Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Výhled z Karlova mostu hyzdí odpadky

Pýcha Prahy - Karlův most - je opět přístupná turistům. Při svém znovuotevření šestnáct dní po záplavách přilákal zpočátku jen pár stovek cizinců i tuzemských výletníků. Museli vzít zavděk jen tradičním výhledem na Hrad, který navíc hyzdí spousta igelitů a papírů, visících na stromech okolo řeky. Nedostali se totiž ani na uzavřenou Kampu, střeženou policisty, ani na mostní věže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Posleda

BIBIANO! Jste tak blbá?
V dnešní MF Dnes má Bibiana Beňová na str.  A/3 článek "Karlův most byl opět otevřen". V něm doslova píše, cituji: "Tak dlouho (pozn.: 16 dnů) přitom nebyla památka uzavřena ani při stoleté vodě v roce 1890, kdy voda strhla sedm pilířů."
Někdo by měl milou novinářku naučit pracovat s informacemi a navíc ji naučit používat zdravý selský rozum.
Pak by si možná uvědomila, že pilíř není u mostu totéž co oblouk a zjistit si, kolik vlastně těch oblouků bylo tehdy strženo. Pokud si jen matně vzpomínám (nikde jsem nehledal) - tak 2 nebo 3 oblouky - ne více.
Pokud by totiž povodeň strhla 7 pilířů, zůstalo by z Karlova mostu torzo podobné mostu sv. Benozeta v Avignonu. Byla by ho totiž více než polovina pryč a zavřen by byl zcela jistě déle, než bude zavřené metro. Rozhodně ne méně než 16 dnů.
Odkud jste se Bibiano v MFD objevila? Ze zkrachovalého "Super"u?
Jen houšť! MFD může být ještě mnohem více bulvární neseriózní plátek! takže přitáhněte s sebou jetě pár podobných ignorantů a máme se na co těšit!
0/0
29.8.2002 17:18

Já jsem z Prahy a turisty si zde nijak zvlášť nepřeji. Pouze zbytečně zvyšují ceny hlavně v taxíkách a restauracích. A v běžné sezóně je na Karlově mostě taková zácpa lidí, že se tam nedá ani projít. Stejně by mi nevadilo, kdyby se některá divadla a další taková zařízení vůbec neobnovila - rovnou by se zrušila. Dotuje se provoz z rozpočtu Prahy a jezdí tam dost venkovanů !
0/0
29.8.2002 13:41

varel

Re:
no ty jsi ale fakt nukleární blbec! Máš dokončenou aspoň základní školu?
0/0
29.8.2002 15:48

Ironic

Matička (nebo macecha?) Praha
Hergot, vo čem se tady chlapi furt hádáte? Pohodlí pražáků (to jest-li budou někde vo půl hodiny dřív nebo pozdějc) je přeci mnohem důležitější než to, že ňákejm vesnickejm křupanům vzala voda chalupu nebo živobití...
0/0
28.8.2002 21:27

češtinář

Re: Matička (nebo macecha?) Praha
živobytí prosím
0/0
29.8.2002 11:02

BajnyPhoenix@centrum.cz

Chování Pražáku
Ahoj lidi,
nejsem z Prahy a do práce denně dojíždím z Příbrami.Je pravda,ze Praha dominuje zprávám a někdy dost nechutně.Už i některé strany se probudily a mají hesla,že ČR není jenom Praha.Ale je největší a tomu odpovídá i její vyznam a prostor v mediích.Ostatně kolik lidí slyšelo o New Yorku v USA a kolik o New Prague v Texasu? Tak proc zbytecne na sebe plivete špínu a nadáváte si?
A chování Pražáku je opravdu otřesné.Jezdím každý den autem/jinak se do práce a z práce domu nedostanu než mě někdo napadne/ jelikož Bus doprava je zrusena po slavne revoluci.A musím říct,že pražaci jezdí jako prasata.Jezdil jsem 2 roky v Anglii,včetně Londýna dále v Paříži a jinde,ale všude respektovali silniční pravidla.Jen pražáci ne,jízda na červenou,nedaní přednosti v jízdě,myšky,prudké brždění vidím od aut s pražskou SPZ každý den.To ani nepočítám ježdění z pruhu do pruhu bez ukazání směru jízdy a leckdy i při odbočování.Jak jsou arogantní normálně,tak jsou arogantni i na silnici a pak se strašně diví,že je mimo Prahu nemá nikdo rád.Kdo má rád problémové lidi,kteří když přijedou jde s nimi jen bordel a každý je rád že zase vypadli?Pražáky lidi nemají rádi ne proto,odkud jsou,ale za jejich nesnesitelné chování.
 
0/0
28.8.2002 16:05

Klapy

Re: Chování Pražáku
0/0
28.8.2002 16:46

Pilat

Re: Re: Chování Pražáku
Ty jsi primo reprezentace prazske arogance.
0/0
28.8.2002 18:41

klapy

Re: Chování Pražáku
Ty jses ale jouda. Kvuli takovym jako jses ty je Praha tak ucpana a lidi jsou z nervama na dranc!!! Se divis, ze te nekdo napadne, ze si vozis zadek autem Myslis, ze to tady ctou asi samy tupouni nebo co!!! Autobusy jezdi rano do Prahy z Pribrami kazdych cca 6 min!!!!!!!  Tak blbce delej z nekoho jinyho. http://www.idos.cz/ConnRes.asp?tt=c&from=0&from=0&from=6363&froml=-1&to=0&to=0&to=6282&tol=-1&date=28.8.2002&time=6:00&min1=5&min2=0&max1=240&max2=240&alg=1&isdep=1&beds=0&chn=5&stop=0&odcht=0&odch=50&link=8334 a zpatky do Pribrami je to obdobny.  Staci si to najit
0/0
28.8.2002 16:54

BajnyPhoenix@centrum.cz

Re: Re: Chování Pražáku
Kvuli me urcite ne,pracuji na okraji Prahy a do zacpy se vubec nedostanu :-)
6 min? Podle internetu ano,zkusil jsi to nekdy v praxi? Prestoze tam jezdi Cuptour,Bosak,CSAD Pribram a CSAD Praha-zapad 6 min tam neni ani v dobe zvyseneho poctu linek ve vsedni den natoz o prazdninách.
0/0
28.8.2002 17:03

Pražák

Re: Chování Pražáku
Opravdu nechápu , ty chudinko přespolní proč si děláš takové násílí a dojíždíš do Prahy .Snažíme se tolerovat automobily s SPZ-venkov v ulicích Prahy , ale nemůžeš čekat na křižovatce 10 minut času , než se ty vidláku rozmyslíš .
0/0
29.8.2002 12:56

BajnyPhoenix@centrum.cz

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
29.8.2002 17:30

Posleda

Re: Autobus z Příbrami zrušen?!
Neoblbuj nás prosím.
Z Příbrami do Prahy (Na Knížecí)jezdí normálně minimálně CUPtour p. Šálka a mám pocit, že i ČSAD. Znám nejen lidi, co jezdí z Příbrami denně do Prahy za  prací, ale i obráceně.
Takže neschovávej svoji línou pr.... za nějaké řeči o autobusech zrušených po "revoluci".
Nebo snad byla v Příbrami nějaká revoluce v posledním půlroce?
0/0
29.8.2002 17:27

BajnyPhoenix@centrum.cz

Chování Pražáku
Ahoj lidi,
nejsem z Prahy a do práce denně dojíždím z Příbrami.Je pravda,ze Praha dominuje zprávám a někdy dost nechutně.Už i některé strany se probudily a mají hesla,že ČR není jenom Praha.Ale je největší a tomu odpovídá i její vyznam a prostor v mediích.Ostatně kolik lidí slyšelo o New Yorku v USA a kolik o New Prague v Texasu? Tak proc zbytecne na sebe plivete špínu a nadáváte si?
A chování Pražáku je opravdu otřesné.Jezdím každý den autem/jinak se do práce a z práce domu nedostanu než mě někdo napadne/ jelikož Bus doprava je zrusena po slavne revoluci.A musím říct,že pražaci jezdí jako prasata.Jezdil jsem 2 roky v Anglii,včetně Londýna dále v Paříži a jinde,ale všude respektovali silniční pravidla.Jen pražáci ne,jízda na červenou,nedaní přednosti v jízdě,myšky,prudké brždění vidím od aut s pražskou SPZ každý den.To ani nepočítám ježdění z pruhu do pruhu bez ukazání směru jízdy a leckdy i při odbočování.Jak jsou arogantní normálně,tak jsou arogantni i na silnici a pak se strašně diví,že je mimo Prahu nemá nikdo rád.Kdo má rád problémové lidi,kteří když přijedou jde s nimi jen bordel a každý je rád že zase vypadli?Pražáky lidi nemají rádi ne proto,odkud jsou,ale za jejich nesnesitelné chování.
 
0/0
28.8.2002 16:02

Krtek

bordel na stromech
No tak to je asi to nejdůležitější, že jo?  To je obrovskej problém, že po povodni nemají lidi kde bydlet a my se budeme zabývat bordelem na několika  stromech u Karlova mostu. Tak to teda řikám   NO A CO ??  
0/0
28.8.2002 15:10

Pilat

Re: bordel na stromech
Tam ten bordel zacina" VIS"
0/0
28.8.2002 18:39

Zorzii

Ehm
Všechna média se vzorně upínají na Prahu. Jak jinak, samozřejmě. Asi jste nikdo nebyli v Troubkách, že ne? Já jo. Větší hrůzu jsem neviděl. Tady někdo řeší, co jak a kdy Karlův most, ale a lidech ani ťuk. Možná by se mělo uvažovat o tom, že se peníze dají více mezi lidi. Příjem z cestovního ruchu poslední roky slábne --- u vás v Praze je čím dál více draho, turistů ubývá. Zkuste se trošku uskromnit, z cestovního ruchu žijete jen Vy --- u nás ve městě jsme prodali ligu mistrů v házené, protože prostě nejsou peníze. Chce to jen trošku hospodařit, tak nehekejte...
0/0
28.8.2002 11:32

Jirka

Re: Ehm
Nebreč a radši se snaž do Prahy přestěhovat. Že se ti tam nebude líbit. Tak zůstaň kde jsi, ale nestěžuj si.
0/0
28.8.2002 11:45

Zorzii

Re: Re: Ehm
No jo, dalsi co neumi cist. Nebrecim a nestezuju si. Do Prahy - ani nahodou -- ale jde mi jenom o to, ze o Praze slysime porad neco, ale jsou mnohem horsi mista, obeti na zivotech. No proste krasne zaplacene media, nic vic, nic min
0/0
28.8.2002 12:02

GOGO

Re: Re: Re: Ehm
Tobe nejde o lidi!Snad u kazdyho clanku se najde nejakej zamindrakovanej "Ehm" co toho vyuzije a zacne hned sit do Prahy a prazaku.Uz je to jak ohrana pisnicka.Nelibi se ti ze vsude slysis neco o Praze?Je to hlavni mesto tak co cekas?Vsechny media jsou z Prahy.Dokonce i tady precti si nahore co je tam napsano "praha.idnes.cz".Kdyz se ti to nelibi tak jdi jinam.A vem sebou ty zbyly kokoty co sem pisou takovyhle kraviny!
0/0
28.8.2002 13:28

quido

Re: Re: Re: Re: Ehm
Tak kvůli takovým čů.ákům jako seš ty nás "Pražáky" tak všude milujou. Dlouho jsem nechápal, proč při výletech mimo Prahu máme často problémy s místníma lidma, když my jsme v pohodě. Teď už ale vím, že se určitě setkali s takovym pražskym mongolem, jako seš ty a vůbec se jim za ty jejich reakce vůči nám nedivim.
0/0
28.8.2002 14:54

GOGO

Re: Re: Re: Re: Re: Ehm
Tak ty moc v pohodě tedy nejseš.Ty nejspíš ani nebudeš z Prahy!!!!.Ty nejspíš budeš ten komu sem na to odpovídal!!!Zkoušej to jinak a jinde.TŘEBA NA PSYCHIATRII!!!
0/0
28.8.2002 15:24

quido

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ehm
To jsem rád, že jsi se ozval, potrefená husa se vždycky ozve. Tvoje argumenty jsou dost na vodě, pokud to lze nazvat argumenty. Jenom pro informaci, narodil jsem se na Praze 1 (to je centrum, abys věděl) a žiju tady celej život a jsem spokojenej. Ale jestli chceš ještě oponovat, tak používej trochu věcný argumenty, ty hlavo. Jestli jsi ale ze zvláštní školy, tak se na to radši vykašli.
0/0
28.8.2002 15:35

GOGO

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ehm
Ano máš pravdu potrefená husa se vždycky ozve!!!
0/0
28.8.2002 15:56

bob

Re: Ehm
A odkud ze to jses?
0/0
28.8.2002 11:53

kucka

Re: Ehm
pravda, pravda. Vše pro Prahu a venku jsou lidid nešťastní jak na ně každý kašle. Ti co trapně kecají v TV to dělají jen a jen pro prachy. Odměny budou velice tučné, že ?
0/0
28.8.2002 14:55

Krtek

Re: Ehm
Já myslím, že v poměru k počtu poškozených je to úměra. Když vyjedu mimo Prahu, slyším a čtu v místních médiích o místních problémech. Jinak je treba si také uvědomit, že v Praze je zaměstnáno přes 150000 lidí mimopražských. Jinak je pravda, že cestovní ruch není všechno, protože když bude vše tak jak má být, budou i turisté.
0/0
28.8.2002 15:07

Vladimír

Sabotáž nebo tyátr?
Tak jezdím denně tramvají po mostech v Praze a je mi záhadou proč na mosty smějí jezdit těžká nákladní auta, těžké tramvaje a ne osobní doprava.
0/0
28.8.2002 11:31

Anonym

Re: Sabotáž nebo tyátr?
Skutečně to vypadá, jako by to dělal někdo schválně.
0/0
28.8.2002 11:33

Dr. No

Re: Sabotáž nebo tyátr?
Souhlasím, je to umělé vytváření dopravních problémů.
0/0
28.8.2002 14:32

Krtek

Re: Sabotáž nebo tyátr?
Tak choďte pěšky, vono vás neubudu, ale asi si musíte pořád vozit svoje prdele. Současný stav automobilové dopravy v centru je ideální a jak je vidět tak to taky jde. Přes centrum jezdím denně tramvají, je fakt že metro trochu chybí, ale bez aut je to naprosto SUPR!
0/0
28.8.2002 14:58

varel

Re: Re: Sabotáž nebo tyátr?
Bohužel to takhle nejde, ty joudo. A po 2. září to teprve uvidiš. ¨Jestli chceš žít bez aut, tak se přestěhuj do Dolní pro Čope, tam budeš spokojenej.
0/0
28.8.2002 16:02

Krtek

Re: Re: Re: Sabotáž nebo tyátr?
proč by nešlo? ty nemáš nohy? Nevím proč bych se měl stěhovat, když umím chodit pěšky na rozdíl od předchozích, kteří se nervujou v každý zácpě, ale vlastně dobře jim tak.
0/0
28.8.2002 17:48

lenička

Re: Sabotáž nebo tyátr?
možná proto, že zásobování a hromadná doprava je krapet důležitější než ježdění po jednom v osobáku ...
0/0
29.8.2002 10:55

Boris

Vážení pražané
Každý strůjcem svého štěstí. Koho jste si zvolili, toho máte. Doufám, že po těchto zkušenostem s magistrátem se rozsvítí v hlavách i Vám a tyto neschopné lidi schopné všeho již volit nebudete.
0/0
28.8.2002 11:09

Breburdička

Re: Vážení pražané
Němce nikdo nevolil!
0/0
28.8.2002 14:47

Breburdička

Re: Vážení pražané
Němce nikdo nevolil!
0/0
28.8.2002 14:47

Posleda

Re: Re: Ignor Němec
se navíc nedokáže domluvit se svým (již po Koukalovi zděděným) sekretářem POLÁKEM!  To jsou paradoxy.
0/0
29.8.2002 17:34

Matěj

Ať žije karlův most a radní...
Karlův most je nezničitelný stejně jako Praha! Hurá!!!
0/0
27.8.2002 18:24

Krajný Karol

Copak asi dělala rada Magistrátu přes sobotu a neděli ?
Tak by mě moc zajímalo co dělali páni Zastupitelé v sobotu a v neděli.Pokud jste nebyli pánové v práci, marš táhni z toho postu.Guliani byl ve službě jako starosta New Yorku 24 hodin denně.Ve své kanceláři i spal.Takže když kapitalismus tak pracovat.Já osobně jsem pracoval při vyklízení celou sobotu a neděli a né na svém.
0/0
25.8.2002 16:42

Kacirek

Re: Copak asi dělala rada Magistrátu přes sobotu a neděli ?
Co myslis ze delali? Chodili po Karlove moste a hazeli si korunou kdy ho maji otevrit.
0/0
27.8.2002 22:13

Rozum

Re: Copak asi dělala rada Magistrátu přes sobotu a neděli ?
Myslím že pracovali trochu víc než vy pane Krajný. Není umění své smetí hodit sousedům přes ulici na chodník a říkat tomu pomoc.
0/0
28.8.2002 11:14

Krajný

Re: Re: Copak asi dělala rada Magistrátu přes sobotu a neděli ?
Jenom pod chodník ale náladu mi zvedlo už je to hotovo.Teď už jenom aby to vyschlo
0/0
28.8.2002 14:23

Rejpal

Po neděli se otevře Staré město
Lepší by bylo před nedělí zavřít primátora.
0/0
23.8.2002 18:13

Michal Rubeš

Staré Město chodí spát se slepicemi!
Staré Město totiž tone ve tmě. Stačí se podívat na mapu na http://www.pre.cz/ . Nikde není zmínka o tom, kdy a zda vůbec zapojí elektřinu. Budovy a jejich rozvody jsou v pořádku, ale trafostanice to odnesly, hlavně ty nejbezbpečněji uložené v metru. Jenže to jsou jen dohady, NIKDO se totiž do teď k tomu nevyjádřil jinak než že elektřina nejde. Co se stalo, jaké jsou prognózy, co s tím PRE hodlá dělat - nic. Magistrát i Praha 1 - ticho po pěšině.
Celé to na mne působí tak, že se někdo snaží cosi ututlat.
0/0
23.8.2002 10:40

Jarmila

Re: Staré Město chodí spát se slepicemi!
Tak se konečně někdo také ozval na toto téma. Měla jsem pocit, že to snad nikomu nevadí?! Snažila jsem se zjistit nějaké informace. Dovolat se na PRE nešlo, i napsala jsem jim mail. Odpověděli, že můj požadavek - tedy žádost o nějakou informaci - byl předán odpovědným pracovníkům a abych měla trpělivost. Na další můj mail ale už nikdo nereagoval. Na stránkách MČ P1 jsem se dočetla, že zastupitelstvo vyvolalo 21.8. jednání s ředitelem PRE P1, ale že se jim nepovedlo získat od nich žádné termíny, že jim nic neslíbili a pouze je odkázali na své webové stránky(ty trvale nevykazují žádné informace o nějakých termínech či harmonogramu). Tak nevím, zda jsou naši zastupitelé tak neschopní nebo to má nějaký skrytý důvod. Obrátila jsem se pak na server Infocentrum (oficiální partner Povodne.aktualne.cz), odkud mi bleskově odpověděli a odkud posílají průběžně informace. Poslední byla ta, že kontaktovali konkrétního člověka z PRE a čekají na jeho reakci. Pracovníkům těchto serverů bych chtěla tímto znovu poděkovat za jejich přístup a pochopení. Naopak - naše zastupitele a vedení PRE bych okamžitě odvolala. PRE je bohužel monopolní a dělá si, co chce a na své zákazníky zvysoka kašle. Už se "těším", až nám zase za normální situace bude strkat do schránek své propagační materiály. Pokud jde o zatopené sklepy, tak v těch sice již voda není resp. v těch, do kterých jsem nahlédla, ale vzhledem ke tmě není možné je uklízet a bahno nám tam "vesele" působí. Vím, že obyvatelé Karlína, Kampy ap. jsou na tom hůře, ale o nich se píše a informuje. Vím, jak se dostat do Karlína, vím, jak je na tom ZOO, ale co je s dodávkami proudu na Starém Městě je jen otázkou spekulací a dohadů.
A tak - máte-li někdo nějaké informace, napište je sem! 
0/0
23.8.2002 18:15

hub

Re: Re: Staré Město chodí spát se slepicemi!
Máte pravdu, že zastupitelé P1 a PRE jsou úplně k ničemu. Nevadí jim, že už více než 14 dní nejde obyčejným obyvatelům P1 elektrický proud, nemůžete se umýt v teplé vodě (máme  el. bojler), nefunguje lednička, pračka. Když jsem se ptal, jak máme stupidní příkaz starosty P1 (vydal příkaz, že obyvatelé P1 mají vyklidit sklepy) potmě splnit, tak mi na internetovských stránkách magistrátu odpověděli, že se mám podívat, jak to dělají sousedé. Výborná rada. Jinak jsem se ptal přímo na PRE a tak Vám mohu aspoň sdělit, co mi odepsali. "Pokud je trafostanice vpořádku, je nutné, aby majitel nemovitosti nebo správce objektu nahlásil PRE a.s., že má buďto Revizní správu nebo Prohlášení vlastníka, že je objekt připraven k znovuzapojení. sdělí nám jméno a telefon a pracovníci PRE ho budou kontaktovat, kdy přijedou zapojit Váš objekt. Je možné tyto údaje zavolat na krizovou linku 67053289 nebo 67053278 (6-22.00 hod.)" Prostě úřad. Jinak můžete vznést dotaz přímo na www.pre.cz.
  
0/0
28.8.2002 12:38

varel

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
23.8.2002 9:57

rozumbrada

Re: Turisté
místo vysedávání u netu a nadávání by si měl popadnout lopatu,aby se to trochu hnulo.
0/0
23.8.2002 10:37

varel

Re: Re: Turisté
Tomu, aby se lidi dostali na Karlův most, lopata moc nepomůže. A navíc, celej víkend jsem pomahal kamarádovi na zaplavený chatě, i s tou lopatou. A že ty sedíš u netu?
0/0
23.8.2002 10:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.