Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sílí důkazy, že Al-Kajda má chemické zbraně

Arabští teroristé napojení na organizaci Al-Kajda testovali v malém středisku v severním Iráku biologické a chemické zbraně. Informovala o tom agentura AP. Tato zpráva tak dále doplňuje poznatky získané z videozáznamů pořízených Al-Kajdou, že teroristé experimentovali s chemickými zbraněmi včetně nervových plynů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Radim, Toronto

USA
Dva diametralne se lisici prispevky (je jich tu vice, ktere jsou podobne Kominikovu nazoru).
Ke Kominikovi: o stretu civilizaci zacaly s velkym nadsenim mluvit a publikovat v pravicackem tisku vsechny ty tzv. think tanks, skupiny sponzorovane zbrojarskym a olejarskym prumyslem Ameriky, vcetne proizraelske lobby. Tyto "talking heads", jak se jim rika, jsou soukrome organizace, jejich nazory a 'analyzy' jsou hojne citovany v americkem tisku, ktery stejne jako tyto organizace, patri nebo je financovan skupinami. Kominiku, tesi mne, ze se povazujes za clena euramericke civilizace, mozna nam muzes vysvetlit, kde jsi vubec vzal tento vyraz, ktery aspon ja neznam a co vubec znamena. A to nemohu rici, ze nectu :)
Jak spravne rika "taky obcan", my nejsme jedna civilizace, ale pokracovani predchazejicich civilizaci, bez jejichz vlivu a uspechu bychom neexistovali.
Ale k veci: Americane pouzili biologickych a chemickych, vcetne nuklearnich zbrani, jako jedina zeme prozatim. Pouzili chemickych a biologickych zbrani proti Korejcum a Cinanum v letech 1950-53, pouzili Agent Orange (defoliant, ktery zpusobuje tezka onemocneni ledvin a plic) a take pouzili Sarin proti Vietnamcum. V roce 1972 se prijala konvence nepouzivani chemickych a biologickych zbrani, kterou podepsalo 143 zemi, vcetne USA. USA pozdeji odmitlo zmenit protokol teto konvence, ktery by umoznil inspekce laboratori v USA.
OSN rezoluci UN 687 zakazuje vyvoj nuklearnich zbrani na Blizkem a Strednim  vychode. Zbrane hromadneho niceni, diky inspekcim v Iraku po Desert Strom, neexistuji v Iraku, jak potrdily inspekce OSN. jedina zeme, ktera ma nuklearni kapacitu, je Izrael - 400 hlavic. V primem rozporu s rezoluci 687.
Irak pouzil chemicke zbrane proti Kurdum, vlastnimu obyvatelstvu, behem valky s Iranem a proti Irancum Irak pouzil oboje, jak chemicke tak biologicke zbrane. Tyto akce nebyly nikdy odsouzeny USA, doslo k nim za ticheho souhlasu USA, spojence Iraku proti Iranu. Dalsi zeme, ktera pouzila biologicke zbrane vuci obyvatelstvu, a to navic vlastnimu, bylo prave USA! Antrax lonskeho roku. Vysetrovani neni jeste zkonceno (g), stejne tak jak nebyl utok 9-11 vysetrovan. Mame vsak plno kazet, ktere jsou s velkou oblibou ukazovany na CNN, a to jsou jedine dukazy (zda autenticke ci ne nikdo nevi) o vine Muslimu nebo Arabu, krizacke tazeni podle Kominika. Zalozene na materialu, ktery nakoupila CNN udajne v Afganistanu.
USA bylo odsouzeno svetovym tribunalem jako teroristicka zeme, doposud jediny stat, ktery byl takto oznacen a odsouzen svetovym forem, za ucast na genocide proti lidem Nikaraguy. Desetitisice lidi bylo zavrazdeno, ekonomika zeme uplne znicena.
USA ma za sebou historii terorismu, kterou nema jina zeme na teto planete. Pokud ma nekdo zajem o tomto diskutovat, prosim.
Rada je na tobe, Kominiku, pokud mas zajem. Ty tvoje uvahy, ktere jsem dal do cela tohoto fora, je jenom retorika a prazdna propaganda se snahou o cerny humor na konci komentare. Ja bych tomu spis rekl a sick joke.
Doufam, ze "taky obcan" se pripoji s vlastnimi nazory, ktere jsou objektivni a hluboce humanni.
   
0/0
22.8.2002 19:06

xxx

Re: USA
taky občan , 21.8.2002 12:51) reagovat .... Proti takovým lidem podobným živočichům dávka sarinu může někdy být i pochutnání. Takže nemějte tak velký strach z vlastních plynů, jsou i horší věci na světě .... Važně o nich nevíte? Vážně jste neviděl, jak to vypadá ?
Doufam, ze "taky obcan" se pripoji s vlastnimi nazory, ktere jsou objektivni a hluboce humanni
Pripojuji se misto nej : NO COMMENT !!!
0/0
23.8.2002 8:16

taky občan

Re: Re: USA
jisttěže; jen nevím, k čemu ve Vaší výzvě bych se měl vyjadřit. Snad jen, že náhodou máte kus pravdy, jsou horší věci na světě, například takové omyly přírody, jaký tu předvádíte....Omlouvám se, ale zřejmě nejste schopen pochopit, jak mnoho takové omyly na všech stranách mají společného, nebo si to nepřiznávate.
0/0
23.8.2002 9:34

xxx

Re: Re: Re: USA
Nebo mozna Vy nejste schopen pochopit, ze velka chyba neni a nemuze byt omluvou pro mensi chybu. A jadro prispevku - jestli jste to nepochopil - bylo v tom, ze "humanista" takyobcan tvrdi, s trochou nadsazky, ze na teroristickem pouziti sarinu neni vlastne ani nic spatneho ...Co by potom museli rikat nehumaniste, ze ?
0/0
23.8.2002 13:21

taky občan

Re: Re: Re: Re: USA
zřejmě se neshodneme v tom, co je to velká a malá chyba, ale to se nedivím - viz jiné diskuze. Ten další soud je Váš závěr, který zřejmě nikdo neovlivní....já jsem spíš řekl, že "vhodných" podobných prostředků je v civilizaci na každém kroku víc než dost, že jen masové neuvědomění a individuální slušnost jsou příčiny, proč se jich neužívá ve velkém, že bude průšvih, až to začne ... no a to si představujete, že na konci vývoje budete na světe ten jediný "civilizovaný", který to ostatním sebere jen proto, aby to nemohli použít? Uvědomujete si snad, že jestli něco bude nebo nebude použito, nezáleží zdaleka na Všem mínění, jednání a tak podobně? No a přístě si všechno raděj nechte půl měsíce procházet hlavou a hledat na řečeném něco, proti čemu byste nemusel hned "bojovat" ... nebo nepřítele ke své existenci potřebujete?
0/0
23.8.2002 15:08

taky občan

Re: USA
mám dluh - měl jsem reagovat a nereagoval, ale ono to mluví samo za sebe, co jde dodat? Další příklady, kudy se taky může "ubírat lidskost"?  Jen mne překvapuje "sebedůvěra" místních mnohých, co nejlépe "vědí", co je pro dobro ostatních. Nevím, mám-li je podezřívat z podvodu (jich se ty rady netýkají), z hloposti (ale IQ 100 je přece průměr, že by klesal?) nebo z mindráku, nějakých osobních strachů nebo čeho, které si tímto kompenzují......Nebo postbolševismus - "pokrok je pokrok"...vulgární pseudodarwinismus "přežití silnějšího", ale jinde i klasika o přelidnění (sna přehlupákování, pak by se mnohé vyvětlilo). Taky mám dojem, že dost lidí si někdy někde něco nalilo do hlavy, a teď to tu papouškuje coby vlastní, aniž o tom přemýšlí - taková ta víra apriori..... No, hlavně nelhat a nedat se....nedávný klasik říkal, že blbost lidská je bezmezná, ale bojovat s ní se musí, nebo úplně zaplaví svět......   
0/0
23.8.2002 17:11

Radim, Toronto

posouvam vic prispevku
a tady je nazor Kominika...
Rekl bych,ze je to trosku slozitejsi...nazval bych to konflikt zajmu civilizaci.Dnesni situace je uz ale tak daleko,ze je velice nesnadne oznacit objektivne toho spatneho,toho,kdo zacal...Samozrejme pro mne,jakozto prislusnika zapadni euramericke civilizace,je na miste se zastavat sve kultury,jeji expanze a jejich zajmu,ale neunikaji mi na druhe strane duvody k expanzi do Arabatu a cile,mezi nimiz je i rozhodne svetovy mir....bohuzel vsak nemohu posoudit,jestli to neni jen zaminka,jelikoz duvodu by bylo nespocetne mnoho,napr.ropa,ekonomicke aspekty,politicke ambice,a v takovem pripade bych byl zdrzenlivy,pokud se tyce podpory "nasich" utoku.Jinak by se mohlo stat,ze muj hlas se bude nekde podilet na masove genocide bez vazneho opodstatneni...Vzdyt znate bilou rasu,jeji historii,kolik relativne modernich civilizaci vyvrazdila "jen kvuli penezum" apod.Mame tu svatou valku muslimu a na druhe strane krizacka tazeni.Kazda akce vyvolava reakci a nemuze to skoncit patem,pat je v politice jen docasne reseni,ktere ma zmobilizovat potencialni sily k masivnimu uderu.Drive ci pozdeji jeden zvitezi(muzu vas uklidnit,ze EUSA)...Nastesti pro nas nemaji arabsti fundamentaliste takovy bojovy potencial a pokud by uzili masivne neceho,jako bojovych plynu nebo nukes,odveta by znamenala bile misto na mape(a na to se v Euramerice ceka-nejaky duvod-ospravedlneni-vetsinova podpora obyvatel),oni to nemohou vyhrat,vime....Stejne,at se mi to libi,nebo ne,muzu o tom jen pindat,protoze Americani se podle meho uz rozhodli,Irak skonci.../www.washingtonpost.com/wp-srv/world/Iraq/front.html/.Mimochodem prazske metro by potrebovalo trosku profouknout sarinem,nebo nejakymi pesticidy...tech plostic,co tam bude po povodnich
0/0
22.8.2002 18:33

jenda venda

Re: posouvam vic prispevku
což tak tedy nehledat, kdo kdy za co může, přestat s tím, ahledat poněkud jiné formy řešení smaozřejmě nevyhnutelných konfliktů, při nichž by mnohem více hynuly názory, ale mnohem méně lidi. Jinak nevím, v čem by lidé byli "dokonalejší" než jiní tvorové než v tom, že mají možnost jestě za života své chování vůlí měnit. Kde je džungle? Jsme nepovedný druh? Ale ne, to jen kdo jak, že?
0/0
22.8.2002 22:35

Radim, Toronto

diky, taky obcane..
 Chtel bych se k tomu sam vyjadrit, takze posouvam tvuj prispevek do cela diskuze, ktera se ubira, podle mne aspon, jinym smerem; mozna zabavnym pro nektere, nikoliv vsak pro mne.
 
vyjdu Vám trochu vstříc, a přiznám, ano jsou věci které se mi nelíbí mé civilizaci, arabské civilizaci, hinduismu, Číně, Americe, a jsou v podstatě obdobné. Ano jsou věci, které se mi líbí na mé civilzaci, arabské, indické čínské, USA,....zřejmě ale tady se bavíme spíše o tom, co se nelíbí než líbí, co se líbí ponjecháváme poněku stranou, ne? Takže nejsem malý, bezmocný,.....atd., jak podsouváte zase Vy mně, .... To, z čeho bych mohl být poněkud zatrpklý, je že nejméně po dobu 3000 let průklazně zaznamenáváne histoire se schemata nemění - gauneři vedou stádo a stádo v jakémsi pocitu ohrožení, že jiný svět je zlý, se semkne kolem gaunerů, přestože všichni aspoň tuší, když už si nejsou jisti, že ....... ale nejsem, což mi nebrání, spíše naopak, rýt do té nechutné sebejistoty těch, co "vědí, co je pro mne nejlepší". Mylsíte, že jeden je povinne se vždy někam zařazovat. Jsem napřed občan a pozom "já", nebo napřed "já" a potm občan, A jak je to s Vámi. Nejste náhodou jen "občan", protože co jiného byste mohl být (omluva, nechci být agresivní, jen názorný....)? Ale když už chcete být objektivní, ponecháme si své formulace pro jkiné stupidity, stejně to, co se stane, asi teď neovlivníme, atk se věnujme jinému - byla tu představa, že po "potrestání" Saddáma v Kuvajtu a embargem se jeho systém zhroutí. Nezhroutil, a pokud nynějí akce začne, možná ho dostane dolů, ale hlavně posílí islámský nechuť .... myslíte, že cílem je skutečně "náprava poměrů" anebo ukázat, kdo tu poroučí a kdo poslouchá? A myslíte, že to je nelepší způsob k nápravě poměrů? nebyla by efektivnější rovnou genocida na celém území (to se ptám, nikoliv...)? A nakonec, cizí myšlenky jste si podsunul sám, nedělal jsem to já, jen jsem vzužil Vámi nabidnutého myšlenkového schematu......omlouvám se, i když opravdu, ale opravdu, nevím, za co.    
0/0
22.8.2002 18:30

jurasek

mile klokance..lol! nase australska beruska v akci..LOL!
he he he...klokanka v akci...LOL! holka, ty opravdu dychtis po literarni slave.... od cerneho vinylu, domacich s&m hratkach, tata asi hospitalizovany (vsak jsem ti rikal, pozor na to! lol!)...vse probirane tady mezi nami, tvoji druhou rodinou...diky, devce, neni nad to se sverit...
holka, je na case vyjit z klozetu, jak se rika, a publikovat pod svym jmenem, ktere je tady dobre zname...nepsal jsem ti minule, ze jsi strasne postradana..nebo nenapsal? napsal!!!.. s tim rabinem a sardelkami to bylo detinske, ale jak rikam...hej! literarni pokus je literarni pokus...LOL! a tady mas vdecne ctenare......poplacej tatu po za mne, az pujdes na navstevu.....mne je jasny, ze tak hluboke znalosti klokanskych instituci nemas jenom z cteni novin, holka jedna! LOL! LOL!!!!!!!!
0/0
22.8.2002 18:02

berušky

Re: mile klokance..lol! nase australska beruska v akci..LOL!
Jurášku, zase se radíme, protože nám paní doktorka dala hodně materiálu ke studiu. Vzláštní pozornost věnujeme doporučené četbě s náměty o koních z Valašska a technologii kartáčování kocourů. Na tvé přání se to pokusíme rozšířit o klokany a klokanice, ale musíš nám dát víc času na zvládnutí rozsáhlejšího studia. Také musíme mít nejdřív vyjádření paní doktorky jest-li nová témata považuje za neškodná. Umělé hmoty nám určitě nedoporučí, nedělej si iluze. Podle jejího doporučení končíme pozdravem... LOL...LOL....LOL!!!!
0/0
22.8.2002 21:05

jurasek

Re: Re: mile klokance..lol! nase australska beruska v akci..LOL!
klokanko/berusko, mam silene fofry, takze nemuzu odpovidat na tve literarni drahokamy (co tata, ctes mu je na navstevach a porad se kluk usmiva?)LOL!...je videt, ze kdyby nebylo me malickosti, pomlatite se tady nudou a obecnou tuposti, ktera se odlisuje jenom stupnem tuposti  prispevovatelu, danem c. 1 pocinaje a nasi lenkou, luckou ci jak se nase americanka, ta takova cvakla a ktera se povazuje za psychologa, jmenuje...slavka??? nevim, nejak tak, je taky desne inteligentni jako ten zbytek toho houfu samozvanych psychiatru a diagnostiku, konce....dan  projevuje velke ambice but vudcem teto grupky, i biologicke ambice, (vidis, jak ti to masturbovani unisono s ondrou pomohla, a pak ze to nepomaha..lol!)i  kdyz klokanka z australie bude bojovat o prvenstvi a medaili (chce ji dat tatovi, tak ji nechejte), takze v cilove rovince pujde pekne o kejhak...he he he..he he he..LOL! LOL!!!! a ted supky do betlusky, litium uz mam v sobe, takze vsem dobrou noc (nezapomente na prozak, klokanko upec tatovi nejake dobre buchty, az ho pujdes navstivit na uzavrene oddeleni, a pozdravuj ho ode mne......jak to, ze nemas australana? nikdo te nechtel???? to je mi fakt lito, holka...
0/0
23.8.2002 0:24

Dan(1)

Tato diskuse je učebnicí farmakologie
Je od tebe opravdu hezké, že se snažíš užívat lithium, ale to, co to způsobuje v kombinaci s alkoholem, je hrozné...  Spíše, než Prozac, bych v tvém případě v rámci dlouhodobé hospitalizace nasadil SSRI, protože máš nezvladatelný sklon obtěžovat ostatní výplody svého nemocného mozku. Ty úniky k posuzování sexuality ostatních jsou vzhledem k tvé samotě též pozoruhodné. I kdybych s Ondrou vzájemně masturboval (nemám takovou potřebu a Ondra jistě také ne), jednalo by se o interpersonální interakci, které ty jsi schopen jedině s Aloisem Grebeníčkem a M. Randsdorfem. Z čistě lidského hlediska je mi tě líto: stárnoucí bývalý svazák, který je natolik nesnesitelný, že se musí po nocích stravovat po putykách... Lituji tě, což ovšem neznamená, že s tvými komunonáckovskými názory nepřestanu bojovat. Čest, heil, Na stráž, jurassic.
0/0
23.8.2002 7:14

pani doktorka

Lence, Danovi a Beruskam - Jurasek neni zly
Jak jsem jiz prednedavnem informovala chatove publikum, tak o Juraska je jiz postarano. Leci se v nasem ustavu pro dusevne narusenou mladez. Je to v jadru hodny chlapec, ktery pouze v utlem detstvi utrpel mensi trauma, kdyz jej denne trapila skupina starsich hochu pod vedenim zidovskeho mladika. Odtud prameni nektere jeho predsudky vuci zidovske komunite a zprostredkovane i vuci USA. 
Doporucuji diskutujicim bavit se s nim predevsim o pocasi, chovu koni na Valassku, kartacovani ustavnich kocouru a dalsich neskodnych tematech. Prokladani reakci na jeho prispevky alespon tremi vyrazy LOL! rovnez neni na zavadu, posiluje to Juraskovu duveru v diskutujiciho partnera.
Jurasek dovede vycitit jarmulku nebo hvezdy a pruhy na sto honu a potom byva tezko zvladatelny.  V takovych situacich neni dobre spolehat se jen na bezpecnostni opatreni naseho ustavu. Jurasek je chlapec vynalezavy a jiz nekolikrat nam utekl. Naposledy vyuzil zvysene hladiny Vltavy a byl odchycen az v internetove kavarne v Decine.
Touto cestou dekuji predevsim predsedovi a Ondrejovi, ze si ma doporuceni ohledne utoku na Juraska vzali k srdci a s potesenim tak mohu konstatovat, ze frekvence Juraskovych psychotickych stavu v poslednich tydnech klesla na polovinu.
0/0
22.8.2002 16:29

Dan(1)

Re: Lence, Danovi a Beruskam - Jurasek je linquist
Paní kolegyně, důrazně vás žádám, abyste vyzkoušela elektrokonvulsivní terapii, když farmakoterapie nepomáhá. Do té doby po tom chudákovi nelze žádat, aby dokázal souvisle pohovořit o chovu koní ve V. Karlovicích, natož o jeho kastrovaných ústavních kolezích (strašný plurál, mimochodem). Kořeny jeho asociálního chování bych hledal v jeho nejbližším sociálním okolí. Údajně se jmenuje Kopal, ačkoli jeho dědeček byl Žid Kopfstein. Ten systematicky okrádal dělnickou třídu tím, že měl mnohdy až 1,5% marži. Od té doby má jurasek angiotické bolesti na hrudi a kožní alergické reakce. V konečném důsledku zůstal zcela osamocen a stravuje se v restauračních zařízeních pochybné kvality. Je sociálně izolován a frustrován, nikdo si s ním nechce hrát. Tolik předběžný poznatek našeho ústavu. Osobně se vám zaručuji, paní kolegyně, že s juraskem bude zacházeno s respektem a úctou výtěžek z prodeje onoho párového orgánu, vyrábějícího zárodečné buňky, bude věnován ve prospěch obětí letošních záplav.
0/0
22.8.2002 18:10

demokrat

Re: Re: Lence, Danovi a Beruskam - Jurasek je linquist
Pane Dane, rád jsem si přečetl Vaš úvahy. Přesto bych raději Juráška po lidsku nakopal do prdele a nechal bý¨t. 
0/0
23.8.2002 0:04

taky občan

"Pentagon: Na Irak se má zaútočit, i když nebudou důkazy"
Tak nějak podbně zní  dnešní titulek z LN - jsem si přeložil, že jde o přímé důkazy, že jde o khaki mozky, co nic jiného na světe neznají, atd.....no ale stále nechápu, proč proti Al Kajdě se množí důkazy, jak se množí, a jsou vůbec zapotřebí?
0/0
22.8.2002 11:37

Peet

Re: Uz aby byl Saddam v hajzlu...rychle na nej!!
Nerad bych se dozil toho, aby na me nejaky idioti hodili sarin nebo podobny svinstvo. Myslim, ze to by presvedcilo hodne lidi. Negramotum chemicky zbrane a podobny veci do rukou nepatri. Lepsi preventivni uder nez cekat jako vzdycky, az se neco stane...Myslim , ze v historii mame takovejch pripadu plno, po bitve se zase vynori plno generalu, kteri ted utok odsuzujou. Ale az se tam najdou sklady z biologickyma a chemickyma zbranema (nedej boze plutonium na atomovku), budou zase ti sami co to ted odsuzujou hrozne chytry. Myslim ze maj pravdu americani, ze v r.1933 taky nikdo nic nedelal a nechal diktatora i prez zakaz zbrojit -jak to pak dopadlo vsichni vime. Nejvic me bavi lidi co furt rikaj , jak se mame poucit z historie a vetsinou Ti co to rikaj se sami nikdy nepoucili a nechavaj vsechno vyhnit. Jednat se s nim neda, tak co asi jinyho se dela kdyz krachnou vsechny mirovy cesty ?? - navic z diktatorem se vyjednavat ani nema...., doufam ze dalsi na rade bude Musaraf a jemu podobni....
0/0
22.8.2002 13:49

taky občan

Re: Re: Uz aby byl Saddam v hajzlu...rychle na nej!!
ne že bych měl něco proti rozumnému zásahu, ale obávám se blbečků, kterých rozum bude použit (obdobně jako se nebojím jaderné energie, ale spíš těch, co ji budou mít v rukou, expertů jsem zařžil dost, abych věděl, jak to chodí, a kdo neví, snad cií teď na magistrátě..). Obávám se že, kapka sarinu na mé kůži se v důsledcích nebude zas tak moc lišit od toho, až Vy nebo jiný spravedlivý do mne naletíte na silnici. Jste ochoten postoupit svou likvidaci, abych se nemusel dožít toho, kdy mne poškodíte na zdraví? Doufám že mi co nejdříve vyhovíte, a to nejlépe svépomocí, abych mne nenapadlo uplatnit nějaké ty další pasáže Vašeho blábolu. Ale částečně máte pravdu, negramotům nepatří sirky a politika do rukou (nemate pravdu, že v 1933 tady nikdo nic nedělal, viz různé paměti i našich politiků, spíše pravdou je, že tady nedělal někdo, kdo měl, co měl, a to mnohem dříve, než k něčemu došlo - silový konflikt jde  totiž vždycky chápat jako důkaz špatného předchozího jednání....).
0/0
22.8.2002 16:04

Peet

Re: Re: Re: Uz aby byl Saddam v hajzlu...rychle na nej!!
Vazeny pane, jenom jsem vyjadril svuj nazor, ze z diktaturou se musi zatocit. A cim driv se to udela tim lip. Zvlast s temi, kteri chteji ohrozovat ostatni zbranemi, ktere by sami nikdy nevymysleli. Jinak se necitim zase tak hloupy, urcite jsem inteligentni a mam to dobre v hlave srovnano. Vim , ze neni vsechno tak jednoduche , jak to vypada, ale pro rychla rozhodnuti musi byt i jasne a rychle definovatelne cile. Nimrat se v tom nikdo nebude, je jasny ze kdyz se kaci les litaji trisky. V tomhle maji Americane pravdu - jednoduchy pohled na slozitou vec urychluje rozhodovani a myslim ze vetsinou se USA rozhodly v tomto stoleti (resp. minulem) dobre (az na par prehmatu...). Mimochodem to ze tu spolu diskutujem je i zasluha demokratizace Evropy po 2. svetove valce, ktera by bez pritomnosti USA byla uz davno v .....
0/0
22.8.2002 19:55

jenda venda

Re: Re: Re: Re: Uz aby byl Saddam v hajzlu...rychle na nej!!
...vtipné, ještě že na druhé straně nemají obdobné khaki mozky stejné úrovně takové mažnost. Takže kdzž něco pose.., hlavcně že s rychle rozhodnu hlavně tak, abych neodskákal, jinak ono je to jedno, kdo to odskáče. Sice to nic něvyřeší, ale příště to můžeme pro velký úspěch opakovat ... hu, tohle slezlo ze stromů? Jwe tu druhé řešení, skočte do propasti a taky to bude rychlé - že z vás budou lítat třísky, to je přece váš problém, ne, poleno dubové?
0/0
22.8.2002 22:19

Sima

Re: Re: Re: Re: Uz aby byl Saddam v hajzlu...rychle na nej!!
Jak se prosim te zaslouzila Amerika po 2. svetove valce o demokratizaci Evropy? Jeste mi rekni, ze Amerika vyhrala 2. svetovou valku a ja se po*** smichy!!!!.  Kdo s vyjimkou Ameriky ohrozuje druhe zbranemi? Vyhrozuje Husajn nekomu, ze ho napadne a zmeni rezim nektere suverenni zeme? Ne, aspon tedy ja o to nevim. Zatimco Americani harasi zbranemi porad a od 2. svetove valky byli ve vice valkach nez kdokoliv jiny! Potrebujes se probudit a tady dospet a prestat cist Rychle sipy porad dokola. Co tady vykladas je hovadina, ale uplna hovadina. Ty nic o Americe nevis, nevis ani nic o Evrope a o 2. svetove valce uz ale  lautr nic.
0/0
22.8.2002 22:34

Tom

Re: Re: Re: Re: Re: Uz aby byl Saddam v hajzlu...rychle na nej!!
A tys bud mel dejak jako volitelny predmet ve skole a vzdycky ses ulil, nebo te skolili VUMLaci. Stejna uroven, ty dejinny experte. 
0/0
23.8.2002 14:15

Dan(1)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uz aby byl Saddam v hajzlu...rychle na nej!!
Tito lidé jsou nepoučitelní. Totální hlupáci s pětkou v dějepisu v žákajdě, pátá kolona arabských extremistů... Naše společnost je bohužel natolik demokratická, že jejich činnost jen monitoruje, zasluhovali by sterilizaci bez lokálního umrtvení a transport k Filištínům...
0/0
23.8.2002 14:23

Krut'as

Re: Re: Re: Re: Re: Uz aby byl Saddam v hajzlu...rychle na nej!!
Hlavne, ze ty blbe vis vsechno. Americani ani tak neharasi zbranemi jako tobe harasi v palici.  Nechces si zvopaknout dejiny, nebo se je naucit aspon poprve?
0/0
24.8.2002 3:52

LENKA

hmm
PRO VSECHNY, KTERI KOMUNIKUJI S JURASKEM -  NAJDE SE MEZI VAMI NEJAKY PSYCHIATR, KTERY MU MUZE JESTE POMOC NEBO JE JURASEK ZTRACENY PRIPAD? ROZHODNE JE PSYCHICKY NEMOCNY A POTREBUJE POMOC. KOMUNISMUS MU  URCITE NEPRISPIVA NA JEHO LOGICE! VI O TOM, ZE JE DLOUHO ZA OPICEMI?  ROZHODNE TAK NEKTERE LIDI ROZEZNAVA A NEVIDI LIDSKE TVARE. MOZNA , ZEJE JEDEN Z TECH OBRAZKU VE SKOLNICH TRIDACH, KDE JSME SE UCILI O NEANDRTALCICH. TAKZE MAME I JEHO FOTKU!
0/0
21.8.2002 21:49

Dan(1)

juraska a spol. zakonzervovat do formaldehydu!
U těchto pacientů je největší problém přesvědčit je, aby se nechali léčit. Subjektivně se totiž cítí naprosto zdrávi a nemají potřebu vyhledat pomoc. Totéž u alkoholiků: je obtížné přimět je k tomu, aby si uvědomili, že pijí přespříliš a za jejich obtíže v pracovním i osobním životě může alkohol. Pokud léčbu odmítají, dochází k postupné devastaci a rozvratu osobnosti, pacient se postupně stává nebezpečným ostatním i sám sobě. Nedovolil bych si urážet neandertálce, ti nebyli našimi předky, ale zřejmě paralelně se vyvíjecími tvory, jejichž nižší inteligenci nemáme důkazy. Mimochodem, na Blízkém Východě byly nalezeny ostatky pravděpodobných kříženců homo sapiens a neandertálců, zemřelých v dětském věku. Původ juraska je však někde u skalních komančů padesátých či sedmdesátých let, kteří vykazují příbuzné rysy s dinosaury z období jury (odtud to jméno), křížených s ptakopyskem a latimerií podivnou. Onen chybějící vývojový článek představuje zřejmě hyena, blboun nejapný, popř. bacillus cerebrophagus impudicus.
0/0
22.8.2002 0:07

berušky

Re: slovo do pranice
My berušky jsme mělyi (jsme kluci i holky) včera večer poradu. Jeden z nás našel něco o Juráškovi pro Lenku. Danova vědecká teorie je také zajímavá.
"Zacalo to sazkou mezi kluky kdo je nejvetsi hrdina. Jurasek mel prozit celou noc zamceny v mistni synagoze. Vstoupil tam o sabesu a nikdo ho nevidel, kdyz se zamykalo. Noc byla dlouha a Jurasek k ranu dostal strasny hlad. Po delsim hledani nasel misku neceho, co vzhledem pripominalo sardelova ocka (ancovicky). Moc mu to nechutnalo, ale ze byl vyhladovely, snedl to do posledniho kousku. Rano ho nasel rabin stale jeste spiciho vedle prazdne misky. Nesmirne mu vycinil a vyrazil s nim dvere synagogy. Ukazalo se, ze co Jurasek nasel a snedl, byly odriznute predkozky nemluvnat, na nichz rabin ten tyden provedl ritualni obrizky!!!!!
Aby se pomstil, rozhodl se Jurasek, ze se da ke skinum. Oholil si hlavu, nekolik hodin s nimi pochodoval, heiloval a vykrikoval. Bohuzel byl velky mraz, cepici nemel a zastudil si mozek. Mezitim se skini rozhodli, ze ho prese vsechno za clena neprijmou. Kombinace dusevniho stresu a mozkoveho prochlazeni zpusobila dezorientaci a nasledne priznaky pomateni, ktere privedly Juraska k nam do ustavu."
 
Co když je příčina jiná? Nepaktoval se třeba se strejdou Saddamem a nečuchnul si náhodou jeho koktejlů?
 
 
0/0
22.8.2002 8:15

jurasek

pro Lenku...carku....kominika...a spol z Muriky....he he he
JEST-LI MAS ..to napsala 'carka' ... a ted pod nickem LENKA : Jurasku, nezapomen byt na sebe pysny, ten prispevek od tebe by mel byt archivnuty a meli by ti ho poustet za par let v domove duchodcu, jest-li se toho dozijes jako komatozni imbecil....jest-li...LOL! lol! holka jedna praskana pisici pod nekolika nicky....vypada to na muricanku...he he......Lenko, devce muricky, tady mas 'investigovanou novinarinu" to tvoje nestastne jest-li LOOOOOOOL!.....rekni nam, kolik nicku tady jeste mas.....he? hm?
LOL! LOL! LOL!
0/0
21.8.2002 20:03

ctenar

Re: pro Lenku...carku....kominika...a spol z Muriky....he he he
Kdyz uz jsme u tech podobnosti. Vsimnul jsem si, ze v debate o gripenech jurasek vychvaluje ruskou vojenskou technologii nad americkou. Posledne tu psala uplne stejne nejaka Marcela. A vubec kdyz to tak porovnam pres dalsi temata, ti dva jako by si myslenkami z oka vypadli. Telepatie? Nejaka dvojcata?
0/0
21.8.2002 20:17

jurasek

Re: Re: pro Lenku...carku....kominika...a spol z Muriky....he he he
he he he.....takze ted jsi ctenar,  carko-lenko....holka jedna napadita....LOL! poslouchej, to je desnej kompliment, pokud mne povazujes za marcelku.....diky!!! a klidne mi tak rikej, mne to vubec nevadi...ja budu i lucinka, kdyz ti to udela radost, nejak na nas holka zapomina, asi soli rajcata, doufam, ze soli...lenko-carko-ctenari.....bacha na to jest-li!!!! LOL! poslouchej, ty investigative ctenari, ja jsem pro neutralitu, ja ser*** na gripeny nebo americky smejd....rusove jsou lepsi, to je vsak fakt....poslouche, mas take schovane, co ti marcelka nasolila....lol! sem s tim, prosim....LOL!
 
0/0
21.8.2002 20:30

LENKA

Re: pro Lenku...carku....kominika...a spol z Muriky....he he he
Jurasku, Jurasku, proc nejdes zpatky do maminky a nenarodis se alespon s pulkou mozku. Mozna, ze te nekdo pres tu prazdnou hlavu jeste  navic prastil. To nemas zadnou jinou odpoved, nez opakovat nekoho jineho myslenku? A taky bych te chtela osvitit tim, ze nekteri lide mohou myslet stejnym zpusobem, aniz by se museli vydavat za nekoho jineho. Ale to ty mozna nepochopis. Tento prispevek je za vsechny, kteri jsou na stejne lince mysleni s mojim. Ja normalne nareda urazim lidi, ale ty jsi si o to doslova rekl.
0/0
21.8.2002 20:41

jurasek

Re: Re: pro Lenku...carku....kominika...a spol z Muriky....he he he
A taky bych te chtela osvitit tim, ze nekteri lide mohou myslet stejnym zpusobem, aniz by se museli vydavat za nekoho jineho......
ty tvrdis, ze jsem marcelka a ted rikas tady toto, holka nestastna, neosvicena....nikdo nepise jest-li, holka neosvicena, mozna nasi pra-pradedove......takze jsem si toho jenom vsiml a protoze mi doporucujes investigativni zurrrrnalistiku, tak jsem se ti jenom predvedl, trosinku, malinko...ale nacapal jsem te. holka jedna...lol!
ty moc originalni taky nejses, kdyz uz jsme u toho...schovavat si prdy nejakeho marka a podobne.....ne? LOL! he he he
0/0
21.8.2002 20:50

Dan(1)

Re: Re: Re: pro Lenku...carku....kominika...a spol z Muriky....he he he
To je opravdu naprostý nesmysl, že takhle psali prapradědové. Znám spostu starších lidí, kteří tento způsob psaní ze zvyku dosud používají, zrovna tak, jako president, gymnasium, ssavec, ssutiny, syrup. Ono to jest-li má určitou logiku. Nevím, proč se píše je-li, ale jestli, nevidím žádný logický důvod. Že píšeš naprosto stejným, urážlivým, arogantním a buranským stylem, jako zmíněná pološílená soudružka, to je bezesporu. A to lolování (také hojně používané Macrellou), je už přinejmenším trapné. Ještě trapnější je omílání paranoidních bludů, že USA si kazety vyrábějí samy, baráky v NY si zbořily samy, do Afgánistánu šly kvůli ropě apod. To se opravdu hodí spíše na Blitky pana Čudlíka a netem.cz, s pohrobky pana Zajička by sis jistě báječně rozuměl. Tady je totiž většina lidí při smyslech.
0/0
21.8.2002 21:01

jurasek

Re: Re: Re: Re: pro Lenku...carku....kominika...a spol z Muriky....he he he
odsouvam se na veceri, sssavce dane c. 1 a doufam, ze ta restaurace nebude v sssutinach a nebudou podavat jenom sssssyrup; ty jsi asi take postarsi hoch, pises takto: Že píšeš naprosto stejným, urážlivým, arogantním a buranským stylem, jako zmíněná pološílená soudružka, to je bezesporu.
ssavce dane, pred jako v tomto pripade se carka nedela, nazval bych to s tvym svolenim cestina v sssutinach....LOL! ja vim, ze ti to leze na nervy, pouzivam to pro jedince s mozkem jiste kalibrace...he he he he he!!!!! LOOOOOOOOL! to na zaver, vyspi se dobre...ja jdu na veceri zatim...pak se kartacuje kocour
0/0
21.8.2002 21:42

Dan(1)

Dobrou chuť, pokud právě večeříš...
Já se v tvém případě interpunkcí ani nezabývám, ono je podstatnější, co sděluješ, než jak to sděluješ. Jistě, že nejsem zrovna nejmladší, cítit se mezi 30-40 mlád by bylo poněkud infantilní. Zato ty ses ještě nestačil vzpamatovat ze svého budovatelského entusiasmu a tvé textíky jsou poplatné době komunistických dinosaurů.  Doufám, že si ve výčepu u tlačenky a piva rozšíříš slovní zásobu a budeš náš obšťastňovat poněkud méně otřelými nadávkami, než dosud. Lenka tipuje zřejmě správně, v té dutině za čelem jistě něco máš, jenže co je u paranoika, který vidí agenty CIA a Mossadu všude kolem sebe, platné. Bez výhrady věříš všemu, co naslintal Kojzar, Boudová, Jambor, Čulík, Faisal Bodi, Grebeníček, Švorcová, R. Fisk a Chomsky, jenže svět má více barev, než černou, bílou a rudou. Nejnebezpeční pro tuto planetu jsou lidé, kteří jsou zárověň inteligentní a zároveň jsou svině: Hitler, Lenin, Arafat, Husák a Husajn, Stalin, Pol Pot... Avšak o nic méně nebezpeční nejsou ani jejich přisluhovači (oni známí "užiteční idioti", řečeno se soudruhem Uljanovem). Nevím, do které skupiny patříš, nevím ani, jaká je tvá politická orientace, ale je víceméně jasné, že patříš mezi levičácký lumpenproletariát, ať už nacistický, ekoteroristický či komunistický. Ono to ani koneckonců není důležité, výsledky vaší činnosti jsou vpodstatě stejné...
0/0
21.8.2002 23:43

xxx

Re: Dobrou chuť, pokud právě večeříš...
Vidim, ze se jurasek vubec nezmohl na odpoved. Ze by bez nejmensich vyhrad souhlasil ??
Alespon ja tedy souhlasim uplne.
0/0
22.8.2002 8:08

LENKA

Re: Re: Re: pro Lenku...carku....kominika...a spol z Muriky....he he he
Jurasku, jak uz jsem ti napsala, ty to proste nechapes. Muj cas je moc drahej na to, abych ho na tobe ztracela.
0/0
21.8.2002 21:07

Kominík

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
22.8.2002 10:36

Dan(1)

Selhání gynekologů
Pane kolego, k té "lehké" dysfunkci bych se vyjádřil až post mortem, spíše je ale namístě hovořit o portosystémové encefalopatii. Není snad ani možné, aby se takový anencefalotický idiot narodil a přežil porod. Zřejmě si toho chybějícího mozku všimli až pediatři a už bylo pozdě tu kreaturu utratit.
0/0
22.8.2002 18:41

demokrat

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
23.8.2002 0:13

MF DNES

Re: Re: pro Lenku...carku....kominika...a spol z Muriky....he he he
Demokrate, ty znis,jako by si mluvil z vlastni zkusennosti. Kolikrat denne to sam sobe delas? Vypada to, ze to je tvoje denni napln telesneho cviceni. Ja skutecne namusim mit vsechno, nech si tu slast pro sebe!
0/0
23.8.2002 7:44

Peet

Vsem Antiamerikanistum
Vsem antiamerikanistum kteri vyuzivaji vydobytky zapadni civilizace vcetne internetu popripade si hrajou na hippies v klidu zapadoevropskych velkomest bych doporucil stravit jeden rok v Severni Korei bez moznosti opustit zemi a bez pristupu k dolarovym rezervam. Mozna by pak na diktatury zmenili nazor a prestali se ohanet levicackou ideologii , kterou na svoji kuzi nikdy nepocitily a ktera pripravila na svete o zivot (nejen fyzicky) mnohem vic lidi nez obe svetove valky. Tot vse.
0/0
21.8.2002 16:46

Gagarin

Re: Vsem Antiamerikanistum
Jseš si jistý Amerikanisto, že to cos tady semlel je pravda?
0/0
21.8.2002 17:48

předseda

Re: Re: Vsem Antiamerikanistum
Musíte více a pečlivěji sledovat zprávy a dění ve světě.
0/0
21.8.2002 20:14

jurasek

Re: Re: Re: Vsem Antiamerikanistum
predsedo pasaku! tak-ze ty jsi z moravy (jenom si tady zkousim novou cestinu a taky jako mustr pro nasi lenku-carku jako tak-ze, jest-li, zda-li, mozna ze...aha, to tam nepatri))......
0/0
21.8.2002 20:17

předseda

Re: Re: Re: Re: Vsem Antiamerikanistum
jurásku, o tomhle raději až zas někde bude větší klid, možná že i u toho pana Mugabeho to začne zas být rušný - jak se obávám - podle toho, jak se to bude vyvíjet dál.
0/0
21.8.2002 20:32

jurasek

Re: Re: Re: Re: Re: Vsem Antiamerikanistum
predsedo, nad 's' je carka, jako pasak, borec, jednicka....znam to z moravy...neboj, nic moc se v zimbabawe nestane, uz je to tam tak 10 let a nikomu to zas tak moc nevadilo, sice bush doporucoval kontrolu voleb a dozadoval se, aby byly demokraticke...LOL! to ovsem byl nejvetsi mezinarodni gol... bush a volby....a navic demakraticke... takze  mugabe nikoho do zeme nepustil(ze zapadu), bylo z toho mezinarodni mecheche na jeden tyden, a tim to skoncilo... sledovali to vsak od sousedu...
0/0
21.8.2002 20:55

předseda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vsem Antiamerikanistum
Kolega z Etiopie tady vedle u PC potvrzuje, že to v podstatě je jak píšeš (i když on Amíky taky moc rád nemá), tak nevím, možná by jste si taky dobře rozuměli... On ale (naštěstí ?) na tohle diskutování tady není.
0/0
21.8.2002 21:11

Michal

Re: Vsem Amerikanistum
Nevim jestli se mam asi poste zapojovat do tehle diskuse, kde mi zvlaste "Amerikaniste" pripadaji ve vetsine pripadu krapet omezeni. Nejprve bych chtel rici - hlavne za sebe, (ale pravdepodobne za drtivou vetsinu ostatnich tzv. "Antiamerikanistu"), ze byt americkemu pristupu neni rovno podporovani rezimu jako Severni Korea, Irak (Saddam Hussain), dalsich diktatoru a podobnych existenci jako takovych. To je pro ty omezenejsi z rad pro-Amerikanistu. O co tady jde hlavne je, ze Amerika si v podstate monopolne usurpuje urcita prava, ktera by ji v pripade konkurence nepatrila. Co mam na mysli : Amerika v dnesnim svete nema zadneho konkurenta, ktery by byl rovnocennou alternativou s vlastni filozofii a kulturou. Pro ty omezene : opet mi nejde o obnovu Sovetskeho Svazu ani silnou Cinu se stavajicim rezimem. Nicmene zakladni vec tam byla naplnena - neexistovala pouze jedina velmoc, ktera rozhoduje o deni ve svete. A prave o to jde - aby zde byla alternativa. Aby zde nebyl monopol. Protoze pokud dnes Amerika napadne Irak takrka bez dukazu, ktera zeme to bude zitra ? Jaka dalsi prava si zacne Amerika usurpovat, co dalsiho zacne pozadovat ? Arabska kultura je svebytna kultura a ackoli byl zasah proti Al-Kajde zrejme opravneny, tim ze se Amerika angazuje proti arabskym zemim v rade pripadu (casto bez primych a silnych svebytnych dukazu, ktere by dany postup ospravedlnili) dochazi k rade spekulacim, ktere mozna nejsou ani spekulace ale maji velmi blizko pravde : napr. proc se Amerika angazuje v oblasti kde je vysoky vyskyt ropy, a ne v Africe, kde je nedemokratickych rezimu take plno, a kde strada a umira mnohem vice lidi ? Je za tim opet ropa ? Jsou za tim opet mocenske zajmy, jak rozsirit svuj vliv, jak opet importovat americkou kulturu do vice zemi a zajistit tak lepsi odbyt americkeho zbozi, zajisteni novych zdroju nerostneho bohatsvi a surovin ? Pokud se v soucasnosti vziju do kuze obcana arabske zeme, nezavisle na tom, kolik zlocinu bylo ze strany arabskym fundamentalistu spachano, bude me americky pristup velmi srat a opravnene. Zkuste se nad tim vy "Amerikaniste" zamyslet. Proc neusetrit utrpeni stovek milionu lidi v Africe, a ne napadnout Irak a zmenit rezim, coz nebude mit zdaleka tak velky prinos.
0/0
22.8.2002 18:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.