíc mě ke koupi auta motivovala jízda sockou. Už mně nebavilo neustále čekat na zastávce, mezi spoustou buranů co nemají nejlepší nápad než začít mezi lidma na zastávce kouřit a v tramvaji nebo busu smrdět. Navíc autem je to i dnes s několika málo výjimkama rychlejší - chce to jenom nastudovat si mapu. A rozhodně to je pohodlější - až bude pohodlnější a rychlejší socka, tak potom může přesvědčit i někoho jiného, než jen ty, co nemají auto, nebo to pro ně rychlejší je (rychlejší je většinou metro, tomu taky dávám přednost před autem, ale poté co ho ti idioti z vedení nechali zatopit...)
0/0
24.8.2002 14:02

Pavel

Re: Re: Re: Zdržování
Ja bych te chtel nekdy potkat. To bych te nakopal do ty tvy pohodlny prdele. Taky by ti neupadla, kdyby si jezdil MHD. A ty tvoje argumenty jsou uplne zcestny. Ale ty si radci budes porad vymyslet sto vymluv, jenom aby si mohl jezdit autem. Takovy, co maj plnou hubu kecu mam nejradci.
0/0
25.8.2002 18:03

Mira

Re: Zdržování
Pravda, pravda, někteří automobilisti jsou už opravdu postižení, každou chvíli se musí objevit případ, že někomu roste 3. noha (brzdová).
0/0
23.8.2002 14:51

Filipes

Re: Zdržování
Ja jsem ted zcela spokojenej - bydlim v centru a konecne je tady klid a mir - dokonce rano slysim zpivat ptaky a mohu spat pri otevrenem okne - to se mi jeste nikdy nestalo. Jedine minus je, ze musim mi auto zaparkovane na okraji prahy a ne doma, ale stejne radsi jezdim po Praze sockou, takze mi to az tak nevadi.
Nicmene souhlasim, ze pokud chce praha patrit k vyspelym evropskym mestum, mela by myt vnejsi okruh a ne hnat dopravu pres centrum.
0/0
23.8.2002 15:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.